Goed bezig.Truus01 schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:19:
[...]
In hun leveringsovereenkomst staat dit:
[...]
Verder niks. Niet heel duidelijk.
Ik kan op basis hiervan moeilijk een beslissing nemen (binnen 14 dagen)...
Ik heb de vraag dus nog even gemaild. "De actuele gemiddelde reactietijd op informatieverzoeken per e-mail bedraagt 30 dagen."![]()
Dus ook maar even via de Whatsapp, daar zou de reactietijd 1 dag zijn.
Dit klopt trouwens, dit is mij destijds ook verteld bij het afsluiten. Inmiddels toch ook al wel weer een week of 4 geleden. In die tussentijd is er bij mij nog niks gewijzigd met betrekking tot de TLV. Dus denk dat het wel meevalt. Dat ze het zullen aanpassen, dat lijkt me wel vrij zeker, echter verwacht ik niet dat ze dit heel snel doen hoor. Maar mocht dit wel zo zijn, dan kondigen ze dit als het goed ruim op tijd aan. Zeker nu de ACM zich zo bezig houdt met die 30 dagen, denk ik dat het wel ongeveer zo'n termijn zal worden.
Zelf ga ik straks nog 1 keer overstappen, en de teruglevering bij UC nog laten uitbetalen. Ik verwacht nog even terug te leveren. Ik krijg daar nu nog 91 cent voor.
Daarna ga ik naar een partij waar ik eventjes blijf zitten om weer op 0 uit te komen. Maakt op zich niet zo heel veel uit welke partij dit wordt, als er maar gewoon volgens de regels gesaldeerd wordt is er niet zoveel aan de hand.
In januari zal alles wel weer anders zijn qua tarieven en TLV en dan zien we dan wel even weer wat de beste strategie is.
Gezien de drukte die er nu is rondom de juiste manier van salderen, denk ik dat de meeste partijen zich daar straks ook aan zullen houden. Ik vermoed dan in maart of april weer op 0 te staan. Als maart '23 net zo word als dit jaar, dan nog eerder..