Tjemig! Ik zou overwegen om aan de onderkant een gaatje te maken in de behuizing, zo gepiept met een 6 mm boortje oid.Jeffoz schreef op zondag 8 januari 2023 @ 23:19:
[...]
Morgen maar eens E-Flux bellen. Ik kreeg soms ook card accepted maar ook vaak card incorrect dus misschien hebben ze me pas wel activeerd in hun portal maar niet in de whitelist van de paal ofzo. Ook zwaar hinderlijk, had hem opgemaakt en netwerk kabel eraan gelegd. Dacht log ff in met wachtwoord, maar dat veranderd een backoffice dus ook gewoon aangezien die dan ineens "owner" worden. Leuk zo een backoffice en paal met een simcard, maar ik als tweaker kan dan natuurlijk zelf niet meer pielen. Wel mooi ook dat ik hem los schroef en er allemaal water uit kwam lopen.... Alsof de afdichtingsring niet goed zit of zat... Altijd fijn om water en stroom bij elkaar te hebben.. Was al niet heel blij met dat installatie bedrijf maar dit slaat echt alles..
[Afbeelding]
Ja dat met die backoffice schijnt wel tricky te zijn, bij mocht de software update alleen maar met de installateur erbij aanwezig om te zorgen dat het allemaal bleef werken. Als alles werkt werken die Alfens best wel goed, maar als er iets mee is dan heb je gelijk een hoop gedonder.
25.010 Wattpiek Oost / West