• macfocus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:22
Heeft iemand al ervaring met de ERE certificaten?
Dat klinkt wel heel interessant. Een paar honderd euro per jaar verdienen met je leaseauto (of je privéauto).
Ik denk dat er een provider moet worden gekoppeld aan je laadpaal (a la een back-office).

Ik heb zelf een Easee Charge Lite met een back-office en ik meen dat er maar 1 externe partij aan de laadpaal gekoppeld kan worden.

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:09
macfocus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:36:
Dat klinkt wel heel interessant. Een paar honderd euro per jaar verdienen met je leaseauto (of je privéauto).
Ik denk dat er een provider moet worden gekoppeld aan je laadpaal (a la een back-office).

Ik heb zelf een Easee Charge Lite met een back-office en ik meen dat er maar 1 externe partij aan de laadpaal gekoppeld kan worden.
Zie [EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen
Overigens heeft nog niemand echt ervaring omdat de regeling nog niet definitief is vastgesteld.

• macfocus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:22
Dank! Leesvoer genoeg zie ik al.

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

macfocus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:36:

Is deze wel MID gecertifieerd?

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽, Maxima MPM 7L 🥐

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Destynx schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 23:42:
[...]

Thanks! Daar ga ik me even in verdiepen! Die dingen zijn alleen niet de mooiste 8)7
Je kan er een andere kap over doen of zoals mij de box plaatsen en de kabel alleen naar buiten brengen.

Maar idd, vergeleken met een Peblar beetje bulky.

[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 07-03-2026 19:46 ]

Pagina: 1 ... 215 216 Laatste

Let op:
Discussie over laadpassen, facturatie e.d.: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3. Vragen over elektrische auto's en hun bijbehorend laadvermogen in Elektrische auto's - deel 5 of de betreffende merktopics. Er is uiteraard een beetje overlap, maar specifieke vragen of opmerkingen over de inrichting van je meterkast en huisinstallatie horen in Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 2. Voor het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV kan je terecht in Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic en als laatste: voor v2g is er ook een plek: Over V2G; laden en ontladen

Als allerlaatste: de ERE regeling is the latest new thing, en ook daar is een dedicated topic voor:
[EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen