• Rolfjes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:18
Shikaka schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:33:
Goed om dit nu te lezen, hier ook een offerte uitstaan bij vermoedelijk dezelfde partij.
zelfde insteek, offerte al getekend. Ik ga even opletten bij start werkzaamheden hierop.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:49
Gewoon vragen welke verf ze gebruiken. Schrobklasses vind je hier snel en gemakkelijk terug. https://www.veveo.nl/nl-NL/products

• TNThomas
  • Registratie: Maart 2023
  • Nu online
Klopt! Die is bij ons dus in enkele (gekleurde) kamers gebruikt en dat met de belofte (besproken en schriftelijk) dat alles schrobklasse 1 zou zijn. Op de witte en beige wanden is de eerder genoemde Veveo Project Tex gebruikt.

Wij gaan het hier niet bij laten in ieder geval. Zodra ik weet hoe dit bedrijf het (niet) oplost, zal ik het hier delen.
Pagina: 1 ... 378 379 Laatste

Let op:
Dit topic is voor projectmatige woningbouw. Zelfbouw kan in Ervaringen met het bouwen van een eigen huis - Deel 3
Discussie over master - slave installatie en het bouwbesluit mag in Master - slave in nieuwbouw en het bouwbesluit

To kookgroep or not to kookgroep. Discussie staat hier: Het grote kookplaat aansluiten topic Je hebt minder kans om het aan te laten passen dan je denkt.