• Sincere1983
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Draakje5 schreef op zondag 13 september 2026 @ 22:43:
Opzich zo gek nog niet. Maar dan had ik het toilet verder naar achter geplaatst zodat je meer ruimte bij de deur hebt. Aardig riante ruimte voor een 2e toilet op de 1e vd.

Als het niet voldoet aan contracttekening dan gewoon aanpassing verlangen. Zoiets kan altijd, vraag is alleen hoe. Waarschijnlijk was dit de makkelijkste en kortste weg.
Inderdaad, ik vind het toilet op de zijwand nog niet eens storend, maar wél dat hij niet gecentreerd zit op de wand (daarvoor moet hij een cm of 20 opschuiven).

Ga eerst eisen dat ze hem alsnog op de achterwand plaatsen, kan later nog als alternatief bieden dat ze hem centreren op de zijwand.

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:51
Sincere1983 schreef op zondag 13 september 2026 @ 22:48:
[...]

Inderdaad, ik vind het toilet op de zijwand nog niet eens storend, maar wél dat hij niet gecentreerd zit op de wand (daarvoor moet hij een cm of 20 opschuiven).

Ga eerst eisen dat ze hem alsnog op de achterwand plaatsen, kan later nog als alternatief bieden dat ze hem centreren op de zijwand.
Waarschijnlijk zit hij bewust uit het midden. Ik denk dat je anders in de war komt met het fonteintje rechts van je. Nu heb je aan de deur en aan de fonteinzijde ongeveer gelijke ruimte.
Pagina: 1 ... 379 380 Laatste

Let op:
Dit topic is voor projectmatige woningbouw. Zelfbouw kan in Ervaringen met het bouwen van een eigen huis - Deel 3
Discussie over master - slave installatie en het bouwbesluit mag in Master - slave in nieuwbouw en het bouwbesluit

To kookgroep or not to kookgroep. Discussie staat hier: Het grote kookplaat aansluiten topic Je hebt minder kans om het aan te laten passen dan je denkt.