Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het zou zo geweldig zijn 🙏YakuzA schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:50:
[...]
Duidelijk verstappen overboord gegooid bij Mercedes
.
.
.
Na het bereiken van de F1 hebben ze beide een rechtszaak aan hun broek gekregen van een oude inversteerder in hun carrière.
Antonelli sued by former manager over ‘unpaid compensation’
VILLENEUVE: L'ASCENSION D'UNE LÉGENDE
https://speedcafe.com/f1-news-2026-german-grand-prix-return-hockenheim-talks-discussions-update-negotiations-calendar/
1 probleem hij moet dan sturen in Singapore
:strip_exif()/f/image/upEYb6oDwy9CuS22Nv5GKdeY.jpg?f=fotoalbum_large)
Whilst the others are relaxing on their boats 🛥️
— Valtteri Bottas (@ValtteriBottas) 2 augustus 2026
UCI Gravel World Series @ Hlinsko 🇨🇿
Finished 5th in Men 35-39, and qualified for the gravel world champs. Thank you for the huge support on the tough course yesterday. Loved it!
Always nice to explore events like this together… pic.twitter.com/4YbJ5obYaZ
Misschien een leuke kijktip voor anderen
Let niet op de clickbait titel, het gaat veel meer over hun tijd samen dan over Max wel of niet naar McLaren.
https://www.redbull.com/us-en/max-verstappen-vs-100-drivers
aangezien humor persoonlijk is, deel ik hier toch maar even..The_Admin schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:39:
Zo grappig is het niet, en al helemaal niet nodig om dat te gaan crossposten, dus je mist er niks aan.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Volledig filmpje vanuit de lucht
[ Voor 3% gewijzigd door henri86 op 27-08-2026 14:01 ]
Over Trackmania gesproken...henri86 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:58:
Een blik op "The Blade". (De 70m hoge kombocht van het nieuwe Qiddiya circuit dat Jeddah gaat vervangen.)
[Afbeelding]
Volledig filmpje vanuit de lucht
Wallride, vraag me af wat zo'n kermisattractie op een circuit te zoeken heeft maar ik zal wel een ouderwetse zeurpiet zijn...
* PalingDrone slingert z'n account vanavond weer eens aan voor een nostalgisch potje TM Nations met wat "tech" tracks
Lando Norris heeft bevestigd dat er in 2027 een nieuwe driedelige documentaire op Amazon Prime Video verschijnt. De serie volgt Norris gedurende de zomer voorafgaand aan zijn 27e verjaardag en laat de contrasten zien tussen zijn zeer publieke sportleven en de meer privéwereld buiten het circuit – van tijd doorbrengen met vrienden en familie tot rustigere momenten weg van de meedogenloze schijnwerpers.
De serie, die momenteel de werktitel 'Lando' draagt, wordt geproduceerd door Box to Box Films, het team achter 'Formula 1: Drive to Survive'.
Norris: "Ik deel al veel van wat ik doe, maar dit geeft mensen meer toegang dan ooit tevoren tot mijn leven buiten de racewereld. Ik ben er nauw bij betrokken geweest, dus ik hoop dat mensen het leuk vinden om meer te zien van wat er achter de schermen gebeurt. Ik kijk ernaar uit dat mensen het volgend jaar kunnen zien!"
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Om het meest gewilde carièrepad van influencer na te jagen bedoel je?alexbl69 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 07:24:
Vermoed dat er inmiddels wel eens jonge potentiële topcoureurs zijn die voor een ander carrière-pad kiezen om dat hele social media geneuzel te ontlopen.
Om in de tv-sferen te blijven:
Het langverwachte vervolg op 'Days of Thunder' uit 1990 is bevestigd voor een 2028 release, zo heeft Tom Cruise zelf bevestigd. Hij zal opnieuw de rol van Cole Trickle vertolken, naast Anne Hathaway die de rol van teameigenaar en ingenieur zal spelen.
Tom Cruise announces Days of Thunder sequel to release in 2028, co-starring Anne Hathaway
[ Voor 43% gewijzigd door henri86 op 29-08-2026 22:37 ]
Het lijken me 2 totaal verschillende werelden.henri86 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 22:32:
[...]
Om het meest gewilde carièrepad van influencer na te jagen bedoel je?
Een F1 coureur dient talent en een redelijk goed stel hersens te hebben. Beide zaken waar je influencers in de regel niet echt op kunt betrappen
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Ach, als Brad Pitt als 60-jarige een F1 coureur kan spelen kan Cruise met z'n 64 zich probleemloos als Nascar coureur voordoenhenri86 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 22:32:
[...]
Om in de tv-sferen te blijven:
Het langverwachte vervolg op 'Days of Thunder' uit 1990 is bevestigd voor een 2028 release, zo heeft Tom Cruise zelf bevestigd. Hij zal opnieuw de rol van Cole Trickle vertolken, naast Anne Hathaway die de rol van teameigenaar en ingenieur zal spelen.
Tom Cruise announces Days of Thunder sequel to release in 2028, co-starring Anne Hathaway
Denk dat de kans dat Nicole Kidman meedoet wat minder groot is.
Ralf Schumacher requires surgery after jet ski crash
Ik zag hem voor het eerst in het echt op de Boot (watersportbeurs) in Dusseldorf.
Wat mij opviel was dat die auto in het echt nog veel lager (grond tot dak) was dan op de plaatjes. Onpraktisch laag.
Prachtige auto. Droom classic.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 02-09-2026 11:45 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Gruwelijk! De F40 is bijzonder. Samen met de Countach mijn favoriete auto's uit mijn jeugd.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Live om 10u en terug te luisteren via BNR's Big Five | BNR Nieuwsradio
[ Voor 10% gewijzigd door Piggen op 03-09-2026 10:59 ]
Schumacher ‘94 – The Birth of a Legend | Official Trailer | Netflix
MwahChocoball schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:34:
Zoals eerder aangegeven heeft Robin Räikkönen getekend bij Red Bull (junioren).
[Afbeelding]
(Dat worden weer leuke interviews over een paar jaar.)
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 09-09-2026 13:42 ]
Alleen Disney+ om te bekijken...Chocoball schreef op maandag 14 september 2026 @ 21:13:
Raceweek, in 2 dagen Max vs. 100
[Afbeelding]
www.redbull.com/int-en/max-vs-100-karting-race-driver-list
Hoop dat er later een vrij toegankelijke replay komt.
Geloof mij dat is binnen 1 uur na afloop ergens beschikbaar waar we het hier niet over mogen hebben.IJsbeer schreef op maandag 14 september 2026 @ 21:47:
[...]
Alleen Disney+ om te bekijken...
Hoop dat er later een vrij toegankelijke replay komt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Qucee en Fresia... Had verwacht dat ze "echte" coureurs zouden regelenChocoball schreef op maandag 14 september 2026 @ 21:13:
Raceweek, in 2 dagen Max vs. 100
[Afbeelding]
www.redbull.com/int-en/max-vs-100-karting-race-driver-list
Renger van der Zande ofzo
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Als er een paar goede tussen zitten ga je het gewoon niet redden. Die hebben dan al zon voorsprong tegen de tijd dat Verstappen bij de is dat het onmogelijk wordt binnen de tijd. Het wordt nu al lastig-tom-562 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 19:57:
Zet er dan een paar goede of populaire Nederlandse coureurs in, een Coronel (die doet ook regelmatig wat met Red Bull) of b.v.
Renger van der Zande ofzo
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zou het doen!
Geen issue hier. Ben benieuwd wat we gaan zien.rammes schreef op woensdag 16 september 2026 @ 17:47:
Disney ligt al plat.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik zie overal een staan dat het ook via ESPN app te zien moet zijn wanneer je een espn compleet abonnement hebt. Dat heb ik, maar ik zie nergens iets van een uitzending.
Mocht iemand een tip hebben waar.. ik hou me aanbevolen.
YouTube: 🇮🇳 Max Verstappen vs 100 Amateurs: Go - Kart Race Hindi Stream
Allowed countries
AE - United Arab Emirates
BH - Bahrain
DZ - Algeria
IN - India
IQ - Iraq
IR - Iran (Islamic Republic of)
JO - Jordan
KW - Kuwait
LB - Lebanon
LY - Libya
MA - Morocco
OM - Oman
PS - State of Palestine
QA - Qatar
SA - Saudi Arabia
SY - Syrian Arab Republic
TN - Tunisia
YE - Yemen
Ik zou het doen!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 16-09-2026 19:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeRSPiN op 16-09-2026 19:05 ]
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 16-09-2026 19:09 ]
PSN: bollsie
Een coureur vs wat influencers. Wat verwacht jesjufke schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:15:
Het verschil van lichaamshouding tussen Max en de rest. Max stuur met zijn armen. De rest met het hele lichaam
To finish first, you first have to finish..
De finish is al over paar rondjes zo 😬CyBeRSPiN schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:16:
[...]
To finish first, you first have to finish..
Top 3 is wel een eind uitgelopen. 12s
Maar blijkbaar mochten ze dag nog een keer doen om het te rekken..
Maar ook gewoon dat verschil in tijd per lap.
Hij heeft niet eens de verkorte ronde kunnen nemen. (afgezien van dat kleine stukje afsnijden elke ronde dan
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Ik zou het doen!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Door zijn zitten en schudden geeft hij de kart meer momentum en dus snelheid.miicker schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:50:
Ik vond het leuk om te zien. Maar was dit nu echt gelijk materiaal? Voornamelijk die eerste ronde was hij echt zo veel sneller dan de rest.
Edit: Hij zegt het zelf ook
[ Voor 29% gewijzigd door Chocoball op 16-09-2026 19:56 ]
Halverwege raakte die ook nog een gewicht kwijt, dus sowieso al 2,5kg lichter plus een gopro.miicker schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:50:
Ik vond het leuk om te zien. Maar was dit nu echt gelijk materiaal? Voornamelijk die eerste ronde was hij echt zo veel sneller dan de rest.

"This is my first win of the year, so I'll take this one."
[ Voor 50% gewijzigd door Chocoball op 16-09-2026 20:01 ]
Waar? Ik was tijdens de sessie aan het zoeken, had me geabonneerd op redbullmotorsport maar die vonden het logisch om Nederlanders uit te sluiten (kreeg een melding dat deze video niet beschikbaar is in uw land). Ik heb geen Disney+sig69 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:47:
Shit, totaal vergeten. Even terugkijken maar straks
*sowieso
Ja of een offroad/rally editie ofzo,ArthurMorgan schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:06:
Van mij mogen ze dit wel herhalen. Maar dan moet Max voor de eerste auto staan.spoiler:En dan bij het startsignaal naar zijn kart op de achterste plek rennen.
Gevonden: YouTube: Max Verstappen vs 100 HIGHLIGHTS | Best moments, overtakes, crashes ...DonJunior schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:05:
[...]
Waar? Ik was tijdens de sessie aan het zoeken, had me geabonneerd op redbullmotorsport maar die vonden het logisch om Nederlanders uit te sluiten (kreeg een melding dat deze video niet beschikbaar is in uw land). Ik heb geen Disney+
Erg tof om terug te zien!
*sowieso
Vind het vermakelijker dan verwacht.DonJunior schreef op woensdag 16 september 2026 @ 21:11:
[...]
Gevonden: YouTube: Max Verstappen vs 100 HIGHLIGHTS | Best moments, overtakes, crashes ...
Beetje snel geknipt en geplakt wel. Maar best grappig.DonJunior schreef op woensdag 16 september 2026 @ 21:11:
[...]
Gevonden: YouTube: Max Verstappen vs 100 HIGHLIGHTS | Best moments, overtakes, crashes ...
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
even hiernaartoe, maar HAM heeft het ook eens gedaan maar minder intensief ook heel coolHelp!!!! schreef op donderdag 17 september 2026 @ 10:33:
[...]
Lucky bastard! Hoe cool is dat!![]()
![]()
Volgensmij niet vaak/eerder gezien dat een publiek figuur zo lang mee mocht vliegen en zoveel mocht doen in een fighter jet!
Lewis Hamilton takes to the skies in a fighter jet! | Formula 1 2024
Wellicht moet Max binnenkort dan maar eens meevliegen in een F-35 ofzoWognummer schreef op donderdag 17 september 2026 @ 10:36:
[...]
even hiernaartoe, maar HAM heeft het ook eens gedaan maar minder intensief ook heel cool
Lewis Hamilton takes to the skies in a fighter jet! | Formula 1 2024
PC Specs
En als je er dan toch voor kiest om een grid vol personen die geenzins kunnen karten neer te zetten, maak er dan in ieder geval een rollende start van om de eerste ronde chaos een beetje te voorkomen en de achterste helft van de grid nog enige toegevoegde waarde geven buiten het opvullen het 100-getalletje.
100 influences is exposure, dat is waarom RB dit doet. Reclame die zichzelf de komende weken nog profileert zonder dat RB daar extra voor aan het werk moet. 100 race fans zal voor Max een leukere uitdaging zijn maar krijgt het dan ook nog die mate van exposure?henri86 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 13:08:
Het idee van zo'n evenement vind ik top, maar organiseer het dan met 100 fans ipv 100 influencers (jaa, er zat ook een klein aantal niet influencer/content-makers tussen), waarvan de meeste nog nooit in een kart hebben gezeten (of misschien zelfs een f1 race hebben gezien).
En als je er dan toch voor kiest om een grid vol personen die geenzins kunnen karten neer te zetten, maak er dan in ieder geval een rollende start van om de eerste ronde chaos een beetje te voorkomen en de achterste helft van de grid nog enige toegevoegde waarde geven buiten het opvullen het 100-getalletje.
Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.
F1-coureur Pierre Gasly overspoeld met online haat na GP van Madrid: vriendin en familie bedreigd
[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-09-2026 16:03 ]
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
/f/image/IhMJhVf7ZSiKnwUYfcPQ1ht5.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/ORZggSOLW9sgtayIa2eIZEJR.png?f=fotoalbum_large)