President schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:57:
[...]
Mijn kinderen van 2 en 4 ga ik niet laten vaccineren. Puur omdat zij niks hebben en hun omgeving ook niet. Dan kunnen ze net zo goed een keer corona krijgen..
Al ben ik voor de jongste nog steeds op zoek naar een waterpokken besmetting

Dat ze nu niks hebben wil niet zeggen dat dat zo blijft, of dat er niet iets is wat je nog niet weet.
Met die redenatie kun je het rijksvaccinatie programma ook overslaan.
Krijgen ze het wel, ben je te laat met inenten.
De inenting is alleen maar om je immunsysteem te trainen, je leert het lichaam te reageren op bepaalde eiwitten. Je lichaam breekt die eiwitten in een vaccinatie ook helemaal af in een dag. Maar heeft daarmee dus wel een trigger om sneller en effectiever te reageren als een echte covid besmetting is.
Als een inenting kan voorkomen dat hele klassen/scholen thuis komen te zitten en ze dus wel gewoon op een normale manier kunnen leren en ontwikkelen heb ik dat er voor over.
Ik vind het al niks dat ze nu opgroeien met al die mensen achter gezichtsbedekkende mondkapjes en de overige maatregelen. Hoe eerder terug naar normaal zoals mijn jeugd was hoe beter.
Vind het ook gewoon zielig voor ze met verjaardagen en straks sinterklaas dat niet alle opa's oma's oom's en tantes erbij mogen zijn. Er zijn tantes/ooms/neven/nichten+kids van mij en mijn vrouw die ze al 1,5 jaar niet gezien hebben.
Een waterpokken besmetting zoeken wij ook nog ja

(zo geen zin in, maar het moet ook...)