[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.286.902 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Die livery van die Williams heeft wel een hoog MyTeam gehalte vanuit de F1 game. En waarom dat hele ding blauw? Wees eens origineel..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
G_Dragon schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:49:
Moet de F1 2022 kalender nog even toevoegen aan mijn Google Agenda, welke site werkt het beste en is het meest up-to-date? :)
https://f1calendar.com/do..._q_gp.ics?t=1642107450267

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:40

vhal

ಠ_ಠ

pjlgt schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:01: En waarom dat hele ding blauw? Wees eens origineel..
Dat kan je ook zeggen over RBR :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:34
Moet de F1 2022 kalender nog even toevoegen aan mijn Google Agenda, welke site werkt het beste en is het meest up-to-date? :)
Vorig jaar had ik via de officiële website van Formula 1 de kalender gesynchroniseerd met mijn Google account.
Kan alleen niet meer vinden hoe.

[ Voor 4% gewijzigd door NeverSettle op 15-02-2022 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:03
loekf2 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:20:
[...]

Denk dat we zo langzamerhand kunnen concluderen dat Red Bull zo vanuit de fabriek de track in Barcelona op gaat ? Ik zie ze echt geen shakedown doen. Williams vandaag in Silverstone. Mercedes eind van de week. Moet dan morgen of donderdag gebeuren. De auto van McLaren hebben we ook nog niet in actie gezien.,
Red Bull heeft een tijdje terug bevestigd een shakedown te doen (zoals ze volgens mij altijd doen):
https://racingnews365.nl/...-sporen-tijdens-shakedown

Wanneer is volgens mij niet bekend. Maar er is nog tijd.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:00
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLpddXxXIAkttai?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLpddW9X0AEg3Hm?format=jpg&name=large

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 15-02-2022 16:36 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeverSettle
De neus lijkt heel erg uit de jaren 90 voor mijn gevoel. Jammer dat auto vanuit de andere hoeken niet te zien is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:08
Formula 1 calendar by RaceFans.net
Voorbeeld
iCal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Totaal geen undercut bij de sidepods....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
pilskes schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:28:
[...]

Totaal geen undercut bij de sidepods....
Volgens mij komt dat ook omdat het een zeer slanke auto is. Helemaal als je het vergelijkt met de AM. De sidepod inlet lijkt groter dan de AM, maar daarna loopt de lijn naar binnen. De AM blijft breed waardoor je de undercut hebt. Dat is hier gewoon niet mogelijk.

Toch wel gaaf dat die auto's veel minder op elkaar lijken dan in eerste instantie de verwachting was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:48
loekf2 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:20:
[...]

Denk dat we zo langzamerhand kunnen concluderen dat Red Bull zo vanuit de fabriek de track in Barcelona op gaat ? Ik zie ze echt geen shakedown doen. Williams vandaag in Silverstone. Mercedes eind van de week. Moet dan morgen of donderdag gebeuren. De auto van McLaren hebben we ook nog niet in actie gezien.,
Volgens mij is het ook al eens geweest dat zowel Mercedes als Red Bull op dezelfde dag op Silverstone waren. Immers heb je ook nog het oude pit straight waarvan de pitstraat ook nog steeds in gebruik is. Daarnaast zijn er wat mogelijkheden om er twee afzonderlijke rondjes van te maken, dus dat kan allemaal wel.
Plenkske schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:31:
[...]

Red Bull heeft een tijdje terug bevestigd een shakedown te doen (zoals ze volgens mij altijd doen):
Nope, Red Bull was denk ik een van de weinige teams die er geen deden. Gok na het RB13 debacle sat ze er toen wel mee begonnen zijn. De eerste testdag verliezen met allemaal kleine issues die met een shakedown ook naar boven zouden zijn gekomen is killing, ook qua reclame.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Toch opvallend dat we nu drie teams met een Mercedes PU hebben gezien en de auto's totaal niet op elkaar lijken. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4YN3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:49
Rembock schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:19:
[...]

Formula 1 calendar by RaceFans.net
Voorbeeld
iCal
Weet jij als er een race wijzigt, bijv. qua tijden of de agenda dan ook automatisch bijgewerkt wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:08
@M4YN3 In 2020 was het niet al te best, maar vind dat dit niet ligt niet aan de beheerders van deze agenda. Heel het seizoen was lastig bij te houden met soms bijna wekelijkse veranderingen.
In 2021 heb ik geen fouten ontdekt, en was de agenda vlot bijgewerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Rembock op 15-02-2022 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4YN3
Rembock schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:43:
@M4YN3 In 2020 was het niet al te best, maar vind dat dit niet ligt niet aan de beheerders van deze agenda. Heel het seizoen was lastig bij te houden met soms bijna wekelijkse veranderingen.
In 2021 heb ik geen fouten ontdekt, en was de agenda vlot bijgewerkt.
Thanks! Ga ik 'm ook toevoegen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Die Williams doet me hier aan denken:

Afbeeldingslocatie: https://www.formule1.nl/app/uploads/2020/04/Jos-Verstappen-Simtek-1320x881.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:30
De nieuwe helm van George Russell. De kleurstelling is gewijzigd van minder rood naar meer zwart uit respect voor Michael Schumacher, die had namelijk ook een rode helm in de Mercedes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:12:
Toch opvallend dat we nu drie teams met een Mercedes PU hebben gezien en de auto's totaal niet op elkaar lijken. :)
Aan t eind van het seizoen lijken alle auto’s een stuk meer op de dominante auto gok ik.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ai ai, sponsored by Duracell en dan electrical issues. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:56

JB

Cédric roelt!

Chocoball schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 07:52:
De nieuwe helm van George Russell. De kleurstelling is gewijzigd van minder rood naar meer zwart uit respect voor Michael Schumacher, die had namelijk ook een rode helm in de Mercedes.

[YouTube: George Russell 2022 Mercedes F1 Helmet REVEALED!]
Net zo braaf en keurig als RUS zelf :/ Leuk voor he(l)m ;) :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

- Aero van de Sidepod oplossing vergelijkbaar met de AM.
- Hele grote vin op de rug, lijkt dat de Ferrari PU dus niet zo hoog is dit jaar of hun koeling zit meer in de zijkanten? (centerline vs side koeling?)

https://www.motorsport.co...ign-secrets-2022/8198596/

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2022 11:45 . Reden: edit for clarity ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51
JB schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:53:
[...]

Net zo braaf en keurig als RUS zelf :/ Leuk voor he(l)m ;) :+
Zo braaf vind ik hem niet, na de crash met Bottas kwam zijn ware aard naar boven.
Puur voor de Bühne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Olghur schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:49:
[...]

Zo braaf vind ik hem niet, na de crash met Bottas kwam zijn ware aard naar boven.
Puur voor de Bühne.
Ja dat bedoel ik ook. Keurig voordoen :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Zewatanejo

Fine Thanks!

Olghur schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:49:
[...]

Puur voor de Bühne.
Nice guys finish last

Dat kon nog prima bij Williams :o , maar bij Mercedes niet meer.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Zewatanejo schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:02:
[...]

Nice guys finish last

Dat kon nog prima bij Williams :o , maar bij Mercedes niet meer.
Daarom wel zin in komend seizoen. 2 schijnheiligen in 1 team... Benieuwd hoe MER het (al) gemanaged krijgt/heeft...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:21
JB schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:04:
[...]

Daarom wel zin in komend seizoen. 2 schijnheiligen in 1 team... Benieuwd hoe MER het (al) gemanaged krijgt/heeft...
Denk dat Britten onderling nog wel enigszins in hiërarchie geloven. Dat is Nederlanders totaal vreemd ("Hoezo ik ben 20 en mag de CEO of MP niet bekritiseren?").

Russel weet ook dat hij waarschijnlijk niet heel lang meer hoeft te wachten tot LH er écht klaar mee is. Ik gok 2, max 3 jaar nog, maar het kan ook dit seizoen al gedaan zijn. Nu geen stampij maken betekent mogelijk dat je de 5 jaren daarna eerste coureur mag zijn voor het beste team.

Tegen Bottas durfde hij de strijd wel aan, maar tegen het oogappeltje van Mercedes zou ik toch iets voorzichtiger zijn (net als dat een Albon of Gasly tof gaat doen richting Max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Ypuh schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:45:
[...]

Denk dat Britten onderling nog wel enigszins in hiërarchie geloven. Dat is Nederlanders totaal vreemd ("Hoezo ik ben 20 en mag de CEO of MP niet bekritiseren?").

Russel weet ook dat hij waarschijnlijk niet heel lang meer hoeft te wachten tot LH er écht klaar mee is. Ik gok 2, max 3 jaar nog, maar het kan ook dit seizoen al gedaan zijn. Nu geen stampij maken betekent mogelijk dat je de 5 jaren daarna eerste coureur mag zijn voor het beste team.

Tegen Bottas durfde hij de strijd wel aan, maar tegen het oogappeltje van Mercedes zou ik toch iets voorzichtiger zijn (net als dat een Albon of Gasly tof gaat doen richting Max).
Je mag prima "tof doen" tegen je team maat, als je dat op de baan ook maar laat zien. Ik hoop ook dat ze goed aan elkaar gewaagd zijn en Russel Hamilton een beetje ingedamd in zijn GOAT/Woke gedrag :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yamotek
  • Laatst online: 17-07 00:36
Lijkt mij dat Russel totaal niet 3 jaar in een 'bijrijders' rol gaat zitten. Wie weet is Mercedes erna niet machtig meer, wie weet komt er een betere rijder die Russel er dan uitdrukt. De kans is al zo klein om in de F1 te komen, die lui grijpen iedere kans aan die ze krijgen. Een kans niet pakken is een gemiste kans, nee Mercedes gaat leuk worden volgend seizoen.

Kijk maar hoe hard Max heeft moeten zijn om zijn rol te kunnen krijgen, die liet ook totaal geen kruimel voor wie dan ook liggen en ging er vol voor. Het zijn allemaal haantjes daar in de F1, moet ook wel want anders was je er niet gekomen en blijf je er ook niet.

Wat mensen ook lijken te vergeten met Hamilton en zijn 'radiostilte' is het feit dat het ook de aandacht van Russel afleid. Nu is het telkens wachten totdat de grote man terugkomt, Russel kan allemaal aandacht krijgen maar het is van ondergeschikt belang wanneer Hamilton 'terugkomt' en Hamilton meteen weer in de spotlight staat (en Russel dus in de schaduw, jij bent het 2de mannetje achter mij). De mindgames daar bij Mercedes zijn allang begonnen, ben oprecht benieuwd hoe het daar gaat zijn maar Russel vs Hamilton lijkt al begonnen te zijn na de finish van het afgelopen seizoen.

Immers had Hamilton geen radiostilte gehouden, was er na de finish van afgelopen seizoen veel aandacht naar hem uitgegaan en tegelijkertijd naar Russel omdat hij nieuw is. Door de 'stilte' en 'terugkeer' kan Hamilton qua status naar buiten (en waarschijnlijk ook naar binnen toe in het team) de dominante rol aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Waah schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:29:
[...]

Waarbij HAM weer "on-top" probeert te komen nadat VER op het laatste moment van bottom naar top switchte :+ Nadat ze al vaker tegen en op elkaar hadden gezeten :+

Ik ben wel benieuwd wat jullie verwachting is voor het 2022 seizoen. Krijgen we een spannend seizoen waarbij meerdere teams kunnen meedingen naar het WCC? Of wordt het een ouderwets dominating season voor één team.
Ik ben vooral benieuwd naar wie zijn bolide het snelst onder controlle heeft.
Heb zo'n vermoeden dat er heel wat coureurs zijn die moeite zullen hebben met het "nieuwe" rijgedrag van de auto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:41

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 17:35
Heb niet zoveel met Russel. Vond het leuk dat die punten pakte in de Williams. Maar heeft zijn ware aard ook wel een aantal keren laten zien.... Voor de buhne heel netjes, maar ondertussen....

Zou het wel een actie vinden als Williams dit seizoen opeens de gouden formule weet te vinden, en Albon in de Williams, met een Red Bull helm, aan Russel voorbij gaat.

Likely? Hell no. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 16-02-2022 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:10:
Heb niet zoveel met Russel. Vond het leuk dat die punten pakte in de Williams. Maar heeft zijn ware aard ook wel een aantal keren laten zien.... Voor de buhne heel netjes, maar ondertussen....

Zou het wel een actie vinden als Williams dit seizoen opeens de gouden formule weet te vinden, en Albon in de Williams, met een Red Bull helm, aan Russel voorbij gaat.

THIS IS UNACCEPTABLE!!!!11111one :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Yamotek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:03:
Lijkt mij dat Russel totaal niet 3 jaar in een 'bijrijders' rol gaat zitten. Wie weet is Mercedes erna niet machtig meer, wie weet komt er een betere rijder die Russel er dan uitdrukt. De kans is al zo klein om in de F1 te komen, die lui grijpen iedere kans aan die ze krijgen. Een kans niet pakken is een gemiste kans, nee Mercedes gaat leuk worden volgend seizoen.
Als de Merc niet de snelste is, zou voor zijn carriere positief zijn denk ik.
Bij het samen strijden om plek 1&2 komen veel meer politieke dingen en emoties kijken dan dat ze strijden op plek 3&4 bijvoorbeeld.

Veel teamgenoten kunnen elkaar vaak wel pruimen/tolereren totdat het om een echte overwinning gaat.
Als ze samen strijden om P1 heb je veel meer kans op de Rosberg/Hamilton explosie/implosie taferelen.

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2022 11:25 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:10:

Juist vanwege die actie ben ik Russel meer gaan waarderen 8) Vind het mooi als er wat 'reuring' in de paddock is. Drivers die karakter en beetje flamboyant gedag vertonen.

Misschien is dat vanuit hier ook beetje 'in het verleden blijven hangen'; rokende drivers, innig contact met pitspoezen, champagne drinken, feestje op boot, bier en tieten etc.

Meeste coureurs zijn 13 in dozijn figuren; ocon, mick, bottas, latifi etc. :z :O

Enkele uitzonderingen daar; Alonso, Max, Mazepin, Ricciardo, Lewis als hij zijn dag heeft, Kimi

Dat Russel een keertje 'on/over the edge' gaat *O* mooi, laat maar zien dat er emotie achter zit, beetje karakter. Ben een lul, doe eens dom/gek. Wereld heeft al te veel van dit woke/politiekcorrect geneuzel.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:28:
[...]

Juist vanwege die actie ben ik Russel meer gaan waarderen 8) Vind het mooi als er wat 'reuring' in de paddock is. Drivers die karakter en beetje flamboyant gedag vertonen.

Misschien is dat vanuit hier ook beetje 'in het verleden blijven hangen'; rokende drivers, innig contact met pitspoezen, champagne drinken, feestje op boot, bier en tieten etc.

Meeste coureurs zijn 13 in dozijn figuren; ocon, mick, bottas, latifi etc.

Enkele uitzonderingen daar; Alonso, Max, Mazepin, Ricciardo, Lewis als hij zijn dag heeft, Kimi

Dat russel een keertje 'on/over the edge' gaat *O* mooi, laat maar zien dat er emotie achter zit, beetje karakter. Ben een lul, doe eens dom/gek. Wereld heeft al te veel van dit woke/politiekcorrect geneuzel.
Ik vind russel juist, in de media, helemaal niet "over the edge" gaan. Hij doet zich roomser voor dan de paus.... maar is dat niet.

Absoluut dus geen Alonso, Max, Ricciardo of Kimi. Veel meer een Lewis, die ook vooral glad in de media is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
YakuzA schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:00:
[...]

Sidepods oplossing verglijkbaar met de AM, hele grote vin op de rug, lijkt dat de Ferrari PU dus niet zo hoog is dit jaar of hun koeling zit meer in de zijkanten?

https://www.motorsport.co...ign-secrets-2022/8198596/
AM heeft een Mercedes motor dus ik begrijp je vergelijking niet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:30:
[...]

Ik vind russel juist, in de media, helemaal niet "over the edge" gaan. Hij doet zich roomser voor dan de paus.... maar is dat niet.

Absoluut dus geen Alonso, Max, Ricciardo of Kimi. Veel meer een Lewis, die ook vooral glad in de media is.
ben ik helemaal mee eens; maar juist die actie dat mr.nice.guy keertje over de streep ging, ik vind alleen maar mooi. En verwacht dat hij dat imago nog wel kwijt raakt aankomende 2jr. Voorheen was er niets te verliezen; alleen te winnen. Nu bij mercedes is dat omgedraaid .... popcorn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Plenkske schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:30:
[...]

AM heeft een Mercedes motor dus ik begrijp je vergelijking niet ?
'zwevende sidepods' die over de gehele lengte de undercut hebben en niet naar de vloer connecten ver buiten de centerline, waar bij de andere teams de sidepod naar beneden naar de vloer toe loopt, zegmaar.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2022 11:34 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
YakuzA schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:34:
[...]

'zwevende sidepods' die over de gehele lengte de undercut hebben en niet naar de vloer connecten ver buiten de centerline, waar bij de andere teams de sidepod naar beneden naar de vloer toe loopt, zegmaar.
Ja, maar ik begrijp uit je vorige bericht dat Alfa en Aston Martin dit beide hebben ? En dat dit wellicht te maken heeft met de Ferrari PU ? Terwilj ze die niet beide hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Plenkske schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:36:
[...]

Ja, maar ik begrijp uit je vorige bericht dat Alfa en Aston Martin dit beide hebben ? En dat dit wellicht te maken heeft met de Ferrari PU ? Terwilj ze die niet beide hebben ;)
Ah, snap de verwarring, die hoge vin op de rug en relatie tot motor had een apart punt moeten zijn :)

Heb de post iets aangepast zodat dat duidelijker is.

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2022 11:44 ]

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
Oke hier moest ik wel ff om gniffelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2r2MnkNb5u7ZlKwZCduyHDXc9pw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9a1Ixla1SpWPAHyF5DuHao5Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHRx3QKaQcmVsSWomoBt20FjY1g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K9iAIyoleOsCnG2TOUSJZDnF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plenkske schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:36:
[...]

Met welke PU rijdt Alfa dan wel rond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Had begrepen dat Williams een aardige cent van Red Bull krijgt en dat Albon naast Lartifi een "paid driver" is maar dat gebeurd dan blijkbaar op deze manier.

Ik weet ik begeef mij nu op Story - Weekend - Britse pers niveau maar hier gaan we.
Capito werd ook bevraagd waarom er geen grote sponsor aan het team gekoppeld is. Volgens Capito was dat niet nodig vanwege de huidige investeerder. Anderzijds wordt beweerd, gezien de achtergrond van Capito, dat VW bij Williams wil instappen en dan is er advertentie ruimte nodig. Daarnaast wordt gesuggereerd dat VW als adverteerder inspraak wil hebben in andere adverteerders die op de wagen (komen te) staan.

P.S. Drive to Survive seizoen 4 komt per 11 maart. Ik link bewust niet naar het artikel want er staat controversial in.

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 16-02-2022 12:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:09:
[...]

"niet beide" != "beide niet"

Alfa = Ferrari
AM = Merc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Nieuwe crypto platform sponsor voor Red Bull. ByBit met een 3 jarige deal van 150 miljoen Dollar, de grootste crypto sponsor deal in F1 tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/6l9ygbk0/s1000/formula-1-red-bull-racing-laun-3.webp

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 16-02-2022 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Chocoball schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:25:
Nieuwe crypto platform sponsor voor Red Bull. ByBit met een 3 jarige deal van 150 miljoen Dollar, de grootste crypto sponsor deal in F1 tot nu toe.

[Afbeelding]

[Twitter]
Waar is Oracle dan heen? Die stond bijvoorbeeld toch op de achtervleugel? (Of was dat op de achterkant van de achtervleugel..)

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-02-2022 12:45 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42

[Afbeelding]

[Twitter]
Oef... mooier is het er niet op geworden. In tegendeel zelfs.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ypuh

[Afbeelding]

[Twitter]
Op dit moment 148 miljoen.
...

Correctie: 151 miljoen.

...

Correctie2: 145 miljoen.

:+.

Wel geinig om te zien. Zit al een jaar of 5 in crypto en het is/blijft gewoon cowboy-geld, ongeacht wat alle beliebers die een keer een whitepaper gelezen en een paar euro verdiend hebben beweren. Mooi ook om te zien dat de grote winnaars (Crypto.com, Tezos, ByBit) ook allemaal de F1 en clubs als Man United als platform gebruiken om zichzelf te legitimeren bij een groter publiek. Vind het helemaal prima, zo lang ze maar vooraf betalen.

Zal niet zeggen dat die partijen binnen nu en 5 jaar allemaal verdwenen zijn, maar eenmaal het serieuze/reguliere bedrijven worden -vanuitgaande dat crypto een zero-sum game is waarbij tokens uit de lucht gecreeerd zijn- weet je dat er tegenover die winnaars ook heel wat verliezers komen te staan. Het volgt niet het reguliere pad van een bedrijf bedenkt iets, produceert een tastbaar product, verkoopt het aan de consument die er vervolgens gebruik van maakt. Enkel 'vertrouwen in store-of-value' is onvoldoende om zoveel winst/marge te pakken en een gezonde bedrijfsvoering (development, diensten, garanties, regulaties) kost gewoon geld.

[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 16-02-2022 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:09:
[...]

Zie reactie @oZy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Preach!

Red Bull staat natuurlijk wel bekend om de Extreme sports.. nu blijkbaar ook extreme gambles.

Dat merk besmeurt wat mij betreft niet alleen de livery maar ook de uitstraling van het team zo. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gekkenhuis schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:45:
[...]

Waar is Oracle dan heen? Die stond bijvoorbeeld toch op de achtervleugel? (Of was dat op de achterkant van de achtervleugel..)
Oracle is title sponsor geworden, staat dus op de zijkant in het groot.

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2022manual/WinterFebruary/RedBullRB18/SI202202090248_hires_jpeg_24bit_rgb.jpg.transform/9col/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
oZy schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:51:
[...]

Preach!

Red Bull staat natuurlijk wel bekend om de Extreme sports.. nu blijkbaar ook extreme gambles.

Dat merk besmeurt wat mij betreft niet alleen de livery maar ook de uitstraling van het team zo. Jammer!
Ach, ik vind het nog geen Aramco, maar al die Toto/Unibet reclames word ik ook misselijk van. Op deze manier heb ik er in ieder geval nog wat plezier van en ze vermoorden niemand.

Vind het hele crypto gebeuren wel een grappig fenomeen. Over 20 jaar zie ik maar 2 scenario's om er op terug te kijken; tullip mania waarin iets basaals door een gigantische hype groot geworden is, of een tweede dot.com bubbel waar 'gezonde' bedrijven als Amazon en Ebay als winnaar uitgekomen zijn maar een veel groter deel gebakken lucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
CH4OS schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:00:
[...]
Oracle is title sponsor geworden, staat dus op de zijkant in het groot.

[Afbeelding]
Ook achterop achtervleugel
Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/racingnews-v2-prod/_2250x1266_crop_center-center_50_none/SI202202090259_news.jpg?v=1644422016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
@Ypuh je moet maar zo denken het budget plafond van 140 miljoen Dollar is dit jaar al binnen plus 10 miljoen extra. Hoeft Red Bull met de andere sponsoren alleen nog de kosten voor de motoren en salarissen te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chocoball schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:05:
@Ypuh je moet maar zo denken het budget plafond van 140 miljoen Dollar is dit jaar al binnen plus 10 miljoen extra. Hoeft Red Bull met de andere sponsoren alleen nog de kosten voor de motoren en salarissen te betalen.
ik meen gelezen te hebben dat het om een 500.000.000$ deal ging met oracle

https://www.espn.com/f1/s...e-title-sponsor-500m-deal

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 16-02-2022 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Laatst online: 16:53
himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:11:
[...]

Voor 5 jaar toch? Dan is dan 100 per jaar?

[ Voor 4% gewijzigd door BasvanS op 16-02-2022 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
[...]

5 jaar, dus 100 miljoen per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
[...]

Als het bedrag van Bybit elk jaar 150 miljoen was dan klopt mijn redenatie natuurlijk. In dit geval 3 jaar lang 50 mijoen per jaar en de Oracle deal is 5 jaar van 100 mijoen elkaar jaar. Dus met de 100 mijoen van Oracle en de 50 miljoen van Bybit zit je ook makkelijk aan het budgetplafond van 140 miljoen en volgend jaar van 135 mijoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Chocoball schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:17:
[...]

Als het bedrag van Bybit elk jaar 150 miljoen was dan klopt mijn redenatie natuurlijk. In dit geval 3 jaar lang 50 mijoen per jaar en de Oracle deal is 5 jaar van 100 mijoen elkaar jaar. Dus met de 100 mijoen van Oracle en de 50 miljoen van Bybit zit je ook makkelijk aan het budgetplafond van 140 miljoen en volgend jaar van 135 mijoen.
Moet je nog 30 miljoen voor Max en Sergio bijtellen, en nog een zakje voor Chistian en Adrian, dus dat geld komt wel op hoor.

De fotos met bybit zijn natuurlijk voor de buhne, waar die uiteindelijk gaan belanden.. bij Rich Energy denk ik. Of zouden deze clubs moeten betalen voor er uberhaubt een aankondiging is?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
De teams krijgen ook nog een goede €100 miljoen per jaar van FOM.

Werkelijke kosten van een F1 team liggen eerder rond de €400-500M per jaar. Het budgetplafond geldt alleen maar voor de materialen, testen, R&D en een deel van het personeel. Het jaarlijkse budget zal dus misschien wel iets omlaag gaan, maar de grote teams zullen vast wel een manier vinden (faciliteiten, zusterteams, motorontwikkeling etc.) om hun overschot aan kwijt te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Ypuh Ferrari gaat met het overschot aan geld meedoen in de LMH of LMDh klasse in de FIA WEC / 24 uur van Le Mans per 2023.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
@Ypuh. Klopt het budget wordt minimaal al geschat op 350-400 miljjoen Dollar per jaar. Kosten voor motoren, salarissen, water, electra, gas, etc. (schijnt een eindeloze lijst te zijn) valt daar inderdaad buiten. De focus van het budgetplafond is het ontwerp, de ontwikkeling en operatie van de wagens. Volgens Steiner (Haas) is op dit vlak het verschil met de grote jongens teruggevallen naar 10-20 miljoen Dollar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Op 11 maart komt seizoen vier van Drive to Survive naar Netflix. Geen idee of het hier al gemeld was, anders mea culpa.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qz9gksDZPk3tVMa14erYaeAQ.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 16-02-2022 14:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CH4OS schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:03:
Op 11 maart komt seizoen vier van Drive to Survive naar Netflix. Geen idee of het hier al gemeld was, anders mea culpa.
Ga ik echt kijken alleen maar om te zien hoe Netflix het zooitje zal verdraaien. Gezien Max zelf amper tot niet mee doet, we weten hoe het afgelopen is, ben ik benieuwd welk drama ze extra zullen opblazen voor wat extra hits. Hoop alleen dat ze neutral blijven, en absoluut geen kleur gaan bekennen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Jazeker, voor de liefhebbers er is een heus topic [F1] Drive to Survive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
SinergyX schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:10:
[...]

Ga ik echt kijken alleen maar om te zien hoe Netflix het zooitje zal verdraaien. Gezien Max zelf amper tot niet mee doet, we weten hoe het afgelopen is, ben ik benieuwd welk drama ze extra zullen opblazen voor wat extra hits. Hoop alleen dat ze neutral blijven, en absoluut geen kleur gaan bekennen.
Afgelopen seizoen hoefde je niets te verdraaien om er een bizarre serie van te maken. Er zijn echt zoveel ontknopingen/incidenten (o.a. Bowling Bottas, Spa, McLaren 1-2, Silverstone, VER bovenop HAM op Monza, de braketest, Bottas met z'n fastest lap of crash met Russel, LEC op Monaco) dat je het niet mooier hoeft te maken dan het was. Als je alle Netflix schrijvers in één ruimte opsloot met een paar flessen sterke drank en verdovende middelen, dan hadden ze het nog niet zo gek kunnen bedenken verwacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:41
Ypuh schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:30:
[...]

Afgelopen seizoen hoefde je niets te verdraaien om er een bizarre serie van te maken. Er zijn echt zoveel ontknopingen/incidenten (o.a. Bowling Bottas, Spa, McLaren 1-2, Silverstone, VER bovenop HAM op Monza, de braketest, Bottas met z'n fastest lap of crash met Russel, LEC op Monaco) dat je het niet mooier hoeft te maken dan het was. Als je alle Netflix schrijvers in één ruimte opsloot met een paar flessen sterke drank en verdovende middelen, dan hadden ze het nog niet zo gek kunnen bedenken verwacht ik.
Af-en-toe heeft Netflix toch mooie beelden van achter de schermen, alleen dat maakt het al waard wat mij betreft. Natuurlijk moet je verder een beetje door de bullshit heen, maar dat moet je op alle online media ook. Zelfs op Tweakers >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Ik kijk het vooral vanwege de net iets andere en vaak behoorlijk betere beelden dan tijdens een race. Ik kan mij nog steeds de beelden van Singapore voor de geest halen die echt geweldig waren. De dramatische verhalen etc. heb ik niet zo heel veel mee. Het gaat mij dus vooral om de actie op het circuit en dan maak mij een beetje gespeel met geluidseffecten en chronologie niet zoveel uit. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 15:27
Eerste foto van de mogelijke Ferrari gelekt. Voor de mensen die het liever via de officiele kanalen zien, heb ik de foto in een spoiler-tag gezet.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLuTN0xXwAMba3Q?format=jpg&name=large

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Extigo schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:14:
Eerste foto van de mogelijke Ferrari gelekt. Voor de mensen die het liever via de officiele kanalen zien, heb ik de foto in een spoiler-tag gezet.

spoiler:
weer hele originele sidepods iig :)

PSN

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 22:37
Hier nog wat betere kwaliteit:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bo0b3wthd7i81.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:41

basvn

Breezand - NHN

Spollie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:36:

spoiler:
Spiegel in de sidepod!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 17:52
Ik kan nu al niet wachten op de laatste aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:49

TrekDr0p

QR niet scannen

spoiler:
Meer AMR achtige sidepods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 17:52

spoiler:
Vraag me echt af wat die extra handvatten nou doen bij de intake voor de koeling. Dat zorgt toch alleen maar voor turbulentie in dat gebied?

Overigens vind ik die presentaties echt niet intressant, je ziet alleen de livery. Hoe de auto waar daadwerkelijk mee geraced gaat worden eruit ziet, weet je pas bij de testdagen, dan zie je alle flipjes en flapjes en gaat de trucendoos open. Dit is gewoon een mule om de livery te laten zien.

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 16-02-2022 15:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FastFred schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:40:
[...]

Vraag me echt af wat die extra handvatten nou doen bij de intake voor de koeling. Dat zorgt toch alleen maar voor turbulentie in dat gebied?

Overigens vind ik die presentaties echt niet intressant, je ziet alleen de livery. Hoe de auto waar daadwerkelijk mee geraced gaat worden eruit ziet, weet je pas bij na de testdagen bij de eerste race, dan zie je alle flipjes en flapjes en gaat de trucendoos open. Dit is gewoon een mule om de livery te laten zien.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
[...]
Dit is gewoon een mule om de livery te laten zien.
Wel de echte auto, maar zeker niet up to date. Voor mijn gevoel beter dan wat Red Bull doet, alleen een F1 showcar gebruiken. Williams kon nog als excuus gebruiken dat ze diezelfde dag een auto klaar hadden staan in SIlverstone voor een filmdag (met vertraging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:36

Dentist

Next patient please...

Er werd een tijdje geleden gesproken over 2 teams die iets hadden gevonden dat de rest niet had gevonden.. Vraag me af of dat deze sidepods zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:28
Ah, maar is het bevestiging of aerodynamica.
Wel creatief daar van niet van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

spoiler:
Poh.. doet me denken aan de kleurstelling van 1992, iig dikke plus d:)b

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Dentist schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:47:
[...]
Er werd een tijdje geleden gesproken over 2 teams die iets hadden gevonden dat de rest niet had gevonden.. Vraag me af of dat deze sidepods zijn.
Lijkt me niet echt logisch, de AM/Sauber hoge sidepods zaten ook op de F1 showcar die RB gebruikte voor de livery reveal.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]
Weet niet precies wat je bedoeld, maar ik zie geen handvatten?

Ik zie daar wel spiegels die door het perspectief wat raar eruit zien boven de sidepod intake :)
(sidepod intake lijkt wel een beetje een vissenmond btw :P )

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2022 15:59 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
[...]

Overigens vind ik die presentaties echt niet intressant, je ziet alleen de livery. Hoe de auto waar daadwerkelijk mee geraced gaat worden eruit ziet, weet je pas bij de testdagen, dan zie je alle flipjes en flapjes en gaat de trucendoos open. Dit is gewoon een mule om de livery te laten zien.
Hoezo? Dit is de auto zoals die er voor 95% zal staan de eerste race. Ja er zullen nog wat flapjes af gaan en bij komen, maar in grote lijnen zal er niet veel veranderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle

spoiler:
Een dag te vroeg gelekt, dat terwijl Kaspersky één van je sponsor is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die marlboro sponsering is gestopt bij ferrari?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 10:09
[...]

Ik weet niet of je wel eens Planet Earth gekeken hebt? Of Blue Planet? Of welke gemiddelde andere natuur docu?

In al die "documentaires" proberen ze een verhaal te vertellen. Nee, daar is het ook niet realistisch, maar het grijpt ons wel aan.

Netflix doet dat super goed...probeert ons aan te grijpen, een verhaal te vertellen. Moet dat perse de werkelijkheid zijn? Nee natuurlijk niet, maar dat is Planet Earth ook niet.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:04:
bij hun nieuwe polo's zat idd het bericht de PM geen sponsor ruimte meer had.

basvn in "[F1] Seizoen 2022"

PM / PMI = Philip Morris

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2022 16:08 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

blijf het bizonder vinden dat pirelli tevens sponsor is van ferrari - maar goed, beetje belangenverstrengeling doet met bij f1 nooit zo moeilijk over :X :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Vuvuzela

My spire is forming

Devian schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:04:
[...]

Ik weet niet of je wel eens Planet Earth gekeken hebt? Of Blue Planet? Of welke gemiddelde andere natuur docu?

In al die "documentaires" proberen ze een verhaal te vertellen. Nee, daar is het ook niet realistisch, maar het grijpt ons wel aan.

Netflix doet dat super goed...probeert ons aan te grijpen, een verhaal te vertellen. Moet dat perse de werkelijkheid zijn? Nee natuurlijk niet, maar dat is Planet Earth ook niet.
Sorry hoor, maar als Netflix Planet earth zou maken, dan zouden we pandaberen zien die op ezels rijden en met lasers uit hun ogen op vliegende dolfijnen schieten.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NeverSettle
himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:09:
blijf het bizonder vinden dat pirelli tevens sponsor is van ferrari - maar goed, beetje belangenverstrengeling doet met bij f1 nooit zo moeilijk over :X :+
Pirelli is partner van alle F1 teams. Elke team heeft de Pirelli logo op de neus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Ferrari F1-75 presentatie op donderdag 17 februari om 14.00
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLtnN-EXMAESpt2?format=jpg&name=900x900

De Mercedes W13 presentatie is een vroegertje op vrijdag 18 februari om 10:00 (9:00 GMT)
https://www.mercedesamgf1...now-winter-f1-w13-launch/
De W13 gaat later die dag de baan op voor een filmdag op Silverstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 15-09 18:23

pro_6or

amateur_60r

Yamotek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:03:

Kijk maar hoe hard Max heeft moeten zijn om zijn rol te kunnen krijgen, die liet ook totaal geen kruimel voor wie dan ook liggen en ging er vol voor. Het zijn allemaal haantjes daar in de F1, moet ook wel want anders was je er niet gekomen en blijf je er ook niet.

Wat mensen ook lijken te vergeten met Hamilton en zijn 'radiostilte' is het feit dat het ook de aandacht van Russel afleid. Nu is het telkens wachten totdat de grote man terugkomt, Russel kan allemaal aandacht krijgen maar het is van ondergeschikt belang wanneer Hamilton 'terugkomt' en Hamilton meteen weer in de spotlight staat (en Russel dus in de schaduw, jij bent het 2de mannetje achter mij). De mindgames daar bij Mercedes zijn allang begonnen, ben oprecht benieuwd hoe het daar gaat zijn maar Russel vs Hamilton lijkt al begonnen te zijn na de finish van het afgelopen seizoen.

Immers had Hamilton geen radiostilte gehouden, was er na de finish van afgelopen seizoen veel aandacht naar hem uitgegaan en tegelijkertijd naar Russel omdat hij nieuw is. Door de 'stilte' en 'terugkeer' kan Hamilton qua status naar buiten (en waarschijnlijk ook naar binnen toe in het team) de dominante rol aanhouden.
Met alles helemaal eens, denk zelf echter wel dat Russell dit seizoen echt nog gaat knechten. De ideale Max in de weg rijder. Flink knokken, over de schreef gaan, en dan Lewis veilig naar zijn 8e.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Vuvuzela schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:10:
[...]

Sorry hoor, maar als Netflix Planet earth zou maken, dan zouden we pandaberen zien die op ezels rijden en met lasers uit hun ogen op vliegende dolfijnen schieten.
Zo subtiel zijn ze daar bij Netflix doorgaans niet.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:04:
Ja.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

sjaool schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:47:
[...]

Ik kijk het vooral vanwege de net iets andere en vaak behoorlijk betere beelden dan tijdens een race. Ik kan mij nog steeds de beelden van Singapore voor de geest halen die echt geweldig waren. De dramatische verhalen etc. heb ik niet zo heel veel mee. Het gaat mij dus vooral om de actie op het circuit en dan maak mij een beetje gespeel met geluidseffecten en chronologie niet zoveel uit. :)
Ik vraag nu al jaren bij dukevideo waarom zelfs de season review blu-ray niet in UHD verkrijgbaar is. Geen antwoord. Zonde. Ik zou 4k met een enorme bitrate echt graag alles terugkijken.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
[...]

En het zou waanzinnig entertaining zijn :*)

Drive to Survive is gewoon een fijn warmmaker voor het nieuwe seizoen, geen seizoensreview maar simpel entertainment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Het klinkt als een waanzinnige film pitch... Ik denk dat ik de film zou gaan kijken. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
Chocoball schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:13:
Ferrari F1-75 presentatie op donderdag 17 februari om 14.00
[Afbeelding]
[Twitter]
De Mercedes W13 presentatie is een vroegertje op vrijdag 18 februari om 10:00 (9:00 GMT)
https://www.mercedesamgf1...now-winter-f1-w13-launch/
De W13 gaat later die dag de baan op voor een filmdag op Silverstone.
Tss. Overjaarse iPhone gebruikers.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04
Dentist schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:47:
[...]

Als ik goed tel, hebben nu drie teams met louvres in de sidepods: AMR, AR en Ferrari.

Ik vind zelf de Willams het interessant, in verband met wat (geloof ik) "topline" cooling heet (beetje Alpine 2021), waardoor de sidepods extreem smal klein lijken, waardoor zoals @Scarbs ook scrheef het net lijkt of lucht dat daar binnenkomt direct naar achteren blaast over de tunnels onder vloer (= extra downforce ?).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus over die enorme Oracle-RBR deal.
Niemand die doorheeft dat het geld waarschijnlijk voor een groot deel voor de 2026 PU ontwikkeling is? :P

Oh en die Ferrari ziet er in ieder geval mooi uit. :)
Ik hou ergens toch al rekening ermee dat Ferrari dit seizoen misschien eens niet hopeloos zal zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 23 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics