• NRDSCHLF
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 21:53
Het komt er inderdaad op neer dat ik wellicht gelijk heb maar toch eieren voor mijn geld zal moeten kiezen... een nieuwe (goede) stucadoor vinden die binnen 3-4 maanden kan beginnen zal lastig zijn in mijn regio en de nieuwe offerte zal aanzienlijk duurder zijn.

Het is inderdaad een harde werker waarbij de 'administratieve taakjes' in het weekend en avonden plaatsvinden. We zullen het er maar mee doen denk ik dan :)

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:27
NRDSCHLF schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 13:48:
Het komt er inderdaad op neer dat ik wellicht gelijk heb maar toch eieren voor mijn geld zal moeten kiezen... een nieuwe (goede) stucadoor vinden die binnen 3-4 maanden kan beginnen zal lastig zijn in mijn regio en de nieuwe offerte zal aanzienlijk duurder zijn.

Het is inderdaad een harde werker waarbij de 'administratieve taakjes' in het weekend en avonden plaatsvinden. We zullen het er maar mee doen denk ik dan :)
En wellicht wat nazorg erin fietsen?
In de trant van "het is niet de prijs die we hadden afgesproken, ik begrijp echter dat het een turbulente markt is n betaal het verschil daarom bij. Kom jij dan een keer terug over [periode-x] om scheuren te verhelpen?"

• Sincere1983
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Helaas hebben wij een schrijven gekregen van onze aannemer ivm. De situatie in het midden-oosten en op ons elektra net.
Zie onder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0C-bxpYktK2RKqIXmUKb9KWsy14=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lcAFLZ2ov7KPcBqi5KOL7JPv.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihJwf-NufX6zyqz20bs4TZ4oUE0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JJnibdvQXIivKSdxfvLgArUx.jpg?f=user_large

Ik ben benieuwd naar jullie advies in deze? Vooralsnog is het vooral indekken voor een mogelijke situatie in de toekomst die tot een vertraging zal leiden.
Hebben ze hier een punt vwb. Overmacht en wat is wijsheid om als reactie te sturen?
Pagina: 1 ... 371 372 Laatste

Let op:
Dit topic is voor projectmatige woningbouw. Zelfbouw kan in Ervaringen met het bouwen van een eigen huis - Deel 3
Discussie over master - slave installatie en het bouwbesluit mag in Master - slave in nieuwbouw en het bouwbesluit

To kookgroep or not to kookgroep. Discussie staat hier: Het grote kookplaat aansluiten topic Je hebt minder kans om het aan te laten passen dan je denkt.