PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Winkelman is wel lang uit de roulatie
[ Voor 39% gewijzigd door sambalbaj op 24-09-2021 10:29 ]
Rick heeft een hart-bypass operatie gekregen.sambalbaj schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:27:
Winkelman is wel lang uit de roulatie
En o.a. daarvoor dus fysiotherapie want heeft dus enorme hersteltijd nodig (gehad)
Vorige week was hij voor de eerste keer weer eens zelfstandig aan het autorijden!
(Nu geen geheim meer nu Olav het heeft verklapt in zijn F1 podcast)
Het zou mij verbazen als Rick op tijd hersteld is voor de finale race van NASCAR (begin november). Hoop het wel dat hij het NASCAR seizoen kan afmaken!
[ Voor 24% gewijzigd door Ryur op 24-09-2021 10:32 ]
Laten we hopen dat hij snel weer achter de microfoon mag gaan zitten.Ryur schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:31:
[...]
Rick heeft een hart-bypass operatie gekregen.
En o.a. daarvoor dus fysiotherapie want heeft dus enorme hersteltijd nodig (gehad)
Vorige week was hij voor de eerste keer weer eens zelfstandig aan het autorijden!
(Nu geen geheim meer nu Olav het heeft verklapt in zijn F1 podcast)
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rusland heeft gewoon weer een lading chemicaliën in de lucht geschotenRodeStabilo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:28:
ik dacht dat er we naar een moesson zouden kijken maar ik zie blauwe luchten.
9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nee, start gewoon niet direct. Rijdt net naar buiten.Damian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:42:
Ik heb even niet mee geluisterd. Zijn er issues bij Verstappen?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
20 VER OUT LAPDamian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:42:
Ik heb even niet mee geluisterd. Zijn er issues bij Verstappen?
is ook wel zijn beste baan denk ik! als hij het morgen met de Q niet verpest, zie ik hem nog wel winnen!LZ86 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:45:
Die BOT gaat als de brandweer hier weer.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mwa, het gaat morgen zeiken van de regen, en ook in de race zal er wel een natte baan zijn. BOT is geen held in nat weer. Dat gaat gewoon HAM worden die m pakt met STR ook redelijk hoogbasvn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:46:
[...]
is ook wel zijn beste baan denk ik! als hij het morgen met de Q niet verpest, zie ik hem nog wel winnen!
Valttirie, this is Jamesbasvn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:46:
[...]
is ook wel zijn beste baan denk ik! als hij het morgen met de Q niet verpest, zie ik hem nog wel winnen!
Max: Goes fastest.
https://untappd.com/user/OzzBier
Iets met trainingen zeggen niks.sambalbaj schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:57:
Dat geeft het wel weer; prima rondje VER en BOT bijna 1,2 seconden sneller
Maar dat maakt het niet minder spannend.
VER is hier vorig jaar gewoon 2e geworden.
- DaniëlWW2
- Niet online
En ik zag deze reactie al aankomen.Giem schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:57:
Oef, zelfde banden, zelfde ronde, Bottas 1,1 seconde sneller dan Max. Motortje wisselen en je verlies maar pakken dit weekend.
Gebruikte vs. nieuwe banden is dus geen vergelijking. Verder is het FP1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Serieus? Na de eerste 28 minuten in FP1? Of mis ik de /s ?Giem schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:57:
Oef, zelfde banden, zelfde ronde, Bottas 1,1 seconde sneller dan Max. Motortje wisselen en je verlies maar pakken dit weekend.
Ja VER houd het niet meer bij zijn carriere is afgelopen...LAD93 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:58:
LEC 3e tijd.. zegt wel genoeg over VER z’n tijd
VER out > TSU in.Illegal_Alien schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:59:
[...]
Ja VER houd het niet meer bij zijn carriere is afgelopen...
En Max met de vrijdagmotor, motor 1 uit de poule denk ik. Deze was teruggeschroefd.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:58:
[...]
En ik zag deze reactie al aankomen.
Gebruikte vs. nieuwe banden is dus geen vergelijking. Verder is het FP1.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 24-09-2021 11:02 ]
Mijn boefje is liev!
GAS heeft zijn kans al gehad in de RB.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Anoniem: 525104
Die paar races in die flut auto van toen? Dat is niet echt eerlijk. Die auto was echt niet heel best qua grip toch?OzzieMann schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:02:
[...]
GAS heeft zijn kans al gehad in de RB.
Ik denk dat er gekeken werd naar hoe hij presteerde t.o.v. de andere Red BullAnoniem: 525104 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:03:
[...]
Die paar races in die flut auto van toen? Dat is niet echt eerlijk. Die auto was echt niet heel best qua grip toch?
Ik vergat deAnoniem: 525104 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:03:
[...]
Die paar races in die flut auto van toen? Dat is niet echt eerlijk. Die auto was echt niet heel best qua grip toch?
Anoniem: 525104
Dan kan PER ook beter met pensioenDamian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:04:
[...]
Ik denk dat er gekeken werd naar hoe hij presteerde t.o.v. de andere Red Bull
GMTA!OzzieMann schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:07:
Run Forrest! Run!
Mijn boefje is liev!
Er is met geen mogelijkheid een vergelijking te maken tussen presteren in AT t.o.v. RB in mijn optiek.OzzieMann schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:04:
[...]
Ik vergat dein mijn reactie. Gasly is momenteel veel beter dan Tsunoda, outqualified Perez ook dus van mij mogen PER OUT > GAS IN.
- Een team waar er verwacht wordt dat je voor de pole en overwinning meedoet.
- Een team waar een P4 als overwinning wordt gevierd en je voor de rest van het seizoen genoeg credits hebt opgebouwd.
Imho is GAS erg sterk, als er niet zoveel druk op hem staat.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik dacht Kowallski te horen.Beaves schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:07:
Boltski heet die Marshall heb ik net uit betrouwbare bron vernomen
Mijn boefje is liev!
Tja dat zou een conclusie kunnen zijn. Hij scoort geen tot weinig punten voor het team en Max heeft ook weinig aan hem als team maat.Anoniem: 525104 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:05:
[...]
Dan kan PER ook beter met pensioen
Was nog steeds herstellende, verteld Jack net.JB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:02:
Is er iets bekend wanneer Rick Winkelman weer terug komt? Is al geruime tijd van de radar nu tijdens de FPs.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Klopt helemaal. Maar denk dat Gasly wel wat meer gerijpt is in zijn tijd bij AT.StealthyPeanut schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:07:
[...]
Er is met geen mogelijkheid een vergelijking te maken tussen presteren in AT t.o.v. RB in mijn optiek.
- Een team waar er verwacht wordt dat je voor de pole en overwinning meedoet.
- Een team waar een P4 als overwinning wordt gevierd en je voor de rest van het seizoen genoeg credits hebt opgebouwd.
Imho is GAS erg sterk, als er niet zoveel druk op hem staat.
Ben bang dat het niet echt uitmaakt wie je naast Verstappen zet, die outqualified en outraced al zijn teammates.
Herstellende van hartoperatie, zal zijn tijd logischerwijs wel nemen.JB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:02:
Is er iets bekend wanneer Rick Winkelman weer terug komt? Is al geruime tijd van de radar nu tijdens de FPs.
PER is geen verbetering tov ALBDamian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:08:
[...]
Tja dat zou een conclusie kunnen zijn. Hij scoort geen tot weinig punten voor het team en Max heeft ook weinig aan hem als team maat.
Die contractverlenging vond ik ook erg voorbarig
A box of chocolates!TrekDr0p schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:09:
Ik heb even gemist wat er op de baan lag, weet iemand dat?
Ik denk dat er weinig coureurs zijn waaraan VER veel heeft als teammaat.Damian schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:08:
[...]
Tja dat zou een conclusie kunnen zijn. Hij scoort geen tot weinig punten voor het team en Max heeft ook weinig aan hem als team maat.
Welicht dat PER met de nieuwe regelementen volgend jaar een stuk beter gaat scoren. Who knows
AsfaltTrekDr0p schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:09:
Ik heb even gemist wat er op de baan lag, weet iemand dat?
Albon was ook geen verbetering t.o.v. Gasly. En Gasly en Perez zijn echt geen pannekoeken hoor, alleen van Albon ben ik nooit echt overtuigd geweest. Het toont w.m.b. aan dat de RB echt geen makkelijke auto is om te besturen in de laatste jaren. Max haalt keer op keer het maximale uit die auto en rijdt er nu al een paar jaar in. Dan is het makkelijk om de schuld steeds bij de coureur te leggen, maar volgens mij mag RB ook wel de hand in eigen boezem steken. En tactisch gezien maken ze soms ook gewoon rare keuzes met pitstops e.d. in races bij hun '2e driver'. Laat Perez nu maar eens een tijdje zitten, kun je dan pas een echte conclusie gaan trekken.sambalbaj schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:10:
[...]
PER is geen verbetering tov ALB
Die contractverlenging vond ik ook erg voorbarig
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-09-2021 11:19 ]
semi-straten circuit toch? Ik heb de FP van de F3 gekeken, en die hobbelden ook behoorlijk rond.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:18:
Verstappen zijn auto lijkt vrij ver over te hellen. Die ophanging lijkt dus minder stijf te zijn dan die normaal staat. Dat doen ze voor ideale aerodynamica, maar dat lijkt hier niet te kunnen. Ik vraag me dus af of die baan niet heel erg oneven is.
Ik heb geen idee van de statistieken, maar gevoelsmatig ben ik het niet met je eens.Giel1 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:18:
[...]
Albon was ook geen verbetering t.o.v. Gasly.
Ik kan me nog herinneren van Gasly dat die nog geen inhaalactie wilde plaatsen al kreeg hij er geld bij. Die bleef een complete GP achter zijn voorligger en probeerde niet eens wat.
Albon deed dat wel met als resultaat dat 'ie ook nog wel eens mensen inhaalde. Plus dat hij er twee keer in veelbelovende positie is uitgetikt door Hamilton.
Mijn boefje is liev!
НетMartin0 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:23:
Al enig bericht van motor wissels?
Mijn boefje is liev!
Kan ook zijn dat PER een andere practice strategy rijdtJB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:23:
Toch wel benieuwd hoe PER het allemaal _echt_ ervaart in die RBR auto. Max bijhouden lukt niet, maar een steady P4/5 ook bij lange na niet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja ik doel meer op algemene indruk, los van deze FP1Jasphur schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:24:
[...]
Kan ook zijn dat PER een andere practice strategy rijdt
Mijn boefje is liev!
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-09-2021 22:04 ]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Misschien dat Max meteen met zijn race setup is begonnen omdat hij toch achteraan zal starten? Dan zit hij er goed bij lijkt me.DJ-Promo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:26:
Jammer inderdaad dat Rick er niet is. Die tandarts is irritant en natuurlijk even tussendoor Max ophemelen.
Moet toch het weekend van Mercedes worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, die moet eens in de RB16B gaan zitten dan.
edit: En Norris sloopt nog even zijn voorvleugel bij het binnenkomen van de pitstraat. Leek wel alsof het differentieel blokkeerde bij terugschakelen.
[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-09-2021 11:35 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En dan is het eigenlijk (als je dan toch volledig wilt zijn) Paul Ricard en Sochi Autodrom.
Zuinig aan doen met de beschikbare motoren denk ik.henkklaas1994 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:44:
Weinig rondes voor Max. Waarom is dat?
Op Sky zeiden ze dat hij met zijn vleugel rechtsvoor de muur licht raakte. Kon dat zelf niet goed zien.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:33:
Tsunoda vindt de AlphaTauri dus heel erg nerveus.
Tja, die moet eens in de RB16B gaan zitten dan.
edit: En Norris sloopt nog even zijn voorvleugel bij het binnenkomen van de pitstraat. Leek wel alsof het differentieel blokkeerde bij terugschakelen.
[Embed: https://streamja.com/N3L7e]
Geen kwali afstelling nodig, dus ik denk FP2 en 3 verder voor de race afstelling.henkklaas1994 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:44:
Weinig rondes voor Max. Waarom is dat?
Hoe kom je daarbij? Voor zover ik heb gelezen is het nog niet duidelijk of hij een nieuwe motor krijgt. Als hij geen nieuwe motor krijgt zal hij alsnog bovenaan willen eindigen bij de kwalificatie.StealthyPeanut schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:56:
[...]
Geen kwali afstelling nodig, dus ik denk FP2 en 3 verder voor de race afstelling.
Ik denk dat dat besluit al met 90% zekerheid genomen is en ze alleen in de media volhouden dat er nog niets besloten is. Als de kwalificatie morgen nat verloopt en enigszins verrassende resultaten heeft zie ik ze het wisselen nog wel uitstellen. Anders zie ik VER morgen hooguit in Q1 zijn rondje rijden, en dat is het. Het heeft geen nut om Q2 een goede tijd te zetten als je toch achteraan start, omdat je dan moet starten op de banden waarop je de Q2 tijd hebt gereden.-Recalcitrant schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:58:
[...]
Hoe kom je daarbij? Voor zover ik heb gelezen is het nog niet duidelijk of hij een nieuwe motor krijgt. Als hij geen nieuwe motor krijgt zal hij alsnog bovenaan willen eindigen bij de kwalificatie.
3 plaatsen gridstraf-Recalcitrant schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:58:
[...]
Hoe kom je daarbij? Voor zover ik heb gelezen is het nog niet duidelijk of hij een nieuwe motor krijgt. Als hij geen nieuwe motor krijgt zal hij alsnog bovenaan willen eindigen bij de kwalificatie.
Mogelijke regenrace
Inhalen door het drukke veld is hier prima mogelijk
Motorwissel zal binnenkort moeten komen
Dus ja; waarom niet?
JB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:02:
We weten het nu echt wel met Ziggo. Dus:Nat-Water schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:09:
Was nog steeds herstellende, verteld Jack net.
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-09-2021 22:02 ]
Volume uit is ook een optieCreativeS schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:06:
[...]
[...]
En gelijk weer de opname van VT1 verwijderd. Ik kan niet luisteren naar Jack en geloof me, ik heb het echt geprobeerd. Hopelijk is Rick snel weer terug. Ik lees de "uitslagen" wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 24-09-2021 12:10 ]
Geen geluid, dan kijk ik wel naar de Formula E en als er iets is waar ik een ontzettend grote hekel aan heb... je raadt het alNat-Water schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:08:
Volume uit is ook een optie. Maar verder mis je er ook niets aan. Training was niet spannend.

Eens. Gasly roept wel heel hard dat Perez Q1 niet haalde op Zandvoort maar zelf bleef hij ook vaak steken in Q3. Gevoelsmatig was Albon beter dan Gasly inderdaad, omdat hij wel degelijk wist in te halen.Tommiiee schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:20:
[...]
Ik heb geen idee van de statistieken, maar gevoelsmatig ben ik het niet met je eens.
Ik kan me nog herinneren van Gasly dat die nog geen inhaalactie wilde plaatsen al kreeg hij er geld bij. Die bleef een complete GP achter zijn voorligger en probeerde niet eens wat.
Albon deed dat wel met als resultaat dat 'ie ook nog wel eens mensen inhaalde. Plus dat hij er twee keer in veelbelovende positie is uitgetikt door Hamilton.
Ligt natuurlijk ook weer gedeeltelijk aan de coureurGiel1 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:18:
En tactisch gezien maken ze soms ook gewoon rare keuzes met pitstops e.d. in races bij hun '2e driver'.
En daarnaast denk ik dat je in het midfield gewoon weinig kunt qua strategie. Als je eerder stopt kom je weer in langzamer verkeer waardoor die anderen waar jeceerst achter zat juist verder voor je terug de baan op komen. Stop je later moet eerst de coureur al ens zijn banden zo lang in leven houden, en de Gasleys, Albons en Perezen blinken daar nu niet echt in uit.
Anoniem: 63072
Ik heb geen moeite met Mol, maar man wat mis ik Allard Kalff als pit reporter.CreativeS schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:15:
[...]
Geen geluid, dan kijk ik wel naar de Formula E en als er iets is waar ik een grote hekel heb... je raadt het alEn of het nu wel of niet spannend is, het gaat om het gehele plaatje. VT1, VT2, VT3, et cetera. Maar goed, hopelijk is dit hun laatste jaar als 'verslaggevers'. Nieuw bloed.
(En wat mis ik eigenlijk nog meer Murray Walker, dat was pas geweldig om aan te hebben bij de wedstrijd.)
Toch wel apart dat Max met alleen de rode band heeft gereden aangezien het erg voor de hand ligt dat hij een motor gaat wisselen.
BREAKING: Race 1 has been rescheduled for today at 17:25 local time (+3 UTC)
— Formula 3 (@Formula3) 24 september 2021
Originally planned for Saturday morning, the decision was made due to an uncertain weather forecast#RussianGP #F3 pic.twitter.com/KUqyBTjyZ9
https://t.co/ZxV7degWNh statement
en F2 begint daardoor ook iets eerder straks met hun Q
⏰ Formula 2 qualifying will now begin at the slightly earlier time of 16:20 local time ⏰#RussianGP #F2 https://t.co/WhUzvE9xGR
— Formula 2 (@Formula2) 24 september 2021
[ Voor 19% gewijzigd door basvn op 24-09-2021 12:46 ]
BREAKING: Race 1 has been rescheduled for today at 17:25 local time (+3 UTC)
— Formula 3 (@Formula3) 24 september 2021
Originally planned for Saturday morning, the decision was made due to an uncertain weather forecast#RussianGP #F3 pic.twitter.com/KUqyBTjyZ9
Ik denk dat de kans dat de kwalificatie verplaatst gaat worden naar zondagochtend zeer hoog is.
https://www.gptoday.net/n...-met-motorwissel-voor-fp2
er is vaker in nat gereden dus zal wel jammer zijn maar als er teveel water op de baan blijft liggen snap ik het. Deze baan ligt immers anders als in/op SpaExtigo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:45:
F3 race 1 is inmiddels verplaatst naar vandaag i.v.m. de mogelijke regen morgen.
[Twitter]
Ik denk dat de kans dat de kwalificatie verplaatst gaat worden naar zondagochtend zeer hoog is.
[ Voor 7% gewijzigd door Jeroentjuh82 op 24-09-2021 13:10 ]
Die rode banden heeft ie toch niet nodig morgen, want boel regen. Zondag als het droog is waarschijnlijk geel starten en dan lange stint op de witte.pilskes schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:31:
Dat was een behoorlijk saaie FP1, hopleijk gaat het straks wat interessanter zijn.
Toch wel apart dat Max met alleen de rode band heeft gereden aangezien het erg voor de hand ligt dat hij een motor gaat wisselen.
De site die op een meidag in 2016 melde dat Verstappen naar Red Bull zou gaan, waarbij iedereen het diezelfde avond een rancune bericht vond maar het een dag later officieel werd? De website die een paar weken terug melde dat "vandaag, maandag" Bottas bevestigd zou worden bij Alfa Romeo en "morgen, dinsdag" Russell bij Mercedes, wat ook zo bleek te zijn.Beaves schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:59:
Zolang dit nog niet officieel is neem ik het nieuws met een flinke korrel zout, zeker gezien de site.
Deze site vind je onbetrouwbaar op basis van iets wat intussen al in gang gezet zal zijn (als in: als die wissel er komt zullen ze al aan het sleutelen zijn).
Ik wil daarmee niet zeggen dat de site betrouwbaar is. Maar ze hebben ook al "gewoon" daadwerkelijke nieuwsfeiten als eerste gemeld.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vage site inderdaad, kende hem niet, maar de WK stand is niet eens bijgewerkt.Beaves schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:59:
Zolang dit nog niet officieel is neem ik het nieuws met een flinke korrel zout, zeker gezien de site.
Tomorrow my friend...RodeStabilo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:28:
ik dacht dat er we naar een moesson zouden kijken maar ik zie blauwe luchten.
:strip_exif()/f/image/yP310jbhW1SjpNn2Jo2d3rpy.jpg?f=fotoalbum_large)
"When you grow up your heart dies"
Dus in FP2 een nieuwe motor? Of hoe bedoel je dit precies?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:19:
Ik denk dat ze wel gaan wisselen. Immers werd de auto aan het einde van FP1 al helemaal uit elkaar gehaald.
Mijn boefje is liev!
brrrrrr, VROOM, VROOM, brrrrrrrr, brrrrrr
(net voor ie weer op zwart ging een minuut of wat geleden)
[ Voor 41% gewijzigd door noo op 24-09-2021 13:53 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |