I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Wat een fantastische pole!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:37
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Whut?Henvar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:21:
Weer tow van Bot. Die 38 duizendste is gekleurd
I have no special talent. I am only passionately curious.
Flickr PSN ID= cheironnl
Had die niet nodigcaspervc schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:22:
Waarom gebruikte Max geen DRS in sector 3?
"When you grow up your heart dies"
Tow van BOT.cheiron schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:22:
Wow, niet verwacht dat Hamilton zo dicht bij zou komen. Vet dit!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij had juist een heel goede towNotSoSteady schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:23:
Hamilton had toch amper een tow van Bottas?
PSN: xMaurice93
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
We doen ons best!Dadona schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:21:
Heerlijk, dat publiek horen terwijl de microfoon naar Max open stond.
Zag hem net wel open staan.PjotrStroganov schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:24:
Verstappen zijn DRS deed het niet blijkbaar?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dit.. echt zo sneu .mr thee schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:25:
Zielige figuren
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Neejanvanmil schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:25:
Had Hamilton nu een tow van bottas in de laatste ronde?
Het scheelt natuurlijk wel als je een tweede man hebt die je een tow kan geven...Maurice079 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:24:
Die tweede ronde van Hamilton. Je kunt er gewoon gif op innemen hoor. Die man zit er gewoon altijd bij
Want? Ik hoor amper boe-geroepmr thee schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:25:
Zielige figuren
Dit rondje van m net was gewoon geniaal. Ondanks dat ie geen pole heeft.
Mij viel het niet op, maar het werd door meerdere mensen opgemerkt op een ander forum.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Jammer dat Perez het weer verkloot heeft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nog even terug gekeken maar stond niet open na de Arie Luyendykbocht.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hoezo? HAM kreeg applaus... Mag dat ook al niet?mr thee schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:25:
Zielige figuren
Geniet er maar goed van want het zou zomaar de eerste en laatste keer kunnen zijn dat dit mogelijk is.Krukar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:25:
Wat een beelden zo met VER in beeld en die juichende oranje massa erachter. Dit is toch legendarisch.
Begon eerst met groepje boe die snel overstemd werden door andere. Hoort het olav nu ook zeggen.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:27:
[...]
Hoezo? HAM kreeg applaus... Mag dat ook al niet?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Het was heel duidelijk. Guido was er snel bij, en terecht. Lewis verdiend net zoveel applaus als Max hier. Max kent het circuit perfect, dat is zijn voordeel. Lewis had een kleine tow misschien. Boeiend. Beide toppers van dit moment. Respect.
Nope, zijn naam moet gescandeerd worden alsof hij de keizer van de wereld is.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:27:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Krijgt hij ook ingefluisterd van de FOM denk ik.twiFight schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:27:
Giedo had wel even wat betere vragen kunnen voorbereiden hoor.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die vent kan echt goed rijden. Punt.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:26:
Respect voor HAM hoor. We weten het nu wel met die vage dingen die ie heeft uitgehaald.
Dit rondje van m net was gewoon geniaal. Ondanks dat ie geen pole heeft.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Er was wat boe geroep, todat giedo even come on guys riep.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:27:
[...]
Het leek er wel even mee te beginnen maar werd in de kiem gesmoord en met applaus afgesloten toen hij wegliep.mnarijnm schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:26:
Damn that was enjoyable to watch!! Ik waardeer ook de applaus en geen boegeroep van de fans met de interview van Hamilton!
Ja, gelukkig doet het publiek gewoon sportiefmnarijnm schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:26:
Damn that was enjoyable to watch!! Ik waardeer ook de applaus en geen boegeroep van de fans met de interview van Hamilton!
Hamilton is degene die dit seizoen interessant maakt, want anders was Verstappen met 2 vingers in z'n neus wereldkampioen geworden. Dit seizoen is zo mooi om te zien, dat is mede door Hamilton, rookies die opkomen. Hier hebben we lang op gewacht toch? Spanning, Zandvoort op de kalender. Alles komt samen dit seizoen, ik ben een blij en gezegend mens.
Volgens mij niet toch? Stel dat max die snellere tijd niet meer had gezet, dan hadden ze beide de zelfde tijd. In dat geval is het toch zo dat diegene die de tijd als eerste neer zet ook eerste start?gambieter schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:26:
HAM reed exact de tijd die VER in zijn eerste rondje deed, die -0.038 in rondje 2 was nodig.
Jammer dat Perez het weer verkloot heeft.
Huh wat?sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:27:
[...]
Geniet er maar goed van want het zou zomaar de eerste en laatste keer kunnen zijn dat dit mogelijk is.
De vragen zijn altijd vh niveau lik mijn vestje imhotwiFight schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:27:
Giedo had wel even wat betere vragen kunnen voorbereiden hoor.
I have no special talent. I am only passionately curious.
“Het is een beetje een klein Monaco, maar dan aan zee”
Waar ligt Monaco dan aan Olav?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 5% gewijzigd door dglavimans op 04-09-2021 16:29 ]
Kansloos publiek.Sebastiaannn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Volgens mij werd er volle bak boe geroepen maar werd de mic snel dichtgedraaid en er een juichbandje afgespeeld, matig.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zwaar circuit zo te zien, ben benieuwd morgen!
Whatever.
Ik doel op de verschillende milieuclubjes die elke mogelijkheid aangrijpen om rechtszaken aan te spannen en die bodemprocedure die nu nog loopt.
Was geen juichbandje hoor?Sebastiaannn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Volgens mij werd er volle bak boe geroepen maar werd de mic snel dichtgedraaid en er een juichbandje afgespeeld, matig.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
I served in a company of heroes.
Nope, het merendeel is toch gewoon sportief publiekSebastiaannn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Die rechtszaak over dat natuurgebied is uitgesteld tot na dit weekend volgens mij. Zou dus kunnen dat daar alsnog een verbod uit komt. We hopen hier allemaal natuurijk van niet maar we moeten er wel rekening mee houden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Aan de Middellandse OceaanRivanov schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:28:
LOL
“Het is een beetje een klein Monaco, maar dan aan zee”
Waar ligt Monaco dan aan Olav?
Guido sprak het publiek wel toe, maar kon niet echt boegeroep horen hier op de pc.dglavimans schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Echt was er boe-geroep voor Hamilton op tv? Onze hele vak was super luid aan het juichen eigenlijk
Klein beetje boe geroep, maar ook applaus en gejuich hier op de tribune richting hem.Reinier schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:26:
Ik vind dat Hamilton het vrij sympatiek doet. Geen gezeur en zieligdoenerij
Dan heb jij een andere replay dan ikRichard117 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Replay. DRS wel open bij Max, ging op de streep weer dicht.
Dat mag natuurlijk niet, maar Hamilton deed imo iets vergelijkbaars op de hungaroring geloof ik.
Toen was Max nog net op tijd, maar kon Checo net niet op tijd over de finish komen doordat Hamilton heel langzaam reed.
(zo staat dat in mijn geheugen althans)
"man is not truly one, but truly two,"
Vandaar dat ie zoveel verliest...
EDIT: Op ziggo zegt Doornbos net "omdat Max zijn DRS het in de laatste run niet deed". Maar dat klopt dus maar half. Eerst DRS sector is ie open.
Ff onboard kijken of Max wel op het knopje drukt ;-)
[ Voor 40% gewijzigd door vliegnerd op 04-09-2021 16:31 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Werd gelukkig wel afgekapt en uiteindelijk alsnog applaus.mr thee schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:25:
Zielige figuren
:fill(white):strip_exif()/f/image/JEdOc6Hq7S5XQwSjjzvlimEU.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Vreemde replay heb jij dan. Ik heb nu een aantal keer gekeken en hij was dicht. Ook Doornbos geeft aan dat die dicht was.Richard117 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Replay. DRS wel open bij Max, ging op de streep weer dicht.
En Hamilton die m van rechts aan de binnenkant mikt en doorschiet ?Harmen schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Nice, Max staat nu wel aan de goede kant morgen. (links)
Alleen Hamilton met drs in het laatste stuk en Max zonder.jan390 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
Hamilton exact dezelfde tijd als Max in zijn eerste run. Bizar.
72 ronden opperste concentratie. Nu rijden ze dan wel wat langzamer dan in de kwalificatie maar toch, een foutje is snel gemaakt. Ik verwacht nog wel een paar keer een rode vlag, VSC of SC.Harmen schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:29:
Nice, Max staat nu wel aan de goede kant morgen. (links)
Geen probleem die rechtzaak, de rechter vind het grote belang en economie belangrijker.Krukar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
[...]
Die rechtszaak over dat natuurgebied is uitgesteld tot na dit weekend volgens mij. Zou dus kunnen dat daar alsnog een verbod uit komt. We hopen hier allemaal natuurijk van niet maar we moeten er wel rekening mee houden.
Dan morgen maar op P1 blijven rijden de hele race, heeft hij hem ook niet nodigAlxRoelofs schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:31:
Volgens Ziggo deed Max zijn DRS het niet in de laatste run.
Dat was zeker weer dat juichbandjeCH4OS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:30:
[...]
Werd gelukkig wel afgekapt en uiteindelijk alsnog applaus.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/DiqS3OCbBTE6Hs8Labc9vAbt.png?f=fotoalbum_large)