Oh best veel reacties.
Ik reageer even in 1 post.
Wij hebben kavel 5 van 5 kavels gekocht. De laatste in de rij. En op dit moment op een hoek.
Kavel 6 twijfelt de gemeente over of ze die in de verkoop gaan gooien en als ze dat doen dan eind 2026 pas.
Die komt dus al 1 kant naast ons, misschien ooit.
De andere 4 kavels heb ik van 3 een omgevingsvergunning gezien.
Twee x een omgevingsvergunningen op het kavel naast ons, 1x in juli 2024 en 1x in november 2024.
Maar van alle 4 de kavels naast ons is er nog 0 gebeurt.
Geeft ons lekker de ruimte.
Onze omgevingsvergunning is van februari 2024 overigens.
In principe hadden mijn buren dus vanaf begin dit jaar kunnen beginnen.
Onze verhuis staat voor as zaterdag gepland.
Binnen is het, op de kasten van de meubelmaker na, helemaal af dan.
Maar de tuin nog niet. We hebben twee raskatten die ik, vanwege catnapping, zeker op eigen terrein wil houden.
Dus lang wachten met de erfafscheiding of iets losjes weg zetten zit er niet in.
Ons kavel is uitgezet door de gemeente (waarvan we het gekocht hebben, het kadaster is nog niet geweest).
Helaas zijn de stratenmakers nu bezig met de definitieve straat aan te leggen en missen we de voorste twee piket (?) paaltjes. Maar we kunnen die opnieuw laten uitzetten.
De achterste paaltjes staan er nog wel in.
Overigens hebben de stratenmakers ook een opritje gelegd voor alle kavels en die beginnen/stoppen waar de voorste piket paaltjes stonden.
[edit]
Heb net even de kadaster stukken gedownload.
Die van mijzelf en die van de buren.
Op de plek waar de namen van mij en mijn vrouw staan (ieder 1/2 staat er netjes). Staat er bij mijn buren niks.
Dus die zijn nog niet bij de notaris geweest dan..?
[
Voor 13% gewijzigd door
nils7 op 18-05-2025 11:16
]