[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.087 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Bob Popcorn schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:31:
[...]

offtopic:
Grappig, kom net uit het "Zal ik een hond nemen" topic waar ik ook op jou wilde reageren :D

Ik denk dat Renault ook op zoek is naar iemand die een auto kan ontwikkelen vanuit het perspectief van de coureur. Ik las laatst ergens dat ze teleurgesteld waren in Danny Ric omdat die niet de ontwikkel knowhow mee nam die ze verwacht hadden. :)
Ik ben ook benieuwd of RIC het seizoen nog uitrijdt, of dat Alonso over een paar races al instapt in de Renault :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elboero
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-01 09:25
CrazyFool schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:32:
[...]

Dat dacht ik ook al, best geinig item die mondkapjes. Maar ondanks dat de opbrengst naar een goed doel gaat... Wat een prijs zeg... Voor de helft had ik er nog een willen bestellen, maar dit is mij te gortig.
Als je ziet uit hoeveel lagen die McLaren variant bestaat zou het me verbazen als je door die dingen nog adem kunt halen...

Education is important but big biceps are importanter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

elboero schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:40:
[...]

Als je ziet uit hoeveel lagen die McLaren variant bestaat zou het me verbazen als je door die dingen nog adem kunt halen...
Droog wel, nat is lastiger :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:41
[...]Ik denk dat Renault ook op zoek is naar iemand die een auto kan ontwikkelen vanuit het perspectief van de coureur. Ik las laatst ergens dat ze teleurgesteld waren in Danny Ric omdat die niet de ontwikkel knowhow mee nam die ze verwacht hadden. :)
En dan verwachten ze dat Alonso meer brengt dan Ricciardo?

Ricciardo kwam met actuele relevante kennis van een topteam.

Alonso reed z'n laatste seizoenen bij een team dat onvoldoende know-how en middelen had om mee te doen én is er een jaar uit geweest.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:28

Player1S

Probably out in the dark

alexbl69 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:47:
[...]

Alonso reed z'n laatste seizoenen bij een team dat onvoldoende know-how en middelen had om mee te doen én is er een jaar uit geweest.
Ja maar Alonso!!!! Weruldkampiejoen Voormulluh eend!!!!1111oneoneone

Wat Cyril nu over Alonso zegt zei hij destijds ook over Ricciardo. Hij is DE man om ze vooruit te helpen..... Shit zelfs over Ocon poepte hij soortgelijke onzin uit zn mond.

Enige positieve hieraan is dat Cyril waarschijnlijk het onderspit gaat delven ten opzichte van Alonso. Alleen grote kans dat Renault de stekker er weer eens uit trekt ipv een capabel iemand het team te laten leiden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elboero
[...]

offtopic:
Grappig, kom net uit het "Zal ik een hond nemen" topic waar ik ook op jou wilde reageren :D

Ik denk dat Renault ook op zoek is naar iemand die een auto kan ontwikkelen vanuit het perspectief van de coureur. Ik las laatst ergens dat ze teleurgesteld waren in Danny Ric omdat die niet de ontwikkel knowhow mee nam die ze verwacht hadden. :)
Tja, aangezien ze bij Renault zelf geen auto kunnen ontwikkelen laten ze dat maar aan hun coureurs over..
Ricciardo ging met hele andere intenties naar Renault dan het mee-ontwikkelen van de auto. En dat is erg jammer van zo'n talent en mooie persoonlijkheid.
In die zin denk ik dat ze aan Alonso inderdaad meer hebben, ondanks dat ook hij geen kinderachtig salaris zal vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
[...]

offtopic:

Vanuit Renault snap ik de keuze wel, maar wat is de motivatie van Alonso? Winnen gaat hij absoluut niet.
Chiron schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:37:
[...]

Ik ben ook benieuwd of RIC het seizoen nog uitrijdt, of dat Alonso over een paar races al instapt in de Renault :)
Iemand 20 mln per jaar betalen en dan halverwege het seizoen vervangen voor een coureur die ook een bak geld kost? Ik denk niet, plus als ik kijk naar afgelopen weekend stond Ricciardo toch op bijna elk moment stevig voor Ocon.
(alleen de derde vrije training stond hij er 0,050 sec achter en in de race viel hij met een technisch mankement uit). Dus wat dat betreft zie ik er ook geen reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:10

Bob Popcorn

Plop!

[...]

Mja, denk dat het niet alleen gaat om de kennis, ook om de capaciteiten van de coureur. Je kan alles en iedereen het snot voor de ogen rijden, als ze heel graag jouw expertise of je vaardigheden willen hebben omdat ze de auto willen ontwikkelen ben je maar de helft van het geld waard ;)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:10

Bob Popcorn

Plop!

elboero schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:55:
[...]

Tja, aangezien ze bij Renault zelf geen auto kunnen ontwikkelen laten ze dat maar aan hun coureurs over..
Ricciardo ging met hele andere intenties naar Renault dan het mee-ontwikkelen van de auto. En dat is erg jammer van zo'n talent en mooie persoonlijkheid.
In die zin denk ik dat ze aan Alonso inderdaad meer hebben, ondanks dat ook hij geen kinderachtig salaris zal vragen.
Ben je bij de contractbesprekingen geweest? Een team moet een coureur hebben die feedback geeft over de auto zodat ze aan kunnen passen wat nodig is. Een engineer kan dat namelijk niet.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

FOM dus je weet weet je moet doen. ;)

En dan zal je zien dat iemand hem al heeft gepast natuurlijk :+

[ Voor 23% gewijzigd door Illegal_Alien op 09-07-2020 16:25 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elboero
Bob Popcorn schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:04:
[...]

Ben je bij de contractbesprekingen geweest? Een team moet een coureur hebben die feedback geeft over de auto zodat ze aan kunnen passen wat nodig is. Een engineer kan dat namelijk niet.
Dit keer niet nee. Ik snap wel wat er allemaal moet en niet moet en wat handig is, maar gaf nu aan dat Ricciardo met zijn 27 miljoen redenen om naar Renault te gaan wellicht niet de juist gemotiveerde man is om input te leveren aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
B-Real schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:57:
[...]

Vanuit Renault snap ik de keuze wel, maar wat is de motivatie van Alonso? Winnen gaat hij absoluut niet.

[...]

Iemand 20 mln per jaar betalen en dan halverwege het seizoen vervangen voor een coureur die ook een bak geld kost? Ik denk niet, plus als ik kijk naar afgelopen weekend stond Ricciardo toch op bijna elk moment stevig voor Ocon.
(alleen de derde vrije training stond hij er 0,050 sec achter en in de race viel hij met een technisch mankement uit). Dus wat dat betreft zie ik er ook geen reden voor.
Volgens mij kostte RIC geen 20 miljoen meer, want hij was akkoord gegaan met een salarisverlaging vanwege de lockdown en het aantal gecancellede races. En dan zal er vast nog wel een clausule zijn waardoor ze er onderuit kunnen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
B-Real schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:57:
[...]

Ik weet niet of dat over een paar weken nog telt. Ocon is een Fransman en aan het eind van de rit staat er gewoon OCO 4 punten en RIC 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43

Martinspire

Awesomeness

gambieter schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:22:
[...]

Die McLaren is €36,54??? Is dat er eentje of een fivepack? Die van Williams is €7,50.
Die van McLaren is herbruikbaar vanwege de verschillende lagen. Die van Williams heeft die lagen niet (al ziet het eruit dat het er wel in kan). Wellicht daarom?

Enige nadeel is dat ie niet zo goed tegen champagne kan, maar dat lijkt me te overzien :+

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 09-07-2020 17:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:40

JB

Cédric roelt!

Illegal_Alien schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:24:
[YouTube: Fernando Alonso On His F1 Return]

FOM dus je weet weet je moet doen. ;)

En dan zal je zien dat iemand hem al heeft gepast natuurlijk :+
Het thuis zitten heeft Will nogal wat kilo's opgeleverd of :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 19:54
[...]

Ricciardo kwam bij een Renault team vandaan. Dus heel relevant zal dat niet geweest zijn. Cyril was maximaal bezig de boel te verkloten richting RB. Die man is echt het grootste probleem van dat hele team. Ook het laatste seizoen van Drive to Survive zag je weer goed hoe hij is. Als hij je kan kleineren zal hij het niet laten. Daar ga je niet het maximale mee uit je team halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

gambieter schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:22:
[...]

Die McLaren is €36,54??? Is dat er eentje of een fivepack? Die van Williams is €7,50.
Vergeet ook niet dat je na elke 200 uur ook nog 20 euro moet neerleggen voor een nieuw filter: https://u-maskstore.eu/co...cts/u-mask-model-2-refill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:20
Schiet me net te binnen dat de komende grand prix wel een bijzondere is. 2 maal op het zelfde circuit, direct achter elkaar, met dezelfde wagen als de vorige race. Dus de data zal compleet kapot geanalyseerd zijn. Paar updates (die misschien al in de pijplijn zaten) mee nemen, maar de wagen eigenlijk optimaal afstellen voor de race, geen twijfel meer of een bepaalde afstelling wel zal werken in de race....

De wagen was vorige week misschien 90% afgesteld, maar zou nu makkelijk naar 98% kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
ge-flopt schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:30:
Schiet me net te binnen dat de komende grand prix wel een bijzondere is. 2 maal op het zelfde circuit, direct achter elkaar, met dezelfde wagen als de vorige race. Dus de data zal compleet kapot geanalyseerd zijn. Paar updates (die misschien al in de pijplijn zaten) mee nemen, maar de wagen eigenlijk optimaal afstellen voor de race, geen twijfel meer of een bepaalde afstelling wel zal werken in de race....

De wagen was vorige week misschien 90% afgesteld, maar zou nu makkelijk naar 98% kunnen gaan...
Inderdaad, grote kans op een baanrecord lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ondertussen begint silly seaon wel heel erg silly te worden. De Vettel naar RBR molen is namelijk begonnen. :P

Dan gooi ik er nog wat dingtjes bij om het silly season helemaal compleet te maken.
Leclerc gaat naar Mercedes om Hamilton te vervangen die ermee stopt. Dan gaat Max naar Ferrari, Vettel naar RBR en volgend jaar word Max kampioen met Ferrari. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 11:45

Edd

DaniëlWW2 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:59:
En ondertussen begint silly seaon wel heel erg silly te worden. De Vettel naar RBR molen is namelijk begonnen. :P
ssst... Dat zou toch morgenochtend pas bekend worden gemaakt ? ;)

Althans, de geruchten die ik gelezen heb...

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dan gooi ik er nog wat dingtjes bij om het silly season helemaal compleet te maken.
Leclerc gaat naar Mercedes om Hamilton te vervangen die ermee stopt. Dan gaat Max naar Ferrari, Vettel naar RBR en volgend jaar word Max kampioen met Ferrari. :Y)
Toch wat vroeg voor truffels, wel mooie kleurtjes 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:09
hardware-lover schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:54:
[...]

Toch wat vroeg voor truffels, wel mooie kleurtjes 🤡
Volgens mij heeft @DaniëlWW2 wel iets meer gehad dan alleen truffels. Ik heb je post gebookmarked want als deze voorspelling uitkomst eet ik mijn schoen op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elboero

Tenzij het weer wat dat betreft roet in het eten gooit. Dan is het gewoon weer bijna helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:56

mphilipp

Romanes eunt domus

Te hoge dosis van je medicatie gehad zeker? :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

mphilipp schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:39:
[...]

Te hoge dosis van je medicatie gehad zeker? :+
Wattenstaafje te ver zijn neus ingeduwt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 11:45

Edd

China cancels all international sports events for the year

Ik denk niet dat we dit jaar een GP in China gaan krijgen..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mooi want die was ronduit belachelijk om alsnog te gaan rijden. Hopen dat we dan toch nog Hockenheim krijgen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 22:26:
[...]

Mooi want die was ronduit belachelijk om alsnog te gaan rijden. Hopen dat we dan toch nog Hockenheim krijgen.
Gaan we de 3 continenten dit jaar uberhaupt wel halen, voor een wereldkampioenschap? Midden-Oosten gaat misschien nog wel door maar Amerika ziet er ook niet heel goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Krankenhausen schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:07:
[...]

Gaan we de 3 continenten dit jaar uberhaupt wel halen, voor een wereldkampioenschap? Midden-Oosten gaat misschien nog wel door maar Amerika ziet er ook niet heel goed uit.
Canada en het Midden-Oosten is ook Azië. De VS, Mexico en Brazilië zie ik ook niet gebeuren. Maar volgens mij hebben ze die continenten regel allang geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 20:44
Krankenhausen schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:07:
[...]

Als Baku de GP van Europa kan zijn, dan zie ik daar wel een makkelijke oplossing voor.
Tweede keer Bahrain = GP van Afrika. Eerste keer Abu Dhabi = GP van Azië. Of andersom, natuurlijk. Neem aan dat de seizoensafsluiter de GP van Abu Dhabi wordt.

See, we hebben op 3 continenten geracet 8) .

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:42

AzzKickah

06-CENSORED

Ferrari wordt nooit meer kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben eigenlijk vooral heel benieuwd of we gedurende het jaar al wat wisselingen gaan zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 20:18

TrekDr0p

QR niet scannen

MikeyMan schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 07:51:
Ben eigenlijk vooral heel benieuwd of we gedurende het jaar al wat wisselingen gaan zien. :)
VET moet eerst akkoord gaan met stoppen, aangezien hij nog geen team voor volgend jaar heeft. Dan moet SAI ervoor kiezen om dit seizoen in een FER te stappen, alleen als dat gebeurd zal RIC wel naar een MCL willen overstappen en zou theoretisch ALO in kunnen stappen bij REN.

Ik zie het nog niet gebeuren. Tenzij VET een bak met geld krijgt en SAI lager wilt eindigen dan de MCL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:54

basvn

Breezand - NHN

Zo, nog wat kolen voor op t vuur gevonden

https://www.racefans.net/...is-up-to-mateschitz-tost/
A return to Red Bull for Sebastian Vettel would be a matter for team owner Dietrich Mateschitz to decide, AlphaTauri team principal Franz Tost told RaceFans.
Klinkt ook wel logisch. hij is uiteindelijk de grote baas.
Maar dat Tost zich ook laat horen vind ik wel weer interessant

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 11-10 20:18

TrekDr0p

QR niet scannen

basvn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:23:

[...]

VET naar SAT confirmed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

TrekDr0p schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:15:
[...]

SAI lager wilt eindigen dan de MCL :+
Dat is wel een dingetje. Als McLaren de Ferrari's verslaat dit seizoen dan zal SAI zich ook nog wel eens achter de oren krabben.

OCO naar Ferrari en SAI naast ALO in de Renault :D

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 11:41

[...]

Hij zal niet zelf dat blad hebben gebeld om die reactie te geven.

Er is hem door een journalist waarschijnlijk gevraagd of Vettel terugkomt bij Red Bull, en hij antwoordt dat hij daar niet over gaat.

Knap dat ze daar een heel artikel van kunnen maken :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

alexbl69 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:46:
[...]

Alles waar Vettel bij betrokken is kunnen ze wel wat leuks van maken :+

We gaan het zien! :*)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37

Vind het wel opmerkelijk dat de Telegraaf kopte dat RBR aan z'n eigen DAS "to the max" (agressieve variant ??) werkte en het willen gaan inbouwen, maar nergens anders te lezen is. Clickbait van de Telegraaf ? Lijkt me toch dat je niet zo maar doet. Is een chassis aanpassing, zal je toch ook crash tests moeten doen of mis ik iets ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 12-10 09:37
alexbl69 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:46:
[...]

Hij zal niet zelf dat blad hebben gebeld om die reactie te geven.

Er is hem door een journalist waarschijnlijk gevraagd of Vettel terugkomt bij Red Bull, en hij antwoordt dat hij daar niet over gaat.

Lijkt mij sterk dat RBR Albon bij het grof vuil zet. Ze kunnen hem natuurlijk terug zetten naar AT en Gasly of Kyvat aan de kant schuiven, maar zo slecht is ie nou ook weer niet.

Maar.... voor de Red Bull marketing train zou het natuurlijk niet slecht zijn als Vettel in stapt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

loekf2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:58:
[...]

Maar.... voor de Red Bull marketing train zou het natuurlijk niet slecht zijn als Vettel in stapt.
En uiteindelijk, is dat de enige reden dat RBR/SAT in F1 zitten.
Marketing.

En wat is nou beter, om je viervoudig kampioen, weer terug te hebben in je team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
^^ En als Mateschitz het wil gaat het gewoon gebeuren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Maar stel VET komt terug, wat te doen met ALB? Die naar alpha tauri zetten en GAS/KVY eruit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 21:57
Paulus07 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:31:
Maar stel VET komt terug, wat te doen met ALB? Die naar alpha tauri zetten en GAS/KVY eruit?
ALB naar Alfa Tauri, KVY naar Alfa Romeo en RAI met pensioen

[ Voor 4% gewijzigd door Ralph88 op 10-07-2020 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Alsof Mateschitz niet alles bepaald achter de schermen. Iedereen wijst altijd graag naar Marko, maar telkens lijkt het erop dat Mateschitz uiteindelijk bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:04:
[...]

Alsof Mateschitz niet alles bepaald achter de schermen. Iedereen wijst altijd graag naar Marko, maar telkens lijkt het erop dat Mateschitz uiteindelijk bepaald.
Zoals altijd; wie betaalt bepaalt.
Enige lastige in deze is de link met Thailand die Red Bull heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 11:16
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:04:
[...]

En Mateschitz laat zich weer adviseren door Marko. Dus nee, Marko is niet eindverantwoordelijk, maar kan zijn advies wel zo verwoorden of verdraaien dat Mateschitz kiest wat Marko wil.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:13

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/ad_img/1281513190115942400/33-ICRtc?format=png&name=small

[ Voor 39% gewijzigd door Extigo op 10-07-2020 11:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:28

Player1S

Probably out in the dark

En ik maar denken dat het positieve aan covid-19 was dat we geen race in Rusland hadden :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Player1S schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:06:
En ik maar denken dat het positieve aan covid-19 was dat we geen race in Rusland hadden :(
Wees blij dat het geen dubbel header is geworden! daar zou ook sprake van zijn in het begin

mooi voor ze :) :)

[ Voor 14% gewijzigd door basvn op 10-07-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

niks gezegd over SAT })

Maar zal ook wel niet dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:20:
[Twitter]
niks gezegd over SAT })

Maar zal ook wel niet dan..

[Twitter]
Alsof dat wat zegt. Maar goed, Vettel is al een tijd afgeschreven dus ik hoop dat ze zich aan hun woord houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

We hebben nog een heel seizoen. Het zaadje is geplant, tot Vettel iets anders tekent zal RB aan Vettel denken als Albon iets fout doet.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Laatst online: 23-02 03:45
Dat klinkt mooi! Hockenheim was erg leuk laatste paar keer en ik ben ook wel benieuwd naar Imola weer!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:04
Vuvuzela schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:27:
We hebben nog een heel seizoen. Het zaadje is geplant, tot Vettel iets anders tekent zal RB aan Vettel denken als Albon iets fout doet.
Vooralsnog doet Albon niet veel fout (if anything).
Hij heeft maar 1 taak: zoveel mogelijk punten pakken. Als Max er om welke reden dan ook niet toe in staat is, moet hij daar staan. Als Mercedes het laat afweten, dan moet hij die punten pakken.

En dat zou hem afgelopen race ook gelukt zijn als die inhaalactie wel geslaagd was en HAM 'm er niet afgetikt had.
Ik weet zeker dat ze bij RBR baalden als een stekker toen dat gebeurde. Maar ik weet ook zeker dat hij op zijn donder zou hebben gekregen als hij het niet geprobeerd had.
Marko ziet 100 keer liever Albon die actie buitenom proberen en misgaan, dan dat hij erachter was blijven hangen om een paar puntjes te sprokkelen.

Als Albon een beetje bij Max in de buurt kan blijven en niet te ver achter hem blijft kwalificeren, zit ie goed. Hij zou eigenlijk steevast in de top 4 moeten kwalificeren als Ferrari op deze manier bezig blijft.
Als dat lukt, en hij in de race op het vinkentouw zit om toe te slaan wanneer nodig, lijkt het me sterk dat ze hem aan de kant schuiven.
Al was het inderdaad maar vanwege de Thaise link met Red Bull. Daarnaast zie ik een andere coureur - ook VET niet- het niet beter doen in dat geval.

Mocht Albon het de rest van het seizoen slechter doen, en er in het gat tussen hem en Max steeds een McLaren of Racing point auto zitten...dan wordt het een ander verhaal.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

F2 gaat dus niet mee naar Sochi (en F3 ook dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 11:16
sanderb schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:47:
En dat zou hem afgelopen race ook gelukt zijn als die inhaalactie wel geslaagd was en HAM 'm er niet afgetikt had.
Nu was juist gunstiger voor Red Bull
Als Hamilton het netjes had gehouden was Hamilton derde geworden, met straf is die 4e geworden. Toch weer drie punten minder voor Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:33

Damian

Insane Obtrusion

Onbevestigd: Na Sochi weer drie races in Europa (Hockenheim, Imola, Portimão)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Hij heeft maar 1 taak: zoveel mogelijk punten pakken. Als Max er om welke reden dan ook niet toe in staat is, moet hij daar staan. Als Mercedes het laat afweten, dan moet hij die punten pakken.
Precies. Albon heeft nog wel wat te leren, maar vooralsnog laat ie zien dat ie niet zo snel onder druk bezwijkt. Zijn 'foutje' (of aandeel daarin) met Hamilton was meer een onervarenheid/ongeduld dan dat ie in paniek iets geks deed. En als je die aflevering van Ride to Surviv hebt gezien waar men het achtergrondverhaal vertelt van Albon, snap je dat deze jongen best gehard is door het leven en dat ie niet zomaar zenuwachtig wordt.
Zoals Battery Sergeant Major Tudor Bryn 'Shut Up' Williams (O moeder wat is het heet, voor oude mensen onder ons) zou zeggen: 'Lovely boy, good head on his shoulders!'.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Ik weet zeker dat ze bij RBR baalden als een stekker toen dat gebeurde. Maar ik weet ook zeker dat hij op zijn donder zou hebben gekregen als hij het niet geprobeerd had.
Marko ziet 100 keer liever Albon die actie buitenom proberen en misgaan, dan dat hij erachter was blijven hangen om een paar puntjes te sprokkelen.

Als Albon een beetje bij Max in de buurt kan blijven en niet te ver achter hem blijft kwalificeren, zit ie goed. Hij zou eigenlijk steevast in de top 4 moeten kwalificeren als Ferrari op deze manier bezig blijft.
Als dat lukt, en hij in de race op het vinkentouw zit om toe te slaan wanneer nodig, lijkt het me sterk dat ze hem aan de kant schuiven.
Al was het inderdaad maar vanwege de Thaise link met Red Bull. Daarnaast zie ik een andere coureur - ook VET niet- het niet beter doen in dat geval.

Mocht Albon het de rest van het seizoen slechter doen, en er in het gat tussen hem en Max steeds een McLaren of Racing point auto zitten...dan wordt het een ander verhaal.
Afgelopen weekend had Albon (mits zijn auto heel was gebleven .. maar dat is wijsheid achteraf) Hamlton naar P3 kunnen rijden. Nu heeft hij hem ondanks zelf uitvallen naar P4 terug gezet. Prima aan de opdracht voldaan dus.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Mugello is een tof circuit voor op de motor maar F1 denk ik dat het een saaie race kan opleveren. Heb er zelf gereden met de racemotor en dan heeft het circuit 14 bochten. Ik gok dat F1 maar hoeft te remmen voor een handvol bochten en dat de rest makkelijk volgas is. Absolute nekkenbreker maar voor ons als kijker vrees ik een optocht geleidt door wie de krachtigste motor heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik zie het als de verkapte Monaco/Zandvoort vervanger. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:33

Damian

Insane Obtrusion

Ik vind het wel een vette baan. Beetje moeilijk te zien nog of inhalen beetje te doen is. Maar voor de rijders lijkt het mij een vette baan.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 19:43
Zou codemasters al begonnen zijn om Mugello aan het spel toe te voegen? :D

VInd het wel goed nieuws, lijkt me een leuk circuit, en liever een race in Europa dan in China :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Ik heb even een rondje meegekeken op Mugello, maar zie daar echt 0 inhaalmogelijkheden. Nergens een hard rempunt, enige -hele- kleine inhaalmogelijkheid is aan het einde van de start.. Wordt denk ik een saaie race, misschien wel een leuke zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Batiatus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:52:
Ik heb even een rondje meegekeken op Mugello, maar zie daar echt 0 inhaalmogelijkheden. Nergens een hard rempunt, enige -hele- kleine inhaalmogelijkheid is aan het einde van de start.. Wordt denk ik een saaie race, misschien wel een leuke zaterdag.
Er ligt een lel van een recht stuk? Als het daar niet kan lukken dan wordt het verder lastig ja.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 11:10

Tijn96

In speed we trust

en misschien is inhalen niet het makkelijkste maar alles naast de baan is gras en grind. elke foutje wordt wel hard afgestraft daar. Dus goed de druk erop en iemand dwingen in een foutje

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

roda_djavulen schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:42:
Zou codemasters al begonnen zijn om Mugello aan het spel toe te voegen? :D

VInd het wel goed nieuws, lijkt me een leuk circuit, en liever een race in Europa dan in China :)
DLC: F1 2020 #COVID19 World Championship voor 50 euro extra. :D :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de MotoGP is Mugello een tof circuit en op het rechte stuk doen ze daar 350+. Ik vraag me af ook hoe het zal zijn met F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En tijdens FP2 lijkt ook Racing Point/Aston Martin het uitgesloten te hebben. Vettel is denk ik klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:36:
[Embed]
En tijdens FP2 lijkt ook Racing Point/Aston Martin het uitgesloten te hebben. Vettel is denk ik klaar...
Ik geloof die "doors closed" niet zo, uiteraard gaat een team dit zeggen, dat kan alleen maar voordelig zijn mochten ze aan het onderhandelen zijn of dat toch nog willen doen. Niemand gaat zeggen dat ze Vettel enorm graag willen want dan vraagt hij meteen een paar miljoen meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hardware-lover schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:07:
[...]

Er ligt een lel van een recht stuk? Als het daar niet kan lukken dan wordt het verder lastig ja.
Het ziet er ongeveer net zo lang uit als bij Australië en daar lukt het ook niet helemaal.
Maar op zich zou je op 3 plekken wel in moeten kunnen halen als je echt sneller bent. Maar het zal vooral aankomen op een goede zaterdag en goede pitstop. Met die grindbakken verwacht ik wel wat safety cars en dus gemixte strategiën. Dus op zich zit dat wel prima.

Het is een aardige baan om te rijden, maar hij staat er 100% op vanwege de 1000ste race van Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:23:
[...]
Het ziet er ongeveer net zo lang uit als bij Australië en daar lukt het ook niet helemaal.
[knip]
Dat lijkt mij sterk, dat beiden zowat net zolang zijn? Mugello ~1100 m lang? Albert Park 750m.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 10-07-2020 18:09 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hardware-lover schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 18:06:
[...]

Dat lijkt mij sterk, dat beiden zowat net zolang zijn? Mugello ~1100 m lang? Albert Park 750m.
Als je de chicane van bocht 1/2 meerekent, dan kom je waarschijnlijk op dezelfde topsnelheid bij Albert Park als die van Mugello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:21:
[...]
Als je de chicane van bocht 1/2 meerekent, dan kom je waarschijnlijk op dezelfde topsnelheid bij Albert Park als die van Mugello
Het ging over de inhaal mogelijkheden? Dat lijkt me op één lang recht stuk ietsje gemakkelijker?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

"inhaalmogelijkheden" vind ik altijd zo'n raar argument. Ja, er zijn extremen: Monaco, Hongarije wss. Maar over het algemeen zijn het toch de coureurs (en de weersomstandigheden) die de inhaalmogelijkheden bepalen tijdens de race??? Alsof een race met 100+ inhaal-acties per definitie beter is dan een race met 'slechts' 30 inhaal-acties :S

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 10-07-2020 19:51 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010

pinda powerrr

Slow down...

Is er helemaal niemand die nu gaat eisen dat die twee niet op het circuit mogen komen? Potentieel gevaar voor iedereen. Gooi dan gelijk de mondkapjes maar weg en start met knuffelen.

Zo hypocriet weer....

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 11:54
Nu er left, right and centre circuits in Europa worden toegevoegd, is het niet mogelijk om alsnog naar Zandvoort te gaan zonder publiek? Of krijg je dan weer problemen met vergunningen en milieuproblemen?

Of zou de overheid daar nog geen zin in hebben? Evenementen mochten dacht ik wel georganiseerd worden zonder publiek (kijk naar Eredivisie die weer wordt opgestart vanaf augustus)

[ Voor 30% gewijzigd door Maarten_E op 10-07-2020 19:56 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
naitsoezn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:50:
"inhaalmogelijkheden" vind ik altijd zo'n raar argument. Ja, er zijn extremen: Monaco, Hongarije wss. Maar over het algemeen zijn het toch de coureurs (en de weersomstandigheden) die de inhaalmogelijkheden bepalen tijdens de race??? Alsof een race met 100+ inhaal-acties per definitie beter is dan een race met 'slechts' 30 inhaal-acties :S
En met die drs, verschillende banden, energie/banden management is inhalen ook helemaal geen onderdeel meer van het spel.

Vroeger was de strijd om een plek op de baan tenminste nog echt spannend. Het ging direct om een plek (geen vage onzichtbare strategieen) en een gevecht kon enkele ronden duren. Nu is het motor stand aanpassen, naar de ander toerijden, DRS open en er voorbij.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Maarten_E schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:54:
Nu er left, right and centre circuits in Europa worden toegevoegd, is het niet mogelijk om alsnog naar Zandvoort te gaan zonder publiek? Of krijg je dan weer problemen met vergunningen en milieuproblemen?
Zandvoort heeft al lang en breed kenbaar gemaakt dat ze dat niet willen. Lijkt me ook niet opportuun momenteel tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 11:54
naitsoezn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:55:
[...]

Zandvoort heeft al lang en breed kenbaar gemaakt dat ze dat niet willen. Lijkt me ook niet opportuun momenteel tbh.
Ahh oke. Het komt wat gek op mij over om Mugello en dat circuit in Portugal (Weet de naam ff niet) uit de mottenballen te trekken, terwijl een aantal Europese circuits er al klaar voor waren. Maar dat verklaart het.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ankona schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:55:
[...]

En met die drs, verschillende banden, energie/banden management is inhalen ook helemaal geen onderdeel meer van het spel.

Vroeger was de strijd om een plek op de baan tenminste nog echt spannend. Het ging direct om een plek (geen vage onzichtbare strategieen) en een gevecht kon enkele ronden duren. Nu is het motor stand aanpassen, naar de ander toerijden, DRS open en er voorbij.
Daar ben ik het dan ook weer niet mee eens :P Inhalen op de baan is nog steeds onderdeel van het spel imho. Maar een baan is niet goed of slecht afhankelijk van de mogelijkheid tot inhalen. Vooral als je het hebt over banen waar al decennia lang door diverse race-takken gebruik van gemaakt wordt, dan vind ik het een zwaktebod als je een vooroordeel hebt over 'bepaalde banen' wegens zogenaamd 'gebrek aan inhaalmogelijkheden'. Nieuwe banen worden gemaakt om maar zoveel mogelijk inhaalmogelijkheden te hebben, en worden vervloekt tot en met (soms terecht, soms onterecht). Maar een goed argument is het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Maarten_E schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:57:
[...]

Ahh oke. Het komt wat gek op mij over om Mugello en dat circuit in Portugal (Weet de naam ff niet) uit de mottenballen te trekken, terwijl een aantal Europese circuits er al klaar voor waren. Maar dat verklaart het.
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk, al die alternatieve circuits die prima geschikt zijn (zowel theoretisch geschikt als in de praktijk) maar die nooit overwogen werden. :) Ik hoop dat er in de toekomst een stuk minder 'alternatieve circuits' gemaakt worden, enkel en alleen om 'de sport' te promoten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 23:51

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

[...]

Toen wist je als kijker ook niet of iemand snel was omdat ie nagenoeg geen brandstof bij zich had en drie stops ging maken of dat ie juist zwaar was en enkel met één bandenstop de race probeerde te winnen.

Het hele DRS geneuzel is wel erg kunstmatig inderdaad. En dat was mede omdat fans blijkbaar de races te saai vonden omdat er te weinig inhaalacties waren. Nu dus lekker veel hele makkelijke doodsaaie passeer momenten dankzij DRS en nog steeds maar een paar echte acties.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

pinda powerrr schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:52:
[...]

Is er helemaal niemand die nu gaat eisen dat die twee niet op het circuit mogen komen? Potentieel gevaar voor iedereen. Gooi dan gelijk de mondkapjes maar weg en start met knuffelen.

Zo hypocriet weer....
Welkom bij de Formule 1. Wilt u er een koekje bij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

naitsoezn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:50:
Liever zoveel inhaalmogelijkheden dat ze allemaal niet in beeld kunnen worden gebracht dan een optocht waarbij dat onder normale omstandigheden helemaal niet mogelijk is. En nee, het zijn niet altijd de coureurs die dat voor het zeggen hebben (helaas).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Als ik jou was zou ik een bepaalde kampioenschapsrace nog eens gaan bekijken, eens kijken of je er dan ook nog zo over denkt 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Laatst online: 23-02 03:45
Zag op Reddit voorbijkomen dat Vettel Brundle om een interview heeft gevraagd op donderdag (in Hongarije).

Ben benieuwd wat dat wordt.

Bron: https://www.reddit.com/r/...he_has_an_interview_with/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 12-10 17:32
Mugello heeft met moderne auto's denk ik max 4 a 5 kleine stukken waar de onder de 200 duiken. Ben benieuwd welke auto daar het beste mee overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:31:
[...]

Welkom bij de Formule 1. Wilt u er een koekje bij? :P
Welkom bij commercie bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Franco10 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:03:
Mugello heeft met moderne auto's denk ik max 4 a 5 kleine stukken waar de onder de 200 duiken. Ben benieuwd welke auto daar het beste mee overweg kan.
De auto met de meeste neerwaartse druk en aardig wat vermogen. Gooi dus een muntje op voor RBR en Mercedes terwijl je Ferrari nu al af kan strepen. :z

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

pinda powerrr schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:52:
[...]

Zo hypocriet weer....
Die mondkapjes zijn toch alleen puur voor de buhne omdat er anders mensen (lees: mensen die normaal geen kut om F1 geven) weer een stok hebben om mee te slaan. Volgens mij zijn de plekken waar het F1 neerdaalt zo'n beetje de veiligste en meest corona-proof plekken ter wereld. Iedereen wordt er enorm vaak getest én iedereen blijft zoveel mogelijk in een bubbel met anderen die constant getest worden. De kans dat iemand daar het virus heeft is dus verschrikkelijk klein. Een mondkapje is dus echt totale onzin, want waarom dat dragen als je zelf niet ziek bent én anderen niet ziek zijn? Zoiets draag je doorgaans als je zelf symptomen hebt maar niet perse ziek bent om verspreiding zoveel mogelijk te beperken, maar dat werkt ook alleen als je er correct mee om gaat. Tijdens de race voldoende momenten gezien die de effectiviteit van die mondkapjes direct teniet doen.

Maar goed, zolang de races maar tof zijn zal het mij een rotzorg zijn hoe ze omgaan met de coronamaatregelen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010

pinda powerrr

Slow down...

SomerenV schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:50:
[...]

Die mondkapjes zijn toch alleen puur voor de buhne omdat er anders mensen (lees: mensen die normaal geen kut om F1 geven) weer een stok hebben om mee te slaan. Volgens mij zijn de plekken waar het F1 neerdaalt zo'n beetje de veiligste en meest corona-proof plekken ter wereld. Iedereen wordt er enorm vaak getest én iedereen blijft zoveel mogelijk in een bubbel met anderen die constant getest worden. De kans dat iemand daar het virus heeft is dus verschrikkelijk klein. Een mondkapje is dus echt totale onzin, want waarom dat dragen als je zelf niet ziek bent én anderen niet ziek zijn? Zoiets draag je doorgaans als je zelf symptomen hebt maar niet perse ziek bent om verspreiding zoveel mogelijk te beperken, maar dat werkt ook alleen als je er correct mee om gaat. Tijdens de race voldoende momenten gezien die de effectiviteit van die mondkapjes direct teniet doen.

Maar goed, zolang de races maar tof zijn zal het mij een rotzorg zijn hoe ze omgaan met de coronamaatregelen.
Maar dat is wat ik bedoel. De mondkapjes zijn voor het mooie plaatje, dat ze er alles aan doen. Dat ze vervolgens twee coureurs gewoon uit de bubbel laten stappen, zonder enige consequenties is gewoon raar. Dan zijn al die andere maatregelen echt onzin, want ze laten "buitenstaanders" toe.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Waarom zijn ze zo bang om in de regen te rijden in de F1? De auto's hebben toch al veel meer grip dan vroeger, toen reden ze volgens mij wel in de regen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Luxicon schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:25:
Waarom zijn ze zo bang om in de regen te rijden in de F1? De auto's hebben toch al veel meer grip dan vroeger, toen reden ze volgens mij wel in de regen.
Ze zijn niet bang voor de regen, maar er waren ook onweersbuien en dan kan/mag de heli niet opstijgen. En dat moet vanwege eventuele medevac naar een ziekenhuis.

Overigens ziet het er naar uit dat ze wel kunnen kwalificeren. De regen is opgehouden of aan het minderen.

[ Voor 11% gewijzigd door mphilipp op 11-07-2020 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
mphilipp schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:38:
[...]

Ze zijn niet bang voor de regen, maar er waren ook onweersbuien en dan kan/mag de heli niet opstijgen. En dat moet vanwege eventuele medevac naar een ziekenhuis.

Overigens ziet het er naar uit dat ze wel kunnen kwalificeren. De regen is opgehouden of aan het minderen.
Oke, heeft dat altijd te doen met onweersbuien? Want ik herinner mij meerdere races waar de auto's ronden lang achter de SC aanrijden. Zou dat allemaal te doen zijn om mogelijke onweer?

Wat ik net lees: 'de regen is gestopt, mogelijk kunnen de auto's straks toch het circuit op'. Dat klinkt net alsof de auto's niet mogen rijden in de regen. Behalve als het motregent. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Luxicon op 11-07-2020 14:43 ]

...

Pagina: 1 ... 84 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport