hoihoi66 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:01:
[...]
@algemeenn Het lijkt er nu wel heel sterk op dat de mensen die niet de overstap durven te maken naar Innova in een afwachtende rol zitten te wachten totdat dit misgaat.
Uiteraard staan ze dan ineens klaar met hun berichten van… Ik zei het toch blablabla!!!!!
Sorry hoor maar dit moest er even uit.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Er zijn hier zat mensen die bewust NIET overstappen naar Innova. Heeft niks met niet durven te maken, of te hopen/af te wachten tot het fout gaat.
Dat jij zo graag naar innova overstapt en dit bagatelliseert en recht praat is jouw volste recht.
Ik denk dat er vrijwel niemand hier is die even lekker zit te hopen dat het mis gaat om dan straks I told you so te zeggen.
Maar andersom, als het wel fout mag iedereen dan jou aansprakelijk stellen? Dacht het niet toch?
Ik gun jou van harte je 90 cent per kwh, maar ga nou niet de (terechte) waarschuwingen en overdenkingen van een ander neerzetten als zitten wachten om straks te zeggen ik zei het toch. Slaat helemaal nergens op.
Als je vanaf het begin in dit topic had gezeten had je geweten dat iedereen hier elkaar probeert te helpen.
Dus nee. Ik word er niet blij van als het straks onverhoopt voor jou misgaat. Maar ga dan ook niet lopen klagen dat je niet gewaarschuwd bent.
Een aantal pagina's geleden heb ik gezegd dat iedereen met zijn EIGEN cijfers moet gaan rekenen. En zn eigen risico's moet gaan afwegen.
Ik hoop dat je straks veel geld van Innova mag ontvangen.