Hoezo, andere gedachte, waarom niet standaard airco in een nieuwbouwwoning zoals je vaker ziet in warme landen?Bobmeister schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:21:
Airco in een nieuwbouwwoning: dan heb je toch gewoon een slecht ontwerp?
Een slecht ontwerp is wel heel erg kort door de bocht, wij hebben er zelfs rekening mee gehouden.
Een persoonlijke wens is het eerder.