als ze het na 4 jaar niet kunnen, kunnen ze het na 4 maanden ook niet.Humma Kavula schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:03:
[...]
Top analyse![]()
Alleen jammer dat we niks weten na al die maanden ontwikkeling na de test
Ik zou het doen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
als ze het na 4 jaar niet kunnen, kunnen ze het na 4 maanden ook niet.Humma Kavula schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:03:
[...]
Top analyse![]()
Ik zou het doen!
Top analyseHumma Kavula schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:03:
[...]
Top analyse![]()
U is goed in quoten..
* Humma Kavula mompelt iets met computers en sims, en nee dat is geen heilige graal...Ik neem aan dat je ook weet dat bij de meeste teams de containers uit Australië terug zijn gekomen terwijl de fabrieken al verplicht gesloten waren (door FOM)?En de auto dus in een container staat weg te roesten Als in: er is 0,0 meer ontwikkelt. De fabrieken mogen pas in juni weer open gaan en dan kunnen ze pas verder ontwikkelen. Enige wat er dus gebeurd is is dat een of andere ontwerper / ... thuis aan zijn keukentafel heeft kunnen zitten om wat op papier te zetten. Maar er zullen geen CFDs gedraaid zijn, geen modellen in de windtunnel, geen onderdelen daadwerkelijk gebouwd en aan tests onderworpen, .... De enige ruimte tot ontwikkelen was dus vanaf wintertests tot in de loop van de week na "de GP" van Australië. Want toen is de "verplaatste summer-break" ingegaan en die is nu nog steeds van kracht.
Oh jee, die persco waarbij Michael in tranen uitbarst. Die was zóóó ongemakkelijk. Die interviewer bleef maar vragen stellen. Häkkinen wilde niet meer antwoorden en was Michael aan het troosten. Broer Ralf zat er naast, zwaar ongemakkelijk en niet wetende hoe te reageren.basvn schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:37:
Norris zijn contract is trouwens ook verlengd
heeft weinig aandacht gehad, want Sainz/ RIC.
[YouTube: Top 10 Tearjerkers in Formula 1]
Dat wegroesten is idd wel overdreven.RobertMe schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:31:
[...]
Top analyse![]()
Ik neem aan dat je ook weet dat bij de meeste teams de containers uit Australië terug zijn gekomen terwijl de fabrieken al verplicht gesloten waren (door FOM)?En de auto dus in een container staat weg te roesten Als in: er is 0,0 meer ontwikkelt.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Je beseft je dat Norris al een contract voor 2021 had toch?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alleen 2019 en 2020 toch?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:58:
[...]
Je beseft je dat Norris al een contract voor 2021 had toch?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In 2019 een contractverlenging voor drie jaar.basvn schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:40:
[...]
Alleen 2019 en 2020 toch?
2021 was nog niet bevestigd. Maar nu wel
https://the-race.com/form...s-first-quadruple-header/Jul 5: Austria
Jul 12: Austria
July 19: Free weekend
Jul 26: Britain or Germany
Aug 2: Britain or Germany
Aug 9: Hungary
Aug 16: Free weekend
Aug 23: Spain
Aug 30: Belgium
Sep 6: Italy
Sep 13: Free weekend
Sep 20: Azerbaijan
Sep 27: Russia
Oct 4: China
Oct 11: Japan
Oct 18: Free weekend
Oct 25: USA
Nov 1: Mexico
Nov 8: Brazil
Nov 15: Free weekend
Nov 22: Vietnam
Nov 29: Free weekend/Bahrain
Dec 6: Bahrain
Dec 13: Abu Dhabi
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2020 15:45 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb ergens gelezen dat dit dus niet waar is.YakuzA schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:28:
[...]
Dat wegroesten is idd wel overdreven.
De auto gaan gewoon met een vliegtuig terug en waren enkele dagen later op de fabriek al ongetwijfeld uit elkaar gehaald.
De pits equipment gaat idd wel met een boot.
Maar dat was dan wel een viervoudige wereldkampioen die je nooit heb omarmt zoals Schumacher of Alonso. Ergens hoop ik nu echt dat Hamilton vertrekt en Vettel die plek krijgt bij Mercedes en dat Vettel en Verstappen de komende jaren gaan strijden om kampioenschappen. Ja, het toch al geringe aanzien jegens Ferrari is nog verder gedaald...“in order to get the best possible results in this sport, it’s vital for all parties to work in perfect harmony. The team and I have realised that there is no longer a common desire to stay together beyond the end of this season”.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Resume of the stream:
— Charles Leclerc (@Charles_Leclerc) 16 mei 2020
My girlfriend had to buy a subcription to my Twitch to be able to ask me in the channel chat if I could open her the front door. She waited 25 mins downstairs as I couldn't hear my phone, I had the headphones and was very focus on my rally race😂
She only subscribed one month though... 😒
— Charles Leclerc (@Charles_Leclerc) 16 mei 2020
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Waar is de rest!Chiron schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:17:
Kreeg net via youtube dit pareltje voorgeschoteld, heb de film nooit gezien dus kende het nog niet
[YouTube: Michael Schumacher, Jean Todt, and Scuderia Ferrari in "Astérix aux Jeux Olympiques"]
Ik zou het doen!
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-05-2020 21:09 ]
Iets langere versie.
"When you grow up your heart dies"
Ik denk dat hij nooit Ferrari had moeten gaan, natuurlijk had hij geen opties, maar Ferrari heeft een sfeer die je moet passen, zeker voor Vettel was dat niet het geval. Maar met Ferrari uit de picture, zijn enige optie is Mercedes om vooraan mee te kunnen doen, al zie ik stiekem Vettel nog steeds liever met Max, denk dat die 2 best humor koppel kunnen worden. Vettel gewoon in Ric/Rosberg/raikonen mode.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 16:20:
Maar dat was dan wel een viervoudige wereldkampioen die je nooit heb omarmt zoals Schumacher of Alonso. Ergens hoop ik nu echt dat Hamilton vertrekt en Vettel die plek krijgt bij Mercedes en dat Vettel en Verstappen de komende jaren gaan strijden om kampioenschappen. Ja, het toch al geringe aanzien jegens Ferrari is nog verder gedaald...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Aan de andere kant, zonder een juniorprogramma, hadden een hoop van deze mannen niet veel verder gekomen als F2.Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:33:
Tot nu toe tonen vrijwel alle teams aan dat die junior programma's best een mislukking zijn, Kvyat die heen en weer gaat, Sainz die het Ferrari stoeltje krijgt in plaats van Giovinazzi, Ocon die bij Renault komt in plaats van in een Mercedes. Er zijn een stuk meer mislukkingen dan successen volgens mij.
RBR was in 2014 geen optie meer met Renault. Het was overduidelijk dat het niet goed zou komen in 2015. Dat het ogenschijnlijk nog slechter werd in 2015, legitimeert die overstap. Niemand anders dan Mercedes heeft alles gewonnen. Verder is er een aardig verschil tussen Rosberg/Ricciardo aan de ene kant en Kimi aan de andere kant. Ik zie Vettel dus niet zomaar een Kimi rol spelen, een Rosberg wel.SinergyX schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:11:
[...]
Ik denk dat hij nooit Ferrari had moeten gaan, natuurlijk had hij geen opties, maar Ferrari heeft een sfeer die je moet passen, zeker voor Vettel was dat niet het geval. Maar met Ferrari uit de picture, zijn enige optie is Mercedes om vooraan mee te kunnen doen, al zie ik stiekem Vettel nog steeds liever met Max, denk dat die 2 best humor koppel kunnen worden. Vettel gewoon in Ric/Rosberg/raikonen mode.
Nah, Red Bull is best succesvol. Ik bedoel bij McLaren zit nu Ricciardo, bij Red Bull zit Verstappen en bij Ferrari wordt een Red Bull coureur vervangen voor een Red Bull coureur.Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:33:
Tot nu toe tonen vrijwel alle teams aan dat die junior programma's best een mislukking zijn, Kvyat die heen en weer gaat, Sainz die het Ferrari stoeltje krijgt in plaats van Giovinazzi, Ocon die bij Renault komt in plaats van in een Mercedes. Er zijn een stuk meer mislukkingen dan successen volgens mij.
Verwijderd
Geef mij 1 project waarbij meer successen als mislukkingen zijn. Dat spreekt toch voor zich?Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:33:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:33:
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2020 10:15 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar is het niet zo dat ze bij RB hardnekkig aan eigen voormalige junioren vastblijven houden? Je degradeert Kvyat, stuurt hem daarna weg en je haalt m weer terug omdat je niets anders hebt. Bv de Vries had best een kans mogen krijgen bij Torro Rosso maar krijgt die niet omdat ie niet in hun programma zat. In plaats daarvan halen ze weggestuurde rijders terug zoals Hartley en Kvyat.SinergyX schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
Even random junior team, hiervan zit de helft al vast in de F1, paar oude foto's kom je er ook gros van tegen, dan noem ik je programma toch bizar succesvol als jij (versus duizenden anderen) steeds mensen van jouw clubje in de F1 kan krijgen.
Zij zijn niet de elite club waaruit alle F1 coureurs komen, gewoon 1 van de velen, en als jij keer op keer elke lichting nieuwe mensen in de F1 kan intrappen, ben je imho toch erg goed bezig.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De vries zat toch juist in het McLaren programma? Die is daar al gewogen en te ligt bevonden, waarom zou Red Bull hem dan moeten oppakken?Lekker Ventje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:34:
[...]
Maar is het niet zo dat ze bij RB hardnekkig aan eigen voormalige junioren vastblijven houden? Je degradeert Kvyat, stuurt hem daarna weg en je haalt m weer terug omdat je niets anders hebt. Bv de Vries had best een kans mogen krijgen bij Torro Rosso maar krijgt die niet omdat ie niet in hun programma zat. In plaats daarvan halen ze weggestuurde rijders terug zoals Hartley en Kvyat.
Helmut Marko hoopt gewoon nog wat extra miljoenen binnen te harken voor Red Bull, het gaat hem om geld, niet om gezondheid van mensen.djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:49:
Helmut Marko verwacht dat de twee Grands Prix van Oostenrijk die de Formule 1 in Spielberg wil organiseren, zelfs met publiek verreden kan worden.
https://www.gpupdate.net/...liek-bij-oostenrijkse-gp/
Vind het een toffe peer die Helmut Marko, lekker direct en alles maar hiermee slaat 'ie volgens mij toch volledig de plank mis..Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:26:
[...]
Helmut Marko hoopt gewoon nog wat extra miljoenen binnen te harken voor Red Bull, het gaat hem om geld, niet om gezondheid van mensen.
Is toch niet heel gek? ik hoop ook dat er straks wat publiek kan zijn, en het is nog 50 dagen weg he! Das lang he, 50 dagen geleden moesten wij (NL) de piek zelfs nog krijgen, en we zijn al even aan het versoepelen.ik denk ik dat als de situatie rond het coronavirus zich de komende weken goed ontwikkelt, een beperkt aantal toeschouwers mogelijk zou kunnen zijn."
Revive the guild!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ferrari = Drivers graveyardGekkenhuis schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:21:
Waarom Vettel al faalde voordat hij in een stoeltje stapte bij Ferrari. Best interessant om te zien.
[YouTube: Why Vettel's Ferrari F1 dream was doomed before it started]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Er is door diverse motogp en superbike coureurs geprobeerd om afgelopen weekend te trainen op de redbull ring .Jelte,89 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:43:
Rustig jongens!
[...]
Is toch niet heel gek? ik hoop ook dat er straks wat publiek kan zijn, en het is nog 50 dagen weg he! Das lang he, 50 dagen geleden moesten wij (NL) de piek zelfs nog krijgen, en we zijn al even aan het versoepelen.
"Beautiful Clean Coal"
[YouTube: VERSTAPPEN en VETTEL nemen True/False OVER | True or False met Verstappen en Vettel | Formule 1 2019]Homeland schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:43:
Laat Vettel maar naar Red Bull gaan, kwam net deze video tegen volgens mij houden die het wel samen vol: https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1167399015819993088
Mijn boefje is liev!
Wat me nu pas opvalt, let op het 4:12 antwoord.. yeah next year *mic weg* het lijkt dat hij wil zeggen 'probably'? Ergo met al een soort van twijfel? Of zoek ik dingen die er niet zijn?
Daar geloof ik niet in, maar als het wel zo is en de grenzen zijn open, zou ik er best heen willen. Deze week zou Monaco zijn en elke keer als ik mijn kaartje zie laat ik een traantje.djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:49:
Helmut Marko verwacht dat de twee Grands Prix van Oostenrijk die de Formule 1 in Spielberg wil organiseren, zelfs met publiek verreden kan worden.
https://www.gpupdate.net/...liek-bij-oostenrijkse-gp/
Bij Merc zit het iig erop.djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 18:52:
Zat zo eens te denken.. Gaan we dat DAS systeem uberhaupt nog zien? Andere teams hebben nu meer dan genoeg tijd gehad om hierover te denken en dit te berekenen etc..
PSN
Nog niet, dat kan pas bij de eerste race. En zelfs dan ga je pas een protest indienen na de kwalificatie of einde race voor maximum impact.djmelvee schreef op maandag 18 mei 2020 @ 19:29:
Er waren toch ook al teams tegen in protest gegaan, of in ieder geval gingen de lawyers er naar kijken? Het zal niet voor voor niets vanaf 2021 verboden zijn..
Dat laatste.SinergyX schreef op maandag 18 mei 2020 @ 18:07:
[...]
Wat me nu pas opvalt, let op het 4:12 antwoord.. yeah next year *mic weg* het lijkt dat hij wil zeggen 'probably'? Ergo met al een soort van twijfel? Of zoek ik dingen die er niet zijn?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
"‘’Now you need a driver and an engine’’, waren de legendarische woorden die Abiteboul uitsprak tegen Christian Horner, nadat Renault Ricciardo had overgenomen van Red Bull Racing en de Oostenrijkers ook afstand hadden gedaan van de Renault-motoren. "Snowhite0901 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 06:29:
Blog over onze favoriete man bij Renault.
https://www.gpblog.com/nl...FR4F99Rc6PMXKBPXG-lAdGUoA
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mwoa.. bij RBR blijven en de strijd gaan verliezen met Max was ook geen optie, er moest *iets* gaan veranderen, anders werd het een herhaling van zetten.Damian schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:41:
Mja Renault staat al een paar jaar voor lul, maar ik vind dat Ricciardo ook echt wel een domme move gedaan heeft. Als er dus iemand voor lul staat dan is hij het wel. Gaan voor het grote geld, of bang voor Max, welke van de twee het was weet ik niet, maar in beide gevallen niet echt een heel helder idee geweest voor je reputatie.
Hij heeft het uiteindelijk goed gedaan, 2 jaar enorm veel geld vangen, en nu naar McLaren waar hij toch wel als nr1 rijder in het team zal zitten vanwege zijn ervaring. En heb niet het idee dat hij het bij Renault zwaar heeft, Nico was geen bedreiging en de auto was niet goed dus was er weinig druk om enorm te presteren.Damian schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:41:
Mja Renault staat al een paar jaar voor lul, maar ik vind dat Ricciardo ook echt wel een domme move gedaan heeft. Als er dus iemand voor lul staat dan is hij het wel. Gaan voor het grote geld, of bang voor Max, welke van de twee het was weet ik niet, maar in beide gevallen niet echt een heel helder idee geweest voor je reputatie.
En volgend jaar met Mercedes motoren, dus ben benieuwd ze hadden het dit jaar al aardig voor elkaar bij Mclaren ( vorig jaar bedoel ik )Homeland schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:56:
[...]
Hij heeft het uiteindelijk goed gedaan, 2 jaar enorm veel geld vangen, en nu naar McLaren waar hij toch wel als nr1 rijder in het team zal zitten vanwege zijn ervaring. En heb niet het idee dat hij het bij Renault zwaar heeft, Nico was geen bedreiging en de auto was niet goed dus was er weinig druk om enorm te presteren.
Als ik eerlijk ben, ik dus eigenlijk wel. Het is een beetje teveel doorgeslagen wat mij betreft. Was het bij RB nog aardig ongedwongen, nu lijkt het wel een verplicht nummer te worden als Ricciardo erbij is betrokken. Send in the clowns bij McLaren?Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:25:
[knip]
En ik kan nu al niet wachten op de gouden combinaties van Norris en Ric
Testing, one, two ...
Maar lag dat aan Ricciardo of Renault? Bij Red Bull was veel spontaan (of echt spontaan, of de "verplichte" filmpjes voor RBR maar dan wel spontaan de humor erin). Bij Renault viel er een stuk minder te lachen enerzijds, en anderzijds wou Renault hem juist ook soms wat meer inzetten voor marketingdoeleinde "met humor". Daardoor werd het dus meer gescript en niet meer spontaan.hardware-lover schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:14:
[...]
Als ik eerlijk ben, ik dus eigenlijk wel. Het is een beetje teveel doorgeslagen wat mij betreft. Was het bij RB nog aardig ongedwongen, nu lijkt het wel een verplicht nummer te worden als Ricciardo erbij is betrokken. Send in the clowns bij McLaren?
Dat gevoel heb ik ook. Het is leuk dat we leuke open rijders hebben in F1. Maar er wordt ook gedaan alsof het nu feest wordt nu ze bij elkaar zijn. Juist in het serieuze van F1 werkt het als iemand wat minder serieus doet. Maar als je ze neerzet als clowns valt het tegen.hardware-lover schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:14:
[...]
Als ik eerlijk ben, ik dus eigenlijk wel. Het is een beetje teveel doorgeslagen wat mij betreft. Was het bij RB nog aardig ongedwongen, nu lijkt het wel een verplicht nummer te worden als Ricciardo erbij is betrokken. Send in the clowns bij McLaren?
I served in a company of heroes.
[ Voor 92% gewijzigd door schumi2004 op 19-05-2020 11:59 ]
Welk interview precies?Vuvuzela schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:54:
[...]
Vond het Ziggo interview met Norris ook tenenkrommend, als ze normale vragen zouden stellen zou Norris leuker zijn dan toen ze geforceerd lollig deden.
McLaren was al aardig bezig met hun youtube dingen met Sainz en Norris, vermoed dat dat wel geintensiveerd wordt met Ric erbij.hardware-lover schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:14:
[...]
PSN
[ Voor 64% gewijzigd door Orion84 op 19-05-2020 14:24 ]
Er bestaat een kans dat er dit jaar geen Formule 1-races op Silverstone gereden gaan worden en dat er dus geen Grand Prix van Groot-Brittannië zal komen, heeft een woordvoerder van de Formule 1 laten weten.
De Britse regering is van plan om een 14-daagse quarantaine in te voeren voor de meeste mensen die het land binnenkomen. Dit om een tweede piek in de coronabesmettingen tegen te gaan.
[ Voor 59% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-05-2020 13:25 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij wil op het hoogste niveau rijden... Dat wordt lastig, die teams zijn allemaal al voorzien van coureurs.Paulus07 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:38:
Renault is dus ook weer bezet voor 2021
https://www.ad.nl/formule...te-niveau-rijden~a7d9b3d7
Het scheelt dat de helft van de inwoners coureur is.DeKaerften schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:58:
Zullen de inwoners blij mee zijn, een maand lang niet naar buiten in het weekend.
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 19-05-2020 13:34 ]
"When you grow up your heart dies"
Nou is Olaf + Jack sowieso beetje niveau Peppie en Kokkie, daar hoef je nooit veel van te verwachten.Vuvuzela schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:54:
[...]
Dat gevoel heb ik ook. Het is leuk dat we leuke open rijders hebben in F1. Maar er wordt ook gedaan alsof het nu feest wordt nu ze bij elkaar zijn. Juist in het serieuze van F1 werkt het als iemand wat minder serieus doet. Maar als je ze neerzet als clowns valt het tegen.
Vond het Ziggo interview met Norris ook tenenkrommend, als ze normale vragen zouden stellen zou Norris leuker zijn dan toen ze geforceerd lollig deden.
Nee hoor, Mercedes kan nog en Red Bull ooksjaool schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:33:
[...]
Hij wil op het hoogste niveau rijden... Dat wordt lastig, die teams zijn allemaal al voorzien van coureurs.
[...]
Het scheelt dat de helft van de inwoners coureur is.
Zolang ze geen double-stacks proberenDeKaerften schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:31:
Alonso naast Hamilton bij mercedes, want dat was de vorige keer bij McLaren ook zo'n succes.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lijkt mij toch ook een probleem voor de teams en hun werknemers zelf. 75% heeft zijn fabriek daar ergens rond Silverstone staan. Als die van een GP komen, even de fabriek binnen willen om wat werk te verrichten in de opbouw naar de volgende GP. Dat gaat toch ook zomaar niet lukken? Enige voordeel is dat de gp's zo kort op mekaar gaan volgen dat ze geen tijd gaan hebben om even te stoppen bij de fabriek, zal eerder rechtstreeks naar het volgende circuit zijnIllegal_Alien schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:25:
En Silverstone staat op losse schroeven: https://nos.nl/artikel/23...ilverstone-in-gevaar.html
[...]
Van race naar race is waarschijnlijk ook wat er gaat gebeuren. Als ze bv beginnen met die dubbele GP van Oostenrijk is het idee ook dat de teams een week "in quarantaine" blijven in het hotel. Ik acht de kans dan ook klein dat ze wel vrij mogen bewegen van GP naar GP.Mef schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:53:
[...]
Lijkt mij toch ook een probleem voor de teams en hun werknemers zelf. 75% heeft zijn fabriek daar ergens rond Silverstone staan. Als die van een GP komen, even de fabriek binnen willen om wat werk te verrichten in de opbouw naar de volgende GP. Dat gaat toch ook zomaar niet lukken? Enige voordeel is dat de gp's zo kort op mekaar gaan volgen dat ze geen tijd gaan hebben om even te stoppen bij de fabriek, zal eerder rechtstreeks naar het volgende circuit zijn
De move naar Renault was wat vreemd, maar bij Red Bull kwam hij niet verder omdat ze zich daar op Max gingen focussen.Damian schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:41:
Red Bull is normaliter wel van gelijke behandeling van de coureurs. Moet je uiteraard niet naar Helmut Marko luisteren die heeft gezegd dat ze Verstappen de jongste wereldkampioen willen makenFastFred schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:07:
[...]
De move naar Renault was wat vreemd, maar bij Red Bull kwam hij niet verder omdat ze zich daar op Max gingen focussen.
Ricciardo heeft juist eerder al een bod van McLaren afgewezen. Want dat hij ook met McLaren heeft gesproken is nooit een geheim van gemaakt. Alleen trapt Ricciardo blijkbaar nogal makkelijk in de mooie praatjes van Abiteboul. Ondanks zijn eigen ervaringen met Renault, want de beloofde motor-upgrades zijn er ook nooit gekomen. Van bij Red Bull had Ricciardo al lang genoeg moeten weten van Renault dat ze vooral veel mooie praatjes hebben maar deze nooit waar maken. Wat dat betreft vind ik het dan ook eigen schuld dikke bult.Nu naar McLaren is een fantastische move, vanaf 2021 met Mercedes motoren afhankelijk van wat Mercedes met het fabrieksteam gaat doen zou het maar zo kunnen dat Ricciardo daar over een paar jaar terecht gaat komen.
Gamertag: FinrazielNL
Toen McLaren nog met Alonso was en Honda had was het ook niet veel soeps.Finraziel schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:14:
Eigen schuld dikke bankrekening zou ik eerder zeggen... Ik weet niet wat McLaren hem bood toen hij bij RBR wegging natuurlijk, maar het geld zou er ook altijd toch nog wat mee te maken kunnen hebben. Dat was een flinke bak cash wat ze hem voorhielden.
Eikel! Geluid stond hard tijdens de videocall met werk...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maar McLaren heeft daarvoor ook al een jaar met Renault motoren gereden. En ook toen waren ze al niet zo heel slecht. Maar voor 2019 hebben ze natuurlijk wel een grote stap gezet.Mektheb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:48:
[...]
Toen McLaren nog met Alonso was en Honda had was het ook niet veel soeps.
Dat is nu wel even anders !
Daar gaat echt nog wel verandering in komen. Er moet gewoon even iets of iemand met een grote zak centen naar de overheid toe om te zorgen dat allerlei maatregelen betaald worden. Voor elke regel kan een uitzondering gemaakt worden tegenwoordig.djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:50:
De door de Britse regering aangekondigde verplichte quarantaine van veertien dagen voor reizigers uit het buitenland vormt een groot knelpunt voor de start van het Formule 1-seizoen. Niet alleen de twee mogelijke races op Silverstone komen in gevaar, maar de hele jaargang kan mogelijk niet doorgaan.
https://www.nu.nl/formule...se-quarantaineregels.html
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2020 17:41 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik verwacht dat als die bij Red Bull had bijgetekend dat die 20 miljoen, dan inclusief bonussen, ook nog wel binnen bereik had gelegen. En daarnaast "pensioen veilig stellen", als ze stoppen en een normaal leven gaan leiden denk ik dat ze aan een nulletje minder ook wel genoeg, of zo goed als genoeg hebben. Maar uiteraard weten de meesten dan niet hoe snel ze het uit moeten geven met een luxe leven. Dus ja, dan zijn die extra nulletjes wel fijn. Maar met 30 jaar 2 miljoen op de bank denk ik dat je met normale uitgaven toch wel een heel aantal jaar kunt uitzingen.Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:11:
Ik denk dat de keuze van Ricciardo om naar Renault te gaan geen sportieve, maar financieel gedreven keuze was. Coureurs hebben natuurlijk maar een beperkte tijd om hun pensioen veilig te stellen en ik denk dat de financiële component van het voorstel van Renault te aantrekkelijk was om te laten schieten.
Ik zie steeds meer van zulke berichten langskomen, waarin ze de loopbaan van Vettel laten zien ect.djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:48:
"Take 2 minutes to read why Sebastian Vettel is so special ❤️"
Gepost op de officiële F1 Social Media. Is dit een teken dat Vettel eruit gaat stappen of...?
[Afbeelding]
EDIT: Voor de mensen met F1TV. Daar staat de langere versieINSIDE TRACKS is a new F1TV series retelling classic retold from the drivers’ perspectives. For week one we’re offering a special extended preview – and first up is the now infamous 2018 German Grand Prix, featuring drama throughout and heartbreak for Ferrari’s Sebastian Vettel…
[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 19-05-2020 22:31 ]
-
* RobertMe huh, die stond toch exclusief op F1 TV (Pro)? Ik ben zelfs de app opnieuw aan het sideloaden (verplichte update) op m'n SHIELD om deze te kunnen kijken. En meen ook dat die op F1 TV langer zou duren (20 minuten)
Oh...For week one we’re offering a special extended preview
Waarschijnlijk. Ik kwam er idd net achter dat de versie op F1TV ook 24 minuten ipv 11..RobertMe schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:31:
Oftewel: dit is gewoon reclame voor F1 TV Pro en andere keren zal dit, op YouTube, een stuk korter zijn.
-
Bij keihard racen voor Mercedes natuurlijk.djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:04:
Heb het vermoeden van wel. Hij zei zelf al dat 'ie heeft nagedacht tijdens het hele Corona verhaal en dat 'ie erachter is gekomen waar de 'echte prioriteiten liggen in het leven'.
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2020 00:08 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het was gewoon wegrennen. RBR bood gewoon de salariswensen omdat ze Ricciardo wenste te behouden. Het probleem zal eerder zijn dat RBR liever een basissalaris uitbetaald van enkele miljoenen met serieuze prestatiebetalingen. Bedragen rond de €40 a €50.000 per punt, €10.000 per snelste ronde en een ruime bonus per overwinning horen erbij. Max is altijd heel erg blij als hij wint. Het feit dat hij ruim een miljoen zal verdienen, zal helpen.Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:11:
Ik denk dat de keuze van Ricciardo om naar Renault te gaan geen sportieve, maar financieel gedreven keuze was. Coureurs hebben natuurlijk maar een beperkte tijd om hun pensioen veilig te stellen en ik denk dat de financiële component van het voorstel van Renault te aantrekkelijk was om te laten schieten.
Nahhh...je moet het niet tè simpel maken. Het is niet alléén geld of alléén de lokroep van Abiteboul alléén de 'angst' voor Max. Ik denk dat een belangrijke factor ook de 'angst' voor Honda was. Kijk, het geloof in Honda was natuurlijk puur gebasseerd op een gevoel. Ook wel op de ervaringen bij STR, maar de snelheid was meer een belofte. Dus ik denk dat al die dingen bij elkaar Daniel aan het twijfelen hebben gebracht.Pathogen schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:17:
Tsja, Renault had gewoon een goed lulpraatje voor Danny's neus gehouden, en veel zaken beloofd. Blijkbaar voldoende om te doen vergeten wat voor kwaliteit ze aan RBR hebben geleverd.
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 20-05-2020 13:38 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Want dat vertelt hij het eerst tegen F1 om een soort whisper-campagne op te starten? Klinkt logisch...djmelvee schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:48:
Gepost op de officiële F1 Social Media. Is dit een teken dat Vettel eruit gaat stappen of...?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dat hoor je me niet zeggen toch? Alles wijst erop. Zie jij ze iemand anders volledig de hemel inprijzen en meerdere posts aan toewijden? Ik denk inderdaad ook wel dat F1 iets meer op de hoogte is dan jij en ik.mphilipp schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:00:
[...]
Want dat vertelt hij het eerst tegen F1 om een soort whisper-campagne op te starten? Klinkt logisch...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq