[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.062 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:18
sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:01:
[...]

Dat gun ik ene L.H. en die verraders van Daimler Benz niet. :+

[...]

2 dagen zou kunnen alleen voor sommige teams kan dat problemen opleveren qua crashes en vechtpartijtjes op de baan tussen de coureurs. Repareren van de wagens wordt dan wel heel lastig vanwege de beperkte tijd.
Tja, FP3 vindt normaal gesproken ook gewoon plaats op zaterdagmorgen dus dat lijkt me niet direct een reden om het niet te doen. Bovendien zou je de quali ook op een iets later moment kunnen laten plaatsvinden. Volgens mij was er zelfs een plan om naar twee dagen te gaan, echter werd dat geschrapt.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 13-03-2020 16:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
nachtnet schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:25:
[...]

Uitspreiden over 2020 & 2021. 1.5 seizoen.

Als het seizoen opent met Spa Of Monza heb je nog een paar mooie races in 2020 (:X behalve Rusland dan) en dan een regulier 2021 seizoen eraan vastplakken. WDC & WCC mogen dan voor 2020 & 2021 de boeken in.
Hoop t ergens toch niet.. Verheugde me eigenlijk wel op 2121 2021 met de nieuwe auto's en regels etc.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 22:33
Seizoenen met nieuwe regels zijn over het algemeen niet de beste.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 03:46
Daarnaast duurt het nog wel heeeeeel lang tot 2121 ;)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:18

basvn

Breezand - NHN

voor de gene die nog wat nieuws zoeken voor komend weekend!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:42
[...]

Als het seizoen opent met Spa Of Monza heb je nog een paar mooie races in 2020 (:X behalve Rusland dan) en dan een regulier 2021 seizoen eraan vastplakken. WDC & WCC mogen dan voor 2020 & 2021 de boeken in.
Kan Pirelli in deze tussentijd niet even een winterband maken? Gewoon in december door. Eens zien of Kimi dan vooraan te vinden is. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Dadona schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:51:
[...]
Kan Pirelli in deze tussentijd niet even een winterband maken? Gewoon in december door. Eens zien of Kimi dan vooraan te vinden is. :+
dit?
Afbeeldingslocatie: https://thumbor.pijper.io/8asYrdrHsISj28Z2zn6vzUtaEV4=/980x0/https://cdn.pijper.io/source/autobahn/591b40447d_DXG0yASW4AAe7Pg.jpg

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dadona
Dat setje doet het waarschijnlijk maar een paar rondjes. Moeten ze mogelijk 12 pitstops maken. Dan kan Haas het helemaal vergeten.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ook geen IndyCar zondag. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:26
Bron?

Zie het nu op meerdere plekken idd :|

[ Voor 13% gewijzigd door lochpatje op 13-03-2020 18:16 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
zucht...
Ik voel me best wel egoïstisch op dit moment en een klein beetje depri...

Ik begrijp echt wel de reden en ik sta achter de beslissing...
Maar toch...

Afgelopen weekend geen motorGP, dit weekend geen F1, geen cabaretvoorstelling dit weekend, geen vrijwilligerswerk...

En normaal begint het hier echt gezellig te worden rond deze periode. Ook mensen die een winterstop hebben gehad, komen weer terug.
Met alle wijsheden die ze tijdens de winterstop geleerd hebben :+

En het is gek. Ik dacht dat het wel meeviel hoe erg ik van F1 "hield". Maar nu het uitgesteld wordt... Mijn biologische klok is er van slag.

Maar ja... Ik zucht wel weer verder.

Bedankt voor het luisteren.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dadona
streamnl schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:33:
zucht...
:(:)
Gewoon een oude GP bekijken, dan komt dat gevoel van hoe mooi de F1 al helemaal terug. Ik ben benieuwd wat Ziggo gaat doen met de vrijgekomen tijd. Gisteren lieten ze GP Confidential zien. :)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50
@DaniëlWW2 Wat moeten we met alle gp topic's? Open gooien en direct weer sluiten?

moet nachtnet de startpost en kalender al aanpassen? Of vinden jullie dat voorlopig zinloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:15

DataGhost

iPL dev

nachtnet schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:47:
@DaniëlWW2 Wat moeten we met alle gp topic's? Open gooien en direct weer sluiten?

moet nachtnet de startpost en kalender al aanpassen? Of vinden jullie dat voorlopig zinloos?
Ik zou gewoon lekker op officiële aankondigingen wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Voorlopig lijkt me niks nodig. Ik ga zo alles tot Zandvoort van de timers halen en we zien wel wanneer wat gereden gaat worden. Ik fix de timers dan wel en pas de tijden aan als het nodig blijkt. Ik denk dat China helemaal afgeschreven zal worden en misschien een paar anderen ook nog. De Europese banen zoals Zandvoort of Monaco, die zullen ze denk ik proberen om door te laten gaan. Dat is logistiek veel makkelijker. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 11:18
Jammer jammer jammer. Had desnoods gereden zonder publiek! Wereldwijd hadden veel mensen behoefte aan een verzetje, zeker met al die heisa over Covid. Maargoed, de officials zullen het wel weten. Nu afwachten wanneer de (covid) curve afvlakt, hopelijk dat Zandvoort gewoon gereden gaat worden (desnoods zonder publiek, sorry jongens)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:02
De laatste 3 dagen kwamen er in Italie elke dag meer dan +- 2500 nieuwe gevallen bij, dat is ná de lockdown. Logisch want de incubatie periode kan oplopen tot 2 weken. In ieder geval is Italie er nog lang niet vanaf. Het begon daar op 31 januari dus Italie is er al 6 weken mee bezig. Zandvoort is ook over een week of 6. ik zou er eerder op rekenen dat Zandvoort niet door kan gaan omdat we dan nog midden in de Corona crisis zitten in Nederland. Vergeet ook niet dat het beleid hier er niet op is gericht om de ziekte uit te bannen, maar om de snelheid van verspreiding te verlagen naar zo'n tempo dat de gezondheidszorg het aan kan.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:24
streamnl schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:33:
zucht...

Bedankt voor het luisteren.
Ik heb precies hetzelfde! Ik kijk altijd enorm uit naar de eerst race, voor mijn gevoel begint dan de mooie tijd van het jaar weer!

Maar het loopt dit jaar helaas anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Een klein voordeel is dat de eerste 2 races die nu gecancelled worden, mogelijk in December of Januari kunnen worden gereden. Australie is dan weer in zomer, Bahrein is vast wel "warm genoeg". Als ze echt de hele kalender kunnen (met nadruk op kunnen) omgooien, zouden ze ook Mexico, Brazilie en Abu Dhabi naar achter kunnen schuiven, zodat eventueel Spanje, Vietnam of China nog in november kan worden gereden. Als dat logistiek gezien past.

Met 4 races kan je al de wintermaanden goed vullen met een "winterstop" rond kerst. Hoe men dan op het 2021 seizoen voorbereid is dan even een raadsel. Misschien wordt volgend jaar dan ook iets ingekort, door februari, maart en half april als de "wintermaanden" te gebruiken.

Ik denk echter eerder dat als de race in NL niet door gaat, we die ook dit jaar niet zien. Bvb Zandvoort wil je toch wel rijden als het in NL >15C is, dus dan hebben we het over "slechts" mei t/m september als speelruimte. Dat betekent ofwel dat een ander circuit op moet schuiven (de maanden mei, juni, juli, sep en oct hebben al 3 race weekenden), of dat NL in de zomerstop moet worden verreden.

Ik betwijfel echter of het lukt veel races in te plannen in de zomerstop. Die zomerstop is volgens mij niet bedoeld als kalender buffer, maar om teamleden met gezinnen ook een kans te geven om op vakantie te gaan. Misschien dat die teamleden nu ook wel thuis zitten met hun gezin, maar op vakantie gaan zit er in deze tijd echt niet bij. Ik heb zo'n het vermoeden dat die beslissing niet licht gewogen gaat geworden door de teams.

Een circuit dat opschuift, bijvoorbeeld Singapore of Rusland, zal ook wel denken: oke, en wanneer mogen wij dan weer? Logistiek gezien zit er ook veel aan vast. Dus mogelijk kan je de EU kalender dan wel "afmaken", ten koste van die andere races. Ik denk dat die circuits dat ook niet laten gebeuren..

Ik zou zelf niet al te veel verwachten van eventuele noodkalenders of re-scheduling van races. Dat zou voor de eerste 1-2 races nog wel kunnen (terug aan vast plakken in December), maar ik denk eerder dat we dit jaar een 14-18 races lang kampioenschap krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hans1990 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:37:
[...]

Een klein voordeel is dat de eerste 2 races die nu gecancelled worden, mogelijk in December of Januari kunnen worden gereden. Australie is dan weer in zomer, Bahrein is vast wel "warm genoeg". Als ze echt de hele kalender kunnen (met nadruk op kunnen) omgooien, zouden ze ook Mexico, Brazilie en Abu Dhabi naar achter kunnen schuiven, zodat eventueel Spanje, Vietnam of China nog in november kan worden gereden. Als dat logistiek gezien past.

Met 4 races kan je al de wintermaanden goed vullen met een "winterstop" rond kerst. Hoe men dan op het 2021 seizoen voorbereid is dan even een raadsel. Misschien wordt volgend jaar dan ook iets ingekort, door februari, maart en half april als de "wintermaanden" te gebruiken.

Ik denk echter eerder dat als de race in NL niet door gaat, we die ook dit jaar niet zien. Bvb Zandvoort wil je toch wel rijden als het in NL >15C is, dus dan hebben we het over "slechts" mei t/m september als speelruimte. Dat betekent ofwel dat een ander circuit op moet schuiven (de maanden mei, juni, juli, sep en oct hebben al 3 race weekenden), of dat NL in de zomerstop moet worden verreden.

Ik betwijfel echter of het lukt veel races in te plannen in de zomerstop. Die zomerstop is volgens mij niet bedoeld als kalender buffer, maar om teamleden met gezinnen ook een kans te geven om op vakantie te gaan. Misschien dat die teamleden nu ook wel thuis zitten met hun gezin, maar op vakantie gaan zit er in deze tijd echt niet bij. Ik heb zo'n het vermoeden dat die beslissing niet licht gewogen gaat geworden door de teams.

Een circuit dat opschuift, bijvoorbeeld Singapore of Rusland, zal ook wel denken: oke, en wanneer mogen wij dan weer? Logistiek gezien zit er ook veel aan vast. Dus mogelijk kan je de EU kalender dan wel "afmaken", ten koste van die andere races. Ik denk dat die circuits dat ook niet laten gebeuren..

Ik zou zelf niet al te veel verwachten van eventuele noodkalenders of re-scheduling van races. Dat zou voor de eerste 1-2 races nog wel kunnen (terug aan vast plakken in December), maar ik denk eerder dat we dit jaar een 14-18 races lang kampioenschap krijgen.
Die zomerstap gaat denk ik sowieso wel geschrapt worden, dan heb je de Europese problemen al opgelost mits het seizoen in Baku daadwerkelijk start. In december zou je dan nog Bahrein, Vietnam en China kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
NotSoSteady schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:49:
[...]

Die zomerstap gaat denk ik sowieso wel geschrapt worden.
Die is verplaatst, en wordt een lentestop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Heeft iemand een TL:DR voor mij van vandaag? Dan hoef ik niet alles meer na te lezen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Jasphur schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:19:
Heeft iemand een TL:DR voor mij van vandaag? Dan hoef ik niet alles meer na te lezen :P
In het kort, speculatie en sentiment :+

iR Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Bahrein en Vietnam officieel uitgesteld. FIA meent vanaf eind mei weer te kunnen beginnen, oftewel, Zandvoort, Spanje, etc zijn nog onduidelijk. Daarnaast uiteraard geen zekerheid dat inderdaad vanaf eind mei er weer geracet gaat worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 13-03-2020 20:25 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:04

Het is helaas niet anders maar jammer dat er zoveel tijd in de voorbereiding van de topics is gaan zitten. Hopelijk blijkt in de (nabije) toekomst dat het niet voor niks is geweest.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Nu we voorlopig geen race hoeven te verwachten, stel ik voor om oudere races terug te gaan kijken die niet meer vers in ons geheugen zitten. Bijvoorbeeld races die minimaal 5 jaar geleden verreden zijn en waarvan je denkt, daar weet bijna niemand meer de uitslag van. Als ik Brazilë 2008 roep en je weet wat er toen gebeurde, dan is dat een race om niet voor te stellen. Races terugkijken kan via F1 TV. De enige spelregel is niet te spoilen over de race.

Misschien moeten we een votingsysteem er aan koppelen die een must see zijn om op die manier de ondergewaarde verreden races terug te kijken.

* DaMarcus trapt voor nu af;
  • Australië 2012
  • Europa 2007

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:49

Edd

DaMarcus schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 23:07:
Nu we voorlopig geen race hoeven te verwachten
Ik weet wel wat ik zondagmiddag om 15:00 ga kijken... ;)

Online race met verschillende coureurs (20) uit meerdere klassen (FE, Indy, F1), aangevuld met 20 man van een online qualifier

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:42

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Net het F1 Cafe gezien, staat Lewis Hamilton dus samen op de foto de vrouw van de premier van Canada die inmiddels positief is getest op het Corona virus.. misschien is er ook nog wel even een handje en een knuffel of zoen aan vooraf gegaan... Omg... }:O

Afbeeldingslocatie: https://www.thetimes.co.uk/imageserver/image/%2Fmethode%2Ftimes%2Fprod%2Fweb%2Fbin%2Fc4f925f8-6522-11ea-941d-5e53d1217ea3.jpg?crop=1080%2C720%2C0%2C0&resize=1022

[ Voor 17% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-03-2020 23:50 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:04
Handig, maar waar en wanneer is die foto genomen? Edit: blijkbaar 10 dagen geleden op 4 maart...

[ Voor 32% gewijzigd door Tomcatter_31 op 14-03-2020 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:37
@Tomcatter_31 Foto komt van WE day, was op 4 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Nu we voorlopig geen race hoeven te verwachten, stel ik voor om oudere races terug te gaan kijken die niet meer vers in ons geheugen zitten. Bijvoorbeeld races die minimaal 5 jaar geleden verreden zijn en waarvan je denkt, daar weet bijna niemand meer de uitslag van. Als ik Brazilë 2008 roep en je weet wat er toen gebeurde, dan is dat een race om niet voor te stellen. Races terugkijken kan via F1 TV. De enige spelregel is niet te spoilen over de race.

Misschien moeten we een votingsysteem er aan koppelen die een must see zijn om op die manier de ondergewaarde verreden races terug te kijken.

• Australië 2012
  • Europa 2007
Ok, aardig idee maar wat moeten we met de uitslag of whatever van de race? Spoilers neerzetten, herinneringen ophalen of verwachte scores posten ofzo? Zeker als iedereen een verschillend iets terugkijkt kun je er geen touw meer aan vastknopen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:44

pinda powerrr

Slow down...

Foei @DaniëlWW2 , kijk eens een paar posts boven je! :+

Edit: ah, snel je modpowers even misbruiken _O-

[ Voor 33% gewijzigd door pinda powerrr op 14-03-2020 00:17 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Semi ontopic dan. Stroll heeft het helemaal voor elkaar nu. Nieuwe deal met Aston Martin waar hij voor veel minder geld, meer aandelen van Aston Martin in handen krijgt. :P

pinda powerrr schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 00:16:
Foei @DaniëlWW2 , kijk eens een paar posts boven je! :+
})

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 00:18:
Semi ontopic dan. Stroll heeft het helemaal voor elkaar nu. Nieuwe deal met Aston Martin waar hij voor veel minder geld, meer aandelen van Aston Martin in handen krijgt. :P
[Embed]
[Embed]

[...]

})
Betekent dit dat AM blijkbaar veel minder waard is dan toen het werd overgenomen door Stroll? Of hoe moet ik dit lezen?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edd

Edd

Eigenlijk had ik wel verwacht van je dat je ook die van Norris had gepost..
Lando vs top-gamers...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ETBg51-XkAAeXqa?format=jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Edd op 14-03-2020 00:34 ]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

• Australië 2012
  • Europa 2007
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/61722090

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[Embed]
[Embed]

[...]

})
Ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben op RBR hehe.

Zo ik zit alvast klaar voor de kwalifi... ohnee. ;(

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Nieuwe In the Pink podcast met Christian Horner.

https://overcast.fm/+McxclXJ3E

[ Voor 64% gewijzigd door Rivanov op 14-03-2020 06:19 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Apart topic open gooien voor de virtuele race zondag?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik werd gewoon wakker om 6:45, perfect op tijd voor de kwalificatie. :-(
Jasphur schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 08:54:
Apart topic open gooien voor de virtuele race zondag?
Ik denk dat het niet zo storm zal lopen. Anders open ik het Australië topic wel weer. Het is niet alsof er nog enige structuur in dit Formule 1 seizoen zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
En volgens mij zijn er nu zondag 2 races? Eentje rond de middag en een begin van de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55
[Embed]
[Embed]

[...]

})
Eindelijk zal het race talent Stroll zichtbaar worden. Zo’n ondergewaardeerd mega talent. Enige wat ie nodig heeft is een goeie auto...

en een Aston Martin voor de boodschappen...

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Homeland schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:17:
En volgens mij zijn er nu zondag 2 races? Eentje rond de middag en een begin van de avond?
ja.
1tje door THE RACE
en 1tje door Vergne.

beide zijn op zondag, en na elkaar. dus beetje opvulling!

@DaniëlWW2 gooi het racetopic maar weer open voor zondag. denk dat er wel wat kijkers zullen zijn, aangezien er nergens (auto)sport is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ben benieuwd hoe ze het in beeld gaan brengen, met de virtual race :)

Zouden ze echt schakelen tussen zowel de driver views en ook de wijdere overzicht camera's, zoals bij de echte races? Of zouden ze het vooral bij een paar drivers houden?

Vraag me ook af hoe ze het gaan doen qua kwalificates/startplaatsen, en hoeveel mensen er mee doen per race, en hoeveel rondes etc. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
hahaha, en Kimi gewoon geen masker _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/znsNMgUXmEaqSaBvXv0n49UYQRQ=/800x/f/image/MzcZUpATZzthdxBZ63YxfX7H.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29
Kimi heeft standaard zijn alcohol schild :Y)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:21

rammes

koekebakker 1e klas

basvn schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 10:28:
[...]

ja.
1tje door THE RACE
en 1tje door Vergne.

@DaniëlWW2 gooi het racetopic maar weer open voor zondag. denk dat er wel wat kijkers zullen zijn, aangezien er nergens (auto)sport is
maak er anders even een apart topic van waar ook een beetje uitleg/topicstart in zit.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:48

Martinspire

Awesomeness

basvn schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 10:28:
[...]

ja.
1tje door THE RACE
en 1tje door Vergne.

Maar je had ook kwalificaties toch? Of was dat bij de ene wel en bij de ander niet?

Handig als iemand effe een schema maakt :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:19
Kimi: "Bwoah".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 13:39
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 08:58:
Ik werd gewoon wakker om 6:45, perfect op tijd voor de kwalificatie. :-(

[...]

Ik denk dat het niet zo storm zal lopen. Anders open ik het Australië topic wel weer. Het is niet alsof er nog enige structuur in dit Formule 1 seizoen zit. :P
Mijn vrouw was vanmorgen ook in de race modus, die deed perfect een ouderwetse V8 na. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:04
DoeEensGek schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:13:
[...]

Mijn vrouw was vanmorgen ook in de race modus, die deed perfect een ouderwetse V8 na. :+
Heeft ze de 'porseleinen pony' flink de sporen gegeven? :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Zo leer je elke dag weer wat nieuws hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53

• Australië 2012
  • Europa 2007
Valencia 2012 O-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Morgen (zondag 15) zijn de twee Virtual races hier te volgen:

13:50, met Max Verstappen, TheRace
YouTube: The Race All-Star esports Battle - Australian F1 GP alternative even...

En om 18:45 met Lando Norris, Veloce Esports
YouTube: Veloce Esports

Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:42

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

@poor Leno ik ga het zeker kijken :) hoe lang zijn de races?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:46:
Geen idee.. er zijn nog geen details bekend gemaakt voor zover ik weet :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:46:
5 minuten Q, 3 group races van 15 minuten en een All-star battle van 20 minuten, zo te zien

https://www.studio-397.com/the-race-all-star-esport-battle/

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Edd schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 14:58:
[...]

5 minuten Q, 3 group races van 15 minuten en een All-star battle van 20 minuten, zo te zien

https://www.studio-397.com/the-race-all-star-esport-battle/
Thnx, maar apart.. TheRace geeft toch zelf andere tijden aan.. Laat maar, zat verkeerd te kijken :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vS2vPbqm7L_HS3pELl0hGxOUf0M=/800x/f/image/nRb5x19xLvr7Hi0w1N0juun3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Dit is best grappig...ik verdien nu blijkbaar geld met mijn gratis F1TV Pro abonnement dat ik gratis kreeg omdat ik Ziggo Sport Totaal heb (wat ik weer gratis heb omdat ik Vodafone + Ziggo heb). Ik kreeg nl vandaag deze mail:
Hi Mike
As a valued F1 TV subscriber and following the changes announced to the 2020 FIA Formula One World Championship, we wanted to let you know about some changes to your F1 TV subscription.

With no live racing possible yet and as we wait for the season to start, we would like to refund you 3.24 EUR.

So that we can process this, we need your GPA number. You can find this on the Google receipt from your F1 TV purchase. Please click here and fill out your details. You need to do this by 31 March and you will receive your refund within 30 days.

If you can't find your GPA number, please contact Google Support.
Tenzij het een phising mail is. Maar de link waar ik op moet klikken gaat wel naar formula1.com.
Maar de vreugde is van korte duur. Ik heb natuurlijk geen GPA (transactienr van Google Play) want ik betaal niets...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:02
sdk1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:21:
De laatste 3 dagen kwamen er in Italie elke dag meer dan +- 2500 nieuwe gevallen bij, dat is ná de lockdown. Logisch want de incubatie periode kan oplopen tot 2 weken. In ieder geval is Italie er nog lang niet vanaf. Het begon daar op 31 januari dus Italie is er al 6 weken mee bezig. Zandvoort is ook over een week of 6. ik zou er eerder op rekenen dat Zandvoort niet door kan gaan omdat we dan nog midden in de Corona crisis zitten in Nederland. Vergeet ook niet dat het beleid hier er niet op is gericht om de ziekte uit te bannen, maar om de snelheid van verspreiding te verlagen naar zo'n tempo dat de gezondheidszorg het aan kan.
Lijkt erop dat het al bevestigd is ondertussen:'Grand Prix van Zandvoort opgeschort, seizoen eind mei van start' . Wel zonde natuurlijk, maar opgeschort geeft hoop dat er later in het jaar nog gereden wordt...

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 14-03-2020 16:40 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ETCiBkHXQAYNy-9?format=jpg&name=large

Vietnam en Bahrein zijn inmiddels ook uitgesteld. Verbaast mij niks als Zandvoort hetzelfde lot valt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Maarten_E schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:41:
[Afbeelding]

Vietnam en Bahrein zijn inmiddels ook uitgesteld. Verbaast mij niks als Zandvoort hetzelfde lot valt.
Deze waren gisteren al bekend. En FIA heeft aangegeven te verwachten op z'n vroegst eind mei te starten. Dus Zandvoort, Spanje en wellicht Monaco staan dan ook op de tocht.

Edit:
Overigens heeft Monaco afgelopen week nog een persberyde deur uit gedaan dat ze gewoon volgens planning beginnen met de voorbereidingen. Nu zou het uiteraard raar zijn om dat niet te doen, maar toch.

[ Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 14-03-2020 17:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:47
Maarten_E schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:41:
[Afbeelding]

Joh!! Gaat Australië wel door dan? :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ETGFI8AXYAAadkQ?format=png&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:44

pinda powerrr

Slow down...

Aan de ene kant leuk dat Max en Lando apart meedoen aan deze races (exposure), maar is eigenlijk leuker om ze allebei in dezelfde race te hebben. Of wordt het dan niet meer leuk voor de andere racers? :X

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:57
mphilipp schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:55:
Dit is best grappig...ik verdien nu blijkbaar geld met mijn gratis F1TV Pro abonnement dat ik gratis kreeg omdat ik Ziggo Sport Totaal heb (wat ik weer gratis heb omdat ik Vodafone + Ziggo heb). Ik kreeg nl vandaag dezen mail:

[...]

Tenzij het een phising mail is. Maar de link waar ik op moet klikken gaat wel naar formula1.com.
Maar de vreugde is van korte duur. Ik heb natuurlijk geen GPA (transactienr van Google Play) want ik betaal niets...
Ik betaal er wel voor maar heb geen mail. Ga maar uit van phishing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:22
pinda powerrr schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 22:39:
[...]
Aan de ene kant leuk dat Max en Lando apart meedoen aan deze races (exposure), maar is eigenlijk leuker om ze allebei in dezelfde race te hebben. Of wordt het dan niet meer leuk voor de andere racers? :X
Als Max en Lando in 1 race zitten gaan ze vooral met elkaar lopen pielen. Wel heel leuk hoor, maar het eindigt meestal vrij vlot in chaos.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Holkers schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 22:50:
[...]
Ik betaal er wel voor maar heb geen mail. Ga maar uit van phishing
Geen phishing. Je komt gewoon op een legitieme pagina terecht en ook op Reddit wordt erover gesproken. Misschien moet je in je spam folder kijken :) Of jouw mail komt binnen een dag of 2. Wie weet doen ze het in batches.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:59

Bestla

Kvinne

sdk1985 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:39:
[...]

Lijkt erop dat het al bevestigd is ondertussen:'Grand Prix van Zandvoort opgeschort, seizoen eind mei van start' . Wel zonde natuurlijk, maar opgeschort geeft hoop dat er later in het jaar nog gereden wordt...
Dan is het circuit ook weer voorzien van groen ( helm ) gras en ziet het er nog mooier uit dan deze sahara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50

Pierre

Van nature lui!

Geen idee hoelang het geleden is dat ik een seizoen start gemist heb, maar dit is wel vreemd kan ik je zeggen 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 15-03-2020 08:04 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Pierre schreef op zondag 15 maart 2020 @ 08:04:
Geen idee hoelang het geleden is dat ik een seizoen start gemist heb, maar dit is wel vreemd kan ik je zeggen 7(8)7
Tot nu toe heb je juist niets gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 20:15
Jammer dat bijvoorbeeld een aarava meedoet, zorgt gelijk voor een flink niveau verschil en waarschijnlijk ook flink wat gebeuk in de race

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Alouwerse schreef op zondag 15 maart 2020 @ 09:56:
[...]

Jammer dat bijvoorbeeld een aarava meedoet, zorgt gelijk voor een flink niveau verschil en waarschijnlijk ook flink wat gebeuk in de race
Niet echt bekend met die YT'er, is het echt zo erg? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:21

KenVerburg

Race-fan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:22
Ferrari sluit fabriek in Maranello vanwege coronavirus

"Ook de werkzaamheden op de Formule 1-afdeling zijn stilgelegd."

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:48

Martinspire

Awesomeness

Zijn er nog wat minder bekende of onbekende namen in dat lijstje waar we misschien een verrassing van kunnen verwachten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Brazilië 2006. En 2003 ook natuurlijk, maar dat is een inkopper. Sowieso de meeste races in Brazilië.

Verder ben ik ook we geïnteresseerd in goede race documentaires. Ik heb er al veel gezien, maar er zijn er vast nog meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Blijf me verbazen wat een impact dit hele gebeuren heeft, ik denk dat er best een kans is dat de eerste helft van het F1 seizoen niet doorgaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 15-03-2020 11:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Iedereen lekker uit geslapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Erapaz schreef op zondag 15 maart 2020 @ 11:08:
[...]

Brazilië 2006. En 2003 ook natuurlijk, maar dat is een inkopper. Sowieso de meeste races in Brazilië.

Verder ben ik ook we geïnteresseerd in goede race documentaires. Ik heb er al veel gezien, maar er zijn er vast nog meer.
Eigenlijk offtopic hier, discussie verder zetten in Algemeen race topic Deel 2?
Dit zijn ook geen verborgen pareltjes o.i.d. maar wel allemaal titels waar ik veel kijkplezier aan heb beleefd :)

F1:
Senna (2010)
Williams (2017)
A Life of Speed: The Juan Manuel Fangio Story (2020) Wel pas vanaf vrijdag op Netflix, kijk ik nu al naar uit.

WRC:
Madness on Wheels: Rallying's Craziest Years (2012)

[ Voor 13% gewijzigd door sloth op 15-03-2020 11:59 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Achja.. Anders hadden we nu met zn allen hier zitten miepen over hoe saai t was, dat HAM gewonnen had, en Merc gecheat heeft met DAS, hoe Verstappen op een laffe manier door Stroll van de baan gekegeld was, dat het een suf seizoen gaat worden en hoe Williams nog steeds niet mee kan komen, en ik weer aan het Alfa fanboyen was _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik werd gewoon weer perfect wakker voor de race. Net voor 6:00. Normaal gesproken lukt me dat echt nooit, maar ik lijk best wel een gevoelige biologische klok te hebben als ik iets anticipeer waar ik me op verheugde. :-(

En bedankt hé Vettel. :+

https://streamable.com/h33dr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:20

The_Scarabial

MTB for life!

Heb je ook een link waar je dit kan kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[verkeerde topic]

[ Voor 95% gewijzigd door hardware-lover op 15-03-2020 18:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 20:15
poor Leno schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:16:
[...]

Niet echt bekend met die YT'er, is het echt zo erg? :X
Er zitten wel een paar snelle gasten tussen, maar ook een paar beukers. Maar goed, misschien rijden ze serieus. Laten we het hopen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:44
Montoya en een Verstappen in één race, dat liep vroeger niet altijd even goed af... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:12
en voor mensen die zelf achter het stuur willen kruipen:
F1 2019 nog enkele dagen gratis te spelen via Steam https://store.steampowered.com/app/928600/F1_2019/

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[verkeerde topic]

[ Voor 94% gewijzigd door hardware-lover op 15-03-2020 18:16 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
27k viewers haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Chain bear to the rescue. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Verstappen pakt pole op 0.125s van Rosenquist
en 40k kijkers ondertussen

race gaat nu beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Stiekem nog best spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:11
Als je die race zo ziet heb je toch opeens een stuk meer waardering voor het 'nette' racen in F1. Dit lijkt meer op botsauto's.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:20

The_Scarabial

MTB for life!

Heb ff gekeken, maar is niet wat voor mij.
Pagina: 1 ... 49 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport