[F1 2021] Race 13 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 48 Laatste
Acties:
  • 164.519 views

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-11 16:11

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Bensimpel|IA schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:10:
[...]

Ziggo laat normaal het volkslied niet zien, hoop dat ze inderdaad even een uitzondering maken.
Ik denk dat we nu meer van alles te zien krijgen, vandaag waren doornbos en kamphues op het circuit en dat zullen ze morgen ook wel weer zijn. Die willen dat zelf ook meemaken en gaan er vast niet doorheen lullen als naast hun het Wilhelmus gespeeld/gezongen wordt.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik luister ook graag naar Maan moet ik zeggen 😊

Maar wat een vet weekend tot nu toe zeg. Mogen met ons kleine kikkerlandje best trots op zijn. Nederland staat dit weekend mooi op de kaart.

[YouTube: DANIEL RICCIARDO doing the "STROOPWAFEL TEST" on the banking at Zandvoort | DutchGP 2021]

In hoeveel takes zouden ze deze stroepwafeltest gedaan hebben dan? Volgens mij zie ik daar al een leeg zakje liggen 😊

[ Voor 40% gewijzigd door Kenny_026 op 04-09-2021 20:55 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Op topic dan weer. ;)

Post kwalificatie interview met een behoorlijke twist.
Iemand heeft Tom Clarkson gewoon geleerd hoe je Verstappen zegt. :P
[YouTube: F1 2021 Dutch GP - Post-Qualifying Press Conference]

En head to head. Nou, iemand die zijn DRS niet activeerde koste toch gewoon 0,2s. :P

[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-09-2021 21:04 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11 16:20

ResuCigam

BOFH

dglavimans schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:32:
Klinkt trouwens stom.. Misschien omdat ik niet perse Max fan ben (wel fan hoor).. Maar vandaag op de tribune merk je pas dat Max echt een sporticoon is in Nederland.. En dat realiseerde ik me even hoe groot die eigenlijk is voor veel Nederlanders.. Kan niet goed uitleggen maar hij heeft echt zo status nu al
En terecht natuurlijk: Hij heeft elk jaar(!) al meer punten gescored dan alle Nederlandse F1 coureurs voor hem gezamenlijk in hun hele leven. Verder eerste NL poles en overwinningen. En vele zien in hem de 1e NL wereld kampioen.

Ik moet zeggen dat ik na 20+ jaar F1 kijken ook heel blij ben dat ik eens echt voor een Nederlander kan juichen! :)F

We do what we must because we can.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-11 13:03
ResuCigam schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:06:
[...]

En terecht natuurlijk: Hij heeft elk jaar(!) al meer punten gescored dan alle Nederlandse F1 coureurs voor hem gezamenlijk in hun hele leven. Verder eerste NL poles en overwinningen. En vele zien in hem de 1e NL wereld kampioen.

Ik moet zeggen dat ik na 20+ jaar F1 kijken ook heel blij ben dat ik eens echt voor een Nederlander kan juichen! :)F
100 procent verdiend! Maar bedoelde meer dat ik mij echt verbaasde hoe erg het kolkte en hoe groot de naam Verstappen nu al is.. Heb daar vandaag wel een soort andere bewondering/kijk op gekregen

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:59
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:02:
Op topic dan weer. ;)

[YouTube: F1 2021 Dutch GP - Post-Qualifying Press Conference]

En head to head. Nou, iemand die zijn DRS niet activeerde koste toch gewoon 0,2s. :P
[YouTube: Verstappen vs. Hamilton: Qualifying Head-To-Head | 2021 Dutch Grand Prix]
Acceleratie Mercedes is wel extreem in de video, zou red bull echt iets hebben gezien met de intercooler van Mercedes? 🤔

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:05:
Respect dat Lewis tijdens een interview geen zonnebril wil dragen. :D
Niet iedereen heet Raikkonen... ;)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DoubleDutch schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:15:
[...]

Acceleratie Mercedes is wel extreem in de video, zou red bull echt iets hebben gezien met de intercooler van Mercedes? 🤔
Dan weten we pas als er een TD is waar we de inhoud niet van mogen zien, maar waar de media wel uit zullen quoten. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Op topic dan weer. ;)

[YouTube: Verstappen vs. Hamilton: Qualifying Head-To-Head | 2021 Dutch Grand Prix]
Hmm, sector 3 verschil is 0,2 sec. Op de DRS lijn is het verschil ± 0,12 sec. Op de finish is dat 0,03/0,04. Dus laten we het op een kleine 0,1 sec houden voor de DRS, als we negeren dat de Mercedes sowieso wat harder lijkt te lopen op de rechte stukken. ;)

erutangiS

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11 12:31

DataGhost

iPL dev

Mja ik zei het op Reddit ook al, Hamilton lag maar op +0.11 op de DRS-lijn dus het zijn maar zeven honderdsten.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Op topic dan weer. ;)

Jack P werd vd week geintervieuwd op Sky en hadden ze het erover.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Net pas de qualy teruggekeken, was spannend!

Vielme meteen op dat de vleugel niet openging van Max in zijn laatste ronde. Hopelijk vanaf morgen weer de leiding in het klassement en niet meer afstaan dit seizoen!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:17
Rene schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:54:
[...]

Eerst maar eens Perez in Q3 krijgen :+.

Overigens wel met je eens hoor. Dit was meer geluk dan wijsheid!
Ja daar was wat mee ja… echt zo zonde dat het gewoon de one man show moet worden.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MrOleo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:20:
[...]

Hmm, sector 3 verschil is 0,2 sec. Op de DRS lijn is het verschil ± 0,12 sec. Op de finish is dat 0,03/0,04. Dus laten we het op een kleine 0,1 sec houden voor de DRS, als we negeren dat de Mercedes sowieso wat harder lijkt te lopen op de rechte stukken. ;)
DataGhost schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:22:
[...]

Mja ik zei het op Reddit ook al, Hamilton lag maar op +0.11 op de DRS-lijn dus het zijn maar zeven honderdsten.
Net gecheckt en jullie hebben gelijk. DRS begint iets later. :)

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:26

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

werphengel schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:24:
Vroeg me eerst af waarom ze geen verrijker gebruiken
Omdat dat verreikers zijn oOo

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:27
Ted zei sorry voor een hoop circuits maar het sfeertje op Zandvoort rockt alles :D

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ted is nogal enthousiast over Zandvoort, en veegt daarmee gelijk met name Monza en nog wat andere tracks voor de tram qua publiek en sfeer.
Volgens mij beseft hij nog niet helemaal waar ze volgend weekend gaan racen.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-11 17:24
mnarijnm schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:36:
Komt dat ook niet beetje door de slimme marketing van Jumbo en andere bedrijven? Dat ze het nationalistisch gevoel overbrengen aan diegene die eigenlijk helemaal niks van Formule 1 weten, maar wel max steunen (omdat hij max is en 'nederlands')

Ik ben in geen verre expert. Correct me if i am wrong
Ik denk dat je het meer kan vergelijken met het Nederlands elftal. Veel vinden voetbal niets aan, maar wanneer het Nederlands elftal speelt kijken ze wel. Een gevoel van saamhorigheid.

Je zag het bijvoorbeeld ook (in mindere mate) met Daphne Schippers (atletiek).

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Qoine schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:06:
[...]

Ik verwacht dat het enorm tenenkrommend wordt eerlijk gezegd. :$ Davina Michelle is een hele goede zangeres, maar ons volkslied is een beetje als Sinterklaasliedjes, goed voor de sfeer als je met een groep zingt, of het instrumentaal te horen is, maar een ramp als het als optreden moet worden uitgevoerd door een artiest. (Ik hoop overigens dat ik er helemaal naast zit natuurlijk. :Y )
Een zangeres die een volkslied gaat zingen vind ik sowieso vrij cringeworthy, zulk soort dingen passen wat beter bij Amerika, waar ze een stuk nationalistischer zijn.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:55

Major_ton

Shoot!

Wat was er eigenlijk gebeurd als Max zijn eerste ronde in Q3 niet had kunnen verbeteren (1:08.923). Dat is namelijk exact dezelfde tijd als de snelste ronde van Hamilton. Had Hamilton dan de pole gehad op basis van WK punten?

Some infinities are bigger than others.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Major_ton schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:25:
Wat was er eigenlijk gebeurd als Max zijn eerste ronde in Q3 niet had kunnen verbeteren (1:08.923). Dat is namelijk exact dezelfde tijd als de snelste ronde van Hamilton. Had Hamilton dan de pole gehad op basis van WK punten?
Nee. Max. Hij heeft namelijk als eerste de snelste tijd gezet. Dat is hetgeen wat geldt tijdens de kwalificatie.

PSN: xMaurice93

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-11 10:05

Bestla

Kvinne

werphengel schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:24:
Bij de crash van Russel zie je in de replay dat de kraan er vrijwel gelijk boven hangt. Dat ding stond volgens mij max afgetopt want alle twee die kranen staan in de binnenbocht, dat is nogal een afstand. Had niet veel verder moeten staan want dan had hij hem niet meer kunnen tillen.😖

Ben geen kraandrijver maar dit moeten toch prachtige klussen zijn.

Vroeg me eerst af waarom ze geen verrijker gebruiken maar daar blijkt het te schuin voor.
Ik ben kraandrijver geweest ;)
Zo 'n F1 auto weegt lang geen ton, en ja als ik met mijn 100 tonner de mast bijna horizontaal zou leggen zou ik die auto nog makkelijk kunnen tillen. (100 tonner dwz dat die kraan max 100 ton kan tillen.)

Kraan die ik had: Sennebogen 1100 rupskraan. Met 35 meter hoofdmast, 38 meter jip. 65 ton ballast, en ja ik heb die mast wel eens plat neergelegd. Dat is best een heel eind. ;)

Maar op Zandvoort staan mobiele telekranen. Die kunnen makkelijk die mast horizontaal leggen, been there done that naast de A12 in Den Haag. En iets van een 1000 kilo tillen is dan ook een makkie, ook op die afstand.

[ Voor 10% gewijzigd door Bestla op 04-09-2021 23:31 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:01
Homeland schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:17:
[...]

Een zangeres die een volkslied gaat zingen vind ik sowieso vrij cringeworthy, zulk soort dingen passen wat beter bij Amerika, waar ze een stuk nationalistischer zijn.
Ik hou het regelmatig ook niet droog tijdens ons volkslied, en het geeft bij mij een enorme adrenalinekick :D. Altijd weer. Ik kan trouwens ook erg genieten van het Franse, en met name het Italiaanse volkslied :)

Maar het is denk ik inderdaad wel een verschil dat als het ingetogen wordt gedaan, of een vol stadium meezingt. Ik ben benieuwd morgen, maar geen twijfel dat zij er iets moois van maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 04-09-2021 23:31 ]

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[...]

Nou.... heb je al dat oranje gemist? Hoezo zijn we hier niet nationalistisch, en waarom zou dat erg zijn?
Genoeg Nederlands spul, uitvindingen en personen waar we best een beetje trotser op mogen zijn.

We hebben een volkslied met tekst en het volkslied spelen hoort er nou eenmaal bij aan het begin van de race.
(Dat Ziggo daar bij andere races altijd heel lomp een reclameblok overheen plempt slaat ook nergens op, hoort gewoon bij de aanloop naar de race.)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-11 01:00
hjs schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:25:
[...]

Jack P werd vd week geintervieuwd op Sky en hadden ze het erover.
Wel handig dat ze na een jaar of 6 eens navragen hoe je Verstappen uitspreekt. :)

• DoeEensGek
  • Laatst online: 08-11 20:44
poor Leno schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:16:
@DoeEensGek Was jij dat met die F1 auto op zn hoofd? Doet je naam eer aan dan :D _O-
Haha ben de beste man wel tegen gekomen. Leuk dat ze er zo tussen lopen!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 20:36
Net nog de samenvatting gekeken, maar Max verbeterde zichzelf met 38 duizendste, en Hamilton stond er uiteindelijk 38 duizendste erachter. Wat als Max zich niet had verbeterd?
Dan hadden we 2x dezelfde tijd, gaan ze dan nog verder achter de komma kijken?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Martinusz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:35:
Net nog de samenvatting gekeken, maar Max verbeterde zichzelf met 38 duizendste, en Hamilton stond er uiteindelijk 38 duizendste erachter. Wat als Max zich niet had verbeterd?
Dan hadden we 2x dezelfde tijd, gaan ze dan nog verder achter de komma kijken?
Zie Jerez 1997: degene die de tijd het eerst rijdt is eerste. Daar waren het Frentzen, Villeneuve en Schumacher die alledrie 1:21.072 reden, en Villeneuve deed dat als eerste, dus pole. Schumacher deed het als tweede, dus op de eerste startrij, en Frentzen op de derde plek.

(wordt een paar posts terug nog uitgelegd: Maurice079 in "[F1 2021] Race 13 GP van Nederland")

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 04-09-2021 23:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• asing

Weet niet of jullie Kym Illman kijken maar hij geeft een kijkje achter de schermen vanuit een wat andere hoek. Ook hij heeft het over de atmosfeer en noemt het "a thumping Dutch nightclub". En ze verbazen zich erover dat we geen mondkapjes dragen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:26
PalingDrone schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:14:
[...]

Ted is nogal enthousiast over Zandvoort, en veegt daarmee gelijk met name Monza en nog wat andere tracks voor de tram qua publiek en sfeer.
Volgens mij beseft hij nog niet helemaal waar ze volgend weekend gaan racen.
Dat is Ted, ongefilterd ratelen....heerlijk! :D

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-11 19:57
Prachtige dag voor de Nederlandsche autosport.
Hopelijk morgen een goede start van Max en dan krijgen we naast de rode vlaggen een tactisch spel tussen 1 RBR auto en 2 Mercedessen.
Waarbij Max altijd gesandwiched zal worden. 1 van de 2 mercedessen zal langer doorrijden. En dat is dan de roadblock. Wordt lastig voor Max of hij moet echt veel sneller zijn dan de Mercs maar dat verwacht ik niet.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 20:36
Barturion schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:51:
Hopelijk morgen een goede start van Max en dan krijgen we naast de rode vlaggen een tactisch spel tussen 1 RBR auto en 2 Mercedessen.
Waarbij Max altijd gesandwiched zal worden. 1 van de 2 mercedessen zal langer doorrijden. En dat is dan de roadblock. Wordt lastig voor Max of hij moet echt veel sneller zijn dan de Mercs maar dat verwacht ik niet.
Alle 3 op rood, zoveel langer doorrijden zal het niet zijn? Perez op wit die dan wellicht toch nog kan helpen?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• asing
Martinusz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:53:
[...]

Alle 3 op rood, zoveel langer doorrijden zal het niet zijn? Perez op wit die dan wellicht toch nog kan helpen?
Perez kan niets, die krijgt motor #4. https://nl.motorsport.com...prix-motorwissel/6660621/

Als je dan toch al weinig kan, pak dan die straf maar. Had ik ook gedaan.

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-11 17:02
DutchOwnage schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:29:
[...]

Ik hou het regelmatig ook niet droog tijdens ons volkslied, en het geeft bij mij een enorme adrenalinekick :D. Altijd weer. Ik kan trouwens ook erg genieten van het Franse, en met name het Italiaanse volkslied :)
Het Russische volkslied is de reden dat ik stiekem hoop dat Mazepin ooit een GP wint. _/-\o_

• asing
Graft schreef op zondag 5 september 2021 @ 00:31:
[...]

Het Russische volkslied is de reden dat ik stiekem hoop dat Mazepin ooit een GP wint. _/-\o_
Voorlopig mag geen enkele sporter onder de Russische vlag aan een competitie mee doen. Daarna is het pas echt leuk als je er ook een koor bij hebt. ;)

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-11 23:43
asing schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:43:
[YouTube: F1 returns to Zandvoort]

Weet niet of jullie Kym Illman kijken maar hij geeft een kijkje achter de schermen vanuit een wat andere hoek. Ook hij heeft het over de atmosfeer en noemt het "a thumping Dutch nightclub". En ze verbazen zich erover dat we geen mondkapjes dragen.
Ja Kym Illman volg ik! Altijd leuk om te zien hoe zo'n fotograaf rond reist. Ook dikke respect voor hem om een hele jaar niet terug te kunnen naar Australië i.v.m. strenge quarantaine regels.

Het is ook typisch Nederlands dat we geen mondkapjes dragen, in de meeste landen is het buiten de openbaar vervoer nog steeds een norm.

Ben benieuwd naar morgen, al kijk ik vanuit thuis achter de tv.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11 19:32

sjaool

Every life should have 9 cats

Playa del C. schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:45:
[...]

Wat wil je dan eigenlijk zeggen? Iemand gaf toch aan dat het inhalen wel een probleem is en dat dat wel jammer is op dit circuit? Klaar toch? Ben je het gewoon eens mee, zeg je nu. Waarom moet je dan zeggen dat het 'gewoon een kwestie van plannen' is? En waarom bagatelliseren met het punt dat het ook elders voorkomt? Dat maakt het nog niet goed.
Ja, het is moeilijk maar je moet je inhaalactie goed plannen. Wat valt hier niet aan te begrijpen? Ik heb de afgelopen dagen toch mensen zien inhalen op plekken waar het moeilijk is maar het toch lukt. En ik bagatelliseer niks. Waarom altijd het negatieve zoeken in een goed bedoelde opmerking?

"When you grow up your heart dies"

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:16:
Dus geen straf voor de Haas coureurs...

Je duikt ervoor en blokkeert iemand op zijn snelle ronde of niet. Dit is echt weer een "te veel coureurs deden het, dus niemand heeft schuld". Waarom heb je dan nog die regel als je het weer selectief toepast?

Elke coureur weet dat die enorme kombocht er is en je dus voor die bocht moet gaan als je ruimte wil laten voor coureurs die eraan komen. Dat negeren ze alleen en dan krijg je dit. En de FIA doet er niks aan. Zo zet je alleen wel weer een precedent dat als genoeg coureurs dit maar doen, niemand schuld heeft. :/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De uitleg klinkt alsof Vettel de situatie heeft uitgelegd op een manier waarop dus beide Haas coureurs geen schuld konden krijgen. Oftewel hij speelde weer de gentleman die hij tegenwoordig is om te voorkomen dat Mick en Nikita een penalty zouden krijgen. Niet dat dat laatste veel verschil zou maken. :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Barturion schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:51:
RBR en VER moeten de undercut voorkomen, zo simpel is het! Gezien zo goed als iedereen op softs start, wordt dat tamelijk lastig.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2021 03:11 ]

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
CH4OS schreef op zondag 5 september 2021 @ 03:10:
[...]
RBR en VER moeten de undercut voorkomen, zo simpel is het! Gezien zo goed als iedereen op softs start, wordt dat tamelijk lastig.
Mooie taak voor Gasly.

Als Gasly iets minder achter Hamilton rijdt dan de tijd van één volledige pit stop, komt Gasly precies voor Hamilton uit in de snelle ronde.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Harry Nak schreef op zondag 5 september 2021 @ 04:50:
[...]

Mooie taak voor Gasly.

Als Gasly iets minder achter Hamilton rijdt dan de tijd van één volledige pit stop, komt Gasly precies voor Hamilton uit in de snelle ronde.
Gasly moet gewoon z'n eigen race rijden. Als RBR iemand als tweede viool had willen hebben hadden ze er maar voor moeten zorgen dat ze twee rijders in de top 4 hadden. Niet iemand van een ander team daar voor ge-/misbruiken...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-11 20:46
CH4OS schreef op zondag 5 september 2021 @ 03:10:
[...]
Niet te hard gaan rijden dus.
Als Max op kop blijft na de eerste bocht kan hij toch net zo hard of sloom gaan rijden dat er geen gat valt achter de top 3?

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-10 22:48
Voorgevoel is dat VER helaas niet gaat winnen, puur vanwege van de strategie.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
sjaool schreef op zondag 5 september 2021 @ 02:24:
[...]

Ja, het is moeilijk maar je moet je inhaalactie goed plannen. Wat valt hier niet aan te begrijpen? Ik heb de afgelopen dagen toch mensen zien inhalen op plekken waar het moeilijk is maar het toch lukt. En ik bagatelliseer niks. Waarom altijd het negatieve zoeken in een goed bedoelde opmerking?
We zullen het vanmiddag zien. De snelheid van F1 is hoger en de auto's zijn breder. Je kunt dat niet gelijkstellen aan F3. Wel vergelijken: F3 had het al moeilijk om in te halen, dan heeft de F1 het nog een stuk moeilijker.

Verder, in de F1 moet je vrijwel elke inhaalactie goed plannen. Beter gaan plannen (jouw reactie) helpt niks als F1 coureurs een inhaalactie al optimaal plannen. Zeker in de top10 weten de coureurs precies hoe en waar ze gaan inhalen en verdedigen.

Iemand gaf terecht aan dat het jammer is dat inhalen zo lastig is op Zandvoort.
Je zocht zelf het negatieve in die opmerking door het weerwoord dat de coureurs 'gewoon' beter moeten plannen. En daarnaast ook nog dat het op meer circuits zo is dat inhalen moeilijk is. De eerste is niet waar, de tweede betekent niet dat het goed is.

Ik vroeg mij meer af waarom sommige mensen op dit moment niks negatiefs over het circuit of over Max kunnen horen. Beiden zijn goed en worden gewaardeerd, maar beiden hebben ook minpunten. Al moet ik zeggen dat ik bij Max de laatste maanden geen minpunten heb gezien.

Verwijderd

Lensent schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:55:
Het wordt inderdaad heel lastig, maar dat maakt het dan ook extra mooi vandaag :)

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Net op radio 2 de soundcheck van Davina Michelle met het Wilhelmus, zat met kippenvel hier. Hopelijk na de race nog een keer.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-11 19:29
Heel veel plezier hier. Ik ga op zwart! Ik spreek jullie wel weer als ik de race heb teruggezien :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Jasphur schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:18:
Heel veel plezier hier. Ik ga op zwart! Ik spreek jullie wel weer als ik de race heb teruggezien :P
Kan je de race niet live zien?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:16

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pierre schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:17:
Net op radio 2 de soundcheck van Davina Michelle met het Wilhelmus, zat met kippenvel hier. Hopelijk na de race nog een keer.
Zal alleen voor de race zijn lijkt me?
Is overigens wel een bizar goede zangeres.

Heb er overigens ook geen heel goed gevoel bij. Ben een beetje bang voor drie rondes chaos na de start en de drs na het rechte stuk.

[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 05-09-2021 08:25 ]

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

MikeyMan schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:21:
[...]

Zal alleen voor de race zijn lijkt me?
Dat zal wel een cd worden inderdaad.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

Racepace van rbr was goed. Zou me niks verbazen dat max wel weg gaat rijden, en zo alleen de undercuts van merc aan te vechten. Hopen dat gasly goed mee kan komen om ergens een merc een paar seconden af kan snoepen.

(Dit alles zonder drama in eerste ronde en rode vlaggen)

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:30
Dat zal wel meevallen. Als zijn racepace idd beter is komt het gewoon goed. Bot kan het vaak toch niet bijhouden. Max heeft bijna nooit wat aan Per.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• streamnl
  • Niet online
PER op wit starten?
En hem lang genoeg door laten rijden zodat hij misschien toch iets voor Max kan betekenen??

Meer dan ik dacht...

• Inspired
streamnl schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:38:
PER op wit starten?
En hem lang genoeg door laten rijden zodat hij misschien toch iets voor Max kan betekenen??
Als je daar start dan verlies je 1s+ per ronde. Max gaat er niks aan hebben. Ook niet als Per helemaal niet zou stoppen.

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 17:28
Bloodclot schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:29:
Racepace van rbr was goed. Zou me niks verbazen dat max wel weg gaat rijden, en zo alleen de undercuts van merc aan te vechten. Hopen dat gasly goed mee kan komen om ergens een merc een paar seconden af kan snoepen.

(Dit alles zonder drama in eerste ronde en rode vlaggen)
Proberen weg te rijden eerste 10-12 rondes. En als dat niet lukt, dan alsnog tempo laten zakken. Verder grote kans op (meerdere) safety cars, en dus voor iedereen 'gratis' pitstop. Dan is het voor Merc een nadeel, want dan moet Bot (of Ham mocht die achter Bot komen) wachten.

Ook maar eens de start afwachten. Bij beide F3 races gisteren kwam de polesitter niet als eerste uit de Tarzan. Ham zou prima een uitremactie kunnen proberen. Wellicht zijn enige kans om er (zonder strategie) voorbij te komen, en met Max aan de buitenkant is de kans bij contact groter dat Max eraf puntert dan Ham...

Staat weer tegenover dat de inhaalacties gister op de baan die wél succesvol waren vaak buitenom in Tarzan gebeurden. Daar lijkt een snelle lijn te zijn.

We gaan het zien!👍

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Als Max ruim genoeg voor Lewis kan blijven (niet <2 sec), dan kan die toch helemaal geen undercut doen? Max gaat dan volgende ronde en zit er weer voor.

Iedereen start op rood (toch?), dus niet echt veel kan dat Botas ineens een lange eerste stint doet en dan één stop minder? Zou denken dat rood-wit niet sneller is dan rood-wit-rood, rood-wit-geel, rood-geel-rood of rood-geel-geel. Want in die 1 stopper moet je waarschijnlijk veel te veel tire-management doen.

Gaat zeker een tactische race worden, maar Max en Lewis hoeven allen (met name) naar elkaar te kijken. Liever Max P1, maar zolang hij voor Lewis finisht doet hij het voor WCD.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jake schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:43:
[...]

Als Max ruim genoeg voor Lewis kan blijven (niet <2 sec), dan kan die toch helemaal geen undercut doen? Max gaat dan volgende ronde en zit er weer voor.

Iedereen start op rood (toch?), dus niet echt veel kan dat Botas ineens een lange eerste stint doet en dan één stop minder? Zou denken dat rood-wit niet sneller is dan rood-wit-rood, rood-wit-geel, rood-geel-rood of rood-geel-geel. Want in die 1 stopper moet je waarschijnlijk veel te veel tire-management doen.

Gaat zeker een tactische race worden, maar Max en Lewis hoeven allen (met name) naar elkaar te kijken. Liever Max P1, maar zolang hij voor Lewis finisht doet hij het voor WCD.
Merc heeft de optie om met 1 rijder de undercut te doen en met de 2e te wachten op een (v)sc. dan zullen ze bij RB moeten kiezen of ze reageren op de undercut, of ook wachten.

Het zal wel van bottas zijn start en race pace afhangen welke reacties je opties ze hebben.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
CousinBoneless schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:40:
[...]

Proberen weg te rijden eerste 10-12 rondes. En als dat niet lukt, dan alsnog tempo laten zakken. Verder grote kans op (meerdere) safety cars, en dus voor iedereen 'gratis' pitstop. Dan is het voor Merc een nadeel, want dan moet Bot (of Ham mocht die achter Bot komen) wachten.

Ook maar eens de start afwachten. Bij beide F3 races gisteren kwam de polesitter niet als eerste uit de Tarzan. Ham zou prima een uitremactie kunnen proberen. Wellicht zijn enige kans om er (zonder strategie) voorbij te komen, en met Max aan de buitenkant is de kans bij contact groter dat Max eraf puntert dan Ham...

Staat weer tegenover dat de inhaalacties gister op de baan die wél succesvol waren vaak buitenom in Tarzan gebeurden. Daar lijkt een snelle lijn te zijn.

We gaan het zien!👍
Het zal mij niks verbazen als HAM zijn inmiddels bekende wieltjetiktruukje weer uit de kast trekt in de Tarzan.

• Inspired
YakuzA schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:46:
[...]

Merc heeft de optie om met 1 rijder de undercut te doen en met de 2e te wachten op een (v)sc. dan zullen ze bij RB moeten kiezen of ze reageren op de undercut, of ook wachten.

Het zal wel van bottas zijn start en race pace afhangen welke reacties je opties ze hebben.
Bot is geen partij in WK. Dus die zou ik ignoren als ik Max was. Bot 1 en Max 2 is beter dan Ham 1 en Max 2.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik denk eerlijk gezegd dat als Max als eersre de bocht in gaat en hij hem op de baan kan houden hij gewoon kan wachten tot lewis naar binnen gaat.

Daarnaast denk ik ook dat hij meer pace heeft en als hij als tweede de bocht in gaat een undercut prima te doen is.

Het gaat vandaag in elk geval weer een masterclass van Lewis en Max voor de rest van het veld worden.

• Jasphur
  • Laatst online: 08-11 19:29
Pierre schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:19:
[...]

Kan je de race niet live zien?
Correct

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
YakuzA schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:46:
[...]

Voor constructeurs titel en wellicht winst heb je gelijk, maar voor kampioen worden:
Botas undercut => boeien.
Lewis undercut => gelijk volgen.

Bij (v)sc in eerste geval gelijk pitten en wellicht zelfs voor Botas blijven (en anders: boeien); in tweede geval is er kan dat weer wat dichterbij of zelfs ervoor komt (maar hij zal dan moeten pitten).

Mooiste race is natuurlijk Max en Lewis redelijk aan elkaar gewaagd en beide succesvol undercut uitvoeren _/-\o_.

• Inspired
Precies, en Bot kan vaak in een race toch niet lang volgen. En met wat geluk prikt Gas hem ervoor bij de start. Dan is het weer een hele andere race. Ik heb er in ieder geval zin zin. Niet verwacht dat het toch zo speciaal zou zijn. Ook al zit ik gewoon thuis. :) Hopen dat Max wint, ook gewoon leuk voor het WK.

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Inspired schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:57:
Precies, en Bot kan vaak in een race toch niet lang volgen. En met wat geluk prikt Gas hem ervoor bij de start. Dan is het weer een hele andere race. Ik heb er in ieder geval zin zin. Niet verwacht dat het toch zo speciaal zou zijn. Ook al zit ik gewoon thuis. :) Hopen dat Max wint, ook gewoon leuk voor het WK.
Bottas heeft wel vaker een poepstart. Zou dus zomaar kunnen.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:55
Pierre schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:24:
[...]

Dat zal wel een cd worden inderdaad.
Er zitten / staan straks 70000 man die de tekst kennen en hard zullen meezingen.

Zowel voor de race als na de race.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wat is het toch met de psychologie van de mens. Veel mensen die fan zijn van Formule 1 en Verstappen denken dat hij gaat crashen of de finish niet haalt.

Vanmiddag om 16:30 uur weten we het. Ga zo eerst nog even Formule 3 kijken om 10:30 uur

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:51

TinusTegengas

Formula Racing

Woudloper schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:07:
Wat is het toch met de psychologie van de mens. Veel mensen die van zijn van Formule 1 en Verstappen denken dat hij gaat crashen of de finish niet haalt.

Vanmiddag om 16:30 uur weten we het. Ga zo eerst nog even Formule 3 kijken om 10:30 uur
Van of fan? ;)

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Er valt gewoon niets van te zeggen, als het een race zonder safety cars wordt dan is de kans groot dat verstappen wint. Komen er safety cars dan kan je net dat geluk of pech hebben met waar je rijd, hoeveel je voor de nummer 2 rijd, en wanneer je naar binnen gaat. Laten we in ieder geval hopen dat Max goed weg is en gelijk de goede racelijn voor de achterligger blokkeert, beetje knijpen naar rechts zodat Hamilton buitenom moet, dan krijgen we in ieder geval geen herhaling van Silverstone :9

System | Racing is in my Blood

• DoeEensGek
  • Laatst online: 08-11 20:44
https://streamable.com/lg59p7

:+ Horner vraagt aan Button of hij Russell al gefeliciteerd heeft met zijn "new deal".

• DutchOwnage
Woudloper schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:07:

Mijn gevoel zegt mij dat we om 16.30 uur bij lange na nog niet klaar zijn ;)

Voorbeschouwing van het AD. Leuk geschreven.

https://www.ad.nl/dossier...gische-barriere~a7a2a72e/

[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 05-09-2021 10:44 ]

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 19:38

basvn

Breezand - NHN

F3 gaat ongeveer nu van start

Algemeen race topic Deel 2

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-11 17:31

Amphiebietje

In de blubber

DutchOwnage schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:30:
[...]

Mijn gevoel zegt mij dat we om 16.30 uur bij lange na nog niet klaar zijn ;)
Omdat dan de rellen nadat HAM VER er "per ongeluk" af heeft getikt in de eerste bocht nog niet onder controle zijn? :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als je HAM ergens niet wil hebben, is het rechtsachter je bij een rechtsdraaier. We gaan het zien.

Nu F3 start, kijken of P1 plek kan houden.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-10 14:35
DoeEensGek schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:30:
[Video] https://streamable.com/lg59p7

:+ Horner vraagt aan Button of hij Russell al gefeliciteerd heeft met zijn "new deal".
Wat een eikel :D :D Ik mag hem wel :D

• DutchOwnage
Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:45:
[...]

Omdat dan de rellen nadat HAM VER er "per ongeluk" af heeft getikt in de eerste bocht nog niet onder controle zijn? :P
Dit zou voor velen het absolute nachtmerrie scenario zijn :F . Nee, ik denk gewoon echt een heleboel safetycars en/of rode vlaggen.

• Sniffels
  • Laatst online: 24-10 16:48
In de F3 en W series ging het startlicht vrijwel direct uit, kan iemand dat even doorgeven aan Max? :)

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik denk dat de teams met de pitstop ook goed rekening moeten houden met het verkeer. Op zo’n korte baan kan dat nog wel eens de doorslag geven.

• PWM
  • Niet online

PWM

Sniffels schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:57:
In de F3 en W series ging het startlicht vrijwel direct uit, kan iemand dat even doorgeven aan Max? :)
Vandaag viel me nog mee. Gisterochtend was het echt instant.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

werphengel schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:58:
Ik denk dat de teams met de pitstop ook goed rekening moeten houden met het verkeer. Op zo’n korte baan kan dat nog wel eens de doorslag geven.
Pitstop zou 16/18s gaan kosten (bij 80km/u) die is helaas verlaagd naar 60.
maar ik denk dat er genoeg SC/VSC momenten komen dat je vrij ´goedkoop´ een pitstop kan gaan nemen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-gpybsWUAM0UyL?format=jpg&name=large

1 stopper is het snelste
top10 start allemaal op softs

• Sniffels
  • Laatst online: 24-10 16:48
En is het is te hopen dat de Porsches straks de nieuwe curbstones heel houden, anders kunnen de f1's er lekke banden van krijgen

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Vraag me af of je wat hebt aan een extra pitstop als je toch niet kan inhalen. Positie is het belangrijkste.

Heb op de een of andere manier het gevoel dat de sc/vsc meer aan het eind van de race zullen zijn ivm concetratie verlies. Volgens mij is Zandvoort mentaal en fysiek echt loodzwaar.

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:08
Ik krijg bij de F3 races echt het "old skool" racegevoel, zoals het was voordat DRS er was. Moeilijk om in te halen, een foutje wordt direct afgestraft door grind en/of gras en ronde na ronde zoeken naar een gaatje. Even de neus laten zien links of rechts, maar hem toch net niet er naast kunnen prikken. Het wordt écht een spannende wedstrijd, zoals bijvoorbeeld Imola 2005 tussen Schumacher en Alonso en geen inhaalfestijn.

Ik ben hyped. Heb er zin in! *O*

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en beschikbare banden
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-gsaV4X0AIv-0t?format=jpg&name=large

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

spoiler:
Het zit bij de F3 wel heel dicht bij elkaar. Alsof ze dezelfde motoren hebben.
Jammer voor die Schumacher, wordt er gewoon afgetikt.

Volgende keer graag in Algemeen race topic Deel 2

[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2021 13:14 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• basvn

basvn

Breezand - NHN

spoiler:
[quote]Quad schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:23:
Het zit bij de F3 wel heel dicht bij elkaar. Alsof ze dezelfde motoren hebben.
Jammer voor die Schumacher, wordt er gewoon afgetikt.
[/quote]

Hebben ze ook :) auto´s zijn 100% identiek

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2021 13:15 . Reden: Quote aangepast ]

• MasterMaceMichu
En opvallend: Auto wordt door kraan weggetakeld, auto's mogen gewoon doorrijden on VSC. Dus blijkbaar niet altijd code rood als ze moeten takelen.

3D Print Service || Activated Carbon

• basvn

basvn

Breezand - NHN

MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:25:
En opvallend: Auto wordt door kraan weggetakeld, auto's mogen gewoon doorrijden on VSC. Dus blijkbaar niet altijd code rood als ze moeten takelen.
Zal er aan liggen of ze de auto over de baan moeten gaan tillen, of naar de kraan toe.
hij stond daar al niet zo lekker, maar werd achter het hek bij de kraan gezet. dus weinig risico dan

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

basvn schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:25:
[...]

Hebben ze ook :) auto´s zijn 100% identiek
Aha, dan gaat het dus echt om de coureur. Ik kijk de andere klassen nooit, maar vanwege Zandvoort staat Ziggo Sport nu de hele dag aan. ;)

PVOutput☀️

• sjaool

sjaool

[...]

En raad eens? De F1 is eigendom van een Amerikaans bedrijf... ;)

Ik heb van de week ergens een stukje gehoord en dat klonk best goed.

• PWM
  • Niet online

PWM

basvn schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:07:
[Afbeelding]

1 stopper is het snelste
top10 start allemaal op softs
Ik begreep dat er erg hoge slijtage zou zijn. Dan is 25 ronden op rood toch best lang? Zijn natuurlijk wel de hardste softs die er zijn, maar toch.

• PWM
  • Niet online

PWM

MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:25:
Gisteren werd er ook gewoon een kraanwagen tijdens de wedstrijd achter SC de baan op gereden.

• sjaool

sjaool

PWM schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:40:
[...]

Gisteren werd er ook gewoon een kraanwagen tijdens de wedstrijd achter SC de baan op gereden.
Het is ook de eerste keer dat dat circus op Zandvoort is dus al doende leren ze dingen bij en zullen ze de diverse handelingen optimaliseren om tijd te winnen denk ik zo.

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11 13:09

Zorro

Z

Ik bedacht me net bij het zien van de F3 dat de 10 seconden straf voor "forcing another driver off the track" hier erg goedkoop is. Op de meeste circuits met asfaltuitloop is dat begrijpelijk omdat iemand die er af wordt geduwd dan 1 of hooguit een paar plekjes verliest. Maar hier met die grindbakken is dat direct achteraan of zelfs uit de race als je vast komt te staan.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-11 19:14
Alvast voor straks de F1 LIVE: Dutch GP Build Up met de drivers parade (start om 13.20)

• MasterMaceMichu
sjaool schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:55:
[...]

Het is ook de eerste keer dat dat circus op Zandvoort is dus al doende leren ze dingen bij en zullen ze de diverse handelingen optimaliseren om tijd te winnen denk ik zo.
Nou....Op Zandvoort wordt al een stukje langer geracet, ook met formule auto's, dus dit is niks nieuws voor ze.

3D Print Service || Activated Carbon

• Justevo
  • Laatst online: 09:26
PWM schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:46:
Als je HAM ergens niet wil hebben, is het rechtsachter je bij een rechtsdraaier. We gaan het zien.
Daar een poging wagen is z'n enige kans op de baan. Als je hem aan de binnenkant raakt kom je er vaker beter vanaf. Hamilton gaat over lijken qua onsportiviteit dus het zou me niets verbazen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Justevo schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:04:
[...]
Daar een poging wagen is z'n enige kans op de baan. Als je hem aan de binnenkant raakt kom je er vaker beter vanaf. Hamilton gaat over lijken qua onsportiviteit dus het zou me niets verbazen.
Ik denk dat Hamilton dit weekend wel wat extra op zn hoede is. Wellicht zie ik spoken maar ik heb het idee dat hij met de interviews met Jack en ook na de quali met Guido ietwat ongemakkelijk was. Hij was gewoon aan het stotteren in zn welbekende amazing crowd praatje.

Is de F3 race interessant genoeg om de tijd mee op te vullen tussen nu en de race?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:08:
[...]

Is de F3 race interessant genoeg om de tijd mee op te vullen tussen nu en de race?
Nu live de Porsche Supercup, met Nederlander ten Voorde als leider in dat kampioenschap.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 29 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord