[F1] Seizoen 2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 135 Laatste
Acties:
  • 1.286.898 views

Onderwerpen

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Seb is terug naar zijn jeugd? Aan zijn haar te zien.

Zo te zijn is zijn haar intressanter in de chat, dan de auto. :+

[ Voor 40% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-02-2022 15:19 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Goed alleen de mclaren en haas laten de auto zien kan ook de prullebak in. Vind dit wel een hele mooie auto zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:58
Illegal_Alien schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:18:
Seb is terug naar zijn jeugd? Aan zijn haar te zien.

Zo te zijn is zijn haar intressanter in de chat, dan de auto. :+
En Lance doet mij aan Lloyd Christmas denken :)

Was Rachel vergeten dat BWT geen sponsor meer is?

[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 10-02-2022 15:23 ]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:51

rammes

koekebakker 1e klas

Seb heeft iets van implantaten met zijn nieuwe haarbos

Ik zou het doen!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Ik vind het mooie auto's, maar van die hoge zijkanten van de voorvleugel ben ik geen fan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Officiele renders:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLPPr1_XMAAr7JK?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLPPtjAXwAUSHav?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLPP0XcXEAA4EEK?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLPP2_KXMAMSbEo?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:26
Fraaie auto :o
Veel mooier zonder het roze van vorig jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

d0s schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:15:
Die air intakes/vinnen op de sidepods.. :D

Mooie wagen zeg... zowel de accenten als de livery
Denk dat het eerder outlets dan intakes zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

Jammer dat ze 1 pushrod vergeten te "renderen" aan de voorzijde :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:08

Chiron

Moderator Discord
Damian schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:12:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Aparte sidepods...

Verder gelukkig dus geen Dummy Car. Details zoals DRS op de achtervleugel, velsterbaarheid van de voorvleugel, de spec wieldoppen.
Heel tactisch wel de steering rods weggelaten op het plaatje, of ook hier pull rods verstopt onder de wishbone/demper stangen.

Ik denk dat de pullrods vermomd zijn als vleugel, en het bovenaanzicht en vooraanzicht een photoshop foutje heeft, want de demperstang ontbreekt rechtsvoor :+ (op de foto aan de linkerkant)

Interessant wel, die ventilatiesleuven en die vierkante luchtgaten in de sidepods.

[ Voor 6% gewijzigd door Chiron op 10-02-2022 15:33 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:16
Zal dit een een beetje de richting zijn van hoe de wagens dit jaar eruit gaan zien of gaan we meer verschillen zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Chiron schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Heel tactisch wel de steering rods weggelaten op het plaatje, of ook hier pull rods verstopt onder de wishbone/demper stangen.

Ik denk dat de pullrods vermomd zijn als vleugel, en het bovenaanzicht een photoshop foutje heeft, want de demperstang ontbreekt rechtsvoor :+

Interessant wel, die ventilatiesleuven en die vierkante luchtgaten in de sidepods.
Toch echt push en geen pull-rods voor de AMR22 hoor :P En er ontbreekt er gewoon 1 in de render, ook in het vooraanzicht.

Hehe, hier ontbreekt ook wat zo te zien, wel echt een beetje kneuzig...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ie407EzAnczgmfABkvBMIWux5c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7FRJRQ6mHBqmKumKWCSOzxUY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Damian op 10-02-2022 15:35 ]

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Damian schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:33:
[...]

Toch echt push en geen pull-rods voor de AMR22 hoor :P En er ontbreekt er gewoon 1 in de render, ook in het vooraanzicht.

Hehe, hier ontbreekt ook wat zo te zien:
[Afbeelding]
Als je die schuine bedoelt is dat volgens mij de demperstang. En anders ontbreken de demperstangen aan beide kanten in de render :+
Ik denk toch dat het een pull rod is, en dat ie verstopt is in/achter de arm die vast zit aan die wielvleugel, voor de bovenste wishbone arm aan de voorkant.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:28
Moet nog even wennen aan het Manta bodywork ipv de oude coke bottle

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBGNadO_NmNOviY76cSHSJmbv9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G7INqoxwpca2uBsv4ArcSzOu.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ik nu de zoek de verschillen prijsvraag gewonnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Chiron schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:36:
[...]

Als je die schuine bedoelt is dat volgens mij de demperstang. En anders ontbreken de demperstangen aan beide kanten in de render :+
Ik denk toch dat het een pull rod is, en dat ie verstopt is in/achter de arm die vast zit aan die wielvleugel, voor de bovenste wishbone arm aan de voorkant.
De demperstang is waar het om gaat. Push is van onderkant velg, naar bovenkant chassis, pull is van bovenkant velg naar onderkant chassis.

De echte in de studio had gewoon dubbele pushrod opstelling.

[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 10-02-2022 15:39 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Damian schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:30:
Jammer dat ze 1 pushrod vergeten te "renderen" aan de voorzijde :P
Gewichtsbesparing ;)

Ik stuur net de foto's door naar n vriend van me met de opmerking dat AM tenminste geen dummy gepresenteerd heeft, waarop ik de vraag terugkrijg: "Was Lance er niet bij dan?" _O-

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:12
Kleurstelling is wel aardig.
Op het eerste gezicht wel stuk meer opgeblazen tov de 2022 concept car.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Damian schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:37:
[...]

De demperstang is waar het om gaat. Push is van onderkant velg, naar bovenkant chassis, pull is van bovenkant velg naar onderkant chassis.

ahh ja, helder.

Die render klopt in ieder geval geen zak van :+ Zal ook wel bewust zijn, om de analisten het bos in te sturen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Damian schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:37:
[...]

De pullrod zou toch een aerodynamisch voordeel hebben tov de push? Hoe zit dat? Ik zie het aan de fotos niet direct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:37

iRacing Profiel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLPnl8iVcAsB5Zn?format=jpg&name=large

AMR22 doet niet aan de Coke Bottle :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:21
AMR heeft onder de sidepods een hele grote ruimte open, waardoor je een soort tunnels krijgt bovenop de vloer.
Op deze manier heb je zowel ruimte als een coke bottle, en mogelijk meer aerodynamische speelruimte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:49

TrekDr0p

QR niet scannen

Wel "stoer" van AMR om een echte F1 2022 bolide te showen, en niet het show model.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:44
Kenny_026 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:20:
Goed alleen de mclaren en haas laten de auto zien kan ook de prullebak in. Vind dit wel een hele mooie auto zo.
Kan ook zijn dat Aston Martin de F1 concept wagens gaat gebruiken als show modellen.

• Plenkske
Die vergelijking zocht ik net. Ziet er zo "bulky" uit inderdaad. Ik ben benieuwd wat het bij de andere teams wordt. Ik denk dat zo slank zoals de concept car niet haalbaar is. Maar slanker dan de AMR22 wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Plenkske schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:27:
[...]

Die vergelijking zocht ik net. Ziet er zo "bulky" uit inderdaad. Ik ben benieuwd wat het bij de andere teams wordt. Ik denk dat zo slank zoals de concept car niet haalbaar is. Maar slanker dan de AMR22 wel.
Ik begreep dat Aston Martin een soort dubbele vloer heeft, dus er gaat ook lucht onder de sidepods door.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Was de Haas n dummy showcar of een 'echt' ontwerp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
mark-k schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:50:
[...]

Was de Haas n dummy showcar of een 'echt' ontwerp?
Echt ontwerp, maar wel al enkele weken/maanden oud. Net als deze Aston en elk ander echt ontwerpt dat we te zien zullen krijgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
Craig Scarborough is weer lekker aan het trollen _O-

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLP5zQhXwAQ9fmf?format=jpg&name=large

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

TrekDr0p schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:26:
Wel "stoer" van AMR om een echte F1 2022 bolide te showen, en niet het show model.
Ze hebben vandaag de filmdag op silverstone voor de shakedown, dus de foto's van de echte auto waren dan toch wel vandaag gekomen :)

Maar gelukkig idd een team met de echte auto, anders was het wel een hele suffe reveal week geweest :)
Nu weten we eindelijk ook hoe de DRS eruit ziet op een echte auto.

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 11-02-2022 08:59 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

YakuzA schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:55:
[...]

Ze hebben vandaag de filmdag op silverstone voor de shakedown, dus de foto's van de echte auto waren dan toch wel vandaag gekomen :)

Maar gelukkig idd een team met de echte auto, anders was het wel een hele suffe reveal week geweest :)
Nu weten we eindelijk ook hoe de DRS eruit ziet op een echte auto.
Die DRS dat was voor mij ook zo een dingetje van... huh hoe gaan ze dat doen met zo een vleugel.
En ook wat ze zeggen het idee van 2 vloeren door extra brede sidepods. lijkt een geniale set, tenzij iedereen dat natuurlijk doet.

Wat ik me wel afvraag, aangezien AMR en MER samen veel delen, zal dan de MER ook er zo ongeveer uit gaan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
TrekDr0p schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:23:
Wat ik me wel afvraag, aangezien AMR en MER samen veel delen, zal dan de MER ook er zo ongeveer uit gaan zien?
Alle aero moeten de teams sowieso zelf doen. Dus het kan best dat het wat op elkaar lijkt, maar dan voornamelijk door "onderhuidse" dingen die ze inkopen. De motor & versnellingsbak zal de vorm van de achterkant grotendeels bepalen. Radiatoren en koeling worden op zijn minst gedicteerd door de motor, als daar niet ook ruimte is tot inkopen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

TrekDr0p schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:23:
[...]
Die DRS dat was voor mij ook zo een dingetje van... huh hoe gaan ze dat doen met zo een vleugel.
En ook wat ze zeggen het idee van 2 vloeren door extra brede sidepods. lijkt een geniale set, tenzij iedereen dat natuurlijk doet.
Aangezien de show car dit ook had, zal elk team het wel overwogen hebben denk ik.
Gearbox en rear suspension zijn gedeeld idd, maar de hele vorm van de side pods met radiatoren etc, moet elk team zelf verzinnen en maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 11-02-2022 09:29 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Ja maar wij weten ook hoe het zelf verzinnen van AMR werkt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
TrekDr0p schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:38:
Ja maar wij weten ook hoe het zelf verzinnen van AMR werkt :+
Daarom is het juist gek dat zij hun auto presenteren voor dat Mercedes dat gedaan heeft. Nu hebben ze immers nog geen foto's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik dacht, dat word toch niks. Immers liet Force India/Racing Point/Aston Martin meestal niks zien.
Krijgen we gewoon wat lijkt op een echte 2022 auto en ook heel wat auto ook. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:21
Had op één of andere manier niet de beste hoop voor de nieuwe wagens, maar wat een gave auto om te zien van Aston Martin zeg. Heb er wel weer zin in. Maar eerst:

Season 4 of Drive to Survive is set to be released between 9th March 2022 and 11th March 2022.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:15:
Dus ik dacht, dat word toch niks. Immers liet Force India/Racing Point/Aston Martin meestal niks zien.
Krijgen we gewoon wat lijkt op een echte 2022 auto en ook heel wat auto ook. :P
Noem je Seb's nieuwe dame nu dik? :o :+

Zal hij deze auto (a whole lotta) Rosie gaan noemen?

[ Voor 9% gewijzigd door DeKaerften op 11-02-2022 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

RobertMe schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:51:
[...]

Daarom is het juist gek dat zij hun auto presenteren voor dat Mercedes dat gedaan heeft. Nu hebben ze immers nog geen foto's.
Ga er maar van uit dat als de vorm van de achterkant een dingetje is, dat sommige teams het wel of niet doen, je zeker weet dat Mercedes het ook heeft, want AMR en MER is toch echt in de achtergrond een vriendenclubje.

Ik zie dan ook echt gebeuren dat als er maar twee teams zijn die het hebben, dat het ARM en MER zijn :P Die hebben deze info echt wel gedeeld met elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Damian op 11-02-2022 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Damian schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:12:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Aparte sidepods...

Verder gelukkig dus geen Dummy Car. Details zoals DRS op de achtervleugel, velsterbaarheid van de voorvleugel, de spec wieldoppen.
Wat is dit een beauty zeg!
Tot nu toe de mooiste _/-\o_

Ik miste bij 2021 auto al iets aan de livery, maar nu met die groen/gele streep is de livery veel meer compleet

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 11-02-2022 10:37 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

G_Dragon schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Wat is dit een beauty zeg!
Tot nu toe de mooiste _/-\o_
Qua livery bedoel je dan neem ik aan :P Want het is pas de eerste "echte" 2022 auto die we gezien hebben ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 11-02-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Damian schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Qua livery bedoel je dan neem ik aan :P Want het is pas de eerste "echte" 2022 auto ;)
Jazeker!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Damian schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:33:
[...]

Ga er maar van uit dat als de vorm van de achterkant een dingetje is, dat sommige teams het wel of niet doen, je zeker weet dat Mercedes het ook heeft, want AMR en MER is toch echt in de achtergrond een vriendenclubje.

Ik zie dan ook echt gebeuren dat als er maar twee teams zijn die het hebben, dat het ARM en MER zijn :P Die hebben deze info echt wel gedeeld met elkaar.
Als ze dezelfde achterkant hebben komt dat natuurlijk ook doordat Aston Martin die inkoopt van Mercedes. Zoals ik in een eerdere post al aangaf koopt Aston Martin de motor, versnellingsbak en achterwielophanging in van Mercedes. Dat zijn toch wel een aantal onderdelen die vrij sterk de vorm bepalen. Immers ga je bv niet het bodywork lekker ruim daar omheen maken, maar moet het allemaal zo strak mogelijk zitten. En doordat de aansluitingen voor de ophanging gelijk zijn, en ze de ophanging zelf inkopen is dat natuurlijk ook een pot nat. De gaten in het bodywork voor de ophanging zullen dan ook weer op identieke plekken zitten etc etc. En daarvoor hoeft natuurlijk ook geen echte samenwerking te zijn achter de schermen, inclusief informatie delen tussen de teams. Aston Martin heeft in zoverre totaal geen keuze in hun oplossingen, behalve dan het spul niet inkopen. Dus logischerwijs lijkt het dan op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

RobertMe schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Als ze dezelfde achterkant hebben komt dat natuurlijk ook doordat Aston Martin die inkoopt van Mercedes. Zoals ik in een eerdere post al aangaf koopt Aston Martin de motor, versnellingsbak en achterwielophanging in van Mercedes. Dat zijn toch wel een aantal onderdelen die vrij sterk de vorm bepalen. Immers ga je bv niet het bodywork lekker ruim daar omheen maken, maar moet het allemaal zo strak mogelijk zitten. En doordat de aansluitingen voor de ophanging gelijk zijn, en ze de ophanging zelf inkopen is dat natuurlijk ook een pot nat. De gaten in het bodywork voor de ophanging zullen dan ook weer op identieke plekken zitten etc etc. En daarvoor hoeft natuurlijk ook geen echte samenwerking te zijn achter de schermen, inclusief informatie delen tussen de teams. Aston Martin heeft in zoverre totaal geen keuze in hun oplossingen, behalve dan het spul niet inkopen. Dus logischerwijs lijkt het dan op elkaar.
Snap ik, echter vraag ik me af waar de gedachte vandaan komt van deze achterkant. Ik kan 2 dingen bedenken.

Ten eerste om een soort van extra lage druk gebied te creëren onder die brede kont, Hij loopt immers niet helemaal door naar onder, maar er zijn aan beide zijdes 2 soort van tunnels, wat nog meer downforce gaat geven, dus echt een aero dingetje.

De tweede optie is dat het is om dingen echt de ruimte te moeten geven, radiatoren o.i.d.

Die eerste hoeft niet perse gelijk te zijn tussen Merc en AMR immers kunnen de teams hun eigen aero filosofie erop nahouden, de tweede mogelijk wel als de ruimte echt nodig is voor de powerunit en omliggende onderdelen, en die is natuurlijk wel redelijk vast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
Voorlopig zijn we nog niet af van Bahrein:
https://corp.formula1.com...ce-in-bahrain-until-2036/
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLTrv7xXoBcsVzA?format=jpg&name=large

[ Voor 25% gewijzigd door Extigo op 11-02-2022 11:03 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

2036 - dat is serieus lange periode

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
En nog meer nieuws. Zoals verwacht heeft is BWT de titelsponsor van Alpine geworden:

Ben benieuwd of we nu een roze met blauwe Alpine gaan krijgen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Extigo schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:15:
En nog meer nieuws. Zoals verwacht heeft is BWT de titelsponsor van Alpine geworden:
[Twitter]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ben allang blij dat we geen compleet roze auto meer krijgen :P ( Tenminste dat hoop ik )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
El Plan coming together.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G_Dragon schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ben allang blij dat we geen compleet roze auto meer krijgen :P ( Tenminste dat hoop ik )
Hoezo? Was tenminste mooi uit elkaar te houden allemaal.

Interessante gedachte van Scarbs ook:

Denkt dat de uitlaat nu voor de stijgende vloer opzij gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V9hwhFCWd7eSfxURroByZpf0w0w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SgcIMg1beeVmadklJpGEAf8U.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door MikeyMan op 11-02-2022 11:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:58
[Twitter]
Aangezien de livery van Williams een nieuwe kleur erbij krijgt dacht ik aan roze omdat BWT in gesprek zou zijn met Williams of Alpine over sponsoring.

Overigens gaat Ricciardo met een perzikkleurige helm rijden.
Afbeeldingslocatie: https://d3cm515ijfiu6w.cloudfront.net/wp-content/uploads/2022/02/10164219/FLPUkS7X0AQnyNr-1-1200x630.jpg
https://www.instagram.com/p/CZzCPfirwGR/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[Twitter]
Alpine blauw met fel roze klinkt wel vet, benieuwd hoe dat gaat uitpakken op de auto.
AM British racing green met fluor groengeel is ook wel leuk, beter dan groen met roze iig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
Ypuh schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:16:
Had op één of andere manier niet de beste hoop voor de nieuwe wagens, maar wat een gave auto om te zien van Aston Martin zeg. Heb er wel weer zin in. Maar eerst:

Season 4 of Drive to Survive is set to be released between 9th March 2022 and 11th March 2022.
Waarom zeggen ze dan niet gewoon de 10e :P
Wow dat is nog flink lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

El Plan fell into water

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51
Plenkske schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:45:
[...]

Waarom zeggen ze dan niet gewoon de 10e :P
Omdat het als het hier de 10e is het de 11e in Australië is en de 9e in de VS? (give or take)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

https://twitter.com/seanb...tatus/1492078342945873940

Vapourware is toch juist slecht? :P
In the computer industry, vaporware (or vapourware) is a product, typically computer hardware or software, that is announced to the general public but is late or never actually manufactured nor officially cancelled. Use of the word has broadened to include products such as automobiles.
:X

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04
Kijk die hebben tenminste een echte auto in tegenstelling tot Red Bull:

(er gaan geruchten over een shakedown van de RB18 op Silverstone, maar niets gezien of gehoord)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVZpR7LX4fg9_z3zMBEssCkArxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AXdUaf5r2aJ7yW16TFKC4SDd.jpg?f=fotoalbum_large

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeverSettle
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLTdl_7XoAoKgbI?format=jpg&name=large

Veel verwijzingen:
  • 8/9 data signaal verwijst naar de 8e WCC titel, op naar de 9e
  • 44 minuten geleden dat Toto Wolff een bericht verstuurd, hint naar Lewis Hamilton
  • 63% batterij, verwijzing naar George Russel
  • achtergrond, de nieuwe auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
NeverSettle schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:50:
[Afbeelding]
[Twitter]

Veel verwijzingen:
  • 8/9 data signaal verwijst naar de 8e WCC titel, op naar de 9e
  • 44 minuten geleden dat Toto Wolff een bericht verstuurd, hint naar Lewis Hamilton
  • 63% batterij, verwijzing naar George Russel
  • achtergrond, de nieuwe auto?
Geloof dat de experts er al over eens waren dat het weer een FIA showcar is (op de achtergrond).

Ik kan er nog steeds over uit dat Newey woensdag naar een FIA showcar stond te wijzen. Vaporware launch.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
loekf2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:46:
Kijk die hebben tenminste een echte auto in tegenstelling tot Red Bull:

(er gaan geruchten over een shakedown van de RB18 op Silverstone, maar niets gezien of gehoord)

[Embed]

[Afbeelding]
Ik kan best snel wennen aan die 2022 look. Qua vormen maar deze kleuren zijn ook wel nice.
Vorig seizoen leek de Aston Martin te veel op de Mercedes en was het soms zelfs verwarrend.
Hopelijk is dit seizoen elk team duidelijk te herkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

loekf2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Geloof dat de experts er al over eens waren dat het weer een FIA showcar is (op de achtergrond).

Ik kan er nog steeds over uit dat Newey woensdag naar een FIA showcar stond te wijzen. Vaporware launch.
Dat doe je om twee redenen.
1) Je hebt iets te verbergen.
2) Je hebt niks om te presenteren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:14:
[...]

Ik las ook weer geruchten over de FIA crash test. Ik ga er maar van uit dat Newey iets slims heeft gevonden op het randje van de regelementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:14:
[...]

Maar punt 1 is toch voor elk team geldig ? Sowieso zijn deze livery launches altijd zonder bepaalde details. Ik denk dat ze (meerdere teams) gewoon slim gebruik hebben gemaakt van die concept cars. Ze konden die zo kopen en overspuiten, klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

loekf2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:19:
[...]

Ik las ook weer geruchten over de FIA crash test. Ik ga er maar van uit dat Newey iets slims heeft gevonden op het randje van de regelementen.
Ergens betwijfel ik of we veel slims gaan vinden bij de teams. Want de FIA lijkt misschien zowaar eens nagedacht te hebben over het constante oprekken van de reglementen tot het punt dat er niet veel ruimte meer is. Daarbij komt de complete reset qua chassis ontwerp inclusief ophanging en de beperkte budgetten van de teams. Ik vermoed dat het voor de teams meer zal gaan om het niet verprutsen dan om meteen exceptioneel te zijn qua ontwerp. Daarvoor zijn deze reglementsveranderingen denk ik te groot.

Ik zou niet verbaast zijn als het echt wat dichter op elkaar zou komen te zitten. En dat zou ik ook wel leuk vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
loekf2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:19:
[...]

Iets slims vinden zou niet echt moeten kunnen. Als je denkt een loophole gevonden te hebben moet je dat bij de FIA melden. Maar het is natuurlijk voornamelijk slim gebruik maken van de mogelijkheden, zoals hierboven ook al staat. Waarom zelf een dummy bouwen als je voor een appel en een ei eentje van FOM kunt kopen? Of waarom een veel oudere iteratie gebruiken, zoals zelfs Haas heeft gedaan, en mogelijk per ongeluk toch iets prijs geven.

Die hele launch is pure marketing en waar Red Bull andere jaren puur een videotje met wat renders en wat gerenderde plaatjes hadden ze nu een volwaardige auto daar staan om een echte presentatie omheen te doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLUb72JWYAUVpyD?format=png&name=large

Die vleugel hangt hoog! Is die hoogte verplicht vanwege de nieuwe regels?

Steam

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mavamal
Die vleugel is in ieder geval anders dan bij de launch, want daar hing de mainplane nog onder de neus. Werd ook al gesproken dat dat waarschijnlijk niet mocht, omdat de bevestigingen mogelijk aerodynamisch gemotiveerd waren en niet structureel.

EDIT:
Dit gedeelte dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1xNvaFemKupOB2WwklojUiH3Ys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m2bCkW0Z6msbqkLb3oveGf6Y.png?f=user_large

EDIT 2:
Hey, daar hebben ze ook maar 3 ipv de toegestane 4 elementen. Gewoon het onderste gedeelte niet bevestigd?

[ Voor 41% gewijzigd door mavamal op 11-02-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:02
Ik vind dat extra vleugeltje wel bijzonder bij die front wing end plate, mag dat wel?

/edit:
Heb dit blijkbaar helemaal gemist 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door schumi2004 op 11-02-2022 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Volgens mij had de rb18 dat ook. Vast standaard.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

schumi2004 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:40:
Ik vind dat extra vleugeltje wel bijzonder bij die front wing end plate, mag dat wel?
Mag. Zit ook op de FIA demo car (https://www.formula1.com/...Lg8DrXyzHzdoGrbqp6ye.html)

En er is beeld en geluid:
[Twitter: https://twitter.com/otabil_fernando/status/1492120862555836419]

[ Voor 12% gewijzigd door noo op 11-02-2022 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Iemand idee wat dat gefluit (soort flutter) is wat je vooral in het begin hoort ? Zo te zien in een langzame bochten stuk.

Disclaimer: nooit naast een circuit met F1 auto's gestaan. Zandvoort 2021 werd me door de neus geboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
loekf2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:16:
Iemand idee wat dat gefluit (soort flutter) is wat je vooral in het begin hoort ? Zo te zien in een langzame bochten stuk.

Disclaimer: nooit naast een circuit met F1 auto's gestaan. Zandvoort 2021 werd me door de neus geboord.
Wellicht de turbo, dat wordt in het Engels zelfs vaak flutter genoemd. Dan zou de MGU bezig kunnen zijn.

Disclaimer: Ik zit op werk en kan zelfs de beelden niet bekijken. Zandvoort 2021 werd ook mij op het laatste moment door de neus geboord.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
YouTube: Aston Martin #AMR22 hits the track | compilation

Er zijn beelden, de eerste 2022 auto op een circuit! Seizoen is nu toch wel begonnen voor mijn gevoel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

mavamal schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:17:
[...]

Wellicht de turbo, dat wordt in het Engels zelfs vaak flutter genoemd. Dan zou de MGU bezig kunnen zijn.

Disclaimer: Ik zit op werk en kan zelfs de beelden niet bekijken. Zandvoort 2021 werd ook mij op het laatste moment door de neus geboord.
Turbo flutter is het geluid wat je krijgt als je gas los laat en de opgebouwde inlaat druk nergens heen kan behalve terug de turbo in.
Ik kan me niet voorstellen dat dat wenselijk is in de F1 aangezien je de turbo ermee afremt.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Homeland schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:43:
YouTube: Aston Martin #AMR22 hits the track | compilation

Er zijn beelden, de eerste 2022 auto op een circuit! Seizoen is nu toch wel begonnen voor mijn gevoel.
Mag dit al? Dit is toch gewoon verkapt datavergaren..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Gekkenhuis schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:46:
[...]

Ieder team heeft een x-aantal (2?) film dagen, die ze mogen gebruiken om promotiemateriaal te vergaren. Dit wordt ook door de teams om de basis systemen te testen of ze up & running zijn en inderdaad om wat additionele data te vergaren.
Ze mogen echter niet met de rakes rijden die je van de testdagen gewend bent, en ze rijden met een bandencompound wat onbekend is en niet de daadwerkelijke banden zijn wat er onder horen te liggen.
Dus je data is niet helemaal betrouwbaar.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
[...]

Ja, maximaal 100km (toch?) met speciale filmbanden. Alle teams zullen dit doen.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:59
mavamal schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:17:
[...]

Ik vindt die hoge neus toch wel érg vreemd ogen...

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gevonden op Reddit, erg goede aerodynamics analyse vd AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
[...]

Data vergaren kan/mag zoals anderen al hebben aangegeven niet, of in ieder geval niet met aerorakes etc. Maar zo'n shakedown is wel verdomde fijn en om te weten dat de auto het ook doet en al een eerste inspectieronde te kunnen doen na de "film"dag. Bv ook om te controleren of alle leidingen goed vast zitten etc. Want dit soort werkzaamheden kosten veel tijd die je met ee testsessies & testdagen beter op het circuit wilt besteden. Je wilt dan niet op de eerste dag 's morgens naar buiten rijden, een stuk of 2, 3 rondjes rijden en dan weer terug de pits in en de volledige auto strippen om te zien of alles goed in elkaar zit en bv niet een olieleiding los trilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyr0_ schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:10:
[...]

Ik vind die hoge neus toch wel érg vreemd ogen...
Ze zullen hem in ieder geval niet snel beschadigen aan de kerbs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Extigo schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:35:
[Afbeelding]

Die vleugel hangt hoog! Is die hoogte verplicht vanwege de nieuwe regels?
Denk dat ze dat hebben gedaan om zoveel mogelijk lucht onder de auto te krijgen. De vloer genereert de meeste downforce.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Tijden GP weekenden 2022

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ku8CYpVqEb9rqDZWBhs3DTWwAXc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wvpw5ku7DJ2a8HUEP9WSE7Ew.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:46

Leuk deze

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Mmm veel zin in de vernieuwde baan in Australië en Japan wordt ook wel weer 's tijd, blijft toch een van de klassiekers en daar sta ik graag vroeg voor op.

[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 11-02-2022 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Betekent dit dus ook dat er geen sprintraces zijn dit jaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Plenkske schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 18:53:
[...]

Betekent dit dus ook dat er geen sprintraces zijn dit jaar ?
Gaan ze maandag een beslissing over nemen, lees ik op Twitter.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:36
Roze F1 sponsor naar Alpine:
The French team will become known as BWT Alpine F1 Team with immediate effect
Renowned pink colour of BWT will be incorporated into Alpine’s famous blue livery
https://www.bwt.com/en/ab...leases/bwt-and-alpine-f1/

edit: sorry, was al eerder gemeld.

[ Voor 17% gewijzigd door U123456 op 11-02-2022 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Elk team doet dit normaal gesproken.
Een filmdag shakedown voor de preseason testen. :)

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
2022 McLaren Racing Team Launch 20.00

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:09
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLVjWkoXEAY65bs?format=png&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/racingnews-v2-prod/_1394x783_crop_center-center_none/MCL36_Launch_5_Overhead_DR_Velo.png?v=1644606965
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLVkpmLWQAEjGEL?format=png&name=small

Dit moet hem zijn. Ben er niet gelijk kapot van zelf.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Me like it!
Lichtere blauw tinten yes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PC_iH7l0ciKs3aS5amUI-Db22OI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJaWexm4l7rZoSorKAY6e6o8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D2Gkd8T0zszUhTZAsy6tcWY9LZ8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bc2d84pE3c6v8znpuokXR7aS.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Voor het geval dat men het gemist heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:54

SpeedfreakR

Zoeffff.....

McLaren lijkt echt skinny van de zijkant tegenover de Aston Martin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zGxx5bCp0O3PqRZMqgQQwIfAhpU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aZpyioUTlZZfp0MfeGyrq9kd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Eerste auto met pull rod setup aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:24
Ik vind de livery erg mooi, maar dit is nog wel het FIA model, toch?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:38:
Ik vind de livery erg mooi, maar dit is nog wel het FIA model, toch?
Zeker niet. Voorvleugel anders. Sidepods anders. Pull rod ophanging ipv push. Enkele steun achtervleugel. Smalle neus.

[ Voor 7% gewijzigd door Damian op 11-02-2022 20:44 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
Randzaken: [F1] Randzaken
Pools / racemanagers: [F1] Racemanagers/pools 2022
De budgetcap: [F1] De budgetcap

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics