Gio is geen topper, je wil wel een coureur hebben die mee kan vechten tegen de concurrentie.Icephase schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:42:
Zie ik het nou goed? Heeft werkelijk niemand de optie "Giovinazzi" genoemd? Dat lijkt mij eerlijk gezegd de meest logische optie: zit in het 'B-team', heeft wat ervaring en ook wel een beetje talent en zou prima naast Leclerc kunnen rijden. Red Bull heeft feitelijk dezelfde opzet met Verstappen en Albon; de 2e rijder is geen toptalent maar in die auto kunnen ze wel constant presteren zonder dat ze de nr 1 in de weg rijden. Ricciardo en Sainz zullen zich proberen te meten aan Leclerc en dan heb je dezelfde fittie als nu binnen je team. Ferrari werkt daar niet lekker op...
Ik zeg dus GIO naar FER. Verder blijft de rest hetzelfde. Misschien VET dan naar Alfa Romeo?
Red Bull miste dit ook in seizoen 2019, behalve brazilie waar Albon door een aantal safety cars de ferrari's moeilijk kon maken. Voor de rest reden de tweede rijders beetje tussen de F1 en de F1,5 in. Alb was wel een beetje verbetering, maar lang (nog) geen materiaal om te knokken met ferrari en Mercedes.