...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Vroeger zeker nooit via een Duitse zender een race gekeken? Die waren minstens zo erg, ik spreek geen Italiaans maar verwacht op Monza precies hetzelfde. Allemaal gekleurd, in ons geval oranjeCH4OS schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:45:
[...]
Veel gekleurder als bij Ziggo wordt het nooit. Maar goed, men is daar misschien ook gigantisch vol van überhaupt de races op Zandvoort. De kijkers hebben ze wellicht hard nodig, zolang het nog kan.
Omdat hij bij een top team geen kans gaat krijgen. Dus als hij F1 wil rijden, zal hij zich op moeten werken.Toewan schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:01:
[...]
Waarom zou Nyck in willen stappen bij Williams, Alfa of Haas? Albers moest en zou ook vanuit DTM bij Mercedes overstappen naar F1, carrière was vrijwel over na jaar Minardi en half jaar Spyker.
Hier staat alles al klaar (lees: koud). Zometeen nog twee vrienden verwelkomen en dan gaan we racen! BAM!
F1 blijft de absolute top.. zelfs een jaar in een minder team is al best een groot ding.Toewan schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:01:
[...]
Waarom zou Nyck in willen stappen bij Williams, Alfa of Haas? Albers moest en zou ook vanuit DTM bij Mercedes overstappen naar F1, carrière was vrijwel over na jaar Minardi en half jaar Spyker.
Edit: Sorry tweakdude.
I served in a company of heroes.
Enige kans die hij zou hebben zou zo'n Russel situatie zijn. Maar lijkt me sterk dat Mercedes dan niet weer voor Russel kiest en Williams de ruimte geeft om het op te lossen.chevsticks schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:01:
[...]
Omdat hij bij een top team geen kans gaat krijgen. Dus als hij F1 wil rijden, zal hij zich op moeten werken.
Probleem met de F1 is, dat achteraan ook wel achteraan is en zonder een duidelijk talent je je eigenlijk niet echt kunt opwerken. Al zou hij in dit geval met Williams misschien nog goed wegkomen lijkt het het dit seizoen. (toch niet altijd achteraan)
Is inderdaad zoals @Vuvuzela zegt, wel de absolute top, en kan hem in de rest van z'n carrière misschien ook wel helpen wanneer je F1 op je CV hebt staan. Wel een grotere kans om als 3e rijder in te mogen vallen wanneer één van de eerste 2 rijders wegvallen, wanneer je al wat races in de tas hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door TIGER1125 op 05-09-2021 14:08 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UZHPMpxeXpCWSyTCwq7vuKiM.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OWBI0TTQA9kLozCGoEq82Nyy.jpg?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Klopt, maar is het rijden in een achterhoede team in F1 waard om je fabriekscontracten bij Mercedes en bij Toyota te verbreken?chevsticks schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:01:
[...]
Omdat hij bij een top team geen kans gaat krijgen. Dus als hij F1 wil rijden, zal hij zich op moeten werken.
Heeft hij te weinig "stroepwaffels" gegeten vergeleken met de rest van de coureurs?lochpatje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:08:
Oh oh Max opgeroepen door de FIA.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Meer info? En hoe komen jullie hier bij?lochpatje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:08:
Oh oh Max opgeroepen door de FIA.
was live te zien op ziggo.
en nee er was niets aan de hand
Het bewijs dat je als uitkeringstrekker ook gewoon naar de F1 kan.g0tanks schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:05:
Het Koninklijke gezin op bezoek bij de garage van Max:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hij liep langs de FIA hospitality en werd even naar binnen geroepen door Todt, waarschijnlijk voor een selfie of iets dergelijks.
Of Todt had een leuke meme op zijn telefoon staan die hij even aan Max wou laten zien
Jean todt is niet even zomaar een stropdas heHKLM_ schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:11:
[...]
Max ging net even een gebouwtje van de FIA in voor een selfie met een stropdas.
Niet "een stropdas" maar de hoogste baas van de FIA himself.HKLM_ schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:11:
[...]
Max ging net even een gebouwtje van de FIA in voor een selfie met een stropdas.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Exact dezelfde gedachte hier! "Hey knul, ik heb hier een icoontje op m'n scherm, help me ff"Mel33 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:09:
Moest Jean Todt een update op zijn telefoon geïnstalleerd hebben? Had max vast wel tijd voor om even te doen voor hem. Zo relaxed hij is.
Steam/Epic: Deurstopper
Ik had gemist wie het wasBensimpel|IA schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:12:
[...]
Jean todt is niet even zomaar een stropdas he

Cloud ☁️
Jij mag toch ook wel langskomen wanneer je neef een feestje geeft?mark-k schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:11:
[...]
Het bewijs dat je als uitkeringstrekker ook gewoon naar de F1 kan.
fRedBull International Assistance?Bensimpel|IA schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:12:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nope.Bensimpel|IA schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:12:
[...]
Die moet je zeer zeker te vriend houden

Wellicht nav pillon bij Mercedes zoals gisteren ergens gepost werdDaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:48:
En daar is de FIA weer met een aanpassing van de regels. Blijkbaar was er dus een of meerdere teams bezig met andere teams blokkeren om normaal hun pitstraat in of uit te rijden.
[Embed]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Pinkham in interview met Max na gebrabbel over stroopwafels.
Nog even oefenen luv.
Verder heb ik er totaal geen zin in ofzo hoor.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Zonder de Oranjes (wat je ook van hun vindt) had hier niet eens een circuit gelegen.mark-k schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:11:
[...]
Het bewijs dat je als uitkeringstrekker ook gewoon naar de F1 kan.
Dus iets meer respect is wel op zijn plek.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Maar ik zie het dit keer niet in de tv-gids van Canvas staan? Kan ik het nog ergens anders kijken misschien?
Was het niet het hele weekend gratis via F1TV of ziggo?Silent Thunder schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:19:
De vorige keer heb ik via Canvas de GP van Belgie kunnen kijken (ik heb verder geen Ziggo of een speciaal sport-abbo, enkel basis pakket van KPN).
Maar ik zie het dit keer niet in de tv-gids van Canvas staan? Kan ik het nog ergens anders kijken misschien?
Ziggo heeft het kanaal opengegooid toch? Wellicht ook in hun app. Misschien staan er tips voor je in het waar te kijken topic.Silent Thunder schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:19:
De vorige keer heb ik via Canvas de GP van Belgie kunnen kijken (ik heb verder geen Ziggo of een speciaal sport-abbo, enkel basis pakket van KPN).
[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 05-09-2021 14:20 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Voor 20.000 gulden wil ik ook wel even een paar telefoontjes doen.. dus dat respect?AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:18:
[...]
Zonder de Oranjes (wat je ook van hun vindt) had hier niet eens een circuit gelegen.
Cloud ☁️
Verwijderd
You say that like it's a good thing ...AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:18:
[...]
Zonder de Oranjes (wat je ook van hun vindt) had hier niet eens een circuit gelegen.
Dan hadden we gewoon nog een echte straatrace gehad, leve de republiek!AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:18:
[...]
Ziggo is dit weekend ook beschikbaar voor niet Ziggo klanten.Silent Thunder schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:19:
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Pff wat een bullshit, geen van die mensen heeft ook maar iets te maken met dit circuit, ik ga echt geen respect geven aan een stel personen die via via misschien familie zijn van iemand die misschien eens wat gedaan heeft om dit circuit neer te leggen.AvK schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:18:
[...]
[ja ja I know offtopic modjes maar zoiets wil ik toch even op reageren]
Alleen krijg JIJ dan niks voor elkaar...HKLM_ schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:20:
[...]
Voor 20.000 gulden wil ik ook wel even een paar telefoontjes doen.. dus dat respect?
Canvas is een Belgische zender. Die zenden altijd de eigen GP uit. Zandvoort ligt niet in Vlaanderen, en die wordt dus niet op Canvas uitgezonden.Silent Thunder schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:19:
Klopt maar dat respect is gewoon ver te zoeken als je via een wazige constructie 20K opstrijkt.MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:21:
[...]
Alleen krijg JIJ dan niks voor elkaar...
Cloud ☁️
KPN iTV: Kanaal 233Silent Thunder schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:19:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zandvoort ligt niet in Vlaanderen nee?Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:21:
[...]
Canvas is een Belgische zender. Die zenden altijd de eigen GP uit. Zandvoort ligt niet in Vlaanderen, en die wordt dus niet op Canvas uitgezonden.
Zandvoort is net zoals Monaco maar dan aan zeeSilent Thunder schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:22:
[...]
Zandvoort ligt niet in Vlaanderen nee?Maar duidelijk dan, was het de vorige keer dus een gelukstreffer. Ik ga eens zoeken naar het Ziggo kanaal..
Gezien de oranje rook was de tassencontrole niet waterdicht
[ Voor 26% gewijzigd door PalingDrone op 05-09-2021 14:25 ]
Kan me voorstellen dat als ze dat tijdens de race doen, de boel stil gelegd wordt.
Tomorrow is not today!
Kan nooit gezond zijn.Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:27:
Wat zit er eigenlijk in dat spul, gevaarlijk voor de gezondheid?
Max die prikkende/tranende ogen krijgt van de oranje rook en daardoor de bocht uitvliegt…
Waardoor HAM wint

Troep eersteklasAmphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:27:
I have no special talent. I am only passionately curious.
hjs schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:24:
Is dat die zangeres achter Buxton, die het volkslied gaat zingen?
:strip_exif()/f/image/WwghRwoAHPvpLrxV2xPwc84N.jpg?f=fotoalbum_large)
Die lijken door het circuit te zijn neergelgdAmphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:26:
Straks gaat de GP niet door omdat het zicht wordt belemmerd door de oranje rook.
:strip_exif()/f/image/12hF0TVqQc0tFGgDsUulkkGp.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb echt te doen met een astmatische zandhagedis, die inmiddels ook al hartstikke doof is geworden.Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:26:
Straks gaat de GP niet door omdat het zicht wordt belemmerd door de oranje rook.
Valt wel mee. Schijnt alleen slecht te zijn voor bepaalde zandhagedissen.Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:27:
Lijkt wel op Davina ja. Ben erg benieuwd naar haar versie van het volkslied.
Leek net ook te zien dat die in het wit Armin is, Armin komt van bij de Buuren even kijken
Die is denk ik ook al eens bij Red Bull op bezoek geweest een aantal jaartjes terug, toen Ricciardo er nog was?
Die stond toen zelfs in de pitbox te draaien toch?RobertMe schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:30:
[...]
Leek net ook te zien dat die in het wit Armin is, Armin komt van bij de Buuren even kijken
Die is denk ik ook al eens bij Red Bull op bezoek geweest een aantal jaartjes terug, toen Ricciardo er nog was?
Dat was ook wel apart...
3 rondjes achter de safetycar, overwinning en p1 in kampioenschap, kan het feest gelijk van start.Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:26:
Dat lijkt meer op finish vuurwerkDJTimo schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:29:
[...]
Die lijken door het circuit te zijn neergelgd![]()
[Afbeelding]
Kunnen "we" trots op zijn!
Kaliumnitraat, suiker en een kleurstof.Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:27:
"When you grow up your heart dies"
Maar even goed van genieten want de sh*tstorm die na dit evenement gaat uitbreken zal niet te min zijn.MasterMaceMichu schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:32:
De organisatie en publiek krijgt van alle internationale media enorm veel respect.
Kunnen "we" trots op zijn!
Daar was ik ook even over aan het twijfelen ja, of hij toen niet ook had gedraaid in de pitbox. Maar Red Bull heeft natuurlijk altijd bekend gestaan als party team, en altijd de muziek keihard op staan in de pitbox. Dus dat ze eens een keer Armin van Buuren zelf laten draaien i.p.v. dat ze een Spotify playlist opzetten met zo'n muziek is niet heel gek.SuBBaSS schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:31:
[...]
Die stond toen zelfs in de pitbox te draaien toch?
Dat was ook wel apart...

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
En over 14 dagen blijkt dat er niemand besmet is geraakt tijdens dit evenement. Dan is al het gezeik om niks geweest.SuBBaSS schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:33:
[...]
Maar even goed van genieten want de sh*tstorm die na dit evenement gaat uitbreken zal niet te min zijn.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
So. It's official.jan390 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:06:
Officieele announcement over PU change van Perez:[Afbeelding]
Another RedBull sandwich
F1 heeft niets met versoepelingen uit het betreffende land te maken. Dat was van de week besproken. Ze hebben hun eigen regels die ze hanteren over alle circuits om niet continue weer de verschillende maatregelen te moeten accepteren. Tot einde van het seizoen veranderd de F1 bubbel niet.StefanVerkerk schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:32:
Voordeel van dat de maatregelen in Nederland al meer versoepeld zijn dan in andere landen is dat de gridwalk bij zowel Sky (met Nico Rosberg) als bij F1TV (Will Buxton) allebei daadwerkelijk op de grid plaatsvind. Lekkere chaos weer op de grid nu met pers, vips, coureurs, teams, etc.
Kan me nog herinneren dat het in de UK ook een shitstorm van besmettingen zou worden na Freedom day. Dat viel ook wel mee. Dus ik hoop vooral dat het nu ook weer mee valt, zodat er ook weer wat festivals door kunnen gaan.sjaool schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:34:
[...]
En over 14 dagen blijkt dat er niemand besmet is geraakt tijdens dit evenement. Dan is al het gezeik om niks geweest.
Wel een heel grote sandwichVerwijderd schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:34:
[...]
So. It's official.
Another RedBull sandwich
Laten we het hopen ja.sjaool schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:34:
[...]
En over 14 dagen blijkt dat er niemand besmet is geraakt tijdens dit evenement. Dan is al het gezeik om niks geweest.
Maar het zal meer om de "zij wel, wij niet?" gaan vermoed ik.
Welke sh*tstorm verwacht je?SuBBaSS schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:33:
Maar even goed van genieten want de sh*tstorm die na dit evenement gaat uitbreken zal niet te min zijn.
Tot nu toe gaat het allemaal top.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik las iets van 100k$ per jaarmavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:36:
Hoeveel zou zo'n mevrouw dat als hulpje van Hamilton altijd meeloopt ongeveer verdienen?
Zover ik het dit weekend begrepen heb is dat Kimi geen twee weken in quarantaine moet omdat hij al 2x gevaccineerd is. Wat ik op F1TV hoorde was dat dat in andere landen anders zou zijn geweest met de daar geldende regels. Ik heb in ieder geval het idee dat de maatregelen op Zandvoort wat minder streng zijn dan anders als ik het zo zie.Erazzzer schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:34:
[...]
F1 heeft niets met versoepelingen uit het betreffende land te maken. Dat was van de week besproken. Ze hebben hun eigen regels die ze hanteren over alle circuits om niet continue weer de verschillende maatregelen te moeten accepteren. Tot einde van het seizoen veranderd de F1 bubbel niet.
Nouja, F1 zal zich wel aan de regels van het land moeten houden. Het is natuurlijk niet dat het circuit ineens een onafhankelijke staat is als F1 er is. Maar F1 lijkt over het algemeen wel een strenger beleid te hebben dan dat er vaker lokaal is. En is uiteraard ook niks mis mee, en wat "versoepelingen" daarin zijn ook wel fijn. Ook dat een tijdje terug bij interviews de mondkapjes af mochten waardoor je weer wat meer emotie zag.Erazzzer schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:34:
[...]
F1 heeft niets met versoepelingen uit het betreffende land te maken. Dat was van de week besproken. Ze hebben hun eigen regels die ze hanteren over alle circuits om niet continue weer de verschillende maatregelen te moeten accepteren. Tot einde van het seizoen veranderd de F1 bubbel niet.
Je bedoelt Angela Cullen, ook zijn Fysio: 140.000$mavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:36:
Hoeveel zou zo'n mevrouw dat als hulpje van Hamilton altijd meeloopt ongeveer verdienen?
Ben ik de enige die vind dat zij als een verliefde groupie om lewis heen dartelt?jan390 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:39:
[...]
Je bedoelt Angela Cullen, ook zijn Fysio: 140.000$
Zou het als monteur soms echt super irritant vinden. Wil je aan de auto sleutelen staat zij weer in de weg
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Bier, bitterballen en borrelnootjes staan hier klaar!
[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 05-09-2021 14:41 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Moet ie nog over racen praten ook.
Voor 140k loop ik ook als een verliefde groupie om HAM heen.Player1S schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:41:
[...]
Ben ik de enige die vind dat zij als een verliefde groupie om lewis heen dartelt?
Zou het als monteur soms echt super irritant vinden. Wil je aan de auto sleutelen staat zij weer in de weg
Nou hebben engineers ongeacht de industrie ook altijd wel wat te zeiken is mijn ervaringPlayer1S schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:41:
[...]
Ben ik de enige die vind dat zij als een verliefde groupie om lewis heen dartelt?
Een engineer die niet doet alsof hij (of zij) het wiel uitgevonden heeft of alles beter denkt te weten, is waarschijnlijk geen engineer.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |