"When you grow up your heart dies"
70” hier
Max bossed em wel zeg, 5 sec op de rest

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hij had wel flink mazzel dat Rosenqvist zich verremde voor de eerste bocht. Wel jammer dat we daardoor een gevecht missen om P1.Chiron schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:20:
[...]
70” hier![]()
Max bossed em wel zeg, 5 sec op de rest
Nu zit ik in dubio welke thread ik moet volgen. Deze of de rFactor thread.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Geel is het al als iemand buiten de baan gaat. is 9/10x ook weer snel weg.Player1S schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:25:
Wel realistische regie. Geel in bepaalde sector maar het word niet getoond
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
🏆 @Max33Verstappen wins Race 1!
— The Race (@wearetherace) 15 maart 2020
The top eight go through to the final:
1. @Max33Verstappen
2. @maxg_official
3. @ColtonHerta
4. @FRosenqvist
5. @JimmyBroadbent
6. @afelixdacosta
7. @dani_juncadella
8. @neeljani pic.twitter.com/Bge4EUPkdL
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

PSN: xMaurice93
Beide Montoya's al gewipt... Zal Juan Pablo niet blij mee zijn. Het is niet te hopen dat er iets is gesneuveld bij hem thuis.
Oh die is er ook?sjaool schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:22:
[...]
Hij had wel flink mazzel dat Rosenqvist zich verremde voor de eerste bocht. Wel jammer dat we daardoor een gevecht missen om P1.
Nu zit ik in dubio welke thread ik moet volgen. Deze of de rFactor thread.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Zijn playoff brackets, top 8 gaat weer door naar de volgende ronde.Tomcat84 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:40:
Heb ik Max gemist of gaat ie straks nog een keer?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
gemistTomcat84 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:40:
mag straks in de finale, na deze 3 races (dit is race 2)
Ronde 1 gemist, had hij gewonnen. rond half 4 nog een keer in de finale.Tomcat84 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:40:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Je kunt de stream op youtube gewoon terugspoelen. Ik zit zelf de eerste race te kijken, maar volgens mij komen er 4 quali sessies + race en dan een race met de snelsten...Tomcat84 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:40:
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-03-2020 14:56 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
@Wulfric92Bestla schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:10:
Alleen zou ik graag zien dat schade realistischer zou zijn. Nu kan je over kop slaan en doorgaan.
mag hier
[F1 2020] Race 1 GP van niet Australie, maar wel E-sport
Ik denk dat de FIA/FOM heel snel met een ontwikkel verbod moeten komen om de kansen voor iedereen een beetje eerlijk te houden.basvn schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:30:
Ferrari suspend production at Formula 1 factory amid coronavirus spread
f1.com
Vind het in dit geval niet zo heel erg hoorsjaool schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:32:
[...]
Ik denk dat de FIA/FOM heel snel met een ontwikkel verbod moeten komen om de kansen voor iedereen een beetje eerlijk te houden.

Maar dat zou wel het eerlijkst zijn ja.
Makkelijkste is om de zomerstop regels in te stellen.sjaool schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:32:
[...]
Ik denk dat de FIA/FOM heel snel met een ontwikkel verbod moeten komen om de kansen voor iedereen een beetje eerlijk te houden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De FIA en Ferrari weten nu dat ze van Mercedes niets meer te vrezen hebben als ze iets in de doofpot willen stoppen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Denk niet dat mercedes en red bull zo meegaand zijn dat al newey zijn schetsen van de komende weken niet gebruikt gaan worden.
En zo'n auto is nooit klaar. Als je ze een winterstop geef van 2 maanden dan bouwen ze met een x hoeveelheid data in 2 maanden een auto. Geef je ze 4 maanden winterstop met diezelfde hoeveelheid data dan kunnen ze nog nauwkeuriger dingen uitwerken of nog meer alternatieven de revu laten passeren.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Probleem is dat ze voor verbeteren ook vertrouwen op data van races en feedback van coureurs, die krijgen ze nu uiteraard niet. Ze kunnen alleen verder werken op basis van de data van de testdagen. Daarnaast is het maar de vraag hoeveel de teams überhaupt in 2020 wouden investeren, en hoeveel ze dat nog blijven doen nu het seizoen in het water dreigt te vallen. Voor 2021 zou die tijd veel harder nodig zijn. Het kan dus best dat bv een Red Bull die nu in drie teams werkt (2020, 2021 en 19" velgen) weer wat man over zet van 2020 naar 2021 omdat 2020 toch een tijd stil ligt en het nog onduidelijk is of/welke races er komen.Edgenumber schreef op zondag 15 maart 2020 @ 21:22:
Dat gaat gewoon door. Ontwerpers krijgen toch nieuwe ideeën. Die kan je uitreken en uittekenen en in simulaties stoppen. En dat zou je met thuiswerken kunnen doen of mensen verspreiden over een kantoor.
Denk niet dat mercedes en red bull zo meegaand zijn dat al newey zijn schetsen van de komende weken niet gebruikt gaan worden.
En zo'n auto is nooit klaar. Als je ze een winterstop geef van 2 maanden dan bouwen ze met een x hoeveelheid data in 2 maanden een auto. Geef je ze 4 maanden winterstop met diezelfde hoeveelheid data dan kunnen ze nog nauwkeuriger dingen uitwerken of nog meer alternatieven de revu laten passeren.
Als ik Lando zo bezig zie met Escape from Turkov op Twitch is ie superscherp als ze weer gaan rijden. WTH, heeft die geen leven ? Beetje geinen op Whatsapp met Carlos.Groentenman schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:55:
Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat alle teams nu gaan doen. Ferrari lijkt nu helemaal achterop te komen vanwege de gesloten fabriek. Zouden teams nu verder gaan met de doorontwikkeling van de Australische versie van de auto of toch ook alles on hold zetten omdat ze geen nieuwe data hebben?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Blijven de 2021 regels voor 100% zeker staan dan?RobertMe schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:23:
[...]
Probleem is dat ze voor verbeteren ook vertrouwen op data van races en feedback van coureurs, die krijgen ze nu uiteraard niet. Ze kunnen alleen verder werken op basis van de data van de testdagen. Daarnaast is het maar de vraag hoeveel de teams überhaupt in 2020 wouden investeren, en hoeveel ze dat nog blijven doen nu het seizoen in het water dreigt te vallen. Voor 2021 zou die tijd veel harder nodig zijn. Het kan dus best dat bv een Red Bull die nu in drie teams werkt (2020, 2021 en 19" velgen) weer wat man over zet van 2020 naar 2021 omdat 2020 toch een tijd stil ligt en het nog onduidelijk is of/welke races er komen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Deze zijn wel echt gaaf!poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:52:
Hier, gewoon wat leuks in deze donkere tijden![]()
[Afbeelding]
Zijn naam is "ddntube" op Instagram, via hem kun je een lijst krijgen van de blokjes enzo die nodig zijn
Dat klopt. Maar ik kan mij zo voorstellen dat men bezig blijft met puntjes op de i te zetten tot het laatste moment. En als dat laatste moment morgen om 12 uur is, blijft men bezig tot morgen 12 uur, en als ze langer hebben gaan ze ook gewoon langer door. Het levert ook tijd op om als je ergens een alternatief voor zou willen maken om te proberen. Maar waar je ander geen tijd in zou stoppen. En al is het extra tijd om gewoon nog eens goed door de 2021 regeltjes heen te gaan.RobertMe schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:23:
[...]
Probleem is dat ze voor verbeteren ook vertrouwen op data van races en feedback van coureurs, die krijgen ze nu uiteraard niet. Ze kunnen alleen verder werken op basis van de data van de testdagen. Daarnaast is het maar de vraag hoeveel de teams überhaupt in 2020 wouden investeren, en hoeveel ze dat nog blijven doen nu het seizoen in het water dreigt te vallen. Voor 2021 zou die tijd veel harder nodig zijn. Het kan dus best dat bv een Red Bull die nu in drie teams werkt (2020, 2021 en 19" velgen) weer wat man over zet van 2020 naar 2021 omdat 2020 toch een tijd stil ligt en het nog onduidelijk is of/welke races er komen.
Hoeveel tijd de teams nu in de 2020 auto zullen stoppen vraag ik mij ook af. Maar de sleutel personen binnen zo'n team zullen niet stil blijven zitten. Newey en kornuiten blijven doordenken als is het al voor de 2021 regels.
In die zin. Zal Ferrari er nadeel van ondervinden van de sluiting van hun fabriek en RBR en anderen er voordeel uithalen van dat ze (al zij het beperkt) door kunnen.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
De 2021 regels komen sowieso.Gekkenhuis schreef op maandag 16 maart 2020 @ 07:44:
[...]
Blijven de 2021 regels voor 100% zeker staan dan?
Als dit seizoen in het water valt, is idd alleen de vraag of ze 2021 of 2022 ingaan.
PSN
Nou, hier dan.. Omdat jij t bentsjaool schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:46:
Het is hier nu al bijna net zo stil als bij mij op het werk. We hebben een groepen splitsing maar de mensen die zouden komen werken zijn ook thuis gebleven om daar te werken.
Iets moois om je dag wat kleur te geven. Een (ingekleurde) foto die werkelijk historie ademt

/f/image/mfcu8BXTLvtp4b41sGu5VbV1.jpg?f=fotoalbum_large)

Waarom jaren 90-wagens? Geen lelijke hoge neuzen die Benetton ingevoerd heeft, geen hoge cockpitranden, geen overdreven veel vleugels en fratsen en t/m 1992 lekker grote banden (vergelijkbaar met nu, vanaf 1993 een stuk smallere achterbanden).
De 1991 Benenton vond ik nog wel gaan, daarna werd het er zeker niet mooier op nee.Bart-Willem schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:25:
Tijddoder!Je alltime-favorite auto's.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waarom jaren 90-wagens? Geen lelijke hoge neuzen die Benetton ingevoerd heeft, geen hoge cockpitranden, geen overdreven veel vleugels en fratsen en t/m 1992 lekker grote banden (vergelijkbaar met nu, vanaf 1993 een stuk smallere achterbanden).

Die 7Up Jordan blijft gewoon erg strak als je het mij vraagt.
Ik vind ze er vooral behoorlijk gedateerd uitzien.poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:33:
Die oude liveries waren toch zo veel cooler om te zien
Idd, strakke kleuren, duidelijk herkenbaar en weinig teksten van sponsoring.poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:33:
Die oude liveries waren toch zo veel cooler om te zien
Waiting on the world to change
Ha dat komt door de oude auto's.. Zo kan t ook hesjaool schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:50:
[...]
Ik vind ze er vooral behoorlijk gedateerd uitzien.

Maar wat is daar zo anders aan dan de livery's die de teams nu gebruiken?poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:53:
[...]
Ha dat komt door de oude auto's.. Zo kan t ook he
[Afbeelding]
De oude Jaguars hebben wat weg van de Red Bulls...sjaool schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:50:
[...]
Ik vind ze er vooral behoorlijk gedateerd uitzien.
De één een springende jaguar, de andere... nouja... spreekt voor zich

Fotonerd
Ik doelde met datering meer het gebruik van de logo's en kleurstelling. Het is nu allemaal toch wel wat gestroomlijnder en beter geïntegreerd met het ontwerp van de wagen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.Xilantof schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:56:
[...]
De oude Jaguars hebben wat weg van de Red Bulls...
[Afbeelding]
Oh zoo, ja gewoon het mooie nostalgische gevoelsjaool schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:56:
[...]
Maar wat is daar zo anders aan dan de livery's die de teams nu gebruiken?
Ik vond de merken, logo's en kleuren gewoon altijd veel meer aanspreken dan nu. (Maar dta is persoonlijk natuurlijk)
Red Bull (en nu met Alpha Tauri) zijn de enige wagens met een soort merk-benoeming zeg maar.. In DtS zegt ie dat ook.. het zijn eigenlijk enkel als rijdende reclame borden bedoeld.
De enige auto waarbij je zegt 'De Red Bull auto'.. Anderen hebben dat niet.
[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2020 12:03 ]
Ze zijn dan ook overgenomen door Red Bull.Xilantof schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:56:
[...]
De oude Jaguars hebben wat weg van de Red Bulls...
[Afbeelding]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja maar toch.. ik vraag me af of het niet allemaal té over berekend wordt daardoor.. Als je kijkt naar alle flapjes, spleetjes, deukjes, gleufjes, spoilertjes op vleugetjes etc etc.. ja die computer rekent t wel uit hoor, zolang je er maar data in blijft pompen..MeNTaL_TO schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:17:
Grappig dat je de toename in rekenkracht van computers naast het uiterlijk van de auto's kan houden, als in, het werd steeds aerodynamischer met de toename van de rekenkracht.
Tja, direct gevolg van de beperking voor windtunnel gebruik door Fom/FIA, zie het niet als een probleem, die data kunnen ook weer gebruiken voor productie auto's.poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:26:
[...]
Ja maar toch.. ik vraag me af of het niet allemaal té over berekend wordt daardoor.. Als je kijkt naar alle flapjes, spleetjes, deukjes, gleufjes, spoilertjes op vleugetjes etc etc.. ja die computer rekent t wel uit hoor, zolang je er maar data in blijft pompen..
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Aerodynamischer niet perse, wel efficiënter door gebruik van de vortexen.MeNTaL_TO schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:17:
Grappig dat je de toename in rekenkracht van computers naast het uiterlijk van de auto's kan houden, als in, het werd steeds aerodynamischer met de toename van de rekenkracht.
Al die extra losse flaps veroorzaken gewoon drag, je moet alleen daarna zorgen dat dit helpt om de mbv die vortexen meer DF te genereren dan het drag oplevert.
PSN
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Het zou vele eerlijker zijn om gewoon een ontwikkelstop in te stellen aangezien Ferrari helemaal niks kan op dit moment. Je wilt toch hebben dat iedereen evenveel tijd heeft om een goede wagen te ontwikkelen voor 2021.Blokker_1999 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:59:
Zou mij niet verbazen dat vele teams deze pauze gaan gebruiken om te werken aan de wagen van 2021. Daar is veel meer te winnen, zeker voor de kleinere teams, dan nu te investeren in de wagen van een, waarschijnlijk, ingekort 2020 seizoen.
Dan kan je ook gaan beargumenteren: waarom moet je het rijkste team, met de meeste middellen voor trekken? De top 3 heeft veel meer mogelijkheden, veel meer geld en mankracht om in de ontwikkeling van de nieuwe wagen te stoppen dan de 7 andere teams. En als dan 1 van die 3 stilvalt wil je ineens dat de kleine teams stil liggen? Wil je gaan voor eerlijk en gelijk? Zorg dan dat iedereen dezelfde kansen heeft.sjaool schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:08:
[...]
Het zou vele eerlijker zijn om gewoon een ontwikkelstop in te stellen aangezien Ferrari helemaal niks kan op dit moment. Je wilt toch hebben dat iedereen evenveel tijd heeft om een goede wagen te ontwikkelen voor 2021.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Helemaal mee eenssjaool schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:58:
[...]
Ik doelde met datering meer het gebruik van de logo's en kleurstelling. Het is nu allemaal toch wel wat gestroomlijnder en beter geïntegreerd met het ontwerp van de wagen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Fotonerd
Zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft, dat is niet hoe de F1 op dit moment werkt qua vergoedingen. Met de budget cap ga je meer die kant op maar zelfs daardoor trek je het niet helemaal gelijk.Blokker_1999 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:13:
[...]
Dan kan je ook gaan beargumenteren: waarom moet je het rijkste team, met de meeste middellen voor trekken? De top 3 heeft veel meer mogelijkheden, veel meer geld en mankracht om in de ontwikkeling van de nieuwe wagen te stoppen dan de 7 andere teams. En als dan 1 van die 3 stilvalt wil je ineens dat de kleine teams stil liggen? Wil je gaan voor eerlijk en gelijk? Zorg dan dat iedereen dezelfde kansen heeft.
Ik denk helaas dat het praktisch heel moeilijk gaat worden om nu de ontwikkeling stil te leggen voor alle teams @sjaool .
Maar ik snap niet zo goed waarom er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn. Ferrari wordt door hele vervelende omstandigheden gedwongen om alles dicht te gooien. Het argument wat jij (Blokker) gebruikt gaat over een andere discussie, plus, je gebruikt het woord voortrekken, wat naar mijn mening nogal misplaatst is in dit geval.
----------
Achteraf makkelijk praten misschien, maar ik vind dat McLaren heel professioneel en verstandig heeft gehandeld en gecommuniceerd afgelopen weekend en de dagen ervoor.
One team, united across the world. 🧡🌏#McLarenFamily #FearlesslyForward pic.twitter.com/YyktIQXUIX
— McLaren (@McLarenF1) 16 maart 2020
[ Voor 9% gewijzigd door yorkick op 16-03-2020 14:37 ]
(Sorry, er volgt nu even een aantal foto's van van mijn Mancave vol modelauto's van oude en nieuwe F1 auto's :-) )

Als je alle oude auto's dan bij elkaar ziet, vind ik deze toch echt veel meer hebben dan de nieuwere livery...
[ Voor 28% gewijzigd door Raikkonen_WC op 16-03-2020 14:56 ]
Dat is gewoon zijn woonkamer joh!Bart-Willem schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:55:
De tering, dat is wel een flinke verzameling!En wat is dat voor extreem grote mancave?
Volgens mij de kelder van paleis soestdijkBart-Willem schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:55:
De tering, dat is wel een flinke verzameling!En wat is dat voor extreem grote mancave?
"Beautiful Clean Coal"
Dat is mijn kelder inderdaad. In het mooie Zuiden van Limburg :-). Huis van 4 van dit soort verdiepingen (als je de kelder meeteltBart-Willem schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:55:
Ook tof die miniatuur helmen, ga ik ook eens naar opzoek voor in de studeerkamer (bij gebrek aan een mancave).
Zijn er echt heel veel van te vinden, van die miniatuurhelmen. Vallen qua prijs vaak nog wel mee.B-Real schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:59:
Wat een heerlijke ruimte zeg! Dat is nog eens een échte mancave
Ook tof die miniatuur helmen, ga ik ook eens naar opzoek voor in de studeerkamer (bij gebrek aan een mancave).
Mooie is, als je de woonkamer inloopt, zie je alleen maar Marvel posters en schilderijen hangen.... Woonkamer is Marvel/Disney thema, kelder is racing thema. En ja, ik heb echt gewoon een vriendin en 2 eigen kinderen :-). Maar de inrichting was er eerder dan mijn vriendin. 1 geluk, ze is zelf ook een nerd/geek, dus ze vind de inrichting helemaal geweldig :-)
Tyrrell bedoelde je?Bart-Willem schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:25:
Tijddoder!Je alltime-favorite auto's.

[ Voor 42% gewijzigd door Player1S op 16-03-2020 15:24 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja.. die..zag..ik..al..voorbij..komen..in..het..racerig..topic..
(ik doe gewoon net alsof ik het nooit heb gezien
Dat was van de simulator geloof ik toen ja :-)poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:00:
[...]
Ja.. die..zag..ik..al..voorbij..komen..in..het..racerig..topic..![]()
(ik doe gewoon net alsof ik het nooit heb gezien)
Ik zeg niet snel 'ehrrmurrguurd' hardop, maar toen welRaikkonen_WC schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:01:
[...]
Dat was van de simulator geloof ik toen ja :-)

Die vind ik dus lelijk.
Mooie verzameling! Ik kijk als vrouw zijnde al mijn hele leven formule 1, ik ga ook regelmatig naar een GrandPrix met mijn vader of het vriendengroepje van hem. Wat ik tot nog toe heb verzameld zijn een aantal miniatuur helmen en een auto op schaal model van Senna. Ooit hoop ik er nog wat items aan toe te mogen voegen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De Tyrrell 019 is samen met de Jordan 191 een van de mooiste autos ooitBart-Willem schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:04:
[...]
Die vind ik dus lelijk.Neus heeft nog wel wat (niet supermooi maar goed), maar de motorkap van dat ding is nogal lomp.
Ligt waarschijnlijk aan de schaal die je er in wiltWom schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:44:
En ik maar vechten om 1 schaalmodel in de woonkamer te krijgen
1:1 snap ik wel dat je partner daar moeite mee heeft
maar 1:18 moet toch wel kunnen?!
Voor onze oranje-bril-kijkers..
[YouTube: Alle overwinningen van Max Verstappen tot nu toe!🏆🤩 | Formule 1]

-
Bron: https://www.theguardian.c...-coronavirus-in-australia
/sarcasm
[ Voor 3% gewijzigd door Brik op 16-03-2020 19:40 ]
Wat een tof filmpje! Ik weet het nog als dat het gister was, dat Max Spanje won (en de daarbijhorende Olaf quoteEdd schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:05:
Geneuzel over schaalmodellen ben ik wel klaar mee...
Voor onze oranje-bril-kijkers..
[YouTube: Alle overwinningen van Max Verstappen tot nu toe!🏆🤩 | Formule 1]
![]()
(en die gecrashte Vettel, na de race.. haha wtf

[ Voor 15% gewijzigd door Nibbz op 16-03-2020 19:48 ]
13:37
Idris Elba staat ook op de foto...Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 23:47:
Net het F1 Cafe gezien, staat Lewis Hamilton dus samen op de foto de vrouw van de premier van Canada die inmiddels positief is getest op het Corona virus.. misschien is er ook nog wel even een handje en een knuffel of zoen aan vooraf gegaan... Omg...![]()
[Afbeelding]
https://www.ad.nl/show/id...op-coronavirus~ad024ad8f/
What a fine day for Science! | Specs
whut .. neee .. omgHarmsen schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:30:
Idris Elba staat ook op de foto...
https://www.ad.nl/show/id...op-coronavirus~ad024ad8f/
we're in this shit for the long haul .. F1

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-03-2020 21:00 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Tjah, er gaan nou eenmaal elke dag mensen dood. Dat er bekenden tussen zitten maakt het jammer, maar zo werkt het nou eenmaal. Als dit het moment is dat we wat racehelden gaan verliezen, dan is het maar zo. Nu of over 5 jaar, maakt dan weinig uit. Ik denk dat het voor Frank Williams eigenlijk beter is als ie een keer uit zijn lijden wordt verlost (en dan heb ik het niet over de teamresultaten).Alfa90_Buttje schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:59:
@Martinspire dat is ook wel zo, maar toch, kijk ook naar je collega's, teambazen zijn vaak ouder en je eigen ouders/groot-ouders. Of zoals Lewis zei, Jacky Stewart .. je moet er niet aan denken dat dit icoon hieraan ten onder gaat .. en toch .. het lijkt niet uitgesloten, zelfs redelijk realistisch. Wat te denken van Frank Williams? Claire kan haar vader met fatsoen niet eens meer opzoeken ..
Zo werkt het niet. Op de top van je fysieke kunnen verkeren werkt eerder in je nadeel als je het over weerbaarheid hebt. Wel eens afgevraagd waarom bv schaatsers/wielrenners (om het dicht bij huis te houden) met een verkoudheidje al uitgeschakeld zijn voor een toernooi?Martinspire schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:57:
Toch denk ik dat we bij de coureurs weinig te vrezen hebben. Die zijn met hun gezondheid op de top van hun kunnen. Dat gaat wel goedkomen, net als veel mensen van de teams.
Erg kort door de bocht imho, neem dan wel in ogenschouw dat je mogelijkerwijs alle racehelden in 1 seizoen kan afschrijven. Trouwens, al heb je het over iemand van de pitcrew...Slaat echt nergens op dit. Menselijk welzijn boven jouw/ons F1 pleziertje? Of begrijp ik je helemaal verkeerd?Martinspire schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:10:
[...]
Tjah, er gaan nou eenmaal elke dag mensen dood. Dat er bekenden tussen zitten maakt het jammer, maar zo werkt het nou eenmaal. Als dit het moment is dat we wat racehelden gaan verliezen, dan is het maar zo. Nu of over 5 jaar, maakt dan weinig uit. Ik denk dat het voor Frank Williams eigenlijk beter is als ie een keer uit zijn lijden wordt verlost (en dan heb ik het niet over de teamresultaten).
[ Voor 42% gewijzigd door onsgeluk op 17-03-2020 00:14 ]
[ Voor 98% gewijzigd door onsgeluk op 17-03-2020 00:14 ]
Ik denk alleen dat de mensen in de zorg het werk dan boven de pet groeit. Daarom moet het gecontroleerd en langzamer, maar feit is wel dat Rutte gelijk had toen hij zei dat waarschijnlijk de meeste van ons er mee te maken gaan krijgen.
Maar persoonlijk zeg ik, kom maar op dan, dan hebben we het gehad en kunnen we door met ons leven. Dat is tenminste wel te hopen.
Ga er maar van uit dat er tot juli-augustus niet geraced gaat worden de ontwikkelingen van het virus en reisrestricties zullen dat gewoon niet toestaan .Bestla schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 05:35:
Kom maar op met dat virus, dan kunnen we over maand weer racen.
Ik denk alleen dat de mensen in de zorg het werk dan boven de pet groeit. Daarom moet het gecontroleerd en langzamer, maar feit is wel dat Rutte gelijk had toen hij zei dat waarschijnlijk de meeste van ons er mee te maken gaan krijgen.
Maar persoonlijk zeg ik, kom maar op dan, dan hebben we het gehad en kunnen we door met ons leven. Dat is tenminste wel te hopen.
"Beautiful Clean Coal"
Met al die coronashit in de wereld zie ik dat er nog van komen ook.
Omdat 10% minder presteren waarschijnlijk al betekent dat het weinig zin heeft om mee te doen? En dat je minder goede prestaties kunt leveren op het moment dat je ziek bent zegt natuurlijk niks over je overlevingskansen.onsgeluk schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 00:10:
[...]
Zo werkt het niet. Op de top van je fysieke kunnen verkeren werkt eerder in je nadeel als je het over weerbaarheid hebt. Wel eens afgevraagd waarom bv schaatsers/wielrenners (om het dicht bij huis te houden) met een verkoudheidje al uitgeschakeld zijn voor een toernooi?
Ik ben verder geen arts maar dat heel erg gezond zijn juist slecht is voor het verloop van de ziekte heb ik alleen wel eens over kanker gehoord (het gezwel krijgt dan ook juist volop de voedingsstoffen die het nodig heeft). Bij een virus zie ik daar de logica niet van...
Gamertag: FinrazielNL
Kan aan mij liggen, maar euh, wat betekend dat? :-)poor Leno schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:02:
[...]
Ik zeg niet snel 'ehrrmurrguurd' hardop, maar toen wel
Hahaha sorry dat is een bekende oude meme.. ik schreef het het ook nog 'verkeerd'Raikkonen_WC schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:10:
[...]
Kan aan mij liggen, maar euh, wat betekend dat? :-)

Het is zeg maar de debiele versie van Oh My God! (zeg t maar eens hardop)

klik klik
[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2020 08:13 ]
Ik snap je gevoel, ik heb eigenlijk hetzelfde (ben ook relatief jong en denk dat ik het wel kan hebben).Bestla schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 05:35:
Kom maar op met dat virus, dan kunnen we over maand weer racen.
Maar wat als jij nou een van die gevallen bent die op de IC eindigt?
Ik hoop ook dat het snel overwaait en alles weer normaal is. Vind het echt jammer dat de F1 uitgesteld is, en ben bang dat het alleen maar meer uitgesteld gaat worden...
even offtopic;kevlar01 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:56:
[...]
Maar wat als jij nou een van die gevallen bent die op de IC eindigt?
Tsja, dat gebeurt dan toch wel, hoe dan ook

Het gaat niet weg ofzo. Je moet er imuun tegen worden, dus dan toch maar beter met stukjes bij beetjes, zodat je juist de IC mensen kunt helpen.
Alleen maar binnen gaan zitten met zn allen stelt het alleen maar uit, en veroorzaakt veel grotere golven. Wachten op een evt. vaccin is geen optie.
Maar goed:
Hier zijn de Corona virus thema topics
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport