3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Monza en Imola? Waarom ook niet, was in het verleden ook zo en kunnen ze meteen door naar Zandvoort..basvn schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:22:
Racingnews365 heeft contact opgenomen met organistatie van Imola circuit.
Imola zou een verzoek ingediend hebben bij de FIA om de plek van China over te nemen, maar hier nog niks over hebben gehoord.
Verder iets met korrel zakken zout
https://racingnews365.nl/...-dient-verzoek-in-bij-fia
[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-02-2020 15:54 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Aangezien ze China nog steeds willen verplaatsen zullen de teams echt niet instemmen met een 23e gp dit jaarbasvn schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:22:
Imola zou een verzoek ingediend hebben bij de FIA om de plek van China over te nemen, maar hier nog niks over hebben gehoord.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vandaar ook t zoutYakuzA schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:42:
[...]
Aangezien ze China nog steeds willen verplaatsen zullen de teams echt niet instemmen met een 23e gp dit jaar
Ze zullen contact opgenomen hebben, maar daar zal het bij blijven ook.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zie eerder de GP van China dit jaar niet wordt verreden en niet wordt vervangen, dan dit onzinartikel.basvn schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:22:
Maar als de GP van Vietnam ook vervalt heb je nog grotere gat tussen twee GP's (Bahrein en Zandvoort)
Voor de liefhebbers: Nascar race begint bijna. op Ziggosport racing
Hahahaha geniaalbasvn schreef op zondag 16 februari 2020 @ 21:16:
En hier de race!
[YouTube: Marbula One: 2020 Savage Speedway GP RACE]
Voor de liefhebbers: Nascar race begint bijna. op Ziggosport racing

Zo zie je maar dat een race veel leuker is als iedereen kan winnen, en t niet echt van te voren soort van bepaald is
een treffende spreuk
Psstt
HET IS TESTWEEK!!

Ben benieuwd naar de zandzakken
Gaat Mercedes weer met 2 compleet verschillende auto's rijden?
Is Ferrari weer de snelste?
Staat Honda gewoon lekker bovenaan met max?
Welterusten.basvn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 00:00:
Hee
Psstt
HET IS TESTWEEK!!
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd naar de zandzakken
Gaat Mercedes weer met 2 compleet verschillende auto's rijden?
Is Ferrari weer de snelste?
Staat Honda gewoon lekker bovenaan met max?
[F1 2020] Testdagen
Soontm
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wanneer gaat deze open?DaniëlWW2 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 00:11:
[...]
Welterusten.
[F1 2020] Testdagen
Soontm
08.00
Ik heb op mijn mobiel de tijd vooruit gezet en ik f5 als een gek. Er gebeurd niets
Goedemorgen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Waar ik zit moet dat niet eens, hier is het al 10:23Leoon. schreef op maandag 17 februari 2020 @ 07:21:
[...]
Ik heb op mijn mobiel de tijd vooruit gezet en ik f5 als een gek. Er gebeurd niets
Goedemorgen
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Introducing the FW43 🥊#WeAreWilliams #WeAreRacing #WeAreFighting pic.twitter.com/BicXLD7i4i
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 17 februari 2020
[ Voor 14% gewijzigd door Extigo op 17-02-2020 09:05 ]
Edit: had het ook al gevonden, onderdeel van https://rokitgroupofcompanies.com/
Edit 2: ze hebben ook een energy drink

[ Voor 55% gewijzigd door Quantor op 17-02-2020 09:12 ]
Lijkt een onderdeel van Rokit:Quantor schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:08:
Leuke kleurstelling, even opzoeken wie of wat ABK Beer is.
https://therokitgroup.com/abk-beer
I served in a company of heroes.
Licht het aan mij of lijkt het dat ze de RB16 onder de 3d-scanner gehad hebben? De sidepods, engine cover en voorvleugel lijken behoorlijk overeen te komen.
Het lijkt er dus weer op dat Williams de auto nog niet af heeft? We zien hier renders, geen foto's, van een 'stock' f1 model. Zwaar onderontwikkelt.
En waar basseer je dat op? Ze tonen de livery hier. Er staat nergens dat ze de auto ook zouden tonen?-ION- schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:16:
[...]
Het lijkt er dus weer op dat Williams de auto nog niet af heeft? We zien hier renders, geen foto's, van een 'stock' f1 model. Zwaar onderontwikkelt.
Ik vind hem wel wat hebben van voren/boven. Zijkant vind ik de voorkant beetje raar, maar vermoed dat er nog sponsors moeten komen op dat witte vlak op de neus, tenminste misschien hopen ze erop
Net als de rest van de teams die de lievery op een oud model lieten zijn? Die hebben ook geen auto klaar?-ION- schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:16:
[...]
Introducing the FW43 🥊#WeAreWilliams #WeAreRacing #WeAreFighting pic.twitter.com/BicXLD7i4i
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 17 februari 2020
Filmpje.
[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2020 09:27 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Williams lijkt de auto toch klaar te hebben:-ION- schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:16:
[...]
There it is! The FW43😍 Can’t wait to hop in later today to get my first taste behind the wheel! #WeAreWilliams #WeAreRacing #WeAreFighting #F1 #NL6 pic.twitter.com/WM0dIRokjy
— Nicholas Latifi (@NicholasLatifi) 17 februari 2020
De AlphaTauri heeft geen rood?Tylocke schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:28:
Ik ben blij dat Williams er blauw in heeft zitten. Anders kan je op afstand de Alfa, Alpha Tauri en Williams niet van elkaar onderscheiden. Of was de nieuwe Alfa nog niet uit?
[ Voor 83% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2020 09:30 ]
Rood Honda logo
Alpha Tauri is een voornamelijk zwarte auto?Tylocke schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:28:
Ik ben blij dat Williams er blauw in heeft zitten. Anders kan je op afstand de Alfa, Alpha Tauri en Williams niet van elkaar onderscheiden. Of was de nieuwe Alfa nog niet uit?
En alfa heeft enkel nog een test livery uitgebracht(zo ver ik weet) welke Grijzig is.
En hem vervolgens als rookie meteen in de muur zetten en dat ze geen spare parts hebbenjoop21 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:29:
[...]
Williams lijkt de auto toch klaar te hebben:
[Twitter]
Alhoewel Stroll dat natuurlijk ook is gebeurd als rookie. Met testdagen in de muur en vervolgens geen reserve voorvleugel op het circuit beschikbaar.
Alfa komt nog aan de beurt? Maar heeft wel al een shakedown gedaan met waarschijnlijk een camo livery (tenzij die helemaal zwart wordtTylocke schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:28:
Nee is geen zwart, dat is donker (mat) blauw.Martin0 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:30:
[...]
Alpha Tauri is een voornamelijk zwarte auto?
En alfa heeft enkel nog een test livery uitgebracht(zo ver ik weet) welke Grijzig is.
Dat was ook niet heel erg moeilijk...DJTimo schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:29:
Die Williams is wel een verbetering tov vorig jaar
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Budget was op voor een goed fototoestel? (Kleur.)pilskes schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:34:
Ook Renault heeft de auto is elkaar gezet:
[Afbeelding]
Met een zwarte test livery heb je geen kleur nodigIllegal_Alien schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:36:
[...]
Budget was op voor een goed fototoestel? (Kleur.)
Ze hebben de halo strak in het design van de striping ondergebracht, geslaagde livery als je het mij vraagt!
Work hard & be brave.
colgate lijkt nog meer:)Ari Gold schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:30:
Livery van Williams ziet er fris uit.
[Afbeelding]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
"When you grow up your heart dies"
Dubbel
[ Voor 13% gewijzigd door streamnl op 17-02-2020 10:11 ]
Geen Max?!Kiwi schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:10:
Drive to Survive seizoen 2 trailer is ook uit:
[YouTube: F1 Netflix | Formula 1: Drive to Survive Season 2 | Official Trailer]
Je hoort z'n stem..
I served in a company of heroes.
Ik vind het echt nog net zo slecht al vorig jaar. Het ziet er zo goedkoop uit.DJTimo schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:29:
Die Williams is wel een verbetering tov vorig jaar
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Breaking cover!
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 17 februari 2020
The #VF20 takes to the track for the very first time 🤩#HaasF1 pic.twitter.com/aaIuDyKPv8
Die FW43 lijkt een flinke rake te hebben, zeker t.o.v. de FW42.
Kan niet wachten op de duitsland aflevering.Kiwi schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:10:
En dan continu benny hill op de achtergrond
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ik vind het best wel retroSnowDude schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:25:
[...]
Ik vind het echt nog net zo slecht al vorig jaar. Het ziet er zo goedkoop uit.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Haas is tot nu toe het enige team dat niet veel kortere sidepots heeft? Zelfs bij Williams lijken de sidepots veel korter te zijn.
"This trailer contains adult themes"Kiwi schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:10:
Ah, Guenther zit er weer in.
Klinkt als heel veel dramaKiwi schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:10:
Lando Norris: "Did you say adult memes?"Ari Gold schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:48:
[...]
"This trailer contains adult themes"
Ah, Guenther zit er weer in.
ow ennuh:
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 17 februari 2020
Williams filmpje in groot:
[ Voor 95% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2020 11:06 ]
Interessante analyse. Ik heb nog niet de analyses gekeken van de overige auto's. Lijkt wel of de rake dit jaar meer is dan de voorgaande jaren. En waarschijnlijk ook de grootste rake van t veld?Pyr0_ schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:48:
Marc Priestley's video analyse van de mercedes. Zoals altijd de moeite waard.
[YouTube: 2020 F1 Cars - Mercedes W11 Tech Review - MP350]
Het verhaal dat je door een hoge rake je voorvleugel relatief lager kan plaatsen en hierdoor de luchtsnelheid on je voorvleugel toeneemt en dus de downforce toeneemt was iig nieuw voor mij
pilskes schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:24:
Ze zijn al een stuk verder dan afgelopen jaar, de FW43 rijdt!!!!
[Afbeelding]
Heb er zin in!Kiwi schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:10:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
We'll be watching the Germany episode from behind the sofa! 🙈@F1 Drive to Survive Season 2 hits Netflix globally from February 28!
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 17 februari 2020
pic.twitter.com/flugpIvNMv
We'll be watching that one with popcorn (and champagne 😉)🍿🍾 pic.twitter.com/UkGUhCfchn
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 17 februari 2020

[ Voor 32% gewijzigd door Chiron op 17-02-2020 11:21 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Reactie op:
We'll be watching the Germany episode from behind the sofa! 🙈@F1 Drive to Survive Season 2 hits Netflix globally from February 28!
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 17 februari 2020
pic.twitter.com/flugpIvNMv
edit: damn you!
👀🕵️♀️👀
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 17 februari 2020
Sound on. Definitely sound on. 💛#RSspirit #RS20 #FilmingDay pic.twitter.com/PYx8macj6T
Self burn want zo gaat Renault dus nooit hun eigen jet krijgen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

[Twitter: https://twitter.com/sebvettelnews/status/1229171738677796866]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Die neus lijkt nog steeds met afstand het breedste van het veld. Ik ben benieuwd of ze zulke grote stappen gaan zetten dat ze aan kunnen sluiten bij de rest van het veld.
Williams:Luckeh schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:08:
[...]
Die neus lijkt nog steeds met afstand het breedste van het veld. Ik ben benieuwd of ze zulke grote stappen gaan zetten dat ze aan kunnen sluiten bij de rest van het veld.

De Haas is ook breed:

En de AT:

v.s bijvoorbeeld McLaren:

Mercedes:

Dus zegt niks denk ik.
[ Voor 48% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-02-2020 12:22 ]
Volgens mij toon je nu juist aan dat het wel uitmaakt. De B-teams hebben brede neus. De top teams (ja ook McLaren hoort daarbij nog steeds) hebben de neus inmiddels smal.Illegal_Alien schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:12:
[...]
Williams:
[Afbeelding]
De Haas is ook breed:
[Afbeelding]
En de AT:
[Afbeelding]
v.s bijvoorbeeld McLaren:
[Afbeelding]
Mercedes:
[Afbeelding]
Dus zegt niks denk ik.
Bodywork heeft wel een fikse opfrisser gekregen, en misschien zit een dunne neus nog in de pijplijn. Al stelt het concept dunne neus + cape wel fundamentele eisen aan de rest van de wagen, en ik denk niet dat ze bij Williams (of de andere B-teams) die stap kunnen zetten. Hoe staat het met de neus van Renault?
Die groeit bij elke uitspraak die Cyril over het vermogen van hun motor doetChiron schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:40:
Ze zijn niet de enigen met een brede neus, maar vorig jaar liep Williams ook al achter de feiten aan met hun voorvleugel.
Bodywork heeft wel een fikse opfrisser gekregen, en misschien zit een dunne neus nog in de pijplijn. Al stelt het concept dunne neus + cape wel fundamentele eisen aan de rest van de wagen, en ik denk niet dat ze bij Williams (of de andere B-teams) die stap kunnen zetten. Hoe staat het met de neus van Renault?
* nachtnet zegt niets..
[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 17-02-2020 13:29 ]
Williams in het rood, dat is ook alweer bijna 20 jaar geleden.pilskes schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:24:
Ze zijn al een stuk verder dan afgelopen jaar, de FW43 rijdt!!!!
[Afbeelding]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Helemaal correct. Maar vorig jaar waren er regelmatig shots van laag op de baan waarbij het soms erg lastig was om op afstand de Williams te onderscheiden van de Alfa. Hele probleem zat hem misschien meer in de camerahoek dan de auto's maar het was zo nu en dan wel opvallend.
Nu zijn er meerdere auto's met een witte neus en donkere vleugels, waarvan de Williams er nu iig een beetje uitspringt met zijn rode lijnen op de neus.
Edit: ik had de horizontale rode vleugel van Haas gemist. Dat is ook wel fijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Tylocke op 17-02-2020 13:19 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik moest hier aan denken:Ari Gold schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:30:
Livery van Williams ziet er fris uit.
[Afbeelding]

Waaaaaaaaaaaauw *sarcasm*.
Doen ze daar nou zo moeilijk over?
Ik vind wel die voorvleugel wat plat.. Lijkt wel alsof die nog niet af was en ze nu er maar wat op hebben gezet..Illegal_Alien schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:22:
[...]
Waaaaaaaaaaaauw *sarcasm*.
Doen ze daar nou zo moeilijk over?
-
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Om 14:30 blijkbaar..poor Leno schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:58:
Hoe laat is Racing Point aan de beurt vandaag?
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 17 februari 2020
[ Voor 14% gewijzigd door Edd op 17-02-2020 13:38 ]
-
Ja die was al geleaked..NyceNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:46:
[...]
Deze staat in de comments, mogelijk al geleaked?
spoiler:
Hier nog wel een nieuwe geleakte foto zojuist:

Primera foto del @RenaultF1Team RS20. Nuevo morro. Estrecho y con capa diferente tipo Mercedes. No se de quien es la foto, lo siento.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 17 februari 2020
First pic of the Renault #RS20. New nose. Narrow and with different cape, Mercedes style. I don't know pic. source, sorry. pic.twitter.com/LiVAEauuTR

Ik denk dat hij roze wordt
(ja ik ken de gelekte foto´s)
Testdagen zijn nog niet begonnen
Wel vreemde foto op dat scherm...basvn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:20:
[Afbeelding]
Williams FW43: véél en véél betere livery dan vorig jaar. Nog lang niet niveau supergelikt, maar die wit-blauwe gradient was echt met afstand de lelijkste kleurstelling die ik in de afgelopen jaren gezien heb op een F1 auto.
Bemoedigend dat ze dit jaar wél gewoon op schema lijken te lopen ook, de afgang van vorig jaar was bedroevend voor dit team met zo'n rijke historie.
Nu nog hopen dat niemand een FW43 aan barrels rijdt tijdens het testen...
Renault: Ik ben benieuwd wat die soap gaat brengen, met name Prosts uitspraken. Zou Alain Cyril eruit wippen? Of zegt Renault tegen Prost dat ie beter ergens anders kan gaan kijken? En uiteraard, zou de RS20 nog een beetje vooraan mee kunnen doen in de F1.5?
AlphaTauri: Mja. Not impressed. Het zwart-wit was m.i. mooier geweest als de auto van voren gezien niet praktisch volledig wit was en de teasers léken een supercoole livery aan te kondigen maar helaas, het draait echt om een lichtelijk gefrankensteinde RB15 die als modemerkuiting wordt gebruikt.
Ben wel teleurgesteld dat de práchtige Toro Rosso livery verdwijnt en dit ongeïnspireerde ding ervoor in de plaats komt. Not a fan (anymore).
Wat wil ik zien dit seizoen? Of, wat denk/hoop ik te gaan zien?
- McLaren die steken richting podium kan uitdelen
- Williams die niet langer de vaste prik op #laatst is
- Mercedes, Red Bull en Ferrari die er kei- en keihard voor moeten gaan. Ik wil Lewis zien zweten als een otter dit seizoen!
- Een F1.5 met McLaren/Renault/Racing Point
- Een F1.75 met Williams/Haas/Alfa Romeo/AlphaTauri
De grote reveal: Lawrence heeft een vaderschapstest gedaan, Lance is niet van hem! Hulkenberg in de Racing Point
[ Voor 7% gewijzigd door Pathogen op 17-02-2020 14:52 ]
Papa Stroll vond een party tent voldoende.basvn schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:20:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport