Staat wel vrij ver achterQuad schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:12:
[...]
Nu live de Porsche Supercup, met Nederlander ten Voorde als leider in dat kampioenschap.
Algemeen race topic Deel 2 please voor andere raceklasses dan F1

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik heb er echt zo veel zin in! Had mezelf van te voren niet al te veel verwachtingen gemaakt maar de hype is nu wel groot! Vind dat Zandvoort als circuit echt supergaaf uitpakt, die heuveltjes, kombochten, hoe snel en vloeiend het is, hoe hard elk foutje wordt afgestraft. Ja inhalen zal een uitdaging worden, maar de spanning van auto's die op zoek zijn naar het foutje/gaatje kan immens worden. En dan met de bandenslijtage, strategie, safetycars erbij. Staan ook een paar auto's aardig uit positie dus achterin wordt er ook lekker geknokt.
En dan het sfeertje op de tribune, wat een volksfeest! Zo'n enthousiast publiek, muziek en entertainment, koning en koningin erbij, alles weer fantastisch geregeld natuurlijk. Tenminste geen onzin met in de buitenlucht kapjes op voor gevaccineerde/geteste mensen, gewoon één groot feest
Denk dat ze in het buitenland ook met heel veel plezier zitten te kijken, en dat we er echt heel goed opstaan voor de wereld. Mega zin in vanmiddag!!
En dan het sfeertje op de tribune, wat een volksfeest! Zo'n enthousiast publiek, muziek en entertainment, koning en koningin erbij, alles weer fantastisch geregeld natuurlijk. Tenminste geen onzin met in de buitenlucht kapjes op voor gevaccineerde/geteste mensen, gewoon één groot feest
Denk dat ze in het buitenland ook met heel veel plezier zitten te kijken, en dat we er echt heel goed opstaan voor de wereld. Mega zin in vanmiddag!!
Ik denk dat dit iets te rooskleurig is, om heel eerlijk te zijn. Ja, het zou kunnen werken, maar PER heeft wel vaker achteraan gestart en kwam toen ook niet echt vooruit.streamnl schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:38:
PER op wit starten?
En hem lang genoeg door laten rijden zodat hij misschien toch iets voor Max kan betekenen??
Pijlsnel (=pitlane voor autocorrectie ) voor PER en LAT
Pit lane starts for Perez and Latifi.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 5 september 2021
New Honda power unit for Perez - taking a penalty that was always likely at some stage - but the energy store is a different spec
Front wing/nose assembly is a different spec for Latifi#F1 #DutchGP
[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 05-09-2021 12:34 ]
1 safetycar, vrij aannemelijk, en hij rijdt vooraan.CH4OS schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:26:
[...]
Ik denk dat dit iets te rooskleurig is, om heel eerlijk te zijn. Ja, het zou kunnen werken, maar PER heeft wel vaker achteraan gestart en kwam toen ook niet echt vooruit.
Als ie op wit start heeft ie behoorlijk wat tijd om te wachten op een (V)SC waarbij anderen naar binnen gaan idd.Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:37:
[...]
1 safetycar, vrij aannemelijk, en hij rijdt vooraan.
Maar dan heb je nog een tweede nodig later in de race om zelf naar Rood te wisselen.
Ik denk wel dat RBR iets dergelijks gaat proberen. Op rood naar voren vechten heeft geen zin.
Als er meer met dat idee spelen en vooraan komen op witte bandjes door een (V)SC, dan heeft ie daar wel kans tegen om ze voorbij te kunnen..dat zijn dan toch echt de langzamere jongens waar ie overspeed genoeg op moet hebben.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ja klopt, maar wordt in de wandelgangen niet over een tweestopper gesproken?sanderb schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:47:
[...]
Als ie op wit start heeft ie behoorlijk wat tijd om te wachten op een (V)SC waarbij anderen naar binnen gaan idd.
Maar dan heb je nog een tweede nodig later in de race om zelf naar Rood te wisselen.
Ik denk wel dat RBR iets dergelijks gaat proberen. Op rood naar voren vechten heeft geen zin.
Als er meer met dat idee spelen en vooraan komen op witte bandjes door een (V)SC, dan heeft ie daar wel kans tegen om ze voorbij te kunnen..dat zijn dan toch echt de langzamere jongens waar ie overspeed genoeg op moet hebben.
Zijn jullie ook zo nerveus?
Heb me nog zo gevoeld..........

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ben heel benieuwd naar de start en de clash tussen HAM en VER, als VER die overleeft komt het goed.AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:00:
Ik voel elk weekend hetzelfde bij een VERHAMBOT start in willekeurige volgorde (dus praktisch altijd)...AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:00:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is hier vooral van, als het maar goed gaat. P1, P2 of P3 maakt dan nog niet veel uit, als Verstappen maar finisht, en voor Hamilton.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goed interview met Rosberg op Ziggo nu.
ps: Ziggo jinxed het alweer met die champagne al klaar hebben.
[ Voor 49% gewijzigd door Help!!!! op 05-09-2021 13:11 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mmmm, dit lijkt meer een baan voor rode vlaggen dan voor SC, misschien een korte VSC maar heb in de aanloop naar de zondag opvallend veel rood gezien.Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:37:
[...]
1 safetycar, vrij aannemelijk, en hij rijdt vooraan.
SC met wat tactische pitstops kan nog leuk worden, zin in
De koning en koninging komt ook even kijken. Max laat Maxima de auto even zien.
En een foto natuurlijk.Bensimpel|IA schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:12:
De koning en koninging komt ook even kijken. Max laat Maxima de auto even zien.
Ja Maxima dat is heel smal als je daarin moet kruipen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk dat iedereen dat zelf wel ziet ipv hier een forum als live ticker gebruikt.
Voel mij altijd nerveus voor de start.. Dit was destijds na de crash van Grosjean wel even iets hoger voor het weer afvlakte..AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:00:
Vandaag voel ik hem ook wel iets meer ja, bocht 1 vooral met de start.. Wordt een dag dit
Onder vsc kunnen we hier best veel, meer dan onder sc. De snelheid is vrijwel gegarandeerd omlaag tijdens vsc, tijdens sc kunnen auto's nog op racepace rijden. Of de wedstrijdleiding voor vsc kiest is een 2e uiteraard. SC levert altijd wel meer spektakel ten slottePalingDrone schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:10:
[...]
Mmmm, dit lijkt meer een baan voor rode vlaggen dan voor SC, misschien een korte VSC maar heb in de aanloop naar de zondag opvallend veel rood gezien.
SC met wat tactische pitstops kan nog leuk worden, zin in
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Dit topic is mijn lifelineFrappuccino schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:14:
Ik denk dat iedereen dat zelf wel ziet ipv hier een forum als live ticker gebruikt.
www.google.nl
Je bedoelt als VER in een moment van waanzin met HAM zichzelf van de baan af knikkert?Quad schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:07:
Het is hier vooral van, als het maar goed gaat. P1, P2 of P3 maakt dan nog niet veel uit, als Verstappen maar finisht, en voor Hamilton.
Als beiden eraf vliegen dan kun je in ieder geval een stuk relaxter de rest van de race bekijkenBulletdodger schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:15:
[...]
Je bedoelt als VER in een moment van waanzin met HAM zichzelf van de baan af knikkert?
Desalniettemin fijne race toegewenst allen. Hopelijk een sportieve race. Uiteraard hoop ik dat Hamilton hem pakt maar mocht Verstappen winnen dan heb ik daar vrede mee en gun ik iedereen een mooi feestje
Tesla M3LR '21
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Enkele off-topic posts over artiesten en slootwater zijn opgeruimd.
Iedere race heb ik dit gevoel, volgens mijn vriendin ben ik niet te genieten tijdens de raceAvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:00:

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zo vet met al die vlaggetjes! Wat een sfeer daar.
Als Max hem wint wordt het nog mooier, heb er zo veel zin in.
Zeker zin aan maar ik heb zo’n voorgevoel over een VER HAM touché-incident.Pierre schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:23:
Als Max hem wint wordt het nog mooier, heb er zo veel zin in.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja en dan meteen in ronde 1Gunner schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:24:
[...]
Zeker zin aan maar ik heb zo’n voorgevoel over een VER HAM touché-incident.
Normaal maakt het me niet zo veel uit wie er wint… Ik heb een voorkeur maar als iemand anders wint na een mooie strijd, dikke prima.
Vandaag wil ik wel echt dat Max wint. Voor mijzelf maar zeker ook voor de fans die nu daar zijn.
@degene die daar zijn.
Heel veel plezier daar en Ik wil jullie hier (regio Eindhoven) horen juichen!!!
Sfeertje op het scherm ziet er al goed uit!!
Vandaag wil ik wel echt dat Max wint. Voor mijzelf maar zeker ook voor de fans die nu daar zijn.
@degene die daar zijn.
Heel veel plezier daar en Ik wil jullie hier (regio Eindhoven) horen juichen!!!
Sfeertje op het scherm ziet er al goed uit!!
Gezonde spanning! En vooral benieuwd naar de start en de eerste bochten.AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:00:
Dikke sfeer daar zeg, ik begin m wel te knijpen.
Hopen maar dat de eerste bocht goed gaat en HAM geen kamizkaze actie doet
Hopen maar dat de eerste bocht goed gaat en HAM geen kamizkaze actie doet
Hoop stiekem dat Hamilton en Max er samen afgaan in de Tarzan, het halve publiek afdruipt en we een Ferrari zien winnen.AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:00:
Ik hoop gewoon dat Max zonder incidenten de finish haalt voor de fans en Dan zien we wel op elke plek hij finish.
Gezellige sfeer tijdens dat Hamilton interview.... /s
Erapaz schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:27:
[...]
Hoop stiekem dat Hamilton en Max er samen afgaan in de Tarzan, het halve publiek afdruipt en we een Ferrari zien winnen.

En hopen dat hij een groot genoeg gat kan trekken zodat ie aan de goede kant zit van de undercut die ongetwijfeld gaat volgen met 2 Mercedessen achter hem.Bulletdodger schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:02:
[...]
Ben heel benieuwd naar de start en de clash tussen HAM en VER, als VER die overleeft komt het goed.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Zullen vanmiddag nog wel meer vlaggen te zien zijn, verwacht ik...Bensimpel|IA schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:22:
Zo vet met al die vlaggetjes! Wat een sfeer daar.
Ik denk 3 rode en een flinke reductie in het aantal raceronden
Racesnelheid achter SC mag toch alleen nadat je twee keer de safety car line hebt gepasseerd? (Oftewel: huidige ronde afmaken + nog een hele ronde rijden). Als SC de baan op komt moeten ze dus ook flink snelheid minderen (gelijk aan VSC?) en dan pas na volledige ronde gereden te hebben mogen ze weer eigen tempo rijden. En aangezien de SC meestal relatief langzaam rijdt (naar F1 begrippen) is het veld zo bij elkaar gebracht.Nox schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:14:
[...]
Onder vsc kunnen we hier best veel, meer dan onder sc. De snelheid is vrijwel gegarandeerd omlaag tijdens vsc, tijdens sc kunnen auto's nog op racepace rijden. Of de wedstrijdleiding voor vsc kiest is een 2e uiteraard. SC levert altijd wel meer spektakel ten slotte
Waarbij voordeel van SC dan toch zou moeten zijn dat je wellicht steeds een langere tijd niet kunt werken op de baan, maar het vervolgens wel weer een hele tijd duurt voordat je weer moet stoppen. Waar bij een VSC continu auto's langs (kunnen) komen als er al een grote spreiding was toen de VSC begon.
Ik wens jullie allemaal veel plezier met kijken en ik wens Max de overwinning
Ik ben er wat vroeg bij. maar ik zal weinig reageren, ik wil niks missen van de race
Ik ben er wat vroeg bij. maar ik zal weinig reageren, ik wil niks missen van de race
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ricciardo heeft ook een Juichcape van Jumbo gevonden.Chocoball schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:59:
Alvast voor straks de F1 LIVE: Dutch GP Build Up met de drivers parade (start om 13.20)
[YouTube: F1 LIVE: Dutch GP Build Up]
Bottas achter Verstappen, ik heb er geen goed gevoel bij..
Tis droog, dat scheeltFrank1973 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:33:
Bottas achter Verstappen, ik heb er geen goed gevoel bij..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dan hoop ik dat jij straks keihard je kleine teen stoot.Erapaz schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:27:
[...]
Hoop stiekem dat Hamilton en Max er samen afgaan in de Tarzan, het halve publiek afdruipt en we een Ferrari zien winnen.
Lol, Ricciardo met een Nederlandse cape om!

[ Voor 39% gewijzigd door DoeEensGek op 05-09-2021 13:37 ]
Daniel met de oranje cape

Historisch gezien was Australie ook van Nederland (als ik het goed heb.) dus het kan
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Heb ik vorige week al gedaan, gelukkig op tijd hersteldDrs_Ben schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:34:
[...]
Dan hoop ik dat jij straks keihard je kleine teen stoot.
Niet iedereen is fan van Max en het mag wel wat minder met het carnavalsfeest, het is een GP nota bene.
Als Belg zou ik moeten zweren bij een race op Spa, maar als auto mechanicus en motorsport liefhebber is dit voor mij het hoogtepunt!
Een "ongekend" circuit, kom bochten, nieuw asfalt, banden die er anders niet tussen zitten.
En als ik op Sky kijk, dan zit de sfeer er de laatste dagen er als verschrikkelijk goed in.
Een "ongekend" circuit, kom bochten, nieuw asfalt, banden die er anders niet tussen zitten.
En als ik op Sky kijk, dan zit de sfeer er de laatste dagen er als verschrikkelijk goed in.
Pff, ik word wel een beetje moe vam de leading questions bij de interviews. Van iedereen willen ze vooral horen dat dit het mooiste evenement is sinds ooit, dat Max fantastisch is en dat het circuit fantastisch is.
Laat die mensen toch lekker genieten. Zo te horen vinden de coureurs het ook prachtig.Erapaz schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:36:
[...]
Heb ik vorige week al gedaan, gelukkig op tijd hersteld
Niet iedereen is fan van Max en het mag wel wat minder met het carnavalsfeest, het is een GP nota bene.
Ik ben al lang blij dat de tribunes niet meer leeg zijn, die extra sfeer voegt toch echt wel wat toe.
Wie er moet winnen laat ik in het midden, had het leuk gevonden als er weer een Williams op het podium stond.
Was de koffie vanochtend op?Erapaz schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:36:
[...]
Heb ik vorige week al gedaan, gelukkig op tijd hersteld
Kom op. Je gunt toch elk coureur een overwinning in zijn thuisland.
Max

Welkom bij TVBundin schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:38:
Pff, ik word wel een beetje moe vam de leading questions bij de interviews. Van iedereen willen ze vooral horen dat dit het mooiste evenement is sinds ooit, dat Max fantastisch is en dat het circuit fantastisch is.
Historisch gezien klopt dat nietIllegal_Alien schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:36:
[...]
Historisch gezien was Australie ook van Nederland (als ik het goed heb.) dus het kan.
Wel veel van het land verkend maar niet van Nederland geweest maar goed back on topic.
[ Voor 14% gewijzigd door Dracula op 05-09-2021 13:40 ]
Bij Ziggo hebben ze na 2 dagen nog geen tv met een hogere helderheid gevonden. 
Verder hoor je een heerlijk feest op de achtergrond.
Verder hoor je een heerlijk feest op de achtergrond.
⏩ PVOutput☀️
Het is vooral Jack die dat doet. Denk dat iedereen het erover eens is dat hij geen heel neutrale interviewer isBundin schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:38:
Die dame (van F1TV denk ik? ) doet het een stuk leuker
Beetje offtopic, maar komt er nog een reclame op ziggo? Ik zit er een beetje op te wachten om wat kleine dingetjes te doen tussendoor voor de race begint...
Ja hoor.Pyr0_ schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:40:
Beetje offtopic, maar komt er nog een reclame op ziggo? Ik zit er een beetje op te wachten om wat kleine dingetjes te doen tussendoor voor de race begint...
⏩ PVOutput☀️
Ja nog 2 a 3 keer denk ik.Pyr0_ schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:40:
En natuurlijk komt ie (reclame) er net in de minuut na m'n post
.
Zo ff op pauze dan, kan ik zo lekker skippen ^^
Zo ff op pauze dan, kan ik zo lekker skippen ^^
Dat wel, maar de F1 is nu weer voor het eerst en dat is toch een stukje anders. Andere mensen. Michael Masi en zijn team moeten er ook aan wennen qua vlaggen, SC en VSC etc.MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:00:
[...]
Nou....Op Zandvoort wordt al een stukje langer geracet, ook met formule auto's, dus dit is niks nieuws voor ze.
"When you grow up your heart dies"
Die is gewoon gefixed hoor.TheBrut3 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:44:
Is er al meer bekend over de DRS van Max?
Veel gekleurder als bij Ziggo wordt het nooit. Maar goed, men is daar misschien ook gigantisch vol van überhaupt de races op Zandvoort. De kijkers hebben ze wellicht hard nodig, zolang het nog kan.Help!!!! schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:08:
Goed interview met Rosberg op Ziggo nu.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2021 13:46 ]
Heeft ie toch niet nodig deze raceTheBrut3 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:44:
Is er al meer bekend over de DRS van Max?
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Hoe max zo rustig kan blijven is ongekend.
Lijkt me wel handig voor het lappen van achterblijvers e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door warp op 05-09-2021 13:48 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En daar is de FIA weer met een aanpassing van de regels. Blijkbaar was er dus een of meerdere teams bezig met andere teams blokkeren om normaal hun pitstraat in of uit te rijden.
FIA directive due to cramped pit lane. Any team that “impedes another car in the fast lane or prevents another car from stopping in or leaving its allocated pit-stop position may be considered an infringement of the principles of fairness” and a breach of the sporting code
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 5 september 2021
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is denk ik ook grotendeels waarom hij zo succesvol is.Bensimpel|IA schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:48:
Hoe max zo rustig kan blijven is ongekend.
Poah Nyck de Vries, jammer man.
⏩ PVOutput☀️
Denk aan dat pilonnetje van Mercedes.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:48:
En daar is de FIA weer met een aanpassing van de regels. Blijkbaar was er dus een of meerdere teams bezig met andere teams blokkeren om normaal hun pitstraat in of uit te rijden.
[Embed]
Dan heb je Sky F1 nog nooit goed bekeken en beluisterd.CH4OS schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:45:
[...]
Veel gekleurder als bij Ziggo wordt het nooit. Maar goed, men is daar misschien ook gigantisch vol van überhaupt de races op Zandvoort. De kijkers hebben ze wellicht hard nodig, zolang het nog kan.
Wat vind je jammer?Quad schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:49:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Niet echt, er werd over gesproken dat deze zo smal was. Goed dat ze dit dus al voor zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:48:
[Embed]
Als het over zijn antwoord gaat voor wie hij is, dan vind ik dat hij netjes heeft geantwoord.Quad schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:49:
Zoiets hoor je niet te vragen. Niet fair.
Politiek correcter ga je aan antwoorden niet krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Ja inderdaad laag van ziggo. Nyck werkt voor Mercedes. Kun je niet vragen om zijn eigen glazen in te gooien.streamnl schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:51:
[...]
Als het over zijn antwoord gaat voor wie hij is, dan vind ik dat hij netjes heeft geantwoord.
dit werd net al bij ziggo behandeld bitboxen zijn hier veel kleiner monaco is het 6m hier maar 4 meter waardoor als een team 2 auto`s tegelijk innen haalt bij saftycar ander teams worden benadeeld.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:48:
[Embed]
dit is deze race vooral in het nadeel van mercedus aangezien die 2/3 staan redbullheeft max buiten voor perez er is
Ik snap hem wel, maar hij is nu al te ver heen in de PR mangel van Mercedes...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hij had 'm kunnen verwachten, zeg gewoon Hamilton voor het team.streamnl schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:51:
[...]
Als het over zijn antwoord gaat voor wie hij is, dan vind ik dat hij netjes heeft geantwoord.
⏩ PVOutput☀️
Je hebt een Merc t-shirt aan, je gaat een kans krijgen om onder hun hoede een jeugddroom werkelijkheid te laten worden. Daarnaast heb je Max, hij is ook Nederlander en doet dingen voor dit land en de sport die nooit zijn vertoond waar waarschijnlijk ook zijn race hart van gaat kloppenQuad schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:51:
[...]
Politiek correcter ga je aan antwoorden niet krijgen.
Hele oneerlijke vraag.
Het double stacken schijnt idd verboden te zijn ivm de kleine pitboxen. Dus daar heeft Mercedes een potentieel voordeel minderDaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:48:
[Embed]
/too slow
Je moet aan Max ook niet vragen of hij Monster energy lekker vind.
I served in a company of heroes.
Helemaal eens. En typisch Kamphues weer om vervolgens toch nog eens door te drammen, nadat Doornbos er ook al tussen sprong.streamnl schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:51:
[...]
Haha die Ricciardo is ook een halve kaaskop geworden in z'n Jumbo juichpak
Een SC situatie zal denk ik ongeveer net zo verlopen als dat in Brazilië het geval was. Laat op het gas voor Tarzan zoals Olav al zei.
LOL is ook niet lekkerVuvuzela schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:53:
Je moet aan Max ook niet vragen of hij Monster energy lekker vind.
Hoop vooral dat de top tien elkaar niet van de baan rijdt en we echt een mooi strategisch gevecht krijgen. Max op 1 zou top zijn maar als Lewis hem in een direct gevecht fair verslaat is dat gewoon hoe het is.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
*knip*Melkunie schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:53:
[...]
Helemaal eens. En typisch Kamphues weer om vervolgens toch nog eens door te drammen, nadat Doornbos er ook al tussen sprong.
Let op je taalgebruik aub en commentaar op ziggo etc. dat weten we nu wel.
[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2021 14:01 ]
Heeft meerdere redenen. Ondanks dat hij nu ook Formule E kampioen is, zie ik hem nog niet heel gauw naar de F1 komen. Met name vanwege sponsoring. En ik heb zo het idee, dat endurance racing (hij rijdt ook bij G-Drive in ELMS en is test- en reservecoureur bij Toyota in het WEC) hem beter ligt.streamnl schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:45:
Ik blijf het jammer vinden dat Nyck (nog) geen auto heeft bij F1
Toch lijkt Nyck nu dichter bij een F1 stoeltje te zijn dat ooit.
Al heeft Giovinazzi dat weer een beetje tegengewerkt gisteren..
Al heeft Giovinazzi dat weer een beetje tegengewerkt gisteren..
[ Voor 34% gewijzigd door Vuvuzela op 05-09-2021 13:58 ]
I served in a company of heroes.
er gaan wat geruchten over een stoeltje bij alfa met bottas zou wel leuk zijn!CH4OS schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:56:
[...]
Heeft meerdere redenen. Ondanks dat hij nu ook Formule E kampioen is, zie ik hem nog niet heel gauw naar de F1 komen. Met name vanwege sponsoring. En ik heb zo het idee, dat endurance racing (hij rijdt ook bij G-Drive in ELMS en is test- en reservecoureur bij Toyota in het WEC) hem beter ligt.
Zag ik nu net Billy Monger in een flits bij Ziggo.
Waarom zou Nyck in willen stappen bij Williams, Alfa of Haas? Albers moest en zou ook vanuit DTM bij Mercedes overstappen naar F1, carrière was vrijwel over na jaar Minardi en half jaar Spyker.CH4OS schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:56:
[...]
Heeft meerdere redenen. Ondanks dat hij nu ook Formule E kampioen is, zie ik hem nog niet heel gauw naar de F1 komen. Met name vanwege sponsoring. En ik heb zo het idee, dat endurance racing (hij rijdt ook bij G-Drive in ELMS en is test- en reservecoureur bij Toyota in het WEC) hem beter ligt.
Edit: Sorry tweakdude.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |