Biggg schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:37:
[...]
Dit gaat wel interessant worden. Er zijn namelijk 2 potentiele uitkomsten van wat Mercedes doet met de SIPS/spiegels:
1. Het blijkt het ei van columbus en degene die dit hebben zijn dominant. Dit betekent dat alle teams dit zullen moeten gaan overnemen. Dit leidt tot een veld vol auto's met Shrek oortjes.
2. Het leidt niet tot dominatie en alleen de Mercedes ziet er een beetje anders uit als de rest.
Ik denk dat alle teams (op Mercedes na) en de FIA het eerste graag willen voorkomen en dat ze voorstander zijn om bijvoorbeeld de regels vanaf 2023 te verscherpen.
Dit zou Mercedes serieus voor het blok zetten, want ga je dan verder ontwikkelen in de Shrek-oor richting gedurende het seizoen? Als je dat doet, dan zet je jezelf enorm op achterstand in het volgende seizoen, waar je alsnog van concept moet wisselen en dan ineens een jaar achterloopt op de concurrentie.
In mijn ogen heeft Mercedes hier best wel een risico genomen en ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken..
ik denk eerder dat mercedes hetzelfde doet als ik een bouwvergunning aanvraag;
- een bouwvergunning voor dakkapel
- een bouwvergunning voor uitbouw voor
- een bouwvergunning voor uitbouw achter
- een bouwvergunning voor plaatsen schuur
onderaan de streep zal de gemeente niet alles goedkeuren; maar 1 of 2 wel, heb ik die gewonnen
doe ik enkel een aanvraag voor een dakkapel, is de kans dat die afgewezen wordt best reeel; doe je 4 aanvragen voor uitbouw, blijft iets van die aanvragen wel overeind.
volgens mij doet mercedes precies dat; bouw/toon een innovatieve bak, sommige onderdelen niet legaal, andere grijs gebied. stel aantal worden illegaal bestemeld; kun je wel racen met het gene wat overeind blijft staan.