[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.067 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Nog niet genoemd volgens mij. Bottas naar Ferrari? Heeft ook een aflopend contact.

Zou echt perfect zijn voor ferrari. Kan zich schikken in 2de rijder-rol. Is snel, kan Leclerc tot uit uiterste pushen. Kan races winnen. Een soort van Barichello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Rudolf schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:20:
Nog niet genoemd volgens mij. Bottas naar Ferrari? Heeft ook een aflopend contact.

Zou echt perfect zijn voor ferrari. Kan zich schikken in 2de rijder-rol. Is snel, kan Leclerc tot uit uiterste pushen. Kan races winnen. Een soort van Barichello.
Voor Mercedes is het in ieder geval wel duidelijk dat Lewis een groter uitdaging nodig heeft om zich te kunnen verbeteren. Hij heeft nu iemand als tweede rijder die hem totaal niet uitdaagt. Dan was Rosberg daar in zijn laatste seizoen een stuk beter in. Maar goed, die had maar een doel, wereldkampioen worden en wegwezen. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Bottas kun je na een maand opvegen bij Ferrari, denk niet dat hij daar op zijn plaats gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11

Denk het niet.
Bottas is zowel bij Mercedes als Ferrari tweede rijder, alleen is het verschil dat bij Ferrari letterlijk in zijn contract zal staan en hij zich er ook zo naar moet gedragen. Bij Mercedes wordt er in zekere mate nog vrij geraced (zeker in het begin van het seizoen) en is hij pas daadwerkelijk tweede rijder als Hamilton qua punten stevig voorop loopt.

Daar komt nog bij dat ik ook in het nieuwe seizoen verwacht dat Mercedes gelijk mee zal doen voor de overwinningen en dat het bij Ferrari maar afwachten is.

Misschien dat een flinke salarisverhoging hem over de streep trekt om naar Ferrari te gaan, maar hij verdiend nu ook al niet lullig dus ik vraag mij af of dat er in zit bij Ferrari.

Wat natuurlijk wél kan is dat hij weg moet bij Mercedes omdat zijn contract niet verlengd wordt, dan is Ferrari natuurlijk wel de best mogelijke andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bottas denkt nog steeds dat ie wereldkampioen kan worden, dat helpt niet :)

Ben serieus benieuwd wat ze bij Ferrari gaan doen.

En zat me ook af te vragen wat er nu met de auto's gaat gebeuren.
Als in; het ligt voor de hand dat ze voor 2021 niet een hele nieuwe auto gaan bouwen. Maar wellicht anderhalf seizoen met deze auto doen.

Ga je dan makkelijk rijders over laten stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:13
@Rudolf ; Gisteren door mij genoemd, maar vast verdwenen in de vloedgolf aan reacties die er opeens is in dit topic :) Ik zelf zou het wel een goede stabiele coureur vinden voor naast de onervaren Leclerc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:05
Hiep hiep hoera 70 jaar vandaag!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TD2CrnU9g834NYw2JN4P63eW2XY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Rh0QBJfu8SHrzv93XxgNzXV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uutKJC7maaCbSosAyp8QXLIY0hY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FIu1z8v0MkJG1cub5LsZNPf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNj3-JKaW18UMf1pwDXgc7Eo8AM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p577heIhAkIJP5mLTrTyH5J2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3753T-OZwKoQr4RwOkcKfimyeI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eNL5k3Cj2ub82nUC8xFcqsg2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9sdRmf7oCew_HqPMzdFlsb2X4-M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jmsGe72dVJSqBsHvtAvrFCUt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9Ec6OV9x4m6IxIbQag8Kye7qiA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7tns64FxXyp2uCUUpeXIonFz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0sIMdIQ_gEBTFNNUS3Jj7TV_CQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FaVbL3AArjRkAnLt0Vx39d8y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q65BDPVNnZWi-wRT9B0J38afwz0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GXeHmidUougsREg0ISkGPGVS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTyYZdhjTZ6HCmsBy2xi7fgQA-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzoG0cHB4omwWwpaDtVapQQ9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWaDluLa9hnstiqVWNjds-kP5Ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8cLM2WHWKXJ2AVQnz26Wwa4q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door nachtnet op 13-05-2020 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wel leuk dat er toch wat reuring is nu. Ik merk dat de interesse ver weg is gezakt omdat er gewoon nog "niets" gebeurd :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:31
MikeyMan schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:59:
En zat me ook af te vragen wat er nu met de auto's gaat gebeuren.
Als in; het ligt voor de hand dat ze voor 2021 niet een hele nieuwe auto gaan bouwen. Maar wellicht anderhalf seizoen met deze auto doen.
Hele nieuwe auto mag ook niet. Motor- en chassis-ontwikkeling mag niet. Alleen aero mag aan ontwikkeld worden. Allemaal onder budget cap + verloren inkomsten van races die nu niet zijn. Dit moet er dan toe dienen dat de uitgaven voor 2021 een stuk lager zullen zijn, enerzijds om te bezuinigen, anderzijds om tijd/geld voor 2022 over te houden.

Uitzondering is uiteraard McLaren omdat die volgend seizoen met Mercedes motor gaan rijden en uiteraard daarvoor het chassis zullen moeten aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:14:
[...]

Uitzondering is uiteraard McLaren omdat die volgend seizoen met Mercedes motor gaan rijden en uiteraard daarvoor het chassis zullen moeten aanpassen.
Lach me dan wel de ballen uit de broek als McLaren het Ferrari lastig gaat maken zodra die Mercedes achterin ligt :D Zit je dan als Sainz :X :+ Norris die even zwaait..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:05

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_hb4NzsdZS7I5_qxJGxL5QO9ds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kz2uC1vmWq7Y2iGXX4e3Hp3L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qy3TgnvIRKXRDz6hH8qO_j1odVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wkIwMebfy40pCfJvhbHCN6d3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:40

pinda powerrr

Slow down...

JB schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:22:
[...]
Lach me dan wel de ballen uit de broek als McLaren het Ferrari lastig gaat maken zodra die Mercedes achterin ligt :D Zit je dan als Sainz :X :+ Norris die even zwaait..
Ik vind dat scenario helemaal niet zo gek hoor. Mclaren is afgelopen jaar behoorlijk goed op weg gegaan, ondanks de Renault achterin. Weten ze die vooruitgang te behouden, maar dan met een Mercedes motor, dan gaan ze zich gewoon mengen in de top 6.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

pinda powerrr schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:35:
[...]

Ik vind dat scenario helemaal niet zo gek hoor. Mclaren is afgelopen jaar behoorlijk goed op weg gegaan, ondanks de Renault achterin. Weten ze die vooruitgang te behouden, maar dan met een Mercedes motor, dan gaan ze zich gewoon mengen in de top 6.
Top zes zoals in Ferrari hoort er niet meer bij of top acht? :P

Oh en deze hoor ik maar niet. ;) :P
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/z657l4qmqhy41.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@DaniëlWW2 Geloof er ook niks van. Dan zie ik nog eerder Kvyat instappen met Ferrari links.

Hoewel de geruchten inmiddels toch wel aanzwellen dat Sainz voor 2 jaar getekend heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door MikeyMan op 13-05-2020 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Of Stroll misschien? Was ook een Ferrari junior toch. En mijns inziens een van de meest ondergewaardeerde coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:40

pinda powerrr

Slow down...

DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:49:
[...]

Daar laat ik mij niet over uit 8)
[Afbeelding]
Ideale rijder! Zal Leclerc nooit voor de voeten rijden! En de andere podiumkandidaten ook niet! :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:13
@Verwijderd Neh, Stroll heeft zijn eigen team

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:58

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Zolang papa Stroll het team financiert heeft Stroll jr een stoeltje. Als papa uitstapt denk ik dat Stroll ook heel gauw exit is. Er is groter talent dan hem.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:56:
Of Stroll misschien? Was ook een Ferrari junior toch. En mijns inziens een van de meest ondergewaardeerde coureurs.
Ik zie in Stroll niet een kampioen, maar ik ben het met je eens dat hij veel meer talent heeft dan de meesten in hem zien. Dat zij vader een stoeltje/team voor hem koopt werkt hem aardig tegen in de beeldvorming.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:02:
[...]

Ik zie in Stroll niet een kampioen, maar ik ben het met je eens dat hij veel meer talent heeft dan de meesten in hem zien. Dat zij vader een stoeltje/team voor hem koopt werkt hem aardig tegen in de beeldvorming.
Ja maar denken dat Ferrari Stroll in de auto gaat zetten dan ben je niet echt op de hoogte ;) Waardeloze F1 coureur, daar had of moet iemand rijden met talent.

Snap ook niet wat ze met Sainz willen, of Ricciardo wil zelf niet vanwege Leclerc, of Leclerc wil een watje naast zich hebben in de vorm van Sainz. Sainz is zo boring (dus ook voor marketing), en het is te veel ik, ik en ik, maar goed an sich ook leuk om te zien hoe goed (of slecht) hij nou echt is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2020 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
Volgens GP Update is het al rond met Sainz: https://m.gpupdate.net/nl...kt-sainz-volgt-vettel-op/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:17:
[...]

Ja maar denken dat Ferrari Stroll in de auto gaat zetten dan ben je niet echt op de hoogte ;) Waardeloze F1 coureur, daar had of moet iemand rijden met talent.

Snap ook niet wat ze met Sainz willen, of Ricciardo wil zelf niet vanwege Leclerc, of Leclerc wil een watje naast zich hebben in de vorm van Sainz. Sainz is zo boring (dus ook voor marketing), en het is te veel ik, ik en ik, maar goed an sich ook leuk om te zien hoe goed (of slecht) hij nou echt is.
Misschien zou jezelf een paar rondjes in een F1 auto gaan rijden en eens proberen 1 ronde op de baan te blijven voordat je iemand een waardeloze F1 coureur gaat noemen !!

Verder Sainz boring voor marketing noemen laat wel zien wat voor soort "experts" er rondlopen op dit forum .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

leekers schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Misschien zou jezelf een paar rondjes in een F1 auto gaan rijden en eens proberen 1 ronde op de baan te blijven voordat je iemand een waardeloze F1 coureur gaat noemen !!

Verder Sainz boring voor marketing noemen laat wel zien wat voor soort "experts" er rondlopen op dit forum .
Ik ben dan ook geen coureur, slecht vergelijk dus. Stroll is gewoon een zeer matig coureur, er zijn zo veel andere coureurs die wel hadden kunnen presteren in dat stoeltje. Als je dat niet ziet dan sorry hoor.

En ja Sainz is extreem boring, het tegenovergestelde van Ricciardo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• leekers
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:47:
[...]

Ik ben dan ook geen coureur, slecht vergelijk dus. Stroll is gewoon een zeer matig coureur, er zijn zo veel andere coureurs die wel hadden kunnen presteren in dat stoeltje. Als je dat niet ziet dan sorry hoor.

En ja Sainz is extreem boring, het tegenovergestelde van Ricciardo.
Misschien moet je eens aan 47 miljoen Spanjaarden en meer dan 500 mijoen Spaans sprekende mensen in de wereld denken voordat je iemand "boring voor maketing" noemt .

Wederom bewijst het dat de "experts" geen flauw idee hebben wat het doet als er een Spanjaard (en zoon van oud wereld kampioen) naar Ferrari gaat .

Ben er van overtuigd dat er geen enkel bedrijf meer marketing wil doen met Sainz als dat gebeurd omdat hij zo boring is |:(

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:49:
[...]

[Afbeelding]
Zijn laatste race is nog steeds de vorige race 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:47:
[...]
Ik ben dan ook geen coureur, slecht vergelijk dus. Stroll is gewoon een zeer matig coureur, er zijn zo veel andere coureurs die wel hadden kunnen presteren in dat stoeltje, vind ik. Als je dat niet ziet dan sorry hoor.

En ja Sainz is extreem boring, het tegenovergestelde van Ricciardo, vind ik.
Persoonlijke mening dus, echter geen feit. Wat jij vind hoeft een ander niet te vinden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
Met Sainz naar Ferrari en een plekje bij McLaren wordt dat ook weer interessant.
Ik snap dat RIC een logische keuze zou zijn....maar what about Russell?

Mercedes zal hem toch ook wel willen zien rijden in een auto waarin hij ook echt kan laten zien wat hij kan.
en met Mercedes motoren vanaf 2021 denk ik dat de link er toch duidelijk is.
Als dan ook nog wat waar is van het verhaal dat RIC flinke salariseisen stelt, kan die zomaar daar ook naast de pot pissen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

sanderb schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:32:
Met Sainz naar Ferrari en een plekje bij McLaren wordt dat ook weer interessant.
Ik snap dat RIC een logische keuze zou zijn....maar what about Russell?

Mercedes zal hem toch ook wel willen zien rijden in een auto waarin hij ook echt kan laten zien wat hij kan.
en met Mercedes motoren vanaf 2021 denk ik dat de link er toch duidelijk is.
Als dan ook nog wat waar is van het verhaal dat RIC flinke salariseisen stelt, kan die zomaar daar ook naast de pot pissen.
Ik weet niet of McLaren Russel naast Norris wil. Met Norris hebben ze al een jongeling die ze kunnen laten groeien. Wat hij (en het team) nodig heeft is een goede eerste coureur die resultaat kan boeken. 2019 was een mooi jaar, maar daarvoor ging het een tijdje minder en ze moeten nu denk ik laten zien dat ze weer winnen in de F1.5 om zo een gooi te doen naar de F1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

leekers schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Een feit is wel, dat Stroll vooral met de centen van zijn vader in de F1 is gekomen. En nu verder vooraan op de grid staat, omdat papa een team opkoopt.. 8)7

Z'n resultaten in andere klassen zullen goed genoeg geweest zijn (want: superlicentie). Maar imo kan-ie het imago "inkooprookie" nooit meer van zich af schudden.

Dat Vettel vertrekt verbaast me niet. Een paar keer naast de titel gegrepen, o.a door eigen falen maar ook door tactische blunders van het team. Toen kwam er een dreigbrief vanuit Ferrari, in de vorm van promotie voor Leclerc. Die nog (iets) sneller bleek te zijn ook. Als het citaat mbt andere prioriteiten letterlijk is wat hij gezegd heeft, denk ik dat-ie stopt met racen. In ieder geval in de F1.

Sainz naar Ferrari... Ik vraag me af of hij braaf achter Leclerc aan gaat rijden, eerlijk gezegd. Dan McLaren, dat lijkt me dan een goede kans voor RIC. Zeker als daar straks Mercedes motoren achterin liggen is dat een auto waarmee je zomaar weer eens een podium zou kunnen pakken. Renault gaat het niet worden, zoals bekend. Alle motor klanten zijn straks weg en het is de vraag hoelang de top van Renault nog door wil gaan met geld in een afvoer putje pompen.

Al met al... Wie gaat er volgend jaar bij Renault rijden? :P

[ Voor 39% gewijzigd door Destruction op 13-05-2020 14:48 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Destruction schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:42:
[...]

Een feit is wel, dat Stroll vooral met de centen van zijn vader in de F1 is gekomen. En nu verder vooraan op de grid staat, omdat papa een team opkoopt.. 8)7

Z'n resultaten in andere klassen zullen goed genoeg geweest zijn (want: superlicentie). Maar imo kan-ie het imago "inkooprookie" nooit meer van zich af schudden.
Maar net doen alsof hij er niets van kan omdat zijn vader geld heeft is ook niet goed natuurlijk of mogen we soms ook zeggen dat Max het ook niet kan omdat zijn vader altijd in de zandbak aan het spelen was ipv aan het rijden ?

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

leekers schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:48:
[...]

Maar net doen alsof hij er niets van kan omdat zijn vader geld heeft is ook niet goed natuurlijk of mogen we soms ook zeggen dat Max het ook niet kan omdat zijn vader altijd in de zandbak aan het spelen was ipv aan het rijden ?
Dat is dan wel weer net iets anders. Ik weet dat het altijd heel populair was om grindbak grappen te maken als het over Jos ging, maar ook voor hem geldt dat hij door vrijwel het gehele paddock als een groot talent werd gezien. Jos heeft te vroeg gepiekt, kon die druk (nog) niet aan naast Schumacher en daarna is het heel moeilijk om weer een kans(je) in een goede auto af te dwingen, zoals we gezien hebben.

Het verschil met Max... Max is gevraagd om in de F1 te komen rijden, hij heeft geen geld hoeven meenemen ofzo.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leekers schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 12:52:
[...]

Misschien moet je eens aan 47 miljoen Spanjaarden en meer dan 500 mijoen Spaans sprekende mensen in de wereld denken voordat je iemand "boring voor maketing" noemt .

Wederom bewijst het dat de "experts" geen flauw idee hebben wat het doet als er een Spanjaard (en zoon van oud wereld kampioen) naar Ferrari gaat .

Ben er van overtuigd dat er geen enkel bedrijf meer marketing wil doen met Sainz als dat gebeurd omdat hij zo boring is |:(
Er valt gewoon meer uit te halen met "interessante" personen zoals een Alonso of Ricciardo marketing technisch gezien. Daarnaast gaat hij gewoon tweede rijder worden, als dat niet boring is :P \
Hij heeft gewoon geen uitstraling, geen charisma en nooit een interessant verhaal te vertellen, saaie boel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:32

Saffie_time

Why use this? 42!

Daniel zou al getekend hebben bij McLaren

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:21:
[...]

Er valt gewoon meer uit te halen met "interessante" personen zoals een Alonso of Ricciardo marketing technisch gezien. Daarnaast gaat hij gewoon tweede rijder worden, als dat niet boring is :P \
Hij heeft gewoon geen uitstraling, geen charisma en nooit een interessant verhaal te vertellen, saaie boel dus.
Mwah, vond hem in Drive to Survive anders best goed overkomen. Ik pak liever een pint met hem dan met een RIC :P Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:46
Destruction schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:50:
[...]

Dat is dan wel weer net iets anders. Ik weet dat het altijd heel populair was om grindbak grappen te maken als het over Jos ging, maar ook voor hem geldt dat hij door vrijwel het gehele paddock als een groot talent werd gezien. Jos heeft te vroeg gepiekt, kon die druk (nog) niet aan naast Schumacher en daarna is het heel moeilijk om weer een kans(je) in een goede auto af te dwingen, zoals we gezien hebben.

Het verschil met Max... Max is gevraagd om in de F1 te komen rijden, hij heeft geen geld hoeven meenemen ofzo.
Stroll heeft natuurlijk z'n imago niet mee. Irritant stemmetje, beetje over het paard getild gedrag en een rijke papa die zijn stoeltje (vooruit, het team :+) koopt.
Maar hij heeft wel gewoon een F4-kampioenschap, de Toyota Racing Series en een F3-kampioenschap met heel nette cijfers (F3 zelfs met overmacht) gewonnen. Dat'ie daarna de F2 heeft overgeslagen is voor zijn ontwikkeling als coureur misschien niet ontzettend handig geweest, maar hij is beslist geen Ragunathan ofzo.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Wormaap schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:48:
[...]

Stroll heeft natuurlijk z'n imago niet mee. Irritant stemmetje, beetje over het paard getild gedrag en een rijke papa die zijn stoeltje (vooruit, het team :+) koopt.
Maar hij heeft wel gewoon een F4-kampioenschap, de Toyota Racing Series en een F3-kampioenschap met heel nette cijfers (F3 zelfs met overmacht) gewonnen. Dat'ie daarna de F2 heeft overgeslagen is voor zijn ontwikkeling als coureur misschien niet ontzettend handig geweest, maar hij is beslist geen Ragunathan ofzo.
Was er niet ook een dingetje met dat pappa ook aardig wat geld stak in de junioren categorieën en teamgenoten waarvan gezegd werd dat die meer talent hadden alsnog langzamer waren dan Stroll en er wat beschuldigingen waren van dat Stroll voorgetrokken werd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
RobertMe schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:15:
[...]
Was er niet ook een dingetje met dat pappa ook aardig wat geld stak in de junioren categorieën en teamgenoten waarvan gezegd werd dat die meer talent hadden alsnog langzamer waren dan Stroll en er wat beschuldigingen waren van dat Stroll voorgetrokken werd?
Mja... je kunt mij met al het geld van Stroll in een F3 auto zetten en dan rij ik nog achteraan..
Hij heeft misschien niet het talent van een Max of Charles, maar hij kan echt wel een potje sturen.

Opvallend genoeg laat hij dat juist bij races waar er gekke dingen gebeuren af en toe zien. Ik vind het hem ook niet erg sympathiek overkomen op tv, en hij heeft misschien juist wel tegen zich dat papa zoveel geld in zijn carriere stopt.
Aan de andere kant: ook Max had met Jos achter zich een voorsprong op alle jongens in het karten.

Talent alleen is tegenwoordig niet meer genoeg. Maar met geld alleen kom je er ook niet.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
[...]

Geen flauw idee. Maar zelfs met het beste stoeltje in het beste team rijdt natuurlijk niet elke clown naar een flinke overwinning in een F3-kampioenschap. Ik verwacht ook zeker geen WDC van Stroll, maar ik verwacht dat'ie gewoon in de middenmoot mee gaat komen als er geen gekke dingen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20

Martinspire

Awesomeness

[...]

Klopt, hij heeft dan wel meer ervaring dan de meeste rijders maar het is niet alsof je dan gegarandeerd sneller bent.

Ik ben het met de meesten hier eens. Hij is geen toptalent, maar weet met genoeg oefening wel verbetering te tonen. Afgelopen jaar heeft ie bij de starts bv geen fouten meer gemaakt waardoor ie van "pannenkoek van de week" naar "meeste plekken gewonnen in de eerste ronde" is gegaan. En ja, dat komt ook wel wat door het kwalificeren en dat is ook zeker een punt wat beter moet, maar dat is ook gewoon een lastig iets. Er zijn maar weinig rijders die vanaf de eerste minuut snel zijn. De helft van de rijders in de jaren 90 had er langer over gedaan, zelfs met dezelfde tijd in auto's, dan Stroll nu.

Geef hem genoeg tijd en hij is gewoon een prima 2e rijder. Misschien niet interessant voor het kampioenschap, maar wel om (ala Bottas) een constructeurskampioenschap te halen en zo af en toe eens een race.

Genoeg rijders die liever geen sterke rijder naast hen willen, dus dan is Stroll een prima keuze. Zolang ie progressie laat zien, zou ik niet weten waarom ie moet vertrekken. Tuurlijk wil je altijd andere rijders zien, maar zo werkt de wereld niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Martinspire schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:49:
[...]

Klopt, hij heeft dan wel meer ervaring dan de meeste rijders maar het is niet alsof je dan gegarandeerd sneller bent.

Ik ben het met de meesten hier eens. Hij is geen toptalent, maar weet met genoeg oefening wel verbetering te tonen. Afgelopen jaar heeft ie bij de starts bv geen fouten meer gemaakt waardoor ie van "pannenkoek van de week" naar "meeste plekken gewonnen in de eerste ronde" is gegaan. En ja, dat komt ook wel wat door het kwalificeren en dat is ook zeker een punt wat beter moet, maar dat is ook gewoon een lastig iets. Er zijn maar weinig rijders die vanaf de eerste minuut snel zijn. De helft van de rijders in de jaren 90 had er langer over gedaan, zelfs met dezelfde tijd in auto's, dan Stroll nu.

Geef hem genoeg tijd en hij is gewoon een prima 2e rijder. Misschien niet interessant voor het kampioenschap, maar wel om (ala Bottas) een constructeurskampioenschap te halen en zo af en toe eens een race.

Genoeg rijders die liever geen sterke rijder naast hen willen, dus dan is Stroll een prima keuze. Zolang ie progressie laat zien, zou ik niet weten waarom ie moet vertrekken. Tuurlijk wil je altijd andere rijders zien, maar zo werkt de wereld niet.
Uiteindelijk zijn het natuurlijk allemaal geen pannenkoeken. Maar persoonlijk vind ik Stroll meer een Ericsson, Nasr, Wehrlein dan een Hulkenberg, Perez. Leuk dat ie meedoet als vervulling. Maar zijn resultaat van Baku 2017 zie ik hem niet snel herhalen.

Maar blijkbaar heeft ie wel een neusje ervoor om zo ver achteraan te rijden dat die met een knotsgekke race, zoals Baku 2017 dan of Hockenheim 2019, vol safety cars ineens op een podium positie te rijden. Want laten we eerlijk zijn, Hockenheim stond die niet bijna op het podium door zijn goede race, maar omdat die achteraan reed, daardoor onder SC een pitstop kon maken zonder positieverlies en toen de rest stopte kwamen ze achter hem op de baan. En hetzelfde geluk had Kvyat ook, maar die weet de podiumplaats dan wel te behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:21:
[...]

Ja inderdaad noem Alonso als interessant marketing object bij een bedrijf in Spanje goeie kans dat je verbannen wordt uit het land lol

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kijk, nu gaan we denk ik doorslaan met de "bevestigen". :P
Laten we eens alles op een rijtje zetten.

Al wekenlang gaan de geruchten rond dat Vettel niet tevreden is met Ferrari. Vorige week zou het besluit zijn gevallen dat Vettel niet meer wil. Daar lijkt het namelijk op. Het is iets dat Ferrari waarschijnlijk goed uitkwam omdat ze niet zomaar een viervoudige wereldkampioen aan de kant kunnen zetten voor een coureur met een paar discutabele overwinningen en poles met als tweede coureur eentje die na vijf seizoenen, een podium heeft behaald omdat onder andere Ferrari zichzelf uitschakelde.

Maar zowel Ferrari als Vettel hebben helemaal niks te winnen met het besluit meteen bekend maken. Ferrari zit helemaal niet te wachten op aanbiedingen en Vettel wil zijn opties kunnen evalueren. Je spreekt dus een periode van geheimhouding af, ter gezamenlijk belang. Zo kan Ferrari bijvoorbeeld Sainz benaderen en Vettel denken over McLaren.

Gaan we naar McLaren kijken. Het team is in herbouw na jarenlang wanbeleid. Iedereen is eruit geschopt en ze lijken langzaam weer de weg naar boven te vinden. Volgend seizoen krijgen ze een Mercedes PU en ze hebben nu al een chassis dat waarschijnlijk beter is dan veel middenveld teams. De stap naar de top is alleen het lastigst. Daarvoor heb je personeel nodig, maar ook iemand die je kan helpen met ontwikkelingen of met informatie komt. Wie kan je nu werkelijk beter wensen dan Vettel in dit scenario?

Hij wordt gekscherend "inspector Seb" genoemd, staat bekend als iemand die een auto kan afstellen en goede feedback kan geven en hij komt van Ferrari. Wat biedt Ricciardo precies? Hij is twee jaar jonger, brengt geen informatie, heeft niet de status van een viervoudige wereldkampioen en staat ook niet bekend iemand waar je wat aan hebt qua ontwikkeling. Niet zoals Vettel.

Ik moet dit dus nog maar zien. Als ik als Zak Brown zou kunnen kiezen, Vettel zonder twijfel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42

Wom

[...]

Dat voortrekken zat hem vooral in het feit dat Stroll, voordat hij naar een hogere klasse ging, al flink wat testkilometers in die auto's kon rijden. Die nieuwe auto werd dan aangeschaft en in het winterseizoen werden er flinke kilometers gemaakt. Combineer dat met flink wat simulatie-uren (die van Williams is betaald door Stroll sr. als ik het niet verkeerd heb) en de verhoudingen lagen wel wat scheef, geholpen door de financiële ondersteuning die hij kreeg.

Nu heeft iedere rijder die in de f1 komt al flink moeten investeren, maar bij Stroll is dat wel extreem geweest. Maar hij pompt er wel de uren in, dus enige werkethos kun je hem niet ontzeggen. Maar de eerste bijzondere inhaalactie moet ik nog zien van hem. Inwisselbare middelmaat naar mijn idee in ieder geval. Maar zolang zijn vader zorgt dat een team overeind blijft kan ik hem wel tolereren. Hij komt toch weinig in beeld :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 20:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:03:
[...]
Ik moet dit dus nog maar zien. Als ik als Zak Brown zou kunnen kiezen, Vettel zonder twijfel.
Dat is aannemende dat Vettel überhaupt op zoek is naar een F1 stoeltje voor 2021. Gezien deze quote van Vettel is dat denk ik nog maar de vraag:
What’s been happening in these past few months has led many of us to reflect on what are our real priorities in life. One needs to use one’s imagination and to adopt a new approach to a situation that has changed. I myself will take the time I need to reflect on what really matters when it comes to my future.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
Orion84 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:15:
[...]

Dat is aannemende dat Vettel überhaupt op zoek is naar een F1 stoeltje voor 2021. Gezien deze quote van Vettel is dat denk ik nog maar de vraag:

[...]
Dat lees ik als "Niet werken als je er geen plezier in hebt".
Bij ferrari weg gaan om ergens anders beetje lol te trappen. (beetje als kimi, maar dan serieuzer) kan ook "prioriteiten" bekijken zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 20:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

demonic schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:34:
[...]

Dat lees ik als "Niet werken als je er geen plezier in hebt".
Bij ferrari weg gaan om ergens anders beetje lol te trappen. (beetje als kimi, maar dan serieuzer) kan ook "prioriteiten" bekijken zijn.
Je kan die quote inderdaad op allerlei manieren interpreteren. Ook als "ik heb het wel gehad met dit reizende circus".

Ah well, de kristallen bollen zijn nog lastiger te krijgen dan mondkapjes en handgel, we zullen het wel zien :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wormaap schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:22:
[...]
Geen flauw idee. Maar zelfs met het beste stoeltje in het beste team rijdt natuurlijk niet elke clown naar een flinke overwinning in een F3-kampioenschap. Ik verwacht ook zeker geen WDC van Stroll, maar ik verwacht dat'ie gewoon in de middenmoot mee gaat komen als er geen gekke dingen gebeuren.
Niet buiten beschouwing laten dat ie er 2 seizoenen voor nodig heeft gehad, bij 2 topteams. Maar je zag meer rijders in die seizoenen waarvan wordt gedacht dat ze F1 WK waardig zouden zijn. Al doende leert men zullen we maar zeggen 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:23
Vettel zou al binnen enkele dagen gepresenteerd worden bij McLaren.

https://racingnews365.nl/...ere-voort-bij-mclaren/amp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:57

rammes

koekebakker 1e klas

Incognitum schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:30:

die site zou ik met een korrel zout nemen ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Incognitum schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:30:

Lando ook eruit dan? Want een paar posts hierboven staat dat Ricciardo al getekend heeft bij McLaren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

RobertMe schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:45:
[...]

Lando ook eruit dan? Want een paar posts hierboven staat dat Ricciardo al getekend heeft bij McLaren.
Kaltenborn daar manager toevallig? :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
MeNTaL_TO schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:46:
[...]

Kaltenborn daar manager toevallig? :+
Even navragen bij Giedo, die zal vast nog haar telefoonnummer hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:47
Mbt Stroll: een van de betere regenrijders, tijdens races is ie vaak uitgekiend. Geen talent als Verstappen, maar gewoon een goede rijder. Ik zou zelfs zeggen dat hij veel weerstand heeft gekregen omdat zijn pa een rijke racefanaat is. Niemand gelooft dat zijn pa dit alleen zou doen zonder enige interesse in autosport. En zijn zoon is een ECHTE coureur. Er zullen vast betere rookies zijn geweest, en als dat zo was hadden die allang betere aanbiedingen gehad. Maarja, die hebben ze niet gekregen. Autosport is altijd al 80% geld, 20% talent geweest. Alleen in de Karting is dat minder merkbaar... Ik zou wel willen dat mijn vader net zo gek was van racen als ik, en zo bemiddeld was dat ik een kans zou maken om voor de hogere klassen te gaan.

Mbt Vettel: die gaat alleen door als ie een mooi team kan krijgen. Mclaren, Red Bull, Merdecedes.
Mbt Sainz: zit er dik in, maar als ze er niet uitkomen is ricciardo de eerstvolgende
Mbt Ricciardo: hij heeft niets te willen, hij is een snelle coureur, maar te licht bevonden bij Red Bull. Als ie geluk heeft Ferrari, of Mclaren. Zo niet: ziet ie vast aan Renault. Gefeliciteerd met je 30 miljoen grapjurk...
Jongens wat zou ik het mooi vinden als ie weer terugkwam bij RBR... komop marko!
Mbt Russell: misschien Mclaren, waarschijnlijk niet
Mbt vrije plekje Renault: bye bye Gasly, zet hem op bij je franse team. Zou wel de weg openzetten voor ricciardo bij RBR

Ik vind het overigens wel erg grappig, nog geen meter geraced, maar wel een silly season hahaha

Trouwens, zou Kvyat een goede 2e coureur zijn bij Ferrari? Hij heeft daar magisch goed simwerk gedaan voor voordat hij terugkwam bij AT

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Talking Bull podcast met Max, Alex en Christian.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:31

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
hardware-lover schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 18:01:
[...]

Niet buiten beschouwing laten dat ie er 2 seizoenen voor nodig heeft gehad, bij 2 topteams. Maar je zag meer rijders in die seizoenen waarvan wordt gedacht dat ze F1 WK waardig zouden zijn. Al doende leert men zullen we maar zeggen 😏
Tsja, dat eerste van die twee seizoenen was'ie 5e, in een veld waar Leclerc 4, Russell 6 en Albon 7 waren. En Giovinazzi 2. Ik wil ook nog steeds niet beweren dat Stroll een wunderkind is waar we allemaal ons geld op in moeten zetten. Maar die gast krijgt m.i. veel meer haat naar zich toe geslingerd dan'ie op basis van z'n rijkwaliteiten verdient, puur omdat z'n pa een flinke zak geld meeneemt, en da's gewoon jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Wormaap, vandaar mijn opmerking betreffende andere rijders....

Er was er eigenlijk maar ééntje die meer uit het materiaal kon halen dan er eigenlijk inzat in die klasse. Uiteindelijk heeft de onbetrouwbaarheid van zijn materiaal er mede voor gezorgd dat ie dat jaar niet als nummer 1 het seizoen kon afsluiten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En hier een link zodat je niet nog een account hoeft aan te maken bij de 5000 andere accounts. :z ;)
https://www.redbull.com/i...ng-bull-stay-home-special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
BBC F1 meldt dat Ricciardo naar McLaren gaat en Sainz naar Ferrari: https://www.bbc.com/sport/formula1/52627900

Zou Alonso dan naar Renault gaan? Er werd openlijk geflirt op Twitter gisteren tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:45:
[...]

Die mag dan wel weer naar RB toe :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:19
Wormaap schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:45:
[...]

Tsja, dat eerste van die twee seizoenen was'ie 5e, in een veld waar Leclerc 4, Russell 6 en Albon 7 waren. En Giovinazzi 2. Ik wil ook nog steeds niet beweren dat Stroll een wunderkind is waar we allemaal ons geld op in moeten zetten. Maar die gast krijgt m.i. veel meer haat naar zich toe geslingerd dan'ie op basis van z'n rijkwaliteiten verdient, puur omdat z'n pa een flinke zak geld meeneemt, en da's gewoon jammer :)
Ik vraag mij ook af in hoeverre de slechte staat van Williams niet tegen hem heeft gewerkt. Als je het verschil zie tussen hoe het bij Williams ging en hoe het nu gaat. Dan krijg ik niet het gevoel dat het Williams van dit moment een gezonde kweekvijver voor jonge rijders is.

Volgens mij is het coachings vermogen bij dat team net zo slecht als hun wagen is.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wom schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:09:
[...]

Dat voortrekken zat hem vooral in het feit dat Stroll, voordat hij naar een hogere klasse ging, al flink wat testkilometers in die auto's kon rijden. Die nieuwe auto werd dan aangeschaft en in het winterseizoen werden er flinke kilometers gemaakt. Combineer dat met flink wat simulatie-uren (die van Williams is betaald door Stroll sr. als ik het niet verkeerd heb) en de verhoudingen lagen wel wat scheef, geholpen door de financiële ondersteuning die hij kreeg.

Nu heeft iedere rijder die in de f1 komt al flink moeten investeren, maar bij Stroll is dat wel extreem geweest. Maar hij pompt er wel de uren in, dus enige werkethos kun je hem niet ontzeggen. Maar de eerste bijzondere inhaalactie moet ik nog zien van hem. Inwisselbare middelmaat naar mijn idee in ieder geval. Maar zolang zijn vader zorgt dat een team overeind blijft kan ik hem wel tolereren. Hij komt toch weinig in beeld :+
Nog erger: in de F3-tijd had Stroll al bij Williams getekend en werd de nieuwe simulator van Williams voorzien van F3-software zodat Stroll daar ook nog eens kon testen. Massa en Bottas moesten het daarom met de sterk verouderde simulator doen. :X

Over het heel de wereld rond reizen met 'n oude Williams om Stroll te trainen op F1-circuits maar niet te beginnen. Die knul zat afgelopen jaren ongeveer 100 uur per week in een auto of simulator en reed nog steeds als een Parkinsonpatient rond. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij kan stroll best wel sturen, maar ontbreekt het vooral aan gevoel voor techniek. Afstellen van de auto of überhaupt doorhebben dat er iets kapot is werkt blijkbaar niet zo lekker.
Vandaar ook dat het in de regen relatief beter gaat, dan is het net even minder belangrijk hoe je auto is afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
Ricciardo dus zo goed als zeker naar McLaren, dus exit Vettel?

Wel tof Lando en Daniel in een team, dat gaat mooi worden!

https://m.gpupdate.net/nl...nd-met-mclaren-voor-2021/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ja RIC en NOR in 1 team, dan heb je echt gewoon een bierteam! Nou ja, melkteam dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Erapaz schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 06:34:
BBC F1 meldt dat Ricciardo naar McLaren gaat en Sainz naar Ferrari: https://www.bbc.com/sport/formula1/52627900

Zou Alonso dan naar Renault gaan? Er werd openlijk geflirt op Twitter gisteren tussen die twee.
Ik weet nog wel een duitser die goed bij Renault past. Alonso zie ik niet terugkomen in de F1

[ Voor 4% gewijzigd door Maasluip op 14-05-2020 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bart-Willem schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 07:35:
[...]

Nog erger: in de F3-tijd had Stroll al bij Williams getekend en werd de nieuwe simulator van Williams voorzien van F3-software zodat Stroll daar ook nog eens kon testen. Massa en Bottas moesten het daarom met de sterk verouderde simulator doen. :X

Over het heel de wereld rond reizen met 'n oude Williams om Stroll te trainen op F1-circuits maar niet te beginnen. Die knul zat afgelopen jaren ongeveer 100 uur per week in een auto of simulator en reed nog steeds als een Parkinsonpatient rond. :P
Je reactie klinkt vooral jaloers :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Maasluip schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:24:
[...]

Ik weet nog wel een duitser die goed bij Renault past. Alonso zie ik niet terugkomen in de F1
Hulkenberg terug?

Eerder zag ik liever Ricciardo bij Ferrari, maar die zou natuurlijk nooit akkoord gaan met een rol als 2de coureur. Sainz ‘zegt’ dat hij dat wel doet, maar stiekem hoop ik dat hij het Leclerc flink moeilijk gaat maken en we vuurwerk gaan zien daar volgende jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:13

Player1S

Probably out in the dark

wowly schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:03:

Mbt Ricciardo: hij heeft niets te willen, hij is een snelle coureur, maar te licht bevonden bij Red Bull.
laten we niet aan geschiedvervalsing doen aub. Ricciardo is absoluut niet te licht bevonden bij Red Bull. RBR wou hem dolgraag behouden maar zag hij er zelf weinig heil in om voor Max te moeten rijden.
Naar het schijnt was ook RBR bereid best diep in de buidel te tasten om hem vast te houden dus dan ben je zeker niet te licht bevonden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 21:03

mphilipp

Romanes eunt domus

Player1S schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:38:
[...]
laten we niet aan geschiedvervalsing doen aub. Ricciardo is absoluut niet te licht bevonden bij Red Bull.
Zeker niet. Hij moest het misschien vaak afleggen tegen Max, maar hij was toch een solide puntenscoorder, en betrouwbare teamgenoot. Nee, Ricciardo is zeker geen mindere coureur. Het kan ook best dat ie Max teveel in zijn hoofd liet komen en het niet zo leuk vond dat het op zijn minst leek alsof Red Bull Max belangrijker vond. Daarom zei ik ook dat het wel goed kon zijn voor hem om in een ander team te zitten. En als ie straks echt naar McLaren gaat, kan ie best nog wel eens een pain in the behind worden voor Red Bull.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Erapaz schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:27:
[...]
Eerder zag ik liever Ricciardo bij Ferrari, maar die zou natuurlijk nooit akkoord gaan met een rol als 2de coureur. Sainz ‘zegt’ dat hij dat wel doet, maar stiekem hoop ik dat hij het Leclerc flink moeilijk gaat maken en we vuurwerk gaan zien daar volgende jaar.
Ik ben nou erg benieuwd hoe dat gaat daar aan tafel bij Ferrari. Dan zit je daar als Sainz (met paps ernaast denk ik) en dan ga je natuurlijk vragen of ze nog steeds van die vreselijke team orders hanteren. Zelfs als jij op een bepaalde baan sneller bent en het seizoen is nog jong, gaan ze je dan vragen om opzij te gaan voor kleine Charles? Ferrari roept altijd dat je voor het team rijdt en niet voor jezelf. In principe is dat voor elk team zo, maar Ferrari heeft wel een hele reeks dubieuze beslissingen op haar naam staan.
Vraag die ik dan heb is of zo'n coureur dan duidelijk in zijn contract krijgt dat ie gewoon moet luisteren naar teamorders en onder de streep staat netjes een salaris van 7-8 cijfers met allerlei bonussen...hij zet er zelf zijn poot onder. En vervolgens net als Barichello en Massa alsnog klagen dat ze dat moesten doen. En natrappen als je er weg bent. Toen het geld goed was, was het geen probleem, en ze bleven er ook rijden. Dus zo slecht was het niet. Ze klagen meer voor de bühne en hun fans zodat die denken dat ze echt heel zielig zijn...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

@mphilipp zegt ook wat over karakter denk ik. Ik zie Daniel/Max daarom alleen al niet naar FER gaan omdat zij als persoonlijkheid daar niet mee kunnen werken (mits je 2e viool bent == zolang LEC er ook zit). Wespennest is het :r

[ Voor 30% gewijzigd door JB op 14-05-2020 08:56 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:13

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb bij Sainz beetje het idee dat ie zichzelf teveel overschat. Niet dat hij slecht is maar wel onder het niveau Hamilton, Verstappen, LeClerc.

Ik zie dan ook wel gebeuren dat hij tekent met de gedachte dat hij wel eventjes zichzelf naar en situatie rijd waar LeClerc hem moet steunen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Player1S schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:04:
Ik heb bij Sainz beetje het idee dat ie zichzelf teveel overschat. Niet dat hij slecht is maar wel onder het niveau Hamilton, Verstappen, LeClerc.

Ik zie dan ook wel gebeuren dat hij tekent met de gedachte dat hij wel eventjes zichzelf naar en situatie rijd waar LeClerc hem moet steunen.
Laten we het hopen! Ik wil;

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/iOehot0wKMABaX4ABM/giphy.gif

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:04:

Net als Barrichello dus deed.
Bijna iedere coureur denkt op enig moment van zichzelf dat hij goed genoeg is voor de wereldtitel. Dat is de drijfveer om te kunnen leven voor je sport.

In recente interviews met David Coulthard komt dat ook mooi naar voren. Hij zegt daarin dat hij tijdens zijn tijd bij McLaren echt dacht dat hij zich kon meten met Schumacher en Häkkinen. Nu terugkijkend durft hij wel toe te geven dat hij toch echt niet blijvend op dat niveau zat. Hij had natuurlijk wel eens een goede dag, waarop hij ook onverslaanbaar kon zijn. Maar over meerdere seizoenen dat niveau vasthouden zat er gewoon niet in.

Respect trouwens dat DC nu zo kan reflecteren, dat zie ik niet iedereen zomaar doen. Ik vond hem als coureur niet heel erg likeable, maar daarna is dat beeld voor mij positief bijgedraaid.

Massa vind ik een ander verhaal eigenlijk, die kwam naast Schumacher om verder te groeien en het vooruitzicht om het stokje van hem over te nemen. Uiteindelijk kreeg hij natuurlijk steeds andere toppers naast zich, waardoor die belofte er nooit echt uit gekomen is. Desondanks heeft Massa zich kranig geweerd en volgens mij alles uit zichzelf gehaald tot op het punt dat hij bijna wereldkampioen was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08-10 15:37

Damian

Insane Obtrusion

Muse schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:14:
[...]

Net als Barrichello dus deed.
Bijna iedere coureur denkt op enig moment van zichzelf dat hij goed genoeg is voor de wereldtitel. Dat is de drijfveer om te kunnen leven voor je sport.

In recente interviews met David Coulthard komt dat ook mooi naar voren. Hij zegt daarin dat hij tijdens zijn tijd bij McLaren echt dacht dat hij zich kon meten met Schumacher en Häkkinen. Nu terugkijkend durft hij wel toe te geven dat hij toch echt niet blijvend op dat niveau zat. Hij had natuurlijk wel eens een goede dag, waarop hij ook onverslaanbaar kon zijn. Maar over meerdere seizoenen dat niveau vasthouden zat er gewoon niet in.

Respect trouwens dat DC nu zo kan reflecteren, dat zie ik niet iedereen zomaar doen. Ik vond hem als coureur niet heel erg likeable, maar daarna is dat beeld voor mij positief bijgedraaid.

Massa vind ik een ander verhaal eigenlijk, die kwam naast Schumacher om verder te groeien en het vooruitzicht om het stokje van hem over te nemen. Uiteindelijk kreeg hij natuurlijk steeds andere toppers naast zich, waardoor die belofte er nooit echt uit gekomen is. Desondanks heeft Massa zich kranig geweerd en volgens mij alles uit zichzelf gehaald tot op het punt dat hij bijna wereldkampioen was.
Ja dit. Als een coureur niet vind dat ie WDC kan worden dan heeft ie niets te zoeken in de F1.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Muse schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:14:
[...]
Dat is dus altijd het idee dat ik bij DC had. Ik vond het wel altijd een leuke kerel, maar hij kon het nivo niet gedurende het hele seizoen vasthouden. Hij had een paar briljante races, maar dan zakt het ineens in. Sowieso is omgaan met de druk als het erom gaat erg moeilijk. Wie herinnert zich Irvine nog die gewoon het WK binnen bereik had, maar het gewoon zelf niet waar maakte. Je kon toen wel zien dat die Ferrari toen oppermachtig was en omdat Schu zijn poot brak, kon Irvine zijn gang gaan. Schu heeft zelfs nog bij zijn terugkeer in dienst van Eddie gereden, maar het mocht niet baten.
Dat logenstraft het verhaal dat als je maar een goede auto hebt, het 'vanzelf' goed komt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

mphilipp schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:30:
[...]

Schu heeft zelfs nog bij zijn terugkeer in dienst van Eddie gereden, maar het mocht niet baten.
Maar was dat wel echt zo? Gingen toch meerdere geruchten dat er meer speelde in die tijd.

Ooit dit artikel over gelezen: http://atlasf1.autosport.com/99/bel/preview/horton.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
mphilipp schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:30:
[...]

Dat is dus altijd het idee dat ik bij DC had. Ik vond het wel altijd een leuke kerel, maar hij kon het nivo niet gedurende het hele seizoen vasthouden. Hij had een paar briljante races, maar dan zakt het ineens in. Sowieso is omgaan met de druk als het erom gaat erg moeilijk. Wie herinnert zich Irvine nog die gewoon het WK binnen bereik had, maar het gewoon zelf niet waar maakte. Je kon toen wel zien dat die Ferrari toen oppermachtig was en omdat Schu zijn poot brak, kon Irvine zijn gang gaan. Schu heeft zelfs nog bij zijn terugkeer in dienst van Eddie gereden, maar het mocht niet baten.
Dat logenstraft het verhaal dat als je maar een goede auto hebt, het 'vanzelf' goed komt... :+
Ik was/ben fan van Schumi. Ik weet nog goed hoe euforisch ik me voelde toen hij in Maleisië de boel domineerde en regisseerde. Dat was echt een regelrechte masterclass. Als hij zijn been niet had gebroken, was hij in 1999 al dik wereldkampioen geworden.

Ik verdenk hem er overigens wel nog steeds van dat hij daarna in Japan niet op de top van zijn kunnen heeft gereden.

Maar wat een tof seizoen was dat zeg, met zelfs een Frentzen die in de Jordan zich kon mengen in de titelstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Vettel zegt McLaren af en zet alles in op Mercedes... Aldus autobild.

https://www.autobild.de/a...-mclaren-ab-16850573.html

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

albino71 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:47:

https://www.autobild.de/a...-mclaren-ab-16850573.html
Is dat betrouwbaar? Ik zie Vettel als persoon gewoon eieren kiezen voor zijn geld == family time :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:51:
[...]

Is dat betrouwbaar? Ik zie Vettel als persoon gewoon eieren kiezen voor zijn geld == family time :)
En uiteindelijk is iedereen gefopt, Hamilton naar Ferrari en Vettel naar Mercedes and Sainz en Ricciardo blijven zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Wom schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:43:
[...]
Maar was dat wel echt zo? Gingen toch meerdere geruchten dat er meer speelde in die tijd.
Zou zomaar kunnen. Maar wat zijn geruchten? Doorgaans als ik dat soort artikelen lees, denk ik dat het meer een kwestie is van iets willen zien en dan in elke beweging, elke uitspraak van iemand iets willen lezen. Een uitleg zoeken die bij je verhaal past zeg maar. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat Schumacher bij zijn terugkeer Irvine heeft geholpen door Hakkinen weg te houden. In de laatste race was Irvine gewoon te langzaam. Schumacher werd 2de en Irvine 3de, maar op een heel eind achterstand. Ik heb het nog even opgezocht en Schumacher zat een seconde of 5-6 achter Hakkinen, en Irvine op 1:35. Dat helpt remmen niet meer. Dat had sowieso niets uitgemaakt, want had Irvine als 2de gefinished, was ie gelijk geëindigd in punten, waarbij Hakkinen 5 overwinningen had vs 4 voor Irvine. Eddie had het dus zelf moeten doen. Schumacher kon de McLaren blijkbaar ook maar nét bijhouden. Hij had wel de snelste ronde en pole, maar Hakkinen was blijkbaar toch sneller. Tenzij je wilt geloven in het scenario dat Schumacher Hakkinen bewust liet winnen om te voorkomen dat Irvine WK zou worden. Maar dat is niet logisch, want Irvine was gewoon niet snel genoeg.

Dus wat ik met die geruchten aanmoet weet ik niet. Irvine is op 2 punten na WK geworden, dus aantonen dat ie geen support kreeg werkt niet volgens mij. Ik kan mij voorstellen dat Ferrari een moeilijk verhaal heeft als je nummer 1 voor $30mln geen WK wordt en de nummer 2 wel, maar ik denk dat het nog steeds verdedigbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

albino71 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:47:
Dat is een andere manier van zeggen: ze nemen Ricciardo voor minder geld dus Vettel maakte al geen kans vanaf het begin. Bovendien: wie wil er nou een coureur die misschien wel goed is, maar zo af en toe een meltdown heeft als het niet naar zijn zin gaat? :+ :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Vettel naar Mercedes.

Hamilton naar Aston Martin.

Dat zou wel een verrassing zijn idd

En Max WDC uiteraard in zowel 2020 en 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
MikeyMan schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 07:45:
Volgens mij kan stroll best wel sturen, maar ontbreekt het vooral aan gevoel voor techniek. Afstellen van de auto of überhaupt doorhebben dat er iets kapot is werkt blijkbaar niet zo lekker.
Vandaar ook dat het in de regen relatief beter gaat, dan is het net even minder belangrijk hoe je auto is afgesteld.
Volgens mij is het grote probleem bij Stroll dat zijn hersens en/of instincten niet snel genoeg werken. Je ziet dat ook wel terug bij interviews met hem.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Bigfoot schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:15:
Vettel naar Mercedes.

Hamilton naar Aston Martin.

Dat zou wel een verrassing zijn idd

En Max WDC uiteraard in zowel 2020 en 2021
Ik verwacht sowieso tot Hamilton blijft zitten waar die zit totdat het seizoen goed onderweg is, en eigenlijk verwacht ik ook dan dat die voor 2021 kan blijven zitten.
Hij zal eerst zijn zevende WDC willen binnen halen lijkt mij, dan staat die immers gelijk aan Schumacher. Daarna zou die iets kunnen "gokken", maar gezien 2021 nu met dezelfde auto's zal zijn door alle restricties op ontwikkelen zal die als die dit seizoen WDC wordt ook nog zomaar eens kunnen blijven zitten bij Mercedes omdat het achtste WDC dan ook binnen handbereik is. Voor 2022 dan pas kan die gaan "gokken" op verhuizen naar een ander team. Dan heeft die immers toch al alle records, en voor 2022 worden de kaarten ook opnieuw geschut. Hetzelfdd als zijn onverwachte move van het topteam McLaren naar middenmoot Mercedes die vanaf 2014 met de nieuwe motorregels ineens heel mooi uit pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RobertMe schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:24:
[...]

Ik verwacht sowieso tot Hamilton blijft zitten waar die zit totdat het seizoen goed onderweg is, en eigenlijk verwacht ik ook dan dat die voor 2021 kan blijven zitten.
Hij zal eerst zijn zevende WDC willen binnen halen lijkt mij, dan staat die immers gelijk aan Schumacher. Daarna zou die iets kunnen "gokken", maar gezien 2021 nu met dezelfde auto's zal zijn door alle restricties op ontwikkelen zal die als die dit seizoen WDC wordt ook nog zomaar eens kunnen blijven zitten bij Mercedes omdat het achtste WDC dan ook binnen handbereik is. Voor 2022 dan pas kan die gaan "gokken" op verhuizen naar een ander team. Dan heeft die immers toch al alle records, en voor 2022 worden de kaarten ook opnieuw geschut. Hetzelfdd als zijn onverwachte move van het topteam McLaren naar middenmoot Mercedes die vanaf 2014 met de nieuwe motorregels ineens heel mooi uit pakte.
Andere kant kan Ham wel een stukje 'eigen' geschiedenis schrijven door tweemaal in het diepe te springen met nieuwe teams, wat hij al 1x heeft gedaan, met AM mogelijk een tweede keer. Zelfs met meer titels zal hij in de schaduw staan van Schumi, andere kant verwacht ik met nog 2 seizoenen dezelfde regels gewoon weer een WDC voor Hamilton, dat gaan Lec of Ver echt niet redden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

RobertMe schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:24:
[...]
Hij zal eerst zijn zevende WDC willen binnen halen lijkt mij, dan staat die immers gelijk aan Schumacher.
Liefst dan eentje meer...maar of ie die kans krijgt van Max of Charles is vers 2... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
mphilipp schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:49:
[...]

Ik ben nou erg benieuwd hoe dat gaat daar aan tafel bij Ferrari. Dan zit je daar als Sainz (met paps ernaast denk ik) en dan ga je natuurlijk vragen of ze nog steeds van die vreselijke team orders hanteren. Zelfs als jij op een bepaalde baan sneller bent en het seizoen is nog jong, gaan ze je dan vragen om opzij te gaan voor kleine Charles? Ferrari roept altijd dat je voor het team rijdt en niet voor jezelf. In principe is dat voor elk team zo, maar Ferrari heeft wel een hele reeks dubieuze beslissingen op haar naam staan.
Vraag die ik dan heb is of zo'n coureur dan duidelijk in zijn contract krijgt dat ie gewoon moet luisteren naar teamorders en onder de streep staat netjes een salaris van 7-8 cijfers met allerlei bonussen...hij zet er zelf zijn poot onder. En vervolgens net als Barichello en Massa alsnog klagen dat ze dat moesten doen. En natrappen als je er weg bent. Toen het geld goed was, was het geen probleem, en ze bleven er ook rijden. Dus zo slecht was het niet. Ze klagen meer voor de bühne en hun fans zodat die denken dat ze echt heel zielig zijn...
Dat gaat bij Ferrari veel makkelijker. Advocaat in pak: “Mister Sainz, do you want to drive for Ferrari or not?”.

Sainz houdt wijselijk zijn mond en gaat ervan uit dat de situatie op de baan zoals gewoonlijk verwarrend is bij Ferrari en laat Leclerc er dan gewoon niet langs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-10 14:05
BREAKING: Ricciardo is bevestigd door Mclaren !

bron: twitter account van Mclaren

[ Voor 28% gewijzigd door Willem30 op 14-05-2020 11:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Wom

Goeie zet van Ricciardo denk ik zo :) Stoeltje minder waar Vettel terecht kan in ieder geval. Duidelijk dat Sainz dus ook weg gaat, gezien ze bevestigen dat het naast Norris is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solkram
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-09 15:18
Dus dan is het Vettel naar Mercedes maar waarschijnlijker au revoir en farewell.

Het zou jammer zijn. Ik vind dat Vettel iets toevoegd als karakter aan de grid.

[ Voor 34% gewijzigd door Solkram op 14-05-2020 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 16:00

basvn

Breezand - NHN

Dus nu wachten op de bevestiging van SAI naar FER.
en dan VET naar Renault? :+
of Alonso terug?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyperActive
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10 13:33
Ik vind het een ontzettend goede move van RIC, maar ik vraag me wel serieus af of de engineers bij MCLaren klaar zijn voor alle onzin/memes die Norris en Ricciardo samen gaan veroorzaken. Ik kijk er nu al naar uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvn schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:07:
Dus nu wachten op de bevestiging van SAI naar FER.
en dan VET naar Renault? :+
of Alonso terug?
Vettel kan ook nog prima naar RB, zeker als Albon toch niet voldoet. Lijkt mij dat geld echt geen issue is voor Vettel.

En Ricciardo gaat wel naar McLaren in hun overgangsjaar met de motor, denk dat dat een tegenvallend seizoen gaat worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Solkram schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:04:
Dus dan is het Vettel naar Mercedes maar waarschijnlijker au revoir en farewell.

Het zou jammer zijn. Ik vind dat Vettel iets toevoegd als karakter aan de grid.
Ja lol, langs HAM geloof je het zelf? Of HAM moet naar Ferrari gaan maar met zijn WDC "record" op het spel gaat die echt niet..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Wow, dat gaat snel ineens!

Zo blijft er weinig tijd over voor speculatie. En het is niet alsof we nu iets beters te doen hebben zonder real life racing. :+
Pagina: 1 ... 64 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport