Als de kabel met voldoende lengte in het inbouw reservoir uitkomt en ze deze niet onnodig ver afknippen bij montage, kan je de kabel gewoon hergebruiken.Saeverix schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:02:
[...]
Om hier nog even op in te haken: Ik heb ook bij de bouwer van mijn nieuwe woning de Geberit specificaties doorgegeven. Maar ik weet nog niet zeker of het een Geberit gaat worden. Je hebt verschillende merken, en ik zie dat ze bijna allemaal de stroomkabel op een andere plek verwachten.
[Afbeelding]
Zeker ook met het zich op de toekomst: Geberit gaat kapot en er moet een nieuwe komen. Wie weet zit de aansluiting ook dan op een andere plek.
Met andere woorden, ik ben aan het twijfelen of de stroomkabel achter de pot wel zo'n verstandig idee is. Zijn er hier ook mensen die het wel met een wandcontactdoos hebben gedaan, en is die dan ook zo onopvallend mogelijk geplaatst? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je geen wandcontactdoos recht onder de WC pot mag plaatsen ivm wetgeving qua veiligheid?
Als een aantal mensen wat foto's hebben van hun situatie dan zou ik dat erg op prijs stellen. Mogelijk kan ik mijn keuze dan nog wijzigen voor de bouw.
Zit voldoende ruimte achter het inbouw reservoir om bijvoorbeeld een lasdoos te plaatsen en de kabel te verlengen, als hij toch te kort is.