Kijk toch nog een punt wat we delen

Misschien niet om dezelfde reden, maar toch ...
Laten we inderdaad alles maar plat leggen en totaal geen rekening houden met hoeveel complexer de zaak is. Pfoe sowieso wat ik hier lees allemaal, waar is het sociale aspect in deze discussie?
Ik zou 1000x liever voor een solution zoals die van Coelho gaan waarbij idd traige code zwart komt dan nog een lockdown.
Dat kan, nou lijken gevaccineerden ook vaker een betere kans te hebben en minder ligtijd in het ziekenhuis op te souperen. Dus die gaan dan weer voor voor die schaarse plekken die er nog voor COVID zijn ?
Blijkbaar zien jullie niet de schade die een lockdown teweeg brengt in jullie sector, maar ik zie bij alle kids en vooral de kleintjes echt veel problemen. Nog niet gesproken over de mensen die het minder breed hebben waarbij de thuis situatie nog meer gespannen raakt. Alle ondernemers die hun bedrijven verliezen en de banen die verdwijnen... I don't know ik vind het allemaal wel heel makkelijk.
Die schade zie ik wel, daarom nog een keer nemen en ondertussen massaal de spuit er in.
Waar is de acceptatie van eindig leven en dat een virus als deze er ook kan en zal zijn, in de toekomst nog vaker. Ik snap het gevoel dat levens alles trumpen, maar kwaliteit van leven lijkt me stiekem belangrijker.
Het grootste probleem blijft dat een deel aan geen enkele potentiële oplossing zal mee willen werken, ook deze niet. En waarschijnlijk daarbij ook geweld niet zal schuwen.
Nou zal dat bij een verplichte vaccinatie ook zal zijn, maar ik verwacht dat het onontkoombaar zal zijn daar ergens de bittere pil van te gaan slikken. En ik zou die confrontaties zelf het liefste buiten het ziekenhuis laten plaats vinden.