[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.065 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
DataGhost schreef op maandag 30 maart 2020 @ 18:50:
[...]

Thanks. De nuance tussen een idee krijgen en het daadwerkelijk uitvoeren ontgaat je kennelijk. Jij hebt vast ook nooit zo'n gedachte gehad als "wat zou er gebeuren als ik deze persoon voor me van het perron af duw vlak voordat de trein eraan komt"?

Zeker als er over groepsimmuniteit gesproken wordt, de cijfers een overweldigend percentage herstellingen laat zien tegenover doden, en aangenomen wordt dat slechts 10% van de geïnfecteerden überhaupt in de statistieken terecht komen vind ik het niet een enorm gek idee om te krijgen, ...

[...]

...maar om het uit te voeren is het inderdaad niet zo'n best plan op dit moment.

[...]

Mwah, het is zoveel mogelijk dichtgetimmerd maar er kan alsnog zat misgaan, anders waren die onderzoeken niet nodig natuurlijk.

[...]

Ik probeerde alleen maar een train of thought te schetsen die kan leiden tot het krijgen van een dergelijk idee en zeg daarmee niet dat het een goed idee is, alleen maar dat het niet heel vreemd is dat je het idee krijgt.
Zeker heb ik die gedachtes wel, alleen denk ik er daarna over na en kom tot de conclusie dat het een heel slecht idee is op dit moment en post het dan niet op een forum met de tekst 'Heel gek vind ik het niet'.

We zitten nu tegen de max van het zorgsysteem aan dus die groepsimmuniteit komt er nu op de snelste manier zonder dat er onnodige doden vallen. Gelukkig heb je dat nu zelf ook door.

Over de medicijnonderzoeken: dat zijn mensen die zich betaald blootstellen voor de ontwikkeling voor nieuwe medicijnen. Mensen die een vervroegd medicijn willen testen (om uiteindelijk weer betere zorg te bieden) vind ik heel wat anders dan iemand die het dan maar gehad heeft zodat je weer lekker met je zuipmaatjes samen kan zitten of je beroep als coureur uit kunt oefenen.

En eerlijk is eerlijk, mochten we ongelimiteerde zorgcapaciteit hadden gehad en snel groepsimmuniteit willen bereiken, dan is het inderdaad nog niet zo'n slecht idee.
YakuzA schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:11:
[...]

Gelukkig is het ook een bestaande tactiek uit het PlayBook van het leger.
Weliswaar een ietwat schimmige om 1 unit te besmetten die je dus later veilig in kan zetten in een pandemie gebied omdat ze dan immuun zijn.

Verder, tsja bij Marko lijkt er wel vaker een steekje los :+
Ja daar was sprake van in China heb ik gelezen, het lijkt mij ook een slecht idee maar ik zie dat dan liever dan het RBR team zodat ze kampioen kunnen worden dit jaar (hoe graag ik dat ook zou zien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Marko brengt dit denk ik nu zelf naar buiten , zodat het niet later toch naar buiten wordt gelekt en hij de timing ervan niet in de hand heeft.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 12:45

Racing_Reporter

Contentmaker

Het is te ver voor een grap, ook al weten we niet precies met welke intonatie het gezegd is. Er is teveel commentaar van Marko om het voor een grap te verslijten.

Overigens, Project Pitlane everybody!

[ Voor 18% gewijzigd door Racing_Reporter op 30-03-2020 21:11 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 15:47
Afbeeldingslocatie: https://www.bmwe30club.nl/wp-content/uploads/2020/01/TweakersF1Toto2020.jpg

Nou, er is maar 1 iemand die punten krijgt voor Zandvoort in onze TOTO :9

Hint: nummer 29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:19
alexbl69 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:25:
Denk ook niet dat Marko dit serieus meent, het lijkt me eerder een gedachten-experiment dat per ongeluk in de buitenwereld terecht is gekomen.
Volgens mij is Marko zelf een gedachten-experiment dat per ongeluk in de buitenwereld terecht is gekomen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:28
En nog wat meer van SKY F1:
@Jasphur De favoriete items van je favoriete presentatrice ;)

[ Voor 15% gewijzigd door yorkick op 30-03-2020 22:04 ]

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Help me ff, waar gaat dit item over ? Moeilijk concentreren...

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

loekf2 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 00:56:
[...]

Help me ff, waar gaat dit item over ? Moeilijk concentreren...
Volgens mij proberen ze een laptop te verkopen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 16:55
"Try to put the wheels where you wanna go.." _/-\o_

In dit soort interviews blijf ik Lewis altijd 'gemaakt' vinden, kan het niet helpen.

Mooi ook hoe ze volledig in de schmink zit maar alsnog doet alsof ze het even in haar sportkloffie presenteert.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:48

mphilipp

Romanes eunt domus

Leuk stukje over Murray Walker op Autosport.com. Ooit heeft hij een Pizza Hut reklame gedaan met Damon Hill, waarin Murray Hill volgt en commentaar geeft op alles wat hij doet, alsof het een F1 GP is:
[YouTube: damon hill and murray walker pizza hut advert 1996]

En natuurlijk ontkomen we niet aan de Murrayisms. Die zijn werkelijk briljant:
"There's nothing wrong with the car except it's on fire"

"With half the race gone there is half the race to go"

"I imagine the conditions in those cars are totally unimaginable"

"Either that car is stationary or it's on the move"

"Do my eyes deceive me or is Senna's car sounding a bit rough?"

"And the first five places are filled with five different cars"

"And this is the third-placed car about to lap the second-placed car"

"The battle is well and truly on if it wasn't on before, and it certainly was"

"Two laps to go, then the action will begin. Unless this is the action, which it is"

"I'm going for first" (Explaining away a British Touring car driver putting up his middle finger)

Murray: "There's a firey glow coming from the back of the Ferrari!" - James Hunt: "No Murray, that's his rear safety light"

"Let's watch this typical Formula Ford start!" (instead they promptly all ran into each other)

"It's a sad ending, albeit a happy one, here at Montreal for today's Grand Prix"

"Andrea de Cesaris, the man who has won more grand prix than anyone else without actually winning one"

"Unless I'm very much mistaken... I am very much mistaken!"

"And now excuse me while I interrupt myself!"

"The young Ralf Schumacher has been upstaged by teenager Jenson Button, who is 20"
"It would have been Senna's third win in a row if he'd won the two before"

"I'm ready to stop my start watch"

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

mphilipp schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:22:

En natuurlijk ontkomen we niet aan de Murrayisms. Die zijn werkelijk briljant:

[...]
Ik ben net Drive to Survive aan het kijken, en hoe vaak daar bij het inhalen "round the outside" wordt geroepen, het doet me elke keer aan Malcolm McLaren denken.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:32

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Red Bull Racing-teambaas Christian Horner verwacht dat de nieuwe Formule 1-regels met nog een jaar worden opgeschoven en pas in 2023 zullen gelden. Eerder deze maand werden de nieuwe reglementen al verschoven van 2021 naar 2022.
Hopla, Horner doet alvast een voorzetje om de nieuwe regels nog verder weg te krijgen?

https://www.nu.nl/formule...-uitgesteld-tot-2023.html

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 31-03-2020 17:37 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

YakuzA schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:36:
[...]

Hopla, Horner doet alvast een voorzetje om de nieuwe regels nog verder weg te krijgen?

https://www.nu.nl/formule...-uitgesteld-tot-2023.html
Oke, Newey wil er dus echt niet aan als Horner zo zit te pushen. Uiteraard ben ik totaal onpartijdig het dus eens met Newey. :+

Volgend jaar ook geen DAS meer, ondanks de oude reglementen. Zijn we daar ook klaar mee. ;)
https://www.motorsport.co...ia-outlawed-2021/4775355/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Nou, nog tenminste 300 GP’s kijken voordat we misschien weer wat vaker ons huis mogen verlaten.

* Jasphur start F1TV weer op

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Part 2 van de favoriete items SKY F1:

kimi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Om alvast een herinnering in te stellen. ;)
[YouTube: F1 REWIND - 1986 Australian Grand Prix, Full Race Replay]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
FIA keurt de voorgestelde wijzigingen aan de 2020 en 2021 reglementen goed.
In light of the challenges faced by the coronavirus pandemic, the World Motor Sport Council has approved, via e-vote, a series of changes to the 2020 and 2021 Formula 1 regulations.

Earlier this month, F1, the FIA and all 10 teams unanimously agreed to delay the introduction of the 2021 regulations by a year to 2022. The WMSC has now rubber stamped the move, allowing the relevant regulations to be adjusted.

There will be further measures introduced, such as approving the carry over of the 2020 cars’ survival cell - with no changes allowed - and “certain other components” to 2021 to keep costs down. Mercedes’ innovative dual axis steering system will be outlawed from next year.

The WMSC also approved a series of other changes, including the addition of Article 1.3 to the Sporting Regulations, which means the governing body can now change certain articles with 60% support of the teams – rather then requiring unanimity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50

Martinspire

Awesomeness

sloth schreef op woensdag 1 april 2020 @ 00:55:
The WMSC also approved a series of other changes, including the addition of Article 1.3 to the Sporting Regulations, which means the governing body can now change certain articles with 60% support of the teams – rather then requiring unanimity.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Iemand een lijstje wat ze wel of niet kunnen aanpassen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:12:
[...]

Daar ben ik wel benieuwd naar. Iemand een lijstje wat ze wel of niet kunnen aanpassen?
Weinig over te vinden nog, maar lijkt hoofdzakelijk te refereren naar de bepalingen van een raceweek, racetijd en totale lengte, wordt elke keer genoemd in directe lijn met de 5.5 regel FIA and Formula 1 are allowed to change the calendar without a vote.

neem aan dat het gros dus gewoon meer 'vrijheid' is om sneller met zulke zaken om te kunnen gaan, ipv burocratie te krijgen bij verplaatsing of aanpassing van een raceweekend. Zoals ik het lees mogen ze bv na 1 januari (datum dat racedata bekend is), niets meer aanpassen zonder volledige goedkeuring van alle teams.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:00

basvn

Breezand - NHN

-
fake nvm

[ Voor 183% gewijzigd door basvn op 01-04-2020 10:56 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SinergyX schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:50:
[...]

Weinig over te vinden nog, maar lijkt hoofdzakelijk te refereren naar de bepalingen van een raceweek, racetijd en totale lengte, wordt elke keer genoemd in directe lijn met de 5.5 regel FIA and Formula 1 are allowed to change the calendar without a vote.

neem aan dat het gros dus gewoon meer 'vrijheid' is om sneller met zulke zaken om te kunnen gaan, ipv burocratie te krijgen bij verplaatsing of aanpassing van een raceweekend. Zoals ik het lees mogen ze bv na 1 januari (datum dat racedata bekend is), niets meer aanpassen zonder volledige goedkeuring van alle teams.
Ik zou het raar vinden als hier geen einddatum aan vast zit, want zomaar races uitstellen/verzetten lijjkt me ook niet de bedoeling. Ik had dan eerder verwacht dat ze iets toevoegen "ivm overmacht kan FIA x,y,z" oid. Zonder een carte blanche te krijgen op de rest van de tijd

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 01-04-2020 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je zag hem al ;)
if you’re here... I gotcha. Happy April Fools
Martinspire schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:00:
[...]

Ik zou het raar vinden als hier geen einddatum aan vast zit, want zomaar races uitstellen/verzetten lijjkt me ook niet de bedoeling. Ik had dan eerder verwacht dat ze iets toevoegen "ivm overmacht kan FIA x,y,z" oid. Zonder een carte blanche te krijgen op de rest van de tijd
Tja, communicatie vanuit FIA is nooit briljant geweest, laat staan meteen hele stuk netjes online te zetten (de versie nu is nog steeds van 31 oktober vorig jaar), of in ieder geval de artikelen vol neerzetten die veranderen.

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2020 11:04 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Prachtige wagens die van ‘86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een korte maar krachtige Maldonado. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Jasphur schreef op woensdag 1 april 2020 @ 20:24:
Prachtige wagens die van ‘86
Prachtige onboards ook, maar wel een amateuristische bende zeg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:23

CoronelHimself

Division Brabant

Snowdog schreef op woensdag 1 april 2020 @ 21:38:
[...]

Prachtige onboards ook, maar wel een amateuristische bende zeg :P
Ja ook apart dat ze alle stilgevallen wagens gewoon op de baan laten staan. Niet eens een safety car of een gele vlag.

Steam - PTR83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

CoronelHimself schreef op woensdag 1 april 2020 @ 21:40:
[...]

Ja ook apart dat ze alle stilgevallen wagens gewoon op de baan laten staan. Niet eens een safety car of een gele vlag.
Andere tijden hè. De afgelopen 20 à 30 jaar zijn er pas grote veranderingen qua veiligheid doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wie gaat hem in elkaar zetten?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EUnBEbFXgAA6cRY?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:27

DataGhost

iPL dev

Hm, dan had ik toch eerder Kubica verwacht ipv Hamilton :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Ecclestone to be a dad for fourth time at 89

Whut?!

[ Voor 31% gewijzigd door AzzKickah op 02-04-2020 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:37

SomerenV

It's something!

Bedenk even dat zijn oudste dochter de oma kan zijn van de nieuwste telg qua leeftijd -O-

Als je op die leeftijd nog een kind op de wereld zet dan ben je écht niet goed, al weten we van Bernie dat daar wel vaker steekjes los lijken te zitten O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
SomerenV schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:59:
[...]

Bedenk even dat zijn oudste dochter de oma kan zijn van de nieuwste telg qua leeftijd -O-

Als je op die leeftijd nog een kind op de wereld zet dan ben je écht niet goed, al weten we van Bernie dat daar wel vaker steekjes los lijken te zitten O-)
volgens mij zijn er 2 niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:15
Lando millimetert z'n kop even op stream. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ari Gold schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:22:
Lando millimetert z'n kop even op stream. :P
Maar het zou toch kaal worden als dat bedrag gehaald werd? Kan dus nog meer af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:12

Destruction

(ex-)Automonteur

SomerenV schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:59:
[...]

Wil je de suggestie wekken dat er ook nog steekjes wél vast zitten bij Dhr. Ecclestone? :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je raadt nooit wie op nummer een staat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:31
DaniëlWW2 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:15:
Je raadt nooit wie op nummer een staat. :P
Eigenlijk wel een hele mooie nr 1

Van de recente gevallen mis ik eigenlijk: Daniel Riciardo naar Renault.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

D-dark schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:26:
[...]

Juist. RIC dacht naar een fabrieksteam te vertrekken en daar onbetwist de 1e rijder te worden. En toen kwam daar Ocon naast 'm. Wat gebeurt er met de carrière van RIC als OCO sneller blijkt? Dan kan-ie Mercedes of Ferrari wel vergeten denk ik.

Aan de andere kant, als RIC Ocon verslaat kan Ocon z'n Mercedes dromen ook vaarwel zeggen :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:47
Destruction schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:30:
[...]

Juist. RIC dacht naar een fabrieksteam te vertrekken en daar onbetwist de 1e rijder te worden. En toen kwam daar Ocon naast 'm. Wat gebeurt er met de carrière van RIC als OCO sneller blijkt? Dan kan-ie Mercedes of Ferrari wel vergeten denk ik.

Aan de andere kant, als RIC Ocon verslaat kan Ocon z'n Mercedes dromen ook vaarwel zeggen :P
Oeh, van dat laatste zou ik wel blij kunnen worden. >:)
(Sorry, mag hem gewoon niet, en dat heeft niks met Max in Brazilië te maken.)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Eigenlijk wel een hele mooie nr 1

Die komt over een paar jaar als Ricciardo zonder iets te hebben bereikt, ermee stopt...
[...]

Dat team gaat gewoon giftig worden. Het lijkt toch al problematisch te zijn omdat ze maar geen echt goed technisch personeel lijken te kunnen krijgen. De PU lijkt ook nog steeds onbetrouwbaar lijkt te zijn, of in ieder geval niet goed genoeg in drivabilty en constant vermogen tijdens de race. Sinds 2014 zijn er vijf Renault klantenteams geweest, RBR, STR, Lotus, McLaren en Caterham. Vier daarvan hebben Renault gedumpt bij de eerste realistische mogelijkheid en zeker RBR en Lotus waren daarvoor loyale klanten. Het vijfde team was Caterham dat in 2014 failliet ging. Slecht is misschien nog te positief...

Hebben we het nog niet over de teambaas gehad die onderhand niemand meer geloofd, waarschijnlijk heel wat druk om te gaan presteren vanuit sponsoren en Renault zelf, politiek gedoe met chassis vs. PU, mes in je rug praktijken wat we al zagen met Vasseur, Magnussen, Palmer en Hulkenberg en dan komt Ocon er ook nog eens bij die ook lekker bezig was met Perez. Dat team, het gaat vuurwerk worden als dit seizoen nog op gaat starten. Beide coureurs moeten de ander niet alleen verslaan, maar afmaken om een kans met maken om naar een beter team dan Renault te kunnen overstappen. Lang blijven is waarschijnlijk geen optie voor beiden als ze echt ambities hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ron Dennis zou trots zijn. :Y)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xk7hpyqyggq41.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Destruction schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:35:
[...]

Wil je de suggestie wekken dat er ook nog steekjes wél vast zitten bij Dhr. Ecclestone? :P
Bernie Ecclestone geeft zo een 8 Biljoen redenen om al die zg "kenners" hier eens goed uit te lachen .

Over hersenloos gesproken zeg 8)7

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 15:59
[...]
Helemaal waar. Van 170 punten in 2018 naar 54 vorig jaar. Of in de oude telling ;) : van 44 naar 6. En geen enkel zicht op enige verbetering.
Martinspire schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 01:52:
Wat nieuwe rijders bevestigd voor de virtuele GP van dit weekend (in F1 2019):
  • @Charles_Leclerc
  • @alex_albon
  • @GeorgeRussell63
  • @LandoNorris
  • @NicholasLatifi
http://blog.codemasters.c...econd-virtual-grand-prix/

Verder nog:
  • Johnny Herbert
  • Ben Stokes (cricket speler die voor het eerst de game speelt en er dus geheid iemand af gaat beuken)
Op zich zijn het leuke races, alleen jammer dat die laatste 2 namen het waarschijnlijk gaan verknallen. Herbert neemt het niet serieus, zit alleen maar te klooien en de verkeerde kant op te rijden. En wat we van Ben Stokes kunnen verwachten vertel je zelf al.

Is voor even leuk dat soort acties/figuren, maar als je dit soort zaken een beetje serieus op wil zetten (en dat kan echt wel) dan zou dat beter zonder deze personen gaan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:29

TommyGun

Stik er maar in!

Ik vind het ontzettend leuk om te gamen maar die virtuele F1 zooi hoeft van mij echt niet :z

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Nee, eigenlijk niet. Zijn carriere is nog niet voorbij. Wie weet gebeurt er een wonder bij Renault (ze gaan met Mercedes rijden :+ ) of gaat ie naar een ander topteam.

Je kunt iig nog niet zeggen dat zijn carriere nooit meer goed kwam zolang ie nog rijdt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:47
TommyGun schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:18:
Ik vind het ontzettend leuk om te gamen maar die virtuele F1 zooi hoeft van mij echt niet :z
Vind het in iRacing best goed te pruimen, in F12019 is het net niet.
Er wordt (imo) een game voor gebruikt die net te arcade is qua physics en look en feel.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TommyGun schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:18:
Als je de races van Team Redline bekijkt dan is dat echt wel de moeite waard hoor. Die zijn een stuk serieuzer. Als je dan ook nog de Twitchstream van Max en Lando er bij aan hebt staan is het helemaal de moeite waard om te kijken. Max streamt ook altijd het TeamSpeak kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Volgens dit artikel moet Ricciardo voor 2021 misschien al op zoek naar een ander team; https://www.racefans.net/...te-junior-driver-by-2021/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hardware-lover schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:35:
[...]

Volgens dit artikel moet Ricciardo voor 2021 misschien al op zoek naar een ander team; https://www.racefans.net/...te-junior-driver-by-2021/
Dan denk ik dat Guanyu Zhou het meeste kans maakt eigenlijk. Niet omdat ie zo fantastisch rijdt, maar omdat Renault de Chinese markt graag wil imponeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebro
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:08:
[...]

Als je de races van Team Redline bekijkt dan is dat echt wel de moeite waard hoor. Die zijn een stuk serieuzer. Als je dan ook het de Twitchstream van Max en Lando er bij aan hebt staan is het helemaal de moeite waard om te kijken. Max stream ook altijd het TeamSpeak kanaal.
Ik heb de stream van Lando wel, maar kan geen stream van Max vinden!
Heb je een linkje voor me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:12

pinda powerrr

Slow down...

hardware-lover schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:35:
[...]

Wow....uiteraard zakje zout ernaast, maar als ze dit gaan doen, dan zijn de eventuele races in 2020 allemaal een kwalificatierace voor beide coureurs, waarbij automatisch al het nadeel voor RIC is, want geen Fransoos.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Cerebro schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:22:
[...]

Ik heb de stream van Lando wel, maar kan geen stream van Max vinden!
Heb je een linkje voor me?
Ja hoor, geen probleem. ;)

http://twitch.tv/maxverstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebro
  • Niet online
Thanks!

Had een tijdje geleden een search op zijn naam gedaan maar vreemd genoeg kreeg ik geen resultaat.
Als ik nu zoek vind ik het ineens wel!

[ Voor 24% gewijzigd door Cerebro op 03-04-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

leekers schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 06:27:
[...]

Bernie Ecclestone geeft zo een 8 Biljoen redenen om al die zg "kenners" hier eens goed uit te lachen .

Over hersenloos gesproken zeg 8)7
Ah. Dus omdat iemand heel veel geld heeft,heeft hij/zij sowieso geen enkel steekje los zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 16:44

RKD

Cerebro schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:40:
Thanks!

Had een tijdje geleden een search op zijn naam gedaan maar vreemd genoeg kreeg ik geen resultaat.
Als ik nu zoek vind ik het ineens wel!
Hij is er pas sinds kort (week of 2) mee begonnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebro
  • Niet online
Wel, dat verklaart dat dus! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 15:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

@Martinspire , deze zaken kunnen in [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.. Ik verplaast je post daar naar toe :)

[ Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 03-04-2020 15:39 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

http://multitwitch.tv/max...afelixdacosta/teamredline

Voor vanavond.
Due to technical issues with his PC, Max won´t stream himself today. Once his PC is running without issues, he will stream on his own.
Gianni Vecchio streamt voor hem via het Twitch-kanaal van Max.

De rest kan hier verder [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 03-04-2020 21:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:19
Staat Alonso daar een keer of 5 in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Programma Ziggo Sport voor simracing dit weekend
code:
1
2
3
4
5
6
7
Zaterdag
15:30 uur    Porsche Mobil 1 Supercup Virtual Edition Spanje  Ziggo Sport
18:00 uur    All Star eSports Battle                          Ziggo Sport

Zondag
19:00 uur    eNascar iRacing Pro - Bristol Motor Speedway     Ziggo Sport Racing
21:00 uur    F1 Esports Virtual Grand Prix Series             Ziggo Sport

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Nu online

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zijn die nu aan het oefenen of is er een evenement bezig?

P1: Leclerc
P2: Albon
P3: Russell
P11: Latifi
DNQ: Norris (game gecrashed)

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 04-04-2020 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Nu online
Martinspire schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 23:33:
[...]

Zijn die nu aan het oefenen of is er een evenement bezig?

P1: Leclerc
P2: Albon
P3: Russell
P11: Latifi
DNQ: Norris (game gecrashed)
Nee oefenen, Max natuurlijk niet op F1 2019, zo te zien weer druk bezig met iRacing (check de Twitch van GianniVecchio).

Dit gaat nog wat worden morgen met die virtuele race. Grote bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Iemand zin in een leuke Monaco race?

[YouTube: F1 REWIND - 1996 Monaco Grand Prix, Full Race Replay]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Vandaag om half 4 de GP van Spanje 2016 op Ziggo (kanaal 14 & select).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ari Gold schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:24:
Vandaag om half 4 de GP van Spanje 2016 op Ziggo (kanaal 14 & select).
Die heb ik zelf al bewaard, inlcusief de post-race uitzending van Sky. Is wel een leuke om over een paar jaar weer te zien. Kijken of de tranen weer opkomen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mphilipp schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:34:
[...]
Die heb ik zelf al bewaard, inlcusief de post-race uitzending van Sky. Is wel een leuke om over een paar jaar weer te zien. Kijken of de tranen weer opkomen... 8)
Ik heb deze al diverse keren bekeken over de jaren heen, en niet enkel met de NL taal ;)
Die Sky UK voorbeschouwing, gezien alle heisa door de rijders switch, is ook zeker de moeite waard ja. De rest daaromheen vanzelfsprekend ook. Maar ik verwacht dat Ziggo alleen de race uit gaat zenden en niet het gehele voor- en naprogramma.

Ik zie dat desbetreffende opslag-folder bij mij zo'n 115GB groot is, en toch heb ik nooit het volledige FIA interview post-race te pakken kunnen krijgen, enkel flarden daarvan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
hardware-lover schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:48:
[...]

Ik heb deze al diverse keren bekeken over de jaren heen, en niet enkel met de NL taal ;)
Die Sky UK voorbeschouwing, gezien alle heisa door de rijders switch, is ook zeker de moeite waard ja. De rest daaromheen vanzelfsprekend ook. Maar ik verwacht dat Ziggo alleen de race uit gaat zenden en niet het gehele voor- en naprogramma.

Ik zie dat desbetreffende opslag-folder bij mij zo'n 115GB groot is, en toch heb ik nooit het volledige FIA interview post-race te pakken kunnen krijgen, enkel flarden daarvan.
Is dat met de on-board van iedereen ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ari Gold schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:32:
[...]
Is dat met de on-board van iedereen ofzo? :+
Daar heb ik alleen de 30 minuten C+ samenvatting van ;)

Maar er werd rondom de race veel meer uitgezonden, voor en na het race-weekend. Dit was een heel erg speciaaltje, dus dan wil ik alles wel hebben waar ik vat op kan krijgen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De race op Ziggo kanaal 14 is wel spannend hoor. Ik hoop dat Max het redt.

Ik had eigenlijk liever Singapore 2015 wel weer eens willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op zondag 5 april 2020 @ 16:52:
De race op Ziggo kanaal 14 is wel spannend hoor. Ik hoop dat Max het redt.

Ik had eigenlijk liever Singapore 2015 wel weer eens willen zien.
NO !!

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Even terug hadden we het over het amateurisme van vroegâh. Ik zie dan dit filmpje langs komen van Zolder 1981 en dan valt je mond ook wel open...

Alleen zie ik die ongelukkige monteur maar één keer achter de auto staan en in de herhaling als die auto van achter wordt aangereden, zie ik die gast nergens. Heel apart hoe hij dan ineens toch voor die auto ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mphilipp schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:50:

Alleen zie ik die ongelukkige monteur maar één keer achter de auto staan en in de herhaling als die auto van achter wordt aangereden, zie ik die gast nergens. Heel apart hoe hij dan ineens toch voor die auto ligt.
Hij ligt voor de auto die er vanachter in reed, daarom is de neus van die auto ook kapot. In de herhaling (verre shot) valt hij net buiten beeld, maar ze hebben flink in de beelden geknipt, je ziet bv ook de voorste auto niet naar voren schieten (daar was die gast zichtbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

SinergyX schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:54:
[...]
Hij ligt voor de auto die er vanachter in reed, daarom is de neus van die auto ook kapot. In de herhaling (verre shot) valt hij net buiten beeld, maar ze hebben flink in de beelden geknipt, je ziet bv ook de voorste auto niet naar voren schieten (daar was die gast zichtbaar).
Ik vond een ander filmpje waar je het iets beter ziet. Die monteur gaat meteen door de knieën achter de auto, daarom zien we het niet. Het is ook hardly HD kwaliteit... Gelukkig heeft deze monteur dit overleefd. Een andere monteur dat raceweekend, had ook een noodlottig ongeval. Hij viel van de pitmuur en werd geschept door een auto :X , en liep daardoor een schedelbreuk op. Hij overleed de maandag na de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mphilipp schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:57:
[...]

Ik vond een ander filmpje waar je het iets beter ziet. Die monteur gaat meteen door de knieën achter de auto, daarom zien we het niet. Het is ook hardly HD kwaliteit... Gelukkig heeft deze monteur dit overleefd. Een andere monteur dat raceweekend, had ook een noodlottig ongeval. Hij viel van de pitmuur en werd geschept door een auto :X , en liep daardoor een schedelbreuk op. Hij overleed de maandag na de race.
In die tijd was het allemaal nog niet zo veilig, in 1 van de oude docu's rond die racewagens was er ook een strekking van 'safety was based on incidents and accidents, 'what if' was just a stupid question'. Volgens mij was dat een docu over een racetrack met enorme banked-corner waar er regelmatig wat vanaf gleden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11
SinergyX schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:10:
[...]

In die tijd was het allemaal nog niet zo veilig, in 1 van de oude docu's rond die racewagens was er ook een strekking van 'safety was based on incidents and accidents, 'what if' was just a stupid question'. Volgens mij was dat een docu over een racetrack met enorme banked-corner waar er regelmatig wat vanaf gleden.
Dit is zeker een kijktip voor iedereen. _/-\o_
Vond dit zelf een van de meest interessante documentaires.

[Video: Grand Prix: The Killer Years]

[ Voor 3% gewijzigd door JPM85 op 06-04-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

SinergyX schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:10:
[...]
Nee, dat is duidelijk. Maar meestal bestond die onveiligheid uit het gebrek aan run-off areas, auto's die niet gebouwd waren op crash-veiligheid. Dit is gewoon een race-director die het naliet om de start af te breken. Er had iemand met een rode vlag kunnen zwaaien ofzo. Ik noem maar wat. Maar er werd gewoon helemaal niet gereageerd op die zwaaiende coureur. Bizar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Williams heeft besloten om een deel van het personeel met onbetaald verlof te sturen vanwege de coronacrisis. Daarnaast leveren coureurs George Russell en Nicholas Latifi en het managementteam van de Formule 1-renstal 20 procent van hun salaris in.
https://www.nu.nl/formule...rijgen-lager-salaris.html

Ik had niet verwacht dat Latifi salaris kreeg :+

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 06-04-2020 16:11 . Reden: linkje ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

FER being FER

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EU7MFYZVAAA6BHE?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JPM85 schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:30:
[...]

Dit is zeker een kijktip voor iedereen. _/-\o_
Vond dit zelf een van de meest interessante documentaires.

[Dailymotion: Grand Prix: The Killer Years]
Garagistas, best wel leuke term ooit bedacht door Enzo Ferrari. Er is in al die jaren veel ten goede veranderd qua veiligheid. Nu alleen nog weer de spannende competitie terug brengen in de F1 waarbij echt alle teams en coureurs binnen tienden van seconden met elkaar om posities kunnen knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Geef ze eens ongelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

mphilipp schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:50:
Even terug hadden we het over het amateurisme van vroegâh. Ik zie dan dit filmpje langs komen van Zolder 1981 en dan valt je mond ook wel open...
[YouTube: 1981 Bélgica]
De auto die de monteur aanrijdt, is van hetzelfde team als de auto die niet wilde starten. Dus daarom lijkt het alsof hij ineens vóór de auto ligt die hij helpt.

Man man.... conclusie van dat filmpje: Piquet was een l*l!

Ik verbaas me dat dit artikel nog niet hier staat:

McLaren-baas: 'Voortbestaan Formule 1 in gevaar' - https://nos.nl/l/2329574

Zak Brown zegt dat er vier teams op omvallen staan.

[ Voor 11% gewijzigd door pinda powerrr op 06-04-2020 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

pinda powerrr schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:32:
[...]
De auto die de monteur aanrijdt, is van hetzelfde team als de auto die niet wilde starten. Dus daarom lijkt het alsof hij ineens vóór de auto ligt die hij helpt.

Ja, er is in geknipt zodat je niet ziet dat ze overgaan naar de andere auto. Vandaar ook dat zijn neus beschadigd is. Maar het zag er zo gek uit.

Piquet kan er ook niets aan doen. Het is puur de schuld van de wedstrijdleiding en de marshalls ter plaatse. Die horen te controleren of het veilig is en iedereen kan starten. Zodra er één blijft staan op de grid, heb je problemen. Als die persoon redelijk vooraan staat, is het erg moeilijk voor de auto's die vanaf 2 rijen erachter staan om die stilstaande auto nog te zien. In dit geval helemaal. Piquet duikt achter een auto vandaan en op het moment dat ie 'm ziet, is het al te laat. Hij kan al niet meer remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

mphilipp schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:56:
[...]

Ja, er is in geknipt zodat je niet ziet dat ze overgaan naar de andere auto. Vandaar ook dat zijn neus beschadigd is. Maar het zag er zo gek uit.

Piquet kan er ook niets aan doen. Het is puur de schuld van de wedstrijdleiding en de marshalls ter plaatse. Die horen te controleren of het veilig is en iedereen kan starten. Zodra er één blijft staan op de grid, heb je problemen. Als die persoon redelijk vooraan staat, is het erg moeilijk voor de auto's die vanaf 2 rijen erachter staan om die stilstaande auto nog te zien. In dit geval helemaal. Piquet duikt achter een auto vandaan en op het moment dat ie 'm ziet, is het al te laat. Hij kan al niet meer remmen.
Heb ik zo slecht gekeken? Piquet is toch degene die nog vrolijk een rondje doorrijdt voordat de wedstrijd wordt stilgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
pinda powerrr schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:30:
[...]

Heb ik zo slecht gekeken? Piquet is toch degene die nog vrolijk een rondje doorrijdt voordat de wedstrijd wordt stilgelegd?
De wedstrijd was nog niet stilgelegd toen hij de eerste keer weer langskwam. Hij had het waarschijnlijk te laat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pinda powerrr schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:30:
[...]

Er was toen nog geen radiocommunicatie met de wagen bij mijn weten dus alles ging met handsignalen, vlaggen en pitboards. Dan kan het gebeuren dat je als coureur iets mis lijkt mij.

Het was dan ook wel een zooitje ongeregeld daar op de grid en bij de wedstrijdleiding.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 06-04-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
pinda powerrr schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:32:
[...]

Ik verbaas me dat dit artikel nog niet hier staat:

McLaren-baas: 'Voortbestaan Formule 1 in gevaar' - https://nos.nl/l/2329574

Zak Brown zegt dat er vier teams op omvallen staan.
Het zijn niet alleen die 4 teams. Op Twitter kun je @FormulaMoney volgen, een journalist die de financiële kant van F1 belicht. De hele F1 (FWONK) staat op instorten als ze niet snel weer gaan racen. Voor de eerste 6 races moeten ze al 260 miljoen entry fees gaan terug betalen aan de GP organisaties.

Gelukkig zit er enorm veel lucht in de F1, spannende races kun je ook met veel minder geld houden (zie F2 met een budget van tussen de 5 en 10 miljoen op jaarbasis), dus misschien is dit geen slechte ontwikkeling.

Maar er zullen extreme maatregelen nodig zijn, o.a. een lange development stop waarschijnlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Erapaz op 06-04-2020 21:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:21
Max Verstappen F1 Onboard: 2019 German Grand Prix Full Race

[YouTube: Max Verstappen F1 Onboard: 2019 German Grand Prix Full Race]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De Mercedes dominantie gaat maar door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:00

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Blij dat ze dit goede werk doen met hun 'vrije tijd' _/-\o_ d:)b

Hier staat tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-10 18:47

Mef

Erapaz schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:29:
[...]

Het zijn niet alleen die 4 teams. Op Twitter kun je @FormulaMoney volgen, een journalist die de financiële kant van F1 belicht. De hele F1 (FWONK) staat op instorten als ze niet snel weer gaan racen. Voor de eerste 6 races moeten ze al 260 miljoen entry fees gaan terug betalen aan de GP organisaties.

Gelukkig zit er enorm veel lucht in de F1, spannende races kun je ook met veel minder geld houden (zie F2 met een budget van tussen de 5 en 10 miljoen op jaarbasis), dus misschien is dit geen slechte ontwikkeling.

Maar er zullen extreme maatregelen nodig zijn, o.a. een lange development stop waarschijnlijk.
Ik denk niet alleen de F1 maar de sportwereld in zijn algemeen. Het voetbal, het wielrennen, F1. Ik verwacht overal dat een aanpassing van de economie zoals het er nu aan toe gaat nodig is. Heel de sportwereld zit zo krap met inkomsten/uitgaven dat als de inkomsten wegvallen er serieuze problemen zijn en er nergens reserve is om zo een onverwachte periode op te vangen.
Ik zie tegenwoordig veel acties van fanartikelen (club Brugge 2+1 gratis actie, Dortmund truitjes met bedrukking aan 60€). Dat is de enige mogelijke bron die er nu is, de fans, van op afstand aanspreken om inkomsten uit te halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorkick
De shutdown periode is verlengd met 2 weken (van 3 naar 5).
Following unanimous approval by the Formula 1 Strategy Group, Commission and all teams, the World Motor Sport Council has ratified by e-vote the decision to extend the Formula 1 shutdown period from 21 to 35 days, to be taken in March, April and/or May, for all competitors and Power Unit manufacturers.

Further discussions regarding this topic remain open between the FIA, Formula 1 and all teams in light of the ongoing global impact of COVID-19.
https://www.fia.com/news/...-shutdown-period-approved

En een verzoek om de 2021 (nu 2022) reglementen nog verder door te schuiven naar 2023, is afgewezen.
https://www.racefans.net/...o-delay-new-cars-to-2023/

[ Voor 13% gewijzigd door yorkick op 07-04-2020 18:40 ]

kimi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En daar gaat Canada...

https://www.gpcanada.ca/e...canadian-grand-prix-2020/

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-04-2020 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 16:03

vhal

ಠ_ಠ

Frankrijk kan je waarschijnlijk ook vergeten, Oostenrijk zou nog een optie kunnen zijn gezien de versoepeling van de regels maar eigenlijk verwacht ik dat het een kwestie van tijd zal zijn dat seizoen 2020 "afgeschreven" kan worden. Al is het maar vanwege de ontwikkeling van de wagens gedurende het seizoen.

Jammer voor Verstappen en een geluk voor Vettel :+

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 07-04-2020 20:36 ]

Strava

Pagina: 1 ... 56 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport