@
deejeebv en @
Scheurbuik volgens mij bedoelt @
bertdrenth dat zijn woning het slechts moet doen met vloerkoeling.
Over vloerkoeling is wel vaker geschreven.
Bij mijn weten heeft het beperkt effect dus verwacht daar geen wonderen van.
Wat je ook kunt doen is achteraf screens plaatsen.
Die zijn beschikbaar met zonnepanelen en houden zonnestralen buiten.
Een airco is wel de meest luxe optie en zeker het overwegen waard.
Deze koelt de lucht echt tot aangename temperaturen.
En kan in de winter als snelle bijverwarming werken.
Helaas kan ik je geen advies geven in het openbreken van contracten.
Is het heel lastig om achteraf nog een airco te plaatsen.
Hier in de buurt gebeurt het steeds meer dat ze dat achteraf doen.
Geen ramp maar als je dat voor kan zijn: doen