Ik ben bang dat je Aston Martin hier overschat, ik zie het echt niet gebeuren dat zij een serieuze strijd gaan doen op de titel kan ik moeilijk geloven, sowieso vind ik aanhouden van de zoon van de baas voor al bijna een decennium niet bepaald getuigen van een winnaarsmentaliteit.PalingDrone schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:09:
[...]
Lekkere driftbochtjes daar in Montreal!
Eerst maar eens kijken hoe ALO het volgend seizoen doet in de AM-Honda-Newey combinatie, mocht hij in z'n laatste jaar voor z'n pensioen (waarin hij wat meer tijd met z'n a.s. kleine kan doorbrengen) gewoon om het WDC kunnen strijden dan zal het mij helemaal niet verbazen als VER z'n RBR truukje gewoon bij AM Honda voortzet.
WDC worden in een Newey auto.
Scheelde nu ook maar een paar puntjes terwijl dat halve team al behoorlijk uiteen gevallen was. Benieuwd wat die Simtek Ford motor volgend jaar gaat doen, bij Honda weet 'ie inmiddels wel dat die blokken uiterst betrouwbaar zijn, Ford moet zich eerst maar eens bewijzen, verwacht vaker een plofje dan met een Honda iig.
Maar vooral denk ik dat de invloed die Newey zal hebben op de auto hier enigszins beperkt blijft, althans niet in de zin dat AM nu plots met de beste aero op de grid aankomt volgend jaar. Bovenal om Newey's rol in het team niet technisch is maar bestuurlijk, dit keer zit hij niet achter de papieren te tekenen maar heeft hij een nieuwe taak in simpelweg het team leiden. Kan hij zeker goed in zijn verder maar het is wel een nieuwe uitdaging.
/f/image/msxQZQHOf2fKhXpROnjK7kL6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/M2eNyN6bNYvATeUI0RHvRMb0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/z0KlxySfTypGREjLsadaeJJn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JHMTDsBpaEF3efQpQEPwoCaW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ns7BTjAZKuec7YtVTreRS63P.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/qBPVdpNrY0VXjp2BsOftz0I6.png?f=fotoalbum_large)