Justevo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:41:
Ik denk oprecht dat Verstappen gewoon weinig echte zenuwen kent. Die gozer heeft letterlijk maar één doel voor ogen, al het andere is bijzaak. Als je zo presteert op Zandvoort, zo'n gigantische druk, zoveel mensen die dat van je verwachten.. dat kan alleen maar als je daar goed tegen bestand bent.
Volkomen mee eens. Als je dát in Zandvoort kunt, met alles eromheen, dan ben je een échte. Dat gezegd hebbende, het is niet voor niets dat Marko hem even apart nam na Monza. Het lijkt mij lastig voor zijn inner circle, je wilt het liefste niets veranderen aan zijn mindset, hij gaat letterlijk over lijken om zijn doel te bereiken en dat MOET ook in deze hoogste tak van sport. Aan de andere kant, het draait niet alleen om Max, Hamilton vecht net zo hard om zijn titel.
Ik weet dat Max zo niet in elkaar zit en dat gaat ook niet veranderen, maar ik zou het liefst zien dat ie in sommige situaties nét iets gecalculeerder te werk zou gaan. In Hamilton heeft ie zijn gelijke, respecteer dat ook.
Maar ik ben bang dat "nét iets gecalculeerder" te werk gaan, niet genoeg zal zijn om deze titelstrijd in zijn voordeel te gaan beslissen...Dus waarschijnlijk alles of niets en Hail Mary.