[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.072 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:55

rammes

koekebakker 1e klas

Humma Kavula schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:03:
[...]

Top analyse _/-\o_
Alleen jammer dat we niks weten na al die maanden ontwikkeling na de test ;)
als ze het na 4 jaar niet kunnen, kunnen ze het na 4 maanden ook niet.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Humma Kavula schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:03:
[...]

Top analyse _/-\o_
Alleen jammer dat we niks weten na al die maanden ontwikkeling na de test ;)
Top analyse _/-\o_
Ik neem aan dat je ook weet dat bij de meeste teams de containers uit Australië terug zijn gekomen terwijl de fabrieken al verplicht gesloten waren (door FOM)? ;) En de auto dus in een container staat weg te roesten Als in: er is 0,0 meer ontwikkelt. De fabrieken mogen pas in juni weer open gaan en dan kunnen ze pas verder ontwikkelen. Enige wat er dus gebeurd is is dat een of andere ontwerper / ... thuis aan zijn keukentafel heeft kunnen zitten om wat op papier te zetten. Maar er zullen geen CFDs gedraaid zijn, geen modellen in de windtunnel, geen onderdelen daadwerkelijk gebouwd en aan tests onderworpen, .... De enige ruimte tot ontwikkelen was dus vanaf wintertests tot in de loop van de week na "de GP" van Australië. Want toen is de "verplaatste summer-break" ingegaan en die is nu nog steeds van kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

U is goed in quoten..
Ik neem aan dat je ook weet dat bij de meeste teams de containers uit Australië terug zijn gekomen terwijl de fabrieken al verplicht gesloten waren (door FOM)? ;) En de auto dus in een container staat weg te roesten Als in: er is 0,0 meer ontwikkelt. De fabrieken mogen pas in juni weer open gaan en dan kunnen ze pas verder ontwikkelen. Enige wat er dus gebeurd is is dat een of andere ontwerper / ... thuis aan zijn keukentafel heeft kunnen zitten om wat op papier te zetten. Maar er zullen geen CFDs gedraaid zijn, geen modellen in de windtunnel, geen onderdelen daadwerkelijk gebouwd en aan tests onderworpen, .... De enige ruimte tot ontwikkelen was dus vanaf wintertests tot in de loop van de week na "de GP" van Australië. Want toen is de "verplaatste summer-break" ingegaan en die is nu nog steeds van kracht.
* Humma Kavula mompelt iets met computers en sims, en nee dat is geen heilige graal...

Wel mooi dat iedereen hier zo andamant is op zijn gelijk zonder bewijs. Dit is de F1, een groot grijs gebied...
Maar goed, het ging mij om het feit dat RIC ook niet lekker gehandeld heeft waarschijnlijk, thats it :+
@RobertMe Bedankt voor het uit de context brengen, ik zal mijn volgende posts erop aanpassen ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
basvn schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:37:
Norris zijn contract is trouwens ook verlengd :)
heeft weinig aandacht gehad, want Sainz/ RIC.

[YouTube: Top 10 Tearjerkers in Formula 1]
Oh jee, die persco waarbij Michael in tranen uitbarst. Die was zóóó ongemakkelijk. Die interviewer bleef maar vragen stellen. Häkkinen wilde niet meer antwoorden en was Michael aan het troosten. Broer Ralf zat er naast, zwaar ongemakkelijk en niet wetende hoe te reageren.
Uiteindelijk greep Mika volgens mij in door te zeggen dat de interviewer even moest ophouden met vragen stellen aan Michael en hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:31:
[...]

Top analyse _/-\o_
Ik neem aan dat je ook weet dat bij de meeste teams de containers uit Australië terug zijn gekomen terwijl de fabrieken al verplicht gesloten waren (door FOM)? ;) En de auto dus in een container staat weg te roesten Als in: er is 0,0 meer ontwikkelt.
Dat wegroesten is idd wel overdreven.
De auto gaan gewoon met een vliegtuig terug en waren enkele dagen later op de fabriek al ongetwijfeld uit elkaar gehaald.
De pits equipment gaat idd wel met een boot.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:57:
[...]

welke bron wil je ? :+
the man himself?
[Twitter]
Je beseft je dat Norris al een contract voor 2021 had toch? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:33
Zoekt iemand nog een projectje voor het weekeinde?

Maar die voeten :X koop dan toch een lijmklem of zo.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:09

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:58:
[...]

Je beseft je dat Norris al een contract voor 2021 had toch? :P
Alleen 2019 en 2020 toch?
2021 was nog niet bevestigd. Maar nu wel

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:40:
[...]

Alleen 2019 en 2020 toch?
2021 was nog niet bevestigd. Maar nu wel
In 2019 een contractverlenging voor drie jaar. :P
https://www.theguardian.c...-contract-f1-carols-sainz

Nieuwe voorlopige kalender. Zandvoort lijken we te kunnen vergeten, maar Vietnam wel en potentieel ook Hockenheim.
Jul 5: Austria
Jul 12: Austria
July 19: Free weekend
Jul 26: Britain or Germany
Aug 2: Britain or Germany
Aug 9: Hungary
Aug 16: Free weekend
Aug 23: Spain
Aug 30: Belgium
Sep 6: Italy
Sep 13: Free weekend
Sep 20: Azerbaijan
Sep 27: Russia
Oct 4: China
Oct 11: Japan
Oct 18: Free weekend
Oct 25: USA
Nov 1: Mexico
Nov 8: Brazil
Nov 15: Free weekend
Nov 22: Vietnam
Nov 29: Free weekend/Bahrain
Dec 6: Bahrain
Dec 13: Abu Dhabi
https://the-race.com/form...s-first-quadruple-header/

[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2020 15:45 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25
YakuzA schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:28:
[...]

Dat wegroesten is idd wel overdreven.
De auto gaan gewoon met een vliegtuig terug en waren enkele dagen later op de fabriek al ongetwijfeld uit elkaar gehaald.
De pits equipment gaat idd wel met een boot.
Ik heb ergens gelezen dat dit dus niet waar is.
Alles stond nog gewoon in Australië.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ja hoor, vermoeden bevestigd. Ferrari lijkt niet eens een aanbod te hebben gedaan aan Vettel. De deal met Sainz zou in de winter al rond zijn gemaakt. Dat sluit perfect aan bij wat we van Sainz en Brown hebben gehoord dat het in de winter al liep. Ricciardo kon ondertussen ook zijn contract uitonderhandelen met McLaren omdat die ook al sinds 2018 in contact waren.
https://the-race.com/form...ed-vettel-a-new-contract/

Daarom reageerde Vettel waarschijnlijk ook zo:
“in order to get the best possible results in this sport, it’s vital for all parties to work in perfect harmony. The team and I have realised that there is no longer a common desire to stay together beyond the end of this season”.
Maar dat was dan wel een viervoudige wereldkampioen die je nooit heb omarmt zoals Schumacher of Alonso. Ergens hoop ik nu echt dat Hamilton vertrekt en Vettel die plek krijgt bij Mercedes en dat Vettel en Verstappen de komende jaren gaan strijden om kampioenschappen. Ja, het toch al geringe aanzien jegens Ferrari is nog verder gedaald...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Stukje achtergrondverhaal hoe de "driver-swaps" tot stand zijn gekomen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EYKQEh6XsAEE0lc?format=png&name=large

nog 50 dagen!

[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 16-05-2020 21:02 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:01
LOL!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:02

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Kreeg net via youtube dit pareltje voorgeschoteld, heb de film nooit gezien dus kende het nog niet _O-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:55

rammes

koekebakker 1e klas

Chiron schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:17:
Kreeg net via youtube dit pareltje voorgeschoteld, heb de film nooit gezien dus kende het nog niet _O-

[YouTube: Michael Schumacher, Jean Todt, and Scuderia Ferrari in "Astérix aux Jeux Olympiques"]
Waar is de rest!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ok het is geen F1, maar toch.. Over een uurtje (21.30) begint de Nascar weer op Ziggo. Gassen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik zit Hongarije 2015 te kijken en echt te genieten. Zeer ondergewaardeerde race want het is een puinzooi. :*)
-De Ferrari's pakken de Mercedessen bij de start.
-Hamilton was flink aan het prutsen.
-Vallen heel wat auto's uit.
-Zelfs de start ging mis want die moest opnieuw.
-SC met nog meer chaos en straffen eromheen.
-Zo ongeveer iedereen krijgt straf en het is alles van 5s, 10s tot drive through.
-En natuurlijk Pastor Maldonado die echt helemaal los ging met Maldonado acties. _O-

Nog een paar dingetjes die ik al weet, maar nog niet heb gezien. Moet nog zes ronden. :P

En Red Bull heeft er weer iemand bij getekend. Sette Camara is de volgende die ooit was gedropt, maar nu terug is. Het verschil ditmaal is dat hij al een superlicentie heeft. Staat nu genoteerd als de officiële reserverijder voor beide teams. Tja, daar komt de druk op Kvyat en Gasly.
https://the-race.com/form...ought-back-into-the-fold/

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-05-2020 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Iets langere versie.

[YouTube: Sport in "Asterix" film]

Het is een fragment uit de film Asterix en de olympische spelen (2008).

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 16:20:

Maar dat was dan wel een viervoudige wereldkampioen die je nooit heb omarmt zoals Schumacher of Alonso. Ergens hoop ik nu echt dat Hamilton vertrekt en Vettel die plek krijgt bij Mercedes en dat Vettel en Verstappen de komende jaren gaan strijden om kampioenschappen. Ja, het toch al geringe aanzien jegens Ferrari is nog verder gedaald...
Ik denk dat hij nooit Ferrari had moeten gaan, natuurlijk had hij geen opties, maar Ferrari heeft een sfeer die je moet passen, zeker voor Vettel was dat niet het geval. Maar met Ferrari uit de picture, zijn enige optie is Mercedes om vooraan mee te kunnen doen, al zie ik stiekem Vettel nog steeds liever met Max, denk dat die 2 best humor koppel kunnen worden. Vettel gewoon in Ric/Rosberg/raikonen mode.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tot nu toe tonen vrijwel alle teams aan dat die junior programma's best een mislukking zijn, Kvyat die heen en weer gaat, Sainz die het Ferrari stoeltje krijgt in plaats van Giovinazzi, Ocon die bij Renault komt in plaats van in een Mercedes. Er zijn een stuk meer mislukkingen dan successen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:33:
Tot nu toe tonen vrijwel alle teams aan dat die junior programma's best een mislukking zijn, Kvyat die heen en weer gaat, Sainz die het Ferrari stoeltje krijgt in plaats van Giovinazzi, Ocon die bij Renault komt in plaats van in een Mercedes. Er zijn een stuk meer mislukkingen dan successen volgens mij.
Aan de andere kant, zonder een juniorprogramma, hadden een hoop van deze mannen niet veel verder gekomen als F2.

Ze hebben een kans gehad, in F1, en het blijkt dat ze het goed genoeg hebben gedaan om er in te blijven (of terug te komen; Ocon, Kvyat)

Verstappen en Leclerc zijn ook junior rijders geweest. Die hebben 2 van de 6 beste stoeltjes op dit moment
Er zijn maar 20 plekken in F1, en dat zijn erg gewilde stoeltjes. Dus er valt zo nu en dan wel eens iemand af (Ocon, omdat er geen plek is bij Merc bijvoorbeeld)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SinergyX schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat hij nooit Ferrari had moeten gaan, natuurlijk had hij geen opties, maar Ferrari heeft een sfeer die je moet passen, zeker voor Vettel was dat niet het geval. Maar met Ferrari uit de picture, zijn enige optie is Mercedes om vooraan mee te kunnen doen, al zie ik stiekem Vettel nog steeds liever met Max, denk dat die 2 best humor koppel kunnen worden. Vettel gewoon in Ric/Rosberg/raikonen mode.
RBR was in 2014 geen optie meer met Renault. Het was overduidelijk dat het niet goed zou komen in 2015. Dat het ogenschijnlijk nog slechter werd in 2015, legitimeert die overstap. Niemand anders dan Mercedes heeft alles gewonnen. Verder is er een aardig verschil tussen Rosberg/Ricciardo aan de ene kant en Kimi aan de andere kant. Ik zie Vettel dus niet zomaar een Kimi rol spelen, een Rosberg wel. :P
Nah, Red Bull is best succesvol. Ik bedoel bij McLaren zit nu Ricciardo, bij Red Bull zit Verstappen en bij Ferrari wordt een Red Bull coureur vervangen voor een Red Bull coureur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij 1 project waarbij meer successen als mislukkingen zijn. Dat spreekt toch voor zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Ik ben ook benieuwd of er behalve de coureurs ook binnen de crews en technici wat transfers plaats vinden eigenlijk. Dat zegt ook vaak veel over de lijn die een team in zal gaan zetten.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: https://www.kunalsf1blog.com/wp-content/uploads/2015/07/redbullyoungdriverprogram-1.jpg

Even random junior team, hiervan zit de helft al vast in de F1, paar oude foto's kom je er ook gros van tegen, dan noem ik je programma toch bizar succesvol als jij (versus duizenden anderen) steeds mensen van jouw clubje in de F1 kan krijgen.

Zij zijn niet de elite club waaruit alle F1 coureurs komen, gewoon 1 van de velen, en als jij keer op keer elke lichting nieuwe mensen in de F1 kan intrappen, ben je imho toch erg goed bezig.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2020 10:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43
SinergyX schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:14:
[...]

[Afbeelding]

Even random junior team, hiervan zit de helft al vast in de F1, paar oude foto's kom je er ook gros van tegen, dan noem ik je programma toch bizar succesvol als jij (versus duizenden anderen) steeds mensen van jouw clubje in de F1 kan krijgen.

Zij zijn niet de elite club waaruit alle F1 coureurs komen, gewoon 1 van de velen, en als jij keer op keer elke lichting nieuwe mensen in de F1 kan intrappen, ben je imho toch erg goed bezig.
Maar is het niet zo dat ze bij RB hardnekkig aan eigen voormalige junioren vastblijven houden? Je degradeert Kvyat, stuurt hem daarna weg en je haalt m weer terug omdat je niets anders hebt. Bv de Vries had best een kans mogen krijgen bij Torro Rosso maar krijgt die niet omdat ie niet in hun programma zat. In plaats daarvan halen ze weggestuurde rijders terug zoals Hartley en Kvyat.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Lekker Ventje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:34:
[...]

Maar is het niet zo dat ze bij RB hardnekkig aan eigen voormalige junioren vastblijven houden? Je degradeert Kvyat, stuurt hem daarna weg en je haalt m weer terug omdat je niets anders hebt. Bv de Vries had best een kans mogen krijgen bij Torro Rosso maar krijgt die niet omdat ie niet in hun programma zat. In plaats daarvan halen ze weggestuurde rijders terug zoals Hartley en Kvyat.
De vries zat toch juist in het McLaren programma? Die is daar al gewogen en te ligt bevonden, waarom zou Red Bull hem dan moeten oppakken?

En ik volg de junior categorieën niet, maar wat ik hier ervan heb gelezen was De vries nu ook niet echt een super talent zeg maar. Meen dat o.a. zijn bandenmanagement niet heel geweldig was? Waar dat in F1 juist nog belangrijker is.

En wellicht dat Red Bull sowieso een stuk voorzichger geworden is? Intussen hebben ze ook een mindere reputatie opgebouwd van hoe ze met hun junioren om gaan. Van de ene kant is het goed dat ze vier stoeltjes hebben, maar de roulatie in de onderste twee is wel heel hoog. De enige doorstromers die mij bij staan zijn Vettel, Ricciardo, Kvyat en Verstappen, en wat er met Kvyat is gebeurd weten we ook allemaal. Maar allemaal die andere rijders van STR horen we al lang niks meer van (Vergne en Buemi zitten nu dan wel in Formule E, maar volgens mij zijn er ook voldoende volledig van het toneel verdwenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:08
Helmut Marko verwacht dat de twee Grands Prix van Oostenrijk die de Formule 1 in Spielberg wil organiseren, zelfs met publiek verreden kan worden.

https://www.gpupdate.net/...liek-bij-oostenrijkse-gp/

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

Tsja, dat is dezelfde Helmut Marko die een Covid-kamp voor coureurs wel zag zitten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:49:
Helmut Marko verwacht dat de twee Grands Prix van Oostenrijk die de Formule 1 in Spielberg wil organiseren, zelfs met publiek verreden kan worden.

Helmut Marko hoopt gewoon nog wat extra miljoenen binnen te harken voor Red Bull, het gaat hem om geld, niet om gezondheid van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:26:
[...]

Helmut Marko hoopt gewoon nog wat extra miljoenen binnen te harken voor Red Bull, het gaat hem om geld, niet om gezondheid van mensen.
Vind het een toffe peer die Helmut Marko, lekker direct en alles maar hiermee slaat 'ie volgens mij toch volledig de plank mis.. |:(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Rustig jongens!
ik denk ik dat als de situatie rond het coronavirus zich de komende weken goed ontwikkelt, een beperkt aantal toeschouwers mogelijk zou kunnen zijn."
Is toch niet heel gek? ik hoop ook dat er straks wat publiek kan zijn, en het is nog 50 dagen weg he! Das lang he, 50 dagen geleden moesten wij (NL) de piek zelfs nog krijgen, en we zijn al even aan het versoepelen.

Revive the guild!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Waarom Vettel al faalde voordat hij in een stoeltje stapte bij Ferrari. Best interessant om te zien.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Laat Vettel maar naar Red Bull gaan, kwam net deze video tegen volgens mij houden die het wel samen vol: https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1167399015819993088

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:03
Gekkenhuis schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:21:
Waarom Vettel al faalde voordat hij in een stoeltje stapte bij Ferrari. Best interessant om te zien.

[YouTube: Why Vettel's Ferrari F1 dream was doomed before it started]
Ferrari = Drivers graveyard

We hebben het er hier al heel vaak over gehad, de grootste tegenstander van Ferrari is Ferrari zelf. De 'mannetjes'. de macho-cultuur, de verschillende kampen.

Het enige moment en de enige manier waarop je daar succes kunt hebben is zoals Schumacher het gedaan heeft: na 2 decennia droogte lagen de Italianen aan z'n voeten en kon hij een heel team meenemen. Als je dan het aanwezige technisch vernuft én de enorme financiële bevoordeling die het team heeft ten opzichte van de concurrentie allemaal voor je kunt laten werken heb je een onverslaanbare combinatie.

Maar aan deze voorwaarden wordt bijna nooit voldaan, dus wordt het voorlopig nog niet wat daar. Leclerc heeft zich eraan gecommitteerd maar heeft bij lange na nog niet de ervaring en de connecties om de boel naar zijn hand te zetten. Ben bang dat het over een paar jaar gedaan is met zijn F1 carrière

Sainz heeft een contract voor 2 jaar, al veel meer contacten elders in de F1 en heeft dus een betere kans dat hij er redelijk ongeschonden doorheen komt en vanaf 2023 weer elders aan de bak kan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Jelte,89 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:43:
Rustig jongens!

[...]

Is toch niet heel gek? ik hoop ook dat er straks wat publiek kan zijn, en het is nog 50 dagen weg he! Das lang he, 50 dagen geleden moesten wij (NL) de piek zelfs nog krijgen, en we zijn al even aan het versoepelen.
Er is door diverse motogp en superbike coureurs geprobeerd om afgelopen weekend te trainen op de redbull ring .
Eind van het liedje was dat bijv V Rossi met een prive jet vanuit Italie geen toestemming kreeg om te landen en er nog enkele Spaanse coureurs wel mochten vertekken maar vernomen dat ze bij terugkeer 15 dagen in quarantaine moesten .
Duitse coureurs hadden niet veel problemen maar zolang de landen in Europa reisbeperkingen hebben zal er niet geraced worden en oa Spanje wil de quarantaine bij terugkeer de komende maanden houden .

Misschien moet Sainz maar alvast aan verhuizen gaan denken wil hij volgend jaar voor Ferrari gaan starten :) :)

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat me nu pas opvalt, let op het 4:12 antwoord.. yeah next year *mic weg* het lijkt dat hij wil zeggen 'probably'? Ergo met al een soort van twijfel? Of zoek ik dingen die er niet zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:49:

Daar geloof ik niet in, maar als het wel zo is en de grenzen zijn open, zou ik er best heen willen. Deze week zou Monaco zijn en elke keer als ik mijn kaartje zie laat ik een traantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Zat zo eens te denken.. Gaan we dat DAS systeem uberhaupt nog zien? Andere teams hebben nu meer dan genoeg tijd gehad om hierover te denken en dit te berekenen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 18:52:
Zat zo eens te denken.. Gaan we dat DAS systeem uberhaupt nog zien? Andere teams hebben nu meer dan genoeg tijd gehad om hierover te denken en dit te berekenen etc..
Bij Merc zit het iig erop.
Het blijft wel de vraag of ze het überhaupt willen gebruiken.

De minimale theoretische winst is niet bekend of dat gehaald wordt en een gegarandeerd protest van de andere teams.
Ik weet niet of ze dat het waard vinden.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Er waren toch ook al teams tegen in protest gegaan, of in ieder geval gingen de lawyers er naar kijken? Het zal niet voor voor niets vanaf 2021 verboden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:37
djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 19:29:
Er waren toch ook al teams tegen in protest gegaan, of in ieder geval gingen de lawyers er naar kijken? Het zal niet voor voor niets vanaf 2021 verboden zijn..
Nog niet, dat kan pas bij de eerste race. En zelfs dan ga je pas een protest indienen na de kwalificatie of einde race voor maximum impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:00
SinergyX schreef op maandag 18 mei 2020 @ 18:07:
[...]

Wat me nu pas opvalt, let op het 4:12 antwoord.. yeah next year *mic weg* het lijkt dat hij wil zeggen 'probably'? Ergo met al een soort van twijfel? Of zoek ik dingen die er niet zijn? :P
Dat laatste.
Heb het aantal keer terug gekeken maar ik haal het er echt niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 22:45
Blog over onze favoriete man bij Renault.
https://www.gpblog.com/nl...FR4F99Rc6PMXKBPXG-lAdGUoA

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
"‘’Now you need a driver and an engine’’, waren de legendarische woorden die Abiteboul uitsprak tegen Christian Horner, nadat Renault Ricciardo had overgenomen van Red Bull Racing en de Oostenrijkers ook afstand hadden gedaan van de Renault-motoren. "

_O- _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Renault is dus ook weer bezet voor 2021 :P

https://www.ad.nl/formule...te-niveau-rijden~a7d9b3d7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 17:10

Damian

Insane Obtrusion

Mja Renault staat al een paar jaar voor lul, maar ik vind dat Ricciardo ook echt wel een domme move gedaan heeft. Als er dus iemand voor lul staat dan is hij het wel. Gaan voor het grote geld, of bang voor Max, welke van de twee het was weet ik niet, maar in beide gevallen niet echt een heel helder idee geweest voor je reputatie.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Damian schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:41:
Mja Renault staat al een paar jaar voor lul, maar ik vind dat Ricciardo ook echt wel een domme move gedaan heeft. Als er dus iemand voor lul staat dan is hij het wel. Gaan voor het grote geld, of bang voor Max, welke van de twee het was weet ik niet, maar in beide gevallen niet echt een heel helder idee geweest voor je reputatie.
Mwoa.. bij RBR blijven en de strijd gaan verliezen met Max was ook geen optie, er moest *iets* gaan veranderen, anders werd het een herhaling van zetten.

Dan is zijn verhuizing naar McLaren nu misschien wel een gouden zet (hoop ik voor hem).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Hij heeft het uiteindelijk goed gedaan, 2 jaar enorm veel geld vangen, en nu naar McLaren waar hij toch wel als nr1 rijder in het team zal zitten vanwege zijn ervaring. En heb niet het idee dat hij het bij Renault zwaar heeft, Nico was geen bedreiging en de auto was niet goed dus was er weinig druk om enorm te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
RTL Slipstream is terug: YouTube: Hoe eindigt de stoelendans in de Formule 1? | SLIPSTREAM

Blijft toch wel het beste F1 programma op dit moment, inhoudelijk erg sterk, ze hebben een enorm aantal connecties en blijven altijd lekker nuchter, zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:43
Homeland schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:56:
[...]

Hij heeft het uiteindelijk goed gedaan, 2 jaar enorm veel geld vangen, en nu naar McLaren waar hij toch wel als nr1 rijder in het team zal zitten vanwege zijn ervaring. En heb niet het idee dat hij het bij Renault zwaar heeft, Nico was geen bedreiging en de auto was niet goed dus was er weinig druk om enorm te presteren.
En volgend jaar met Mercedes motoren, dus ben benieuwd ze hadden het dit jaar al aardig voor elkaar bij Mclaren ( vorig jaar bedoel ik )

Dus ben benieuwd met de merc combi :+

En ik kan nu al niet wachten op de gouden combinaties van Norris en Ric :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:25:
[knip]

En ik kan nu al niet wachten op de gouden combinaties van Norris en Ric :D
Als ik eerlijk ben, ik dus eigenlijk wel. Het is een beetje teveel doorgeslagen wat mij betreft. Was het bij RB nog aardig ongedwongen, nu lijkt het wel een verplicht nummer te worden als Ricciardo erbij is betrokken. Send in the clowns bij McLaren?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:14:
[...]

Als ik eerlijk ben, ik dus eigenlijk wel. Het is een beetje teveel doorgeslagen wat mij betreft. Was het bij RB nog aardig ongedwongen, nu lijkt het wel een verplicht nummer te worden als Ricciardo erbij is betrokken. Send in the clowns bij McLaren?
Maar lag dat aan Ricciardo of Renault? Bij Red Bull was veel spontaan (of echt spontaan, of de "verplichte" filmpjes voor RBR maar dan wel spontaan de humor erin). Bij Renault viel er een stuk minder te lachen enerzijds, en anderzijds wou Renault hem juist ook soms wat meer inzetten voor marketingdoeleinde "met humor". Daardoor werd het dus meer gescript en niet meer spontaan.

Daar waar Ricciardo & Norris wel vaak genoeg spontaan / unscripted grappig zijn. Samen zal dat dus (potentieel) nog beter zijn. Maar je moet ze inderdaad niet teveel gaan dwingen van "eey, maak eens een grappig filmpje".

Ter vergelijking: Red Bull heeft ook met Verstappen en Albon (Verstappen en Gasly weet ik eigenlijk niet) nog wel wat van die dingetjes gedaan, ook met tevoren opgeschreven vragen over vanalles en nog wat. En de chemie daarin was gewoon minder dan bij Verstappen en Ricciardo, terwijl het net zo (on)gedwongen was om grappig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:09

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Dat gevoel heb ik ook. Het is leuk dat we leuke open rijders hebben in F1. Maar er wordt ook gedaan alsof het nu feest wordt nu ze bij elkaar zijn. Juist in het serieuze van F1 werkt het als iemand wat minder serieus doet. Maar als je ze neerzet als clowns valt het tegen.

Vond het Ziggo interview met Norris ook tenenkrommend, als ze normale vragen zouden stellen zou Norris leuker zijn dan toen ze geforceerd lollig deden.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
. wrong topic

[ Voor 92% gewijzigd door schumi2004 op 19-05-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34

Martinspire

Awesomeness

Vuvuzela schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:54:
[...]

Vond het Ziggo interview met Norris ook tenenkrommend, als ze normale vragen zouden stellen zou Norris leuker zijn dan toen ze geforceerd lollig deden.
Welk interview precies?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

McLaren was al aardig bezig met hun youtube dingen met Sainz en Norris, vermoed dat dat wel geintensiveerd wordt met Ric erbij.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Over een jaar Monaco!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EYX_WVnXkAE6N1E?format=jpg&name=large
20-23 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zullen de inwoners blij mee zijn, een maand lang niet naar buiten in het weekend. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vviktor
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 26-09-2021

vviktor

f1 fanatic

Hoi iedereen. Ik ben nieuw op dit forum. *knip*

Welkom! Maar zoals je bij het registreren in de voorwaarden had kunnen lezen is reclame maken hier niet de bedoeling.

[ Voor 64% gewijzigd door Orion84 op 19-05-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

En Silverstone staat op losse schroeven: https://nos.nl/artikel/23...ilverstone-in-gevaar.html
Er bestaat een kans dat er dit jaar geen Formule 1-races op Silverstone gereden gaan worden en dat er dus geen Grand Prix van Groot-Brittannië zal komen, heeft een woordvoerder van de Formule 1 laten weten.

De Britse regering is van plan om een 14-daagse quarantaine in te voeren voor de meeste mensen die het land binnenkomen. Dit om een tweede piek in de coronabesmettingen tegen te gaan.

[ Voor 59% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-05-2020 13:25 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Hij wil op het hoogste niveau rijden... Dat wordt lastig, die teams zijn allemaal al voorzien van coureurs. :+
DeKaerften schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:58:
Zullen de inwoners blij mee zijn, een maand lang niet naar buiten in het weekend. :P
Het scheelt dat de helft van de inwoners coureur is. :+

[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 19-05-2020 13:34 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Vuvuzela schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:54:
[...]

Dat gevoel heb ik ook. Het is leuk dat we leuke open rijders hebben in F1. Maar er wordt ook gedaan alsof het nu feest wordt nu ze bij elkaar zijn. Juist in het serieuze van F1 werkt het als iemand wat minder serieus doet. Maar als je ze neerzet als clowns valt het tegen.

Nou is Olaf + Jack sowieso beetje niveau Peppie en Kokkie, daar hoef je nooit veel van te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:08
sjaool schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:33:
[...]

Hij wil op het hoogste niveau rijden... Dat wordt lastig, die teams zijn allemaal al voorzien van coureurs. :+

[...]

Het scheelt dat de helft van de inwoners coureur is. :+
Nee hoor, Mercedes kan nog en Red Bull ook >:) (kans is klein maar je weet maar nooit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Alonso naast Hamilton bij mercedes, want dat was de vorige keer bij McLaren ook zo'n succes. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:03
DeKaerften schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:31:
Alonso naast Hamilton bij mercedes, want dat was de vorige keer bij McLaren ook zo'n succes. :+
Zolang ze geen double-stacks proberen ;)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-10 18:35

Mef

Lijkt mij toch ook een probleem voor de teams en hun werknemers zelf. 75% heeft zijn fabriek daar ergens rond Silverstone staan. Als die van een GP komen, even de fabriek binnen willen om wat werk te verrichten in de opbouw naar de volgende GP. Dat gaat toch ook zomaar niet lukken? Enige voordeel is dat de gp's zo kort op mekaar gaan volgen dat ze geen tijd gaan hebben om even te stoppen bij de fabriek, zal eerder rechtstreeks naar het volgende circuit zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mef schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:53:
[...]

Lijkt mij toch ook een probleem voor de teams en hun werknemers zelf. 75% heeft zijn fabriek daar ergens rond Silverstone staan. Als die van een GP komen, even de fabriek binnen willen om wat werk te verrichten in de opbouw naar de volgende GP. Dat gaat toch ook zomaar niet lukken? Enige voordeel is dat de gp's zo kort op mekaar gaan volgen dat ze geen tijd gaan hebben om even te stoppen bij de fabriek, zal eerder rechtstreeks naar het volgende circuit zijn :)
Van race naar race is waarschijnlijk ook wat er gaat gebeuren. Als ze bv beginnen met die dubbele GP van Oostenrijk is het idee ook dat de teams een week "in quarantaine" blijven in het hotel. Ik acht de kans dan ook klein dat ze wel vrij mogen bewegen van GP naar GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 18:30
De move naar Renault was wat vreemd, maar bij Red Bull kwam hij niet verder omdat ze zich daar op Max gingen focussen.

Nu naar McLaren is een fantastische move, vanaf 2021 met Mercedes motoren. Afhankelijk van wat Mercedes met het fabrieksteam gaat doen zou het maar zo kunnen dat Ricciardo daar over een paar jaar terecht gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
FastFred schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:07:
[...]

De move naar Renault was wat vreemd, maar bij Red Bull kwam hij niet verder omdat ze zich daar op Max gingen focussen.
Red Bull is normaliter wel van gelijke behandeling van de coureurs. Moet je uiteraard niet naar Helmut Marko luisteren die heeft gezegd dat ze Verstappen de jongste wereldkampioen willen maken
Nu naar McLaren is een fantastische move, vanaf 2021 met Mercedes motoren afhankelijk van wat Mercedes met het fabrieksteam gaat doen zou het maar zo kunnen dat Ricciardo daar over een paar jaar terecht gaat komen.
Ricciardo heeft juist eerder al een bod van McLaren afgewezen. Want dat hij ook met McLaren heeft gesproken is nooit een geheim van gemaakt. Alleen trapt Ricciardo blijkbaar nogal makkelijk in de mooie praatjes van Abiteboul. Ondanks zijn eigen ervaringen met Renault, want de beloofde motor-upgrades zijn er ook nooit gekomen. Van bij Red Bull had Ricciardo al lang genoeg moeten weten van Renault dat ze vooral veel mooie praatjes hebben maar deze nooit waar maken. Wat dat betreft vind ik het dan ook eigen schuld dikke bult.

Overigens snap ik je laatste stukje ook niet helemaal. Hoe moet Ricciardo van bij McLaren bij Mercedes komen? McLaren zal in principe een onafhankelijke team blijven, dat in dit geval toevallig Mercedes motoren gaat inkopen. Maar de coureurs staan daar (uiteraard) los van. Dan zou Mercedes weer uit de F1 moeten stappen en dat het McLaren-Mercedes fabrieksteam van weleer terug komt. Maar ook dan zal Ricciardo geen zitje bij Mercedes hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

Tsja, Renault had gewoon een goed lulpraatje voor Danny's neus gehouden, en veel zaken beloofd. Blijkbaar voldoende om te doen vergeten wat voor kwaliteit ze aan RBR hebben geleverd.
En ik denk dat McLaren in 2018 niet kon bieden wat RIC wilde, maar dat ze nu allebei water bij de wijn hebben gedaan én McL heeft laten zien dat ze absoluut stijgende zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
Tja die mooie praatjes van Renault, is dat niet een beetje Frans eigen?
Ik had iig niet anders verwacht van die pannekoeken maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 18:10
Eigen schuld dikke bankrekening zou ik eerder zeggen... Ik weet niet wat McLaren hem bood toen hij bij RBR wegging natuurlijk, maar het geld zou er ook altijd toch nog wat mee te maken kunnen hebben. Dat was een flinke bak cash wat ze hem voorhielden.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:28
BREAKING:
SkySportsF1: Verstappen moves to Mercedes in 2021

Afbeeldingslocatie: https://e0.365dm.com/19/07/2048x1152/skysports-lewis-hamilton-max_4729866.jpg

Blame it on the quarantine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:43
Finraziel schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:14:
Eigen schuld dikke bankrekening zou ik eerder zeggen... Ik weet niet wat McLaren hem bood toen hij bij RBR wegging natuurlijk, maar het geld zou er ook altijd toch nog wat mee te maken kunnen hebben. Dat was een flinke bak cash wat ze hem voorhielden.
Toen McLaren nog met Alonso was en Honda had was het ook niet veel soeps.

Dat is nu wel even anders !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
De door de Britse regering aangekondigde verplichte quarantaine van veertien dagen voor reizigers uit het buitenland vormt een groot knelpunt voor de start van het Formule 1-seizoen. Niet alleen de twee mogelijke races op Silverstone komen in gevaar, maar de hele jaargang kan mogelijk niet doorgaan.

https://www.nu.nl/formule...se-quarantaineregels.html

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:45
Eikel! Geluid stond hard tijdens de videocall met werk... :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:48:
[...]

Toen McLaren nog met Alonso was en Honda had was het ook niet veel soeps.

Dat is nu wel even anders !
Maar McLaren heeft daarvoor ook al een jaar met Renault motoren gereden. En ook toen waren ze al niet zo heel slecht. Maar voor 2019 hebben ze natuurlijk wel een grote stap gezet.
Maar ook dan natuurlijk, hij hoeft niet alleen te kijken naar het "huidige" seizoen, in de onderhandelingen zal het team ook vast wel dingen kunnen laten zien van waar ze mee bezig zijn / hoeveel winst ze verwachten voor het jaar erna. En wat dat betreft geldt dan waarschijnlijk alsnog "Ricciardo trapte met beide benen in de 'leugens' van Abiteboul", terwijl die uit zijn Red Bull tijd al kon weten dat Renault "nog wel eens" (understatement) beloftes doet over toekomstige upgrades die ze helemaal niet waar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34

Martinspire

Awesomeness

djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:50:
De door de Britse regering aangekondigde verplichte quarantaine van veertien dagen voor reizigers uit het buitenland vormt een groot knelpunt voor de start van het Formule 1-seizoen. Niet alleen de twee mogelijke races op Silverstone komen in gevaar, maar de hele jaargang kan mogelijk niet doorgaan.

https://www.nu.nl/formule...se-quarantaineregels.html
Daar gaat echt nog wel verandering in komen. Er moet gewoon even iets of iemand met een grote zak centen naar de overheid toe om te zorgen dat allerlei maatregelen betaald worden. Voor elke regel kan een uitzondering gemaakt worden tegenwoordig.

De regering weet echt wel hoeveel banen er op de tocht staan als ze F1 niet door laten gaan, dat risico gaan ze echt niet lopen. Het gaat niet alleen om de teams, maar ook de leveranciers en andere partijen. En ik verwacht eigenlijk anders wel een rechtszaak, mochten ze echt worden tegengewerkt.

Brexit kon ook niet maar ineens was er een deal

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2020 17:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Zal vast wel weer een 'uitzondering' worden gemaakt. Maar mocht dat niet geval zijn wordt het een heel erg sneu 2020.. (voor zover dat het nog niet is lmao)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:38
Ik denk dat de keuze van Ricciardo om naar Renault te gaan geen sportieve, maar financieel gedreven keuze was. Coureurs hebben natuurlijk maar een beperkte tijd om hun pensioen veilig te stellen en ik denk dat de financiële component van het voorstel van Renault te aantrekkelijk was om te laten schieten.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:11:
Ik denk dat de keuze van Ricciardo om naar Renault te gaan geen sportieve, maar financieel gedreven keuze was. Coureurs hebben natuurlijk maar een beperkte tijd om hun pensioen veilig te stellen en ik denk dat de financiële component van het voorstel van Renault te aantrekkelijk was om te laten schieten.
Ik verwacht dat als die bij Red Bull had bijgetekend dat die 20 miljoen, dan inclusief bonussen, ook nog wel binnen bereik had gelegen. En daarnaast "pensioen veilig stellen", als ze stoppen en een normaal leven gaan leiden denk ik dat ze aan een nulletje minder ook wel genoeg, of zo goed als genoeg hebben. Maar uiteraard weten de meesten dan niet hoe snel ze het uit moeten geven met een luxe leven. Dus ja, dan zijn die extra nulletjes wel fijn. Maar met 30 jaar 2 miljoen op de bank denk ik dat je met normale uitgaven toch wel een heel aantal jaar kunt uitzingen.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• djmelvee
"Take 2 minutes to read why Sebastian Vettel is so special ❤️"

Gepost op de officiële F1 Social Media. Is dit een teken dat Vettel eruit gaat stappen of...?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2DvNsVVJkXFAdxYz555p_kDpzE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BDmENFmY8w8yYUMV9zurawFG.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:48:
"Take 2 minutes to read why Sebastian Vettel is so special ❤️"

Gepost op de officiële F1 Social Media. Is dit een teken dat Vettel eruit gaat stappen of...?

[Afbeelding]
Ik zie steeds meer van zulke berichten langskomen, waarin ze de loopbaan van Vettel laten zien ect.
geeft suggesties van wel.
Hoop het niet :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djmelvee
Heb het vermoeden van wel. Hij zei zelf al dat 'ie heeft nagedacht tijdens het hele Corona verhaal en dat 'ie erachter is gekomen waar de 'echte prioriteiten liggen in het leven'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 13:12

Edd

INSIDE TRACKS is a new F1TV series retelling classic retold from the drivers’ perspectives. For week one we’re offering a special extended preview – and first up is the now infamous 2018 German Grand Prix, featuring drama throughout and heartbreak for Ferrari’s Sebastian Vettel…
EDIT: Voor de mensen met F1TV. Daar staat de langere versie ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 19-05-2020 22:31 ]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:06

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
* RobertMe huh, die stond toch exclusief op F1 TV (Pro)? Ik ben zelfs de app opnieuw aan het sideloaden (verplichte update) op m'n SHIELD om deze te kunnen kijken. En meen ook dat die op F1 TV langer zou duren (20 minuten)
For week one we’re offering a special extended preview
Oh...

Oftewel: dit is gewoon reclame voor F1 TV Pro en andere keren zal dit, op YouTube, een stuk korter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 13:12

Edd

RobertMe schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:31:
Oftewel: dit is gewoon reclame voor F1 TV Pro en andere keren zal dit, op YouTube, een stuk korter zijn.
Waarschijnlijk. Ik kwam er idd net achter dat de versie op F1TV ook 24 minuten ipv 11..

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-10 23:09
djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:04:
Heb het vermoeden van wel. Hij zei zelf al dat 'ie heeft nagedacht tijdens het hele Corona verhaal en dat 'ie erachter is gekomen waar de 'echte prioriteiten liggen in het leven'.
Bij keihard racen voor Mercedes natuurlijk.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van de bekende Kubica nummer :P

En tweede liedje gaat het ook al over retirement.. apart.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2020 00:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

En voor wie DE Kimi mist, paar reclames: (En hopelijk overleef je het :P)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:11:
Het was gewoon wegrennen. RBR bood gewoon de salariswensen omdat ze Ricciardo wenste te behouden. Het probleem zal eerder zijn dat RBR liever een basissalaris uitbetaald van enkele miljoenen met serieuze prestatiebetalingen. Bedragen rond de €40 a €50.000 per punt, €10.000 per snelste ronde en een ruime bonus per overwinning horen erbij. Max is altijd heel erg blij als hij wint. Het feit dat hij ruim een miljoen zal verdienen, zal helpen. :P

Het probleem hiermee is dat je wel moet kunnen winnen. Daarvoor moet je de steeds beter wordende teamgenoot die steeds beter kwalificeert verslaan. Succes daarmee Ricciardo. :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:45

mphilipp

Romanes eunt domus

Pathogen schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:17:
Tsja, Renault had gewoon een goed lulpraatje voor Danny's neus gehouden, en veel zaken beloofd. Blijkbaar voldoende om te doen vergeten wat voor kwaliteit ze aan RBR hebben geleverd.
Nahhh...je moet het niet tè simpel maken. Het is niet alléén geld of alléén de lokroep van Abiteboul alléén de 'angst' voor Max. Ik denk dat een belangrijke factor ook de 'angst' voor Honda was. Kijk, het geloof in Honda was natuurlijk puur gebasseerd op een gevoel. Ook wel op de ervaringen bij STR, maar de snelheid was meer een belofte. Dus ik denk dat al die dingen bij elkaar Daniel aan het twijfelen hebben gebracht.
Ik denk dat het te makkelijk is om het te reduceren tot 'hij was bang voor Max' of 'hij ging voor het geld' of de lulpraatjes van Cyril. Een combinatie is denk ik aannemelijker.

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 20-05-2020 13:38 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:45

mphilipp

Romanes eunt domus

djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:48:
Want dat vertelt hij het eerst tegen F1 om een soort whisper-campagne op te starten? Klinkt logisch... :X

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
mphilipp schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:00:
[...]

Want dat vertelt hij het eerst tegen F1 om een soort whisper-campagne op te starten? Klinkt logisch... :X
Dat hoor je me niet zeggen toch? Alles wijst erop. Zie jij ze iemand anders volledig de hemel inprijzen en meerdere posts aan toewijden? Ik denk inderdaad ook wel dat F1 iets meer op de hoogte is dan jij en ik. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Plan C is eindelijk onthuld. :+
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/97512986_3322436667851765_6047285588803977216_o.jpg?_nc_cat=104&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=k33jaOvr8R8AX_F3OHS&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=1893d48d4d8bd6084f8ac126a7006f34&oe=5EEA5E12

Pagina: 1 ... 68 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport