[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.071 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:32
FreshMaker schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:21:
[...]

Nou, het probleem is, dat de toon gezet is.
Er word over China gesproken dat het verzet zou moeten/kunnen worden, maar als Bahrein al aankomt 'geen publiek' dan is de stap klein naar de andere races ook.

Ik ben bang dat het een saai seizoen wordt, met veel cancelling en publieksvrije races, maar ook veel 'ja maar wij hebben een achterstand door xxx opgelopen'
Zou je Ferrari uitsluiten voor enkele races ivm de situatie in N-Italië - geen ontwikkeling, krijg je over een half jaar Spielberg, want dat ligt nu ook niet zo heel ver weg daarvandaan.
Heel Europa is maar een klein gebied verhoudingsgewijs :(

Ik ben echt bang dat Seizoen 2020 al voorbij is :(
Zolang er geracet wordt is het seizoen niet voorbij :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

dr.lowtune schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:00:
[...]

Bernie heeft wel een beetje boter op zijn hoofd, want zelf heeft hij hier natuurlijk nooit iets mee te maken gehad.............. :+

Wel prachtig dat hij wat olie op het vuur van deze soap gooit. Ik hoop echt dat de teams er met gestrekt been in gaan en de FIA een flinke rotklap verkopen. Hopelijk zal dat die corrupte bobo's leren.

Tijd voor een nieuwe autosport federatie, liefst wel zonder de letters F, I en A in de naam, want dat trek corruptie aan (kijk maar naar de FIFA....)
Bernie doet niks zonder er motieven of belangen bij te hebben. De vraag is alleen wat Bernie precies wenst te bereiken? Maar op deze manier gaan die zeven teams niet meewerken aan een 2021 concorde agreement. Dat gaat de bal bij de FOM leggen want die kijken pas echt naar een financiële strop. Buiten Ferrari en de Ferrari afhankelijke teams, zijn alle andere teams onderhand in openlijk verzet tegen de FIA. Nota bene op het moment onder het leiderschap van het meest dominante team in F1 geschiedenis. Het is een gigantische blamage, maar die teams kunnen niet anders. Ze zouden echt niet gezamenlijk optrekken als het ging om $24 miljoen en een WCC positie voor RBR. Zeker Mercedes en Renault zie ik daar niet aan meewerken. Nee, ze verdedigen hier noodgedwongen hun gigantische jaarlijkse investeringen omdat ze niet meer blind kunnen accepteren dat de FIA een onpartijdige scheidsrechter is. Zo ver is het gekomen nu en dat stop je niet even meer terug in de spreekwoordelijke doos van Pandora.

Daarom begon de FIA ook meteen met het veroordelen van deze teams. De aanval is namelijk enorm. Die teams betalen ook nog eens een aanzienlijk deel van de kosten in de juniorenseries. Die teams hebben uiteindelijk de FIA ook helemaal niet nodig. Leuk dat de FIA zichzelf positioneert als de overkoepelende autosport federatie, maar dat zegt helemaal niks als de koningsklasse van de autosport het vertrouwen in diezelfde FIA opzegt en zich afsplitst. Dat kan hier wel eens de ultieme stap zijn. Die teams hebben simpelweg te veel belangen te verdedigen om zich niet te beseffen dat deze ultieme optie op tafel moet blijven liggen.

Uiteindelijk hebben de teams de FOM nodig omdat dit een financieel netwerk is waar een deel van de inkomsten vandaan komen en waar het geld verdient word. Die FOM is dan nu ook aan zet, nadat beide kampen zich hebben ingegraven. De vraag is of Liberty überhaupt wel enige grip heeft op de teams of de FIA? De afgelopen jaren waren veel verzoeken en ideeën, weinig succes. Dat zou ook wel eens kunnen zijn waar Bernie misschien naartoe wil. Als iemand deze puinzooi misschien nog kan oplossen, dan is het waarschijnlijk Bernie. Hoewel, hij lijkt er zelf niet meer in te geloven, vandaar de rechter...

Tweede probleem, tja ik hou er nu al rekening mee dat Australië niet door zal gaan. Moderna lijkt ook afgesloten te worden en dat is het dan voor Ferrari. Alpha Tauri lijkt veilig te zijn in Faenza, maar zonder Ferrari PU personeel voor Alfa Romeo of Haas, zie ik het niet doorgaan...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESkg2aSUUAEL2la?format=jpg&name=small

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

basvn schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 20:43:
Ik denk dat het nu een keer niet het geval is van sandbagging

Ferrari vertelt teamleden dat SF1000 geen winnende auto is

Gptoday.net
Met deze kennis, het feit dat Brawn zei dag races niet voor het WK meetellen als niet alle teams meedoen en advocaat van de duivel zijnde: aangezien Modena nu op slot zit zou Ferrari een hoop races kunnen frustreren (voor spek en bonen laten worden) door niet naar bepaalde gp's te gaan. Niet bepaald handig voor de rest. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/12/88/8e/12888e0c3be88b7764477ebb873ff33d.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:25:
[...]

Zolang er geracet wordt is het seizoen niet voorbij :D
Voor ons niet nee, maar ik hou niet van de excuses er omheen, en al helemaal niet van de 'groten der aarde' die vooraan in de rij gaan staan met treurigheid en redenen 'daarom lukte het niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Bart-Willem schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:37:
[...]
door niet naar bepaalde gp's te gaan
Gewoon niet gaan, ja, ik denk dat Brawn precies dat bedoelde toen ie die uitspraak deed. :F

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DaniëlWW2 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:27:
[...]

Tweede probleem, tja ik hou er nu al rekening mee dat Australië niet door zal gaan. Moderna lijkt ook afgesloten te worden en dat is het dan voor Ferrari. Alpha Tauri lijkt veilig te zijn in Faenza, maar zonder Ferrari PU personeel voor Alfa Romeo of Haas, zie ik het niet doorgaan...
[Embed]

[Afbeelding]
Het zou me niet verbazen als de auto’s en mogelijk ook het personeel vanuit Italië nu al onderweg zijn.
Aangezien de luchtvracht op wo/do in Melbourne is zal die uiterlijk ma/di vertrekken + veiligheidsmarge voor douane inklaring voor vertrek etc zou het me iig niet verbazen als het materiaal vrijdag al op het vliegveld was?

[ Voor 55% gewijzigd door YakuzA op 08-03-2020 11:15 . Reden: Niet relevante stuk uit bronpost verwijderd. ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:27:
[...]

[Embed]

[Afbeelding]
Het lijkt mij dat Pirelli, Ferrari, Alpha Romeo & Haas al wel mensen hebben uitgevlogen naar Australie, gezien ze daar verplicht 2 weken in quarantaine moeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:09

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Benieuwd hoeveel sub two second pitstops ze dit jaar gaan doen, en hoe vaak ze hun eigen record verbreken.

Wat ik me nu wel afvraag, heeft Red Bull in het recente verleden überhaupt nog wel eens slechte stops gehad? En dan bedoel ik dus banden die niet vast zitten na de stop. Of bij de pitstop dat een band er niet af wil, of juist niet erop. Bv een 5+ seconden stop. Ik kan mij dat niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23

JB

Cédric roelt!

Man man man een nieuwe crisis is op handen door die Corona. Echt billen knijpen nu mbt eerste race. Ik word gek als die nu ook niet door gaat.

Personeel is lijkt me al lang getest en/of onderweg?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:02:
[...]

Benieuwd hoeveel sub two second pitstops ze dit jaar gaan doen, en hoe vaak ze hun eigen record verbreken.

Wat ik me nu wel afvraag, heeft Red Bull in het recente verleden überhaupt nog wel eens slechte stops gehad? En dan bedoel ik dus banden die niet vast zitten na de stop. Of bij de pitstop dat een band er niet af wil, of juist niet erop. Bv een 5+ seconden stop. Ik kan mij dat niet herinneren.
China vorig jaar hadden ze een average van 3.69.
Weet niet meer uit mijn hoofd wat daar speelde, kan ook een voorvleugel wissel zijn geweest :)

https://inmotion.dhl/en/formula-1/fastest-pit-stop-award/

2018 was de verhouding nog anders, je kan wel zien dat RB de pitstop training meer prio heeft gegeven.
https://inmotion.dhl/en/f...test-pit-stop-award-2018/

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 08-03-2020 12:15 ]

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Owja, duh. Maar in my defense was dat een foute call van het team en geen fout van de pitcrew / hardware :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

djmelvee schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:28:
[...]

Het lijkt mij dat Pirelli, Ferrari, Alpha Romeo & Haas al wel mensen hebben uitgevlogen naar Australie, gezien ze daar verplicht 2 weken in quarantaine moeten.
Waarom hun wel en de coureurs niet? Max is vandaag pas vertrokken. Of is het alleen voor die teams en Pirelli?

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 08-03-2020 12:26 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RobertMe schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:02:
[...]

Ik denk dat we er wel een stuk of 5/6 gaan zien bij RBR.
denk alleen niet dat het record verbroken gaat worden. 1.82s is echt snel

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gekkenhuis schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:20:
[...]
Waarom hun wel en de coureurs niet? Max is vandaag pas vertrokken. Of is het alleen voor die teams en Pirelli?
Australië heeft bepaalde restricties voor Italianen.

Personeel reist ook eerder af, aangezien die alles moet voorbereiden etc.
Pitbox opbouwen, auto opbouwen, hospitality inrichten.

[ Voor 19% gewijzigd door YakuzA op 08-03-2020 12:31 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

YakuzA schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:30:
[...]

Australië heeft bepaalde restricties voor Italianen.

Personeel reist ook eerder af, aangezien die alles moet voorbereiden etc.
Pitbox opbouwen, auto opbouwen, hospitality inrichten.
Ik zou verwachten dat ze algehele restricties hebben om zoveel mogelijk te voorkomen dat het hun kant op komt. Maar dat zal wel aan mij liggen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 08:47
Ah joh, Max presteert altijd goed op de banen die wat later in het seizoen komen. Verstappen WDC confirmed :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
[...]

Monteurs zullen op woensdag al de auto in elkaar zetten, en dan moet de pitbox en alles ook al volledig klaar zijn. Terwijl de coureur pas op donderdag zijn eerste taken heeft, media te woord staan etc. Dat scheelt dus al een dag of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

RobertMe schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:43:
[...]

Monteurs zullen op woensdag al de auto in elkaar zetten, en dan moet de pitbox en alles ook al volledig klaar zijn. Terwijl de coureur pas op donderdag zijn eerste taken heeft, media te woord staan etc. Dat scheelt dus al een dag of twee.
Het ging er mij om dat hun 2 weken in quarantaine moeten en de rest + coureurs niet. Ik weet niet in welke landen het Corona tegenwoordig allemaal is in Europa maar het is iig meer dan Noord-Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:43:
[...]

Dat is puur op race aspect, maar de coureurs zijn ma-do-wo al vaak in de weer met lokale sponsorverplichtingen en kekke team-filmpjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Guys, geen paniek! Italie heeft weer een (oude) oplossing! >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZvmFXml5-hDTK1TcwMtPoLPwgk=/f/image/eaqCYaVXVgEFTFCjRdBKr7mg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 22:49

Just_I

What did you just say?

Gekkenhuis schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:54:
[...]

Het ging er mij om dat hun 2 weken in quarantaine moeten en de rest + coureurs niet. Ik weet niet in welke landen het Corona tegenwoordig allemaal is in Europa maar het is iig meer dan Noord-Italië.
Ik heb het niet nagetrokken maar volgens mij wonen de meeste coureurs ook noet in de risico gebieden. Ook zal het er wellicht mee te maken hebben dat ze in de laatste paar weken niet in risico gebieden zijn geweest.

Het is te hopen voor VER dat Nederland ook niet als risico gebied gezien gaat worden.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

naitsoezn schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:51:
[...]

Gewoon niet gaan, ja, ik denk dat Brawn precies dat bedoelde toen ie die uitspraak deed. :F
Je bent wel kampioen in "posts uit hun verband trekken", nietwaar? :/ Dit is de zoveelste keer dat ik je dit zie doen (niet alleen bij mij, maar bij vele anderen en in meerdere topics).

[ Voor 16% gewijzigd door Bart-Willem op 08-03-2020 13:12 ]

Volvotips.com

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Vanochtend even zitten photoshoppen voor een nieuw behang voor mn telefoon.

Niet mn specialiteit, maar vindt em zelf niet onaardig :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f94G0FJBn3kaPXAmp-G6JZffBes=/f/image/xtbPsBq8xPsmg3icchDlfCJI.jpg

Plaatjes toeviegen aanje post is veel makkelijker geworden :) thx tweakers, hoef ik ze niet meer naar imgur oid te uploaden _/-\o_

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
neocon schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:11:

Plaatjes toeviegen aanje post is veel makkelijker geworden :) thx tweakers, hoef ik ze niet meer naar imgur oid te uploaden _/-\o_
Ja echt he? :D

Ook plaatjes van internet is ook gewoon kopieren en plakken in t plaatjes-venster, ipv 'afbeeldingslocatie' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gekkenhuis schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:54:
[...]
Vziw hoeven ze ook niet 2 weken in quarantaine.
Ik heb nergens terug kunnen vinden:
Travellers from Italy will face advanced screening at check-in and when they land in Australia
https://www.abc.net.au/ne...italy-china-iran/12027348

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 08-03-2020 13:21 ]

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Just_I schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:10:
[...]

Ik heb het niet nagetrokken maar volgens mij wonen de meeste coureurs ook noet in de risico gebieden. Ook zal het er wellicht mee te maken hebben dat ze in de laatste paar weken niet in risico gebieden zijn geweest.

Het is te hopen voor VER dat Nederland ook niet als risico gebied gezien gaat worden.
Doe maar Monaco ;) en dat ligt toch behoorlijk dicht bij Italië..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:37
Ik ben nu al benieuwd naar de podiumceremonie. Lewis Hamilton: “this is the best crowd I’ve ever seen.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JeroenTheStig schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:33:
[...]

Ik ben nu al benieuwd naar de podiumceremonie. Lewis Hamilton: “this is the best crowd I’ve ever seen.”
Die gaat nat met zijn robot autocue :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/3rt44y.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

De nummer 3 krijgt niet zoveel aandacht, ook Albon die als tweede zal eindigen zal niet veel aan het woord zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:12

Edd

https://it.motorsport.com...di-australia/4729118/amp/

Als ik dit bericht goed begrijp, is het geen probleem voor het Ferrari-personeel om Italië te verlaten.
Ze krijgen toestemming om te reizen, omdat het nodig is voor hun werk.

Bij aankomst in Australië wordt, van wat ik las, de temperatuur gemeten om te zien of de persoon koorts heeft. Zo niet, dan mogen ze het land in.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Edd schreef op zondag 8 maart 2020 @ 14:29:
https://it.motorsport.com...di-australia/4729118/amp/

Als ik dit bericht goed begrijp, is het geen probleem voor het Ferrari-personeel om Italië te verlaten.
Ze krijgen toestemming om te reizen, omdat het nodig is voor hun werk.

Bij aankomst in Australië wordt, van wat ik las, de temperatuur gemeten om te zien of de persoon koorts heeft. Zo niet, dan mogen ze het land in.
Fijn voor ze dat ze hun gebied uit mogen, dat wil echter niet zeggen dat ze welkom zijn bij de (eind) bestemming.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/p960x960/89238427_3159070217521745_7483990632222949376_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=vPFbthvmXjcAX9qlqWO&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=6&oh=a6079db29a33507f3bad98dc0eaa5b21&oe=5E80289F

edit: :P

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-03-2020 20:30 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
[...]

Max zal dan afgelopen 2 weken niet in een gebied zijn geweest die is aangewezen als risico-gebied. Italie en China op dit moment bijvoorbeeld wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 15:40

mphilipp

Romanes eunt domus

RobertMe schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:14:
[...]
Persoonlijk heb ik het idee dat het team onder Claire meer kapot gaat dan nodig.
Zij (en ik denk ook de hele staf) leidt het team nog zoals vroeger, toen het een vriendenclubje was.Je hoort het haar steeds weer zeggen in Drive to survive, en je ziet het hoe ze door de fabriek loopt. Alleen maar lachen een lief zijn voor elkaar. Ja, dat werkt dus niet. Ik (maar dat is echt mijn eigen aanname) denk dat dat ook de reden was dat Paddy alweer zo snel weg was. Hij kwam van een echt professioneel team in die ballentent en wilde volgens mij orde op zaken stellen. Maar ja, als je gewend bent dat mensen orders opvolgen en afspraken nakomen, en je komt in een tent waar iedereen een beetje aanmoddert, valt dat een beetje tegen. Ik heb dat zelf ook wel meegemaakt; jaren bij een professioneel bedrijf naar een 'normaal' bedrijf waar middelmaat de norm is. Dat is écht een kwestie van wennen. En ik sprak meer oud-collega's die diezelfde ervaring hadden.
Zo'n club moet je echt met harde hand leiden, niet alles met een schouderklopje afdoen. Het gaat om tientallen miljoenen. Je wil winnen, niet alleen meedoen. Ik denk dat Frank, samen met Patrick Head vroeger best de touwtjes stevig in handen hadden en hard onderhandelden. Kijk maar hoe het ging met Hill en Mansell afliep...

Nee, Claire is een beetje te lief. Er moet een frisse wind door de tent waaien, maar dat heeft ze nog niet door en Frank durft zijn dochter er niet uit te trappen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 14:28

sjaool

Every life should have 9 cats

mphilipp schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:53:
[...]

Zij (en ik denk ook de hele staf) leidt het team nog zoals vroeger, toen het een vriendenclubje was.Je hoort het haar steeds weer zeggen in Drive to survive, en je ziet het hoe ze door de fabriek loopt. Alleen maar lachen een lief zijn voor elkaar. Ja, dat werkt dus niet. Ik (maar dat is echt mijn eigen aanname) denk dat dat ook de reden was dat Paddy alweer zo snel weg was. Hij kwam van een echt professioneel team in die ballentent en wilde volgens mij orde op zaken stellen. Maar ja, als je gewend bent dat mensen orders opvolgen en afspraken nakomen, en je komt in een tent waar iedereen een beetje aanmoddert, valt dat een beetje tegen. Ik heb dat zelf ook wel meegemaakt; jaren bij een professioneel bedrijf naar een 'normaal' bedrijf waar middelmaat de norm is. Dat is écht een kwestie van wennen. En ik sprak meer oud-collega's die diezelfde ervaring hadden.
Zo'n club moet je echt met harde hand leiden, niet alles met een schouderklopje afdoen. Het gaat om tientallen miljoenen. Je wil winnen, niet alleen meedoen. Ik denk dat Frank, samen met Patrick Head vroeger best de touwtjes stevig in handen hadden en hard onderhandelden. Kijk maar hoe het ging met Hill en Mansell afliep...

Nee, Claire is een beetje te lief. Er moet een frisse wind door de tent waaien, maar dat heeft ze nog niet door en Frank durft zijn dochter er niet uit te trappen.
Dus jij gelooft alles wat je in een moment op televisie ziet? Wie zegt dat het niet aan Paddy gelegen heeft? Zoals het er nu naar uitziet zitten ze weer gewoon in het middenveld en dat was met de wagen die door Paddy ontworpen was niet het geval. Misschien is Claire voor de camera een beetje teveel one of the guys volgens jou maar wie zegt dat zij achter de schermen niet totaal het tegenovergestelde is. Ik weet het in ieder geval niet. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
sjaool schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:09:
[...]

Wie zegt dat het niet aan Paddy gelegen heeft?
Nou ik moet zeggen.. (ik kende hem niet) maar vanaf het moment dat ik hem zag lopen en praten, had ik gelijk al een gevoel van "incompetentie".

Natuurlijk ongegrond, maar hij deed me gelijk denken aan "dat ventje die iedereen wel in elk bedrijf heeft lopen" :X

Je weet wel, die ene. Die met mooie praatjes van vroeger, een keertje wat succes heeft gehad misschien, en het hand boven het hoofd wordt gehouden. Allang eigenlijk niet meer mee kan komen en te eigenwijs is om te het te willen snappen en te veranderen..

En vervolgens de boel om zeept helpt, omdat veel te veel mensen hem vertrouwen.

Het kan allemaal niet kloppen hoor, maar ik kreeg heel erg die vibe bij hem :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
@mphilipp Een frisse wind door een bedrijf kan vrijwel nooit kwaad :) Maar Williams had vorig jaar (en ook wel een beetje het jaar daarvoor) helaas een paar verkeerde keuzes gemaakt. Claire is volgens mij typisch zo'n persoon met twee gezichten. Eentje wanneer er een camera op haar gericht staat en eentje voor wanneer dat niet is. :) Zij wilt zich echt wel bewijzen tegenover haar vader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

DTS is nu niet echt een realistische maatstaf imo.
Kan best zijn dat Claire het een beetje meespeelde omdat er cameras op gericht zijn.

Het feit dat Paddy Lowe ontslagen was na het debacle geeft aan dat ze juist wel een harde hand hanteren.
Verder het feit dat ze deze testdagen alles op alles gezet hebben om als eerste de pits uit te gaan(soort symbolische overwinning) laat zien dat ze geen amateurs zijn.
Ik hoop dat ze dit jaar aan kunnen haken met het middenveld en in elk geval echt kunnen racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
[...]

Dus jij gelooft alles wat je in een moment op televisie ziet? Wie zegt dat het niet aan Paddy gelegen heeft? Zoals het er nu naar uitziet zitten ze weer gewoon in het middenveld en dat was met de wagen die door Paddy ontworpen was niet het geval. Misschien is Claire voor de camera een beetje teveel one of the guys volgens jou maar wie zegt dat zij achter de schermen niet totaal het tegenovergestelde is. Ik weet het in ieder geval niet. ;)
Als ze nu wel mee doen kan dat natuurlijk meerdere oorzaken hebben:
  • De auto van vorig jaar was extreem slecht en konden ze niet verbeteren. Oorzaak: designafdeling
  • Paddy Low heeft fouten gemaakt of zorgde voor "onrust", nu die weg is is het probleem opgelost
  • Paddy Low heeft de boel op de schop genomen waardoor ze in een (te grote) transitie zaten en er fouten zijn gemaakt. Nu de transitie is afgerond kunnen ze wel verder werken
  • ...
Overigens meen ik mij te herinneren dat Mercedes niet echt een traan gelaten zou hebben om zijn vertrek. Maar wat Mercedes van hem vond zegt natuurlijk niks over hoe hij opereert binnen een ander team en welke rol van betekenis hij daarin kan spelen. Want hij zal zeer zeker een flinke schat aan kennis hebben gezien die jaaaren in de F1 heeft geopereerd. Maar dat betekend natuurlijk niet perse dat hij nog bij het team van Mercedes paste. Waarbij Mercedes sowieso nogal "raar" zou opereren waarbij iedereen kan doen wat die wil maar ook meteen zijn verantwoording daarvoor moet nemen. Simpelste voordeel: meeste teams gaan voor "strategie was fout", bij Mercedes komt nog tijdens de race James Vowles op de boordradio zijn excuses aanbieden.
Jasphur schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:42:
@mphilipp Een frisse wind door een bedrijf kan vrijwel nooit kwaad :) Maar Williams had vorig jaar (en ook wel een beetje het jaar daarvoor) helaas een paar verkeerde keuzes gemaakt. Claire is volgens mij typisch zo'n persoon met twee gezichten. Eentje wanneer er een camera op haar gericht staat en eentje voor wanneer dat niet is. :) Zij wilt zich echt wel bewijzen tegenover haar vader.
Dat laatste betekend natuurlijk niet dat ze er ook competent voor is. Voor mijn gevoel is ze gewoon enorm incompetent om een F1 team te leiden. En ja, ze zal zich willen bewijzen tegenover Frank, maar gevoelsmatig blijft ze daar veel te veel in hangen. Met een "we komen er bovenop want we zijn Williams" ga je het niet redden, daarvoor moet je toch echt leiderschap en de juiste mensen hebben, en niet alleen historie.

Zie ook McLaren, waar de laatste jaren ook aardig wat koppen hebben gerold, inclusief die van Ron Dennis die echt al decennia in dat team opereerde. Maar McLaren is er wel een stuk beter vanaf gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik voorspel hem vast, race in Vietnam gaat niet door, ze gaan deze week hoogstwaarschijnlijk met keiharde maatregelen komen die het onmogelijk gaan maken.

Worden sinds vandaag al redelijk at random toeristen uit Europa tegen gehouden bij enkele grensposten, vanaf de 10e moet elke inwoner een gezondheidsstatement invullen en het advies binnen de overheid is om mensen uit Europa en uit landen met 500 besmettingen of 50 nieuwe besmettingen per dag niet toe te laten. Zodra ze dat laatste invoeren is het meteen niet meer mogelijk. Daarnaast lijken veel Vietnamezen sterk tegen de GP te zijn vanwege gevaar op verdere verspreiding van Corona.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
neocon schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:11:
Vanochtend even zitten photoshoppen voor een nieuw behang voor mn telefoon.

Niet mn specialiteit, maar vindt em zelf niet onaardig :)

[Afbeelding]

Heb zelf ook even liggen 'paint-shoppen', en ondanks mijn non-existant skills toch een aardig resultaat. Enigste wat ik heb aangepast is er voor zorgen dat het stuk met de F1 wagen precies boven de onderste rij icoontjes begint door een stuk blauw te copy/pasten eronder. Het is weliswaar de wagen van vorig jaar, maar ik vond dit plaatje wel nice. (hier origineel)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujLWRCCCKfDgbWI4UCClu_F7HyI=/800x/filters:strip_icc()/f/image/YgLfvqxErnz5zrpOdVliO7z8.jpg?f=fotoalbum_large
PS: wou er een thumbnail van maken, kon je eerst voor kiezen als je plaatje poste, maar dat zie ik nu niet meer.. Excuses dus voor grote afbeelding.. En tekst klein maken zie ik ook niet meer staan :X

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wat een bijzonder vervelend en negatief topic is dit geworden sinds corona. Ipv echt relevant nieuws komen er alleen maar 'voorspellingen' en zelfbenoemde experts hun 'wedjes' geven over de voortgang van de diverse races :/

[ Voor 37% gewijzigd door naitsoezn op 08-03-2020 19:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

naitsoezn schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:35:
Wat een bijzonder vervelend en negatief topic is dit geworden sinds corona. Ipv echt nieuws komen er alleen maar 'voorspellingen' en zelfbenoemde experts hun 'wedjes' geven over de voortgang van de diverse races :/
Gelukkig is het vanaf morgen raceweek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:18
Ik zat even naar de tijden te kijken, maar Baku 04:10, dat is hopelijk een foutje? Baku is toch altijd s middags? Moet dat geen 14:10 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Pyr0_ schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:29:
[...]

Heb zelf ook even liggen 'paint-shoppen', en ondanks mijn non-existant skills toch een aardig resultaat. Enigste wat ik heb aangepast is er voor zorgen dat het stuk met de F1 wagen precies boven de onderste rij icoontjes begint door een stuk blauw te copy/pasten eronder. Het is weliswaar de wagen van vorig jaar, maar ik vond dit plaatje wel nice. (hier origineel)

[Afbeelding]
PS: wou er een thumbnail van maken, kon je eerst voor kiezen als je plaatje poste, maar dat zie ik nu niet meer.. Excuses dus voor grote afbeelding.. En tekst klein maken zie ik ook niet meer staan :X
Nee die kon ik ook al niet vinden.. ik zet er dan maar gewoon [sub] en [small] bij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
naitsoezn schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:35:
Wat een bijzonder vervelend en negatief topic is dit geworden sinds corona. Ipv echt nieuws komen er alleen maar 'voorspellingen' en zelfbenoemde experts hun 'wedjes' geven over de voortgang van de diverse races :/
https://vnexpress.net/tho...hoe-toan-dan-4066152.html

Even vertalen naar het Engels anders leest het moeilijk :)
The Steering Committee also proposed that the Government temporarily suspend unilateral visa exemption for European Union (EU) and UK countries. Countries outside the EU with more than 500 cases or more than 50 cases each day also offer to suspend visa exemption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Homeland schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:50:
[...]

[...]
Dit betekent compleet iets anders dan je post.

Visa exemption betekent alleen dat je geen visa hoeft aan te vragen.
Kortom mogelijk dat toeristen/Europeanen wat extra moeite moeten doen voor een visum.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
YakuzA schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:53:
[...]

Dit betekent compleet iets anders dan je post.

Visa exemption betekent alleen dat je geen visa hoeft aan te vragen.
Kortom mogelijk dat toeristen/Europeanen wat extra moeite moeten doen voor een visum.
Verwarring komt door een brakke Google translate, het gaat er om dat reizen voor toeristen niet mogelijk is en alleen voor specifieke gevallen zal worden toegestaan. Zo kunnen nu bijvoorbeeld Italianen al niet naar Vietnam zonder 2 weken in quarantaine te gaan, tja dan is het dus wel mogelijk maar niet reëel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Homeland schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:00:
[...]

Verwarring komt door een brakke Google translate, het gaat er om dat reizen voor toeristen niet mogelijk is en alleen voor specifieke gevallen zal worden toegestaan. Zo kunnen nu bijvoorbeeld Italianen al niet naar Vietnam zonder 2 weken in quarantaine te gaan, tja dan is het dus wel mogelijk maar niet reëel.
Kunnen Italianen niet naar Vietnam of mensen die uit Italië komen? Teams kunnen na Bahrein ook het personeel niet naar huis laten gaan / meteen naar Vietnam sturen. Niet heel handig, maar dan kunnen ze wel naar de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Homeland schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:50:
[...]

[...]
Sorry, ik heb m'n oorspronkelijke post verbeterd. :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:13:
[...]

Kunnen Italianen niet naar Vietnam of mensen die uit Italië komen? Teams kunnen na Bahrein ook het personeel niet naar huis laten gaan / meteen naar Vietnam sturen. Niet heel handig, maar dan kunnen ze wel naar de race.
Italianen, op basis van paspoort wordt visa ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Homeland schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:19:
[...]

Italianen, op basis van paspoort wordt visa ingetrokken.
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/81468565731475335/D4B548E1D444FCC0312F56C8A00FC424672DADB2/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

iR Profiel

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Weet niet waarom, maar ik heb wel een goed gevoel over Albon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Hamilton
Bottas
Max

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Zou wel mooi zijn als hij de podium interviews doet. Zal niet gebeuren, HUL zal zich denk ik noet vrijwilig zo voor schut zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LA-384 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:46:
Ik zat even naar de tijden te kijken, maar Baku 04:10, dat is hopelijk een foutje? Baku is toch altijd s middags? Moet dat geen 14:10 zijn?
Nachtrace, met originele straatverlichting, om toch nog wat spanning aan dit seizoen toe te voegen🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Pyr0_ schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:29:
[...]

[Afbeelding]
Mooi gedaan met het Red Bull en Honda logo er boven.
Als er na de komende races wat meer foto’s te vinden zijn waag ik misschien nog eens een nieuwe kans :).

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

kevlar01 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:01:
Het feit dat Paddy Lowe ontslagen was na het debacle geeft aan dat ze juist wel een harde hand hanteren.
Volgens mij weten we alleen dat ie vertrokken is. Ontslagen of ontslag genomen is naar mijn weten nooit echt expliciet genoemd. We kunnen gokken dat ie ontslagen is, maar het kan ook goed dat ie zelf de handoek in de ring heeft gegooid omdat er met dat team geen eer te behalen viel.

Het gaat er bij mij een beetje slecht in dat Paddy er een zooitje van heeft gemaakt. Het is niet de eerste de beste sukkel namelijk. Als je zijn staat van dienst bekijkt, hecht ik persoonlijk meer waarde aan mijn lezing dat het een zooitje is bij het team en dat ie gedesillusioneerd vertrokken is.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Dus jij gelooft alles wat je in een moment op televisie ziet? Wie zegt dat het niet aan Paddy gelegen heeft?
Nee, zie mijn andere reactie. Claire heeft 0 staat van dienst. Paddy een heel behoorlijke. Ik trek dan mijn eigen conclusie op basis van wat ik weet en wat ik zie. Iedereen probeert er op zijn paasbest uit te zien op TV, maar je gaat niet expres als een meesmuilende kwijlebal rondlopen als je dat niet bent... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

AzzKickah

06-CENSORED

Staat van dienst mag er dan zijn, in mijn herinnering ging het slecht bij Williams sinds Paddy Lowe daar kwam... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En laten we eerlijk wezen.. waarom zou je in godsnaam weggaan bij Mercedes, als je daar helemaal de man zou zijn.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

AzzKickah schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:03:
Staat van dienst mag er dan zijn, in mijn herinnering ging het slecht bij Williams sinds Paddy Lowe daar kwam... :X
Correlatie != causatie ;)

Het ging ook heel slecht bij McLaren sinds paddy naar Williams ging :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:12

Edd

YakuzA schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:15:
[...]

Correlatie != causatie ;)

Het ging ook heel slecht bij McLaren sinds paddy naar Williams ging :+
We gaan het zien dit jaar, maar stiekem verwacht ik toch dat Williams niet het laatste team zal zijn ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:36
Just_I schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:57:
[...]

Zou wel mooi zijn als hij de podium interviews doet. Zal niet gebeuren, HUL zal zich denk ik noet vrijwilig zo voor schut zetten.
Toch wel bizar iets, 177 keer op jacht naar een podium geweest en nooit er gestaan.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19

rammes

koekebakker 1e klas

Ik moet het zeggen: RACEWEEK!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 09:25

TrekDr0p

QR niet scannen

Raceweeeeeeeekkk geen corona nieuws ofzo.
Tijd voor pruttelende motorsport snellen pits en de eersten punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Heuj! Raceweek! Ben heel benieuwd hoe de teams presteren komend weekend! Stiekem een Force India Racing Point voor een Ferrari? Zag al ergens een post met "We'll get a Mercedes 1-4".

We'll see! *O*

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
p0st schreef op maandag 9 maart 2020 @ 00:37:
Zag al ergens een post met "We'll get a Mercedes 1-4".

We'll see! *O*
Dan ben ik gelijk al klaar met t seizoen -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mphilipp schreef op zondag 8 maart 2020 @ 22:46:
[...]

Nee, zie mijn andere reactie. Claire heeft 0 staat van dienst. Paddy een heel behoorlijke. Ik trek dan mijn eigen conclusie op basis van wat ik weet en wat ik zie. Iedereen probeert er op zijn paasbest uit te zien op TV, maar je gaat niet expres als een meesmuilende kwijlebal rondlopen als je dat niet bent... :+
Claire draait al sinds 2002 mee bij Williams. En ze heeft een behoorlijk takenpakket sinds 2013.
In March 2013, she was appointed deputy team principal of the Williams F1 racing team. In this role she retains responsibility for marketing, communications and the commercial aspects of the team's business.
En net de laatste 2 jaar rijden ze achteraan. De voorgaande jaren waren ze het 3e en 5e team (even op "show" klikken ;) ). Onder Frank Williams hebben ze ook al eens 9e gestaan. Maar gemiddeld zit Williams altijd wel in het middenveld de afgelopen 20 jaar. Dus zo beroerd doet ze het echt niet.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-03-2020 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
poor Leno schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:15:
En laten we eerlijk wezen.. waarom zou je in godsnaam weggaan bij Mercedes, als je daar helemaal de man zou zijn.. :?
Daar speelde veel meer. Mercedes moest in december nog even een coureur zien te regelen om ~2 maanden later in de auto te rijden. Williams wou Paddy Lowe graag hebben, en zie daar een swap. Bottas die naar Mercedes ging en Paddy die zonder gardening leave per direct naar Williams kon (en bij high end personeel is dat zeer zeker uitzonderlijk dat dat gebeurt). Volgens de geruchten wou Mercedes ook wel een beetje van hem af / paste hij niet in team. Maar dat hoeft niet aan zijn kennis of kunde gelegen te hebben. Daarnaast wou Williams hem dus graag hebben, en hebben ze daarvoor zelfs een coureur afgestaan, last minute, en een gepensioneerd coureur weer terug gehaald. Dus als Williams hem zo graag wou hebben hadden ze ook wel wat beter onderzoek kunnen doen naar of die nog wel goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Heuj! Raceweek! Ben heel benieuwd hoe de teams presteren komend weekend! Stiekem een Force India Racing Point voor een Ferrari? Zag al ergens een post met "We'll get a Mercedes 1-4".

We'll see! *O*
Hoop dat RBR&AT zich hebben ingehouden, en dat geintje gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

sjaool schreef op maandag 9 maart 2020 @ 00:45:
[...]
Claire draait al sinds 2002 mee bij Williams. En ze heeft een behoorlijk takenpakket sinds 2013.
Ja, marketing/communicatie en pas later de teamleiding. Dus sinds 2002 een beetje leuk lullen voor de bühne en dan later de algehele leiding. Leuk lullen bereidt je niet voor op algehele leiding. Nou zal ze vaak genoeg hebben meegekeken met Frank, maar dat zegt niets. Juist omdat ze marketing e.d. deed, zou je denken dat ze beter zou zijn in het zichzelf portretteren in DTS... :X
Verval zet zich gestaag in. Net als dat je met een superontwerper niet in 1 seizoen goed bent. De laatste jaren ging het, op een enkele opleving na, steeds slechter. Volgens mij (maar ik ben redelijk dement) was het met Kubica de laatste echte opleving in de top en daarna alleen maar bergafwaarts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 14:59
mphilipp schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:57:
[...]

Ja, marketing/communicatie en pas later de teamleiding. Dus sinds 2002 een beetje leuk lullen voor de bühne en dan later de algehele leiding. Leuk lullen bereidt je niet voor op algehele leiding. Nou zal ze vaak genoeg hebben meegekeken met Frank, maar dat zegt niets. Juist omdat ze marketing e.d. deed, zou je denken dat ze beter zou zijn in het zichzelf portretteren in DTS... :X
Verval zet zich gestaag in. Net als dat je met een superontwerper niet in 1 seizoen goed bent. De laatste jaren ging het, op een enkele opleving na, steeds slechter. Volgens mij (maar ik ben redelijk dement) was het met Kubica de laatste echte opleving in de top en daarna alleen maar bergafwaarts.
Uhm, Kubica heeft nooit gereden voor Williams voor 2019... En als je kijkt naar de Wiki-pagina dan zie ik toch geen slechte lijn van Claire vergeleken met de laatste jaren onder Frank:

2006 - Frank - 8e
2007 - Frank - 4e
2008 - Frank - 8e
2009 - Frank - 7e
2010 - Frank - 6e
2011 - Frank - 9e
2012 - Frank - 8e
2013 - Claire - 9e
2014 - Claire - 3e
2015 - Claire - 3e
2016 - Claire - 5e
2017 - Claire - 5e
2018 - Claire - 10e
2019 - Claire - 10e

Als je puur naar deze cijfers kijkt, heeft Claire het beter gedaan dan Frank (vooral door de 2 3e plaatsen).

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 22:04
EIN-DE-LIJK! *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/74maRsg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 09:08

Bestla

Kvinne

Nu is het alleen wachten op het GP van Australië topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:50
poor Leno schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:51:
Weet niet waarom, maar ik heb wel een goed gevoel over Albon :)
Ik zag afgelopen weekend de aflevering van Drive to survive waarin hij centraal staat. Kwam me erg sympathiek over en een gast met absoluut geen makkelijk verleden. Eerlijk gezegd was hij me niet meer bekend dan die 'thai-brit' die F1 rijdt en ooit eerder gedumpt werd door RB Junior. Als je ziet van hoever hij komt en in wat voor tempo hij terecht is gekomen in de RB, erg bijzonder te noemen.

Wat mij betreft heeft hij een erg hoge gunfactor en hoop ik dat hij wél de immense prestatiedruk bij RB kan weerstaan naast Max Verstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Laatst online: 01-10 15:59

We'll see! *O*
Zolang Max maar niet wint zondag!!!

Statistisch gezien is degene die in Australië wint veelal geen kampioen geworden. Hamilton won hem voor het laatst in 2015... We weten wat toen gebeurde.... Dus als Lewis hem wint, dan heeft Max een grote kans op het wereldkampioenschap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Raikkonen_WC schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:41:
[...]

Zolang Max maar niet wint zondag!!!

Statistisch gezien is degene die in Australië wint veelal geen kampioen geworden. Hamilton won hem voor het laatst in 2015... We weten wat toen gebeurde.... Dus als Lewis hem wint, dan heeft Max een grote kans op het wereldkampioenschap :D
In 2015 won Hamilton en Hamilton werd kampioen. In 2016 won Rosberg en werd Rosberg kampioen... Dus helaas gaat je statistiek niet op. Toch hoop ik dat Max hem gewoon wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Laatst online: 01-10 15:59
Klopt, 2016 werd Rosberg kampioen, had 2015 in mijn hoofd :-). Maandagochten brein :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 17:03:
[...]

De V8's blijven bijzonder klinken.
Maar deze is echt bijzonder. Kwam ik laatst toevallig tegen, maar zo hoor je het pas echt.
[YouTube: Spa 2012 Eau Rouge Gold 3. The Start. Oh My God!]

Ja, het was de 2012 idioten start met Maldonado die de lichten negeerde want Maldonado en Grosjean die helemaal bezopen dingen deed. Maar het geluid bij Eau Rouge. <3
Als ze bij de Formule E de de pitch van de geluiden van de motoren nu eens aanpasten dan komt het redelijk in de buurt van een V12 met de snelheid van een bromscooter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

*O* Raceweek! *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESneQaCXkAMwP4l?format=jpg&name=large

en een verrassende update!

Zeker omdat hij geen! lid meer is van RBR-junior team (sinds 2016)

[ Voor 36% gewijzigd door basvn op 09-03-2020 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 09-10 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wbt Williams, ik vond de documentaire "Williams" op Netflix wel een hele mooie. Veel minder met sensationalisme beschilderd dan wat je in Drive to Survive ziet.

Ik ben het sinds die documentaire absoluut oneens met het "te lief" zijn van Claire. Ze is net zo'n harde bijter als senior, maar dat ook zij haar weg nog moet leren kennen aan het hoofd van een team is natuurlijk niet heel gek. Ook in het bedrijfsleven ben je niet na een paar jaar ineens Senior Manager als je daarvóór altijd strikt geleid werd door anderen.

Heb er zeker vertrouwen in dat Williams het veel beter heeft aangepakt voor dit seizoen dan het voorgaande, en ik hóóp dat dit betekent dat het team in z'n geheel vele zwakke punten heeft herkend, erkend en verbeterd.

[ Voor 9% gewijzigd door Pathogen op 09-03-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Drwho1 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:38:
[...]

Ik zag afgelopen weekend de aflevering van Drive to survive waarin hij centraal staat. Kwam me erg sympathiek over en een gast met absoluut geen makkelijk verleden. Eerlijk gezegd was hij me niet meer bekend dan die 'thai-brit' die F1 rijdt en ooit eerder gedumpt werd door RB Junior. Als je ziet van hoever hij komt en in wat voor tempo hij terecht is gekomen in de RB, erg bijzonder te noemen.

Wat mij betreft heeft hij een erg hoge gunfactor en hoop ik dat hij wél de immense prestatiedruk bij RB kan weerstaan naast Max Verstappen.
Aparte moeder heeft die

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 14:33

Sérgio Sette Câmara wordt de nieuwe test en reserve rijder bij AlphaTauri en RBR.

[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 09-03-2020 09:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 22:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Drie keer maar? :P
Maar Marko is weer bezig met de druk opvoeren denk ik. Immers is een Red Bull coureur niet bewezen en de andere twee al eens afgekeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Nog geen race-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Maar.... gaat de race ook door in Australie :? #dtv

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19

rammes

koekebakker 1e klas

JB schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:47:
elke dinsdag want dan begint de week.... :+ 8)7

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
JB schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:47:
Voor zover tot nu toe bekend wel. Anders hoeft ook niet iedereen hyped te zijn om raceweek :p
Pagina: 1 ... 42 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport