3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zal waarschijnlijk een video zijn gezien het wazige scherm.. en het zal wel te maken hebben met wat BWT doet.
Niks vreemds aan dus
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Before, we were pink, but now we are PINKER!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gaan ze nu door het leven als BWT Racing? Ik mis ook SportPesa op het bord..
-
https://www.instagram.com/p/B8q7jV2noRC/
[ Voor 46% gewijzigd door Alsatian op 17-02-2020 15:14 ]
Volgens:Edd schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:13:
Even gezien deze foto:
[Afbeelding]
Gaan ze nu door het leven als BWT Racing? Ik mis ook SportPesa op het bord..
https://www.formula1.com/en/teams/Racing-Point.html
SportPesa Racing Point F1 Team
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Mjah ik denk dat de hoofdsponsor daar het wat minder mee eens wasG_Dragon schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:13:
Jammer dat ze niet van roze afstappen en voor lime groen / aqua blauw gaan..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
of BWT Racing ⭕ F1 TeamAlsatian schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:14:
BWT Racing Point F1 Team
https://www.instagram.com/p/B8q7jV2noRC/
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
JCB ook met Stroll meeverhuisd van Williams naar RP?
Vorig jaar waren die nog sponsor van Williams
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Vorig jaar reed Stroll al voor RP...basvn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:16:
[...]
Was vorig jaar al zo.basvn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:16:
[...]

-
Zie ik het nou goed, zijn de courreurs hier simpel kartonnen cutouts? of is dat gewoon de angle en belichting waardoor het lijkt.
Slechte belichting, als je naar hun schoenen kijkt zie je wel dat ze echt zijn (daar zie je wat diepje/schaduw).Martin0 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:21:
[...]
Zie ik het nou goed, zijn de courreurs hier simpel kartonnen cutouts? of is dat gewoon de angle en belichting waardoor het lijkt.
Racing Point 🤝 BWT
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 17 februari 2020
We're delighted to expand our relationship with @BWTUKLtd and become BWT Racing Point F1 Team for the 2020 season! 🤜🤛
FULL STORY 👇https://t.co/YXrbLbuAF9
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
met mijn kapsel moet ik eigenlijk mijn mond houden, maar dat haar van Stroll begint steeds vreemdere vormen aan te nemen.Homeland schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:22:
[...]
Slechte belichting, als je naar hun schoenen kijkt zie je wel dat ze echt zijn (daar zie je wat diepje/schaduw).
En roze is toch prima? Vallen ze goed op tussen alle andere auto's. Op tv is het vaak wel prima, maar naast de baan moet je soms goed kijken wie wat nou voorbij komt rijden.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Gelukkig niet veel naamsveranderingen *kuch*
- Jordan Grand Prix
- Midland F1 Racing
- Spyker F1 Team
- Force India Formula One Team
- Sahara Force India Formula One Team
- Racing Point Force India
- RacingPoint F1 Team
- BWT Racing Point F1 Team
- BWT Aston Martin Racing Point (?)
You have seen nothing
[ Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2020 15:34 ]
Volgend jaar Aston Martin.Illegal_Alien schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:30:
[...]
Gelukkig niet veel naamsveranderingen *kuch*Dont shoot me for mistakes.
- Jordan Grand Prix
- Midland F1 Racing
- Spyker F1 Team
- Sahara Force India
- Racing Point Force India
- RacingPoint F1 Team
- BWT Racing Point F1 Team
- BWT Austin Martin Racing Point (?)
Word een hele lijst zo!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Tweet lijkt hier niet te kunnen laden "Something went wrong".Chiron schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:57:
Renault lijkt ook een 'nose job' gehad te hebben:
[Twitter]
De foto waar jij naar waarschijnlijk (kan ik dus niet zien) linkt kom ik hier tegen, zie:

Renault met een variant van de smalle Mercedes neus.
Zie de vergelijking van hier:

[ Voor 3% gewijzigd door MuVo op 17-02-2020 15:41 ]
Is dat zo, of loopt daar de neus af en schuin in de smalle neus wat het zo vervormt doet lijken? De kijk hoek maakt het niet duidelijker.Ari Gold schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:43:
Die foto is sowieso lelijk vervormd. Kijk maar eens naast de 1.
Dat zag je al op de Renault Render, dat ze de neus erg rond hebben afgerond.... Dus dat is geen vervorming, dat hoort zo:Ari Gold schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:43:
Die foto is sowieso lelijk vervormd. Kijk maar eens naast de 1.

Zal wel schuin lopen. Sowieso smaller dan de RS19.MuVo schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:45:
[...]
Is dat zo, of loopt daar de neus af en schuin in de smalle neus wat het zo vervormt doet lijken? De kijk hoek maakt het niet duidelijker.
Op een gegeven moment zit je gewoon aan de minimum maten omdat de pedalen en de voeten van de coureur erin moeten passen. Die 'bump' zal ook wel een soort spoiler werking hebben, en blijkbaar werkt het beter dan een vloeiende overgang, anders hadden ze 'm wel vloeiend gemaaktmark-k schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:49:
Ik vraag me wel af waar dat 'getrapte' deel bij de RS en bijv ook de AT vandaan komt, of waar het voor nodig is, ipv dat de neus gewoon smooth in de body over gaat.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zolang niet elk team het heeft zou ik er nog niet van uitgaan dat het sowieso beter is dan een vloeiende overgangChiron schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:52:
[...]
Op een gegeven moment zit je gewoon aan de minimum maten omdat de pedalen en de voeten van de coureur erin moeten passen. Die 'bump' zal ook wel een soort spoiler werking hebben, en blijkbaar werkt het beter dan een vloeiende overgang, anders hadden ze 'm wel vloeiend gemaakt
Ocon is 194cm, dus misschien hadden ze wel een "Oh shitMerde, hij past er niet in" moment bij Renault en kwamen ze uit op deze oplossingmark-k schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:55:
[...]
Zolang niet elk team het heeft zou ik er nog niet van uitgaan dat het sowieso beter is dan een vloeiende overgangKan best natuurlijk, maar we praten wel over Renault..
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Otmar: “Sometimes lap one you don’t know what’s going to happen - Grosjean’s still racing so he might run into you” #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 17 februari 2020
Oef.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zie dit nog wel eens een Karma momentje worden als Romain zijn hoofd echt in/op orde krijgt

Leuk om te kijken hoor, maar jammer dat het zo lang duurt om een aflevering klaar te maken.. Liever gezien dat ze telkens een aflevering van de race klaar hebben in de week/2 weken na die race
De monocoque heeft een bepaalde verplichte vorm.mark-k schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:49:
Ik vraag me wel af waar dat 'getrapte' deel bij de RS en bijv ook de AT vandaan komt, of waar het voor nodig is, ipv dat de neus gewoon smooth in de body over gaat.
Waar deze overgaat naar de neus zie je de overgangen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is dat niet gewoon de getrapte neus ivm de door de regelgeving verplichte lage punt? Sinds een paar jaar zit daar een vanity panel overheen, maar het blijft wel zichtbaar. Misschien ook door de sduct?mark-k schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:49:
Volgens mij moeten ze het concept dan ook wat draaien? Het gaat niet perse om de races, maar ook een rode draad door het seizoen heen. Zo kan ik mij zomaar indenken dat er een aflevering meer over Gasly vs Albon gaan, en Leclerc vs Vettel, etc. Zoiets "na elke race" kan niet / te weinig verhaal. Maar je kunt wel een aantal van die verhaaltjes samen pakken en een aflevering mee vullen.poor Leno schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:33:
Vind t trouwens wel jammer dat de "Drive to survive" afleveringen een jaar later komen..
Leuk om te kijken hoor, maar jammer dat het zo lang duurt om een aflevering klaar te maken.. Liever gezien dat ze telkens een aflevering van de race klaar hebben in de week/2 weken na die race
Ja zoiets iddRobertMe schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:03:
[...]
Volgens mij moeten ze het concept dan ook wat draaien? Het gaat niet perse om de races, maar ook een rode draad door het seizoen heen. Zo kan ik mij zomaar indenken dat er een aflevering meer over Gasly vs Albon gaan, en Leclerc vs Vettel, etc. Zoiets "na elke race" kan niet / te weinig verhaal. Maar je kunt wel een aantal van die verhaaltjes samen pakken en een aflevering mee vullen.
Met t vorige seizoen vorige moest ik ook denken hoe het allemaal ookalweer zat, en dat zal ik nu ook weer hebben met 2.. Ik ben helaas niet de grootste fan die dat allemaal bijhoudt en ook onthoudt

Ik denk dat je dan meer een verhaal krijgt als deze videos:poor Leno schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:14:
[...]
Ja zoiets iddGewoon zien wat er achter de schermen gebeurt als t nog vers in t geheugen zit.
Met t vorige seizoen vorige moest ik ook denken hoe het allemaal ookalweer zat, en dat zal ik nu ook weer hebben met 2.. Ik ben helaas niet de grootste fan die dat allemaal bijhoudt en ook onthoudt
YouTube: Inside Story Of How Mercedes Won The 2018 Azerbaijan Grand Prix
YouTube: Inside Story of How Red Bull Won The 2018 Austrian Grand Prix
YouTube: 2019 Monaco Grand Prix Qualifying: The Inside Story From The McLaren...
YouTube: Inside Story Of Verstappen's Stunning Last-Gasp Win In The 2019 Aust...
Die zijn ook nice (en mag FOM er wat mij betreft veel meer van maken), maar toch anders dan Drive to survive.
En het meest juicy verhaal van het hele seizoen, waar ga je dat dan in stoppen? Zijnde Haas & Rich Energy
[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 17-02-2020 19:21 . Reden: Video van McLaren in Monaco toegevoegd ]
ja het mag idd wel wat 'dieper' zijn dan deze halve trailers hahaRobertMe schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:20:
[...]
Die zijn ook nice (en mag FOM er wat mij betreft veel meer van maken), maar toch anders dan Drive to survive.
En het meest juicy verhaal van het hele seizoen, waar ga je dat dan in stoppen? Zijnde Haas & Rich EnergyDat is niet race gebonden en juist tussen de races.
Maar zoiets als Rich energy fiasco zou je dan wel als rode draad tussen de races door in de afleveringen kunnen houden (als er nieuws over is)
Ik denk echt wel dat ze een format kunen bedenken om het hele jaar door een soort 'live' docu te laten meespelen tussen de races door
Het jammere alleen is, is dat het door 5834 verschillende poppetjes moet worden bekeken en goedgekeurd en gecensureerd moet worden.. oa. ook een reden waarom het zo lang duurt.
Als dat waar is het wel heel gaaf. Imola is een ontzettend mooi circuit, met name de ligging half in een dorp op Toscaanse heuvels. Als ie door gaat ga ik mijn best doen om er bij te zijn.
Nah dat zal China nooit laten gebeuren.. hoe dan ook, via een u-bocht of andere kronkel gaan ze die enkel uitstellen en ergens tussenproppen..Erapaz schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:45:
Het schijnt dat Imola het plekje van de Chinese GP wil overnemen: https://www.planetf1.com/news/imola-china/
Als dat waar is het wel heel gaaf. Imola is een ontzettend mooi circuit, met name de ligging half in een dorp op Toscaanse heuvels. Als ie door gaat ga ik mijn best doen om er bij te zijn.
Leuk idee, maar dat gaat niet gebeurenErapaz schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:45:
Het schijnt dat Imola het plekje van de Chinese GP wil overnemen: https://www.planetf1.com/news/imola-china/
De F1 is daar al een aantal jaartjes niet meer geweest. Denk niet dat het circuit aan de huidige FIA-eisen voldoet. En zo snel ga je dat ook niet klaar krijgen lijkt me.
Fout. In 2019 hebben ze een F1 licentie gekregen, dus de baan is er geschikt voor. Of het in de korte tijd geregeld kan worden is een tweede maar dat het mogelijk is voor het circuit is geen vraagAzzKickah schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:51:
[...]
Leuk idee, maar dat gaat niet gebeuren
De F1 is daar al een aantal jaartjes niet meer geweest. Denk niet dat het circuit aan de huidige FIA-eisen voldoet. En zo snel ga je dat ook niet klaar krijgen lijkt me.
OK, nice. Dat wist ik niet.Holkers schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:09:
[...]
Fout. In 2019 hebben ze een F1 licentie gekregen, dus de baan is er geschikt voor. Of het in de korte tijd geregeld kan worden is een tweede maar dat het mogelijk is voor het circuit is geen vraag
Nou dan negeer mijn vorige post maar
Officieel is China uitgesteld, als Imola dus in het weekend van China komt komen er dit seizoen potentieel 23 races. Dat terwijl nu 22 al een nieuw "record" is? En de teams daar al min of meer tegen waren. Ik zie het dus niet gebeuren. En waarschijnlijk is het gewoon een aandachts-dingetje. Iedereen heeft het nu over Imola en ze zijn weer wat meer onder de aandacht gebracht van FOM & FIA. Maar dat ze daar daadwerkelijk dit seizoen nog gaan racen geef ik een kans van 1%. En als de FIA/FOM alsnog binnen nu en een paar weken schrappen geef ik ze een kans van 5%.
[Instagram: Strap yourselves in and enjoy the #MCL35 on track. 🤩 #FearlesslyForward #McLaren #F1]
Als, en dat is het probleem. Het is echt geen hopeloze coureur, maar de fouten die hij maakt zijn te frequent en te slecht. Alles van Spa 2012 (torpedo bij de start), Brazilië 2016 (formatieronde), Baku 2018 (SC crash), Barcelona 2018 (de gestoorde spin) of Silverstone 2019 (pitlane). Dat zijn dan de bekendste. Het is te veel en te frequent.-PassY- schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:23:
Als Romain het helemaal in orde heeft mentaal. Dan is het gewoon een top rijder.
Ik zie dit nog wel eens een Karma momentje worden als Romain zijn hoofd echt in/op orde krijgt

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vergis je niet in de hoeveelheid tijd die het kost om al die over the top geluidseffecten te monteren in de afleveringen.poor Leno schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:33:
Vind t trouwens wel jammer dat de "Drive to survive" afleveringen een jaar later komen..
Vond seizoen 1 tof om te kijken maar al die overdreven geluiden waren tenenkrommend

Ik ben vanavond pas begonnen aan Drive to Survive, ben nu bij episode 3 en ik blijf inderdaad met het geluid aan het klooien. De ene keer versta ik er geen hol van, 2 seconden later komt er opeens weer een F1 auto langs geknald!Robsta86 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:28:
[...]
Vergis je niet in de hoeveelheid tijd die het kost om al die over the top geluidseffecten te monteren in de afleveringen.
Vond seizoen 1 tof om te kijken maar al die overdreven geluiden waren tenenkrommend
Niet heel fijn nee...........
Episode 1 was een lange opwarmer, 2 al wat beter, hopelijk zet die lijn voort.
Het zal jullie niet verbazen, maar die zijn ook roze....
Net als bij Alpha Tauri, lekker handig om ze uit elkaar te houden..
[ Voor 32% gewijzigd door Edd op 17-02-2020 21:08 ]
-
Tenzij ze ineens weer in Australië met andere kleuren staan natuurlijk.
Waiting on the world to change
Ach,gewoon leren wie welke kleur T-cam heeft in elk team, dan is het best te doen!pinda powerrr schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:13:
Ik ga er weer een hoop moeite mee krijgen in het begin van het seizoen. Nieuwe helmen, een paar die op elkaar lijken. Nieuwe livery's, een groot feest...
BWT wou dat ze beiden dezelfde helm zouden hebben? Alleen dan andere kleurtinten en een andere naam/nummer. Maar qua lijnen etc zijn ze identiek, en dan lijken ze ook nog eens andere helm (merk) te hebben...Edd schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:08:
Nog even om het verhaaltje RP af te maken, de helmen van de heren Stroll en Perez..
[Afbeelding]
Dat team (of sponsor) iets vastlegt van welke sponsoren en evt. iets van welke kleuren erin moeten zitten is een ding, maar dit is wel heel extreem "identiek" op een andere tint roze na.
Misschien handig.. de auto met de gele 'dwars' camera boven de coureur is de tweede rijderpinda powerrr schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:13:
Ik ga er weer een hoop moeite mee krijgen in het begin van het seizoen. Nieuwe helmen, een paar die op elkaar lijken. Nieuwe livery's, een groot feest...
Vorig jaar waren de helmen ook al overwegend roze en in andere raceklassen, waar BWT sponsort, gebeurd dit volgens mij ook.RobertMe schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:19:
[...]
BWT wou dat ze beiden dezelfde helm zouden hebben? Alleen dan andere kleurtinten en een andere naam/nummer. Maar qua lijnen etc zijn ze identiek, en dan lijken ze ook nog eens andere helm (merk) te hebben...
Dat team (of sponsor) iets vastlegt van welke sponsoren en evt. iets van welke kleuren erin moeten zitten is een ding, maar dit is wel heel extreem "identiek" op een andere tint roze na.
Ik vind het jammer dat dit stukje persoonlijke inbreng van de coureur wordt ingedamd.
Laten we dat dan maar hopen.Holkers schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:32:
Was alleen voor de launch, ze rijden normaal niet met die roze helmen
De foto komt uit een tweet van Telmex (sponsor Perez?) die aangeven dat dit de helmen zijn voor het seizoen. Vorig jaar waren de helmen ook overwegend roze, dus verwacht ik dit jaar niet anders.
-
Jaja, ik kijk al wat jaartjes mee, ik weet hoe het werktpoor Leno schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:35:
[...]
Misschien handig.. de auto met de gele 'dwars' camera boven de coureur is de tweede rijder
Was er niet een plan om de nummers in led uit te voeren? A la Le Mans.
Ahum kuch.. ik zal maar niet vertellen hoe lang t heeft geduurd voordat ik de cams doorhad..pinda powerrr schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:54:
[...]
Jaja, ik kijk al wat jaartjes mee, ik weet hoe het werkt
Halverwege het seizoen zit ik er helemaal in, dan hoeft er maar een flard van een auto langs te komen en ik weet wie het is. Begin van het seizoen, nieuwe livery's, helmen en geschuif met T-cams en ik ben het overzicht helemaal kwijt.poor Leno schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:57:
[...]
Ahum kuch.. ik zal maar niet vertellen hoe lang t heeft geduurd voordat ik dat doorhad..
Ach zo lastig is het niet... De achterste RP is StrollEdd schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:08:
Nog even om het verhaaltje RP af te maken, de helmen van de heren Stroll en Perez..
[Afbeelding]
* RobertMe kijkt zelf normaliter naar T-cam of nummer op neus of engine cover/shark fin.
Dat is voor mij ook het herkenningspunt, maar blijkbaar is dat niet voor iedereen makkelijk te volgen.* RobertMe kijkt zelf normaliter naar T-cam of nummer op neus of engine cover/shark fin.
Tijd voor de test weken.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Yeah, ahh-huh, you know what it is. Black and yellow, black and yellow, black and yellow, black and yellow. pic.twitter.com/GNwe02On4q
— Lando Norris (@LandoNorris) 17 februari 2020
Er zit toch een nummer op de wagen, alleen daaraan weet je het al.RobertMe schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:16:
Wel grappig dat sommigen de (kleur van de) helm nu zo belangrijk achten ter identificatie. Toen de halo werd geïntroduceerd werd er nog moord en brand geschreeuwd dat je de helm niet meer kon zien en dus identificatie van coureur moeilijker zou zijn. Blijkbaar werkt de helm daarvoor toch nog steeds
* RobertMe kijkt zelf normaliter naar T-cam of nummer op neus of engine cover/shark fin.
Ik zei dit gisteren ook al in ons F1 whatsapp groepje, dat ik deze helmdesigns echt te ver vind gaan. Tuurlijk, zowel Redbull en Alpha Tauri hebben ook een vaste basis, waarbij de coureur een klein stuk persoonlijke inbreng mag doen. Dat de Alpha Tauri coureurs beide rood hebben gekozen is gewoon onhandig.Edd schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:08:
[Afbeelding]
Maar deze helmen van Racing point slaan echt nergens op! Het zijn in de basis gewoon exact dezelfde helmen! Die van Perez is iets lichter van kleur, en de paarse lijn is minder dik, waardoor de grijze lijn dikker is. Maar van de voorkant af gezien gewoon identiek. Dit in combinatie van een roze auto met een roze HALO, maakt ze gewoon onmogelijk uit elkaar te houden! Aan de andere kant, een naaloze helm past wel bij een naamloze coureur als Stroll.
Maar ik vind het echt belachelijk dat een sponsor ook je, enige mogelijkheid tot, persoonlijke uiting wegneemt! Maar dat is mijn bescheiden mening :-)
[ Voor 13% gewijzigd door Raikkonen_WC op 18-02-2020 07:17 ]
Die van Max is praktisch compleet wit met gouden accenten. Die moet je kunnen onthouden.pinda powerrr schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:54:
[...]
Jaja, ik kijk al wat jaartjes mee, ik weet hoe het werktmaar al die helmen die hetzelfde zijn, dat is niet makkelijk. Doe gewoon knaloranje voor VER, dat is tenminste duidelijk.
Was er niet een plan om de nummers in led uit te voeren? A la Le Mans.
"When you grow up your heart dies"
Die van Max is makkelijker te onthoudensjaool schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:25:
[...]
Die van Max is praktisch compleet wit met gouden accenten. Die moet je kunnen onthouden.
De RedBull die voorop rijd
Bij RBR zijn inderdaad de helmen ook al niet meer uit elkaar te houden, maar dit gaat wel heel ver. Ik dacht in eerste instantie dat dit de helmen van de monteurs waren.RobertMe schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:19:
[...]
BWT wou dat ze beiden dezelfde helm zouden hebben? Alleen dan andere kleurtinten en een andere naam/nummer. Maar qua lijnen etc zijn ze identiek, en dan lijken ze ook nog eens andere helm (merk) te hebben...
Behalve toen Verstappen met de gele camera reed, toen waren de rijders gelijk!!!11!poor Leno schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:35:
[...]
Misschien handig.. de auto met de gele 'dwars' camera boven de coureur is de tweede rijder
Hm... ik zie wel degelijk een verschil hoor. Links Albon, rechts Verstappen.Tleilaxu schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:03:
[...]
Bij RBR zijn inderdaad de helmen ook al niet meer uit elkaar te houden, maar dit gaat wel heel ver. Ik dacht in eerste instantie dat dit de helmen van de monteurs waren.

"When you grow up your heart dies"
Het is 2020, vanaf nu de auto die voorop rijdtbasvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:02:
[...]
Die van Max is makkelijker te onthouden
De RedBull die voorop rijd
Misschien niet mooier maar wel duidelijker.
alles kan off-topic
Klopt. Ik vind als casual kijker de nummers te onduidelijk in beeld gebracht en de T-cam kleur onthoud ik nooit. Dan is het maar gokken of Olav de juiste rijder noemtAnkona schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:33:
Voor de kijker zou het mooi zijn als de teams voor een bepaald deel van de auto, bijvoorbeeld de achtervleugel, geen inspraak zouden hebben in de kleuren. Dan heeft elk team bijvoorbeeld een auto met een gele vleugel met zwart nummer en een auto met een blauwe vleugel met wit nummer.
Een flinke "VER" en "ALB" op de sharkfin zou ik ook wel tof vinden, evt voorzien van hun respectievelijke vlaggen

Zoiets, maar dan groter en duidelijkerPathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:36:
[...]
Klopt. Ik vind als casual kijker de nummers te onduidelijk in beeld gebracht en de T-cam kleur onthoud ik nooit. Dan is het maar gokken of Olav de juiste rijder noemt
Een flinke "VER" en "ALB" op de sharkfin zou ik ook wel tof vinden, evt voorzien van hun respectievelijke vlaggen

Dan krijgen we ditAnkona schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:33:
Voor de kijker zou het mooi zijn als de teams voor een bepaald deel van de auto, bijvoorbeeld de achtervleugel, geen inspraak zouden hebben in de kleuren. Dan heeft elk team bijvoorbeeld een auto met een gele vleugel met zwart nummer en een auto met een blauwe vleugel met wit nummer.

Het eerste waar ik aan dacht ja, daar zijn ze wel héél duidelijk

Nou vooral als ze nog met groene randen gaan werken om playoff coureurs te onderscheiden.Pathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:47:
[...]
Maar laat het woord playoffs maar even zitten, al zal de Amerikaanse F1 eigenaar het vast al in hoofdletters genoteerd hebben.
Lol ik hier aanPathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:47:
[...]

Kan hem niet zo snel vinden, maar heb ergens een (plaatje gezien met F1 wagens, waarbij de achterkant de flag van het land van de coureur was + nummer...Pathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:47:
[...]
Sean Bull Red Bull livery mockup voor 2019?Illegal_Alien schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:19:
[...]
Kan hem niet zo snel vinden, maar heb ergens een (plaatje gezien met F1 wagens, waarbij de achterkant de flag van het land van de coureur was + nummer...
Daarnaast is dat in 2017 sowieso wel geweest. Met de grote shark fin waren teams vanaf Silverstone IIRC verplicht om groot het nummer of de afkorting er op te zetten. Nu de shark fin grotendeels weg is zij de nummers/afkortingen dus ook weer kleiner en meer uit het zicht geplaatst. Alhoewel dit jaar de shark fin weer iets groter mag zijn specifiek met als doel om nummer weer groter erop te zetten?
Illegal_Alien schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:19:
[...]
Kan hem niet zo snel vinden, maar heb ergens een (plaatje gezien met F1 wagens, waarbij de achterkant de flag van het land van de coureur was + nummer...
Lijkt me een prima oplossing, daar zijn ze in elk geval een stuk verder wat betreft rijden voor tv en publiek.
alles kan off-topic
deze?Illegal_Alien schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:19:
[...]
is van Tim Holmes Design
[ Voor 2% gewijzigd door MacEnny op 18-02-2020 10:44 . Reden: naam maker toegevoegd ]
Het staat op z'n pakpoor Leno schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:40:
[...]
Moest even opzoeken hoe die ander ook alweer heette
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ah, dat stukje reglement kende ik uberhaupt nog nietsambalbaj schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:12:
[...]
Nou vooral als ze nog met groene randen gaan werken om playoff coureurs te onderscheiden.
Maar laat het woord playoffs maar even zitten, al zal de Amerikaanse F1 eigenaar het vast al in hoofdletters genoteerd hebben.
I hide at work because good employees are hard to find.
Yes dieMacEnny schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:39:
[...]
deze?
[Afbeelding]
is van Tim Holmes Design
Er zijn ook ergens... (kan ze ook niet vinden)
Livery´s als deze, maar dan met sharkfin, waar het op staat
is nog mooier!
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport