Wie had dat gedacht. Twee weken geleden de sleutel van ons appartement gekregen. Knop om, verstand op (bijna) nul en gaan. Vandaag worden de nieuwe meubels geleverd.
De grote 'klussen' zijn klaar: In alle ruimtes de vloer, muren, gordijnen en rolgordijnen incl. (vloeken mag niet) kooflijsten. Allemaal zelf gedaan. Kan geen kit meer zien.
Alleen heeft zwager met langnek de muren glad geschuurd op dag één. Nee hij heeft geen lange nek
Gisteren is de keuken opgeleverd. We zijn er zeer tevreden mee.
Nog te doen:
- badkamer andere meubel, spiegel, kraan. Vandaag vanuit de bouw worden de eerdere vernielde tegels gevoegd en de glaswand afgekit. Ook klaar. Dan zijn er geen restpunten meer over.
- slaapkamer schuifdeuren, storemax rails al bevestigd
- alle lampen, electrische gordijnen 'ff' inregelen. O ja wifi mesh installeren en glasaansluiting ook nog activeren
- achterwand/tegels keuken (vandaag)
- In de tussentijd ook zo'n beetje alle spullen al overgehuisd. Paar grote dingen nog vrijdag met een busje.
- en nog te doen, wat ik nu vergeet...
als we er eenmaal wonen vanaf vrijdag:
- eigen ontwerpje wandkapstok nog maken en plaatsen
En dan recupereren de komende dagen/weken.
Nádat de vloer was gelegd kwam ik eracter dat de kozijnen 1-2 centimeter naar boven kunnen worden geplaatst...Dan had ik de PVC vloer er onderdoor kunnen leggen. Nu old-skool alles op maat gemaakt rond de kozijnen. Achteraf logisch, maar vooraf helemaal niet over nagedacht, terwijl ik het wist...met te veel zaken tegelijk bezig geweest.
De beste steun en toeverlaat showt even de keuken/woonkamer:
[
Voor 17% gewijzigd door
Brains Bush op 13-03-2024 05:26
]