[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.062 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
demo31051987 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:32:
Ik zou zeggen, ga Brazilie 2012 eens terug kijken. Dat was een goeie race! Of als je eceht tijd teveel heb, Canada 2011 :P
Ik kan het vaak echt niet opbrengen om (oude) races terug te kijken.. Vooral als je eenmaal weet hoe of wat, dan verandert mijn aandachtspanne in die van een visstick -O-

Ik kijk dan liever samenvattinkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:34

Crazy D

I think we should take a look.

poor Leno schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:03:
[...]

Ik kan het vaak echt niet opbrengen om (oude) races terug te kijken.. Vooral als je eenmaal weet hoe of wat, dan verandert mijn aandachtspanne in die van een visstick -O-

Ervoor zorgen dat je geheugen minder goed is zodat je niet weet wie Brazilië 97 heeft gewonnen en dan is het vast een leuke race :+

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

You sure? ;)

Ach, ik ga anders wel F1 op de PC spelen, of wat Demonen afknallen :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:42

Kiwi

Gadgetfreak

https://corp.formula1.com...-replace-postponed-races/

Ik ben benieuwd of dit de "Not the ...GP" serie gaat vervangen, en hoeveel coureurs er mee gaan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:22
poor Leno schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:03:
[...]

Kijk al sinds begin jaren '90 F1. Heb in de periode 2002 - 2008 wat minder gekeken i.v.m. de komst van de kinderen en algeheel iets mindere interesse.

Ben nu dus de races uit 2007-2008 weer een beetje aan het kijken. Die Schumi-periode kan me gestolen worden, dat is geen klap aan. Maar die latere races zijn wel leuk omdat ik ook vaak niet zeker weet hoe het verloop van de race is.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:04
Als ik races terug zou kijken, zou ik races uit de jaren 80 en begin 90 kiezen. De Prost/Senna periode. Maar dat is de periode waar ik mee ben opgegroeid, dus nog altijd mijn favoriete F1 tijdperk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afke
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 08:03
Kiwi schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:50:
https://corp.formula1.com...-replace-postponed-races/

Ik ben benieuwd of dit de "Not the ...GP" serie gaat vervangen, en hoeveel coureurs er mee gaan doen
Wordt het op een of andere youtube kanaal uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:09
Staat letterlijk in de tekst
The series will use the official F1 2019 PC video game, developed by Codemasters, and the first virtual GP on the Sakhir track will be a 50% length race with 28 laps. The broadcast, which will be available on the official Formula 1 YouTube, Twitch and Facebook channels, is expected to run for 1 hour 30 minutes, with a qualifying period where grid positions will be determined based on the drivers’ fastest lap time.

/post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar dus toch de regels die nog een seizoen blijven, hopelijk alsnog zonder DAS want die discussie was ik al zat voor het seizoen begon. Kennelijk ook unaniem waardoor ik me uiteraard afvraag wat voor voordelen de top teams hebben gezien. Ferrari is wel duidelijk want die liggen helemaal plat. Mercedes en RBR misschien omdat ze ook een tijdje plat kunnen komen te liggen, op een minder gunstig moment in de ontwikkelingscyclus.

Een eerlijk speelveld zal het alleen niet zijn geweest. Niet als je de teams zelf hoort over dat ze er geld tegenaan willen gooien om een voordeel te behalen en dat vasthouden met de budgetcap. Ergens zou het gunstig zijn als de budgetcap nu wel voor 2021 blijft. Dan krijg je misschien echt een iets eerlijker speelveld. De top drie blijft waarschijnlijk wel gehandhaafd, misschien vind McLaren zo aansluiting en is de rest eens niet 2s langzamer.

Maar de grote verliezer voor 2021? Nou Ferrari denk ik. Ik denk gewoon niet dat hun low drag/medium downforce concept werkt en ze leken ook niet goed te zijn in Barcelona. Nu nog wisselen betekent dat ze twee jaar achterstand hebben op Mercedes en RBR.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:12:
Maar dus toch de regels die nog een seizoen blijven, hopelijk alsnog zonder DAS want die discussie was ik al zat voor het seizoen begon. Kennelijk ook unaniem waardoor ik me uiteraard afvraag wat voor voordelen de top teams hebben gezien. Ferrari is wel duidelijk want die liggen helemaal plat. Mercedes en RBR misschien omdat ze ook een tijdje plat kunnen komen te liggen, op een minder gunstig moment in de ontwikkelingscyclus.

Een eerlijk speelveld zal het alleen niet zijn geweest. Niet als je de teams zelf hoort over dat ze er geld tegenaan willen gooien om een voordeel te behalen en dat vasthouden met de budgetcap. Ergens zou het gunstig zijn als de budgetcap nu wel voor 2021 blijft. Dan krijg je misschien echt een iets eerlijker speelveld. De top drie blijft waarschijnlijk wel gehandhaafd, misschien vind McLaren zo aansluiting en is de rest eens niet 2s langzamer.

Maar de grote verliezer voor 2021? Nou Ferrari denk ik. Ik denk gewoon niet dat hun low drag/medium downforce concept werkt en ze leken ook niet goed te zijn in Barcelona. Nu nog wisselen betekent dat ze twee jaar achterstand hebben op Mercedes en RBR.
De kijker... Weer een seizoen waarin amper een auto gevolgd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:29
Als ik dit zo lees doen niet alle rijders mee:
Formula 1® has today announced the launch of a new F1 Esports Virtual Grand Prix series, featuring a number of current F1 drivers.
Persoonlijk zou ik het erg goed vinden als de FIA en F1 aandringen op het totale veld (liefst zonder non/oud f1 rijders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Eddye schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:16:

[...]

Persoonlijk zou ik het erg goed vinden als de FIA en F1 aandringen op het totale veld (liefst zonder non/oud f1 rijders)
Bron

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
Yup, daar komt mijn quote ook vandaan. Maar wat wil je zeggen? Heb ik ergens een zin over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:12:
Ergens zou het gunstig zijn als de budgetcap nu wel voor 2021 blijft.
Dat is ook het geval. Regels naar 2022, maar budget cap blijft voor 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Eddye schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:16:

[...]

Mensen zoals Hamilton gaan echt niet meedoen, die is volgens mij helemaal geen fan van racegames/sims. Behalve de Mercedes sim maar volgens mij besteed hij dat ook liever uit aan Bottas/Gutierrez.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Arfman schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:07:
[...]

Mensen zoals Hamilton gaan echt niet meedoen, die is volgens mij helemaal geen fan van racegames/sims.
Totdat ie gebeld wordt door een sponsor die 'm een paar miljoen per jaar geeft om da spelleke te speulen. Dan is ie ineens fan >:)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:09
Best virtual fans here! The crowd is amazing :+

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

mphilipp schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:14:
[...]

Totdat ie gebeld wordt door een sponsor die 'm een paar miljoen per jaar geeft om da spelleke te speulen. Dan is ie ineens fan >:)
Dat wil niet zeggen dat hij het ook opeens kan. Teveel gezichtsverlies. Nee, ik zie HAM ook echt niet meedoen aan SIM races. Die paar miljoen kan hij wel missen ;)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 16:01
Wel leuk dat ze zoiets organiseren. Komen steeds meer events op deze manier.
Het is jammer dat F1 2019 echt een game is (geen sim), maar het is vast grappig.

Dit zijn trouwens de 2 races die afgelopen week in iRacing werden gedaan.
De link hieronder begint op een random moment in race 2, waarin je meteen kan zien hoe goed de racing is:

@MazeWing Er wordt niks ingehaald, het is puur ter entertainment. Als je iRacing + goede rigs zou verplichten, blijven er op dit moment maar 2 F1 coureurs over die mee zouden doen. ;).
En waarom is niks beter dan iets op dit moment, dat snap ik niet zo goed. Je hoeft niet te kijken.

[ Voor 24% gewijzigd door yorkick op 20-03-2020 14:23 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38

MazeWing

The plot thickens...

OMG hoe kansloos is dit: met F1 2019 de vervallen races gaan inhalen, waarbij er ook sterren mee gaan doen... 8)7 |:(

Als je het dan goed zou doen, zou je iRacing en identieke cockpits gaan installeren. Maar nee, waarschijnlijk krijgen we een PS4 met F1 2019 en een Logitech G29 stuurtje.

Doe dan niets!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 08:54
MazeWing schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:18:
OMG hoe kansloos is dit: met F1 2019 de vervallen races gaan inhalen, waarbij er ook sterren mee gaan doen... 8)7 |:(

Als je het dan goed zou doen, zou je iRacing en identieke cockpits gaan installeren. Maar nee, waarschijnlijk krijgen we een PS4 met F1 2019 en een Logitech G29 stuurtje.

Doe dan niets!
Jeetje met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend? Ik vind het persoonlijk een prima initiatief, ze moeten toch hun fans betrokken houden, en wat afleiding geven van de hele dag thuis zitten. En als ik dan kijk naar zo'n filmpje van een Lando Norris bij de formation lap, graag meer van dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Eddye schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:49:
[...]

Yup, daar komt mijn quote ook vandaan. Maar wat wil je zeggen? Heb ik ergens een zin over het hoofd gezien?
Nou, een linkje bij een quote is gewoon handig voor de mensen die het originele stuk ook willen lezen. Het is gewoon voor de volledigheid.

Max doet volgens de Telegraaf overigens niet mee.
Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-10 11:59
kezzza schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:29:
[...]

Jeetje met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend? Ik vind het persoonlijk een prima initiatief, ze moeten toch hun fans betrokken houden, en wat afleiding geven van de hele dag thuis zitten. En als ik dan kijk naar zo'n filmpje van een Lando Norris bij de formation lap, graag meer van dat :)
Helemaal mee eens! Het is toch mooi dat ze ons met iederegeval iets van content proberen te voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Gekkenhuis schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:42:
[...]
Dat wil niet zeggen dat hij het ook opeens kan.
Ik heb niemand horen zeggen dat hij het niet kan. Hij vindt er niets aan, dat is een ander verhaal. Maar goed, ik waag me niet aan voorspellingen, maar geld is een grote motivator, ook al hebben ze meer dan genoeg. Valentino Rossi verklaarde ook ooit dat ie nooit met sigarettenreclame zou rijden, en toen Yamaha en Gauloises een pakje geld voor zijn neus lieten bungelen was ie om...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kijk dan niet, zeurpiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Doe dan niets!
Ze rijden bij Ziggo ook met F1 2019 en dat ziet er echt niet verkeerd uit. De meeste coureurs hebben nou niet het minste setje thuis staan. En er staat ook dat ze de virtuele races ergens centraal houden en dat degenen die niet aanwezig kunnen zijn vanaf huis mee kunnen rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69

Doe dan niets!
Er zijn anders flink wat aliens die het met een G29 stuurtje doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddye
sjaool schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:39:
[...]

Nou, een linkje bij een quote is gewoon handig voor de mensen die het originele stuk ook willen lezen. Het is gewoon voor de volledigheid.
Ah, zo. De bron stond een paar posts erboven ook al, dus verder niet bij stil gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48

Martinspire

Awesomeness

Doe dan niets!
Ze spelen sowieso op PC, maar wat ze er dan aan hangen is aan de rijders. Ik zou het jammer vinden als rijders afzeggen, omdat ze het wat nep vinden rijden, het gaat toch vooral om de strijd en gevechten imo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Laatst online: 07-10 08:54
sjaool schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:39:
[...]

Max doet volgens de Telegraaf overigens niet mee.
Bron
Ik mis in dat stuk van de telegraaf overigens wel een officiële bevestiging vanuit het kamp verstappen, weet iemand of hij dit zelf al bevestigd heeft?

En daarnaast, de telegraaf die kijken tussen quotes zet, kennelijk omdat naar een virtuele race niet echt kijken is? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe

Doe dan niets!
Dat ze F1 2019 spelen is niet zo gek. Codemasters heeft licentie om het officiële spel uit te brengen. iRacing en zo hebben geen licentie en daarom geen F1 auto's erin zitten. Niet zo gek dus dat FOM dit doet met het officiële spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Update: AlphaTauri have confirmed Pierre Gasly and Daniil Kvyat will not take part in the event. Haas have confirmed Romain Grosjean and Kevin Magnussen will not take part in the event. Mercedes and Red Bull say their line-ups have not yet been confirmed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:09

Edd

kezzza schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:16:
[...]

Ik mis in dat stuk van de telegraaf overigens wel een officiële bevestiging vanuit het kamp verstappen, weet iemand of hij dit zelf al bevestigd heeft?

En daarnaast, de telegraaf die kijken tussen quotes zet, kennelijk omdat naar een virtuele race niet echt kijken is? 7(8)7
Volgens mij rijd Verstappen alleen in rFactor 2 en iRacing. Ik vermoed dat hij F1 2019 te "Arcady" vind.

Wel doet hij Zaterdag weer mee met de All-stars Esports batlle van The Race.
https://the-race.com/espo...-all-star-esports-battle/

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:23:
Update: AlphaTauri have confirmed Pierre Gasly and Daniil Kvyat will not take part in the event. Haas have confirmed Romain Grosjean and Kevin Magnussen will not take part in the event. Mercedes and Red Bull say their line-ups have not yet been confirmed.
Ik hoop toch echt dat Max ook een keer aanschuift om te rijden. Het is altijd wel leuk om te zien wat voor dingen hij af en toe uithaalt in een race. Ik zou het jammer vinden als veel coureurs dit voorbij zouden laten gaan. Eigenlijk ook niet echt leuk voor de fans als er maar een of twee F1 coureurs meedoen.
kezzza schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:16:
[...]

Ach ja, Telegraaf hè. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 20-03-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Beetje flauw dat er zoveel niet mee lijken te doen. Ze hebben nu toch vrijwel niets te doen, behalve hun normale schema qua workouts. Maar vooral in de geplande raceweekends zouden ze toch tijd genoeg moeten hebben om hieraan mee te doen? Wie hebben er immers de mond vol van 'de show' voor de fans?

Ik heb er geen idee van, maar ik kan mij voorstellen dat Max misschien wel een exclusief contract heeft met de GP's die hij online rijdt? Dat hij niet met de concurrentie bezig mag zijn? Zomaar iets dat door mijn hoofd schoot. Maar hoe het ook is, ik vind het jammer. Het is toch een beetje een surrogaat ding, maar toch leuk om nog iets te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33
Op Netflix is vandaag een docu over Juan Manuel Fangio verschenen. Weet vrij weinig van de beste man dus ben heel benieuwd! :9

Zie: https://www.netflix.com/title/80227556 (trailer: https://www.filmvandaag.n...maba-las-maquinas/trailer).

Work hard & be brave.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Laatst online: 16-12-2021
https://www.nporadio1.nl/...het-formule-1-seizoen-s02

Interessante podcast over de huidige staat van de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mphilipp schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:06:
Beetje flauw dat er zoveel niet mee lijken te doen. Ze hebben nu toch vrijwel niets te doen, behalve hun normale schema qua workouts. Maar vooral in de geplande raceweekends zouden ze toch tijd genoeg moeten hebben om hieraan mee te doen? Wie hebben er immers de mond vol van 'de show' voor de fans?

Ik heb er geen idee van, maar ik kan mij voorstellen dat Max misschien wel een exclusief contract heeft met de GP's die hij online rijdt? Dat hij niet met de concurrentie bezig mag zijn? Zomaar iets dat door mijn hoofd schoot. Maar hoe het ook is, ik vind het jammer. Het is toch een beetje een surrogaat ding, maar toch leuk om nog iets te hebben.
Max rijdt natuurlijk ook races voor Team Redline en ik weet niet hoe die planning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

Nibbz

Postmaster General

Ik vond die race van Max en Lando anders aardig vermakelijk (understatement.. ik was aan het huilen van het lachen.. was is die Lando toch ook een grappig mannetje :p)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nibbz schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 17:02:
Ik vond die race van Max en Lando anders aardig vermakelijk (understatement.. ik was aan het huilen van het lachen.. was is die Lando toch ook een grappig mannetje :p)
Mja maar we hebben nu wel vaak genoeg gezien dat Lando Verstappen eraf duwt. Die gaat ook nog wel een beuk terug krijgen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nibbz schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 17:02:
Dan moet je wel naar Lando zijn stream kijken natuurlijk. Op de normale stream valt er vaak weinig te lachen. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mphilipp schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:06:

F1 2019 is waarschijnlijk dusdanig zwaar onder het niveau van de coureurs dat het ze helemaal niks kan interesseren. Vervolgens wat denk je dat er gebeurd als alle coureurs verplicht worden hieraan mee te gaan doen en sommigen gewoon minder presteren omdat het niet eens in de buurt komt van wat ze normaal gesproken wel doen en zich moeilijker aanpassen. Denk je dat een Hamilton, Vettel etc daar zin in hebben? Beetje met voor hun standaarden verkapte botsautootjes rondrijden tegen andere Formule 1 coureurs wat dan op YT gezet word? Ik zou er niet eens over peinzen als ik management voor een van die coureurs zou zijn. De kans op imagoschade is veel te groot.

De FOM is ook aan het proberen om te cashen op andere initiatieven, maar de manier is weer eens typerend amateuristisch. Ze hebben een commercieel contract met Codemasters voor de Formule 1 games, waardoor ze die waarschijnlijk ook moeten gebruiken. Ze negeren alleen dat die coureurs er geen enkele zin in zullen hebben. Dat er zo snel al de afmeldingen volgen, zegt alles al.

Nee, dit is een veel beter initiatief. Morgen om 16:00. :*)
[YouTube: F1 REWIND - 2016 Brazil Grand Prix, Full Race Replay]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacEnny
  • Laatst online: 07-10 05:56
die heb ik al een paar keer gezien, maar ik ga toch kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Verstappen is vanavond via een verbing bij het Formule 1 cafè op ziggo.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ETkw_VJWAAAUJKm?format=jpg&name=medium

[ Voor 21% gewijzigd door neocon op 20-03-2020 20:15 ]

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55
sjaool schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:09:
[...]

Dan moet je wel naar Lando zijn stream kijken natuurlijk. Op de normale stream valt er vaak weinig te lachen. ;)
Lando’s Twitch begint op een soort real life soap aka My crib te lijken. Staat nu in de keuken hamburgers te bakken en z’n helm verzameling te showen.

Pfff ook even het menu voor de week doorgenomen. Blijkt een menu te hebben van een dieste.

Hamstert trouwens niet, lege keukenkastjes... zou me niets verbazen als iemand z’n boodschappen doet.

[ Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 20-03-2020 21:57 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Excuses als dit al eerder gevraagd is, maar welke online races zijn er nu dit weekend?
En is er ergens een overzicht met de tijden en deelnemers? Vorig weekend de Not Australian Grand Prix met Lando gekeken en dat was erg vermakelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:35

pinda powerrr

Slow down...

Joach1m schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:13:
Excuses als dit al eerder gevraagd is, maar welke online races zijn er nu dit weekend?
En is er ergens een overzicht met de tijden en deelnemers? Vorig weekend de Not Australian Grand Prix met Lando gekeken en dat was erg vermakelijk!
Nou @nachtnet en @DaniëlWW2 , of jullie even wat topics willen aanmaken :+

#staypositive

Waiting on the world to change

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 16:01
Van reddit geplukt:

Zaterdag:
THE RACE - 5PM GMT (sorry, It's saturday now but still this time)

Zondag:
Not the BAH GP - 6PM GMT
F1 Virtual - 8PM GMT

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

Moet zeggen dat ik toch telkens een beetje verdrietig word als mn telefoon weer een melding geeft dat de vrije training etc. begint. Zal mij benieuwen wanneer de corona situatie een beetje normaliseert.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 19:08
Volgens mij staat hier een overzicht: https://the-race.com/espo...orsport-esports-schedule/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Franko P. schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 23:54:
Moet zeggen dat ik toch telkens een beetje verdrietig word als mn telefoon weer een melding geeft dat de vrije training etc. begint. Zal mij benieuwen wanneer de corona situatie een beetje normaliseert.
Ik heb alles maar zo rap mogelijk uitgezet. Werd er gewoon zwaarmoedig van. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Nou, het moge duidelijk zijn dat praktisch geen enkele F1 coureur geïnteresseerd is in het idiote idee van de FIA. De statement van Max; dat hij nooit F1 2019 speelt en er erg aan zou moeten wennen, slaat de spijker op z'n kop.

Alle coureurs zijn (uiteraard) ultra realisme gewend en F1 2019 is, zeker vergeleken met real-life en hun ultra realistische simulators, gewoon een veredeld arcade spel.
Het zou hetzelfde zijn als de FIFA besluit de voetbalwedstrijden in de tussentijd maar middels Fifa '20 te spelen, incl. wat beroemdheden.

Volledig nutteloos van ieder z'n tijd. Daarnaast was het misschien een idee van de FIA om eerst overleg te plegen om te pijlen of ze voldoende animo krijgen, ipv het aan te kondigen en als een gieter af te gaan omdat er praktisch geen enkele coureur mee doet. En in een overdreven stuk theater van beroemdheden die aan het racen zijn, hebben denk ik ook weinig mensen zin in...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:03

Blokker_1999

Full steam ahead

Misschien na de Marbula One even gaan kijken hoe/wat er aan de hand is met die FIA eSports. Ik geef ze een kans al heb ik alle begrip voor iedereen die niet meedoet.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:15

DataGhost

iPL dev

MazeWing schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:25:
Nou, het moge duidelijk zijn dat praktisch geen enkele F1 coureur geïnteresseerd is in het idiote idee van de FIA. De statement van Max; dat hij nooit F1 2019 speelt en er erg aan zou moeten wennen, slaat de spijker op z'n kop.

Alle coureurs zijn (uiteraard) ultra realisme gewend en F1 2019 is, zeker vergeleken met real-life en hun ultra realistische simulators, gewoon een veredeld arcade spel.
Het zou hetzelfde zijn als de FIFA besluit de voetbalwedstrijden in de tussentijd maar middels Fifa '20 te spelen, incl. wat beroemdheden.

Volledig nutteloos van ieder z'n tijd. Daarnaast was het misschien een idee van de FIA om eerst overleg te plegen om te pijlen of ze voldoende animo krijgen, ipv het aan te kondigen en als een gieter af te gaan omdat er praktisch geen enkele coureur mee doet. En in een overdreven stuk theater van beroemdheden die aan het racen zijn, hebben denk ik ook weinig mensen zin in...
Tsja, uiteindelijk hun eigen schuld door het verkopen van de exclusieve rechten op de F1-game aan een studio als Codemasters en daar verder geen eisen aan stellen qua realisme enzo, omdat het toegankelijk moet zijn voor een groot publiek. Ze kunnen daardoor simpelweg geen andere game kiezen voor hun competitie. Lando had dat spel ook nog (vrijwel) nooit gespeeld, zodat 'ie bijvoorbeeld niet eens z'n banden voor de race had gekozen, en zei tijdens de race dat 'ie erachter kwam dat het doel van het spel vooral was om te kijken wie de bocht het verst kon afsnijden zonder penalties te krijgen. De lijnen die ze uiteindelijk reden hadden ook weinig met de echte race te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@DataGhost Het zijn ook altijd van die cringe momenten wanneer een professionele rijder “verplicht” een massaproduct zoals F1 2019 (of andere racers) moet spelen ter promotie. De manier waarop ze kijken komt niet bepaald overeen met wat er (verplicht) uit hun mond komt.

Maar de FIA zou toch gewoon af kunnen stappen van het gebruik van F1 2019 en het aan kunnen bieden in de simulatiesoftware die het gros gebruikt. Dit zal waarschijnlijk rFactor 2 zijn (die vaak de basis vormt, voor custom simulators). Maar ook dat zal meer tijd nodig hebben.

Alles lijkt erop dat dit hele idee een paar dagen geleden spontaan is ontstaan toen iemand een grote boodschap op de wc aan het doen was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 11:32
DataGhost schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:55:
[...]

Tsja, uiteindelijk hun eigen schuld door het verkopen van de exclusieve rechten op de F1-game aan een studio als Codemasters en daar verder geen eisen aan stellen qua realisme enzo, omdat het toegankelijk moet zijn voor een groot publiek. Ze kunnen daardoor simpelweg geen andere game kiezen voor hun competitie. Lando had dat spel ook nog (vrijwel) nooit gespeeld, zodat 'ie bijvoorbeeld niet eens z'n banden voor de race had gekozen, en zei tijdens de race dat 'ie erachter kwam dat het doel van het spel vooral was om te kijken wie de bocht het verst kon afsnijden zonder penalties te krijgen. De lijnen die ze uiteindelijk reden hadden ook weinig met de echte race te maken.
Dat laatste viel mij ook al op toen ze vorig jaar het e-sports seizoen aan het rijden waren. Afsnijden van bochten, remmen op de kerb etc.

Spel is 90% arcade, past mooi in het rijtje NFS & Forza Horizon games.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 16:18

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Dus so far voor bevriezen van chassis development. McLaren zal dan toch met een nieuw chassis moeten komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

pinda powerrr schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:24:
[...]

Nou @nachtnet en @DaniëlWW2 , of jullie even wat topics willen aanmaken :+

#staypositive
Modbreak:[F1] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 10:51:
[...]

Dus so far voor bevriezen van chassis development. McLaren zal dan toch met een nieuw chassis moeten komen.
Mounting points voor motor aan chassis zijn gestandaardiseerd :)
Dus hoeft niet perse een nieuw chassis. Alle koelers en bodywork daar zullen ze wel opnieuw moeten doen.

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 21-03-2020 12:04 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:47
Race day. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DataGhost schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:55:
[...]
omdat het toegankelijk moet zijn voor een groot publiek
Dat is het slimste als je geld wil verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Blokker_1999 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:32:
Misschien na de Marbula One even gaan kijken hoe/wat er aan de hand is met die FIA eSports. Ik geef ze een kans al heb ik alle begrip voor iedereen die niet meedoet.
Marbula One is de beste vervanger inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
MaXeRs schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:06:
[...]

Werdt er gewoon zwaarmoedig van. :F
Werd met dt?

Daar word ik zwaarmoedig van :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 20:12
[YouTube: https://youtu.be/KN4_9IBLlks]

Brazilie 2016

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 21-03-2020 16:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Spannond. Ben benieuw wat er allemaal gaat gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:47
Wie durft voorspelling?

1. Ham
2. Vet
3. Ros

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 18:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Leuk om te zien dat Max aan het zoeken is naar grip op stukken waar de rest niet aan het rijden is

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:43
SC in this lap oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Pfoe, close call van Vet. Bijna de muur in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

SC
auto blokt pit ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
En exit Ericsson.

EDIT: Of was het Wehrlein?
EDIT2: Nee, het was Ericsson :P.

[ Voor 72% gewijzigd door Sir_Lion op 21-03-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Cool, toen hadden ze contact met Horner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 20:46

Vuvuzela

My spire is forming

Dit blijft een super race :7 De race waar Max liet zien echt bij de allerbesten te horen.

[ Voor 51% gewijzigd door Vuvuzela op 21-03-2020 16:51 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
RIP RAI.

He is out of the race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

Slippertje Massa ingang pitstraat. Massa huillie doen want laatste race Brazilië, maar ging (onbedoeld) nog een jaar door. Max met een mega moment waar zijn hartslag ' wel een beetje van omhoog ging' en de fenomenale inhaalrace vanuit het achterveld. En nog meer. Idd heerlijke race was dit

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 20:46

Vuvuzela

My spire is forming

910 rijders die mee doen hebben vorig jaar niet gereden :o dat is best een hoop eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 21-03-2020 17:15 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Vuvuzela schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 17:13:
910 rijders die mee doen hebben vorig jaar niet gereden :o dat is best een hoop eigenlijk.
Ik wou al zeggen, volgens mij zijn het er 10:
  1. Rosberg
  2. Nasr
  3. Alonso
  4. Ocon
  5. Wehrlein
  6. Button
  7. Gutierrez
  8. Massa
  9. Palmer
  10. Ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
En grosjean die niet heeft gereden in die race, maar wel in afgelopen seizoen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Mensen kom op. Ja, ik zit ook te kijken, maar ga hier nou niet zitten slowchatten. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:15

DataGhost

iPL dev

MazeWing schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 10:10:
Maar de FIA zou toch gewoon af kunnen stappen van het gebruik van F1 2019 en het aan kunnen bieden in de simulatiesoftware die het gros gebruikt. Dit zal waarschijnlijk rFactor 2 zijn (die vaak de basis vormt, voor custom simulators). Maar ook dat zal meer tijd nodig hebben.
Nou, als de licentie exclusief is kunnen/mogen ze dat dus niet. En andersom zitten de huidige F1-wagens dus niet in de andere games.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bij gebrek aan beters gaat de FOM dit ook maar uitmelken. :P

Blijft mooi. :Y

En deze ook.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/p960x960/90436502_3186965941398839_6514361104695558144_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=cpWJgda3jqMAX_1Jfl7&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=6&oh=e59cea5e0961791c755265433a610250&oe=5E9A4975

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 15:47
Ferrari presenteert alvast de 2021 wagen :9
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/90235924_512043469449689_2511909393977573376_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_sid=110474&_nc_oc=AQls1I_EcmGV9_nfPqRhbRwtWeaRL4NX1KES29ERP7fq3-7AyzRXRcr77yjDVJlHjeo&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=4d592f3c5d81a7c00fdf0cc14a30005a&oe=5E9E431B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

En de eerste aankondiging van het helmen feest is er:
Norris planning different helmet design for every F1 race
https://www.motorsport.co...lmet-designs-ban/4771758/

[ Voor 23% gewijzigd door YakuzA op 22-03-2020 16:46 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Vanavond allemaal de NotBahGP kijken?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20:55
Jasphur schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:31:
Lando gaat dus beide rijden, denk dat de druk van Zak te groot was, commercie etc.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
@loekf2 maar ga je kijken? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:31:
Waar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Hier.. o.a.

Of op Twitch

En de F1-versie...

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag maar kon het antwoord nergens zosnel vinden omdat ik niet weet met welke bewoording ik zou moeten zoeken.

Stel Verstappen wordt kampioen maar halverwege het seizoen heeft hij een blessure gehad waarbij 5 races een andere courreur voor hem heeft gereden.

Zou die persoon dan aan het einde van het jaar ook gedeeltelijk mogen meegenieten van het kampioenschap ook al komt het officieel maar op1 naam te staan.
Is dit al is duidelijk gebeurt (zoon blessure van meerdere races) waar de rijder toch nog kampioenschap pakt.

Was gewoon benieuwd en dit leek me de beste plek om te vragen😊 bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:22:
Misschien een rare vraag maar kon het antwoord nergens zosnel vinden omdat ik niet weet met welke bewoording ik zou moeten zoeken.

Stel Verstappen wordt kampioen maar halverwege het seizoen heeft hij een blessure gehad waarbij 5 races een andere courreur voor hem heeft gereden.

Zou die persoon dan aan het einde van het jaar ook gedeeltelijk mogen meegenieten van het kampioenschap ook al komt het officieel maar op1 naam te staan.
Is dit al is duidelijk gebeurt (zoon blessure van meerdere races) waar de rijder toch nog kampioenschap pakt.

Niet rijden betekent geen punten. Vervangende coureur rijd voor zijn eigen punten. Daarnaast is halverwege het seizoen kampioen worden zo'n beetje onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:22:

Kan me niet herinneren dat gewonde coureur de laatste race niet gereden heeft en toch kampioen werd.

Het is wel eens gebeurd dat een coureur postuum kampioen werd: Jochen Rindt in 1970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Canada heeft vanochtend bekend gemaakt geen afvaardiging naar de Spelen te sturen mochten deze volgens planning dit jaar gehouden worden. Deze spelen beginnen pas op 24 juli.

De race in Canada staat vooralsnog voor 14 juni nog op de kalender. Nu er ook steeds meer geluiden komen dat Baku nog te vroeg komt zou Canada dan de openingsrace worden.

Maar gezien hun standpunt ten aanzien van de OS lijkt het met niet bepaald logisch dat ze het toestaan dat er 6 weken eerder een groot sportevenement in eigen land wel doorgang zou kunnen vinden.

Dan zou Frankrijk op 28 juni de eerste moeten worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 08:22:
Canada heeft vanochtend bekend gemaakt geen afvaardiging naar de Spelen te sturen mochten deze volgens planning dit jaar gehouden worden. Deze spelen beginnen pas op 24 juli.

De race in Canada staat vooralsnog voor 14 juni nog op de kalender. Nu er ook steeds meer geluiden komen dat Baku nog te vroeg komt zou Canada dan de openingsrace worden.

Maar gezien hun standpunt ten aanzien van de OS lijkt het met niet bepaald logisch dat ze het toestaan dat er 6 weken eerder een groot sportevenement in eigen land wel doorgang zou kunnen vinden.

Dan zou Frankrijk op 28 juni de eerste moeten worden.
Ik denk dat we helemaal geen F1 gaan krijgen dit jaar of het virus moet _opeens_ stoppen met bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dat worden dus 2 helmen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Pathogen schreef op maandag 23 maart 2020 @ 08:58:
[...]

Dat worden dus 2 helmen... :+
Minimaal 8 denk ik, anders schrappen ze het hele jaar omdat toch niemand wereldkampioen kan worden :)

PSN

Pagina: 1 ... 53 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport