Awh.. Nee hier echt super luid pit grandstand.. Was echt een beetje trots op de fans en Nederlanderschevsticks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
[...]
Guido sprak het publiek wel toe, maar kon niet echt boegeroep horen hier op de pc.
In de highlight die ze net lieten zien was ie gewoon open, alleen op s/f gelijk dichtHeijmenberg99 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
Ik weet 100% zeker dat de DRS echt niet open was net na de laatste bocht.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hoe zou dat dan werken eigenlijk? Tellen ze nog nauwkeuriger dan in 1000e, of is het dan degene die de tijd het eerst zet, blijft boven de ander?gambieter schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:26:
HAM reed exact de tijd die VER in zijn eerste rondje deed, die -0.038 in rondje 2 was nodig.
Jammer dat Perez het weer verkloot heeft.
Ik gok op dramavhal schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
Poooaaah dat scheelt niks. Helaas geen p1 maar knap gereden van Hamilton. Hopelijk blijft het morgen fair in bocht 1.
Als mensen het nou ook nog menen, ipv het alleen te doen om sportief over te komenDoeEensGek schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
[...]
Klein beetje boe geroep, maar ook applaus en gejuich hier op de tribune richting hem.
Afgaande op Jerez 1997 wel. Toen waren er 3 met dezelfde tijd en degene die die tijd als eerste zette had toen pole.GoldenBatt schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:28:
[...]
Volgens mij niet toch? Stel dat max die snellere tijd niet meer had gezet, dan hadden ze beide de zelfde tijd. In dat geval is het toch zo dat diegene die de tijd als eerste neer zet ook eerste start?
sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
[...]
Ik doel op de verschillende milieuclubjes die elke mogelijkheid aangrijpen om rechtszaken aan te spannen en die bodemprocedure die nu nog loopt.
Dat heet rechtstaat. Ik kijk graag naar deze GP maar alleen als deze aan de regels voldoet waar de rest ook aan moet voldoen.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Dat was volgens mij van z'n 1e ronde in Q3BM schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:31:
[...]
In de highlight die ze net lieten zien was ie gewoon open, alleen op s/f gelijk dicht

PSN: xMaurice93
Dat is wel het verschil tussen winnen op sportief vlak en een slechte verliezer.mr_petit schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
Max had expres heel langzaam in/uit de pitstraat kunnen rijden om te proberen beide MERC's hun moment te kunnen laten missen om hun uiteindelijke kwalificatieronde te kunnen laten missen (dus niet snel genoeg over finish komen).
Dat mag natuurlijk niet, maar Hamilton deed imo iets vergelijkbaars op de hungaroring geloof ik.
Toen was Max nog net op tijd, maar kon Checo net niet op tijd over de finish komen doordat Hamilton heel langzaam reed.
(zo staat dat in mijn geheugen althans)
Zorg dat je zelf harder rijd in plaats van ervoor te zorgen dat je tegenstander geen tijd kan neerzetten.
Volgens mij meten ze in tienduizendsten, en anders gaat het op volgorde van neerzettenLA-384 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:32:
[...]
Hoe zou dat dan werken eigenlijk? Tellen ze nog nauwkeuriger dan in 1000e, of is het dan degene die de tijd het eerst zet, blijft boven de ander?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Klopt, morgen Doornbos.Vuvuzela schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Wie gaat de interviews morgen doen? Misschien Doornbos? die praat wat soepeler.
Ik heb hem voor de vierde keer gekeken en hij zat weer dicht… wacht, ik probeer het nog een paar keer….BM schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:31:
[...]
In de highlight die ze net lieten zien was ie gewoon open, alleen op s/f gelijk dicht
Waarom zouden ze het moeten menen? Een sportief applaus is toch beter dan boe geroep? ….poor Leno schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:32:
[...]
Als mensen het nou ook nog menen, ipv het alleen te doen om sportief over te komen![]()
Nee dat is echt niet waar. Teruggekeken. Blijft in bocht 14 en rechte stuk helemaal dicht.BM schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:31:
[...]
Gaat wel in DRS1 open (het rechte stuk terug na het scheivlak tussen bocht 10 en 11)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Volgens mij ligt de finishlijn eerder dan de startlijn...
Xbox
Eerste bocht? Dit wordt waarschijnlijk twee rondes duwen en trekkenMaurice079 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:32:
Laat het nu toch eens alsjeblieft normaal blijven in de eerste bocht morgen. Nog meer carnage trek ik niet (net als dit topic).
@BM hele stuk niet open geweest.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 04-09-2021 16:34 ]
Ah dat jasjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
[...]
Ik doel op de verschillende milieuclubjes die elke mogelijkheid aangrijpen om rechtszaken aan te spannen en die bodemprocedure die nu nog loopt.

Ik ben echt pro-natuur hoor, maar met dit soort dingen slaat het weer helemaal lekker door

Nee dit is lekker bemoedigendMikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:33:
[...]
Eerste bocht? Dit wordt waarschijnlijk twee rondes duwen en trekken
@BM hele stuk niet open geweest.
PSN: xMaurice93

Wat een spannende qualy. Hopen dat de race net zo spannend wordt.
En Perez. Juist op dit circuit heb je je teammate eigenlijk hard nodig, jammer dat ie het weer laat afweten. Vind hem toch wel erg tegenvallen. Nu valt vrijwel elke teammate waarschijnlijk tegen naast Max, maar toch. Hij heeft nog niks echt laten zien, waarom dat contract verlengd is begrijp ik dan ook niet zo. Wellicht was er geen alternatief, denk ik dan.
Nou ja.
Go Max!
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door dawg op 04-09-2021 16:34 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zag het net op reddit dat Marko dit gezegd heeft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De hightlight was van een ander rondje. De DRS bleef dicht, Punt.BM schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:33:
[...]
Volgens mij ligt de finishlijn eerder dan de startlijn...
Dat had het verschil waarschijnlijk wel wat groter gemaakt, vergeten of een defect?
Misschien was die replay dan uit een ander rondje, maar dan moeten ze dat ook niet als zodanig herhalen
In dat geval heeft de F1 als hightlight een shot van zijn 1e run in Q3 gepakt, ipv de pole rondecaspervc schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:33:
[...]
Ik heb net teruggespoeld . Geen DRS in laatste ronde
100% dat in het shot net op TV de DRS open ging na de laatste bocht
Xbox
Ik merk hier echt 0,0 van haat richting hem. Beetje boe geroep, overgrote deel klapte voor hem.poor Leno schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:32:
[...]
Als mensen het nou ook nog menen, ipv het alleen te doen om sportief over te komen![]()
Ging over andere opmerkingen eerder.thekingmatt3 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:33:
[...]
Waarom zouden ze het moeten menen? Een sportief applaus is toch beter dan boe geroep? ….
Screenshot is na de finish lijn toch?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Spreek je morgen tijdens/na de race wel weerDoeEensGek schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:35:
[...]
Ik merk hier echt 0,0 van haat richting hem. Beetje boe geroep, overgrote deel klapte voor hem.
Nee, net er voor.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wel DRS open tussen bocht 10 en 11 in laatste ronde.caspervc schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:33:
[...]
Ik heb net teruggespoeld . Geen DRS in laatste ronde
Ik zie net op ziggo dat hij maar half/kwart open gaat op rechte stuk. Duidelijk iets technisch.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Case (en DRS) closedKenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:35:
Bij de replay van robert en rob zit ie ook dichf
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Bij Ziggo nu te zien dat het vanaf het begin dicht blijft.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Slim, hij staat tenslotte al zo goed als achteraan nu.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:34:
Blijkbaar neemt Perez een nieuwe PU en start die achteraan.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zou een goede beslissing zijn. Blijf me toch wel verbazen over het team voor de 2e rijder van RB, daar laten ze het toch iets te vaak afweten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:34:
Blijkbaar neemt Perez een nieuwe PU en start die achteraan.
Nee, dan had er meer verschil tussen hem en Hamilton gezeten, hij was dan nog sneller geweest.hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:37:
Dus met DRS in de laatste kombocht was Max P2 geweest.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar RBR, ga die DRS klep eens snel fixen. Dit kan niet hoor in Nederland.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tering, dat was wel onnodig close zeg!
En props voor Guido. Gelijk afkappen die trieste mensen. Die gaan maar voetbal kijken ofzo. Een individu uitfluiten van afstand is zo triest.
Fijn dat het merendeel van het publiek en zeker ook Hamilton het zo sportief oppakken. Je zag duidelijk de zenuwen bij Hamilton tijdens het ook interview.
Als je voorop rijdt in de race heb je geen DRS nodig!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:38:
Dus Max was waarschijnlijk nog eens 0,2s sneller.
Maar RBR, ga die DRS klep eens snel fixen. Dit kan niet hoor in Nederland.![]()
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max zijn DRS bleef dicht, dan had Hamilton langer voordeel gehad.chevsticks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:38:
Nee, dan had er meer verschil tussen hem en Hamilton gezeten, hij was dan nog sneller geweest.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
.ScorpionSquad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:32:
[...]
offtopic:
Dat heet rechtstaat. Ik kijk graag naar deze GP maar alleen als deze aan de regels voldoet waar de rest ook aan moet voldoen.
offtopic antwoord: ik raad je aan om even naar de podcast van Grand Prix radio van afgelopen week te luisteren dan krijg je te horen met wie ze van doen hebben gehad bij de laatste rechtszaak.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Wel als je het hele veld op een ronde zet.PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:40:
[...]
Als je voorop rijdt in de race heb je geen DRS nodig!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Blue flags! Blue flags!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:40:
[...]
Wel als je het hele veld op een ronde zet.
Hamilton kreeg een tow van Bottas, hij reedt niet eens in de buurt van Verstappen. Dus had niks uitgemaakt.hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:40:
[...]
Max zijn DRS bleef dicht, dan had Hamilton langer voordeel gehad.
Denk dat hier in rondje 20 ofzo het achterveld al wordt gelapt (misschien nog wel eerder?). Dan is DRS we handigPatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:40:
[...]
Als je voorop rijdt in de race heb je geen DRS nodig!
Ik vond het meevallen op tv. Het is dat giedo iets zei van 'comon guys' anders had ik er niks van gemerkt. Was ook geen reden tot boe geroep nu overigens, iedereen heeft gereden voor wat hij waard was....AequitasII schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:39:
Hij had normaliter drie tienden onder z'n tijd moeten zitten. Eerste run foutje overstuur.
Tering, dat was wel onnodig close zeg!
En props voor Guido. Gelijk afkappen die trieste mensen. Die gaan maar voetbal kijken ofzo. Een individu uitfluiten van afstand is zo triest.
Fijn dat het merendeel van het publiek en zeker ook Hamilton het zo sportief oppakken. Je zag duidelijk de zenuwen bij Hamilton tijdens het ook interview.
Toto zei net bij Sky dat er gelukkig geen boe-geroep was..... Dus het leek op tv misschien erger dan het was.Vos schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:41:
Tribune Tarzan waren enkele boe roepers, maar verder allemaal klappen. Het klappen overstemde het compleet.
Was enorm luid gejuich.. En terechtbierbabouter schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:42:
[...]
Toto zei net bij Sky dat er gelukkig geen boe-geroep was..... Dus het leek op tv misschien erger dan het was.
Maar Max wat is het een held hier in Nederland zeg.. Veel voetbal gezien en geweest maar dit publiek hier.. Dikke props
- DaniëlWW2
- Niet online

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Het voordeel van korte baantjes, je hebt zo een achterblijver te pakkenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:40:
[...]
Wel als je het hele veld op een ronde zet.
Zelfs Guido van der Garde riep tijdens het interview 'Oh, come on, guys' toen het boegeroep goed te horen was.bierbabouter schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:42:
Toto zei net bij Sky dat er gelukkig geen boe-geroep was..... Dus het leek op tv misschien erger dan het was.
- DaniëlWW2
- Niet online
En dan had Max alsnog pole gehad want eerste.Riderider schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:44:
Als max in Q3 de tweede keer niet zijn tijd had verbeterd dan hadden max en lewis exact dezelfde tijd gehad. Max verbeterde namelijk 0.038 en lewis zit er nu 0.038 achter
Hail to the king baby!
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, daar dacht ik juist van te begrijpen dat het boe best aanwezig was, terwijl hij op kwam het meer als klappen nog was.CH4OS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:44:
[...]
Zelfs Guido van der Garde riep tijdens het interview 'Oh, come on, guys' toen het boegeroep goed te horen was.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens Van der Garde zei Verstappen dat hij zelf al een fout maakte met opchakelen waardoor DRS niet open ging.plizz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:46:
Ik lees op skysport dat MAX DRS problemen had in laste bocht. Dus hij kon geen DRS gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 04-09-2021 16:49 ]
Twee anderen (waaronder ik) riepen het ook al in het topic, maar het DRS-verhaal was belangrijker op dat moment.Bart-Willem schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:38:
Is het iemand al opgevallen dat als Verstappen zijn ronde niet verbeterd zou hebben, Hamilton exact dezelfde tijd als Verstappens oude tijd gereden zou hebben?

It was good for Honda, some extra exposure
Familie LEC heeft sowieso al een leuk weekend, broertje van Jaques was knap succesvol eerder vandaagurk_forever schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:46:
Hebben de Ferrari's geen tweede ronde gedaan in Q3? In de zijbalk stonden ze als in pit en zonder finish vlag?
sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:40:
[...]
offtopic:
offtopic antwoord: ik raad je aan om even naar de podcast van Grand Prix radio van afgelopen week te luisteren dan krijg je te horen met wie ze van doen hebben gehad bij de laatste rechtszaak.
Eerste en laatste wat ik persoonlijk erover zeg, ik heb me nogal gestoord aan de 'oorlog' tussen de twee kampen, en de vele 'suggesties' (doodsbedreigingen) richting de aanklagers. Het betreft gewoon recht, wees blij dat we (nog) een rechtsstaat hebben. Maar inderdaad, rechtsstaat. Het maakt niet uit wie er procedeert. De uitspraak ging dan ook niet omtrent de vergunning m.b.t. stikstof, die loopt nog. Het was te kort dag. Dat MOB procedeert maakt geen verschil voor de uitspraak. Daarnaast is het principe van de rechtsstaat dat een ieder voor het recht gelijk is.
Wie is Jaques Leclerc dan?PalingDrone schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:48:
Familie LEC heeft sowieso al een leuk weekend, broertje van Jaques was knap succesvol eerder vandaag
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 04-09-2021 16:50 ]
broertje van. Heeft vanmorgen F3 gewonnenCH4OS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:49:
[...]
Wie is Jaques Leclerc dan?Ik ken wel een Charles Lecerc?
[ Voor 3% gewijzigd door Heijmenberg99 op 04-09-2021 16:50 ]
Apart, lijkt maar een kiertje open te gaan en dan weer dicht, nouja meer downforce bij het uitacceleren zullen we maar zeggen....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:47:
Voor de duidelijkheid, geen DRS.![]()
[Embed: 2021-09-04 16-19-30]
https://streamable.com/on0coh
Zie mijn edit.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:50:
[...]
broertje van. Heeft vanmorgen F3 gewonnen
CH4OS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:49:
[...]
Wie is Jaques Leclerc dan?Ik ken wel een Charles Lecerc? En Arthur Leclerc die de eerste F3 race won.

Zijn wat mensen vooral aan het zoeken hier.stylezzz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:42:
[...]
Ik vond het meevallen op tv. Het is dat giedo iets zei van 'comon guys' anders had ik er niks van gemerkt. Was ook geen reden tot boe geroep nu overigens, iedereen heeft gereden voor wat hij waard was....
Kerel heeft een superrondje neergezet en verdient er alle credits voor.
CH4OS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:49:
[...]
Wie is Jaques Leclerc dan?Ik ken wel een Charles Lecerc? En Arthur Leclerc die de eerste F3 race won.

Die ja whehe, biertje hakte er aardig in
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Duidelijk inderdaad. Sommigen kunnen zich alleen negatief uiten blijkbaar.... of het nou giedo is die de verkeerde vragen stelt of boegeroep uit het publiek. Goed is het nooitSuBBaSS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:50:
[...]
Zijn wat mensen vooral aan het zoeken hier.
Kerel heeft een superrondje neergezet en verdient er alle credits voor.
Volgens mij gaat het feest goed los daar. Zin in morgen! Want dan zit ik er ook
Ja, dit is wat Horner ook net zei, DRS ging maar een fractie open.PalingDrone schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:50:
[...]
Apart, lijkt maar een kiertje open te gaan en dan weer dicht, nouja meer downforce bij het uitacceleren zullen we maar zeggen....
Hail to the king baby!
Ik zag 'm net bij ziggo voorbij komen. I stand correctedDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:47:
Voor de duidelijkheid, geen DRS.![]()
[Embed: 2021-09-04 16-19-30]
https://streamable.com/on0coh
Xbox
Denk dat er al een hoop mensen weg zullen gaan... Maar is na de W series ook nog de F3 race 2 om 17.55.Bensimpel|IA schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:54:
Blijven er nog mensen voor de w series of loopt het circuit langzaam leeg?
Charles Steward was er ook hoorde ik.PalingDrone schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:51:
[...]
![]()
![]()
Die ja whehe, biertje hakte er aardig in
Tis erg leeg.. Misschien is iedereen pissenBensimpel|IA schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:54:
Blijven er nog mensen voor de w series of loopt het circuit langzaam leeg?
Ik blijf lekker zitten is nog de W en de F3 race 2.. Vanochtend was dat echt genieten
We hebben meer positiviteit nodig dus nu met zijn allen think happy thoughts...stylezzz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:53:
[...]
Duidelijk inderdaad. Sommigen kunnen zich alleen negatief uiten blijkbaar.... of het nou giedo is die de verkeerde vragen stelt of boegeroep uit het publiek. Goed is het nooit
Volgens mij gaat het feest goed los daar. Zin in morgen! Want dan zit ik er ook
"When you grow up your heart dies"
* PalingDrone is al ouwelul, zat nog met Charles Villeneuve in mijn hoofdBensimpel|IA schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:55:
[...]
Charles Steward was er ook hoorde ik.
En het is Charly Steward btw

[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 04-09-2021 16:58 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |