iemand iets leuks?
Precies, als je door hebt dat er geen ruimte komt in die chicane zou je je verlies moeten nemen, de broodjes pakken en achter HAM weer aansluiten. Maar inderdaad, dan was ie er nooit langs meer gekomen en had ie punten verloren op Lewis dus dan kan je em er ook naast laten staan en er allebei afkegelen, heb je netto puntenwinst.Snowdog schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:20:
[...]
Denk het niet, als hij de broodjes had gepakt, moest hij Hamilton laten gaan, want overtaking outside of track. Dit was de enige manier waarop hij kans had om niet als verliezer uit deze mini-battle te komen.
Ik vind het eerlijk gezegd niet sportief van Max, te gretig in een bocht waar ie van ver vanaf de buitenkant moest komen. Niet straf-waardig, want het was ook wel ongelukkig hoe 'ie door die worst werd gelanceerd. Maar gewoon niet echt netjes, dat was gewoon geen geloofwaardige plek om je auto neer te zetten op dat moment. Maargoed dat is slechts mijn mening. Ik denk dat als Lewis in Lap1 in de tweede chicane op de baan was gebleven en zichzelf en Max eraf kegelde hier de rapen wel gaar waren geweest.
Balen maar geen technische storing dus.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja, dat was ook mijn idee.Wognummer schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:28:
[...]
Je gaat even over het feit heen dat max veel sneller was (koude banden want pit) en dat HAM precies weet hoever hij kan gaan daar (zie ronde 1 daar liet hij de maclaren gewoon leven met voldoende ruimte. Als Ham hem voldoende ruimte had gegeven had hij er na de bocht gewoon van weg gereden met z’n merc POWER
Ja, en toen won Rosberg het WDC met één punt verschil aan het eindePhusebox schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:30:
Ach het Hamilton incident, eerste wat ik dacht waren de wijze woorden van Alonso paar jaar geleden: "karma!".
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Tuurlijk past dat, maar daar hebben beiden iets te verliezen, Verstappen heeft helemaal niets te verliezen door hem er naast te zetten, gooit Hamilton het gat dicht hebben ze beide schade en dan is zelfs Monza lang voor je weer terug bent in de pits en haalt een Hamilton in het gunstigste geval nog wat kruimels qua punten.Frappuccino schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:26:
[...]
Bekijk het na de start nog eens. HAM vs NOR is gewoon eenzelfde situatie en, hoe verrassend, toen konden ze er wel samen door.
Staan ze er beide naast en wordt het voor beiden een DNF dan is het ook winst.
Het slechtste scenario voor Verstappen is dat Hamilton ongeschonden VOOR Verstappen die chicane door komt, als het andere was helemaal prima. Je zag het ook wel aan Verstappen nadat ie uit de auto stapte en zag hoe de wagen van Hamilton er aan toe was. Geen gebaren, geen woorden, helemaal niks en gewoon terug richting pits wandelen, helemaal prima, 2 punten uitgelopen en op naar Sochi.
Wat ik dan wel weer voor RBR vind pleiten, geen gezeik maar racing incident. Zelfs Helmut vond het allemaal prima en een racing incident… bij Mercedes voelen ze de pijn van een Verstappen die uit loopt dit weekend en begint het grote toneel van Toto al weer zodra de camera draait. Die paar ton die dit geintje gaat kosten neemt RBR graag op de koop toe, uitlopen in een weekend waarin je vooraf kansloos werd geacht. Mooi dat het kwartje nu eens niet de kant van Hamilton op valt.
Met 'rubber' zo te zien....wel zo veiligvhal schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:15:
[...]
Angela Cullen heeft haar werk weer gedaan zo te zienGewoon sporttape / kinesiotape.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik wilde enkel aangeven dat omdat het toen wel kon het nu weer aan HAM ligt dat het niet ging.R2D2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:34:
[...]
Tuurlijk past dat, maar daar hebben beiden iets te verliezen, Verstappen heeft helemaal niets te verliezen door hem er naast te zetten, gooit Hamilton het gat dicht hebben ze beide schade en dan is zelfs Monza lang voor je weer terug bent in de pits en haalt een Hamilton in het gunstigste geval nog wat kruimels qua punten.
Staan ze er beide naast en wordt het voor beiden een DNF dan is het ook winst.
Het slechtste scenario voor Verstappen is dat Hamilton ongeschonden VOOR Verstappen die chicane door komt, als het andere was helemaal prima. Je zag het ook wel aan Verstappen nadat ie uit de auto stapte en zag hoe de wagen van Hamilton er aan toe was. Geen gebaren, geen woorden, helemaal niks en gewoon terug richting pits wandelen, helemaal prima, 2 punten uitgelopen en op naar Sochi.
Wat ik dan wel weer voor RBR vind pleiten, geen gezeik maar racing incident. Zelfs Helmut vond het allemaal prima en een racing incident… bij Mercedes voelen ze de pijn van een Verstappen die uit loopt dit weekend en begint het grote toneel van Toto al weer zodra de camera draait. Die paar ton die dit geintje gaat kosten neemt RBR graag op de koop toe, uitlopen in een weekend waarin je vooraf kansloos werd geacht. Mooi dat het kwartje nu eens niet de kant van Hamilton op valt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwacht je dat de uitslag hierdoor nog veranderd?siggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:38:
Damn, de technische keuring van het hele veld is al gedaan, maar één incident beoordelen duurt nog ff
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het is je nooit opgevallen dat sinds Verstappen die twee dagen moest doorbrengen met wat stewards, Connelly eigenlijk nooit meer een straf heeft uitgedeeld aan Verstappen?xos schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:27:
Connelly is weer een steward vandaag, dus verstappen zal wel schuldig zijn om een of andere manier.
edit: Ik moest dit zeggen he.

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2021 19:59 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze gaan sindsdien ook erg vriendschappelijk met elkaar omDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:39:
[...]
Het is je nooit opgevallen dat sinds Verstappen die twee dagen moest doorbrengen met wat stewards, Connelly eigenlijk nooit meer een straf heeft uitgedeeld aan Verstappen?
Komt omdat dit een win is voor RBR na die mislukte pitstop van Max. Dat is net zo goed het toneel starten vermoed ik. Ikzelf vind het een racing incident. Beiden zaten hier niet helemaal lekker. Hoe Lewis de pit uit kwam en Max op die snelheid afsneed en Max die duidelijk niet van plan was zich in te houden omdat zijn race toch al verknalt was door de pitstop. En Lewis inhalen als hij wel ingehouden had was praktisch onmogelijk geworden. Kortom, dit was de best mogelijke uitkomst voor Max in die bocht.R2D2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:34:
[...]
Voor Russel bijvoorbeeld, hij paste toen echt net in de mercedes (of eigenlijk niet).enchion schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:22:
[...]
Schokkend goede posterfoto.
Maar ik denk wel dat er een discussie op gang gaat komen of die Halo niet nog wat groter/hoger gaat moeten worden.
Het viel me ook op dat VER sindsdien anders probeert te racen ik denk dat ze beiden idd elkaar wat beter snappenDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:39:
[...]
Het is je nooit opgevallen dat sinds Verstappen die twee dagen moest doorbrengen met wat stewards, Connelly eigenlijk nooit meer een straf heeft uitgedeeld aan Verstappen?
Tijd voor HAM en die cursus
En dat is dus precies de winst voor Merc: ze hebben met het verzoek om aangepaste regels zelf niks gewonnen, maar wel de jarenlange routine van RB doorbroken. Met effect.PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:29:
Volgens Ted z'n notebook zei Horner dat de trage pitsop van Max kwam door een monteur met wheelgun die vergat de knop voor release in te drukken, aangezien ze die handeling al een paar jaar geutomatiseerd uitvoerden, de monteur zat weer ff op standje paar pitstops geleden en vergat die handeling dus.....
Balen maar geen technische storing dus.
Als dit een bijvoorbeeld een gio/stroll incident was geweest, dan was het toch snel klaar?
En is er al meer bekend van de failed pitstop van max? Iets met de nieuwe software van F1 of was het een team error?
Edit: lees net dat het een team error was... Poah dan zul je als engineer balen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bloodclot op 12-09-2021 18:42 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zoiets had ik ook wel eens van Olav gehoord.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:40:
[...]
Ze gaan sindsdien ook erg vriendschappelijk met elkaar om
Maar uiteindelijk is het ook gewoon dat Max sinds 2019 eigenlijk niks noemenswaardigs heeft gedaan. Misschien een beetje de grens opzoeken met Leclerc in Oostenrijk en dat was het wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is zo'n flinke HALO beschadiging gewoon te fixen met een nieuwe HALO?
Zit zo'n ding verwisselbaar op de monocoque of is het een geheel?
Toto: “I zink you are onto zomething! I want ze investigation!”DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:39:
[...]
per aspera ad astra
Deze auto word alles van vervangen je wil gewoon geen enkel risico lopen (body bedoel ik dan de rest testen ze uitvoerig)PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:42:
[...]
Volgens mij wel verwisselbaar maar wordt hij wel verankerd in de monocoque.PalingDrone schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:42:
[...]
Heb ze geregeld op de achtergrond gespot bij Ted/Olav met wat fist bumps en even een praatjeDaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:41:
[...]
Zoiets had ik ook wel eens van Olav gehoord.
Maar uiteindelijk is het ook gewoon dat Max sinds 2019 eigenlijk niks noemenswaardigs heeft gedaan. Misschien een beetje de grens opzoeken met Leclerc in Oostenrijk en dat was het wel.
Dat kan wel iets te maken hebben met dit https://twitter.com/i/status/1437078295305232387R2D2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:34:
[...]
.... Geen gebaren, geen woorden, helemaal niks en gewoon terug richting pits wandelen, helemaal prima, 2 punten uitgelopen en op naar Sochi.
...
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dat zag Ricciardo zelf toch anders.twiFight schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:42:
Ik vind het wel weer grappig hoe mensen opeens 'glad vergeten' lijken te zijn hoe Verstappen gisteren T1 pakte en daar Ricciardo compleet afsneed. Die moest hard in de ankers omdat dat anders ook een crash was geweest. Maakt mij niet uit, ik vind beide situaties een racing incident, waar beiden schuld hebben.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
No fucking way zeg.miicker schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:44:
3 plaatsen gridstraf voor Verstappen
[ Voor 178% gewijzigd door jan390 op 12-09-2021 18:47 ]
Eigenlijk zouden ze bij die F1 auto's ook gewoon zónder spiegels moeten gaan rijden. Ik heb lange tijd met SuperSport motoren aan wedstrijden deel genomen en dan rijdt je ook zónder spiegels... Degene die denkt te gaan willen inhalen wéét dan gewoon donders goed dat de persoon welke hij/zij in gaat halen 'niets' van je ziet....twiFight schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:42:
Ik vind het wel weer grappig hoe mensen opeens 'glad vergeten' lijken te zijn hoe Verstappen gisteren T1 pakte en daar Ricciardo compleet afsneed. Die moest hard in de ankers omdat dat anders ook een crash was geweest. Maakt mij niet uit, ik vind beide situaties een racing incident, waar beiden schuld hebben.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Drie plaatsen gridstraf voor Verstappen voor aanvaring met Hamilton op Monza
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
BREAKING: Three-place grid penalty for Verstappen for the Russian GP for causing a collision with Hamilton #F1 #ItalianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 12 september 2021
Iedereen noemt het een racing incident, en wat doen de stewards?
Dan gelijk maar die motorwissel doen volgende race, dan stelt deze straf weinig voor.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hoe kan dat nou als juiste manier van doen worden gezien
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Je moet even het document lezen ze hebben meer data tot hun beschikking maar onzinnig is het welMel33 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:47:
Als je met koude banden de pit uit komt heb je dan recht van spreken om hem ervoor te gooien en de ander af te blokken?
Hoe kan dat nou als juiste manier van doen worden gezien![]()
![]()
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Iedereen van het Nederlandse kamp bedoel jechevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:47:
Zo wazig dit. T1 ging goed, het gaat om T2 en daar was Verstappen er gewoon naast en stewards zeggen zelf dat Ham dus Max naar buiten had gedrukt..... Wat een rare analyse...The Stewards observed on CCTV footage that the driver of Car 44 was driving an
avoiding line, although his position caused Car 33 to go onto the kerb. But further, the
Stewards observed that Car 33 was not at all alongside Car 44 until significantly into
the entry into Turn 1. In the opinion of the Stewards, this manoeuvre was attempted
too late for the driver of Car 33 to have “the right to racing room”. While Car 44 could
have steered further from the kerb to avoid the incident, the Stewards determined that
his position was reasonable and therefore find that the driver of Car 33 was
predominantly to blame for the incident.
Nouja, vanaf p4 of vanaf p20 is nogal een verschil natuurlijk.chevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:47:
Hebben ze echt Verstappen bestraft?![]()
Dan gelijk maar die motorwissel doen volgende race, dan stelt deze straf weinig voor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoeft toch niet?simons schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:47:
Hahaha owja Lewis niet uitfluiten he?
Fluit de raceleiding maar uit.
Dit soort beslissingen maken de sport iig niet populairder
Dit klopt toch van geen ene kant!!!Wognummer schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:48:
[...]
Je moet even het document lezen ze hebben meer data tot hun beschikking maar onzinnig is het wel
En natuurlijk goed voor de rivaliteit, wat extra olie erbij. Kijk nu al uit naar de race in Rusland, kan Verstappen weer meedoen aan het overtake kampioenschap
Ik noem Skysport niet echt het Nederlandse kampjan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:48:
[...]
Iedereen van het Nederlandse kamp bedoel je
Ook skyjan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:48:
[...]
F1TV had het ook over racing incident, en dat is toch echt niet "kamp Nederland".jan390 schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:48:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat betekent, stam + t .
Eigenlijk stellen ze dat Max geen inhaal actie had mogen inzetten. Beetje vreemd, omdat er wel ruimte was.
[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 12-09-2021 18:51 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Bij een motorwisel was het sowieso al p20.Quad schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:48:
[...]
Nouja, vanaf p4 of vanaf p20 is nogal een verschil natuurlijk.
Rusland is ook weer een power circuit. Dus weinig kansen voor RBR, en die motor wissel moet toch een keer.Quad schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:48:
[...]
Nouja, vanaf p4 of vanaf p20 is nogal een verschil natuurlijk.
Aan de andere kant stond er wel een auto op zijn hoofd.Apache4u schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:49:
Ik vond het proberen weg te komen terwijl er een auto bovenop je geparkeerd staat waarbij je redelijkerwijs mag aannemen dat die coureur bezig is om het voertuig te verlaten gevaarlijker. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Echt compleet gestoord. Misschien moeten die stewards in het vervolg even wachten met bieren tot ze echt klaar zijn.
alles kan off-topic
Als je driver's eye beelden ziet met die kleine spiegeltjes en de vibraties van het bodywork, dan vraag je je sowieso af waarom die dingen er op zitten. Meer dan een vage vlek van een auto zie je niet.Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:45:
[...]
Eigenlijk zouden ze bij die F1 auto's ook gewoon zónder spiegels moeten gaan rijden. Ik heb lange tijd met SuperSport motoren aan wedstrijden deel genomen en dan rijdt je ook zónder spiegels... Degene die denkt te gaan willen inhalen wéét dan gewoon donders goed dat de persoon welke hij/zij in gaat halen 'niets' van je ziet....
Wat dat betreft vind ik de achteruitkijkcamera's van bv. GT wel ideaal. Die voegen in ieder geval een duidelijke hoeveelheid zicht toe.
Ja maar dat is dus belachelijk. Dan gaan ze ineens dingen erbij halen die er niets mee te maken hebben. Max was sneller in de buitenbocht, logisch dat hij voor T1 er niet al naast was. Beetje slap excuus die hele redenatie. Bijna zoeken naar een reden om Max de schuld te geven.Bullet NL schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:50:
Ze komen tot deze straf dus vooral op de situatie, en afstand tussen de auto's voor het ingaan van bocht 1
The Stewards heard from the driver of car 33 (Max Verstappen), the driver of car 44 (Lewis Hamilton) and team representatives, reviewed the video evidence and determined that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the collision with Car 44 at Turn 2
Car 44 was exiting the pits. Car 33 was on the main straight. At the 50m board before
Turn 1, Car 44 was significantly ahead of Car 33. Car 33 braked late and started to move alongside Car 44, although at no point in the sequence does Car 33 get any further forward than just behind the front wheel of Car 44.
During the hearing the driver of Car 33 asserted that the cause of th incident was the driver of Car 44 opening the steering after Turn 1 and "squeezing" him to the apex of turn 2. The driver of Car 44 asserted that the driver of Car 33 attempted to pass very late and should have given up the comer either by backing off sooner, or by turning left behind the kerb.
The Stewards observed on CCTV footage that the driver of Car 44 was driving an avoiding line, although his position caused Car 33 to go onto the kerb. But further, the Stewards observed that Car 33 was not at all alongside Car 44 until significantly into the entry into Turn 1. In the opinion of the Stewards, this manoeuvre was attempted too late for the driver of Car 33 to have the right to racing room".
While Car 44 could have steered further from the kerb to avoid the incident, the Stewards determined that his position was reasonable and therefore find that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the incident.
In coming to the penalty the Stewards emphasise that they have only considered the incident itself and not the consequences thereof.
Het was toch Ferrari International assistance ?jaapstobbe schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:51:
Mercedes heeft de FIA in z’n broekzak. Accepteren en verder. Kampioenschap is nog mogelijk.
Inderdaad, er moest toch een PU wissel komen dus ze verliezen helemaal niks, en aangezien Hamilton ook nog een PU wissel tegemoet kan zien volgens Mercedes is het een pijnloze straf voor RBR. Sochi overleven en daarna volle bak er tegenaan.upzidedown schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:49:
Achja, uithuilen en motor vervangen en doorgaan. Had erger kunnen zijn als Ham gefinisht was en ook wel beetje terecht als je zonder oranje bril bekijkt.
En natuurlijk goed voor de rivaliteit, wat extra olie erbij. Kijk nu al uit naar de race in Rusland, kan Verstappen weer meedoen aan het overtake kampioenschap
In Sochi is MAZ, MSC en nog wat mindere goden inhalen toch geen probleem met een verse motor, die 3 extra eet je voor de 1e bocht al opBensimpel|IA schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:50:
[...]
Bij een motorwisel was het sowieso al p20.
Toto WolfF's International AssistanceWognummer schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:52:
[...]
Het was toch Ferrari International assistance ?
Vaak bu'j te bang!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
per aspera ad astra
Met warme banden versus iemand die langzaam de pit uit komt hobbelen nota bene.pjlgt schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:52:
En je mag dus niet laat remmen. ? Idioterie
Dus, lewis kon nog verder uitwijken volgend de FIA. Maar alle blaam gaat naar Max. Does not compute?
Nah dit is echt de minst schadelijke uitkomst gewoon motor erin en naar voren rijden kost weer energie enzoPrinsPils schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:53:
Ik zou het als RB zijnde wel aandurven in beroep te gaan. Waar Hamilton 10 sec kreeg en de race alsnog nog kon winnen, zijn de gevolgen voor Verstappen (DNF én gridstraf volgende race) toch totaal niet in verhouding? Geef dan alvast 10 sec tijdstraf de volgende race, als je zonodig moet straffen en het eerlijk wil houden.
Idd, volgens mij stuurde hij ongestoord door andere auto's gewoon op de apexMikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:50:
Car 44 was driving an avoiding line? Hoe dan? Recht de kurbs op.
Nee, probleem is dat je met 'nieuw' bewijsmtaeriaal moet komen. Ofwel, dingen die de stewards nog niet hebben gezien. Dat is dus schieronmogelijk. Ongeacht de stupiditeit van de analyse, en dus de straf, heeft dat vrijwel nooit enige kans.PrinsPils schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:53:
Ik zou het als RB zijnde wel aandurven in beroep te gaan. Waar Hamilton 10 sec kreeg en de race alsnog nog kon winnen, zijn de gevolgen voor Verstappen (DNF én gridstraf volgende race) toch totaal niet in verhouding? Geef dan alvast 10 sec tijdstraf de volgende race, als je zonodig moet straffen en het eerlijk wil houden.
Wereldkampioen worden wordt dan lastig
Mercedes en de FIA.. same shit, different day.
Incident zelf was een kwartje dat beide (3 eigenlijk
[ Voor 40% gewijzigd door FirePuma142 op 12-09-2021 18:56 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Lijkt een beetje op "we race as one"
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Milde straf. VER zat er niet voor/naast en dat weegt blijkbaar voor de stewards zwaar.
Boeien, PU wissel en door. 2 punten gewonnen deze ronde in plaats van 10? of meer verloren.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
En je hebt in Monza in ieder geval geen 7 of 10 punten verloren t.o.v. Lewis. Maar je gaat zelfs met 2 punten winst weg.
Hier hadden ze bij RB voor getekend op donderdag.
Het gaat me ook meer om het principe. Deze twee ( vergelijkbare) incidenten hebben een totaal verschillende strafmaat en daarmee heeft het in dit geval veel meer impact voor de schuldige.Wognummer schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:54:
[...]
Nah dit is echt de minst schadelijke uitkomst gewoon motor erin en naar voren rijden kost weer energie enzo
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |