[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.286.903 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:07:
Dus over die enorme Oracle-RBR deal.
Niemand die doorheeft dat het geld waarschijnlijk voor een groot deel voor de 2026 PU ontwikkeling is? :P

Oh en die Ferrari ziet er in ieder geval mooi uit. :)
Ik hou ergens toch al rekening ermee dat Ferrari dit seizoen misschien eens niet hopeloos zal zijn.
Dat zou me niet verbazen inderdaad :Y

Ja, die Ferrari ziet er goed uit. Ben benieuwd of ze dit seizoen weer meedoen voor de knikkers :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:49
Niemand die doorheeft dat het geld waarschijnlijk voor een groot deel voor de 2026 PU ontwikkeling is? :P
Volgens mij heeft Red Bull dat zelfs letterlijk bij de release / bekendmaking gezegd? Dus uhm, welcome to the party. Is al een weekje bekend ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:59
Voor wat het waard is maar lekker even de geruchten zijn werk laten doen.
Er is ook een Pools Twitter account waar dit vandaan komt ..
Voornamelijk komt dit doordat Reb Bull al in het geheim een shakedown heeft gedaan

Zou leuk zijn als er wat unieks op een auto komt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCSA2t5WvDBC-Wyw4qJs2IY0HhE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RVpHcR8tJnL34vwlxIVsMDNa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door d-vine op 16-02-2022 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:38

Ik hou ergens toch al rekening ermee dat Ferrari dit seizoen misschien eens niet hopeloos zal zijn.
Ik hoop stiekem ook dat Ferrari dit jaar lekker mee komt. Moet erbij zeggen dat ik verwacht (gebaseerd op onderbuikgevoelens) dat Sainz dit jaar de #1 rijder wordt daar.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

d-vine schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:39:
Voornamelijk komt dit doordat Reb Bull al in het geheim een shakedown heeft gedaan

[Afbeelding]
Zouden ze m van rubber gemaakt hebben zodat ie lekker flexibel is? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Chocoball schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:13:
Ferrari F1-75 presentatie op donderdag 17 februari om 14.00
[Afbeelding]
[Twitter]
De Mercedes W13 presentatie is een vroegertje op vrijdag 18 februari om 10:00 (9:00 GMT)
https://www.mercedesamgf1...now-winter-f1-w13-launch/
De W13 gaat later die dag de baan op voor een filmdag op Silverstone.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6fGN2jZXD4WjESnoqX4T8dP6dHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a1H5j4bB1YDkW7ZDYItvOzRa.jpg?f=fotoalbum_large

source: https://www.reddit.com/r/...ked_higher_quality_image/

/edit
Hogere resolutie

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 16-02-2022 20:11 . Reden: hogere resolutie ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RobertMe schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:28:
[...]

Volgens mij heeft Red Bull dat zelfs letterlijk bij de release / bekendmaking gezegd? Dus uhm, welcome to the party. Is al een weekje bekend ;)
Ik ben dus niet een halfuur blijven kijken naar de "kijk hoe geweldig Oracle is" show. Het was mij meteen duidelijk dat het niet de auto was. Maar aangezien er hier heel wat speculatie was over waarom RBR opeens zoveel inkomsten nodig heeft, nou dat dus. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:59
BlackMonkey in "[F1] Seizoen 2022" O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

AtlAntA schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:40:
[...]

Ik hoop stiekem ook dat Ferrari dit jaar lekker mee komt. Moet erbij zeggen dat ik verwacht (gebaseerd op onderbuikgevoelens) dat Sainz dit jaar de #1 rijder wordt daar.
Daar heb je geen onderbuik gevoel voor nodig hoor. Gaat gewoon gebeuren.
Leclerc is De Teleurstelling van afgelopen jaar voor mij.
Binnen gehaald door Ferrari als hun eigen versie van Max Verstappen.
NOT!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Oeps en ik had nog wel paar pagina's terug gezocht 7(8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
“Luister ventje, die nummer 1 staat volgend jaar op mijn wagen. En jij gaat mij daar bij helpen”

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLvfq1yWUAMBwi-?format=jpg&name=large

Ik zie trouwens een zilvere kleur! :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:34

Ik denk eerder andersom, Oracle en die crypto platform voor de budget cap. Dan kan Red Bull de rest van haar budget steken in de Red Bull Powertrains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Killjoy

Klingon lawn products

Jasphur schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:52:
“Luister ventje, die nummer 1 staat volgend jaar op mijn wagen. En jij gaat mij daar bij helpen”

[Afbeelding]

Wat zit Hamilton onder de graffiti zeg. Dat was me niet eerder zo opgevallen :|

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:52:

[Afbeelding]

Lewis doet niet aan rijden met #1 :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04
Lijkt die neus en front wing van die Ferrari nou zo lang ? Front wing lijkt ook vrij laag te liggen, toch gewoon de showcar neus ? Beetje raar omdat de voor wielophanging erg hoog lijkt te staan, dus om lucht onder de vloer te krijgen, maar dan zit de neus in de weg.

De vorm van de sidepods is veel meer gewelfd dan de AM.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Killjoy schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:59:
[...]

Op n natte krant in slaap gevallen gok ik.

Lewis doet geen #1 btw, hij vindt het voor zijn branding beter om #44 te blijven rijden. Ergens wel jammer dat het geld het dan ook weer van de trots overneemt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 21:49
mark-k schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:40:
[...]

Op n natte krant in slaap gevallen gok ik.

Lewis doet geen #1 btw, hij vindt het voor zijn branding beter om #44 te blijven rijden. Ergens wel jammer dat het geld het dan ook weer van de trots overneemt.
En wat Verstappen doet door nu alles met #1 uit te brengen is niet omdat het geld regeert? Hij heeft daar zelfs vorig seizoen al een grap over gemaakt toen hem gevraagd werd of die met #1 zou gaan rijden als hij kampioen zou worden => "Ja, kan ik nieuwe kleren uitbrengen en verkopen" of iets dergelijks was zijn antwoord daarop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

RobertMe schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:43:
[...]

En wat Verstappen doet door nu alles met #1 uit te brengen is niet omdat het geld regeert? Hij heeft daar zelfs vorig seizoen al een grap over gemaakt toen hem gevraagd werd of die met #1 zou gaan rijden als hij kampioen zou worden => "Ja, kan ik nieuwe kleren uitbrengen en verkopen" of iets dergelijks was zijn antwoord daarop.
Tja, geen idee wat nou precies de beste financiele strategie is, maar het feit is wel dat Lewis het niet neemt vanwege de financiele keuze/merksbekendheid (hij wil met 44 geassocieerd worden zoals Rossi met 46), terwijl Max hem wel neemt vanwege de eer om met #1 te rijden. Of dat nou meer of minder merch inkomsten oplevert zal in die keuze niet veel uitmaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Voor de liefhebbers:

Wear Sunscreen!

• NiaX
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:48:
[...]

Tja, geen idee wat nou precies de beste financiele strategie is, maar het feit is wel dat Lewis het niet neemt vanwege de financiele keuze/merksbekendheid (hij wil met 44 geassocieerd worden zoals Rossi met 46), terwijl Max hem wel neemt vanwege de eer om met #1 te rijden. Of dat nou meer of minder merch inkomsten oplevert zal in die keuze niet veel uitmaken.
Eerst zeg je dat Hamilton het voor het geld doet, nu weer niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33

Dazzler2120

FP ProMod
NiaX schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:35:
[...]

Overigens heeft ook Hamilton (heel kort) met startnummer #1 gereden.
Mij lijkt an sich de keuze om bij je eigen startnummer te blijven geen gekke keuze. Het is inderdaad onderdeel van je brand, als mensen 44 zien, denken ze aan Hamilton. Het is als het ware zíjn nummer.
In mijn ogen is dit juist vanuit zijn trots op wat hij bereikt heeft, dus hoe je hiervan kan maken dat "het geld het overneemt van de trots" heb ik echt geen idee van. :?

Hetzelfde geldt dat 33 het nummer van Verstappen was. Het zou ook een heel begrijpelijke keuze geweest als Verstappen om die reden bij 33 was gebleven.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:24
mark-k schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:48:
[...]
Of dat nou meer of minder merch inkomsten oplevert zal in die keuze niet veel uitmaken.
Weet nu niet of je grappig wilt zijn of gewoon naïef bent :+

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
d-vine schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:39:

[Afbeelding]
Tot nu toe is elke auto nog vrij uniek toch? De verschillen vallen het meest op rond de sidepods; bij WIlliams extreem klein, bij AM extreem groot, bij Ferrari ingedeukt.... allemaal kiezen ze hier een andere route. Waar vooraf gedacht werd dat de regels zo strict waren dat er eenheidsworst zou komen valt het alles mee en kiest tot nu toe bijna elk team een andere route.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Red Bull ineens met een gigantisch extreem concept komt; zeker niet omdat de regels aangepast zijn en unieke vondsten die eigenlijk niet in de geest van de regels zijn op korte termijn verboden kunnen worden.

De oude regel dat unieke vondsten na één seizoen verboden worden is er niet meer altijd geldig. Als de FIA en een meerderheid van de teams het weg wil verbieden ze het gedurende het seizoen al.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Killjoy schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:59:
[...]

Heb jij die race niet gezien waarop hij op het podium zijn rug met een joekel van een tatoeage liet zien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6fvlaArkMte0G_j_uM4YbJ7_hE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cHUDGhvKGSzXJWzq0CLL1Vn3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flRpgWx9jsHh7NWNvjWlBbZIWVY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7NRiuNYD2cHdvSc2CywCv1ng.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 17-02-2022 09:13 ]

"When you grow up your heart dies"

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

NiaX schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:35:
[...]

Hamilton zijn keuze is gedreven door geld, die van max niet, was misschien niet de meest duidelijke zin.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
mark-k schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Hamilton zijn keuze is gedreven door geld, die van max niet, was misschien niet de meest duidelijke zin.
Vertel, hoe kom je tot deze wijze inzichten over de achterliggende gedachte van de keuzes Verstappen & Hamilton over hun startnummers, en in het bijzonder - het verschil daarin?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 16:11

Vuvuzela

My spire is forming

mark-k schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:22:
[...]
En waar is dit dan weer op gebaseerd? Dit is weer zo'n typische Max is heilig en Lewis is slecht conclusie.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10
Vuvuzela schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:25:
[...]

En waar is dit dan weer op gebaseerd? Dit is weer zo'n typische Max is heilig en Lewis is slecht conclusie.
Gewoon niet op reageren, is het niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Om van het gezeur af te zijn: de keuze van #1 door Max heeft maar één reden: traditie. Hij heeft als kampioen in lagere raceklasses (in het karten bijv.) al eerder met nummer 1 gereden. Het was voor hem logisch dat hij dat in de F1 ook zou doen.

Dat het hem meer omzet oplevert is een (mooie) bijkomstigheid. Hij mag van mij best kapitaliseren op zijn kampioenschap.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gewoon uitmelken zo’n mogelijkheid. Ik zou die miljoenen niet laten liggen in ieder geval.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/s640x640/273960244_981607482731398_7168381153246247504_n.jpg?_nc_cat=1&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=3vB39eaICDwAX_aLCBK&tn=w705WwkNfruIpOpn&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT8dZ_aBOIP3uxJa_xOCRVBtCD3vLix-PBOhmZvu7z40JQ&oe=6213EAB4

Ik moest lachen :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:54

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Voila, de mercedes livery gelekt, ze noemen hem de Mercedes-AMG F1 W13 E Performance:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngbVbavu_VW6QPIP3MBuUXkPevg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J3WF9n3jAgbMKFSrFEfwmT03.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pc7uh8oTYAzF6h4yj7sNgK8ceMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fsdndu4XW6GevsNQSwvv4nBf.jpg?f=fotoalbum_large

bron: https://www.autoblog.nl/n...-voor-2022-gelekt-3315311

Vind het wel geslaagd :)

EDIT: LET OP: blijkt een FAKE te zijn. Iemand crea bea geweest! Sorry.
Bron van de fake: https://www.f1technical.n...pic.php?t=30101&start=195

[ Voor 11% gewijzigd door SpeedfreakR op 17-02-2022 11:36 ]

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

Turquoise, en al helemaal met Bordeaux rood, ik kan er niet aan wennen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +65 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Een selecte groep internationale media (waaronder AMuS, The Race en de Telegraaf) waren uitgenodigd voor een interview met Ross Brawn (sportief directerur F1) Nikolas Tombazis (hoofd van de eenzitters FIA) en Jason Somerville (hoofd aerodynamica F1). Daar The Race meer een brei is van losse quotes en de Telegraaf niet veel bijzonderheden had te melden heb ik het artikel van AMuS samengevat en vertaald.
  • De doelen van F1 zijn ambitieus, meer actie en meer gelijke kansen door lagere kosten. Het nieuwe wagen concept wat de ingenieurs van de FIA en F1 hebben bedacht heeft in totaal 3 jaar in beslag genomen, 7500 CFD simulaties en 100 uur windkanaal.
  • Om dominantie van 1 team na de regelwijzigingen te voorkomen (zoals Brawn GP in 2009) zit de FIA er dit keer strakker op dan in het verleden met strakkere regels en toezicht op het ontwerpproces.
  • Om verrassingen bij de eerste race te voorkomen hebben alle F1 teams een individueel gesprek gehad om te zien of alles legaal en conform de regels is. Er zijn veel verschillende ideeën maar nog niks schokkends (zoals de dubbele diffusor uit 2009) maar er zijn wel een aantal verrassingen volgens Tombazis.
  • Sommerville legt het verschil uit tussen de oude generatie en de nieuwe generatie wagens. De oude wagens genereerden teveel turbulentie door de luchtstroom naar buiten te duwen waardoor achtervolgers in een soort wervelstorm terecht kwamen. Bij de nieuwe wagens wordt de luchtstroom beter tussen de wielen gebundeld en via de diffusor naar boven geduwd. Dit komt door de strakkere regelgeving bij de voovleugel endplates, wieldoppen, de rembehuizing en kleine vleugel boven de voorwielen. Een achtervolger verliest bij 10 meter nog maar 15% neerwaartse druk (downforce) i.p.v. 50% bij de oude wagens. Bij 20 meter nog maar 7% i.p.v. 25% en bij 40 meter nog maar 1% i.p.v. 6%.
  • Ondanks alle kritiek die de F1 teams hebben biedt het nieuwe regelement veel variatie zoals bij de side pods waar nu verschillende concepten van te zien zijn. Tombazis verwacht zodra duidelijk wordt wie het bij het juiste eind heeft dat de andere teams dit snel zullen overnemen. Het is eenvoudiger geworden zaken over te nemen omdat de oppervlakten niet meer zo complex zijn en de aerodynamica van voor naar achteren niet meer zo extreem is. Ook is het goed mogelijk dat meerdere oplossingen naast elkaar blijven bestaan.
  • Ross waarschuwt dat het budgetplafond de teams dwingt goed te kijken waar zij hun geld in investeren en verwacht daarom nog maar 2 grote updates per jaar.
  • Als de doelen niet gehaald worden of als een bepaalde ontwikkeling zich doorzet (tegen zeer hoge kosten) wat tegen de geest van het regelement is dan kan de FIA ingrijpen. Als er voor het 2023 seizoen een wijziging moet komen dan is voor 30 april een meerderheidsbesluit nodig en daarna nog 8 van de 10 stemmen. De FIA (Tombazis) verwacht hier geen grote problemen omdat het niet tegen de teams gericht is maar om samen de sport beter te maken.
  • Het 2022 is een leerjaar om te zien of de regelwijzigingen inderdaad werken en de gestelde doelen behaald zijn en anders binnen afzienbare tijd hoopt Tombazis.
https://www.auto-motor-un...nt-2022-ross-brawn-ziele/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Instant like voor @Chocoball, nu de post lezen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Als ik het Twitteraccount @VerstappenJet zo zie vliegt Verstappen best wel vaak op en neer tussen Monaco en Milton Keynes. Er ligt een lokaal vliegveld op 15 min rijden. Vanmorgen vertrok ie weer naar Milton Keynes na 1 dag thuis geweest te zijn. Toch ~2 uur vliegen.

Toch een (geheime) shakedown test met die RB18 vandaag ? Op Silverstone kun je alleen niets verborgen houden, of pakken ze een oud Topgear circuit ergens ? (als dat mag)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Hij zal ook regelmatig in de simulator trainen lijkt me

[ Voor 102% gewijzigd door Bigfoot op 17-02-2022 11:46 ]

• loekf2
Bigfoot schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:45:
Hij zal ook regelmatig in de simulator trainen lijkt me
Ja, maar zo te zien vindt ie het geen probleem qua tijd en kosten om die jet voor soort woon-werk verkeer
te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:43:
Als ik het Twitteraccount @VerstappenJet zo zie vliegt Verstappen best wel vaak op en neer tussen Monaco en Milton Keynes. Er ligt een lokaal vliegveld op 15 min rijden. Vanmorgen vertrok ie weer naar Milton Keynes na 1 dag thuis geweest te zijn. Toch ~2 uur vliegen.

Toch een (geheime) shakedown test met die RB18 vandaag ? Op Silverstone kun je alleen niets verborgen houden, of pakken ze een oud Topgear circuit ergens ? (als dat mag)
Ze zijn die auto stiekem aan het verschepen met dat vliegtuig voor een shakedown :+.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Chocoball schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:40:
[list]
• Sommerville legt het verschil uit tussen de oude generatie en de nieuwe generatie wagens. De oude wagens genereerden teveel turbulentie door de luchtstroom naar buiten te duwen waardoor achtervolgers in een soort wervelstorm kwamen. Bij de nieuwe wagens wordt de luchtstroom beter tussen de wielen gebundeld en via de diffusor naar boven geduwd. Dit komt door de strakkere regelgeving bij de voovleugel endplates, wieldoppen, de rembehuizing en kleine vleugel boven de voorwielen. Een achtervolger verliest bij 10 meter nog maar 15% neerwaartse druk (downforce) i.p.v. 50% bij de oude wagens. Bij 20 meter nog maar 7% i.p.v. 25% en bij 40 meter nog maar 1% i.p.v. 6%.
Ik zag deze foto van de nieuwe Williams, die suggereert dat de airflow aan de achterkant meer omhoog gericht is.

(maar kan ook appels en peren zijn)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_PAMCuVxHKGhCXb2-kQvHrZ4kI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RvCpz81FDWenoWQNCtBnOr6a.png?f=fotoalbum_large

Source: https://www.reddit.com/r/...21_mercedes_visible_aero/

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 17-02-2022 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:49

TrekDr0p

QR niet scannen

loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:54:
[...]

Ik zag deze foto van de nieuwe Williams, die suggereert dat de airflow aan de achterkant meer omhoog gericht is.

[Afbeelding]

Dat staat ook in het stukje van @Chocoball
Sommerville legt het verschil uit tussen de oude generatie en de nieuwe generatie wagens. De oude wagens genereerden teveel turbulentie door de luchtstroom naar buiten te duwen waardoor achtervolgers in een soort wervelstorm kwamen. Bij de nieuwe wagens wordt de luchtstroom beter tussen de wielen gebundeld en via de diffusor naar boven geduwd. Dit komt door de strakkere regelgeving bij de voovleugel endplates, wieldoppen, de rembehuizing en kleine vleugel boven de voorwielen. Een achtervolger verliest bij 10 meter nog maar 15% neerwaartse druk (downforce) i.p.v. 50% bij de oude wagens. Bij 20 meter nog maar 7% i.p.v. 25% en bij 40 meter nog maar 1% i.p.v. 6%.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:48:
[...]

Ja, maar zo te zien vindt ie het geen probleem qua tijd en kosten om die jet voor soort woon-werk verkeer
te gebruiken.
Ik denk dat die z'n tankbonnetjes gewoon kan declareren bij Red Bull :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:48:
[...]

te gebruiken.
Misschien heeft ie een deal gemaakt met zijn werkgever. Het vliegtuig zit vol met Red Bull reclame dus wellicht is het onderdeel van zijn "woon-werkverkeer" kilometervergoeding ;)

Wellicht een iets andere regeling dan de 19 cent per km die veel van ons krijgen ;)

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Killjoy

Klingon lawn products

sjaool schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:13:
[...]

Heb jij die race niet gezien waarop hij op het podium zijn rug met een joekel van een tatoeage liet zien?

[Afbeelding]
Ik schakel meestal al voor de podiumceremonie weg. Dat verklaart wat
[Afbeelding]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Vuvuzela schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:25:
[...]

Omdat Lewis letterlijk gezegd heeft dat nummer 44 zijn merk is en hij daarom geen #1 gebruikt, en Max letterlijk gezegd heeft dat hij vanwege de prestige/traditie #1 gaat rijden als hij kampioen zou worden. Als je meer dan 1 post zou lezen kwam je erachter dat ik dit al een keer gepost had.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10
mark-k schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:18:
[...]

Omdat Lewis letterlijk gezegd heeft dat nummer 44 zijn merk is en hij daarom geen #1 gebruikt, en Max letterlijk gezegd heeft dat hij vanwege de prestige/traditie #1 gaat rijden als hij kampioen zou worden. Als je meer dan 1 post zou lezen kwam je erachter dat ik dit al een keer gepost had.
Zucht, jij bent wel hardleers he:

Quote van HAM net voor de race in Abu dabi:

"“I don’t turn up with No1 one on my car,” he said in the pre-race press conference. “I turn up with the No44. I don’t consider myself the champion that year. I consider myself the one that’s fighting for a championship."

Hij ziet alleen maar geld of niet?

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat een egocentrische jopie, hij zegt het zelf : oOo

I don’t consider myself the champion that year. I consider myself the one that’s fighting for a championship

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Weet niet of deze al gepost was:

[Twitter: https://twitter.com/FormulaNewsLive/status/1494036604402417667?s=20&t=eu4cTaEky4mgSNKarul-Jw]

De AT03 reed gisteren rond op Misano en ja heeft 4 wielen. Verder niet veel te zien.

• Requiem19
  • Laatst online: 21:57
Ik ben momenteel vlak bij Barcelona (Girona) en blijf hier nog tot 1e week maart.

Wil wel even de moeite nemen om 45 minuten naar het circuit te rijden als de testen beginnen. Testen niet open voor publiek, maar wellicht kun je toch nog wat zien van een afstandje, of zou je niet eens in de buurt kunnen komen?

Iemand die de race in Barcelona bezocht heeft wellicht een idee hierover?

• murphydrz
  • Laatst online: 11:54
BasvanS schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:21:
[...]

Hij ziet alleen maar geld of niet?
...eerder bijgeloof, aangezien Hamilton nogal gelovig schijnt te zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:40
loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:54:
[...]

[Afbeelding]

Nu beide met DRS open/dicht :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 07:54

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Requiem19 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:33:
Ik ben momenteel vlak bij Barcelona (Girona) en blijf hier nog tot 1e week maart.

Wil wel even de moeite nemen om 45 minuten naar het circuit te rijden als de testen beginnen. Testen niet open voor publiek, maar wellicht kun je toch nog wat zien van een afstandje, of zou je niet eens in de buurt kunnen komen?

Iemand die de race in Barcelona bezocht heeft wellicht een idee hierover?
Drone regelen en gaan >:) of zijn circuits een no fly zone?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
Ze zijn beide dicht ;) (beide in de regen, de merc was kennelijk op Spa, en daar is de DRS niet open geweest in de regen ;) )

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:40
Puc van S. schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:08:
[...]

Ze zijn beide dicht ;) (beide in de regen, de merc was kennelijk op Spa, en daar is de DRS niet open geweest in de regen ;) )
Och, geen idee hoe ik daar een open DRS van heb gemaakt :o Sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Voor de liefhebbers van nummers:

Formula 1 announces TV, race attendance and digital audience figures for 2021

TV Audience
The season finale in Abu Dhabi drew 108.7m viewers, +29% higher than the same race in 2020 – and the highest viewing figures for a race during the season.
There were significant rises in season cumulative audience in several markets, including many of F1's biggest markets. The Netherlands stood out with an increase of +81% Year on Year, but there were also significant gains in the USA (+58% YoY), France (+48% YoY), Italy (+40% YoY) and the UK (+39% YoY).
Race attendance:
A total of 11 events attracted crowds of over 100,000 including: Belgium (213,000), the Netherlands (195,000), Turkey (190,000), Brazil (181,000), Abu Dhabi (153,000), Saudi Arabia (143,000), Austria (132,000) and Hungary (130,000).
Bron: https://www.formula1.com/...DpVJIOHGNuok907sWcKW.html

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2022 13:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

LIVE: Watch as Ferrari launch their 2022 F1-75 challenger

• Waah
  • Laatst online: 19:31
SpeedfreakR schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:51:
[...]

Drone regelen en gaan >:) of zijn circuits een no fly zone?
Barca heeft een vliegveld :+ niet ver van het circuit (je vliegt er vaak overheen)

Dus dat zal wel een no-fly zone zijn voor drones ja :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 21:44
mark-k schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:18:
[...]

Ik heb Max ook weleens horen zeggen "het is goed voor de merchandise". En daar heeft hij uiteraard ook helemaal gelijk in, genoeg mensen die al een #33 shirtje hebben, maar nu ook een #1 shirtje willen, want historisch.

Dus om te zeggen dat het niet geld gedreven is, is wellicht een tikje te kort door de bocht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Waah
Illegal_Alien schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:38:
Voor de liefhebbers van nummers:

Formula 1 announces TV, race attendance and digital audience figures for 2021

TV Audience

[...]

[...]

Race attendance:

[...]

Bron: https://www.formula1.com/...DpVJIOHGNuok907sWcKW.html
België het meeste aantal bezoekers, en wat hebben die kunnen genieten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Waah schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:44:
[...]

België het meeste aantal bezoekers, en wat hebben die kunnen genieten :+
Ach de mannen konden in iedergeval zeggen dan hun vrouw lekker nat was :+ :o

* Illegal_Alien duikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Bedenk me nu trouwens (waarschijnlijk voor iedereen hier common sense) dat het binnen de teams wel eens interessant kan worden dit jaar. We hebben wel redelijk wat transfers gehad, waarbij een driver nieuw in een team kwam, en naast iemand kwam die de auto door en door kende.

Nu is dat dit jaar uitgesloten. Niemand kent deze auto, voor elke driver is het nieuw. Ben heel benieuw wat dat gaat betekenen voor bijvoorbeeld een Leclerc VS Sainz waarbij Sainz het al heel goed deed eigenlijk voor een eerste seizoen... En een Ricciardo en Norris.... En zeker ook Hamilton en Russel.

Sowieso heeft HAM al jaren een auto die praktisch op rails lijkt te liggen. Ben benieuwd wat er gebeurt als dat niet zo is. Hij heeft in het verleden natuurlijk wel vaker in andere auto's dan Mercedes gereden en prima gepresteerd, maar is dat natuurlijk niet meer 'gewend'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Dank, je reactie toverde wel iets van oor tot oor op mijn gezicht :)

Ik heb mijn post nog wel een keer nagelezen en wat kleine aanpassingen hier en daar gedaan voor de leesbaarheid.

• Ypuh
  • Laatst online: 19:55
Spotmatic schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:30:
Om van het gezeur af te zijn: de keuze van #1 door Max heeft maar één reden: traditie. Hij heeft als kampioen in lagere raceklasses (in het karten bijv.) al eerder met nummer 1 gereden. Het was voor hem logisch dat hij dat in de F1 ook zou doen.

Dat het hem meer omzet oplevert is een (mooie) bijkomstigheid. Hij mag van mij best kapitaliseren op zijn kampioenschap.
Max heeft al meerdere keren aangegeven niets met het #33 te hebben. Het was het nummer uit zijn kart periode en deze was nog beschikbaar. Veel meer zat er niet achter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Ypuh schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Max heeft al meerdere keren aangegeven niets met het #33 te hebben. Het was het nummer uit zijn kart periode en deze was nog beschikbaar. Veel meer zat er niet achter.
Max wilde eigenlijk nummer 3. Maar die was al in gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Zahariac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:56:
[...]

Een prettig gestoorde Australiër had nummer 3 al

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Nog 30 seconde om een rooie Ferrari te zien allen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Zahariac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:56:
[...]

Ah ja, dat was hem:

Waarom rijdt Max Verstappen met nummer 33?
Als kind had Max Verstappen het geluksgetal 3. In de Formule 1 was dit getal al bezet door Daniel Ricciardo, waarna Verstappen koos voor 33. “Voor dubbel geluk”, grapte hij bij de bekendmaking van zijn startnummer. “Toen ik nog een klein kind was, racete ik al rond met dit nummer, dus het leek me leuk om nummer 33 ook in de Formule 1 te gebruiken.” Bron

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B4q15PwIgAA62Mv?format=jpg&name=small

Maar het is idd leuker om te zeggen dat hij het alleen voor het geld doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 17-02-2022 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat duurt die winterstop toch altijd lang [..] relatief gezien

geneuzel over ophanging, vering, neusje, sidepods, kleurtjes van autos .... ik wil RACEWEEK

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• d-vine
Countdown achtergrond Ferrari was hetzelfde als dat van Alpha Tauri... iets voor de pasta eters blijkbaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

d-vine schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:01:
Countdown achtergrond Ferrari was hetzelfde als dat van Alpha Tauri... iets voor de pasta eters blijkbaar...
Standaard YT aftel dingetje dacht ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Illegal_Alien schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:02:
[...]

Standaard YT aftel dingetje dacht ik...
Alles om binnen de budget cap te blijven _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ah de pompbediendes staan er ook :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2iQYAxPv_Pjjye-cMJPDj3oKSMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8aw5Z8brLoxVAARrNw6gpEBd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2022 14:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loekf2
Krijg een beetje Mario Brothers meets Tron vibe bij deze Ferrari presentatie

• loekf2
Ook zo jammer van de autocue

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Dat is GEEN showcar zo te zien. :)

• loekf2
Ok, dus de foto van de lek gisteren klopte. Geen verrassingen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaEhWeAC06XnZwE86Q2aEWNrHRY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tr6B8toWFHCpW3p1F89wbZa2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Die neus is vet man... Bijzondere sidepods ook. Mooi om te zien dan bijna elk team het anders heeft gedaan :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLzOuHFWQAI_yjY?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLzOuHBX0AQfbf3?format=jpg&name=large

[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 17-02-2022 14:09 ]

• loekf2
Neus zit aan de front wing vast, lijkt laag. Ophanging voor zit hoog. Dat vond ik al raar gisteren, als je lucht onder de vloer wil duwen, zit dan de neus niet in de weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Damian schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:08:
Die neus is vet man... Bijzondere sidepods ook. Mooi om te zien dan bijna elk team het anders heeft gedaan :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kleur ook, donkere tint rood is echt een verbetering, zwarte vleugels ook.

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Damian schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:08:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind hem verdomd sexy. Weer een echte mooie Ferrari! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Ben toch benieuwd wat dat gat op die neus precies doet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsZ-NHUJlgyWvlV_adwtSwNeCVM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VLacS3CEZbbEidYHQXeS6TZZ.png?f=fotoalbum_large

• loekf2
schumi2004 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:10:
[Afbeelding]
Officieel mag je geen S-ducts meer doen, wel interessant detail.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Waah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Exr4sqT5yFA1N0wtgN_B5SLqAM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qndsQXUIgnhxNRRGIPvyd0NB.png?f=fotoalbum_large

Dat wordt 50.000 euro boete :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

[Afbeelding]
Daar komt bij topsnelheid een steigerend paardje omhoog :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLzP5-9WUAAalae?format=jpg&name=large

Bwoah, netjes hoor...

Ik vind de Ferrari echt de mooiste tot nu toe...

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een schoonheid die Ferrari!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Damian schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:15:
[Afbeelding]

Bwoah, netjes hoor...

Mooie opvangbak voor tijdens de regenrace.
Tijdens het wachten op groenlicht worden ze een paar kilo zwaarder

[ Voor 9% gewijzigd door TrekDr0p op 17-02-2022 14:16 ]

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
[Afbeelding]
Voetjes van Charles en Carlos afkoelen ;) . Nee zal wel een s/f -duct achtige oplossing zijn.

Vind hem best gaaf, mooi dat het zwart ook weer terug is. Geeft met die spitse neus wel beetje een begin jaren 90 ferrari vibe

[ Voor 12% gewijzigd door Er1k989 op 17-02-2022 14:19 ]

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bEo0q6XKFBbES9fXZj1FZfhvm-Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j6hBCVyUs3LunmEjhfIEoh9m.png?f=fotoalbum_large

Lijkt ook ene beetje op ene zwarte sticker ofzo, maar wel appart iets ja...

AM heeft ook een gaatje zo te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6EGVmh2eoqYWE8jjRKJJ-bz9Mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I8u0hZqM08XUmeMxhZeqNpaa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2022 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[Afbeelding]
'driver cooling' zal het wel zijn :)
Zelfde als die kleine gaatjes die je vorig jaar ook zag in de neus.

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 17-02-2022 14:21 ]

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loekf2
In other news: #masiout

(geen race director meer, in Woking lopen ze de polonaise nu ?)

[ Voor 37% gewijzigd door loekf2 op 17-02-2022 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Damian schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:15:
[Afbeelding]

Bwoah, netjes hoor...

Als het regent, zou daar dan ook water in blijven staan? :P
Vind die holle vorm bovenin de sidepod wel uniek iig.

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 17-02-2022 14:25 ]

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

FIA PRESIDENT MOHAMMED BEN SULAYEM OPENS THE WAY FOR A NEW STEP FORWARD IN FORMULA 1 REFEREEING

And finally, I would like to inform you that a new race management team will be put in place starting in Barcelona for the test session.

Niels Wittich and Eduardo Freitas will act alternatively as Race Director, assisted by Herbie Blash as permanent senior advisor.

Michael Masi, who accomplished a very challenging job for three years as Formula 1 race director following Charlie Whiting, will be offered a new position within the FIA.

Bron: https://www.fia.com/news/...ward-formula-1-refereeing

[ Voor 63% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2022 14:25 ]

• Ypuh
loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:22:
In other news: #masiout

(geen race director meer, in Woking lopen ze de polonaise nu ?)

[Embed]
Los van dat dit betekent dat de volgende race director ook een schietschijf wordt met nul autoriteit, zal niemand hier echt wakker van liggen toch?

• loekf2
Illegal_Alien schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:23:

FIA PRESIDENT MOHAMMED BEN SULAYEM OPENS THE WAY FOR A NEW STEP FORWARD IN FORMULA 1 REFEREEING

https://www.fia.com/news/...ward-formula-1-refereeing
Ja, maar Masi functie elders als ik de Telegraaf mag geloven.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
De invloed van MERC is groter dan iedereen ooit dacht

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:24:
[...]

Ja, maar Masi functie elders als ik de Telegraaf mag geloven.
Was het stukje nog aan het zoeken; je was net te snel met quoten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Duidelijk, Masi wordt geslachtofferd.

Benieuwd wat de officiële reden is.

[ Voor 35% gewijzigd door Joris748 op 17-02-2022 14:27 ]

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Pagina: 1 ... 24 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics