Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
[ Voor 14% gewijzigd door WhatsappHack op 05-09-2021 14:45 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Eens hoor. Dit vind ik ook niet bij ons landje passenWhatsappHack schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:45:
Met alle respect, maar dit soort Amerikaanse taferelen met volkslied over the top gezongen vind ik oprecht walgelijk. Maar ieder z’n ding.
PSN: xMaurice93
Iedere race heeft dit, is echt niet speciaal voor Nederland. Alleen laat ziggo het normaal niet zienWhatsappHack schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:45:
Met alle respect, maar dit soort Amerikaanse taferelen met volkslied over the top gezongen vind ik oprecht walgelijk. Maar ieder z’n ding.
Sorry, ik kan niet lezen. Met je eens
[ Voor 6% gewijzigd door chevsticks op 05-09-2021 14:46 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Artiesten lijken altijd er een sport van te maken een volkslied te vernaggelen.
Ik verwachte weer Mental Theo er doorheen.SuBBaSS schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:45:
Wat? Wilhelmus in de remix?
Hoop dat Gasly een goede start heeft
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Fysio, mentale coach, PA, klankboard, vriendin (niet romantisch) etc, etc...jan390 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:39:
[...]
Je bedoelt Angela Cullen, ook zijn Fysio: 140.000$
Zij betekent echt heel veel voor Lewis. Zij zorgt simpel gezegd dat hij zich maar op 1 ding hoeft te concentreren en op niks anders. Je kan er neerbuigend over doen maar ik geloof wel dat het heel belangrijk is voor een topcoureur.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
at your service
Ik ook wel hoor.PWM schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:46:
We hebben ook wel het saaiste volkslied van de wereld. Vond het wel prima zo.
Het is wat ge-"soldaat van oranje"-iseerd wat mij betreft maar zeker niet verkeerd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De snelheid (voor zover dat erin zit.) werd er teveel uitgehaald...Help!!!! schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:47:
Ze gebruikt beetje teveel vibrato naar mijn smaak maar wel mooi.
Ik probeer niet alleen voor Max te kijken, wil altijd wedden op meerdere paarden, maar het is wel moeilijk.
Ja, nationale regels zijn leidend. Maar de F1 wijkt niet van hun eigen maatregelen af als deze wel versoepeld zijn in het land. Daarom moet iedereen ook nog verplicht een mondkapje op.RobertMe schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:38:
[...]
Nouja, F1 zal zich wel aan de regels van het land moeten houden. Het is natuurlijk niet dat het circuit ineens een onafhankelijke staat is als F1 er is. Maar F1 lijkt over het algemeen wel een strenger beleid te hebben dan dat er vaker lokaal is. En is uiteraard ook niks mis mee, en wat "versoepelingen" daarin zijn ook wel fijn. Ook dat een tijdje terug bij interviews de mondkapjes af mochten waardoor je weer wat meer emotie zag.
Sowieso is Tom dit weekend door zijn expertise over deze baan veel in the picture en doet dat IMO erg goed.Dadona schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:47:
Op dit soort momenten vind ik die Tom Coronel wel echt een mooie vent.
Sowieso schrijf je zo!
Zullen zo Jumbo ook nog wel krijgen.
Als je nu net als ik op de tribune zat tussen alle hossende figuren op Nederlandse muziek, crinch, dan zou je mijn sentiment misschien wat beter begrijpen. Het is echt heel erg dit.streamnl schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:38:
[...]
Was de koffie vanochtend op?
Kom op. Je gunt toch elk coureur een overwinning in zijn thuisland.
Max
En daar waren net de beelden 😂SmithNL schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:55:
[Afbeelding]
De obligate molen & Amsterdam shots voor de leader zijn alweer gemaakt!
Mja, nu is ons volkslied dan ook wel het meeste treurige volkslied qua melodie. Laat een dj dan een remix doen, kans dat het dan nog wat wordt is groter.Erazzzer schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:46:
Volkslied gezongen in Super Bowl traditie.
Artiesten lijken altijd er een sport van te maken een volkslied te vernaggelen.
Davina had iig wel nagedacht over haar eigen outfit.
Perez gaat voor een verassende inhaalrace zorgen. Bottas weer een magere start en gasly p3.HollowGamer schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:47:
Prachtig dat die mannen geëmotioneerd zijn.
Ik probeer niet alleen voor Max te kijken, wil altijd wedden op meerdere paarden, maar het is wel moeilijk.
Tis ook niet mijn smaak ,maar als de meerderheid het prima vind, dan is het primapjlgt schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:47:
Vind haar zingen meer schreeuwen eigenlijk, maar goed schijnbaar zijn er zat mensen die het wel mooi vinden.
Fijne race iedereen!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik vind deze uitvoering mooier dan die standaard die er altijd wordt gespeeld.The_Butler schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:47:
Ik vond het volkslied iig een kippevel momentje, netjes gedaan - zin in!
Smaak zal verschillen, maar ik vind ons volkslied zo vlak, deze maakt het toch wel sterker.
Wil wil wil wil wil helmuuuus ‘bam bam bam bam’Joosie200 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:48:
[...]
Mja, nu is ons volkslied dan ook wel het meeste treurige volkslied qua melodie. Laat een dj dan een remix doen, kans dat het dan nog wat wordt is groter.
We hebben gewoon niet het nummer om mee te zingen inderdaad. Niet erg ook
Als er iets is wat ik niet deed, was hier neerbuigend over te doen, waarom denk je dat ik haar naam ken?Barre73 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:47:
[...]
Fysio, mentale coach, PA, klankboard, vriendin (niet romantisch) etc, etc...
Zij betekent echt heel veel voor Lewis. Zij zorgt simpel gezegd dat hij zich maar op 1 ding hoeft te concentreren en op niks anders. Je kan er neerbuigend over doen maar ik geloof wel dat het heel belangrijk is voor een topcoureur.
Echt een topper.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Moet alles hossen zijn tegenwoordig?Joosie200 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:48:
[...]
Mja, nu is ons volkslied dan ook wel het meeste treurige volkslied qua melodie. Laat een dj dan een remix doen, kans dat het dan nog wat wordt is groter.
Er zijn overigens al remixen van, maar erg vrolijk word ik daar persoonlijk niet van.
Dan heeft die mevrouw het slim bekeken. Ik zou het misschien zelfs voor een vipkaart wel willen doen. Da's best een mooi salaris om wat met paraplu's te staan en wat hand- en spandiensten te doen.jan390 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:39:
[...]
Je bedoelt Angela Cullen, ook zijn Fysio: 140.000$
Ik ga er dan ook maar vanuit, dat de schroefjesaandraaier aan de linkerkant van de achtervleugel ook een vorstelijk salaris heeft. Wat een bedragen gaan er in die sport om.
Mwah, met een goede speedelec lukt dat wel. Station Heemstede-Aerdenhout naar Z'voort lukte me vroeger met wat goede wind op een fiets met drie versnellingen en geen accu ook in minder dan een half uur...hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:48:
RedBull reclame voor de fiets naar Zandvoort, lijkt me een beetje laat als je nu nog op de fiets stapt...
Dan ben je straks wel gemakkelijk te herkennen.Erapaz schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:48:
[...]
Als je nu net als ik op de tribune zat tussen alle hossende figuren op Nederlandse muziek, crinch, dan zou je mijn sentiment misschien wat beter begrijpen. Het is echt heel erg dit.
Je bent dus de enige die zit
(Grapje, ik wens je toch veel plezier daar)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Iedereen klaar om geschiedenis geschreven te zien worden? En mocht Max winnen, 2x!

Iedereen vast een fijne race gewenst.

Veel plezier allen.
10 miljoen?hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:50:
Denk dat Ziggo wel eens een kijkcijferrecord kan gaan pakken. Hoeveel miljoen voor de buis nu?
Na al die jaren, komt ie komt ie niet? Ja hij komt, opbouw, lukt het op tijd? Ja dat lukte. Dan Corona....aaaaaaa uitstel!!!!
Maar dan toch, vandaag, mag ik het meemaken dat er een nederlandse GP wordt gehouden.
WAUW!!!!!!!
exited, hopelijk dat max het lukt......
Enfin, allemaal ONT ZET TEND veel plezier vandaag allemaal!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Treurig of niet, maar het minste wat je als artiest kan doen is je aan de melodie en tempo houden. Die onnodige pauzes en verbastering van de melodie maken het alleen maar tenenkrommend. Maar goed, zoals ik al zei, dat lijkt tegenwoordig normaal te zijn. De Super Bowl heeft ook al jaren geen fatsoenlijk volkslied gehoord.Joosie200 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:48:
[...]
En ze krijgt er toch niet voor betaald, wat dus achteraf wel terecht blijkt
Nee hoor. Slechts 2x geplast afgelopen 30 minuten....werphengel schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:51:
Ben ik de enige of zijn er meer die echt DOODZENUWACHTIG zijn.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Lol, ze doet echt wel wat meer dan alleen een paraplu vast houden hoor. Een PA is gewoon voltijd baan en je moet er ook veel voor opofferen.mavaros schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:50:
[...]
Dan heeft die mevrouw het slim bekeken. Ik zou het misschien zelfs voor een vipkaart wel willen doen. Da's best een mooi salaris om wat met paraplu's te staan en wat hand- en spandiensten te doen.
Ik ga er dan ook maar vanuit, dat de schroefjesaandraaier aan de linkerkant van de achtervleugel ook een vorstelijk salaris heeft. Wat een bedragen gaan er in die sport om.
Daarom zenden ze al drie dagen de F1 uit.hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:50:
Denk dat Ziggo wel eens een kijkcijferrecord kan gaan pakken. Hoeveel miljoen voor de buis nu?
Het is best treurig dat het ook de laatste is, al hoop ik dat de ZS crew meegaat naar de nieuwe zender. Snap nog steeds niet waarom ViaPlay niet gewoon de ZS tak heeft opgekocht.
Zuurstofflessen staan in de hoek, evenals een stapel papieren zakken om door te hyperventileren.. de eerste keer de Tarzan in en daarna de Hugenholz wordt wel een hartverzakking denk ikwerphengel schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:51:
Ben ik de enige of zijn er meer die echt DOODZENUWACHTIG zijn.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het leent zich ook niet zo lekker voor "four on the floor".HollowGamer schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:50:
[...]
Moet alles hossen zijn tegenwoordig?
Er zijn overigens al remixen van, maar erg vrolijk word ik daar persoonlijk niet van.
Het is 'gewoon' een stemmig stuk.
Had ook veel liever als de Italiaan mee kunnen brullen met een opzwepend lied maar we hebben het er maar mee te doen.
Laat die malloot alsjeblieft in Brabanttlpeter schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:51:
Ik had liever de snollebollekes gehad in plaats van het volkslied maarja dat kan niet.
Ook geen fan van Michelle, maar als je als land voor de wereldpers staat is dat alsnog 100 x beter dan dat alternatief
Als Mercedes de F3 hebben bestudeert weten ze nu dat:
1. Het fout kan gaan als Bottas zich verremd in T1
2. Ze Max in de Hufenholtzbocht een subtiel tikje kunnen geven.
Ik heb er zin in! Fijne race allemaal!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
2 miljoen ziggo. 2 miljoen KPN. 2 miljoen andere kanalen. Zoiets denk ik
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
HET IS EEN GEPLACEERD EVENEMENT, GEEN FESTIVAL!14:36
"It's like being at a festival," admits Christian Horner about the atmosphere. You can certainly see why!
Dan staat er dat ik 6 euro moet betalen.
De oranje walks zijn wel bekend. Maarja Snollebollekes met corona is minder geslaagd.HollowGamer schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:50:
[...]
Moet alles hossen zijn tegenwoordig?
Ik word sowieso niet vrolijk van ons volkslied. Liever een up tempo ala Frankrijk/Italia.
Hopelijk lijnt Max zijn red bull alvast schuin op met de neus naar rechts. Asap Lewis blokken door de binnenkant te kiezen.
@jan390jan390 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:50:
[...]
Als er iets is wat ik niet deed, was hier neerbuigend over te doen, waarom denk je dat ik haar naam ken?
Echt een topper.
Sorry, die was ook niet voor jou bedoeld. Ik had een paar posts daaronder moeten quoten waar iemand het had over een verliefde bakvis of zoiets.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Serieus, 0,0% sarcasme. Mooi om te zien.
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2021 14:59 ]
Veel plezier iedereen, we gaan zo dan eindelijk beginnen!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Er zit een knop op je tv/monitor daarvoor.Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:55:
Is er een Ziggo optie om bij beelden van de tribune een zwart beeld te tonen? Tennenkrommend dit...
Staat tussen je flessen azijn in het keukenkastjeAmphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:55:
Is er een Ziggo optie om bij beelden van de tribune een zwart beeld te tonen? Tennenkrommend dit...
Heb niet het gevoel dat ze veel mensen daar overtuigd hebben...
Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:55:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MQhU1j1cVv9L0TTsBTOkR06t.jpg?f=user_large)
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ja, met de aan/uit knopAmphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:55:
Verwijderd
PSN: xMaurice93
Veel plezier allemaal
Snap wel dat maar 2% met de auto komt. Het is net fort Zandvoort.
Ja die wilden de tarzanbocht blokkeren maar daar heeft easytoys een 'stokje' voor gestoken.hoevenpe schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:56:
Iemand Extinction Rebellion nog gezien?
Heb niet het gevoel dat ze veel mensen daar overtuigd hebben...
Wat een spanning heb ik hier op de bank met een biertje zeg.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Sorry hoor maar waarom?Amphiebietje schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:55:
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |