[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.067 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:09

Bloodclot

Jawier!

Icephase schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:42:
Zie ik het nou goed? Heeft werkelijk niemand de optie "Giovinazzi" genoemd? Dat lijkt mij eerlijk gezegd de meest logische optie: zit in het 'B-team', heeft wat ervaring en ook wel een beetje talent en zou prima naast Leclerc kunnen rijden. Red Bull heeft feitelijk dezelfde opzet met Verstappen en Albon; de 2e rijder is geen toptalent maar in die auto kunnen ze wel constant presteren zonder dat ze de nr 1 in de weg rijden. Ricciardo en Sainz zullen zich proberen te meten aan Leclerc en dan heb je dezelfde fittie als nu binnen je team. Ferrari werkt daar niet lekker op...

Ik zeg dus GIO naar FER. Verder blijft de rest hetzelfde. Misschien VET dan naar Alfa Romeo?
Gio is geen topper, je wil wel een coureur hebben die mee kan vechten tegen de concurrentie.

Red Bull miste dit ook in seizoen 2019, behalve brazilie waar Albon door een aantal safety cars de ferrari's moeilijk kon maken. Voor de rest reden de tweede rijders beetje tussen de F1 en de F1,5 in. Alb was wel een beetje verbetering, maar lang (nog) geen materiaal om te knokken met ferrari en Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44

Wok

Dakloos...

RobertMe schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:50:
[...]

Dat hoeft ook niet perse iets te zeggen. Bottas had ook een contract bij Williams bv.
Iets met uitruil voor verlenging van de motorendeal? ;)

Williams was toen al de facto het 'juniorenteam' van Mercedes. Een dergelijke link is er niet tussen Ferrari en Pérez en dus kan alleen een grote zak geld (Stroll Sr. is ook niet gek en die zal een flinke afkoopsom willen) helpen en de vraag is of Ferrari dat gaat willen doen...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

gambieter schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:29:
Daniel, je vergeet Brazilie bij het VET-LEC gebeuren :p
Nee, ik had daar niet VS moeten neerzetten. :P
Grimmie187 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:58:
Ciao Seb, ik ga je missen! ;w

Eeuwig zonde dat het hem niet gegund is om in de voetsporen van zijn grote held te treden..

Ondanks dat ik vooral fan van een team ben heb ik niet vaak zoveel affectie voor een coureur gehad als voor Vettel. Ik hoop dat hij nog wat hoogtepunten in het laatste seizoen kan beleven en daarna lekker van zijn familie kan gaan genieten (ik zie hem niet zo snel nog overstappen).

* Grimmie187 kruipt weer terug onder zijn steen. *sad noises*
Moet je nagaan dat ik Ferrari soms wou tolereren voor Vettel en Ferrari heeft het bij mij zo enorm verpest sinds in de sport ben gaan volgen. :P

[ Voor 63% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-05-2020 12:13 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
Ik hoop op RIC bij Ferrari. Er is geen andere kans op een beter plekje. Ook al is het dan feitelijk als 2e rijder. Bij Renault zie ik het niet gebeuren dat die er nog bovenop gaan komen. En er is zelfs een kans dat hij met OCO ook in dezelfde positie terecht komt.

SAI hoop ik dat blijft bij McLaren. Hij heeft het daar naar zijn zin, en dat team is op weg naar boven. Zeker met de komst van de mercedes motoren in 2021.

Ik hoop zooooo dat VET dan nu naar RBR wordt gehaald.
En zich schikt in een rol als 2e rijder en mentor naast Verstappen om samen die wereldtitel voor Max binnen te halen!
Feitelijk niet anders dan RAI bij Ferrari voor hem deed.
RBR heeft een tweede rijder nodig die er staat op de momenten die er toe doen. Als Max uitvalt die overwinning pakken en voor de rest er strak achter eindigen.
Albon terug naar AT, en dan GAS of KVY eruit. GAS zou voor Renault een mooie kunnen zijn naast OCO. 2 Fransen in een Frans team.

Dus...
Ferrari : LEC + RIC -> vuurwerk, vooral op zaterdag
Red Bull : VER + VET -> rust in de tent en alles op het kampioenschap
Renault: OCO + GAS -> Franse Chaos
Alfa Tauri : KVY + ALB -> de opvolger van SEB mag zich gaan bewijzen

en de rest blijft bij hetzelfde. Mercedes zie ik geen rol voor VET zolang HAM daar zit. BOT hebben ze hard nodig, en die gaat er pas uit als RUS gehaald wordt. GIO is niet goed genoeg voor Ferrari, en Schumacher mag eerst bij Alfa Romeo gaan instappen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:31
sanderb schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:20:
Ik hoop op RIC bij Ferrari. Er is geen andere kans op een beter plekje. Ook al is het dan feitelijk als 2e rijder. Bij Renault zie ik het niet gebeuren dat die er nog bovenop gaan komen. En er is zelfs een kans dat hij met OCO ook in dezelfde positie terecht komt.

SAI hoop ik dat blijft bij McLaren. Hij heeft het daar naar zijn zin, en dat team is op weg naar boven. Zeker met de komst van de mercedes motoren in 2021.

Ik hoop zooooo dat VET dan nu naar RBR wordt gehaald.
En zich schikt in een rol als 2e rijder en mentor naast Verstappen om samen die wereldtitel voor Max binnen te halen!
Feitelijk niet anders dan RAI bij Ferrari voor hem deed.
RBR heeft een tweede rijder nodig die er staat op de momenten die er toe doen. Als Max uitvalt die overwinning pakken en voor de rest er strak achter eindigen.
Albon terug naar AT, en dan GAS of KVY eruit. GAS zou voor Renault een mooie kunnen zijn naast OCO. 2 Fransen in een Frans team.

Dus...

en de rest blijft bij hetzelfde. Mercedes zie ik geen rol voor VET zolang HAM daar zit. BOT hebben ze hard nodig, en die gaat er pas uit als RUS gehaald wordt. GIO is niet goed genoeg voor Ferrari, en Schumacher mag eerst bij Alfa Romeo gaan instappen.
Ik hoop ook op Ricciardo ipv Sainz, net wat meer ervaring met winnen en wat mij betreft meer likeable.

Mocht Vettel echt naar RBR gaan ontgaat mij de logica waarom hij dat als 2e rijder zou doen?.. De enige reden dat hij terug zou gaan is voor een 5e titel wat terecht zou zijn op basis van zijn staat van dienst en geschiedenis bij het team. Ik neem aan dat ze dan tenminste uitgaan van gelijkwaardigheid waarbij Max nog maar moet hopen dat hij straks niet in dienst rijd van.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grimmie187 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:27:
[...]

Ik hoop ook op Ricciardo ipv Sainz, net wat meer ervaring met winnen en wat mij betreft meer likeable.

Mocht Vettel echt naar RBR gaan ontgaat mij de logica waarom hij dat als 2e rijder zou doen?.. De enige reden dat hij terug zou gaan is voor een 5e titel wat terecht zou zijn op basis van zijn staat van dienst en geschiedenis bij het team. Ik neem aan dat ze dan tenminste uitgaan van gelijkwaardigheid waarbij Max nog maar moet hopen dat hij straks niet in dienst rijd van.. ;)
Vraag is wat hij wil. Snelste bij McLaren of voor overwinningen gaan bij RBR. Ga er zomaar vanuit dat je in een McLaren alsnog strijdt om P7-P10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

MikeyMan schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:32:
[...]

Vraag is wat hij wil. Snelste bij McLaren of voor overwinningen gaan bij RBR. Ga er zomaar vanuit dat je in een McLaren alsnog strijdt om P7-P10.
Krijgen natuurlijk wel Mercedes motoren volgend jaar. Wat nu als Mercedes inderdaad stopt als team en zich puur richt op de motoren? Dan willen ze ook succesvol zijn met McLaren natuurlijk. Denk dat McLaren wel een interessant team is om bij te zitten, zeker met een Seidl aan het hoofd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:09

Bloodclot

Jawier!

En Fernando Alonso?
Die heeft de deur nog niet dichtgegooid naar de F1.

Zal niet veel vragen qua salaris voor een team als Ferrari, misschien wat leuke prestatiebonusjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Bloodclot schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:45:
En Fernando Alonso?

Zal niet veel vragen qua salaris voor een team als Ferrari, misschien wat leuke prestatiebonusjes.
Haha dat zou een mooie zijn! En anders gewoon Kimi weer terughalen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30

Player1S

Probably out in the dark

Bloodclot schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:45:
En Fernando Alonso?

Hij heeft de deur misschien niet dicht gegooid maar Mercedes, Red Bull en Ferrari zitten zeker niet op hem te wachten.

De enige kans die Alonso nog heeft op een top zitje is als straks een vliegtuig neer stort met Hamilton, Vettel, LeClerc en Verstappen aan boord. Hoe luguber dat ook mag klinken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Grimmie187 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:46:
[...]

Haha dat zou een mooie zijn! En anders gewoon Kimi weer terughalen.. 8)
Charles, Fernando is faster than you, Can you confirm you understood that message?
En toen volgde er een rant van 5 minuten over de radio. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:02

mphilipp

Romanes eunt domus

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:48:
[...]
Charles, Fernando is faster than you, Can you confirm you understood that message?
Ik weet niet meer waar het was, maar na dat debâcle dat Charles de race koste omdat Vettel het vertikte, denk ik niet dat Charles ooit nog gaat reageren op dergelijke booschappen. Wie er dan ook achter 'm rijdt. Laat 'm mij maar inhalen denkt ie dan (terecht).

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mphilipp schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:12:
[...]

Ik weet niet meer waar het was, maar na dat debâcle dat Charles de race koste omdat Vettel het vertikte, denk ik niet dat Charles ooit nog gaat reageren op dergelijke booschappen. Wie er dan ook achter 'm rijdt. Laat 'm mij maar inhalen denkt ie dan (terecht).
Singapore. ;)
Maar daarvoor was natuurlijk ook al genoeg gebeurd. Vettel die Hamilton net lang genoeg afhield in Spa voor Leclerc. Monza met de kwalificatie puinzooi en toen kwam Singapore. Daarna was er nog gedoe in Rusland waar Vettel zijn PU ermee ophield en het ging natuurlijk helemaal los in Brazilië. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 01-10 16:55
Heel jammer voor Vettel, die zich van cry baby heeft ontwikkeld naar topgozer. Uiteindelijk was het een wisselwerking en opsomming van: auto karakteristieken die hem minder liggen, bar- en barslechte strategie en domme foutjes van Vettel zelf.

Hopelijk kan hij nog een paar jaar een top auto vinden. Wat betreft de vrijgekomen stoel zou Hamilton natuurlijk wel heel gaaf zijn. Persoonlijk gun ik het RIC het meest om die stoel te mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 12:57
Hoe lang is het geleden dat er geen Duitse F1 coureur mee deed? Als Vettel stopt dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

sanderb schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:20:
Dus...
Zoiets als dit zie ik ook wel gebeuren, iig RIC naar Ferrari.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Dan volgt toch plan C? :P

Ik zit me ook te denken, volgens mij was Vettel al een paar keer behoorlijk gefrustreerd over de gang van zaken. Die bump tegen Hamilton na de SC herstart en zo zijn er nog wel meer van die wilde acties geweest van hem in de afgelopen jaren.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Holk schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:40:
Hoe lang is het geleden dat er geen Duitse F1 coureur mee deed? Als Vettel stopt dan he
Hulkenberg zou zijn stoeltje bij Ferrari kunnen overnemen, een goede tweede rijder om Leclerc naar de titel te helpen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:34
[@AlbertFabrega]: The decision has already been made. At the top of the list were Sainz, Ricciardo and Giovinazzi. In that order. All of them free at the end of 2020. It will not take long to know who will wear red in 2021 next to Leclerc. Ferrari wanted to be the first to move the chip and has been

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 16:03
Pfoe. Als het Sainz wordt heeft hij het erg toch goed gedaan de laatste jaren! torro rosso -> renault -> mclaren -> Ferrari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Grappig dat 2021 in het Spaans vertaald in het Engels ineens 2022 wordt :)
Ik verwacht niet dat Giovinazzi al goed genoeg is voor Ferrari.

Zal met niets verbazen dat een announcement voor Sainz/Ricciardo niet lang op zich zal laten wachten. Het jammere is ook dat we nog niet weten hoe de 2020 bolides presteren want er is nog geen GP geweest. Dus een overstappende coureur kan enkel op basis van 2019 resultaten en 2020 testen een idee krijgen waar het team momenteel staat.

Gelukkig wel wat leven in de brouwerij in de verder F1 loze Corona tijden.

Wordt een stoef jaar voor Vettel. Stiekem hoop ik nu dat ie kampioen wordt :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:37
Holk schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:40:
Heb even gekeken... 1981 :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
LoeWn schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:09:
Pfoe. Als het Sainz wordt heeft hij het erg toch goed gedaan de laatste jaren! torro rosso -> renault -> mclaren -> Ferrari
als ik sainz was zou ik lekker bij mclaren blijven. die lijken het een stuk beter te doen dan ferrari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Als Vettel helemaal uit beeld verdwijnt denk ik dat Duitsland alles op alles zet om toch een duitser in de F1 te houden. Dat zou dan Hulkenberg kunnen zijn, die heeft geen moeite tweede viool te spelen en zou dus de perfecte opvolgen kunnen zijn.

Een andere optie is Giovinazzi vanwege zijn italiaanse nationaliteit, en dan Mick Schumacher in de Sauber naast Kimi om te groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Laatst online: 11:34

--HYPER--392

Powered by Fiat

Ik denk dat het Ricciardo wordt om dat hij simpelweg niets te verliezen heeft. Dit zal zijn "laaste" kans zijn om in een top 3 team te komen en ik denk dat hij zich zal schikken in de rol van "tweede" rijder met de gedachte dat hij goed genoeg is om zichzelf te promoveren naar eerste rijder. Wat moet hij anders? bij renault blijven?

Sainz heeft nog de tijd en niet te vergeten , een upcomming Team met met Mercedes motoren. Die heeft dus minder te " winnen" bij een overstap

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
TheDeeGee schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:33:
Als Vettel helemaal uit beeld verdwijnt denk ik dat Duitsland alles op alles zet om toch een duitser in de F1 te houden. Dat zou dan Hulkenberg kunnen zijn, die heeft geen moeite tweede viool te spelen en zou dus de perfecte opvolgen kunnen zijn.

Een andere optie is Giovinazzi vanwege zijn italiaanse nationaliteit, en dan Mick Schumacher in de Sauber naast Kimi om te groeien.
Duitsland zet niet eens alles op alles om een GP te houden. F1 lijkt daar amper meer te leven. Mercedes is misschien Duits, maar het F1 team is gewoon Engels natuurlijk. Er gaan nu echt geen sponsors opstaan in Duitsland om Hulkenberg terug in de F1 te krijgen.
Luckeh schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:15:
[...]

Grappig dat 2021 in het Spaans vertaald in het Engels ineens 2022 wordt :)
Ik verwacht niet dat Giovinazzi al goed genoeg is voor Ferrari.

Zal met niets verbazen dat een announcement voor Sainz/Ricciardo niet lang op zich zal laten wachten. Het jammere is ook dat we nog niet weten hoe de 2020 bolides presteren want er is nog geen GP geweest. Dus een overstappende coureur kan enkel op basis van 2019 resultaten en 2020 testen een idee krijgen waar het team momenteel staat.

Gelukkig wel wat leven in de brouwerij in de verder F1 loze Corona tijden.

Wordt een stoef jaar voor Vettel. Stiekem hoop ik nu dat ie kampioen wordt :)
Moeten ze eerst maar eens gaan racen, ik zie dat nog niet gebeuren. 2020 wordt een verloren jaar sowieso, deze beslissing van Ferrari/Vettel heeft daar weinig invloed op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Hah die Leclerc krijgt het nog zwaar in 2021. Ik zie "i'm so stupid" nog niet de kar trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 16:03

Italiaan of niet, maar Giovinazzi heeft toch nog lang geen ervaring en racecraft genoeg voor een stoeltje bij Ferrari?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 16:00

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EX0bX0FWoAAUJOs?format=jpg&name=large
:+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

George:
FACT => Last eGrand Prix Winner: George Russell.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

"Start -> All Programs -> Microsoft Office -> PowerPoint"

Op MacOS? :F

Goed, hij kan er Windows opgezet hebben maar dan ben je alsnog een pannekoek :N

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08-10 15:37

Damian

Insane Obtrusion

Gekkenhuis schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:20:
[...]

"Start -> All Programs -> Microsoft Office -> PowerPoint"

Op MacOS? :F

Goed, hij kan er Windows opgezet hebben maar dan ben je alsnog een pannekoek :N
Pff, Fanboy alert :P

-ontopic-

Ik denk niet dat Vettel zijn contract opgezegd zou hebben als ie niet al een goede optie had voor erna. Ga er maar vanuit dat er echt wel teams om hem te springen staan.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

Microsoft Office for Mac is ook gewoon al jaren een ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 06-10 15:02
Hee.. George heeft een shirt bovenkleding aan.

[ Voor 23% gewijzigd door Rudolf op 12-05-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:24

Wmm

Vettel terug naar Red Bull kan toch eigenlijk helemaal niet? Dan is het hele opleidingsprogramma van RB ook f*cked up. Natuurlijk komt Vettel uit de eigen stal en is hij beter dan Albon, maar ik zou me als toekomstig RB opleidingscoureur ook even achter de oren krabben. Als Albon weer terug moet naar AT en Kvyat of Gasly gewoon ontslagen wordt, dan is dat helemaal de kers op de taart van het gepromoveer/gedegradeer feest daaro.

Maar denk ook niet dat RB het risico wil lopen dat Vettel het beter gaat doen dan Verstappen (die kans bestaat altijd).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik denk dat Vettel gewoon lekker naar huis gaat en tijd met z'n familie gaat doorbrengen, maar wie weet. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

[...]

Ik zou dat wel mooi vinden, laat papkindje Leclerc maar even een paar jaar flink zweten met Alonso als teamgenoot. :+ Is alleen maar gunstig voor Verstappen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bart-Willem op 12-05-2020 16:04 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:44
Wmm schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:42:
Vettel terug naar Red Bull kan toch eigenlijk helemaal niet? Dan is het hele opleidingsprogramma van RB ook f*cked up. Natuurlijk komt Vettel uit de eigen stal en is hij beter dan Albon, maar ik zou me als toekomstig RB opleidingscoureur ook even achter de oren krabben. Als Albon weer terug moet naar AT en Kvyat of Gasly gewoon ontslagen wordt, dan is dat helemaal de kers op de taart van het gepromoveer/gedegradeer feest daaro.

Maar denk ook niet dat RB het risico wil lopen dat Vettel het beter gaat doen dan Verstappen (die kans bestaat altijd).
Denk jij dan nog dat KVY ooit nog kan meekomen met een top3 team? ik denk van niet namelijk. KVY lozen lijkt me inmiddels wel een goede zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 21:54

Dentist

Next patient please...

My guess: RIC naar FER (die kan veel beter omgaan met jong snel talent dan Sainz, en weet hoe hij het spel van 2e rijder naar 1e rijder kan spelen)

Sainz zit goed bij McLaren, opwaartse lijn en leiderschap-rol. Heeft opties en tijd genoeg.
Gio is nog te licht in b-team.
Alle andere opties lijken non-opties.

vraag is dan; gaat VET naar REN? Of zien we de Hulk weer terug bij Renault. Beide lijken me onwaarschjnlijk, en wie weet waar een zak geld toe kan leiden...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:37
Ik verwacht dat VET gewoon lekker andere dingen gaat doen dan F1 :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:40

pinda powerrr

Slow down...

WhatsappHack schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:43:
Ik denk dat Vettel gewoon lekker naar huis gaat en tijd met z'n familie gaat doorbrengen, maar wie weet. :)
Jasphur schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:14:
Ik verwacht dat VET gewoon lekker andere dingen gaat doen dan F1 :)
+2! :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Als Vettel helemaal uit beeld verdwijnt denk ik dat Duitsland alles op alles zet om toch een duitser in de F1 te houden.
Op een gegeven moment was de halve F1 Duits (Vettel, Rosberg, Hulkenberg, Wehrlein, Mercedes) en alsnog kregen ze de tribunes op Hockenheim niet vol. Dus nee, dat denk ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Jimmy J. op 12-05-2020 16:34 ]

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:51
Jimmy J. schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:34:
[...]
Op een gegeven moment was de halve F1 Duits (Vettel, Rosberg, Hulkenberg, Wehrlein, Mercedes) en alsnog kregen ze de tribunes op Hockenheim niet vol.
Dit inderdaad.

Maar he in de regen was het wel een mooi gezicht ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

https://www.motorsport-ma...rko-nicht-mit-verstappen/

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:42

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Pathogen schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:31:
Microsoft Office for Mac is ook gewoon al jaren een ding
...maar die start je niet op via Start -> Programma's....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Pathogen schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:15:
Mag die andere Duitser dan weer terug op de grid aub?
Rosberg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Sainz zou al rond zijn met Ferrari. En Ricciardo zou dan naar McLaren gaan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Player1S schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:19:
[Twitter]

Sainz zou al rond zijn met Ferrari. En Ricciardo zou dan naar McLaren gaan.
En Alonso terug in Renault?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Met Cyril aan het roer is dat een mogelijkheid. Wederom teveel geld uitgeven aan een rijder. Ik verwacht echter dan Cyril niet helemaal krankzinnig is en kiest voor iemand die de afgelopen tijd in F1 heeft gezeten dus Vettel waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:06

JB

Cédric roelt!

Ik zie VET inderdaad ook niet meer terug komen. Die zat ook als een van de eerste in het vliegtuig naar huis vanuit Australië. Nu is het hopen op een coureur die LEC het vuur aan de schenen gaat leggen

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Nou, Ferrari maait ons wel al het speculeerwerk voor de voeten weg. Wat betreft het Ferrari-stoeltje dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
Dat bericht is pre-corona...geen waarde aan hechten :+

On a more serious note: Dr Marko noemt daar enkel een financiele reden.. En die gaat natuurlijk niet op als VET daar voor minder gaat rijden. Met bijvoorbeeld een clausule dat ie binnenloopt als RBR (Max) het kampioenschap haalt.
Daarnaast: als Marko NEE roept, kan het prima JA worden...dat is wel vaker gebleken.

Ik denk ook niet dat RBR het junior programma principe boven kampioenschapskansen gaat stellen.
GAS viel compleet door de mand. KVY is uit ellende teruggehaald.. en ALB doet het redelijk, maar vorig jaar in ieder geval nog niet goed genoeg om voor een kampioenschap te strijden.
Je moet simpelweg met 2 auto's vooraan mee kunnen doen. En hoe jammer ik het ook vind, alleen met totale dominantie kun je je permiteren die 2 auto's met elkaar te laten strijden. Voor de rest heb je gewoon die duidelijk tweede rijder nodig.

Als VET bij RBR aan zou kloppen denk ik dat er echt wel gesprekken gevoerd gaan worden en niet zomaar de deur dichtgehouden wordt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:16

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Albon ‘redelijk’? Die reed vorig seizoen voor het eerst in een F1 wagen en werd halverwege het seizoen nota bene gepromoveerd naar de hoofdmacht. Ik vind dat ie het dan super gedaan heeft, en zn zitje wel verdiend heeft.

Vettel zie ik eerder naar Renault gaan, gezien zijn geschiedenis met de Redbull/Renault, waar ie daarna helaas voor hem geen potten kon breken in de Ferrari.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@sanderb, Vettel komt niet als 2e rijder, RB gaat dat risico niet nemen met Verstappen. Ferrari heeft nu eigenlijk op voorhand al hetzelfde gedaan, 2 hanen in hetzelfde hok werkt nu eenmaal niet (wat we al diverse keren hebben kunnen zien bij diverse teams).

AMuS schrijft er o.a. het volgende over;

Man wird Leclerc nicht einen Weltmeister oder GP-Sieger an die Seite stellen, sondern einen Fahrer, der sich bei Ferrari erst seine Sporen verdienen muss. Einen, der keinen Ärger machen wird. Das Duell zwischen Charles Leclerc und Carlos Sainz ist auf jeden Fall einfacher zu kontrollieren als der Zweikampf zwischen einem Ex-Champion und einem ehrgeizigen Supertalent, der das Denkmal unbedingt stürzen will.

GT; Leclerc will not be accompanied by a world champion or GP winner, but a driver who must first earn his spurs at Ferrari. One who won't make trouble. The duel between Charles Leclerc and Carlos Sainz is definitely easier to control than the duel between an ex-champion and an ambitious super talent who is determined to overthrow the monument.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:54
Chiron schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 18:07:
Vettel zie ik eerder naar Renault gaan, gezien zijn geschiedenis met de Redbull/Renault, waar ie daarna helaas voor hem geen potten kon breken in de Ferrari.
Je bedoelt dat Vettel naar Renault zou gaan omdat die 4 keer met een Renault aangedreven auto kampioen is geworden? Ik denk dat Vettel dan ook genoeg ervaring heeft met datzelfde Renault in 2014, en de jaren erna ook wel genoeg van gezien heeft.

Daarnaast won die met Renault in die tijd omdat het ontwikkelen van de V8 motoren aan banden was gelegd en ze nog alleen betrouwbaarheidsverbeteringen mochten doen. Daardoor was het een redelijk level playing field v.w.b. de motoren. Dat gecombineerd met de blown diffuser, wat dan weer een idee van Newey was, heeft hem de kampioenschappen gebracht. Niet het feit dat de Renault motor zoveel beter was dan de rest. Ja, beter v.w.b. blown diffuser, maar dat was dus een idee van Newey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 08-10 16:16

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Andere optie: Lewis naar Ferrari, Vettel naar Mercedes.

En blijft Toto nog wel na 2020? Vettel en Toto naar Aston Martin/Mercedes kan ook nog.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:37
Vettel stopt, dat is me wel duidelijk.

Hij heeft (hoeft) niks meer te winnen. Bij Ferrari is Leclerc nu de wonderboy, bij de andere frontrunners is geen plaats. Vettel gaat niet a la Alonso als veldvulling meedoen. Als voormalig topper in een B-team rijden kan goed gaan als je er relaxed in staat en een realistisch verwachtingspatroon hebt (Kimi). Maar als je meedoet met de illusie dat er nog wat te halen valt wordt het snel een vrij trieste aangelegenheid. A la Alonso.

En verder... de wereld is nogal wat veranderd de afgelopen 3 maanden.

Wat betekent dat voor de F1? Er is een enorme commerciële druk that the show must go on, en dus zal men dat tot elke prijs proberen. Dat betekent wellicht langdurige quarantaines, in ieder geval heel veel op hotelkamers zitten (publieke events of uitjes zijn er niet bij) en door al dat gereis extra risico.

Weet je nog in welk stoeltje Vettel zat in de onzekere uren voor het begin van FP1 in Melbourne? Op stoel 1A, 30.000 voet hoog en reeds buiten Australië. Die heeft geen zin meer in dit gedoe.

F1 coureur is een mooi beroep, en je verdient als topper onbeschoft veel geld. Maar als je ziek wordt, of een hoger gezondheidsrisico loopt door dat prachtige vak wordt alles heel relatief. Zijn grote voorbeeld Schumacher heeft niet lang van z'n centen kunnen genieten. Was een ongeluk. Ok, kan iedereen overkomen. Maar je gaat het risico niet opzoeken. Dat is iets voor de jonge honden, niet meer voor een vader van 3 kinderen die andere verantwoordelijkheden heeft.

Acht het niet eens ondenkbaar dat als het programma voor 2020 al te idioot wordt Vettel helemaal niet meer in gaat stappen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 01-10 16:55
Sainz is de meest saaie optie, daarmee wel het meest safe. Jammer. Had het RIC wel gegund.

Of een mega carrousel met HAM die erheen kast zou ook wel mooi zijn om te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Sainz is idd zo... saai -O- dan veel liever Ricciardo.

Of een switch tussen Vettel en Hamilton waarbij Vettel direct de titel wint met Mercedes? Mamma mia dat zou pijnlijk zijn! :o

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 12-05-2020 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
alexbl69 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 18:27:
Acht het niet eens ondenkbaar dat als het programma voor 2020 al te idioot wordt Vettel helemaal niet meer in gaat stappen.
En wie rijdt er dan bij Ferrari in 2020? Hulkenberg of een Alfa-coureur? Sainz of Ricciardo zijn pas in 2021 beschikbaar. Veel opties zijn er dus niet.

Een rookie (Mick Schumacher) zie ik niet gebeuren: https://www.autoweek.com/...as-super-license-problem/

Ferrari bevestigd dat Vettel weg is na dit seizoen: https://www.ferrari.com/e...-to-extend-their-contract

[ Voor 47% gewijzigd door U123456 op 12-05-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
U123456 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:00:
En wie rijdt er dan bij Ferrari in 2020? Hulkenberg of een Alfa-coureur? Sainz of Ricciardo zijn pas in 2021 beschikbaar. Veel opties zijn er dus niet.
Alonso zou ook nog een optie kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Is Maldonado nog beschikbaar?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
warp schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:12:
Alonso zou ook nog een optie kunnen zijn.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CfH_Wh0WEAAJyGk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Vettel terug naar Red Bull kan toch eigenlijk helemaal niet? Dan is het hele opleidingsprogramma van RB ook f*cked up. Natuurlijk komt Vettel uit de eigen stal en is hij beter dan Albon, maar ik zou me als toekomstig RB opleidingscoureur ook even achter de oren krabben.
Dat denk ik ook. En in principe halen ze altijd hun talent uit eigen stal. En ook al komt ie daar vandaan, hij heeft er ook weer afscheid van genomen. Ik vind het dan weer zo raar dat niemand van Red Bull dat aanhaalt als reden. Aan de ene kant kan ik mij voorstellen dat als ja als team ambitieus bent, je alles doet om je doel te bereiken, maar je devalueert zo je eigen opleidingsprogramma. Ook gek dat journalisten die vraag nooit stellen. Tenminste...ik heb 'm nooit gehoord. Op het moment dat ze een zij-instromer inzetten, zou ik mij kunnen voorstellen dat er een aantal Red Bull Academy (of hoe heet het?) mannen met F1 ambities het voor gezien houdt. Dat ze, mochten ze ooit via AlfaTauri in de F1 komen zomaar aan de kant gezet kunnen worden (of soms eerder) is nog daar aan toe; dat heb je meestal aan jezelf te danken. Maar dat ze dan ook nog eens de deur dichtgooien voor eigen talent is wel de limiet natuurlijk.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als het met Sainz al rond is, dan verwacht ik Vettel in McLaren. Voor Vettel zou McLaren waarschijnlijk de enige realistische optie zijn en die plek is dan open. Mercedes PU zal ook geen probleem zijn en McLaren kan tenminste een beetje chassis bouwen in tegenstelling tot Renault. De rest zal niet eens in aanmerking komen. Mercedes en RBR zitten waarschijnlijk niet te wachten op Vettel en de rest zal Vettel niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:29:
Als het met Sainz al rond is, dan verwacht ik Vettel in McLaren. Voor Vettel zou McLaren waarschijnlijk de enige realistische optie zijn en die plek is dan open. Mercedes PU zal ook geen probleem zijn en McLaren kan tenminste een beetje chassis bouwen in tegenstelling tot Renault. De rest zal niet eens in aanmerking komen. Mercedes en RBR zitten waarschijnlijk niet te wachten op Vettel en de rest zal Vettel niet willen.
Ricciardo zou al rond zijn met McLaren. Dus geen Vettel aldaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Player1S schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:38:
[...]

Damn, omdat er geen echt seizoen is gaat het silly season opeens keihard ofzo? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Wom schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:42:
[...]

Damn, omdat er geen echt seizoen is gaat het silly season opeens keihard ofzo? :D
Dat is wel even wennen. Normaliter zou rond deze tijd de geruchten alweer opstarten over een mid-season switch van de RB/AT coureurs. Een 2e coureur is nog nooit zo lang zeker geweest van z'n zitje :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Player1S schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:38:
[...]

Dat weet ik nog zo niet. Het zou ook zomaar kunnen zijn dat Vettel allang heeft onderhandeld met McLaren zodat hij weet dat hij kan wisselen met Sainz.

Maar Vettel heeft het gewoon wel beter gedaan dan Alonso. ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/aixaj0xbrby41.png

En als we het toch over Alonso hebben. Wat natuurlijk ook nog kan is dat Vettel stopt, Ricciardo naar McLaren gaat en Alonso terug bij Renault. Brundle suggereert ook zoveel.

Maar dat zou echt glorieus zijn. Abiteboul, Ocon en Alonso in een team. :*) _O-
De stupide crashes, de interne oorlog, de "no power" radio rage. oOo

edit: Kijk eens wie er al commentaar op heeft. Max denkt dat het iemand zal zijn zonder een Italiaanse naam. Ergens zou ik niet eens verbaast zijn als hij het gewoon al weet.

https://streamable.com/5jt2a2

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-05-2020 19:58 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:03

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Nieuwe line up McLaren bekend :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujDff1np4GGSHuia1Q7Pok99pyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oXyW9ZgyJZaVkwKaW8kpjuEI.jpg?f=fotoalbum_large

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Ik denk dat de meest geschikte kandidaat misschien wel Rosberg is. Het zou mij iig niets verbazen. Zeker niet nadat hij eerder dit jaar met een paar extreme wagens mocht spelen in Maranello.

Je haalt daarmee niet de meest flitsende coureur binnen, maar wel iemand die kan helpen om een kampioensteam te maken en in staat is ook de constructeursschaal binnen te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Is die doos speculaas nog niet op?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:34

rammes

koekebakker 1e klas

mphilipp schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 20:48:
Is die doos speculaas nog niet op?
Jos Verstappen wordt ook genoemd..

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het is al bekend dat het Sainz gaat worden, hij hoeft alleen nog een handtekening te zetten.

Binnen 2 dagen word het bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:51
TheDeeGee schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:11:
Het is al bekend dat het Sainz gaat worden, hij hoeft alleen nog een handtekening te zetten.

Bron ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:31
SAI verdient het zitje in mijn ogen op dit moment ook het meest, net iets meer dan RIC, van alle huidige coureurs op de grid. Zeker na vorig seizoen, wel een gemis voor McLaren mocht hij vertrekken.
Het wordt hoe dan ook een mooie team strijd bij Ferrari - of ze moeten voor een onverwachtse keuze gaan.

Hoop dat Vettel nog wel een jaar of twee in de F1 blijft, nog niet klaar om hem te missen.

@Edd Hm ja true, maar dat ging afgelopen jaar ook niet heel goed haha.

[ Voor 8% gewijzigd door yorkick op 12-05-2020 21:58 ]

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 17:57

Edd

yorkick schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:44:
Het wordt hoe dan ook een mooie team strijd bij Ferrari
Eigenlijk denk ik dat het nog weleens zou kunnen tegenvallen. Als zal vast wel iets in zijn contract zijn in de trant van: "Als ik een rode auto in mijn spiegel zie, laat ik deze voorbij" ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Zou Sainz niet nog iets teveel geldingsdrang hebben? Dan rijdt SAI door toeval voor LEC: "Carlos, you have to let Charles pass". En dan niet gaan natuurlijk.
Of vechten voor een positie, hij zal niet snel gas terug nemen, daar is hij de persoon niet naar.

Dat kan dus nog leuk vuurwerk worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

pinda powerrr schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:08:
Zou Sainz niet nog iets teveel geldingsdrang hebben? Dan rijdt SAI door toeval voor LEC: "Carlos, you have to let Charles pass". En dan niet gaan natuurlijk.
Of vechten voor een positie, hij zal niet snel gas terug nemen, daar is hij de persoon niet naar.

Dat kan dus nog leuk vuurwerk worden!
Zal zn pa ook niet leuk vinden als hij gas los moet laten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50

Martinspire

Awesomeness

Ik vind dat het wel heel toevallig is dat de Spaanse media meteen "uit bronnen" weet dat het Sainz is. Alsof ze daarmee de keuze willen beïnvloeden. Tuurlijk, ik gun ze overwinningen, maar vind het wel erg goed uitkomen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het hele interview met Verstappen is ook online. Is eens wat anders dan wanneer Sainz aangekondigd word. :P

En de verplichte afscheidsvideo. :z

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-05-2020 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Martinspire schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:29:
Ik vind dat het wel heel toevallig is dat de Spaanse media meteen "uit bronnen" weet dat het Sainz is. Alsof ze daarmee de keuze willen beïnvloeden. Tuurlijk, ik gun ze overwinningen, maar vind het wel erg goed uitkomen.
Ik heb hier twee weken geleden al de link gegeven van RTL GP. Daar werd al gesproken over Vettel-Sainz en dat Vet zou vertrekken bij Ferrari.
Dus helemaal nieuw is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Stel dat we inderdaad nog een 2020 seizoen krijgen, dan weet Vettel ook direct dat hij twee viool speelt. Kan me niet voorstellen dat Ferrari bij hun beslissingen LEC niet voorrang gaan geven namelijk. Dan ben ik ook wel benieuwd hoe Vettel daar mee om zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Martinspire schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:29:
Ik vind dat het wel heel toevallig is dat de Spaanse media meteen "uit bronnen" weet dat het Sainz is. Alsof ze daarmee de keuze willen beïnvloeden.
Alsof iemand dat kan door iets in een krantje te schrijven...come on! De mensen die hierbij betrokken zijn weten waarschijnlijk al lang en breed hoe het zit. Ik denk niet dat de baas bij Ferrari de Gazetto erbij pakt om te kijken wie hij moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheDeeGee schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:11:

Vaak is er achter de schermen al meer in kannen en kruiken dan wij weten. De ene is al gestrikt voordat de andere aan de kant wordt gezet ;)

Als het Sainz gaat worden dan kan ik me daar prima in vinden, maar dat ie zich als "hulpje" in laat lijven, daar geloof ik geen barst van. Die zal het Leclerc zo moeilijk mogelijk gaan maken als ie maar kan, let the fireworks begin :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

hardware-lover schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 00:18:
[...]

Vaak is er achter de schermen al meer in kannen en kruiken dan wij weten. De ene is al gestrikt voordat de andere aan de kant wordt gezet ;)

Als het Sainz gaat worden dan kan ik me daar prima in vinden, maar dat ie zich als "hulpje" in laat lijven, daar geloof ik geen barst van. Die zal het Leclerc zo moeilijk mogelijk gaan maken als ie maar kan, let the fireworks begin :)
When it can/let/happen/if possible begin ;(

Edit, ik kijk uit naar zondag... want Nascar gaat weer racen, kijk er naar uit als warm makertje voor 5 juli... maar na zondag duurt 5 juli ook nog heel lang :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Jelte,89 op 13-05-2020 00:37 ]

Revive the guild!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Maasluip schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:48:
[...]

Hamilton koopt Williams op en gaat daar zijn laatste jaren nog een WDC uit persen.

/hele grote korrel zout
Als hem dat lukt dan zou ik hem als wereldkampioen meer waarderen dan met de 6 wereldkampioenschappen bij Mercedes en McLaren. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jgj82
  • Laatst online: 15:05

jgj82

Ja, maar = nee

sjaool schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 01:29:
[...]

Als hem dat lukt dan zou ik hem als wereldkampioen meer waarderen dan met de 6 wereldkampioenschappen bij Mercedes.
Tssssk..
1x McLaren, 5x Mercedes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

jgj82 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 02:26:
Tssssk..
Maar 6x met de Mercedes motor ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:36:
Het hele interview met Verstappen is ook online. Is eens wat anders dan wanneer Sainz aangekondigd word. :P
[YouTube: Max Verstappen speaking to David Coulthard on Instagram Live (12th May 2020)]
Zegt DC nou echt: “if you get your crystal balls out”? Haha
(@ 24:11)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Thanks! Ik heb weer heerlijk tijdens mijn koffie jullie berichten kunnen lezen. Het waren enkele pagina's ipv enkele berichtjes!

Toch vind ik het persoonlijk heel erg jammer dat Max niet naar Fer gaat.

Een NLder in een Fer *O*

En wat een seizoen zou dat zijn, Lec en Ver in 1 team.
Ik denk dat Binotto dan helemaal niet meer slaapt :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What’s been happening in these past few months has led many of us to reflect on what are our real priorities in life. One needs to use one’s imagination and to adopt a new approach to a situation that has changed. I myself will take the time I need to reflect on what really matters when it comes to my future.

Hier spreekt inderdaad duidelijk uit dat hij gaat stoppen.

Opvolger: Ferrari kijkt naar Red Bull en Mercedes en ziet dat het werkt om een duidelijke nummer één te hebben. Dus: geen Sainz lijkt me. En uiteraard VER ook niet. Dat wordt te veel strijd met LEC. Bottas zou ideaal zijn voor Ferrari, maar heeft ook veel waarde voor Mercedes, dus: ‘we gaan het zien’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 07:51:

What’s been happening in these past few months has led many of us to reflect on what are our real priorities in life. One needs to use one’s imagination and to adopt a new approach to a situation that has changed. I myself will take the time I need to reflect on what really matters when it comes to my future.

Opvolger: Ferrari kijkt naar Red Bull en Mercedes en ziet dat het werkt om een duidelijke nummer één te hebben. Dus: geen Sainz lijkt me. En uiteraard VER ook niet. Dat wordt te veel strijd met LEC. Bottas zou ideaal zijn voor Ferrari, maar heeft ook veel waarde voor Mercedes, dus: ‘we gaan het zien’.
Sainz zal een ideale tweede rijder zijn; niet snel genoeg voor de echte top, maar wel snel genoeg voor punten. Massa 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Holk schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:00:
[...]

Sainz zal een ideale tweede rijder zijn; niet snel genoeg voor de echte top, maar wel snel genoeg voor punten. Massa 2.0.
Ik schat Sainz persoonlijk hoger in dan bijv. Bottas. Ik denk dat hij het Leclerc af en toe nog best lastig kan maken.
Vergeet niet dat Sainz nog relatief jong is. Een Bottas / Raikkonen / Massa zijn/waren al (bijna) 30+ toen ze 2e rijder werden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Van alle suggesties die gedaan worden vind ik Alonso of Vettel naar Renault wel de meest onwaarschijnlijke. Als je eenmaal op dat nivo bent, ga je niet naar een team als Renault. McLaren kan ik mij nog voorstellen omdat die de weg naar boven gevonden lijken te hebben en straks met Mercedes motoren gaan rijden. Maar Renault...nee, daar gaat geen topperd meer heen. Als Alonso of Vettel dáárheen gaat, lijkt het (of ís het) een desparate move. Dan kun je echt nergens meer terecht. Die Abietebrug met zijn praatjes, daar trapt toch niemand meer in. Het wordt wat dat betreft hoog tijd dat ze die man eruit knikkeren en een geloofwaardiger baas daar neerzetten. Of krijgen ze niemand gevonden die zijn vingers wil branden aan dat team?
Ik ben benieuwd hoe die gesprekken tussen Cyril en zijn bazen gaan tegenwoordig...raakt het een na het andere topteam kwijt als klant en nu lijkt het er ook al op dat hun topcoureur vertrekt. Nee, dat heeft ie helemaal onder controle. Het Master Plan van Cyril is in full effect :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 07:51:

Kan ook zijn dat ie een slangenkuil als Ferrari niet meer wil maar wel, net als Kimi, lekker z'n ding wil doen in bv een McLaren of Renault of misschien wel Haas of Aston Martin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jgj82
  • Laatst online: 15:05

jgj82

Ja, maar = nee

gambieter schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 02:29:
[...]

Maar 6x met de Mercedes motor ;)
Tssssk..
6x met een Mercedes motor.
1x met een V8, 5x met een V6 hybride.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

jgj82 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 02:26:
[...]

Tssssk..
Ach ja, in ieder geval bij goed draaiende teams op dat moment. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:36:
[YouTube: Max Verstappen speaking to David Coulthard on Instagram Live (12th May 2020)]

En de verplichte afscheidsvideo. :z
[YouTube: Sebastian Vettel's Best F1 Races For Ferrari]
Ze hebben het over een talking bull met Max, Albon en Horner. Iemand die al terug gevonden?
Pagina: 1 ... 63 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport