Volgens Ham zijn quote uit het artikel: Trouwringen zijn bijvoorbeeld toegestaan".
Is dat zo. En zo ja dan vind ik het echt een farce dat ze nu beginnen over piercings terwijl een ring snel afkrijgen veel lastiger kan zijn.
Een piercing kan je vlug met een tangetje doorknippen.
Voor een ring die vast zitblos te krijgen gebruiken zo'n apparaatje en dat kan afhankelijk van het materiaal soms best een klusje zijn.
En ik blijf me afvragen bij iedereen die roept regels zijn regels aan hoeveel regels deze mensen zelf lak hebben. Rijden jullie ook altijd precies de maximum snelheid of soms stiekem toch net wat harder. En als jullie gesnapt worden, denken jullie dan echt eigen schuld. Of stiekem piep politie, 5km te hard, ga boeven vangen. Regels zijn regels.
Allemaal stipt aan de coronaregels gehouden? Regels zijn regels.
Ja de regel is er voor zijn veiligheid. Maar dan moet er geen uitzondering zijn voor trouwringen. Draagt er iemand een bril of lenzen?, kan ook erg vervelend zijn bij een crash of brand.
En ga dan eerst wat doen aan langzaamrijders. Dat gaat tot nu toe nog goed. Maar dat is imho een ongeluk waar je op kan wachten.