AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Max met zwart haar...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 23% gewijzigd door mnarijnm op 04-03-2023 16:41 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
en hier zijn VER en PER.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Merc verrassend zover in q2
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verschil nieuw vs gebruikte banden waarschijnlijkDarkSide schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:41:
HAM en RUS best snel. Sneller dan FER.
en hier zijn VER en PER.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Toch op rood.
[ Voor 14% gewijzigd door DoubleDutch op 04-03-2023 16:43 ]
ja bedenk me net dat FER idd op oude banden naar buiten ging als ik het goed zag.dutchgio schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:42:
[...]
Verschil nieuw vs gebruikte banden waarschijnlijk
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
DoubleDutch schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:42:
Dacht de Ferrari's op geel te hebben zien rijden, correct me if I am wrong?
:strip_exif()/f/image/nHvbHyqDPNULMIoNnHbqGoh6.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee op old softsDoubleDutch schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:42:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wrong, rood zeggen de systemenDoubleDutch schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:42:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Past een stuk beter bij zijn nummer op de auto.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
In Q1, jaDoubleDutch schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:42:
FER heeft op oude banden gereden.stylezzz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:43:
Lol.... LEC... of je even 1.2 seconden wil goedmaken?
LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:43:
MERC had de zandzakken gebruikt om het bij het publiek in de ogen te strooien met die slechte wintertest en dat gelul dat ze zover achterstaan.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Toch, in theorie: als Alonso net een poeprondje had en Ferrari op nieuwe banden sneller is dan Mercedes, dan staat Mercedes zo alsnog P6 / P7.LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:43:
MERC had de zandzakken gebruikt om het bij het publiek in de ogen te strooien met die slechte wintertest en dat gelul dat ze zover achterstaan.
[ Voor 32% gewijzigd door jan390 op 04-03-2023 16:50 ]
JaKenny_026 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:44:
Zijn er nu track limits in bocht 4 of niet?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Met een goede ronde van Ferrari en Aston Martin staan ze gewoon weer op plek 7 en 8.LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:43:
Nee, ze mogen hem nog snel terug duwen naar de weegbrug. Dat was net te horen op F1TV.LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:44:
Krijgt STR daar geen straf voor btw?
"When you grow up your heart dies"
De hele track is track limits vanaf dit seizoen. Witte lijn is het einde van de baan.Kenny_026 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:44:
Zijn er nu track limits in bocht 4 of niet?
Q1 ronde 1 .... tot de éérste bocht?DoubleDutch schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:42:
Dacht deFerrari's op geel te hebben zien rijden, correct me if I am wrong?
Toch op rood.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat heb ik gemist, maar lijkt me uitermate goede zaakJackBol schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:45:
[...]
De hele track is track limits vanaf dit seizoen. Witte lijn is het einde van de baan.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik had geweigerd als Aston Martin, dat licht ging aan toen die praktisch naast de weegbrug reed, tussen 1e en 2e licht in. Het was onmogelijk om daaraan te voldoen.sjaool schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:45:
[...]
Nee, ze mogen hem nog snel terug duwen naar de weegbrug. Dat was net te horen op F1TV.
erutangiS
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Precies dáár waar de MB-AMG het nu nog laat liggen....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:47:
Het lijkt erop dat in ieder geval Verstappen heel wat neerwaartse druk heeft als je ziet dat hij zijn tijd pakt in de bochten.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kan dat ook niet aan de vloer liggen?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:47:
Het lijkt erop dat in ieder geval Verstappen heel wat neerwaartse druk heeft als je ziet dat hij zijn tijd pakt in de bochten.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Leuke vergelijking net ja met Hamilton. Hebben ze die visuele vergelijking al vaker gebruikt? Ik zie hem nu pas voor het eerst eigenlijkDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:47:
Vaak bu'j te bang!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wordt weer gecompenseerd door zijn lege bovenkamer...Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:48:
Is dat wegen met of zonder coureur? Want dan helpt dat gips van Stroll ook nog mee natuurlijk.
[joke]
Ik denk niet dat je die conclusie kan baseren op dat track overzicht van zojuist.Will_M schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:47:
[...]
Precies dáár waar de MB-AMG het nu nog laat liggen....
Er kan er maar 1 de snelste zijn per sector. Ik denk dat RB iets meer downforce heeft afgesteld omdat ze aerodynamisch een stabiele auto hebben. Marc moet nog wat meer naar de balans zoeken en stelt dus minder wing af, waardoor je automatisch sneller bent op de rechte stukken want minder drag.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Poeh. Dat helpt jaMiki schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:43:
RBR reed op vers rood, AM en Fer 100% zeker niet. Kan dus nog leuk worden in Q3
1 zwaluw maakt nog geen zomer, Magnussen stond er vorig jaar ook bij, bij de eerste raceJasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:49:
Hulkenberg. What the!!??
Vaak bu'j te bang!
Nu ga je een jaar achter de feiten aanlopen
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In Q3 zometeen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
4 Mar 2023, 16:51:08
Of Norris.LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:50:
Kunnen we PER nog ruilen met de Hulk?
een treffende spreuk
Ja nu alleen nog handhaven 😂BM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:46:
[...]
Dat heb ik gemist, maar lijkt me uitermate goede zaak
Fernando wil gewoon wat om in te halen hebben tijdens de race
*Hartslag gaat omhoogDe_Bastaard schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:51:
Oeh q3 wordt wel echt spannend!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
BM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:51:
Reed Alonso in tweede run wel op nieuwe softs? Dat heb ik even gemist
:strip_exif()/f/image/NSCbcVL8GnKscbmnVFhteYE4.jpg?f=fotoalbum_large)
at your service
Ik ben er bang voor. Ik hoop niet dat het structureel is.vliegnerd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:52:
Is de teamradio nou gewoon helemaal uitgevallen? Geen enkele teamradio ook niet in de international feed…
The_Butler schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:53:
Dit gaat een heel mooi seizoen worden maar Mclaren wat doen jullie

Schermen zitten toch in de rand van de cockpit?sjaool schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:52:
Als McLaren een schermpje in de kin van de helm heeft dan heeft dat ding niet erg veel nu want die valt compleet weg achter het stuur.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |