[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.286.896 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:39
Over iets meer dan 2 weken beginnen de testdagen en alle teams hebben een datum gegeven voor de livery reveal of car reveal behalve Williams. Een datum opgeven of een render tonen kan niet zo moeilijk zijn lijkt me. Doet mij weer denken aan Drive to Survive en de 2019 testdagen in Barcelona met Paddy en Claire.

Overigens had Williams al aangeveen op achterstand te staan om dat zij als enige team geen mule car hadden voor de bandentest in Abu Dhabi. Ben benieuwd of we deze week nog iets van ze gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:33

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:04:
Over iets meer dan 2 weken beginnen de testdagen en alle teams hebben een datum gegeven voor de livery reveal of car reveal behalve Williams. Een datum opgeven of een render tonen kan niet zo moeilijk zijn lijkt me. Doet mij weer denken aan Drive to Survive en de 2019 testdagen in Barcelona met Paddy en Claire.

Overigens had Williams al aangeveen op achterstand te staan om dat zij als enige team geen mule car hadden voor de bandentest in Abu Dhabi. Ben benieuwd of we deze week nog iets van ze gaan horen.
Ze kunnen het altijd zo doen als Alfa,
pas met een aankondiging komen na de testdagen in Barcalona

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:12
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 23:15:

"about 20", een stuk of 60 dus. Hijzelf, Adrian Newey, en 58 RedBull engineers met de beste camera's en 3d-scanners zeker.
En dan krijg je een rondleiding over de marketing en de financiële afdeling met een afsluitende lunch. :+ Of Merc bouwt speciaal voor zijn bezoek een achtervleugel die voor geen meter werkt om ze pesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[Twitter: https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1490954600341733376]

Zo gaat waarschijnlijk het nieuwe schema er uit zien, op donderdag geen media dag meer

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:14
Chocoball schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:04:
Een datum opgeven of een render tonen kan niet zo moeilijk zijn lijkt me.
Renders is Williams heel goed in inderdaad. Zoals vorig jaar dus waarbij ze een speciale app hadden gemaakt voor de release inclusief wat VR(?) waarvoor ze het complete CAD model hadden gebruikt van de echte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

basvn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:45:
[Twitter]

Zo gaat waarschijnlijk het nieuwe schema er uit zien, op donderdag geen media dag meer
De mediadag is naar de vrijdagochtend verhuisd. Daarom zijn FP1 en FP2 naar de vrijdagmiddag verplaatst.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
basvn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:45:
[Twitter]

Klopt, het race weekend is vanaf het 2022 seizoen ingekort naar 3 dagen, van vrijdag tot en met zondag. De technische keuring is naar de vrijdagochtend net als de mediaverplichtingen wat @sjaool aangeeft. Ook de monteurs krijgen daardoor iets meer rust omdat ze een dag later beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:24
RobertMe schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:46:
[...]

Het een sluit het ander natuurlijk niet uit. Daarnaast hebben ze AFAIK stuurbekrachtiging dus qua inspanning zal het wel meevallen. En vroeger hadden ze allemaal het display aan de cockpit bevestigd. Het plaatsen in het stuur is IIRC een ontwikkeling die samen is gegaan met de introductie van de hybride motoren. Daardoor is er veel meer informatie dat weergeven "moet" worden en zijn er bergen submenu's in de configuratie gekomen. Het plaatsen van het display in het stuur heeft daarbij als groot voordeel dat het display ten alle tijden zichtbaar is. Terwijl met het losse display het stuur continu voorlangs draait en het dus niet af te lezen is.
Het was dan ook geen terechtwijzing of zo hoor. Gewoon een een aanvulling. Denk dat het een keuze was van Symmonds indertijd maar dat Williams ondertussen geen geld meer wou stoppen in een stuur met ingebouwd scherm.
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:01:
Maar ik heb ook begrepen dat er nog een reden is, al kan ik daar zo snel geen bewijs voor vinden (neem dit dus met een korrel zout want je vertrouwt op mijn niet zo beste geheugen ; ), namelijk dat alle teams dat schermpje en de achterliggende systemen kant-en-klaar inkopen. Er zijn twee partijen die dergelijke systemen leveren, (de engineering zusterbedrijven van) McLaren en Williams. Alle teams kopen het bij McLaren maar Williams kan dat eigenlijk niet maken want dan laten ze het eigen product in de steek. Misschien gaat dat veranderen want Williams heeft die engineering-afdeling onlangs moeten verkopen uit geldgebrek.
Ik dacht dat het al enkele jaren is dat het scherm en de achterliggende systemen van McLaren Applied nog_iets kwamen. Dacht zelfs dat zoiets opgelegd was. Het zou ook logisch zijn omdat de ECU ook van McLaren komt. Het enigste dat ze zelf moeten ontwikkelen is het stuurwiel zelf met alle knopjes. Was het niet Force India die een 3D geprint stuurtje had indertijd, om kosten te besparen?
Er is nog een beperking van aantal knoppen en paddels maar de teams zijn vrij om die toe te wijzen zoals ze willen. Dat was volgens mij ook beetje het probleem met Kubica. Alles moest aangepast worden qua lay-out om gemakkelijk te kunnen bedienen voor hem
je vertrouwt op mijn niet zo beste geheugen
Bij deze dezelfde disclaimer ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

AMAC Factory update:

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Hoewel het meer aanvoelt als nieuws voor het [F1] Randzaken topic.

Komend seizoen zal er nog wel een "We Race As One" promotiefilmpje met alle 20 coureurs voorbij komen maar geen andere uitingen (t-shirts, knielen) meer voor aanvang van de race. Volgens Domenicali is het ook tijd geworden voor de volgende stap met een investering in het Formula 1 Engineering Scholarship programma. Dit programma financiert o.a. universitaire studies, stageplekken en banen in F1 teams voor ondervertegenwoordigde groepen.

https://the-race.com/form...om-drivers-taking-a-knee/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/s640x640/273496113_10159007912912411_2089253756970229890_n.jpg?_nc_cat=1&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=QfdzdE4nLaQAX_ocRij&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT9aBoyj-Id_kn4FVhhwOSkS62izup4tVkQDiC9h6h-Z_Q&oe=6206C142

welke kleur zal de nieuwe MERC krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:54

SpeedfreakR

Zoeffff.....

McLaren 2022 auto is ook officieel, wel met 2021 livery. Link
})

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:42:
Hoewel het meer aanvoelt als nieuws voor het [F1] Randzaken topic.

Komend seizoen zal er nog wel een "We Race As One" promotiefilmpje met alle 20 coureurs voorbij komen maar geen andere uitingen (t-shirts, knielen) meer voor aanvang van de race. Volgens Domenicali is het ook tijd geworden voor de volgende stap met een investering in het Formula 1 Engineering Scholarship programma. Dit programma financiert o.a. universitaire studies, stageplekken en banen in F1 teams voor ondervertegenwoordigde groepen.

https://the-race.com/form...om-drivers-taking-a-knee/
Ze zouden voor de verandering ook eens gedag kunnen zeggen tegen het racen in bepaalde regimes... Al is die investering in een Engineering Scholarship natuurlijk vele malen goedkoper dan nee zeggen tegen de miljoenen vanuit Qatar, China, Azerbaijan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:34:
[...]

Klopt, het race weekend is vanaf het 2022 seizoen ingekort naar 3 dagen, van vrijdag tot en met zondag. De technische keuring is naar de vrijdagochtend net als de mediaverplichtingen wat @sjaool aangeeft. Ook de monteurs krijgen daardoor iets meer rust omdat ze een dag later beginnen.
Ik ben wel benieuwd of het echt verschil gaat maken voor monteurs, die zullen toch veel van huis zijn en qua opbouw van garage en auto's verandert er nagenoeg niets, de auto moet een paar uur later klaar zijn, maar die paar uurtjes zal weinig verschil uitmaken denk ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oh oops.. O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:51:
[Afbeelding]

welke kleur zal de nieuwe MERC krijgen?
Gaan al die kleuren door elkaar gemengd worden? Dan wordt het poepbruin... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Chrisrian Horner

ja...juist :')

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
En de nieuwe Williams heeft ook een datum. 15-02-2022.

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 08-02-2022 14:06 ]

Steam

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Extigo schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:06:
En de nieuwe Williams heeft ook een datum. 15-02-2022.
[Twitter]
Toevallig vroeg ik er vanmorgen naar :) . Het complete lijstje hieronder:
DatumTeamType-aanduiding
4 februariHaasVF-22
9 februariRed BullRB18
10 februariAston MartinAMR 22
11 februariMcLarenMCL36
14 februariAlpha TauriAT03
15 februariWilliamsFW44
17 februariFerrariF1-75
18 februariMercedesAMG F1 W13
21 februariAlpineA522
27 februariAlfa RomeoC42

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:11
loekf2 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:31:
Verwarrend. LEGO model is gelekt. Ik zie een mix van een 2021 en 2022 auto.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
:o

Adviesprijs: € 179,99
Prijsverloop is (o.a.) hier te volgen: Brickwatch.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 18:00
MuddyMagical schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:31:
[...]

En dan krijg je een rondleiding over de marketing en de financiële afdeling met een afsluitende lunch. :+ Of Merc bouwt speciaal voor zijn bezoek een achtervleugel die voor geen meter werkt om ze pesten
Mijn vader is ooit op uitnodiging van Loctite bij McLaren geweest.
Zijn collega kreeg daar een tandwiel van een versnellingsbak in zijn handen waar hij met iets te veel interesse en oog voor detail naar keek. Een zenuwachtige engineer pakte hem toen heel snel af.
Toen hij later een opmerking maakte dat het allemaal wat anders uitzag dan bij zijn klassieke MG en Jag zag mijn pa wel dat de engineer wat opluchtte en relaxter werd.
Denk idd dat Horner dat soort dingen niet te zien krijgt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Horner krijgt Finance en Marketing te zien en de trofeeën ruimte :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:32

Wmm

Er vinden toch wel vaker rondleidingen plaats in een fabriek. Horner gaat echt niets boeiends (voor hem) te zien krijgen, snap niet dat het nieuws hier zo op springt. Ja, het is een goede grap maar Horner weet ook wel dat hij er niets gaat leren.

Zelfs een willekeurig persoon die een rondleiding krijgt ziet niets geheims. Op youtube zie je ook wel eens rondleidingen en dan hoor je ook van "we were not allowed to get behind that door" of whatever.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Misschien komt Horner die ene Mercedes ingenieur tegen? ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.silverarrows.net/wp-content/uploads/2021/10/Lewis-Hamilton-in-disguise.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
Chocoball schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:49:
Misschien komt Horner die ene Mercedes ingenieur tegen? ;)

[Afbeelding]
hey dat was wel een fantastisch fimpje erg grappig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

Lange dag zo tot 17:00 ☹️ Waarom zo laat op de dag…

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:14
Damian schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:34:
Lange dag zo tot 17:00 ☹️ Waarom zo laat op de dag…
Werkgevers in Nederland hebben dat massaal bij Red Bull gevraagd zodat er ook nog gewerkt zou worden vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 09:05
om eerlijk te zijn verwacht ik niet al te veel van de onthulling.
Red Bull heeft al aangegeven ze zo min mogelijk gaan prijs geven en dus krijgen we een digitaal goed bewerkte versie van het nieuwe model te zien.
Blijft wel leuk om de red bull te zien in de nieuwe vorm. Verwacht niet een al te schokkende nieuwe livery maar hoop er wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wmm schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:24:
Er vinden toch wel vaker rondleidingen plaats in een fabriek. Horner gaat echt niets boeiends (voor hem) te zien krijgen, snap niet dat het nieuws hier zo op springt. Ja, het is een goede grap maar Horner weet ook wel dat hij er niets gaat leren.

Zelfs een willekeurig persoon die een rondleiding krijgt ziet niets geheims. Op youtube zie je ook wel eens rondleidingen en dan hoor je ook van "we were not allowed to get behind that door" of whatever.
bij F1 draait het om details, details in technisch aspect, maar zeker ook met workflow, processen, efficientie, etc. het is een leuke poets, en verwacht dat hij/zij er op technisch aspect weinig gaan ontdekken. Maar het is meer dan puur alleen techniek. Denk dat voor ieder team interessant is om bij elkaar over de vloer te gaan, kijken 'hoe zij de productie, en processen stroomlijnen'. Dat kan ook waardevol zijn. Misschien andere workflow, manier van benadering etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wmm schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:24:

Het gaat ook niet om het bezoek aan de Mercedes fabriek maar om het goede doel dat gesteund wordt. Dat het dan toevallig Christian Horner zou zijn is alleen maar grappig. Ik denk dat Toto Wolf omgekeerd hetzelfde zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

d-vine schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:25:
om eerlijk te zijn verwacht ik niet al te veel van de onthulling.
Red Bull heeft al aangegeven ze zo min mogelijk gaan prijs geven en dus krijgen we een digitaal goed bewerkte versie van het nieuwe model te zien.
Blijft wel leuk om de red bull te zien in de nieuwe vorm. Verwacht niet een al te schokkende nieuwe livery maar hoop er wel op
Het gaat ook vooral om de livery. Ik ben wel benieuwd wat erop zal staan als motor naam. Honda zal vast ook nog wel ergens een klein plekje hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
*knip*
Dit valt onder promoten van je eigen youtube kanaal, bovendien is het te volgen via het officiële red bull racing kanaal.

[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 09-02-2022 09:59 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hier is vanmiddag vanaf 16:45 de introductie van de RB18 te volgen: YouTube: Introducing the RB18 | Red Bull Racing Car Launch 2022

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zal mij benieuwen of ze een "Tag - Honda" livery gaan gebruiken, al hoop ik dat er gewoon weer in 5 dikke letters Honda op de achterspoiler staat.
Allemaal leuk die hypetrain maar voor mij begint het pas wanneer er meerdere teams op de baan (st)rijden.
Bij de eerste FP begint het weer een beetje te borrelen maar testdagen, presentaties en persconferenties mweh...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
Norris blijft trouw aan Mclaren en heeft bijgetekend tot en met 2025:
https://www.mclaren.com/r...elationship-through-2025/

[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 09-02-2022 11:32 ]

Steam

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Extigo schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:32:
En RIC ook nog 2 jaar!

[ Voor 10% gewijzigd door basvn op 09-02-2022 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Dat is gewoon om anoniem te blijven, die komt straks met een regenjas en plaksnor bij die fabriek aan :9

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLJuBXXWYAAXhpy?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLJuBpNWQAAaPxw?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLJuBx4WYAMdtKq?format=jpg&name=large

Bandjes!

Mogen in de TS ook denk @nachtnet

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 09-02-2022 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

M.b.t. Ricciardo, dat is iets wat al bestaand was, niet nieuw dus.

Der Vertrag des Australiers läuft laut Seidl noch über zwei weitere Jahre. Dazu gibt es Optionen, die Zusammenarbeit weiter auszudehnen.

Een al lopend contract (t/m 2023 dan?), met opties tot verlengen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Extigo schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:32:
had hij veel andere opties dan? O-)

ik heb nog steeds de ijle hoop dat mclaren en ferrari voor de verrassing gaan zorgen in '22
beide flink ingezet op nieuwe technieken/windtunnel etc. en de gunfactor ligt voor mij bij mclaren

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 09-02-2022 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
himlims_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:12:
[...]

had hij veel andere opties dan? O-)

ik heb nog steeds de ijle hoop dat mclaren en ferrari voor de verrassing gaan zorgen in '22
beide flink ingezet op nieuwe technieken/windtunnel etc. en de gunfactor ligt voor mij bij mclaren
Er zijn blijkbaar gesprekken geweest met andere teams, maar niets concreets.

https://nl.motorsport.com...s-gevoerd/8017162/?nrt=54

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Wel benieuwd of we straks bij elke race introfilmpje de banden met spaakvelgen of met een mooie wieldop te zien krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:18:
[...]

Wel benieuwd of we straks bij elke race introfilmpje de banden met spaakvelgen of met een mooie wieldop te zien krijgen?
was er niet iets met led/nummers op die wieldopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Doe mij maar zonder zo'n vlakke plaat. Een aluminium velg is in mijn ogen veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
himlims_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:33:
[...]

was er niet iets met led/nummers op die wieldopjes?
Mogelijk dat die pas in het seizoen 2023 komen.
sjaool schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:36:
[...]

Doe mij maar zonder zo'n vlakke plaat. Een aluminium velg is in mijn ogen veel mooier.
Ik ook maar er wordt niet met spaakvelgen gereden, dan is het krom om ze met spaakvelgen te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

[...]

Die doppen zijn verplicht, dus die zullen er gewoon op zitten hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLJ8yd7WUAUQZGQ?format=jpg&name=small

Ferrari kleding voor 2022

[ Voor 25% gewijzigd door basvn op 09-02-2022 13:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Hmm geen idee wat voor designer ze hebben, maar dit ziet er meer uit als een amateur voetbal tenue. :X

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Ziet er uit als het uniform van iemand die bij een tankstation werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Damian schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:44:
[...]

Die doppen zijn verplicht, dus die zullen er gewoon op zitten hoor.
Ze zullen er zeker op zitten alleen vind ik het raar als F1 ze voor een race toont met spaakvelgen maar iedereen rijdt in de race met wieldoppen. Tenzij de wieldoppen afneembaar zijn en er een spaakvelg eronder zit maar dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

NiaX schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:50:
[...]

Ziet er uit als het uniform van iemand die bij een tankstation werkt...
Kopen in ander kleurtje uit India? :X :P : https://www.indiamart.com...-uniform-22507850755.html

[ Voor 33% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-02-2022 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:53:
[...]

Ze zullen er zeker op zitten alleen vind ik het raar als F1 ze voor een race toont met spaakvelgen maar iedereen rijdt in de race met wieldoppen. Tenzij de wieldoppen afneembaar zijn en er een spaakvelg eronder zit maar dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
't zijn letterlijk wieldoppen, en volgens mij zijn ze voor elk team gelijk. McLaren heeft inderdaad lopen experimenteren met ledjes erop, maar dat is nog niet voor het 2022 seizoen.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/Y99AxmxY/s1000/mclaren-2022-tyre-detail-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
@Damian wieldoppen met LEDS komen eventueel in het 2023 seizoen. Geloof dat ze nog gaan testen wat ze aan informatie kunnen tonen.

Wel een foto gevonden van hoe BBS hun F1 velgen presenteert zonder wieldop, maar goed we zullen het binnenkort zien hoe de bandentypes per race getoond worden.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FJECZw1XsAMGNz8.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:30

TrekDr0p

QR niet scannen

Even gemist dat PMI geen sponsor meer is..
Was volgens mij wel flink cash voor Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:05:
@Damian wieldoppen met LEDS komen eventueel in het 2023 seizoen. Geloof dat ze nog gaan testen wat ze aan informatie kunnen tonen.

Wel een foto gevonden van hoe BBS hun F1 velgen presenteert zonder wieldop, maar goed we zullen het binnenkort zien hoe de bandentypes per race getoond worden.
[Afbeelding]
In de post-season test in Abu Dhabi reden er ook veel zonder wieldoppen.
Daar zijn ook wel redelijk wat images van te vinden :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:52

Player1S

Probably out in the dark

Hopelijk weer Ferrari rood en zwarte vleugels. Zoals het hoort.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
YakuzA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:15:
[...]

In de post-season test in Abu Dhabi reden er ook veel zonder wieldoppen.
Daar zijn ook wel redelijk wat images van te vinden :)
Dat waren toch "mule car" velgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Player1S schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:23:
Hopelijk weer Ferrari rood en zwarte vleugels. Zoals het hoort.
Afbeeldingslocatie: https://www.ultimatecarpage.com/images/car/167/Ferrari-126-C2-56538.jpg
:Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLKAag8XMAkqthI?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLKAag_X0AIrVC8?format=jpg&name=large

T is druk op twitter vandaag!
Denk dat we een echte 2022 auto gaan zien, en geen render!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
basvn schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:36:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

T is druk op twitter vandaag!
Denk dat we een echte 2022 auto gaan zien, en geen render!
Een "echte" auto, maar zonder veel weg te geven over uiteindelijk ontwerp zoals hij op de baan zal verschijnen.

Die onthullingen zijn wel aardig maar stelt toch allemaal weinig voor, beetje warmhoudertjes tot de actie weer gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:29:
[...]

Dat waren toch "mule car" velgen ;)
Dan zijn die in jouw plaatje ook 'Mule car' velgen?
Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2021/08/vettel-pirelli.jpg

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Homeland schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:42:
[...]

Een "echte" auto, maar zonder veel weg te geven over uiteindelijk ontwerp zoals hij op de baan zal verschijnen.

Die onthullingen zijn wel aardig maar stelt toch allemaal weinig voor, beetje warmhoudertjes tot de actie weer gaat beginnen.
Nee inderdaad, de auto die hier gepresenteerd werd vorig jaar leek totaal niet op wat er uiteindelijk rond reed.
https://www.redbullracing.com/int-en/rb16b-launch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

TrekDr0p schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:06:
[...]

Even gemist dat PMI geen sponsor meer is..
Was volgens mij wel flink cash voor Ferrari.
Vast, maar door de budget cap hebben ze ook niet meer 450 miljoen nodig (zoals in 2020). En ja, sommige salarissen en kosten vallen buiten de budgetcap, maar ik denk niet dat dat 300 miljoen aan kosten is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
NiaX schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Nee inderdaad, de auto die hier gepresenteerd werd vorig jaar leek totaal niet op wat er uiteindelijk rond reed.
https://www.redbullracing.com/int-en/rb16b-launch
Gaat er vooral om dat als ze ergens een mega voordeel mee denken te behalen ze dat niet nu op de auto monteren want dan geef je de concurrentie een paar weken extra ontwikkeltijd om met hetzelfde te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Homeland schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:01:
[...]

Gaat er vooral om dat als ze ergens een mega voordeel mee denken te behalen ze dat niet nu op de auto monteren want dan geef je de concurrentie een paar weken extra ontwikkeltijd om met hetzelfde te komen.
Ohja, dat spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
YakuzA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:44:
[...]

Dan zijn die in jouw plaatje ook 'Mule car' velgen?
[Afbeelding]
Op het ontbreken van de wielmoer na lijken ze aardig op elkaar :)

Nogmaals ik ben alleen benieuwd of F1 bij elk introfilmpje straks de bandensoorten met spaakvelg of mooie wieldop gaat presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:06:
[...]

Op het ontbreken van de wielmoer na lijken ze aardig op elkaar :)

Nogmaals ik ben alleen benieuwd of F1 bij elk introfilmpje straks de bandensoorten met spaakvelg of mooie wieldop gaat presenteren.
Ik zou gokken op de wieldop, aangezien ze buiten de testen van vorig jaar in principe niet meer zonder wieldop te zien zullen zijn :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Ik zit er klaar voor

[ Voor 90% gewijzigd door d-vine op 09-02-2022 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:30

TrekDr0p

QR niet scannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
I know 😏

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eerste pics RBR

https://twitter.com/tgruener/status/1491439623565979648?s=21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKOuZAKFYNedlojFZpG0pCfy27o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vE9jWbGqNGfbPhO3wOJHKgbr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JyY8YuZUa54ka4-hHo1rNcK2r9k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JH5tfp6jsGA7AvhGV6cVmDYC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 96% gewijzigd door BlauweFles op 09-02-2022 16:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Absoluut is dit niet de RB18.
Dit is de F1 2022 conceptauto in RBR kleuren...
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fhowtokodi.co%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F12%2Fresearch-new-ferrari-2022-f1.jpg&f=1&nofb=1

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
*mild shock*

Had geen andere livery verwacht tbh :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
@DaniëlWW2 het lijkt enkel de FIA auto in RBR kleuren.

Tegelijk lijkt het wel wat ze vandaag gaan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BlauweFles schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:58:

Want? Je hebt inside info? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Filmpje is in elk geval nu al leuker dan zo'n saaie presentatie

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Voor mij is het leuk dat het ondertiteld is. Dus live is het zeker niet :-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
CH4OS schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:00:
[...]
Want? Je hebt inside info? :)

En met een reactie van Scarbs er onder :) deze twee heren geloof ik wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BlauweFles schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:58:

Precies wat Horner en Marko al gezegd hebben. Verwacht niet de 2022 wagen te zien bij de livery presentatie.

Beetje triest dat de chat bij de video vol zit met droeftoeters die menen ieder keer 44 te moeten spammen.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 09-02-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jasphur schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:04:
[...]

En met een reactie van Scarbs er onder :) deze twee heren geloof ik wel :P
Omdat iemand iets op Twitter slingert maakt dat het nog niet waar. Gebeurt iets te vaak dat daar fakes gepost worden. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 09-02-2022 17:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

CH4OS schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:06:
[...]
Omdat iemand iets op Twitter slingert maakt dat het nog niet waar. Gebeurt iets te vaak dat daar fakes gepost worden. :)
Het is het account van een betrouwbaar iemand die echt geen rare geintjes uithaalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
w00t soort van nieuwe naam :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het orakel Max... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
500 miljoen tikken ze ongeveer af. Dan mag je wel groot op de wagen in ieder geval ;)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:31
Vind die '22 auto zo op de foto's eigenlijk best lelijk... Zal wel aan mij liggen en hopelijk is het wennen...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:07:
[...]

Het is het account van een betrouwbaar iemand die echt geen rare geintjes uithaalt. ;)
De bron is daarnaast RBR zelf.

De files hebben even op de content pool van RBR online gestaan. Voordat ze, na het lekken, weer zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
CH4OS schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:06:
[...]
100% mee eens. Echter zijn deze twee heren echt bekende en erkende experts die al een flinke tijd meedraaien. Als zij zeggen dat dit niet de echte wagen is dan geloof ik dat meteen.

Check het account van Scarbs anders even, hij heeft heel toffe tekeningen en analyses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Verwacht iemand ergens de echte auto te zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Vies stofje heeft die kleding van Max en Perez :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M4YN3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Jasphur schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:17:
[...]

100% mee eens. Echter zijn deze twee heren echt bekende en erkende experts die al een flinke tijd meedraaien. Als zij zeggen dat dit niet de echte wagen is dan geloof ik dat meteen.

Check het account van Scarbs anders even, hij heeft heel toffe tekeningen en analyses
Ik denk idd ook dat het de auto is de we ze zo meteen gaan zien op de livestream. Gewoon de FIA 2022 concept auto in Red Bull kleuren. Sterker nog, ik denk dat bijna elk team gewoon de FIA 2022 concept auto laten zien in hun kleuren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

M4YN3 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:20:
[...]

Ik denk idd ook dat het de auto is de we ze zo meteen gaan zien op de livestream. Gewoon de FIA 2022 concept auto in Red Bull kleuren. Sterker nog, ik denk dat bijna elk team gewoon de FIA 2022 concept auto laten zien in hun kleuren 8)7
Tot noch toe lijkt het 50/50 ;)
Zullen het zo zien :P

Lijkt iig wel een grotere undercut in de sidepods.

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 09-02-2022 17:25 ]

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nuC2Tegj0I8p19AaaAgVXgmiqYU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CU4A3rULppZVpU5AzWJyZWq1.png?f=fotoalbum_large

ik vind em mooi!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat een schok. Het is de F1 2022 concept auto van de FIA.
Dezelfde foto's die al waren uitgelekt. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:02
DaniëlWW2 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:24:
Wat een schok. Het is de F1 2022 concept auto van de FIA.
Dezelfde foto's die al waren uitgelekt. :z
Horner lijkt dat wel te bevestigen, aangezien hij zegt: bij de eerste race ziet de auto er al compleet anders uit :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Staat dat ding er nu echt of is het CGI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De placeholder van de AMR22 presentatie lijkt wél anders te zijn dan de conceptwagen. Neus en voorvleugel zien anders uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 15-09 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Danielson schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:27:
Staat dat ding er nu echt of is het CGI?
Er zit wel een vleugje fake aan.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Pagina: 1 ... 18 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics