Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 85% gewijzigd door Pjottski op 09-02-2022 17:30 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 09-02-2022 17:32 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De FIA had initieel 3 concept car CGI's gemaakt.dreester schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:27:
De placeholder van de AMR22 presentatie lijkt wél anders te zijn dan de conceptwagen. Neus en voorvleugel zien anders uit.
De RB is van een andere concept car dan die de FIA uiteindelijk echt had gebouwd.
[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 09-02-2022 17:31 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Neuh, maar toch even de proporties in de Red Bull livery is leuk voor de aanloop naar het seizoen.DaniëlWW2 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:24:
Wat een schok. Het is de F1 2022 concept auto van de FIA.
Dezelfde foto's die al waren uitgelekt.
Houdt de spanning erin
Moest ook even kijken maar de lichteffecten en schaduwen van de presentatoren over de wagen kloppen te goed om een render te zijn. Maar plastic is het welDanielson schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:27:
Staat dat ding er nu echt of is het CGI?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar wellicht komt dat simpelweg omdat er nog geen real time data is van de auto.
Oh dear, we've been tango'd, they have literally unveiled the F1 showcar! Not a RB18. This isn't even up to the current regs!@scarbstech livestream is over
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 9 februari 2022
If you want analysis I covered it yesterday.https://t.co/zO5drGZ66J
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn verwachting is dat we dat nog 8 keer te zien krijgen
Denk dat je gelijk krijgtChocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:35:
[...]
8 keer maar? ik denk dat je onze Tweakers brandweerbrigade onderschat.Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:35:
[...]
Als dit CGI was dan heeft CGI een groooote stap voorwaarts gemaakt.Danielson schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:27:
Zeker als je het vergelijkt met Ziggo Sport CGI plaatjes (die al heel goed zijn).
Jammer dat ze em niet even aangeraakt hebben.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
CGI. Denk dat Red Bull even wat productie heeft ingehuurd bij NEP, die wel ervaring hebben met AR (denk ook aan Eurovise songfestival en Ziggo Sport).Danielson schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:27:
Ik trapte er ook even in, maar die RB18 is gewoon de FIA show car. Dit event ging vooral over Oracle.
Nog 2 weken wachten,
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- PDKW1NG
- PDK2022RB18
- LAUNCHPDK
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Er zijn nog 8 teampresentaties te gaan met 8 keer dezelfde F1 demo wagenLuqq schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:45:
[...]
8 keer maar? ik denk dat je onze Tweakers brandweerbrigade onderschat.
Daarom zijn alle team presentaties niet op 1 dag. Die auto is nu onderweg naar het volgende team om even overgespoten te wordenChocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:53:
[...]
Er zijn nog 8 teampresentaties te gaan met 8 keer dezelfde F1 demo wagen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Toch nog een Honda logo op de RB18 van HRC - Honda Racing Corporation.

Deze RB18 show car heeft overigens 3 i.p.v. 4 toegestane voorvleugelelementen, misschien een stille hint?
[ Voor 36% gewijzigd door Chocoball op 09-02-2022 18:26 . Reden: extra foto + info ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Poeh een echte show car laten maken en dat met de budget cap, maar dit valt natuurlijk onder marketing budget.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Denk dat hij het aantal teams bedoeltLuqq schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:45:
[...]
8 keer maar? ik denk dat je onze Tweakers brandweerbrigade onderschat.
Mjah ze gaan alsnog verder, ze stoppen niet. Alleen iets andere naam.Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:06:
Toch nog een Honda logo op de RB18 van HRC - Honda Racing Corporation.
Trouwens veel meme's op twitter dat de auto zoveel hetzelfde lijkt. Terwijl hij gewoon echt anders is. Het gaat niet om de livery.
[ Voor 51% gewijzigd door Xfade op 09-02-2022 18:46 ]
Verspreid over 5 jaar als ik het goed begrijp. Maar wat een idioot hoog bedrag als je het tegen de budget cap houd. Geeft RB weer ruimte om meer geld te investeren in het motor project. Horner liet al eerder doorschemeren dat wat ze overhouden door de budget cap daar naar toe zou gaan. Laat wel zien hoe serieus ze zijn.mjjveldt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:11:
[...]
500 miljoen tikken ze ongeveer af. Dan mag je wel groot op de wagen in ieder geval
Ik denk dat het zomaar zou kunnen dat het chassis en de ophanging gewoon the real deal is. Alle vleugelbende moet nog de autoclaaf in voordat ze het in Barcelona gaan testen.loekf2 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:40:
[...]
Poeh een echte show car laten maken en dat met de budget cap, maar dit valt natuurlijk onder marketing budget.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Denk eerder dat ze er gewoon eentje besteld hebben:Chiron schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:45:
[...]
Ik denk dat het zomaar zou kunnen dat het chassis en de ophanging gewoon the real deal is. Alle vleugelbende moet nog de autoclaaf in voordat ze het in Barcelona gaan testen.

[ Voor 97% gewijzigd door Kenny_026 op 09-02-2022 18:53 ]
Volgens een redditor hebben bijna alle teams een of meerdere show cars van de FIA gekocht (https://old.reddit.com/r/...s_lets_get_this_straight/)BlackMonkey schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:50:
[...]
Denk eerder dat ze er gewoon eentje besteld hebben:
[Afbeelding]
Ik doelde inderdaad op de 8 resterende F1 teams in een commentaar eronderXfade schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:43:
[...]
Denk dat hij het aantal teams bedoelt
[...]
Mjah ze gaan alsnog verder, ze stoppen niet. Alleen iets andere naam.
Dat Honda doorgaat is wel bekend alleen opvallend dat het HRC logo er staat omdat dit de Honda motorsportdivisie voor motorfietsen is.
Waarom is dat verrassend? Die wagens hebben nog geen meter op een echte baan kunnen rijden, dat komt pas als ze in Barcelona zijn. Pas daarna heeft men data die men kan vergelijken met de simulaties en hoe goed hun corrolatie tussen simulatie is en de echte wagen.matz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:32:
Toch wel verrassend om te horen dat Verstappen zei: ik heb nog niet veel in de simulator gezeten.
Maar wellicht komt dat simpelweg omdat er nog geen real time data is van de auto.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
https://www.newsdirectory...f-the-new-hrcf1-gate-com/Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:02:
[...]
Ik doelde inderdaad op de 8 resterende F1 teams in een commentaar eronder
Dat Honda doorgaat is wel bekend alleen opvallend dat het HRC logo er staat omdat dit de Honda motorsportdivisie voor motorfietsen is.
Honda heeft dus ook de vierwielers toegevoegd aan HRC, vandaar.
Verklaard ook waarom Max en Perez niet op het chassis gingen zitten, en wel op een band. Flimsy fiberglass is nou eenmaal niet zo sterk ;-)BlackMonkey schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:50:
[...]
[Afbeelding]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik zie het zeker niet? Wat heeft Christian gedaan?loekf2 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:23:
Oh Christian, wat heb je nou weer gedaan
[Afbeelding]
En als ik snel door de comments ga, tja "El Plan" leeft misschien.noo schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:00:
[...]
Volgens een redditor hebben bijna alle teams een of meerdere show cars van de FIA gekocht (https://old.reddit.com/r/...s_lets_get_this_straight/)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SnowDude schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:22:
Ik vind die lage neus wel weer wennen

Juist niet, lekker old school
BlackMonkey schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:50:
[...]
[Afbeelding]
Wist niet dat ze er zoveel dummies voor gemaakt hadden.
PSN
Als je die reddit thread mag geloven zijn er 20+ gemaakt.YakuzA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:22:
[...]
Wist niet dat ze er zoveel dummies voor gemaakt hadden.
Eens, het oogt allemaal wat vloeiender en dat kan ik wel waarderen. Ondanks dat de auto er straks anders uitziet hebben ze weer een mooie livery.Kenny_026 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:10:
[Afbeelding]
Zo naast elkaar vind ik de nieuwe echt vele malen mooier…
Kan niet wachten voor het seizoen.
Ik weet dat het oldschool is, ik volg de f1 ook pas een jaar of 35, maar toch was ik ondertussen wel aan die hoge neus gewend.
(klikken op pic.twitter link voor de video)Alex and Nicky have had their first glimpse at our 2022 livery 👀
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 9 februari 2022
Be a part of our season launch 👉 https://t.co/1khB6XwV50 pic.twitter.com/hXjAuKFaZY
[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 09-02-2022 21:44 ]
Altijd verbazingwekkend hoe snel een nieuw model went. Kan me nog herinneren dat het F1 logo vernieuwd werd. Was wel wennen maar vind het oude nu al zo outdated.
Die dummies worden enorm veel gebruikt, worden onder andere bij auto dealers geparkeerd.chevsticks schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:33:
[...]
Als je die reddit thread mag geloven zijn er 20+ gemaakt.

Ik vind hem er ook wel snel uitzienBlackMonkey schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:03:
Doornbos die bij BEAU zegt dat de RB er wel snel uitziet
.
..
...
Denk alleen dat ie niet harder dan 5 km/u rolt
[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 09-02-2022 22:05 ]
PSN
Championship White blijft een mooie kleur.BlackMonkey schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:50:
[...]
[Afbeelding]
Mis alleen een beetje de H.
Iemand enig idee wat de waarde/prijs is van zo'n dummy?
Meer dan wat 3d geprinte panelen op een rollend frame zal het niet zijn vermoed ik
[ Voor 18% gewijzigd door PalingDrone op 09-02-2022 22:13 ]
Die showcars zijn de hele wereld rond gegaan. Zelfs Zoom heeft er 1 te pakken gekregen...
[ Voor 11% gewijzigd door Damian op 10-02-2022 08:10 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Als je een F1 auto ziet die niet op het circuit rijdt heb je 9 van de 10 keer te maken met een dummy. Met uitzondering van F1 auto’s in musea.Homeland schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:46:
[...]
Die dummies worden enorm veel gebruikt, worden onder andere bij auto dealers geparkeerd.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[YouTube: Lando Norris and Daniel ricciardo reveals the Lego mclaren F1 car #f1 #landonorris #danielricciardo]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
De teams zullen er best een flink bedrag voor hebben moeten betalen maar ze komen ongetwijfeld over enkele jaren voor een vrij lage prijs op de markt. Een dummy waar wel race gebruikte onderdelen aan zitten is vaak nog wel waardevol maar dit is een model waar geen enkel "echt" onderdeel aan zit.PalingDrone schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:05:
[...]
Iemand enig idee wat de waarde/prijs is van zo'n dummy?
Meer dan wat 3d geprinte panelen op een rollend frame zal het niet zijn vermoed ik
Geschreven pers is er wel dacht ik, en van de F1 zelf zijn ze er ook om wat filmpjes te maken voor de dag reviews.ge-flopt schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:11:
Ik begrijp dat de test in Barcelona geen bezoekers mogen komen, maar is het alleen geen bezoekers of mogen er helemaal geen externen (fotografen, etc) komen?
Verder zullen er ook wel aardappel foto's van de marshalls komen etc
PSN
Die in musea hebben vaak ook een dummy motor/gearbox/uitlaatSnowDude schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:11:
[...]
Als je een F1 auto ziet die niet op het circuit rijdt heb je 9 van de 10 keer te maken met een dummy. Met uitzondering van F1 auto’s in musea.
(maar de rest is dan wel echt idd)
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 10-02-2022 11:19 ]
PSN
Verstappen z'n prive vliegtuig is nu via Twitter te volgen, hij zit vandaag in elk geval bij RB in Milton Keynes.
Michael Masi has been under immense scrutiny over his handling of 2021's title-deciding Abu Dhabi GP and the resurfaced audio from the dramatic final stages has today piled on more pressure! 👇 pic.twitter.com/FtP4pFUhBW
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) 9 februari 2022
Zie niet echt de ophef er rond. Er zou een audio fragment verschenen zijn waarin Red Bull "opdracht geeft" aan Masi. Dus eigenlijk iets wat ieder team tijdens iedere wedstrijd probeert. De Race Director in een bepaalde richting te overtuigen
Mijn excuses mocht het al voorbij gekomen zijn
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
https://www.reddit.com/r/...s_lets_get_this_straight/BlackMonkey schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:50:
[...]
[Afbeelding]
Het blijft bijzonder, ik heb nog steeds een hele bittere nasmaak overgehouden aan het afgelopen seizoen en met name de laatste rondes van de laatste race.Kenhas schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:08:
[Twitter]
Zie niet echt de ophef er rond. Er zou een audio fragment verschenen zijn waarin Red Bull "opdracht geeft" aan Masi. Dus eigenlijk iets wat ieder team tijdens iedere wedstrijd probeert. De Race Director in een bepaalde richting te overtuigen
Ik begrijp dat hier in het Verstappen kamp daar anders over gedacht wordt, dus ga er ook niet verder op in.
[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-02-2022 12:17 ]
Het gaat hier in dit topic nog steeds over seizoen 2022. Ik stel voor dat we dat ook doen en het analyseren van de laatste race van 2021 aan de FIA overlaten. Jouw en mijn mening gaan daar namelijk helemaal niets aan veranderen, in geen enkel "kamp" (om het bij jouw woorden te houdenDj-sannieboy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:16:
[...]
Ik begrijp dat hier in het Verstappen kamp daar anders over gedacht wordt, dus ga er ook niet verder op in.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
in [F1] Randzaken is het even voorbij gekomen waar het prima hoortKenhas schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:08:
[Twitter]
Blijkbaar gaat AMR ons vandaag op een echte 2022 wagen trakteren. De CTO Andy Green gaat het woord doen tijdens de presentatie. Morgen heeft AMR haar filmdag op Silverstone en zal het ook even voor Mercedes spannend worden omdat het de 1e motor van 2022 op een circuit is.
De 'ophef' komt vooral van Engelse journo's die nogsteeds moeite hebben met de uitslag.Kenhas schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:08:
[Twitter]
Dit fragment is ook helemaal niet nieuw, vlak na de race was het al openbaar (sowieso via F1TV).
Deze poging tot beïnvloeding verschilt in mijn optiek ook niet heel veel met Toto die enkele minuten eerder probeert Masi te weerhouden van het inzetten van de Safety Car. Vanuit veiligheidsperspectief zou je daar zelf nog meer van kunnen vinden.
De ophef is alleen in de Britse media. Dit is inderdaad al langsgekomen de afgelopen dagen (misschien nog niet in dit topic) en volgens mij door een of andere salty troll gerepost om iedereen weer te laten steigeren. Deze audio was al sinds vier dagen na de race gewoon beschikbaar op het officiële F1 Youtube-kanaal, dus er is letterlijk niks nieuws wat er nu naar boven komt.Kenhas schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:08:
[Twitter]
Het is niet nieuw, oud zelfs. Het bericht was gewoon in de uitzending te horen. Het was ook geen opdracht maar een opmerking. Ophef om de clicks.Kenhas schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:08:
[Twitter]
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 10-02-2022 12:33 ]
"When you grow up your heart dies"
Helemaal gelijk. Niet aan gedacht om daar eens te kijken.Chocoball schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:22:
[...]
in [F1] Randzaken is het even voorbij gekomen waar het prima hoort
Was een tweet van gisteren dacht ik. Blijkbaar heeft de Britse pers het nog altijd niet verteerd.sjaool schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:32:
[...]
Het is niet nieuw, oud zelfs. Het bericht was gewoon in de uitzending te horen. Het was ook geen opdracht maar een opmerking. Ophef om de clicks.
Maar zoals terecht opgemerkt, is hier niet de plaats om daarover verder te doen (als dat al nodig mocht zijn)
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
The stage is set. I’ve cropped out of my pic the @AstonMartinF1 AMR22 (sorry, I know I’m a tease). It’s sitting under the camera gantry, ready for our launch & unveil, which you can watch on @SkySportsF1 at 2.00pm. Oh &, yes, we’ll be launching & unveiling our real race car. pic.twitter.com/TU5QsFpeZd
— Matt Bishop 🏳️🌈 🏁 (@TheBishF1) 10 februari 2022
als max "fan" ben ik het 100% met mercedes eens. Dat gezegd hebben; max wel 'terechte' kampioen als je het wegzet met de voor- / nadelen die lewis en max gekregen hebben. Had max al 3 races voor het einde kampioen moeten zijn. Vanuit dat perspectief terechte kampioen. Realistisch gezien is het een aanfluiting die laatste race, en vind ik dat mercedes volkomen gelijk heeft.Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:16:
[...]
Het blijft bijzonder, ik heb nog steeds een hele bittere nasmaak overgehouden aan het afgelopen seizoen en met name de laatste rondes van de laatste race.
volgens 'de bronnen' zijn die van mclaren en haas echtnoo schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:02:
De auto van Aston Martin die straks wordt gepresenteerd is wel de echte auto (zegt de Chef Communicatie van Aston Martin):
[Twitter]
Untappd: Louwke80
Pssst: noo in "[F1] Seizoen 2022"
Ik was overigens in de veronderstelling dat iedereen dit al wel wist. Merc gebruikte voor de teaser destijds ook al een dergelijke dummy.
/f/image/ybAvTsLh2sQ4XOBUFHPrRuyH.png?f=fotoalbum_large)
Het schijnt dus dat meerdere teams een F1 show model voor promotiedoeleinden hebben aangeschaft en dat deze teams dit show model in teamkleuren als de 2022 wagen zullen presenteren. Daardoor ontstaat mogelijk het idee dat alle 2022 wagens nu al hetzelfde eruit zien.himlims_ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:15:
[...]
volgens 'de bronnen' zijn die van mclaren en haas echt
AMR zegt dat de wagen die vandaag gepresenteerd wordt morgen op Silverstone voor een filmdag zal rijden. Andy Green take it away!
Aan Albons reactie te zien zal de Williams er wel anders uit gaan zien en de Mercs worden weer zilver dacht ik.
De launches van Haas en RBR verdienen de term saai niet eens.
https://www.dailymail.co....ichael-Masi-Red-Bull.htmlKenhas schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:08:
[Twitter]
Deze is wat langer. Volgens mij wordt er gewoon een voorstel gedaan en that's it. Dus niks nieuws onder de zon
Het probleem is alleen dat deze ophef er al veel eerder had moeten zijn. Het is natuurlijk raar dat er pas een grote ophef is ontstaan nadat het kwartje een keer richting Max viel. Over de beslissing dat Ham aan het begin van de race op volle snelheid de bocht af mocht snijden hoor je b.v. al niemand meer.himlims_ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:14:
[...]
als max "fan" ben ik het 100% met mercedes eens. Dat gezegd hebben; max wel 'terechte' kampioen als je het wegzet met de voor- / nadelen die lewis en max gekregen hebben. Had max al 3 races voor het einde kampioen moeten zijn. Vanuit dat perspectief terechte kampioen. Realistisch gezien is het een aanfluiting die laatste race, en vind ik dat mercedes volkomen gelijk heeft.
Uiteindelijk was het dus gewoon een waardig afscheid die precies weergeeft hoe de rest van het seizoen ook gegaan is
[removed]
Leg dit eens naast de oproep dat er geen safetycar mocht komenAMD1800 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:49:
[...]
https://www.dailymail.co....ichael-Masi-Red-Bull.html
Deze is wat langer. Volgens mij wordt er gewoon een voorstel gedaan en that's it. Dus niks nieuws onder de zon
[removed]
En Daddy Stroll ziet eruit alsof hij teveel heeft gedronken.
[ Voor 30% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-02-2022 15:05 ]
Ik zou het doen!
/f/image/wXKpG4HQq1W0nGyNNQD4fXtW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 63% gewijzigd door rammes op 10-02-2022 15:08 ]
Ik zou het doen!
Walgelijk.
In-der-daad.noo schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:09:
Inspirerend!
Wij-van-aston-martin-aramco-cognizant-f1-zijn-echt-heel-ge-pass-io-neerd-over-f-1.

[ Voor 68% gewijzigd door d0s op 10-02-2022 15:11 ]

Aparte sidepods...
Verder gelukkig dus geen Dummy Car. Details zoals DRS op de achtervleugel, velsterbaarheid van de voorvleugel, de spec wieldoppen.
[ Voor 81% gewijzigd door Damian op 10-02-2022 15:29 ]
Mooie wagen zeg... zowel de accenten als de livery
[ Voor 39% gewijzigd door d0s op 10-02-2022 15:17 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Zahariac op 10-02-2022 15:18 . Reden: Slecht kapsel ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics