Hmm dilemma, zit bij Vattenfall met het modelcontract en omdat hun de gasprijs per 1 jan flink verhogen naar 1,47€ per m3 had ik daarop voorgesorteerd door over te stappen naar GC 1 jaar vast aan 1,24€ per m3 en een terugleververgoeding van 8ct. Ik had bij Vattenfall 16,8ct en was er van overtuigd dat die ook per 1 jan richting de 7ct zou gaan net als hun variabele contract eerder dit jaar al heeft gedaan, nu blijkt dat niet het geval en krijg ik bij Vattenfall tot Juli nog steeds 16,8ct.
Ik verbruik ongeveer 1200 m3 in een jaar en ik wek zo'n 10.000 kwh op waarvan ik 5000 zelf gebruik. In mijn oorspronkelijke rekensom was GC een betere keuze en als Vattenfall per juli alsnog richting de 7ct gaat dan is mijn overstap volgens mij nog altijd verstandig.
Kan iemand verklaren waarom Vattenfall die terugleververgoeding niet heeft gewijzigd per 1-1-24 in het modelcontract?
Ik verbruik ongeveer 1200 m3 in een jaar en ik wek zo'n 10.000 kwh op waarvan ik 5000 zelf gebruik. In mijn oorspronkelijke rekensom was GC een betere keuze en als Vattenfall per juli alsnog richting de 7ct gaat dan is mijn overstap volgens mij nog altijd verstandig.
Kan iemand verklaren waarom Vattenfall die terugleververgoeding niet heeft gewijzigd per 1-1-24 in het modelcontract?