Ik snap deze mensen niet. Ze willen wel de beste zorg, maar ze willen ook geen maatregelen en ook niet laten vaccineren. Je kan het als leiders gewoon niet goed doen. Ene kant roepen zorgmedewerkers (en terecht) dat de water aan hun lippen staat. Aan de andere kant zijn ondernemers al meer als een jaar de sjaak met hun inkomen (en we kunnen ze niet nog jarenlang doorbetalen).wildhagen schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:13:
[...]
Bron en meer info: Politie zet traangas in tegen betogers bij coronaprotest in Brussel
Dat is al de 4e of 5e anti-coronademonstratie in 2.5 dag tijd waarin de anti-corona beweging geweld tegen politie/ME gebruikt. Gaat lekker in die beweging zo
Ergens moeten we ons verlies nemen. En als mensen geen maatregelen willen dan is het je moeder of opa die goed ziek wordt, of nog erger overlijdt. Wat mij betreft mogen ze alle maatregelen opheffen en iedereen die niet gevaccineerd is en toch goed ziek wordt mag achteraan sluiten in het ziekenhuis. Als het je eigen keuze is om het vaccin te nemen, dan ben je ook volwassen genoeg om de gevolgen te accepteren.
Wat zeg je? Dat is onethisch? Maar dat is vrijheid beperken toch ook? En de 200.000 operaties die in de wachtrij staan, is dat wel ethisch? Of wat dacht je van de grote hoeveelheid mensen die niet gevaccineerd kunnen worden, maar ook de deur niet uit durven te gaan omdat er zoveel mensen zijn die het virus verspreiden?
[ Voor 13% gewijzigd door n3z op 21-11-2021 18:38 ]
/f/image/dpe9QhA472NSqFT8QlahCVe5.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/MNqMNJj4smeqTp9mPZXf69a9.png?f=user_large)