If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
denk eerder 'onbekend maar onbemind' in deze. zal hem zeker even meenemen in het keuzeprocess
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Peblar wordt in Nederland gemaakt, bij Eindhoven.RoelsRules schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 14:07:
denk eerder 'onbekend maar onbemind' in deze. zal hem zeker even meenemen in het keuzeprocess
Peblar is onderdeel van Prodrive. Prodrive is een grote leverancier voor ASML.
onbekend
Ik heb nu een tweedehands Alfen, ben er als tweaker niet echt over te spreken. Maar hij doet nu wat hij doen moet. Kan hem alleen nooit meer zonder pasje bedienen (wat ik wilde) omdat ik per ongeluk Eichrecht had aangezet.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Hahha thx. Bij mij onbekend 
Peblar is zeker interessant na een korte zoektocht
Peblar is zeker interessant na een korte zoektocht
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Let op:
Discussie over laadpassen, facturatie e.d.: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3. Vragen over elektrische auto's en hun bijbehorend laadvermogen in Elektrische auto's - deel 5 of de betreffende merktopics. Er is uiteraard een beetje overlap, maar specifieke vragen of opmerkingen over de inrichting van je meterkast en huisinstallatie horen in Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 2. Voor het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV kan je terecht in Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic en als laatste: voor v2g is er ook een plek: Over V2G; laden en ontladen
Als allerlaatste: de ERE regeling is the latest new thing, en ook daar is een dedicated topic voor:
[EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen
Discussie over laadpassen, facturatie e.d.: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3. Vragen over elektrische auto's en hun bijbehorend laadvermogen in Elektrische auto's - deel 5 of de betreffende merktopics. Er is uiteraard een beetje overlap, maar specifieke vragen of opmerkingen over de inrichting van je meterkast en huisinstallatie horen in Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 2. Voor het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV kan je terecht in Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic en als laatste: voor v2g is er ook een plek: Over V2G; laden en ontladen
Als allerlaatste: de ERE regeling is the latest new thing, en ook daar is een dedicated topic voor:
[EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen