Het is andersom, hij bevestigt wat ze al 'weten'. Dat verhaal over de 'Neurenburg-tribunalen' wordt door Engel ook steeds aangehaald - het zijn volgens hem misdaden tegen de mensheid.
Ik heb nota bene zelf het Tribunaal in Den Haag om verificatie gevraagd over de melding van het 'BPOC' dat ze met succes een zaak daar tegen de Nederlandse staat hadden lopen. Bleek uiteraard lariekoek, ook al kreeg ik in eerste instantie ook geen reactie - een journalist die erin dook uiteindelijk wel via een briefwisseling.
Het punt is: Engel haalde een bulk geld op, het 'BPOC' haalde een bulk geld op en allen beloven dat 'daders' gestrafd worden in 'tribunalen'. Waarvoor precies, weet niemand. Dat hoeft ook niet, want er komen tribunalen. Dus van Haga denkt laat ik m'n achterban geven wat ze willen, officiele bevestiging dat er tribunalen komen in de tweede kamer. Althans. Zo klinken de soundbites achteraf.
Het gaat veel en veel verder dan 'stel mafkezen met een bord' - deze mensen zijn tot op het bot overtuigd geraakt van concepten zoals 'the great reset', de massamoord op babies, Bill Gates complotten en een zwik andere dingen waaruit blijkt dat de elite de normale mensen (

) wil ombrengen en onder controle wilt krijgen. Dit doen ze uiteraard via Facebook, YouTube en Telegram, wat op zich bijna grappig is.
Tenslotte zag ik de laatste tijd dat er in veel groepen 'strijders', 'defense forces', 'knokploegen' en andere vormen van georganiseerd geweld werd verzameld. Mensen roepen op om beschermende kleding/vesten te kopen, wapens te verzamelen of te maken, want ze bereiden zich voor op het moment om te gaan 'strijden in het verzet'. In hun ogen, zijn we in oorlog. Ik verzin het niet. Het is vooralsnog wel enorm versplinterd en zodra 1 iemand de macht grijpt vallen ze vooral elkaar aan - want paranoia werkt alle kanten op.