MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
heb je al eens je dm box geopend en naar onder gescrolled?
Daar heb je je antwoordAlle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers indien dit noodzakelijk geacht wordt. Spam of anderszins ongewenste berichten kan je hier melden.
Maar het is in dit geval toch absoluut niet noodzakelijk?! In mijn optiek volkomen misbruik maken van de mogelijkheden.Bartske schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:15:
heb je al eens je dm box geopend en naar onder gescrolled?
[...]
Daar heb je je antwoord
[ Voor 10% gewijzigd door MazeWing op 24-07-2020 12:15 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Bij de DM's staat duidelijk aangegeven: "Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers indien dit noodzakelijk geacht wordt. "
Als jij in dat feedback topic op hoge poten commentaar levert over de moderatie en daarbij claimt veel steun te hebben gekregen via DM, dan was dat in dit geval voor mij aanleiding om te controleren van wie, om dat argument op waarde te schatten (en in dit geval dus te bevestigen dat dat een erg zwak argument is gezien die DMs afkomstig zijn van andere gebruikers die zich meermalen misdragen hebben).
Daarvoor hoef ik overigens de inhoud van de DMs niet te bekijken, dat interesseert me verder ook niet. Het ging me enkel om het nagaan hoeveel / van wie je dan zogenaamd steun zou hebben.
Als jij in dat feedback topic op hoge poten commentaar levert over de moderatie en daarbij claimt veel steun te hebben gekregen via DM, dan was dat in dit geval voor mij aanleiding om te controleren van wie, om dat argument op waarde te schatten (en in dit geval dus te bevestigen dat dat een erg zwak argument is gezien die DMs afkomstig zijn van andere gebruikers die zich meermalen misdragen hebben).
Daarvoor hoef ik overigens de inhoud van de DMs niet te bekijken, dat interesseert me verder ook niet. Het ging me enkel om het nagaan hoeveel / van wie je dan zogenaamd steun zou hebben.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat was je vraag niet, ik weet zelf niet waar het over gaat dus misschien kan je dat beter met de betreffende mod bespreken.MazeWing schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:15:
[...]
Maar het is in dit geval toch absoluut niet noodzakelijk?! In mijn optiek volkomen misbruik maken van de mogelijkheden.
Volgens mij leverde ik niet "op hoge poten" commentaar. Los daarvan heb jij volgens mij in dit geval absoluut niet het recht om enkel daarom in mijn DM's te neuzen.Orion84 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:17:
Bij de DM's staat duidelijk aangegeven: "Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers indien dit noodzakelijk geacht wordt. "
Ik wil graag een reactie van een werknemer van tweakers / community manager over hoe hier mee om te gaan, aangezien ik dit echt niet vind kunnen. Is er ergens een mogelijk een klacht in te dienen tegen een admin?
@MazeWing je hebt geen priveberichten op tweakers, je hebt enkel direct messages, welke dus niet prive zijn
Volgende keer toch een ander kanaal zoeken voor al die naaktfoto's van orion
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.