"When you grow up your heart dies"

Mijn boefje is liev!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik zie nog geen enkele bron daarover berichten...sjaool schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:59:
F1TV weet schijnbaar niet dat de motor van Max vervangen is.
Mijn boefje is liev!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Over het weer en qualy.Spotmatic schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:01:
Wat zei RBR tegen de FIA? Ik ben doof immers
De FIA ook nog niet want ze hebben nog niets gepubliceerd over car 33sjaool schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:59:
F1TV weet schijnbaar niet dat de motor van Max vervangen is.
[ Voor 35% gewijzigd door Beaves op 24-09-2021 14:04 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
https://www.gptoday.net/n...-met-motorwissel-voor-fp2JB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:00:
[...]
Ik zie nog geen enkele bron daarover berichten...
Dat kan, maar als F1TV het nu ook benoemd zal er toch iets van waarheid in zitten.Extigo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:07:
[...]
Die website neem ik altijd met een zak zout. Heeft een hoog clickbait-gehalte.
Die hebben het ook alleen maar over "Bronnen in de paddock", dus nog niets officieels.
Dat kan, maar nog niets officieels dussjaool schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:08:
[...]
Dat kan, maar als F1TV het nu ook benoemd zal er toch iets van waarheid in zitten.
Mijn boefje is liev!
Dit is wel een betrouwbare journalist:Extigo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:07:
[...]
Die website neem ik altijd met een zak zout. Heeft een hoog clickbait-gehalte.
https://twitter.com/adamcooperF1/status/1441371852622884865
Het lijkt er dus inderdaad op dat Max een nieuwe motor heeft.
Bijzonder hoe je die conclusie trekt uit die tweet.ADDG schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:10:
[...]
Dit is wel een betrouwbare journalist:
https://twitter.com/adamcooperF1/status/1441371852622884865
Het lijkt er dus inderdaad op dat Max een nieuwe motor heeft.
https://www.fia.com/sites...0for%20this%20Event_0.pdf
[ Voor 81% gewijzigd door Damian op 24-09-2021 14:15 ]
Mijn boefje is liev!
Op F1TV wordt het net bekend gemaakt.The_Admin schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:14:
[...]
Bijzonder hoe je die conclusie trekt uit die tweet.
https://www.fia.com/sites...0for%20this%20Event_0.pdf
Dat doen ze sowieso voor de zaterdag omdat ze normaal gesproken met een vrijdagmotor rijden.Crxtreem schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:15:
OF ze hebben een andere motor uit de pool erin gezet om zand in de ogen van de andere teams te strooien.
[ Voor 18% gewijzigd door Pierre op 24-09-2021 14:16 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nieuwe motor zo te zien aan de lijst nieuwe componentenjaapstobbe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:17:
Nieuwe of andere motor?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik ben dit weekend uiteraard voor Bottas.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nieuw, document van de FIA staat vol met de "and this is not in conformity with Article 23.2a of the 2021 Formula One Sporting Regulations. "jaapstobbe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:17:
Nieuwe of andere motor?
Honda laat weten dat er geen probleem was met de motor, die Verstappen gebruikte in de eerste training. Hij heeft er nu dus weer drie in zijn 'pool'.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 24 september 2021
per aspera ad astra
Nieuwe, toch dat extra blok de pool in voor de rest van het jaarjaapstobbe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:17:
Nieuwe of andere motor?
Ik vind HAM het hele jaar al niet optimaal ogen, veel meer 'foutjes' dan andere jaren.noo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:17:
HAM rijdt een monteur omver
Zit zeker wat in. De vorige keer had ook bizar mis kunnen gaan, met mega veel schade en kosten voor andere teams.LAD93 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:19:
Zeg wat je wilt, maar dat gejank over veiligheid in de pits van Mercedes heeft indirect de vorige race voor Max verpest. Prima, veiligheid is het belangrijkste, maar waarom komt de FIA dan niet in actie voor zo'n 'magic' knop?
Mijn boefje is liev!
Vermoedelijk omdat het opwarmen van de remmen/banden erg belangrijk is en als dit niet gebeurd het ook een veiligheids risico oplevert.JB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:20:
[...]
Zit zeker wat in. De vorige keer had ook bizar mis kunnen gaan, met mega veel schade en kosten voor andere teams.
Slaat nergens op inderdaad.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Daar ligt aardig wat benzine in heb ik het ideeSpotmatic schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:22:
Je ziet de RBR duidelijk overhellen in de bochten...
Ah, dat wordt starten in Moskou.
ping 127.212.23.124
SandbaggenBoinkie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:24:
[...]
Daar ligt aardig wat benzine in heb ik het idee
Mijn boefje is liev!
https://twitter.com/Gerri.../1441377687101116416?s=19noo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:17:
HAM rijdt een monteur omver
Yep, in 2023 alLZ86 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:24:
Het blijft toch een rete saaie baan dit. Hopen dat ze m snel van de kalender halen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
- DaniëlWW2
- Niet online
2023.LZ86 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:24:
Het blijft toch een rete saaie baan dit. Hopen dat ze m snel van de kalender halen.
https://www.motorsportmag...ersburg-circuit-from-2023
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als het een regenkwalificatie is dan is het het risico niet waard.Martin0 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:20:
afhankelijk van het weer morgen verwacht ik dat Verstappen dan in Q2 niet serieus een tijd gaat zetten en enkel een slipstream gaat geven aan Perez.
Max hoeft er alleen maar voor te zorgen dat hij in Q2 beland.
Wil je een Tow geven dan zou FP3 verstandiger zijn. Mocht er niet gekwalificeerd worden dan is die kwalificatie leidend.
Maar als Max toch achteraan moet starten dan hoeft hij toch helemaal niet in Q2 te komen?D-dark schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:30:
[...]
Als het een regenkwalificatie is dan is het het risico niet waard.
Wil je een Tow geven dan zou FP3 verstandiger zijn. Mocht er niet gekwalificeerd worden dan is die kwalificatie leidend.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mijn boefje is liev!
Waarom moet hij in Q2 belanden?D-dark schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:30:
[...]
Als het een regenkwalificatie is dan is het het risico niet waard.
Nope hoeft niet in Q2 te komen, nergens voor nodigAtlAntA schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:31:
[...]
Maar als Max toch achteraan moet starten dan hoeft hij toch helemaal niet in Q2 te komen?
Nope, gewoon een tijd neerzetten en misschien Perez helpen aan een tow ... beetje de mercedessen in de weg rijden ... dat soort dingenAtlAntA schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:31:
[...]
Maar als Max toch achteraan moet starten dan hoeft hij toch helemaal niet in Q2 te komen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Thanks, vond het al zo'n vreemde gedachtegang.-Recalcitrant schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:32:
[...]
Nope hoeft niet in Q2 te komen, nergens voor nodig
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Omdat we nog niet weten of er meer teams volgen met motorwissels.
Nu hebben we Leclerc en Verstappen achteraan en ze kunnen niet allebei achteraan starten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zou bijvoorbeeld niet graag de front jackman voor Stroll willen zijn. Die heeft zo'n actie als Hamilton net had toch al een paar keer vaker gedaan.
Maar hij heeft toch al achteraan +3, dus hij is toch altijd de allerlaatste op de grid?D-dark schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:34:
[...]
Nu hebben we Leclerc en Verstappen achteraan en ze kunnen niet allebei achteraan starten.
Is dat niet gewoon de volgorde van wanneer je het aanvraagt? Dus ben je eerder dan schuif je steeds stukkie op naar voren?D-dark schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:34:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ligt er toch aan wat hij allemaal vervang hoeveel plekken hij naar achter moet. Plus de 3 plekken die hij al te pakken had.D-dark schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:34:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
De straf telt toch gewoon op, stel dat Verstappen 60 plekken straf krijgt voor al z'n onderdelenwissels en 3 plekken straf voor het incidentje in Monza heeft 'ie 63 plekken straf. Stel dat Leclerc ook 60 plekken straf krijgt voor al z'n onderdelenwissels start Leclerc dus 19e en Max 20e.D-dark schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:34:
[...]
en rode vlag
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Mijn boefje is liev!
Dat vraag ik mij af.The_Admin schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:35:
[...]
De straf telt toch gewoon op, stel dat Verstappen 60 plekken straf krijgt voor al z'n onderdelenwissels en 3 plekken straf voor het incidentje in Monza heeft 'ie 63 plekken straf. Stel dat Leclerc ook 60 plekken straf krijgt voor al z'n onderdelenwissels start Leclerc dus 19e en Max 20e.
Volledige motorwissel is achterkant van de grid.
Indien meerdere met die straf dan is de onderlinge kwalificatie leidend dacht ik en niet volgorde van aanvragen.
Pas als die volgorde bepaald is volgt de gridstraf van 3 plekken.
Eigenlijk zou de gridstraffen gewoon door moeten tellen voor de komende race na Rusland....The_Admin schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:35:
[...]
De straf telt toch gewoon op, stel dat Verstappen 60 plekken straf krijgt voor al z'n onderdelenwissels en 3 plekken straf voor het incidentje in Monza heeft 'ie 63 plekken straf. Stel dat Leclerc ook 60 plekken straf krijgt voor al z'n onderdelenwissels start Leclerc dus 19e en Max 20e.
Piepschuimsambalbaj schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:39:
Wat zit er eigenlijk voor troep in die barrier?
Waarom? Deed het bij Bottas toch ook niet tijdens die 'race' achter de scvhal schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:39:
[...]
Eigenlijk zou de gridstraffen gewoon door moeten tellen voor de komende race na Rusland....
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dus als je er 2x afgereden word door iemand(en daardoor aan de maximum van je onderdelen zit) niet door jouw schuld, moet je maar 3 races achteraan starten?vhal schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:39:
[...]
Eigenlijk zou de gridstraffen gewoon door moeten tellen voor de komende race na Rusland....
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |