Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Onderstaande nummer mag inmiddels wel aangepast worden?Silent Thunder schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:53:
De moeder van Stroll terecht blij
[Afbeelding]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Moeder?Silent Thunder schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:53:
De moeder van Stroll terecht blij
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Klopt maar iemand in deze thread had het ook over een scherm in de kin van de helm. Die heb ik dus niet kunnen ontdekken.pjlgt schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:54:
[...]
Schermen zitten toch in de rand van de cockpit?
"When you grow up your heart dies"
heeft hij niet een langer contract getekend?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Deze toch?Will_M schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:54:
[...]
Onderstaande nummer mag inmiddels wel aangepast worden?![]()
![]()
[YouTube: Mama Laudaaa - Almklausi (offizielles Video) | Mama Lauda]
YouTube: Stacy's Mom
Ja het is in ieder geval niet zijn oma?
[ Voor 18% gewijzigd door Silent Thunder op 04-03-2023 16:57 ]
:strip_exif()/f/image/OQwVBbWAPxsZP6xkdDe2re0H.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteraard alleen geluid geluisterd op de oortjes
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 04-03-2023 16:58 ]
Zit m volgens mij alleen in de energy deployment van MGU-K die veel agressiever is. En misschien fuel usage.Glashelder schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:56:
“Motorvermogen aan het opschroeven zijn..” dat mag toch helemaal niet meer
[ Voor 4% gewijzigd door Chefbierrr op 04-03-2023 16:57 ]
Normaal zijn ze er wel? Is m'n eerste jaar f1tv.jan390 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:44:
Klopt het dat er problemen zijn met de boardradio's op F1TV. Ik hoor ze in ieder geval niet bij Max, Leclerc, Alonso en Ham.
Hier wat meer informatie Chocoball in "[F1] Seizoen 2023"pjlgt schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:54:
[...]
Schermen zitten toch in de rand van de cockpit?
Ik help het je hopen...Franco10 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:58:
Denk dat er nog voldoende snelheid zit in de RB. Dat wordt een 1-2 met de rest op 0.3 seconde.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik hoop het maar ik denk het nietFranco10 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:58:
Denk dat er nog voldoende snelheid zit in de RB. Dat wordt een 1-2 met de rest op 0.3 seconde.
Missen van de weegbrug en dan aan de auto werken was een DSQ voor kwalificatie dacht ik >> pit lane start.MrOleo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:56:
[...]
Ze hebben mazzel dat ze de run nu nog konden doen met 10 sec te gaan. (Dus beide is gokken)
Hoe kunnen ze je hiervoor DSQ-en?![]()
Moment voor het licht aan gaat:
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ferarri lijkt toch wel weer sterk wat betreft quali.. mogen ze het morgen weer verneuken 😎Franco10 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:58:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waar hoor je dat?Glashelder schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:56:
“Motorvermogen aan het opschroeven zijn..” dat mag toch helemaal niet meer
I have no special talent. I am only passionately curious.
Je hebt nog 8 minuten om dat te fixen. good luck
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lec pakt S2
[ Voor 22% gewijzigd door nadroJ op 04-03-2023 17:01 ]
Sowieso schrijf je zo!
Baan wordt koudernadroJ schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:00:
Max paarse sector S1+s2
Je loopt een halve minuut voor
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 04-03-2023 17:02 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog geen tijdenHippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:02:
RUS voor HAM?
Hebben waarschijnlijk nog maar 1 nieuw setje, RBR en FER hadden er nog 2.LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:02:
Gaan ze allemaal maar 1 rondje buiten FER en RBR?
Bandensparen voor de race?
Ik was te beknopt. Ik bedoelde of Russell sneller zou kunnen zijn dan zijn teamgenoot. Gewoon leuk om het seizoen mee te starten.
Ja waar zijn die gebleven?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wacht effe 4 minuten....maar ja, het kanHippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:03:
[...]
Ik was te beknopt. Ik bedoelde of Russel sneller zou kunnen zijn dan zijn teamgenoot. Gewoon leuk om het seizoen mee te starten.
Geen idee.
4 Mar 2023, 17:05:08
at your service
Was niet de strakste ronde en dan nog p4 nu - geeft hoop.sjaool schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:05:
ALO komt er niet aan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Sowieso schrijf je zo!
Sai iddThe_Butler schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:06:
onder het moto te lui om op te zoeken, maar is het SAI die met de gele Tcam rijd? - ik zag net een FER flink uitbreken maar er werd niet gezegd wie het was....
Dat was SainzThe_Butler schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:06:
onder het moto te lui om op te zoeken, maar is het SAI die met de gele Tcam rijd? - ik zag net een FER flink uitbreken maar er werd niet gezegd wie het was....
Dat was SAI jaThe_Butler schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:06:
Nope.Chefbierrr schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:06:
He? Kunnen Merc en AM nog een run nu doen dan???
Mijn boefje is liev!
Jij niet dan?Hippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:32:
Geloven er nog mensen in pole voor Max?

Als tweede reactie op dezelfde vraag van je tijdens Q1
En oohw... HOE GAAF is dát wat Hulkenberg aan het doen is
FER en vreemde calls?MC_Sparkles schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:06:
Verrassende vreemde call van LEC en FER
Moet wel anders stap je niet uit lijkt meStefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:06:
LEC uit zijn auto... problemen?
⏩ PVOutput☀️
YupHippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:32:
Auto deels beschadigd. Bespaart banden voor morgen.DoubleDutch schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:07:
Lec stapt uit? 😳
Moeders heeft de aardappels op tafel gezet ;-)DoubleDutch schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:07:
Lec stapt uit? 😳
NeeHippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:32:
Sowieso schrijf je zo!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sowieso schrijf je zo!
Nou...nadroJ schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:08:
P1 tijd blijft staan lijkt me
⏩ PVOutput☀️
PSN: xMaurice93
Sowieso schrijf je zo!
Hadden nog maar één setjeStefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:08:
Raar, Mercedes ook niet meer naar buiten?
⏩ PVOutput☀️
Excuus, zat er 0.009 naastFranco10 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:58:
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |