Halverwege raakte die ook nog een gewicht kwijt, dus sowieso al 2,5kg lichter plus een gopro.miicker schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:50:
Ik vond het leuk om te zien. Maar was dit nu echt gelijk materiaal? Voornamelijk die eerste ronde was hij echt zo veel sneller dan de rest.

"This is my first win of the year, so I'll take this one."
[ Voor 50% gewijzigd door Chocoball op 16-09-2026 20:01 ]
Waar? Ik was tijdens de sessie aan het zoeken, had me geabonneerd op redbullmotorsport maar die vonden het logisch om Nederlanders uit te sluiten (kreeg een melding dat deze video niet beschikbaar is in uw land). Ik heb geen Disney+sig69 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:47:
Shit, totaal vergeten. Even terugkijken maar straks
*sowieso
Van mij mogen ze dit wel herhalen. Maar dan moet Max voor de eerste auto staan.
spoiler:
En dan bij het startsignaal naar zijn kart op de achterste plek rennen.
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Ja of een offroad/rally editie ofzo,ArthurMorgan schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:06:
Van mij mogen ze dit wel herhalen. Maar dan moet Max voor de eerste auto staan.spoiler:En dan bij het startsignaal naar zijn kart op de achterste plek rennen.
Gevonden: YouTube: Max Verstappen vs 100 HIGHLIGHTS | Best moments, overtakes, crashes ...DonJunior schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:05:
[...]
Waar? Ik was tijdens de sessie aan het zoeken, had me geabonneerd op redbullmotorsport maar die vonden het logisch om Nederlanders uit te sluiten (kreeg een melding dat deze video niet beschikbaar is in uw land). Ik heb geen Disney+
Erg tof om terug te zien!
*sowieso
Vind het vermakelijker dan verwacht.DonJunior schreef op woensdag 16 september 2026 @ 21:11:
[...]
Gevonden: YouTube: Max Verstappen vs 100 HIGHLIGHTS | Best moments, overtakes, crashes ...
Beetje snel geknipt en geplakt wel. Maar best grappig.DonJunior schreef op woensdag 16 september 2026 @ 21:11:
[...]
Gevonden: YouTube: Max Verstappen vs 100 HIGHLIGHTS | Best moments, overtakes, crashes ...
Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.